Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

haha, jo, das chasch lut sage dass öpis nid ok isch. und ufgrund vo däm, dass sich in dr schwiz no kei moslem in d luft gsprängt het und die meischte guet integriet sind, wirdi s gfühl nid los, dass mr die unsicherheit anere bestimmte partei z verdanke händ...

/ich mein, abgseh vo dr kopftuech diskussion, wirdi s gfühl nid los, dass das eifach ä unlgücklichi reglig isch, wo dä verband do ufgstellt het, und jetzt mitem argument vo dr integration versuecht jeglichi kritik am reglement vo sich z schiebe, anstatt dass me schnäll zämehoggt, d fakte aluegt und halt evtl s reglement ä so apasst, dass die wos halt luschtig finde en huet z trage das au bim basketballspiele mache chönd. zumal es für mich würggli nid schlüssig isch, wieso es kopftuech oder au es chäppli jetzt es sicherheitsrisiko darstelle söt. das isch doch typischi "halt die an d regle, und sig si au no so dumm, oder gang alt neumed andersch go spiele"-mentalität. und do chame imene land wie dr schwiz eigentlich scho erwarte, dass me so öpis überdänke und notfalls ändere cha und nid eifach uf "ist so weil ist so" schalte duet. DAS find ich s trurige an dere sach, unabhängig vo dr ganze rächts-links-usländer-islam-diskussion.



andersiits muessi säge, religione sind sowieso en witz. Sie hät ja die frei wahl was sie mache wott, wärs also au möglich uf es kopftuech z verzichte währed eme spiel denn das würd i de schwiez ja keine störe. Die kommentar zu dem artikel gönd würklich nöd :x
11.03.2011 13:46:28  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
öb religione ä witz sind oder nid isch leider kei rationali ussag.
vo mir us chönd die ganze religionsheinis au dört ane goh wo dr pfäffer wachst, anderersits muesi aber au sage, dass es mir so öpis vo schnurzegal isch öb do jetzt eine vorem ässe bättet oder mit kopftuech got go basketball spiele. es betrifft mi irgendwie beides nid würggli, und au sünscht schadets jo keine, also, who cares?

wenns denn es sicherheitsrisiko wär, aber die gueti frau het jo scho länger mit kopftuech gspielt, es cha also nid so schlimm si.

/es isch halt ä frog vo de prinzipie, und ganz ehrlich, ich würd au e chli uf d barrikade goh, wenn me mir mitere unsinnige regle irgendöpis würd welle verbiete. ich find das isch s guete rächt vo jedem, wo in dr schwiz isch, für so sache hämmer jo schliesslich unseri gricht und unsere rächtsstaat.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 11.03.2011 14:49]
11.03.2011 14:48:35  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

öb religione ä witz sind oder nid isch leider kei rationali ussag.
vo mir us chönd die ganze religionsheinis au dört ane goh wo dr pfäffer wachst, anderersits muesi aber au sage, dass es mir so öpis vo schnurzegal isch öb do jetzt eine vorem ässe bättet oder mit kopftuech got go basketball spiele. es betrifft mi irgendwie beides nid würggli, und au sünscht schadets jo keine, also, who cares?

wenns denn es sicherheitsrisiko wär, aber die gueti frau het jo scho länger mit kopftuech gspielt, es cha also nid so schlimm si.

/es isch halt ä frog vo de prinzipie, und ganz ehrlich, ich würd au e chli uf d barrikade goh, wenn me mir mitere unsinnige regle irgendöpis würd welle verbiete. ich find das isch s guete rächt vo jedem, wo in dr schwiz isch, für so sache hämmer jo schliesslich unseri gricht und unsere rächtsstaat.



du häsch ja scho recht, aber ebe mer sött sich halt au biz apasse. Wenn vom verband z.b kleidervorschrifte gmacht werded, chamer ja au nöd go verklage das mer jetzt lieber anderi kleider wott. Zum glück isch sie nöd schwümmerin oder so worde Augenzwinkern
11.03.2011 17:42:15  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
just 4 fun

just 4 fun
verschmitzt lachen
Ich wett mal en muslimischi Ishockeyspielerin gseh. Das isch sicher awesome!
14.03.2011 16:07:38  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
zh regierigsrat... ich bringe nume 6 zäme, tipps für nr7? peinlich/erstaunt
14.03.2011 23:41:08  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Köbi

AUP Köbi 29.09.2011
Isch mer gliich gange. Ha denn schlussendlich gliich no mini hemmige überwunde und nöd grad min Liebling (d Ursula) druf gsetzt, damit die Herren svp e chliineri chance hend. Alternativ: dich selber druf schriibe. Zwar nöd gliich würkigsvoll aber triibt immerhin s abs. Mehr id Höchi.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Köbi am 15.03.2011 0:29]
15.03.2011 0:27:43  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Artemos

