Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Fonduestübli ( Spinnsch, Fondue im Summer? )
« erste « vorherige 1 ... 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 ... 174 nächste » letzte »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Kif

 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Kif

 
Zitat von -Riddick-

Das hät zum Teil nüt meh mit Lebä oder Menschlichkeit ztue.

Oh wow... Alte... Breites Grinsen
Du hesch echt nüme alli Tasse im Schrank, oder? Breites Grinsen




du ghörsch vermuetlich au zu zu de typische schwiezer wo in ihrem ganze lebe kein flüchtigkeits fehler mached? Ich wär au gern so traurig

Jo klar. Ha no nie e Buess krigt inere 30er Zone, oder falsch parkiere, oder mis Auto nöd registriert gha, mitme abgfahrne Siitespiegel umegfahre... mit den Augen rollend
Meine Fresse, stoh mol zu dine Fehler, statt sie bi allne Anderne z sueche, du Meitli.
Denn no gi säge, es göchi gege d Menschlichkeit... Ernsthaft, du hesch es extrem gstörts Weltbild.




Es gaht mir allgemein um schwiezer kliinlichkeit und nöd nur explizit um Blitzer. Aber de Artikel wiederspiegelt mir halt genau das woni vo de Schwiez halte. Es isch ja nöd nume negativ wenn mer so pingelig isch. Mir Schwiezer sind international vergliche sicher sehr zueverlässig. Trotz dem daruss resultierende Wohlstand gseht mer so guet wie kei fründlichi/Glücklichi lüt, fascht all schienäd unglücklich zsi, mir hend zudem die zweithöchst(?) Selbstmordrate Weltwiet. Wenn ich ab und zue mal muen am morge öv fahre gsehni nur Trurigi graui Gsichter, da wotsch am liebste wieder hei unter bett Decki. Es biz meh gelasseheit wie das zum glück vieli usländer hend fehlt eus in dem Land komplett.


Ich gsehs so vor mir, Sohn eilt zum Spital wo de Vater im Sterbe liegt. Vor luuter Sorge und Angst fahrt er mit 35km/h ide 30er zone und bemerkts nöd.
Im Spital acho isch de Vater leider scho gstorbe und es paar tag druff bechunt er es schöns Gschenkli vom staat anhand vonere 80CHF Buess.
Die elendige Raser münd halt bestraft werde! Augenzwinkern
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 07.03.2016 21:31]
07.03.2016 21:29:44  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
https://de.m.wikipedia.org/wiki/Suizidrate_nach_L%C3%A4ndern

Platz 43.
Nomol, völlig verzerrts Weltbild. mit den Augen rollend
07.03.2016 21:41:45  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
Und zwei Tag spöter chunt d Rechnig vode BILAG und denn au na de Bitrag vode Krankekasse und debi isch grad ersch de Vater gstobe.

Buhu, so what? Z Schnell Fahre git e Buess. Gnau wie Zugfahre ohni Bilet n Buess git und Falschparke und ufem Zebrasteife halte und nebed em Zebrastreife überd Strass laufe und keis SChloss debi ha mitm Velo und und und und und und.

Wiesso isches immer nur bi de Gschwindigkeitsbuesse sones riese huere gschiss? Wieso wird bi jedem(!) Blitzer umeghület de Staat wetti ja nume Geld und mir wird ja so verarscht?

Werom sölled Schnellfahrer s Privileg ha mit verdammte Samthandschueh agfasst zwerde? Im Zug interessierts au kei Sau ob grad is Spital fahrsch oder ned.

Mien Gott. Solang mer kei Raserdelikt begaht sind Gschwindigkeitsbuesse e Randerschinig vom tägliche lebe wie vill anders au wo ebefalls Choschtet. Werom isches quasi nur bi dene sones riese huere Gschiss?
07.03.2016 21:45:38  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Kif

https://de.m.wikipedia.org/wiki/Suizidrate_nach_L%C3%A4ndern

Platz 43.
Nomol, völlig verzerrts Weltbild. mit den Augen rollend



okay, ich han evtl was falsches im Kopf gha. Es isch definitiv aber au scho mal ganz andersch gsi.

http://www.swissinfo.ch/ger/freitod_suizidrate-sinkt---verzweifelte-suchen-heute-eher-hilfe/36609706

Wies usgseht het mer d rate dank Medikament usw. chöne senke. Machts aber insgesamt au nöd viel besser, irgendwie.
07.03.2016 22:09:27  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
Genau. Vom 2te uf de 43te Platz mit Medis. mit den Augen rollend
07.03.2016 22:19:33  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von rejteN

Und zwei Tag spöter chunt d Rechnig vode BILAG und denn au na de Bitrag vode Krankekasse und debi isch grad ersch de Vater gstobe.

