Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Sommer, Sonne und Kampfanzug ( cs.de in camouflage 2004 )
« erste [1] 2 3 4 5 ... 97 nächste » letzte »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
TheRealPlextor

therealplextor
... cs.de in camouflage 2004
Ein schöner Tag ist das heute. Nicht nur, dass ich wieder Single bin, nein ich habe nun auch noch Folgendes gekriegt:

 
Sehr geehrter Herr TheRealPlextor

Ihr Gesuch um Fraktionierung der Rekrutenschule wird bewilligt.

Sie werden demzufolge wie folgt aufgeboten:
1. Teil: 05.07. - 02.10.04 / AGA/FGA
2. Teil: 21.02. - 16.04.05 / VBA



Äh ja ... das Gesuch hab ich eingereicht, weil ich sonst ein halbes Semester an der Uni verpasst hätte/ein Jahr hätte aussetzen müssen.

Naja, und um mich hier nicht so einsam zu fühlen (*snief*):
1. Wer darf auch dieses Jahr?
2. Welche Truppengattung?
3. Was bedeutet AGA/FGA / VBA?
4. Gibts Frühstück ans Bett?
05.05.2004 21:44:03  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
han im herbst ushebig.
mit glück lönds mich als UT wieder frei... suscht hocki hald ab
05.05.2004 21:52:39  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[BdD]DrKrabbe

[BdD]DrKrabbe
1. Wer darf auch dieses Jahr?

nö, zivi ide personalreserve bruchets warschindli ersch i 3-5jahrAugenzwinkern für die 3wuche "ushebig"...

2. Welche Truppengattung?

fröhlich

3. Was bedeutet AGA/FGA / VBA?

wayne

4. Gibts Frühstück ans Bett?

nüme, hesch doch gseit segsch wider single Breites Grinsen
05.05.2004 21:57:43  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
TechSniper

Russe BF
Hoi Zäme

 
3. Was bedeutet AGA/FGA / VBA?
4. Gibts Frühstück ans Bett?



AGA heisst Allgemeine GrundAusbildung
FGA heisst Fortgeschrittene GrundAusbildung
VBA heisst VerBandsAusbildung


Und Zmorge gits sicher kene as Bett, Schwöschter !

Grüessli
06.05.2004 10:25:11  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
dino the pizzaman

dino the pizzaman
 
Zitat von TheRealPlextor
4. Gibts Frühstück ans Bett?


wänn du dini rs i de chischte verbringsch dänn ja, will da isch so chli da isch sbett grad bi de fueterigslucke Breites Grinsen
06.05.2004 12:41:28  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
BlackSheep

BlackSheep
traurig gucken
toll plextor, gratuliere. welche truppengattung bist du denn?
bin jetzt seit einer woche wieder bei rekruten. heutzutage sind das schon elends verhätschelte schwestern...

"flüstern und sich im zimmer bewegen bei zv erlaubt..." Haare zu Berge stehen
08.05.2004 13:32:13  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
TheRealPlextor

therealplextor
 
Zitat von BlackSheep
toll plextor, gratuliere. welche truppengattung bist du denn?
bin jetzt seit einer woche wieder bei rekruten. heutzutage sind das schon elends verhätschelte schwestern...

"flüstern und sich im zimmer bewegen bei zv erlaubt..." Haare zu Berge stehen



Richtstrahlpioniere: Morgens um 5 auf nen Hügel, Antenne aufstellen, die anderen ballern und funken lassen, danach wieder abbauen und zurückfahren ... oder so.

Dieser Post enstand unter Unmengen von Alolol...
09.05.2004 4:39:36  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
dino the pizzaman

dino the pizzaman
und das isch in? chlote? oder wo isch d'rs für richtstrahlpimp?
09.05.2004 4:45:51  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[CH]Swift

swift
jo t rechtstrahler send e chlote
kolleg vomer hed grad s vergnüege fröhlich
09.05.2004 9:08:59  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
dino the pizzaman

dino the pizzaman
a das bildi muesi mi au zersch mal gwöhne, dass mer jetzt meh oder weniger sganze jahr militärler am bahnhof hät am wuchenänd wo i oder usrucked, sprich nüme nume wk'ler. eieeieiei. aber die neue sporttäsche und f-säckersätz sind irgendwie Mata halt...
09.05.2004 12:32:08  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[ch]QuArX

X-Mas Arctic
böse gucken
ich bin jetzt scho 8 Wuche z'Chlote und es isch relativ schei**e... mer ghört immer nur, das Richtstrahlpionier so en easy Job sig, aber das isch voll nöd so, zumindest nöd z'Chlote. Chlote isch eini vo de wenige Kaserne wo z.B. Früehsport macht (also vo 5-6 go seckle und erscht nacher z'Morge ässe).

