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 Moderiert von: El Barto


 Thema: Bots
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PAT_K8

X-Mas Arctic
Hey Leute!

Möcht ein bisschen Headshot trainieren und hab mich gefragt ob es Bots gibt die nur dann sterben wenn man ihnen ein Headshot verpasst???

Danke im Vorraus!
25.01.2010 21:50:55  Zum letzten Beitrag
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blind`

AUP blind` 05.02.2008
Sowas geht nur mit Serverplugins.
26.01.2010 3:57:08  Zum letzten Beitrag
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PAT_K8

X-Mas Arctic
ok....blöde frage...

wie mach ich das genau?
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von PAT_K8 am 26.01.2010 23:49]
26.01.2010 23:46:34  Zum letzten Beitrag
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PotBot

AUP PotBot 21.06.2011
hi,

welches cs hast du denn?

cs1.6:
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=29461
dazu noch die neuste amxmod version:
http://www.amxmodx.org/downloads.php

css:
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=697837

und dazu brauchst du noch sourcemod.
28.01.2010 14:51:35  Zum letzten Beitrag
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Bloody aka Zoro

Marine NaSe
ich hab da auch mal eine frage. und zwar würde ich gerne die hp der bot runtersetzen mit denen die die runde starten.

ist das auch ein plugin? und wenn ja welches...?
21.09.2010 13:42:08  Zum letzten Beitrag
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BettPadre

Marine NaSe
CS:S cvarlist bot in die Konsole eingeben, dann erscheinen alle Befehle:

cvar list
--------------
bot_add : cmd : : bot_add <t|ct> <type> <difficulty> <name> - Adds a bot matching the given criteria.
bot_add_ct : cmd : : bot_add_ct <type> <difficulty> <name> - Adds a Counter-Terrorist bot matching the given criteria.
bot_add_t : cmd : : bot_add_t <type> <difficulty> <name> - Adds a terrorist bot matching the given criteria.
bot_all_weapons : cmd : : Allows the bots to use all weapons
bot_allow_grenades : 1 : , "sv", "rep" : If nonzero, bots may use grenades.
bot_allow_machine_guns : 1 : , "sv", "rep" : If nonzero, bots may use the machine gun.
bot_allow_pistols : 1 : , "sv", "rep" : If nonzero, bots may use pistols.
bot_allow_rifles : 1 : , "sv", "rep" : If nonzero, bots may use rifles.
bot_allow_rogues : 1 : , "sv", "rep" : If nonzero, bots may occasionally go 'rogue'. Rogue bots do not obey radio commands, nor pursue scenario goals.
bot_allow_shotguns : 1 : , "sv", "rep" : If nonzero, bots may use shotguns.
bot_allow_snipers : 1 : , "sv", "rep" : If nonzero, bots may use sniper rifles.
bot_allow_sub_machine_guns : 1 : , "sv", "rep" : If nonzero, bots may use sub-machine guns.
bot_auto_follow : 0 : , "sv", "rep" : If nonzero, bots with high co-op may automatically follow a nearby human player.
bot_auto_vacate : 1 : , "sv", "rep" : If nonzero, bots will automatically leave to make room for human players.
bot_chatter : 0 : , "sv", "rep" : Control how bots talk. Allowed values: 'off', 'radio', 'minimal', or 'normal'.
bot_crouch : 0 : , "sv", "cheat" :
bot_debug : 0 : , "sv", "cheat", "rep" : For internal testing purposes.
bot_debug_target : 0 : , "sv", "cheat", "rep" : For internal testing purposes.
bot_defer_to_human : 0 : , "sv", "rep" : If nonzero and there is a human on the team, the bots will not do the scenario tasks.
bot_difficulty : 1 : , "sv", "rep" : Defines the skill of bots joining the game. Values are: 0=easy, 1=normal, 2=hard, 3=expert.
bot_dont_shoot : 0 : , "sv", "cheat", "rep" : If nonzero, bots will not fire weapons (for debugging).
bot_eco_limit : 2000 : , "sv", "rep" : If nonzero, bots will not buy if their money falls below this amount.
bot_flipout : 0 : , "sv", "rep" : If nonzero, bots use no CPU for AI. Instead, they run around randomly.
bot_freeze : 0 : , "sv", "cheat" :
bot_goto_mark : cmd : : Sends a bot to the selected nav area (useful for testing navigation meshes)
bot_join_after_player : 0 : , "sv", "rep" : If nonzero, bots wait until a player joins before entering the game.
bot_join_delay : 0 : , "sv" : Prevents bots from joining the server for this many seconds after a map change.
bot_join_team : 0 : , "sv", "rep" : Determines the team bots will join into. Allowed values: 'any', 'T', or 'CT'.
bot_kick : cmd : : bot_kick <all> <t|ct> <type> <difficulty> <name> - Kicks a specific bot, or all bots, matching the given criteria.
bot_kill : cmd : : bot_kill <all> <t|ct> <type> <difficulty> <name> - Kills a specific bot, or all bots, matching the given criteria.
bot_knives_only : cmd : : Restricts the bots to only using knives
bot_loadout : 0 : , "sv", "cheat" : bots are given these items at round start
bot_mimic : 0 : , "sv" : Bot uses usercmd of player by index.
bot_mimic_yaw_offset : 180 : , "sv", "cheat" :
bot_pistols_only : cmd : : Restricts the bots to only using pistols
bot_prefix : 0 : , "sv", "rep" : This string is prefixed to the name of all bots that join the game. <difficulty> will be replaced with the bot's difficulty. <w
bot_profile_db : 0 : , "sv", "rep" : The filename from which bot profiles will be read.
bot_quota : 6 : , "sv", "nf", "rep" : Determines the total number of bots in the game.
bot_quota_mode : 0 : , "sv", "rep" : Determines the type of quota. Allowed values: 'normal', 'fill', and 'match'. If 'fill', the server will adjust bots to keep N p
bot_randombuy : 0 : , "sv", "cheat" : should bots ignore their prefered weapons and just buy weapons at random?
bot_show_battlefront : 0 : , "sv", "cheat" : Show areas where rushing players will initially meet.
bot_show_nav : 0 : , "sv", "cheat", "rep" : For internal testing purposes.
bot_show_occupy_time : 0 : , "sv", "cheat" : Show when each nav area can first be reached by each team.
bot_snipers_only : cmd : : Restricts the bots to only using sniper rifles
bot_stop : 0 : , "sv", "cheat", "rep" : If nonzero, immediately stops all bot processing.
bot_traceview : 0 : , "sv", "cheat", "rep" : For internal testing purposes.
bot_walk : 0 : , "sv", "rep" : If nonzero, bots can only walk, not run.
bot_zombie : 0 : , "sv", "cheat", "rep" : If nonzero, bots will stay in idle mode and not attack.

Geht also nur über ein zusätzliches Plugin, welches mir aber nicht bekannt ist.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von BettPadre am 21.09.2010 14:58]
21.09.2010 14:54:49  Zum letzten Beitrag
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 Thema: Bots


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