Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« erste « vorherige 1 ... 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 ... 99 nächste » letzte »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
-Riddick-

Japaner BF
etwas für sehr schlecht befinden
Ich find spannend wie mer aktuell weg de DSI Kampagne gseht wieviel Schwiezer die redewendug mitem Schwarze schaf nid verstönd. Vieli meined Schwarze schaf seg quasi en dunkelhütige wo vome wiesse usekickt wird unglaeubig gucken

Han das mal welle mit nem Kommentar zume Artikel ufdecke. Wird aber nid freigschalte
24.02.2016 11:56:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
Jo, sicher mega zuefall dass me genau es Schoof gnoh het, will, nach dr völlig unschuldige Redensart sind jo die schwarze Schoof eifach die schlächte! Ganz ohni Hintergedanke, will, wär würd denn scho!

Jonge, sig doch nid so naiv traurig
24.02.2016 12:11:16  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
mir wärs opis neus das SVP all dunkelhütige als Bös/schlecht gseht? Aber ich verkehre nöd in dene Kreise daher chani das nöd würklich beaurteile
Mir sind ja da eigentlich nid in Amerika. Oder isch das immer no so in de CH Bevölkerig verankert das Dunkelhüütig = Bös?
Mer ghört ja viel rassistischi sprüch jede tag aber geg schwarzi hani ewigs nüt meh ghört.
Allgemein ghört mer chum no sprüch gege irgendwelchi Volksgruppe. Ganz früher isches immer de "Neger" gsi, denn isch es immer de "tschingg" gsi, de isch denn vom "jugo" abglöst worde und sit 1.5 Jahr sinds "Asylante"


¤dit:
Ich verstah unter schwarzem schaf nüt anders als en Querulant wo muetwillig alles unternimmt um nid derzue zghöre...

ah, git sogar en Wikipedia Itrag
https://de.wikipedia.org/wiki/Schwarzes_Schaf
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 24.02.2016 12:39]
24.02.2016 12:27:41  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.20min.ch/schweiz/news/story/Ab-Maerz-wird-fuer-das-Burka-Verbot-gesammelt-21538832

ghört etz de 1.Mai zum lokale bruchtum oder sind das eifach lüt wo sich eh nöd drum schere werded? chönnted au Fuessballfans sii, also lokals bruchtum.

Ich finds wieder mal schön, dases grad wieder sone polemischi initiative git, wo zwar 99% vode bevölkerig chum betrifft aber super stimmefang chan betribe werde, während die würkliche problem unde de teppich kehrt werded. hauptsach De Wirtschaft und am Militär wird na meh Geld in Arsch gschobe und längscht fälligi Reforme wo Weltwiit scho dure sind werded torpediert und verzögeret bis zum gehtnichtmehr.

defür werded vom Volk (Ja, em Schwizer Volk) Millione verschlüderet für Kontrolle, Vernehmlassige, Ratssitzige und Abstimmige. für sowas hett me denn wieder Geld, aber wemme scho nur es Rekursverfahre gäg de Kanton astrebt derf me in vorleischtig trete demit die ja nöd uf de choschte hockeblibed. so wit simmer i eusem rechtssystem cho.

immmerhin chamme demit sicher sii, dass d SVP au under "neuer" Füerig au witerhin nöd ernscht gnaa werde mues. S einzig positiv wo ich ne chan abgwünne isch, dass de ganz bruni sumpf wo sich susch bi Pegidaschwiz oder de NPS sammle würde bi sich ufsuuged und so immerhin s schlimmschte verhinderet.


und Riddick:

Nei.
24.02.2016 13:22:47  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

http://www.20min.ch/schweiz/news/story/Ab-Maerz-wird-fuer-das-Burka-Verbot-gesammelt-21538832

ghört etz de 1.Mai zum lokale bruchtum oder sind das eifach lüt wo sich eh nöd drum schere werded? chönnted au Fuessballfans sii, also lokals bruchtum.