AUP Artemos 22.07.2012
Wie truurig isch die Spardebatte z Züri denn bitte gsi?
27.03.2011 8:16:21  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
solangs keis iishockeystadion git, gits au keis fuessballstadion. nume fair.
28.03.2011 22:04:18  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Artemos

AUP Artemos 22.07.2012
Puh, um das gahts mer ja noed emal, soviel Geld fuer d Planig vo nem Fuessballstadion isch eh bescheuert, wenn denn nume Scheisse usechunt.
29.03.2011 4:12:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
verschmitzt lachen
 
Zitat von Artemos

Puh, um das gahts mer ja noed emal, soviel Geld fuer d Planig vo nem Fuessballstadion isch eh bescheuert, wenn denn nume Scheisse usechunt.


also erscht mol zwei neui fuessball clubs gründe wo au aständige fuessball spiele?
29.03.2011 8:43:42  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
eine langet... fc grasshoppers \o/ und zum s konzept vo beide verein chöne wiiterfüehere sind alternativi szenegrossfamilie zielpublikum


/aber zu dem sparprogramm, mal ganz ehrlich...sooooo verkehrt isch das nöd bide agschtellte vode stadt z spare. und das seit eine wo nöd unerheblichi chance het in zuekunft sälber mal für die z schaffe Augenzwinkern
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von DrKrabbe am 29.03.2011 16:22]
29.03.2011 16:19:17  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Artemos

AUP Artemos 22.07.2012
Fuer was hend mer scho Zueri United?
Geg die wierd in naechster Zuekunft eh niemert meh e Chance ha.

Au nebed em Feld sind die dank em Nationale Schinketony als Afuehrer und em Burnley Suicide Squad als Firm unschlagbar.
29.03.2011 23:59:03  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
darkimp

DarkImp
betruebt gucken
Hat jemand gestern "Reporter" gesehen?

Hier ein Artikel dazu:
http://bazonline.ch/kultur/fernsehen/TVKritik-Das-scheinheilige-Schaf/story/29844224

nachschauen kann man ihn in der SF Videothek.

Irgendwie hatte ich nur beschränkt Mitleid peinlich/erstaunt Discuss!
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von darkimp am 31.03.2011 12:12]
31.03.2011 12:12:07  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Köbi

AUP Köbi 29.09.2011
etwas für sehr schlecht befinden
Aaah, böse Fail, die Sändig.
Und d Kommentär vo dem baz Artikel tueni mer gar nöd erscht aa...
31.03.2011 12:34:25  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von Köbi

Aaah, böse Fail, die Sändig.
Und d Kommentär vo dem baz Artikel tueni mer gar nöd erscht aa...


du meinsch en kommentar wie zbsp folgende:

 
Diese Reportage des SF-DRS ist ein Affront für die Mehrheit der Schweizer, welche der Aussschaffungs-initiative zustimmten u./od. sich Sorgen über die Ausländerkriminalität machen. Ich habe diese linksorientierte Berichterstattung v. SF-DRS langsam satt. Es ist Zeit, dass die bürgerlichen Politiker intervenieren u. personelle Änderungen anstreben. Der linke "Leuenberger-Filz" muss geknackt werden!



Breites Grinsen

zum thema, ha d sändig leider nid gseh, aber was si do beschriebe isch wie dä spezialischt wo si mol usgwiese händ, wiener gseit het "oooh ich cha gar kei türkisch", aber ufem türkische konsulat schön mit allne türkisch gschriebe.
kei mitleid.
31.03.2011 12:47:39  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von darkimp

Hat jemand gestern "Reporter" gesehen?

Hier ein Artikel dazu:
http://bazonline.ch/kultur/fernsehen/TVKritik-Das-scheinheilige-Schaf/story/29844224

nachschauen kann man ihn in der SF Videothek.

Irgendwie hatte ich nur beschränkt Mitleid peinlich/erstaunt Discuss!



ich finds super, ich bin 29i han no nie öpper müsse zäme schlah oder suscht uf irgend e art müsse schade zuefüege. Ich kapier amigs nöd wieso die linke das so strikt verteidiget, müend die selber regelmässig drihschlah das das so als selbstverständlich aglueget wird?

Wenn ich nur scho ghöre mehrfach schlägerei und körperverletzig dezue no raubüberfäll usw. da dörf mer gar nöd drüber diskutiere da isch klar was mer mache muen.

und nei ich bin nöd rechts und au nöd links grichtet Augenzwinkern
31.03.2011 13:58:01  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
verschmitzt lachen
 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von darkimp

Hat jemand gestern "Reporter" gesehen?