Und d'VBA isch dänn sowieso wo andersch, i eusem Fall z'Liestal.


 
Zitat von BlackSheep
"flüstern und sich im zimmer bewegen bei zv erlaubt..." Haare zu Berge stehen



naja, wänn mir das mached dänn dörfemer eifach no irgendwelchi üebige mache... z.b. Stgw usenand näh und mit jedem Teil einzeln um d'Kaserne seckle ...
09.05.2004 14:11:28  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[CH]Swift

swift
aso bitte, ohni früehsport wärs ja würkli n memmeverein *g

btw chlote, esch der n rekr vogler bekannt? wenn ja seischm n gruess vomer
09.05.2004 17:11:27  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
dino the pizzaman

dino the pizzaman
*lach* nei hilfe früesport wie schlimm mit den Augen rollend wilkommen im militär.
09.05.2004 17:25:34  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
ich glaub ich hol mer e sportdispens peinlich/erstaunt
09.05.2004 17:34:22  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[ch]QuArX

X-Mas Arctic
Hmmm ich han vo jenste Kollege ghört, dass sie no nie Früehsport gha händ, ich weiss gar nöd was ihr jetzt so tüend...

@swift: ja ich känn de Vogler, bi sogar mit ihm im Zimmer gsi, bis letscht Wuche... strube Vogel das fröhlich Breites Grinsen
09.05.2004 18:43:10  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
sphere

Arctic
...
leute mit sportdispens jage ich eh grundsätzlich die doppelte strecke.

spass beiseite. wenn du das bietest wirst du eh dauernd dienstgruppe sein. und das ist noch viel beschissener als morgen entspannt 5km zu joggen.

zurück zum begriff aga/fga/vba. scheint sich noch niemand die mühe gegeben zu haben dies auch wirklich für einen zivilisten (bitte noch einen abschätzigen unterton einbauen) zu erklären.

AGA ist wie gesagt die allgemeine grundausbildung. du lernst dein grundhandwerk mit militärischen formen, ausbildung dienstbetrieb etc. dazu kommt das grünhandwerk mit ballern und füslen.

fga ist fachspezifisch. in deinem fall kabelbau, richtstrahl etc.

vba ist die verbandsausbildung mit anwenden des gelernten an einem anderen standort und unter zeitdruck. also grossangelegte übungen.

/np: Freedom Call - Metal invasion
09.05.2004 18:47:28  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[CH]Swift

swift
 
Zitat von [ch]QuArX
strube Vogel das fröhlich Breites Grinsen


chame so säge, jo Breites Grinsen
09.05.2004 19:24:11  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
oh, ist das ein RS thread, so fürs 04 hm.

dann sag ich mal, 5.juli, RS panzerjägersoldat, chamblon.


ist sonst noch jemand in dieser gottverlassenen gegend nähe neuenburgersee?
09.05.2004 22:07:39  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
Bitte beachten
gott behüte... sowit chunnts na
09.05.2004 22:21:27  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
etwas für sehr schlecht befinden
traurig

ich hab immer gedacht, naja, ich mach was mit fliegen und so, kam bis in den FVS I, aber alle sagten mir, ne, da kommst du evtl nach payerne, wenn du zur luftwaffe gehst. und payerne ist am arsch der welt.
da habsch mir gedacht, geh ich zu den panzertruppen, da komm ich vielleicht nach thun, immerhin nicht so am arsch von der welt.
jetzt muss ich zu den panzertruppen, und bin hinter payerne noch weiter am arsch der welt....
09.05.2004 22:24:58  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
TechSniper

Russe BF
Du bist auch bei den Grünen und nicht bei den Gelben.

