|
|
|
|
|
wtf?
|
kennt jemand die abkürzung/chatsprachausdruck "baba"?
frage im schweizer forum weil es schweizerisch sein könnte 
ist extremli wichtig!
peaz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
ich denke das is das selbe wie "bye bye" ... nur halt in kleinkinder oder chatnerd-sprache.
Ist übrigends KEIN schweizer ausdruck oder so, gehts noch
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
baba von "babai" von "baibai" von "beibei" von byebye 
Des weiteren noch "bubu" für "gute Nacht", das benutze allerdings nur ich.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| | Zitat von [HoC]DarkImp
in kleinkinder oder chatnerd-sprache | |
oke, ich werd mich von ihr fernhalten 
thxes euch für die aufschlussreichen informationen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| | Zitat von [BdD]DrKrabbe
| | Zitat von [HoC]DarkImp
in kleinkinder oder chatnerd-sprache | |
oke, ich werd mich von ihr fernhalten 
thxes euch für die aufschlussreichen informationen  | |
gern geschehen 
aber warum zum geier asoziierst du son scheiss grad umbedingt mit schweizerdeutsch ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
weil ichs noch nie gehört habe und die person, welche diesen cyberslang (wasein wort) angewendet hat, zufällig schweizerischen ursprungs war
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ich halte den Ausdruck "baba" nicht für neu und schon gar nicht für "nur im cyberspace gebräuchlich" ... nein, vielmehr denke ich, ist er österreichisch!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| | Zitat von ShadowCommander
Ich halte den Ausdruck "baba" nicht für neu und schon gar nicht für "nur im cyberspace gebräuchlich" ... nein, vielmehr denke ich, ist er österreichisch!  | |
öschtrichisch? ich han tänkt, das seg änglisch (a uf änglisch ei also bei-> by)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Baba isch dä schwarzi Kolleg vom Forrest Gump. Da er im Film stirbt, söll das bedüüte, dass diä Person wo das gschribe hät, bald gaht. Tönt chli wiit hergholt, aber richtig... O_o
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| | Zitat von DoS|Scorpion
Baba isch dä schwarzi Kolleg vom Forrest Gump. Da er im Film stirbt, söll das bedüüte, dass diä Person wo das gschribe hät, bald gaht. Tönt chli wiit hergholt, aber richtig... O_o  | |
ja doch, das überzügt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
er send doch alli chli baba...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nume wenns b na um 180° drüllsch, weli richtig isch mer egal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
de luno het grad durchdieblume zverschtah geh daser papi worde isch
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vilicht ischer au qaqa....mer müsst nur Z in undere linnge eggä vom b tue....naja wasses bedüüte söll isch ä anderi frag
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ufde z-achse drähie macht aber meh sinn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
öhm isch zum teil hald au uuf de z achse "dreit" au wenn ich behaupte
[klugscheiss] mer chann nöd uuf nere achse dreihe mer chann entweder uuf nere achse speigle oder a nem punkt uuf nere achse dreihe [/klugscheiss]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| | Zitat von Zombie46
[klugscheiss] mer chann nöd uuf nere achse dreihe mer chann entweder uuf nere achse speigle oder a nem punkt uuf nere achse dreihe [/klugscheiss] | |
aha, und wämer ufemne punkt vonere achse drehit isch de dreihvorgang nüme uf de achse d achse isch ja schliesslich kei linie sondern e flächi wänd
so wetsch...wer isch jetz da de king of klugschiss
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zombie, versuech ned dech metem chrabbe azlegge, de esch hochbauzeichner oder ergend soöppis
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
aber bi nem buechstabe chömme ja mal z achse usem spiil lah und säge es seg ä geradi. und jo denn ischs im eigentliche sinn nümm uuf de achse
eifach uuf nem punkt uuf de achse aber du häsch ja behaupted mer söll uuf d eachse dreie 
€: lesen, nachdenken, nochmal lesen, nochmal nachdenken, kapieren
ebä es chunnt huere druff ah obd d achse als flächi oder geradi aluegsch...und wenns als flächi aluegsch chasch jenachdem sehr komischs züüg übercho.... z. bsp. -a-a s b isch hald so drähit das mer nur no 1 linie gseht
als lömmers bi de x achse 2d anem punkt um 180grad bliibe aber isch alles gschmackssach 
aber isch en schöne konter gsi
|
|
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Zombie46 am 26.11.2003 7:12]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wändmer erchlärsch wied das mit 180grad anebringsch bisch min held
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
schad channs nöd erchläre wär gern de held vo öpperem naja das 180grad hätt sich au meh druff bezoge wie mers sötted mache und nöd wie das gmacht isch.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
also... ich bin sicher nöd papa (jedefalls weissi vo nüt )
und imene zweidimensionale ruum, wie das forum etz halt mal isch gitz kei z-achs... ende der diskussion...
ihr sind doch all qaqa
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|