Buhu, so what? Z Schnell Fahre git e Buess. Gnau wie Zugfahre ohni Bilet n Buess git und Falschparke und ufem Zebrasteife halte und nebed em Zebrastreife überd Strass laufe und keis SChloss debi ha mitm Velo und und und und und und.

Wiesso isches immer nur bi de Gschwindigkeitsbuesse sones riese huere gschiss? Wieso wird bi jedem(!) Blitzer umeghület de Staat wetti ja nume Geld und mir wird ja so verarscht?

Werom sölled Schnellfahrer s Privileg ha mit verdammte Samthandschueh agfasst zwerde? Im Zug interessierts au kei Sau ob grad is Spital fahrsch oder ned.

Mien Gott. Solang mer kei Raserdelikt begaht sind Gschwindigkeitsbuesse e Randerschinig vom tägliche lebe wie vill anders au wo ebefalls Choschtet. Werom isches quasi nur bi dene sones riese huere Gschiss?



Isch dir no nie ufgfalle das Blitzer meistens an orte stönd wos eifach finanziell lukrativ isch zum eine ane stelle? Det wos wichtig wär wills e gföhrlichi stell isch staht zu 99.9% kein blitz.

In Zürich chasch meistens devo usgah das an unübersichtliche stelle oder vor schuelhüüser kein Blitz staht. Es gaht daher miner meinig nah nur ums Geld, leider. Zumindest chan ich mir nöd erkläre warum die dinger genau det stönd wo sie stönd.

Zuedem wärs wünschenswert wenn das Land bi Diebstahl, Sachbeschädigung, Drogedelikt usw. au so würd vorgah wie mer im strasseverkehr gege Temposünder vorgaht.

Aber egal, die Diskussion führt eh zu nüt und isch eher emotional gstartet worde

@Kif
1991 sind total 20.7 gsi uf 100'000Iwohner, das wär im Moment platz 14. Wie das damals im Internationale verglich gsi isch han ich kei ahnig aber evtl. nomal paar plätz höcher
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 07.03.2016 22:31]
07.03.2016 22:21:59  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
Prozac isch natürli au nur ide Schwiiz iigführt worde...
08.03.2016 5:52:07  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Schnudelhuber

AUP -WC|Trasher- 11.10.2009
Ich find de blitzer döt bim spitol tip top.
Stoht jo genau am richtige ort i de 30er zone.
Us irgend emene grund hets döte so e zone.
Will nämlich früehner alli affe döte abkürzt hönd zum uf d autobahn z koh, wills nöd obe über d hauptstross hönd welle fahre.
Und wie jede weiss sind s lüüt im fiirobetverkehr bsunders geduldig und rücksichtsvoll.
08.03.2016 6:47:26  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.srf.ch/news/wirtschaft/bioethanol-im-tank-doppelter-profit-fuer-mineraloel-firmen

Yay
08.03.2016 8:11:00  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
Ha, wenni früener gwüsst hät dass en Blitzer vorem Spital moralisch untragbar isch, hätti mir die bues voreme joor über 40 franke au spare chönne!

Die Saucheibe händ nämlich z Rhyfälde im Aargau au voreme Spital en Blitzer anegstellt, genau in dene 50 Meter wo vorem Spital 40er Zone isch (vorher isch 50, nachher 60). Dasch no viel perfider, mini herre!

Hätti doch mol en Shitstorm uf Facebook provoziert, denn hätti dört au gemütlich mit 60 durerössle chönne!
08.03.2016 8:31:23  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
betruebt gucken
 
Zitat von -Riddick-

Isch dir no nie ufgfalle das Blitzer meistens an orte stönd wos eifach finanziell lukrativ isch zum eine ane stelle?


Und werom sinds lukrativ?