Ich finds wieder mal schön, dases grad wieder sone polemischi initiative git, wo zwar 99% vode bevölkerig chum betrifft aber super stimmefang chan betribe werde, während die würkliche problem unde de teppich kehrt werded. hauptsach De Wirtschaft und am Militär wird na meh Geld in Arsch gschobe und längscht fälligi Reforme wo Weltwiit scho dure sind werded torpediert und verzögeret bis zum gehtnichtmehr.

defür werded vom Volk (Ja, em Schwizer Volk) Millione verschlüderet für Kontrolle, Vernehmlassige, Ratssitzige und Abstimmige. für sowas hett me denn wieder Geld, aber wemme scho nur es Rekursverfahre gäg de Kanton astrebt derf me in vorleischtig trete demit die ja nöd uf de choschte hockeblibed. so wit simmer i eusem rechtssystem cho.

immmerhin chamme demit sicher sii, dass d SVP au under "neuer" Füerig au witerhin nöd ernscht gnaa werde mues. S einzig positiv wo ich ne chan abgwünne isch, dass de ganz bruni sumpf wo sich susch bi Pegidaschwiz oder de NPS sammle würde bi sich ufsuuged und so immerhin s schlimmschte verhinderet.


und Riddick:

Nei.



 
Achtung! Denkt Ihr wirklich dass der IS Islamischer Staat nichts von dieser Initiative erfahren wird ?? und uns das einfach so durchgehen lassen wird? Wir werden auf der schwarzen Liste des IS stehen. Der nächste Terrorangriff in Europa wird in der Schweiz stattfinden kurz nachd der annahme dieser Blödsinningen Initiative. Bitte nicht vergessen.



Us de Kommentar vom Blick.

das ganze wird wohl wieder riesigi welle schlah mit dere abstimmig, für nüt.
Allerdings bin ich erstunt weiviel lüt sich über Kopftücher und Burkhas ufreged. Ich chas zwar irgendwo dure verstah aber finde das trotzdem erstunlich.

Vielleicht au zum Teil Missgunst.

¤dit
Chan mich evtl öpper ufkläre was an der DSI glich isch wie mit Deutschland 1933? Ich verstah de verglich mit dem Haken Krüz nöd ganz. Und was genau het das Krüz mit Südafrika 1948 ztue?
[Dieser Beitrag wurde 3 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 24.02.2016 16:34]
24.02.2016 15:10:05  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

¤dit
Chan mich evtl öpper ufkläre was an der DSI glich isch wie mit Deutschland 1933? Ich verstah de verglich mit dem Haken Krüz nöd ganz. Und was genau het das Krüz mit Südafrika 1948 ztue?


Ä diräkti parallele zieh zu dr zyt vorem zweite weltkrieg isch natürlich scho bitz wit hergholt, aber nid ganz so an de hoor anezoge wie me evtl. dänkt.

dr cain het das im "ich bin ja nicht rechts, aber" thread mol no guet usgfüehrt, us historischer sicht:

http://forum.mods.de/bb/thread.php?TID=209743&PID=1246444803#reply_1246444803
insbesondere dr letschti satz:
 
Als die Nazi in den 1920ern losmarschierten, hielt sie auch niemand für eine Bedrohung, und 20 Jahre später stand die Welt in Flammen. Was, wenn nicht das, ist eine Lehre, den ANFÄNGEN von falschen Wegen zu begegnen? Das mit einer arroganten Geste als unmöglich abzutun, ist exakt die falscheste aller Folgerungen aus unserer Geschichte.