Hier ein Artikel dazu:
http://bazonline.ch/kultur/fernsehen/TVKritik-Das-scheinheilige-Schaf/story/29844224

nachschauen kann man ihn in der SF Videothek.

Irgendwie hatte ich nur beschränkt Mitleid peinlich/erstaunt Discuss!



ich finds super, ich bin 29i han no nie öpper müsse zäme schlah oder suscht uf irgend e art müsse schade zuefüege. Ich kapier amigs nöd wieso die linke das so strikt verteidiget, müend die selber regelmässig drihschlah das das so als selbstverständlich aglueget wird?

Wenn ich nur scho ghöre mehrfach schlägerei und körperverletzig dezue no raubüberfäll usw. da dörf mer gar nöd drüber diskutiere da isch klar was mer mache muen.

und nei ich bin nöd rechts und au nöd links grichtet Augenzwinkern



hör mal uf immer di linke kritisiere, oder wetsch eis ad schnurre? Wütend
31.03.2011 15:37:44  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von DrKrabbe

 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von darkimp

Hat jemand gestern "Reporter" gesehen?

Hier ein Artikel dazu:
http://bazonline.ch/kultur/fernsehen/TVKritik-Das-scheinheilige-Schaf/story/29844224

nachschauen kann man ihn in der SF Videothek.

Irgendwie hatte ich nur beschränkt Mitleid peinlich/erstaunt Discuss!



ich finds super, ich bin 29i han no nie öpper müsse zäme schlah oder suscht uf irgend e art müsse schade zuefüege. Ich kapier amigs nöd wieso die linke das so strikt verteidiget, müend die selber regelmässig drihschlah das das so als selbstverständlich aglueget wird?

Wenn ich nur scho ghöre mehrfach schlägerei und körperverletzig dezue no raubüberfäll usw. da dörf mer gar nöd drüber diskutiere da isch klar was mer mache muen.

und nei ich bin nöd rechts und au nöd links grichtet Augenzwinkern



hör mal uf immer di linke kritisiere, oder wetsch eis ad schnurre? Wütend



haha Breites Grinsen
31.03.2011 16:03:21  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
 
Zitat von Köbi

Aaah, böse Fail, die Sändig.
Und d Kommentär vo dem baz Artikel tueni mer gar nöd erscht aa...


was isch a dere sendig denn bitte fail? es isch e relativ objektivi begleitig vomne usgwisne. wer er isch und waser gmacht hett isch debi im vordergrund. es wird weder gross politisiert und ersch gäg de schluss dur es paar eher zynischi kommentär d meinig vode journalischtin mitgää, also chan jedä druss mache waser wott. überd kommentar muesme würkli nöd diskutiere... s werded die wenigschte d sendig überhaupt verfolgt ha, wie am shooter sin quote ja relativ übergrifend bewist.

obme etz mitleid mit dem arme herr söt ha oder nöd isch e anderi frag. ich persönlich han mich ehner inere mittelschlechte usgab vo mitten im leben gfühlt als irgendwie bewegt vo sim schicksal. am ehnschte tuet mer na de vater leid, de hett en eher nüchterne (eher stagnierte) idruck gmacht.

min idruck: de goof isch verhätschlet worde, hett nie glernt sich z beneh oder mal öppis durezieh. daser scho zig massnahme hinder sich hett macht die sach a nöd eifacher, aber wenn vo obe kan druck bestaht muesme sich hald nöd wundere. das problem bestaht zurzit bi villne goofe. bsunders migrantechinder wo vode eltere gern verhätschlet werded demits es besser hend als d erzüger früener. vili nutzed die schlecht integration vode eltere denn us und verlanged zügs wo ja "ganz normal" isch und d eltere spiled mit wil jad chind glücklich söled sii. vilne fehled eifach d regle, wone gsellschaft usmached, eifach, wils die diheime ufgrund vode fehlende integration nöd hend chöne lerne und drumms zügs uf de strasse ufgsoge hend.
31.03.2011 18:43:25  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Köbi

AUP Köbi 29.09.2011
Natürlich, ja. De Fail bestaht darin, dass di liebi Frau Reporterin wohl het welle s schlimme Schicksal vo dem arne Siech dokumentiere wos nöd verdient het... NOT
31.03.2011 18:49:00  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
darkimp

