Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Sriracha-Sauce
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
Limbi

Arctic
Wo chan mer in züri sriracha chaufe? Ä dönerbude im niederdorf hett das mal uf em tisch ka... Chönt das dä Globus im regal ha?
15.01.2013 10:09:33  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[DL]Hellsmarch

Arctic
Am HB hätts doch n Asiastore. Lueg mal dete
16.01.2013 11:53:09  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Limbi

Arctic
Bin niä am hb. peinlich/erstaunt
/aber stimmt, hett ja parkplätz, denn chum i ja doch ane. :P
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Limbi am 19.01.2013 0:19]
19.01.2013 0:18:12  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
_Ac_

Phoenix
und? neumet gfunde? peinlich/erstaunt
08.02.2013 10:30:14  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Limbi

Arctic
Chlises update:
Also ich hans nirgends gfunde und drum hani letschtens i dä dönerbude selber gfröget woher sie das beziehnd, und denn hett de türk gmeint dass sriracha gliechzietig mit em gmües gliferet wird. Denn hani gfröget öb ich's allefalls au grad do chaufe chönt, er hett das bejaht und ich han für schlappi CHF 20.- zwei tube siracha becho (das isch vor ~2 mönet gsie und han di eint fläsche erst zu 3/4 verbrucht).
Und es isch würkli hammer für jedi art vo pizza, pasta, grille, etc.

/isch btw. dä 1001 lade im niederdorf...
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Limbi am 17.05.2013 14:28]
17.05.2013 14:27:08  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
FattyCPK

AUP FattyCPK 17.12.2015
Im Coop gits Sriracha (Finefood Zügs)
15.04.2014 8:23:35  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Sriracha-Sauce


mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

| tech | impressum