s problem an dr DSI isch primär wie scho mol gseit gar nid dr gedanke betreffend usschaffig an und für sich. ussschaffige hets immer scho geh und wirds au immer geh, nid nur in dr schwiz. s problem isch, dass d svp ä atmosphäre ufebeschwört, wonach s "volk" absoluti macht sötti ha (das han ich dört scho mol gseit wo s färnseh dä film het usgstrahlt, "die macht des volkes"). solang d svp natürlich ei abstimmig nach dr andere gwinnt, wird si witerhin uf dere welle rite, und d volksmeinig als absolut darstelle, wonach sich jeder dere volksmeinig unterzordne het, inklusive de politische gwalte in dem land, namentlich legislative und judikative. Und das isch ebe es problem. das sageumwobenig volk, wo d svp do beschwört, isch leider nid emol d hälfti vo de lüt, wo in däm land lebe. und genau die hälfti müesst sich aber nach dr logik vo dr svp und au nach dr logik vo dr DSI dr abstimmende mehrheit unterordne, wo aber nid die absoluti mehrheit vo de iwohner in dr schwiz stelle. und genau do chame ebe doch gwüssi ähnlichkeite zu de afäng vo dr nsdap zieh. au in dütschland in dr vorkriegszyt isches schlussendlich dorum gange, dass e schinbari mehrheit am rest es diktat ufdruggt het, entweder me zieht mit, oder me got unter.

us minere sicht isches nid wichtig, dass d DSI abglehnt wird, damit d usländer ufatme chön, es isch wichtig, dass DSI abglehnt wird, damit dr SVP ä gränze gsetzt wird. im sinn vo, "ihr händ eure erfolg kha, ihr händ d usschaffigsinitiative durebringe chönne, aber meine us dem grund nid, dasser euch alles erlaube chönd".
ä ablehnig wär würklich wichtig, au dorum, dass d svp exponente ändlich begriffe würde, dass sie ebe nid d mehrheit vom volk representiere. will das machi si effektiv nid (aber si meines leider).

dr hitler het au nid d mehrheit vom volk uf sinere site kha, pegida isch au nid s ganze dütsche volk, aber si stelle das so dar, als wär's so, und das isch gföhrlich, will dr demokratisch gedanke in unserer kultur sehr hoch gwichtet wird. leider verstönd aber die meiste lüt nid, dass demokratie viel mehr isch als nur ä mehrheitsentscheid. demokratie bedütet au, dass ali mensche vorem gsetz glich sind, dass minderheite respektiert und anerkennt wärde, dass me e funktionierende rechsstaat pflegt und dass me keini drakonische strofe verhängt, sondern luegt, dass me stroftate präventiv verhindere cha und dass me stroftäter wieder resozialisiere mues, wil das immer no die besti und effektivschtig art isch, stroftate oder wiederholigstate z verhindere (usser me verschiesst eifach jede wo öpis dumms macht).
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 24.02.2016 21:37]
24.02.2016 21:37:28  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
Das DSI denebe isch, isch mir mittlerwiile klar. Han mich davor nie damit befasst und nur mal euri beschriebige derzue glese.
Ich bin zwar der Meinig das mer Straftäter nöd unendlich viel Chance muen geh und das es au sehr druffah chunt was genau vorgfalle isch.

Ich han mir au mis lebe lang de arsch ufgrisse es allne recht zmache, mis lebe selber im Griff zha und nie mit em Gsetz in Konflikt zcho. Da isch bi mir z.b toleranz für kriminelli, wo mich unter anderem mehrfach bestohle hend halt relativ chli.
24.02.2016 21:57:49  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

Ich bin zwar der Meinig das mer Straftäter nöd unendlich viel Chance muen geh und das es au sehr druffah chunt was genau vorgfalle isch.


Und genau das berücktsichtigt d DSI ebe nid. dört spielts ebe kei rolle, wie d umständ sind. denn gits nur no schuldig jo/nei und denn im katalog go luege was d stroof isch und fertig. für so öpis bruchsch eigentlich keini richter mehr, und das isch halt au kei zufall. es isch nüd neus, dass gwüssi exponente es problem mit de richter händ, us wellne gründ au immer.
25.02.2016 12:14:02  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
verschmitzt lachen
Warschinlih sinds ne fremd.
25.02.2016 12:18:10  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
badumm tsch!


