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| Zitat von Shooter
grad innere zyt, wo d sbb mehr öpis für topmananger als en normale mittelstandsbürger wie mich isch, ischs auto halt mehr als nötig
seit dr ospel zum vasella, ha, han geschter en bentley kauft, seit dr andr, wie lopo, ich fahr zug!
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ich verstah au nöd wie mer zug fahre chan, stunde lang stah und schwitze. denn nutzi die ziet woni mitem auto spare doch lieber chli zum no sport mache
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| Zitat von Kif
Genau wie Autos. Aber do chasch du jo nöd mitrede.
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ich wnschti echt das es mal e wuche lang kei autos me git. denn würd sogar de grüenschti sich wieder wünsche das sie fahred. Wenn nämli de migros plötzlich sis geliebte bio gmües nüm chan abüte und die tolle solarzelle nüm repariert werded wo ufm dach sind werded au die lüt gseh das mer nöd alles mitem zug chan mache
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Genau. I ha au nix gege Dienstleistigsverkehr, nur de private Personeverkehr isch mMn e absolut behämmerts Gschwür wo sich halt wegs übertriebene individuelle "Bedürfnis" entwicklet het. Wie en Krebs. Die mobilität, wie ers immer so schön nenned isch en absolute Luxus. Und de Luxus isch unnötig.
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| Zitat von Kif
Genau. I ha au nix gege Dienstleistigsverkehr, nur de private Personeverkehr isch mMn e absolut behämmerts Gschwür wo sich halt wegs übertriebene individuelle "Bedürfnis" entwicklet het. Wie en Krebs. Die mobilität, wie ers immer so schön nenned isch en absolute Luxus. Und de Luxus isch unnötig.
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anders argument, ich würd zu gern gseh wie toll es ide züg wer wenn die ganz schwiez nur de öv het. ob das überhaupt bezahlbar wer in jedes chline dörfli en zug oder en bus + öv im dorf z realisiere
SBB isch ja jetzt chum meh finanzierbar nachher het mer no vielviel höheri chöschte.
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Militär abschaffe, problem solved.
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| Zitat von -Riddick-
| Zitat von Kif
Genau. I ha au nix gege Dienstleistigsverkehr, nur de private Personeverkehr isch mMn e absolut behämmerts Gschwür wo sich halt wegs übertriebene individuelle "Bedürfnis" entwicklet het. Wie en Krebs. Die mobilität, wie ers immer so schön nenned isch en absolute Luxus. Und de Luxus isch unnötig.
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anders argument, ich würd zu gern gseh wie toll es ide züg wer wenn die ganz schwiez nur de öv het. ob das überhaupt bezahlbar wer in jedes chline dörfli en zug oder en bus + öv im dorf z realisiere
SBB isch ja jetzt chum meh finanzierbar nachher het mer no vielviel höheri chöschte.
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umgekehrt wär auno spannend, ganz öv ufs auto verlagere.
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| Zitat von Shooter
scheiss offroaders sind voll unnötig!
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ich mag min offroader!
de kann i wenigschten döte parkiere wo d ökohippies scho am wandere sind...
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| Zitat von DrKrabbe
| Zitat von -Riddick-
| Zitat von Kif
Genau. I ha au nix gege Dienstleistigsverkehr, nur de private Personeverkehr isch mMn e absolut behämmerts Gschwür wo sich halt wegs übertriebene individuelle "Bedürfnis" entwicklet het. Wie en Krebs. Die mobilität, wie ers immer so schön nenned isch en absolute Luxus. Und de Luxus isch unnötig.
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anders argument, ich würd zu gern gseh wie toll es ide züg wer wenn die ganz schwiez nur de öv het. ob das überhaupt bezahlbar wer in jedes chline dörfli en zug oder en bus + öv im dorf z realisiere
SBB isch ja jetzt chum meh finanzierbar nachher het mer no vielviel höheri chöschte.
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umgekehrt wär auno spannend, ganz öv ufs auto verlagere.
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gaht halt genau so wenig wie umgekehrt. De unterschied wär halt, au wenn mer strasse massiv müsst usbaue und tiefgarage massehaft müsst baue würd sich die infrastruktur immerno irgendwenn selber finanziere lah.
der öv wäri halt es fass ohni bode (isches au jetzt scho fascht)
Darum chömer froh sie das au mal bi de SBB öpis türer wird und nöd nur bim auto. Was de umstieg vo auto uf Bahn bewürkt het gseht mer ja mittlerwiile.
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| Zitat von -WC|Trasher-
| Zitat von Shooter
scheiss offroaders sind voll unnötig!
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ich mag min offroader!
de kann i wenigschten döte parkiere wo d ökohippies scho am wandere sind...
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das chani min volvo au na. sonen asphalt/kiesplatz schafft er grad knapp.
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| Zitat von -Riddick-
| Zitat von Kif
Genau. I ha au nix gege Dienstleistigsverkehr, nur de private Personeverkehr isch mMn e absolut behämmerts Gschwür wo sich halt wegs übertriebene individuelle "Bedürfnis" entwicklet het. Wie en Krebs. Die mobilität, wie ers immer so schön nenned isch en absolute Luxus. Und de Luxus isch unnötig.
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anders argument, ich würd zu gern gseh wie toll es ide züg wer wenn die ganz schwiez nur de öv het. ob das überhaupt bezahlbar wer in jedes chline dörfli en zug oder en bus + öv im dorf z realisiere
SBB isch ja jetzt chum meh finanzierbar nachher het mer no vielviel höheri chöschte.
| | Du förderisch d Flexibilität vom ÖV eso.
En Netzufbau mit Knotepünkt. Cityzüg (ohni Halt) zwüschet de Kantonshauptort, Schnellzüg zwüschet de grössere Städt/Siedlige, Bummler zwüschetdrin und Büs id die ussestehende Dörfli und zum Schluss Ruefbüssli i die ganz abglegene Regione. Wo liit s Problem?
Nöd finanzierbar?
http://www.sbb.ch/sbb-konzern/ueber-die-sbb/kennzahlen/erfolgsrechnung-des-unternehmens.html
Ok, fasch 20% weniger zwüschet 2010 und 2009. S Primäre Ziel vode SBB sött aber nöd de Gwünn, sondern d Personebeförderig sii.
Um ganz ehrlich zsii, hani vo dem ganze Wirtschaftsquatsch kum bis gar kei Ahnig.
Aber i denk, mer chönd i üsere Politik ruhig mol echli kreativ sii und Muet zu Veränderige zeige. Gilt ez nöd nur für de Personeverkehr. Mer hend gnueg Mittel zum experimentiere und sind unwichtig gnueg, so das s Land und/oder di umliegendi Wirtschaft nöd zu Bode grisse werde chan.
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| Zitat von Kif
| Zitat von -Riddick-
| Zitat von Kif
Genau. I ha au nix gege Dienstleistigsverkehr, nur de private Personeverkehr isch mMn e absolut behämmerts Gschwür wo sich halt wegs übertriebene individuelle "Bedürfnis" entwicklet het. Wie en Krebs. Die mobilität, wie ers immer so schön nenned isch en absolute Luxus. Und de Luxus isch unnötig.
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anders argument, ich würd zu gern gseh wie toll es ide züg wer wenn die ganz schwiez nur de öv het. ob das überhaupt bezahlbar wer in jedes chline dörfli en zug oder en bus + öv im dorf z realisiere
SBB isch ja jetzt chum meh finanzierbar nachher het mer no vielviel höheri chöschte.
| | Du förderisch d Flexibilität vom ÖV eso.
En Netzufbau mit Knotepünkt. Cityzüg (ohni Halt) zwüschet de Kantonshauptort, Schnellzüg zwüschet de grössere Städt/Siedlige, Bummler zwüschetdrin und Büs id die ussestehende Dörfli und zum Schluss Ruefbüssli i die ganz abglegene Regione. Wo liit s Problem?
Nöd finanzierbar?
http://www.sbb.ch/sbb-konzern/ueber-die-sbb/kennzahlen/erfolgsrechnung-des-unternehmens.html
Ok, fasch 20% weniger zwüschet 2010 und 2009. S Primäre Ziel vode SBB sött aber nöd de Gwünn, sondern d Personebeförderig sii.
Um ganz ehrlich zsii, hani vo dem ganze Wirtschaftsquatsch kum bis gar kei Ahnig.
Aber i denk, mer chönd i üsere Politik ruhig mol echli kreativ sii und Muet zu Veränderige zeige. Gilt ez nöd nur für de Personeverkehr. Mer hend gnueg Mittel zum experimentiere und sind unwichtig gnueg, so das s Land und/oder di umliegendi Wirtschaft nöd zu Bode grisse werde chan.
