|
|
|
|
|
|
|
|
wende willsch goh den gang - kei grund sech z schämme oder so. Es git vil mischt aber au tolli sache und erfahrige.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
ja, s isch am imp sini bescht zit gsi.
denn ischer usecho und erwachse worde.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blabla, hippie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mitem militär bisch eifach dütlich schnäller fertig wenns richtig machsch als wenn zivi machsch. isch für mi dr einzig grund gsi d rs mache und denn möglichscht schnäll alles durezieh. und ich bi froh hannis so gmacht,
hami zwar tierisch gnärvt wenni irucke ha müesse, aber i glaub nid dassi zum zivildienscht motivierter wär gsi.
usserdäm hanni letscht joor bereits min letschte WK (sind no 2 wuche gsi) gmacht und dr ganz seich jetzt hinter mir.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Als Militärusstiiger, wo zersch au gmeint hed di 1.5fachi Ziit segs nöd wärt, chani ez säge, ases das allemal esch
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
als eine, wo scho fertig isch, channi sage, isches nid.
früeh fertig > alles andere, würd mi doch zimli wenni jetzt no zivildienscht mache müesst.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Da mer sin Ziviiisatz chan sälber plane chont das nor drufa wies eim gad inepasst...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wechsel vom Militär in den Zivildienst hat sich definitiv gelohnt. Ich hab kein grundsätzliches Problem damit etwas von meiner Zeit für die Gesellschaft zu opfern. Aber was man im Militär macht, entbehrt einfach
jeglichem Sinn und Zweck. Darum bin ich nun sehr gerne eine billige Arbeitskraft in einem Bereich (Asylwesen) in dem man für diesen Lohn kaum jemand finden würde.
Zivildienst > früher fertig, aber dafür Militär
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wuhey.
die ganz wuche im zivilschutz...
*troll*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
das erinneret mich a öppis: isch öpper echt vom 18.10. bis 29.10. im Zivilschutz i bütschwil?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
müest mal min cousin fräge... wenn mitme vettiger ztue hettsch chönnts na guet si dasen kennsch
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bruch e Adrässe vo ei wo JETZT im WK isch und wotten nöd diräkt fröge will überraschig. Wie kriegi das use? Ich weiss nöd mal so richtig sini Truppegattig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fründin/Familie/Arbeitgäber?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nene mues schnäll und unkompliziert gha, zu de letschte beide hani kei Kontakt und s'erschte gits nöd Han gmeint es gäbi e Stell bi de Armee wo
über so Sache Uskunft geh chan; isch glaubs Afangs RS mal beworbe worde vo wäge wänn mer nöd weiss, wie di gnau Aschrift vo öppertem isch chöngi mer a die Stell alüte etc; halt grad wänn öppert im Fäld und nöd i de
Kaserne isch.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| | Zitat von _Ac_
das erinneret mich a öppis: isch öpper echt vom 18.10. bis 29.10. im Zivilschutz i bütschwil?
| |
nei, denn bini im WK. In Neuenegg
Aber mi ehem. Kompaniekommandant chunnt us Bütschwil
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wer isch da ine eigentlich dank psychi vom militär wegcho?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wänni het wele wär das kei problem gsi...
han müese atrabe bim psychi ade ushebig, will ich d frage ehrlich beantwortet han (händsi angscht wänn näbet ihne gschosse wird? ja logisch hani angscht ). wänni det het wele wärs problemlos möglich gsi mich als psycho darzstelle. het nume müese uf sini sache iigah woner mich het wele druf ufelupfe.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| | Zitat von dino the pizzaman
wer isch da ine eigentlich dank psychi vom militär wegcho?
| |
RS Agfange, 1 Woche mitgmacht, Schnauze voll gha, zum Doc > psychiatrischi dienst > psychiater > untersuechigsdient > freiheit... i dere zit im spital gsi no e woche und am fritig hani chöne abgeh und
heigah... \o/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
meitli.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dihei isch fängs min Marschbefehl fürd Rekrutierig cho.
Vom 23.-25.11.
Es langed, wenn ich mis Zivildienstgsuech ersch Endi Oktober ischicke, oder?
Ich mues denn efach luege, dass mini RS nöd i de zwei Mönet nachher wär?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
normalerwis vergönd zwüsched rekrutierig und rs 5-6mönet (ussert natürli du wetsch sofort afange denn loht sich sicher was mache )
also kein stress
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
*mimimi* dafür beschütz ich jetzt d'bevölkerig im zivilschutz! pah!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
also ich frog mi jo ächt öb zivilschutz würkli agnähmer isch als s militär. wenn päch hesch hesch doch dört eifach die alte schliifer wo bim militär usgmuschteret worde sind als vorgsetzti...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tja denn häsch wirklich pech gha...
Ich bin i'd Reserve iteilt worde, de Zivilschutz Kommandant hät mi als "freiwillige" gno, hani chöne 6 täg im jahr mache, etz hätr en leutnant us mir gmacht etz dörfi 12 täg im jahr und chum sogar no 12 franke sold über
pro tag...und jo ich bin etz eifach sin "sekretär" im büro...gmüetlicher gohts nüme, chli mitm puch umedampfe, chli büroarbet...passt scho...besser als militär ufjedefall
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ach, das tönt nid würkli andersch als das zügs was ich im militär ha gmacht
|