Breites Grinsen
25.02.2016 12:23:19  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
Alles in Allem en guete Abstimmigssunntig.
28.02.2016 18:55:09  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
Warum macht mer e Demo wenn mer eigentlich gwünnt?

http://www.20min.ch/schweiz/zuerich/story/-Nieder-mit-der-SVP----Demonstration-in-Zuerich-23419010

Linkslogik? skeptisch
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 28.02.2016 21:48]
28.02.2016 21:47:44  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
D SVP isch jo nid abgschafft worde.
03.03.2016 8:16:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
...
und de dölf isch au nöd underem Brandenburger Tor duregwatschlet wile d Wahl verlore hett.
03.03.2016 13:59:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Grossrat Eric Weber lähmt das Basler Parlament: Seit seiner Wahl 2012 hat der Rechtspopulist über 17 Stunden Sprechzeit in Anspruch genommen. Ein ehemaliger Grossratspräsident spricht von einer riesigen Geld- und Zeitverschwendung.



http://www.bzbasel.ch/basel/basel-stadt/polit-querulant-eric-weber-laehmt-den-grossen-rat-130210204

S Beschte an däm Artikel, am schluss hets es audio-file wome die gsmate 17 Stunde lose cha Breites Grinsen
19.04.2016 9:25:24  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
was für Ideeä die in bern hend Breites Grinsen

http://www.20min.ch/schweiz/news/story/Doris-Leuthard-plant-die-Verkehrs-Revolution-10915262

1. Mer wott die lüt bestrafe wo münd schaffe.
2. die wo gönd chli id stadt go shoppe chömed gratis devo.
3. Stellets denn überall Maut statione uf?


Wo mir us chöntet das scho morn ifühere...
Aber was genau da drah söll fair sii weissi verstah ich nid ganz.
30.06.2016 12:38:19  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Strich

AUP Strich 07.01.2011
woni hüt de artikel über das thema im tagi gseh han heti köne wette dasses nüm lang goht bis du druf aspringsch Breites Grinsen
merci
riddick delivers
30.06.2016 14:10:27  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Strich

woni hüt de artikel über das thema im tagi gseh han heti köne wette dasses nüm lang goht bis du druf aspringsch Breites Grinsen
merci
riddick delivers



Wer bisch denn du? Mata halt...
30.06.2016 16:39:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
abarth

Arctic
Breites Grinsen
01.07.2016 7:52:19  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DeathCobra

AUP DeathCobra 24.06.2021
Also mol drvo abgseh, dass s Riddick s Thema wider zimlich verfehlt, so wie das im 20min Artikel stoht, isch das aber scho chli en realitätsfremde Vorschlag.
02.07.2016 7:17:30  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
Und er chunnt ali 10 jahr eimal.
02.07.2016 8:03:33  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
Jo, das kört me doch immer mol widr. Aber das hät spötestens an dr Urne so oder so kei Chance.
04.07.2016 13:28:24  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
...
Aber bim Riddick am Stammtisch.
04.07.2016 13:59:05  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DeathCobra

AUP DeathCobra 24.06.2021
Wie isch euri Meinig zur KKW Initiative? Ich weiss nid so rächt, was ich söll stimme bi dere Sach. Einiersits bin ich absolut pro Usstieg, je schneller desto besser, anderersits isch d Abschaltig vo drei Kraftwerk innerhalb vo eim Johr völlig undurchdacht oder anderscht gseit: dumm.
Das isch jetzt so es Dilemma wo ich irgendwie chli us Vernunft mini Ideal chönnt verrote, eifach will im Text 2017 stoht und nid z.B. 2020.

Riddick bitte nid antworte.
08.11.2016 13:13:00  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
+ gfahr vomne nukulare lolocaust im fall vomne störfall gT abe und betrifft wenn denn na basel und nüme s ganze mittelland
Es wird nöd na meh strahlende scheiss eifach bim psi zwüscheglageret ohni dass eine e ahnig hett wohi demit
D energiegwünntig isch nöd so starch vo usa/russland abhängig
Wenn die kraftwerk "plant" vom netz gönd, werded die gliche problem na immer nanig klärt sii, also chamme s risiko scho jetzt loswerde.
Mitme jetzige usstieg isch d materie na imne bessere zuestand als im jahr xx, es weiss wohl niemer gnau was ide nächschte 10-20 jahr ales na a ermüedig kaputt ga wird.