Spoiler - markieren, um zu lesen:
Weg de Grüene natürli!
08.03.2016 12:34:28  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
Das findi jo au immer lustig. Ich mein, klar, Bolizischte sind sicher nid die hellschte, aber so doof, dass sie en Radar dört anestelle, wo eh niemert dure fahrt, sind sie jo scho nid Breites Grinsen
11.03.2016 8:42:38  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Schnudelhuber

AUP -WC|Trasher- 11.10.2009
Blitzer privatisiere!

ich wüsst do so es paar super ort Breites Grinsen


¤: natürlich nur im sinne vo de Verkehrssicherheit!
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Schnudelhuber am 11.03.2016 8:57]
11.03.2016 8:56:46  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
ok. Wenn ich au eine dörf ane stelle bini ab sofort au für Blitzer!
Immerhin muess ich denn selber nüm Autofahre und lige sganz jahr am Strand fröhlich
11.03.2016 9:20:31  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von rejteN

 
Zitat von -Riddick-

Isch dir no nie ufgfalle das Blitzer meistens an orte stönd wos eifach finanziell lukrativ isch zum eine ane stelle?


Und werom sinds lukrativ?

Spoiler - markieren, um zu lesen:
Weg de Grüene natürli!




Wenn de durchschnitts Grüni wotsch ärgere machsch Flugtickets türer
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 11.03.2016 9:23]
11.03.2016 9:21:45  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
 
Zitat von Schnudelhuber

ich wüsst do so es paar super ort Breites Grinsen


Bi eus gits es Parkhus wo 5km/h vorgschirbe sind. Das bringsch fasch gar ned ane ohni dass der de Motor abkackt, det würd ich eine ufstelle Breites Grinsen

/ Raserdelikt ab 7km/h.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von rejteN am 11.03.2016 9:57]
11.03.2016 9:56:21  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
Me mues nur ufpasse, dass me de lüt nid zu schnäll dr Lappe entzieht. Me will jo die guete Chunde nid verliere!
11.03.2016 11:26:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
Öpis anders:

http://www.tagesanzeiger.ch/wissen/technik/Die-Wahrheit-ueber-die-Kondensstreifen--/story/27639462#mostPopularComment

Well done, Tagi, well done!
11.03.2016 11:54:19  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF


¤ - ganze text
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 12.03.2016 23:04]
12.03.2016 22:35:51  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[CH]Swift

swift
ond settig lüüt händ es stimmrecht... unglaeubig gucken
12.03.2016 22:56:19  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
Si sind unter uns D:
15.03.2016 1:06:11  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
was es nöd alles git Pillepalle

http://www.20min.ch/schweiz/news/story/Dutzende-Millionen-fuer-Kuehe-mit-Hoernern--28724921

Ich mache glaubs au e initiative, jede Bürger wo sich im Hushalt kei Huustier haltet bechunt 1000.- im Jahr. Will tier ghöred nöd ine Wohnig, sondern id Natur!!11!
24.03.2016 21:03:52  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.20min.ch/schweiz/news/story/SP-Frauen-benennen-sich-um---in--SP-Frauen---12673466

zwei täg zfrüeh...
30.03.2016 16:59:51  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
han mich gfragt ob mir kei anderi problem hend ide schwiez. SVP und SP irgendwie alles biz quatsch...
30.03.2016 18:12:42  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
verschmitzt lachen
So wie du, ertrage müen mr di drozdäm.
30.03.2016 18:35:41  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
Mer chas nöd immer nur schön ha im lebe Augenzwinkern
31.03.2016 8:12:45  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.tagesanzeiger.ch/kultur/standard/Wenn-das-so-weitergeht-dann-verwahrlost-die-Ostschweiz/story/16949875
09.04.2016 9:56:14  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
~Klages


http://www.bzbasel.ch/basel/gefilmt-aber-nicht-gespeichert-ueberwachungspanne-in-basler-tram-130190400

Die 500 Gigabyte fassenden Festplatten kosten pro Stück 500 Franken. Für die BVB ist das zu viel Geld, um genügend Ersatz-Speichermedien zu beschaffen.

das isch doch nur e lausigi usred wel me vrgässe het e disk z wächsle. und wenns doch stimmt mues d it ganz schön bescheuert si.
10.04.2016 11:01:36  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
Aha, bisch also au vo dr BaZ zur BZ gwächslet? Breites Grinsen
11.04.2016 13:54:10  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
~Klages


jo Breites Grinsen
11.04.2016 14:50:07  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Fonduestübli ( Spinnsch, Fondue im Summer? )
« erste « vorherige 1 ... 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 ... 174 nächste » letzte »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum