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Inselurlaub der aggressiven Art
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Map Name: de_rush *final*
Author: StarD00d (d00ds.com)
Status: FINAL
Number of Spawn Points: 40 (upgrade to 64 included)
Info:
About:
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This is the final version of de_rush, the 4th map of d00ds.com following de_losttemple , de_cpl_fire and de_nightfever.
de_rush takes place on a small island, where you easily could spend your next holidays. Back from nightfever you'll find yourself in a warm and sunny environment, just in time to fight back a terrorist attempt to ruin your vacation day. So don't forget your sunglasses ...
Story:
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"Cannab Island" is under current terrorist attacks mostly blackmail. It wont take long before the terrorists execute more aggressive plans. A small counterterrorist unit has been dispatched to deal with the situation. Nobody knows yet what the terrorists are up to. So prepare for everything.
Layout:
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There are 3 main routes in the map: to the left rushing the beach to enter A, through the middle walking up the pier giving the opportunity to attack both A and B, to the right through the cave storming B. Both teams start closer to bomb spot A but have still a fair chance to attack/defend bomb spot B.
The map includes 40 spawns. If you want to upgrade to 64 spawns refer to 64_spawns.txt coming with this package.
Performance:
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Remember you can turn off the grass sprites using the cvar "cl_detaildist 0", the default value is 1200.
Low detail models makes a lot of models much simpler without affecting gameplay. Some models like the ivy fade out completely.
Theres a lot of water in the map, so using cheap water can give a fps boost too.
Changes for beta 2:
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- added a new connection between B route and middle route
- added some more cover @ A route
- added some more cover @ middle route
- visual enhancements
- sound enhancements
Changes for final:
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- fixed some small lighting issues
- added place painted nav-file
Screenshots:
All shots
01 The beach from above
02 The cave
03 The beach from the ocean
04 Bomb spot A
05 CT spawn
06 CT route to B
07 Bomb spot B
09 T route to B
10 Connection between 2 routes
11 The middle route
12 The middle route from above
13 New connection added for beta2
14 Overview
Download:
Map incl. Nav-File: http://ingame.ingame.de/mapbase//index.php?action=file&fid=1814&cid=3
PS:
Ihr könnt ruhig auf deutsch antworten =)
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[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Stard00d am 04.02.2007 20:22]
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uhhh als ich den manen sah dachte ich oh bestimmt irgendsone lahme map aber auf den bilder ist sich das gegenteil eingetreten
sieht echt super aus
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100% agree
Sieh eyecandy auß.
Ich hab zwar von CSS kaum nen Plan, aber müßen die T's nichtn bischen viel laufen..?
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Irgendwie schon.
Die T müssen über die ganze map und ct gehen um die Ecke und sind da.
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das is nur bei A so, zu B müssen beide weit laufen.
und dass die CT direkt bei einem bomb spot spawnen ist nichts neues. man denke nur an dust, dust2, cobble, aztec u.s.w.
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sieht echt schon sehr gut aus... allerdings ist man das ja von dir gewohnt
ich hoffe das das gameplay wirklich gut wird.. kanns mir nicht so richtig vorstellen aber das wird sich dann zeigen
wird bestimmt spass machen die auffa lan zu erkunden
gruß,
spammer
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i played this with hessi online yesterday i think this map is a blast maybe the best custom map css has so far ( yes i think its better than wanda and corse )
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thx Warby, den satz werd ich mir auf ein t-shirt drucken lassen
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Die Map ist mir ja noch gar nicht aufgefallen. Ich muss sagen, die sieht verdammt gut aus. Super Arbeit.
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sieht ja geil aus. gleich mal laden.
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Thema: de_rush *beta* by d00ds.com ( Inselurlaub der aggressiven Art ) |