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meinsch würklich d SBB wär immer no so günschtig wenns nöd mit öppe 4.5mrd CHF subventioniert würde werde? Stellt mer sich mal vor auto würd wegfalle was wahrschinlich sehr viel vo dene subventione usmacht und jedes no so chline dörfli und randquartier muen mitem öv verbunde werde inkl usbau damit mer all die mensche chan transportiere. Ich würd mal schätze denn müsst mer 10-20mrd jährlich subventione zahle. und öv wäri immerno randvoll und zu stossziete am kolabiere.
http://www.bfs.admin.ch/bfs/portal/de/index/themen/11/02/blank/key/oeffentlicher_verkehr/subventionen_des_oeffentlichen.html
http://www.bernerzeitung.ch/mobile/schweiz/standard/Niemand-weiss-wie-viel-Subventionen-fliessen/s/24879729/index.html
chasch der jetzt mal de gwünn usrechne wenn die subventione irechnisch
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[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 20.06.2011 13:51]
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hm? es sind doch bereits alli dörfli mitem öv verbunde
und immer das gstürm mit dene subventione. s autofahre wird au subventioniert
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Er glaubt au ane "bewaffneti Neutralität".
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was genauso absurd isch wie glichberächtigti öv für alli.
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| Zitat von Shooter
hm? es sind doch bereits alli dörfli mitem öv verbunde
und immer das gstürm mit dene subventione. s autofahre wird au subventioniert
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inwiefern eigentlich?
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Ein logisches, vertrautes Vorbild ist der Strassenverkehr. Strassen werden vom Staat gebaut. Sie können «gratis» genutzt oder allenfalls mit Strassengebühren bezahlt werden. Für das Fahrzeug, und den Unterhalt kommt jeder selber auf. So wie Strassenbenutzer Motorfahrzeugsteuern, Benzinsteuern und die LSVA entrichten, müssten Zugpassagiere Steuern auf Billette entrichten, für den Strom, für schnelle und schwere Züge, weil sie Geleise, Brücken und Fahrleitungen stark belasten. Diese Steuern würden das Bahnfahren zwar verteuern. Aber man würde die nötigen Erträge generieren, um den Betrieb der Bahn auf Dauer kostendeckend zu finanzieren. Sollten die Einnahmen zu tief sein, also ein Defizit entstehen, so wäre das auf einen Blick ersichtlich. Man würde Parlament und Steuerzahlern die wahre Rechnung präsentieren.
Gegner einer solchen Strategie beklagen, die Bahn wäre so zu teuer und der Verkehr würde auf die Strasse zurückverlagert. Zum einen ist das eine Behauptung. Zum andern stellt sich die Frage: Ist eine ungebremste Nachfrage nach Bahnleistungen – der Verband öffentlicher Verkehr spricht von «deutlich über 5 Prozent jährlich» – auf die Dauer für die Allgemeinheit zahlbar?
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uszug us dem artikel vo obe
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| Zitat von -Riddick-
inwiefern eigentlich?
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dasch me so ins blaue use, aber ich glaub nid, dass me mit dene 40.- vo dr autobahnvignette und de stüre für s auto würklich alles abdecke cha was d infrastruktur betrifft wo sones auto brucht
isch jo nid schlimm, grundsätzlich. d strosse sind genauso wenig privatisiert wie d sbb. zum glück. sünscht würds wohrschinlich no chli schlimmer usgseh.
bi dere ganze gäldsparerei muesme sich doch immer froge, für was würd me s gäld sünscht usgäh? will usgäh muesme s gäld, sünscht got d wirtschaft so oder so bachab.
/ich bi halt dr meinig, dass me s bahnfahre nid zu sehr vertüre söt, und erscht rächt nid mitem auto vergliche chan. klar, gegenüber vo andere länder sind unseri züg luxus, aber im verglich zum auto halt widr nid. und es cha sich halt würklich nid jede es auto leischte, wenn me denn dr öv au uf das prisniveau ufesetzt, denn chönd sich d lüt au dä nüm leischte. das cha nid würklich s ziel si. und dass alli autofahre cha jo au nid s ziel si, für das sind d strosse z chlei und dr platz zu beschränkt als dass me eifach grösseri strosse baue chan.