Pzj Sdt = Infanterie
Pz Trp = MLT
10.05.2004 0:20:23  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[BdD]DrKrabbe

[BdD]DrKrabbe
 
Zitat von [ch]QuArX
naja, wänn mir das mached dänn dörfemer eifach no irgendwelchi üebige mache... z.b. Stgw usenand näh und mit jedem Teil einzeln um d'Kaserne seckle ...



scheisse binich truurig dasi nöd is militär dörf traurig
10.05.2004 15:23:42  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Bunky

Phoenix
5.7.04 Emmen, Radarsdt.

wenn chont eigentlich de reguläri marschbefehl?
i ha bis jetzt nur sone komischi "dienschtazeig" becho...
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Bunky am 10.05.2004 19:28]
10.05.2004 19:28:10  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DeathCobra

AUP DeathCobra 24.06.2021
ich han vor es paar wuche iischribig gha...
do hemmer sones heftli becho wo u.a. chli d gattige beschribe sind.
hani das mol chli durebletteret und bin uf "informatikpionier" gstosse.

weiss öpper wa genau das isch?
isch das eifach ufbau und unterhalt vo infrastruktur oder goht das richtig el. chriegsfüehrig?
11.05.2004 15:24:23  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
dino the pizzaman

dino the pizzaman
das gaht eher richtig "di ganz rs im bunker umenerde". dänn doch lieber en easy job a de früsche luft als imene loch ine.

enjoy.
11.05.2004 16:21:51  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DeathCobra

AUP DeathCobra 24.06.2021
 
Zitat von dino the pizzaman
das gaht eher richtig "di ganz rs im bunker umenerde". dänn doch lieber en easy job a de früsche luft als imene loch ine.

enjoy.



das wär mer ebe no wichtig. ich bezeichne mich nid grad als weichei, aber ich han lieber weniger als mehr aasträngig Augenzwinkern
aber immer nume dinne hocke isch au nid so s gälbe vom ei...

naja, goht zwar no es zytli bis ich mues iirucke, aber chli informiere chan jo nid schade...
11.05.2004 16:25:39  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
dino the pizzaman

dino the pizzaman
 
Zitat von DeathCobra
naja, goht zwar no es zytli bis ich mues iirucke, aber chli informiere chan jo nid schade...


uf jede fall. aber lueg würkli dass du was dusse bechunsch. öb astränged oder nöd überlahni dier aber uf duur dine zhocke isch ächt asslig will es schiiist eim (wänns eim eh scho aschiist) grad dopplet ah.
11.05.2004 16:50:02  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[CH]Swift

swift
 
Zitat von dino the pizzaman

uf jede fall. aber lueg würkli dass du was dusse bechunsch. öb astränged oder nöd überlahni dier aber uf duur dine zhocke isch ächt asslig will es schiiist eim (wänns eim eh scho aschiist) grad dopplet ah.


usser wens schiffet, denne schiists eim dusse vierfach aa
11.05.2004 23:11:03  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
TheRealPlextor

therealplextor
I hätt denn bir Ushebig eigentlech uf Informatik-Pionier wöue, hät dr Offizier o scho überschnuret gha, dasers mi lat la mache, obwoui ke Informatik-Lehr gmacht ha (wär Vorussetzig). Auerdings näme si für ds Witermache schinbar gärn di Lüt mit dr höchschte Usbiudig und da i när dr einzig dert mit Studium gsi wär, häts mi vou vrarschet -> RiStlPi
11.05.2004 23:20:34  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[CH]Swift

swift
 
Zitat von TheRealPlextor
I hätt denn bir Ushebig eigentlech uf Informatik-Pionier wöue, hät dr Offizier o scho überschnuret gha, dasers mi lat la mache, obwoui ke Informatik-Lehr gmacht ha (wär Vorussetzig).


selbiges be mer, allerdings hed mi denne de offizier überschnoret funkufklärer zmache wiler gfunde hed mit infpi sigi total underfordered
11.05.2004 23:33:39  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Sommer, Sonne und Kampfanzug ( cs.de in camouflage 2004 )
« erste [1] 2 3 4 5 ... 97 nächste » letzte »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Mod-Aktionen:
31.07.2009 23:23:33 [CH]Swift hat diesen Thread repariert.

| tech | impressum