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Richtig, aber ich verstehe nicht warum die Fässer gekippt werden. Dabei wird der Lack zerstört und Korrosion hat eine Chance. Wenn man die Fässer auf Paletten abstellen würde, hätte man viel weniger Probleme bei der Lagerung und der evtl. Bergung. Die kommen doch bestimmt ohnehin auf Palette am Endlager an oder?
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[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Der Raven am 14.12.2015 15:57]
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Dann hätte man den Kram aber immer vor Augen, das geht doch net!
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| WD-40 was developed in 1953 by Norman Larsen,[2] founder of the Rocket Chemical Company, in San Diego, California. 'WD-40' is abbreviated from the term 'Water Displacement, 40th formula', suggesting it was the result of Larsen's 40th attempt to create the product.[1] The spray, composed of various hydrocarbons, was originally designed to be used by Convair to protect the outer skin and, more importantly, the paper-thin balloon tanks of the Atlas missile from rust and corrosion.[3][4] These stainless steel fuel tanks were so fragile that when empty they had to be kept inflated with nitrogen to prevent them from collapsing. WD-40 was later found to have many household uses[1] and was made available to consumers in San Diego in 1958.[3] | |
Wusste ich nicht. Ziemlich cool. Raketentechnik!
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Thema: Beeindruckendes XXX |