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[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 20.06.2011 23:51]
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der typ ist völlig balabala. oder schizophren.
| Der neue Hausbesitzer lädt sie ein, nach Ihrer Freilassung bei ihm zu Besuch zu kommen. Was halten Sie von dieser Einladung?
Was muss das für ein Mensch sein, der sich mit solchen Methoden ein Haus verschafft? Erinnert uns das nicht an Nazi-Deutschland, wo viele Menschen billig zu einem Haus kamen, indem sie ihre jüdischen Nachbarn bei der Polizei denunzierten? Ich rate diesem Herrn, nie in unser Gefängnis zu kommen, denn es könnte sein, dass ich ihm auch ohne Waffen den Hals umdrehe! | |
ooook.
| Was ist Ihr grösster Fehler in dieser Geschichte?
Ich habe die Bedürfnisse der neuen Menschen falsch eingeschätzt. Heute hat niemand mehr ein Bedürfnis nach Freiheit. Der grösste Traum der neuen Menschen ist eine Karriere bei der Polizei oder bei einer Grossbank mit Personalausweis am Uniformhemd und Überwachungskamera über dem Arbeitsplatz. Das ist ganz klar nicht meine Welt, und ich habe immer mehr den Eindruck, dass ich in dieser faschistischen Welt nichts mehr zu suchen habe. | |
super
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[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 22.06.2011 18:08]
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| Zitat von Shooter
| Zitat von -Riddick-
inwiefern eigentlich?
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dasch me so ins blaue use, aber ich glaub nid, dass me mit dene 40.- vo dr autobahnvignette und de stüre für s auto würklich alles abdecke cha was d infrastruktur betrifft wo sones auto brucht
isch jo nid schlimm, grundsätzlich. d strosse sind genauso wenig privatisiert wie d sbb. zum glück. sünscht würds wohrschinlich no chli schlimmer usgseh.
bi dere ganze gäldsparerei muesme sich doch immer froge, für was würd me s gäld sünscht usgäh? will usgäh muesme s gäld, sünscht got d wirtschaft so oder so bachab.
/ich bi halt dr meinig, dass me s bahnfahre nid zu sehr vertüre söt, und erscht rächt nid mitem auto vergliche chan. klar, gegenüber vo andere länder sind unseri züg luxus, aber im verglich zum auto halt widr nid. und es cha sich halt würklich nid jede es auto leischte, wenn me denn dr öv au uf das prisniveau ufesetzt, denn chönd sich d lüt au dä nüm leischte. das cha nid würklich s ziel si. und dass alli autofahre cha jo au nid s ziel si, für das sind d strosse z chlei und dr platz zu beschränkt als dass me eifach grösseri strosse baue chan.
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de gross unterschied isch halt das dank all dene abgabe und stüre z.b Benzin sich die Autobahne und strasse irgendwenn abzahle lönd. Und dank de ganze buesse füllets au no kasse vom bund
SBB isch halt es fass ohni bode, stellt mer sich mal vor nur damit mer de laufendie betrieb und investitione chönt ufrecht erhalte müsstet priese evtl sogar verdoppelt werde.
Die zugfahrer chönd echt froh sie das sie vo andere finanziert werded wo sich es biz meh luxus ide mobilität gönned. Ich gah z.b selte id ferie und somit chönti sogar wette das ich selber wesentlich weniger CO2 produziere als all die "Autoverbot" hüüler wo im idealfall 3 mal pro jahr flüged.
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jo, scho guet, aber was hilfts? d bevölkerig wird witerhin wachse und s ärdöl wird witer weniger, beides problem, womer erkennt het, und beides problem, womer eifach nid löse cha
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Och, irgend e Korrektur wird uns scho ifalle. Süsch gits de halt wieder mol e riese Chrieg, denn hets när o wieder Platz. S'Öl wär inzuge dessen o gad ufbrucht, denn chönne sich die Überlebende wieder e völlig neui Hochkultur schaffe.
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gang mol uf züri oder basel, dört findsch sicher en usländer wonnen dir abkauft damit är nid usgschafft wird!
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eine wo fosters chlaut söttme sowieso usschaffe.
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| Zitat von DrKrabbe
eine wo fosters chlaut söttme sowieso usschaffe.
| | Isch au min erschte Gedanke gsi. Selber Dschuld!
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Da si am schloss eh förd schwiiz total unpassendi overkill-jets chaufed: eifach nor extrem dämlich.
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Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge ) |