- d grundlascht vom netz mues anderwitig beschafft werde, zum teil us frankriich oder usem oschte bzw dur fossili quelle
E sofortigi abschaltig isch witgehend unplant und es isch zimlich sicher, dass die defür zrugggstellte mittel niemals usreiche werded. Dezue träumed d alpiq und bkw scho vor schadenersatzklage wägem gwünnusfall
D chraftwerch ghöred trotz em maximal nutzlose ensi undere impotente nagra zude sicherschte uf de welt, ebeso ghöreds wohl zu de beschtgwartetschte und dokumentierte alage.


Mir ischs de strom nöd wert, dass im schlimmschte fall s ganz land über generatione unbewohnbar wird, bzw überd wasserweg ganz westeuropa mitrisst. Usserdem fehlt mer s vertraue bide stromkonzern, dass die au nur ein finger rüeret solangs nöd dezue zwunge werded.
08.11.2016 13:54:02  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Sec_Ret

UT Malcom
 
Zitat von DeathCobra

Wie isch euri Meinig zur KKW Initiative? Ich weiss nid so rächt, was ich söll stimme bi dere Sach. Einiersits bin ich absolut pro Usstieg, je schneller desto besser, anderersits isch d Abschaltig vo drei Kraftwerk innerhalb vo eim Johr völlig undurchdacht oder anderscht gseit: dumm.
Das isch jetzt so es Dilemma wo ich irgendwie chli us Vernunft mini Ideal chönnt verrote, eifach will im Text 2017 stoht und nid z.B. 2020.

Riddick bitte nid antworte.



Zuegeh, ich han mi no ned würkli viel demit beschäftigt (was wie wo etc.), aber hans mal churz uf easyvote nahglese..

Sehr unrealistisch bzw. unüberleit die ganz Initiative minere Meinig nah..
De Usstig gits ja sowieso [irgendwenn], aber übertriebe mümers ja nöd.. suschd gaht denns Geheule los wenn d Lüt d Folge zspüre bechömed..
08.11.2016 13:56:19  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DeathCobra

AUP DeathCobra 24.06.2021
 
Zitat von Lunovis

+ gfahr vomne nukulare lolocaust im fall vomne störfall gT abe und betrifft wenn denn na basel und nüme s ganze mittelland
Es wird nöd na meh strahlende scheiss eifach bim psi zwüscheglageret ohni dass eine e ahnig hett wohi demit
D energiegwünntig isch nöd so starch vo usa/russland abhängig
Wenn die kraftwerk "plant" vom netz gönd, werded die gliche problem na immer nanig klärt sii, also chamme s risiko scho jetzt loswerde.
Mitme jetzige usstieg isch d materie na imne bessere zuestand als im jahr xx, es weiss wohl niemer gnau was ide nächschte 10-20 jahr ales na a ermüedig kaputt ga wird.

- d grundlascht vom netz mues anderwitig beschafft werde, zum teil us frankriich oder usem oschte bzw dur fossili quelle
E sofortigi abschaltig isch witgehend unplant und es isch zimlich sicher, dass die defür zrugggstellte mittel niemals usreiche werded. Dezue träumed d alpiq und bkw scho vor schadenersatzklage wägem gwünnusfall
D chraftwerch ghöred trotz em maximal nutzlose ensi undere impotente nagra zude sicherschte uf de welt, ebeso ghöreds wohl zu de beschtgwartetschte und dokumentierte alage.


Mir ischs de strom nöd wert, dass im schlimmschte fall s ganz land über generatione unbewohnbar wird, bzw überd wasserweg ganz westeuropa mitrisst. Usserdem fehlt mer s vertraue bide stromkonzern, dass die au nur ein finger rüeret solangs nöd dezue zwunge werded.