DarkImp
DAs isch wohl d grundintention gsi, aber ich finds guet gmacht. Es isch mehrheitlech neutral, jede cha sich sini eigeni meinig bilde.
Dä typ vereint eifach (z) vil Voruteil uf sech, sigs vom Prügle bis zum "was wotsch mann?".
31.03.2011 19:11:11  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
du bisch dir scho bewusst, das sone sendig nöd unbedingt chronologisch hergstellt werde mues? die bilder sind i dere reihefolg wil das die werti frau so wöle und nöd wil ihres iphone die so ufzeichnet und automatisch uf youtube glade hett. die präsentation hett de sinn, dass sich gwüssi lüüt (nämlich die mit ghirn™Augenzwinkern währeddesse oder dena chönt gedanklich™ demit usenandersetze. d afgangsistellige sind debi bewusst als provokation gwählt worde demit me mitem shputim sympatisiert und denn nadisna sini welt kenne lernt.
es isch wohl nöd z bestrite, dass die werti frau rechts aghuucht isch. dadurch, dass sie jedoch nöd nume ghirn™los polemisiert hett sondern nüchtern durd sendig gfüert hett ischs trotzdem en guete bitrag zu dem thema, wenn au ehner seichts abigprogramm als würkliche journalismus.

das isch im übrige au en grund werums eher wenig rechti journalischte git. vili merked mit de zit, dass recherchierti artikel mit quelle meischtens druff uselaufed, dass me nümm chan statistike büge und stammtischisiere ohni demit in konflikt z cho. drumm schimpft me lieber über die linke medie wo ein die ganz zit alüged.

oder wies d woz sinerzit mal galant usdruckt hett:
Es seg sehr amüsant und eifach gsi e rechtspopulistischi sonderusgab zschribe. me heg nüt müese recherchiere sondern eifach mal en abig inen spunte hocke und scho seged 4 site voll stuss gsi.

und riddick: wer die ganz zit mitem finger uf anderi zeigt sött zersch mal in spiegel luege. wil sobald die lüüt denn plötzlich weg sind mues de typ im spiegel defür sorge dass de chare lauft, und das isch es anders kaliber als die ganz zit täubele.
31.03.2011 19:20:40  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
böse gucken
fu le zwüscheposter, wart bis ade reihe bisch
31.03.2011 19:22:14  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
...


d ursula isch glaubs mal de urs gsi.
01.04.2011 15:37:00  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
achwas, die chunnt nume usem oschte und hett früener chugle gstosse.
02.04.2011 0:03:13  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
... 20min...
http://www.20min.ch/news/schweiz/story/Der-Aufstieg-der-SVP-geht-weiter-17903529

Es isch eifach herrlich:
Ich bin froh wird die SVP stärker. Die Menschen erkennen jetzt langsam wie sie von links belogen werden. Weiter so. Und wenn alle bei der SVP sind, ist die Demokratie ja auch gesichert.
06.04.2011 10:34:21  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Kif

http://www.20min.ch/news/schweiz/story/Der-Aufstieg-der-SVP-geht-weiter-17903529

Es isch eifach herrlich:
Ich bin froh wird die SVP stärker. Die Menschen erkennen jetzt langsam wie sie von links belogen werden. Weiter so. Und wenn alle bei der SVP sind, ist die Demokratie ja auch gesichert.



die andere parteie söttet halt chli uf das luege was volk will, kei ahnig.
06.04.2011 11:26:45  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
...
Und wa wills?
Isch jo nöd so, dass nüt gmacht wird. Wenn mol die Argument durelisisch, wird eim eifach schlecht.

I fasse zäme!

Pro-SVP:
"Die lingge nend üs s Geld weg! *mimimi* drum mömmer de Zuewanderigsstop iifüehre, damit sie nöd meh vo üsem geliebte AKW-Strom bruuched, wo mit üsem Stüürgeld gheizt wird, womer de liebe SVP natürli gern gänd, denn aber uf komischi Art und wiis irgendwo binere Büdgetkürzig mit"kürzt" wird. Aber da isch üs glich, schliesslich hemmer defür kei Burkas uf de Stross und i investier Geld lieber i so öppis, als i Sozial- und Bildigsinfrastruktur!"

Anti-SVP:
*mimimi* Diktatur *mimimi* Propaganda *mimimi*


Es will umhüüle und dumm tue! SCHEISSVOLK! Wütend
IDIOTE, ALLES ZÄME, OHNI USNAHME!
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Kif am 06.04.2011 12:44]
06.04.2011 12:23:13  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
icedli

Arctic
wo d'recht häsch...en schwizer isch erst glücklich wenn er öppis zum motze und jammere hät.
06.04.2011 19:32:21  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
...
aber uf höchem niveau
06.04.2011 22:37:33  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum