Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Blitzer in Züri
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
Limbi

Arctic
böse gucken
Gestert hett en blitzer min verstand eimal zviel beleidigt.
Da fahr ich nachts mit em kolleg dur zollikon, uf eimal zerriesset mehreri blitz mini retina. Denn no es föteli vo hine und mini akte isch komplett gsie. Denn realisier ich, verfluecht, ich bin mit 50km/h dur ä 30er zone gfahre. Wie hett mer das chöne passiere? Nach 10 jahr autofahre gaht min fuess i dä 30er zone zwüschezietlich ja völlig automatisch vom gas abe. Also fahr ich di gliech strass zrugg (jetzt mit 30km/h) und was gsehn ich da? Bauarbeiter händ di 30er tafle us dä bodeverankerig gno und en mitere mobile miniaturversion vonere 30er tafle ersetzt wo's denn uf em trottoir stationiert händ. S'beste isch, di tafle isch wie en sunneschirm in en ständer gsteckt worde und denn no verdreit gsie, quasi vom verkehr abgewandt. Bis zum föteliautomat isch di occasion-tafle dä einzig hiwies gsie uf di 30er zone. Weder min kolleg no ich händ di tafle bemerkt, will normalerwies stönd di sieche ja wie behinderet zmitzt uf dä strass.

Nur scho binere buess vo eim stutz bring ich dä fall vor dä internationale grichtshof! fröhlich

Was isch eui meinig?
21.04.2015 23:25:10  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
Jo, chasch mol probiere Rekurs ilege oder wie au immer das heisst, evtl. fruchtets jo. Hesch es föteli gmacht vo dr Situation? Wenn d Signalisierig nid Vorschriftsgmäs gmacht worde isch, chönntisch gueti Chance ha.
22.04.2015 8:05:50  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Icefeldt

AUP Icefeldt 09.04.2020
Klar, wenn du die Situation per Fotos gesichert hast, dann Widerspruch einlegen sobald der Bescheid kommt.
22.04.2015 10:28:44  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Limbi

Arctic
Ja aber denn heissts wieder handyfotis sind nöd zuegla, so ä situation hämer au scho mal erlebt:
Mini schwöster isch ime winter vor ä insle über ä durezogeni linie gfahre, wo sie wäg em schnee jedoch nöd gseh hett. En polizist hett sie debi grad gseh, usegwunke und ä buess verhängt. Sie als früsch backeni juristin isch sich debi sicher gsie, das wird min erste fall und dä wird ich gad gwünne. Also macht sie es foti vo dere nöd sichtbari linie und zieht dä fall bis vor en richter.
Ihre isch grad dä doppelte betrag uferleit worde (grichtschoste halt no). Sini argument sind gsie:
1. Handyfotis sind als bewiesmittel nöd zuegla
2. Sie hett müese wüsse, dass vor ä insle immer ä durezogeni linie vorhande isch
3. unwüsseheit schützt vor straf nöd.

Diä argument chöntets au bi mir bringe. Kopf gegen die Wand schlagen
V.a. chöntets denn behaupte, dass ich das schild fürs foti absichtlich dreit han. Aber schlussendlich isch's ja egal, dass das schild überhaupt drehbar gsie isch, müessti wohl für en freispruch lange. Und di bauleitig chan ja wohl bestätige dass di tafle entfernt worde isch.
22.04.2015 22:52:16  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Icefeldt

AUP Icefeldt 09.04.2020
Mhm, dann müsste man wohl um den "Wünschen" des Richters entsprechend nachzukommen eine Streife holen und von der dann das Schild wieder gerade drehen lassen. (da du dich ja nicht einfach an VErkehrsschildern vergehen willst)

Die müssten ja so oder so nen Einsatzbericht anfertigen in welchem dann steht, dass da Schild umgedreht war.

Das wäre ja dann die einzige Möglichkeit an einen "Beweis der Ausrichtung des Schildes" zu kommen ....

 
V.a. chöntets denn behaupte, dass ich das schild fürs foti absichtlich dreit han.



Unschuldig, bis das Gegenteil bewiesen ist Augenzwinkern

 
Aber schlussendlich isch's ja egal, dass das schild überhaupt drehbar gsie isch, müessti wohl für en freispruch lange.



Das wäre wirklich noch zu hoffen.
23.04.2015 7:53:05  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Blitzer in Züri


mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

| tech | impressum