Jo, s Heftli drzue hani au gläse Breites Grinsen

Mir gohts in erschter Linie um d Infrastruktur falls me d Initiative aanimmt (was ich wie gseit grundsätzlich würd unterstütze).
Anschinend isch die schlicht nid vorhande, um de fehlend Strom usem Usland z beschaffe. Mich würd halt interessiere, was diesbezüglich würd passiere, wenn me die KKW nöscht Jahr würd vom Netz neh.

Schadeersatz wär mir egal, das isch nur Gäld. Und dass de ikaufti Strom nid nachhaltig produziert wird, um das gohts jo momentan gar nid, hauptsach eusi KKW sind weg. Aber Infrastruktur chan me halt nid härezaubere.
08.11.2016 14:22:07  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
D infrastruktur isch derzit halt na druf usgleit, dass grossi strommenge a eim ort hergstellt und vo det verteilt werde müend. Dass da en umbau nötig isch isch sit 20 jahr absehbar gsi und mit de begründig verschlapt worde, dass de ateil a dezentrale quelle (chlichraftwerch, wind, sunne) z chli seg um derartigi investitione z rechtfertige. Im dütsche müends ja au nach 10 jahr immer na de dütsch nordseestrom über pole nach süddütschland schaffe wils kei inländischi leitige mit gnüegend kapazität hend. Das isch ide schwiz durd wiederverchaufskultur a italie und frankriich weniger s problem. Euses netz isch scho immer so usgleit gsi, dass massiv meh strom als benötigt duregjagt werde chan, aber derzit fehlts am system, wie die ganze chlialage rational is netz ibettet werded und wieme d energie effizient chan speichere wenn sie zu peakziite produziert wird oder wieme zb en verhangne wintermonat chan überbrücke. S speichere an sich isch durd staumuure nöd sones problem, wenn au nöd sehr effektiv, ebeso händ d stromerzüger lämpe demit, dass de strom dur d solaralage tagsüber mittlerwiile billiger isch als ide nacht und demit d marge lang nüm so lukrativ isch wie früener wos ide nacht atomstrom in speicher pumpt händ umen am tag tüür zverchaufe. Mäng ew gönd jetzt scho dezue übere, boiler und heizspeicher nüme ide nach sondern tagsüber zschalte, einersiits um de produziert strom loszwerde anderersits wils ide nacht weniger kapazitäte hend als ascho.
08.11.2016 16:50:17  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DeathCobra

AUP DeathCobra 24.06.2021
Hm, interessant. Und d Infrastruktur nach usse?
08.11.2016 17:15:32  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
2020 alles abschalte wird nur klappe wenn mir AKW Strom importiere. Da bin ich mir ziemlich sicher Augenzwinkern


Mal e anderi Frag. Was passiert eigentlich mit eusne Pumpspeicherkraftwerk wenn mir s'wasser ide nacht nüm chöntet mit günstigem AKW Strom vo eusne Nachbarländer hochpumpe?
Pumpspeicherkraftwerk han ja e negativi Stromproduktions Bilanz.

Mal agnoh es würd in Europa kei AKW Strom meh geh? Was denn?

Da Sunne im Winter fascht nie schient, bliebt schlussendlich nur Windenergie. De Rest müsst mer Importiere.
¤dit: Laufkraftwerk gits natürlich no einigi, aber das isch relativ wenig.


S'Problem eifach is Usland abschiebe find ich relativ unsinnig und löst keis problem.

¤dit2: Ich finde es fascht biz verantwortigslos das Laie (Volk) sölled darüber entscheide wie mir sölled us de Kernenergie usstiege. Das söttet unabhängigi experte mache und vorah triebe chöne traurig
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 08.11.2016 17:33]
08.11.2016 17:24:20  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« erste « vorherige 1 ... 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 ... 99 nächste » letzte »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum