Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

uf der einte site bisch drfür, dass d bevölkerig eigeverantwortig zeigt, und uf dr andere site befürchtisch, dass sie ebe di eigeverantwortig nid wohr nä cha. c'mon, das chasch au du besser D:



ich find es git sache wo sinnvoll sind und anderi halt weniger.
Velohelmpflicht zumindest ide städt oder uf de strass würd sinn mache will mer z.b kei ifluss druff hät wenn mer agfahre wird.

Ich wär sogar dafür das mer am abig im winter lüchtagamache wie die im militär müsst träge
22.12.2011 9:26:22  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
 
Zitat von -Riddick-

ich find es git sache wo sinnvoll sind und anderi halt weniger.



dummerwis gits immer öpper wo das wo du sinnvoll findsch nöd sinnvoll findet und das wo du nöd sinnvoll findsch sinnvoll. problem? Breites Grinsen
22.12.2011 11:47:58  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von DrKrabbe

 
Zitat von -Riddick-

ich find es git sache wo sinnvoll sind und anderi halt weniger.



dummerwis gits immer öpper wo das wo du sinnvoll findsch nöd sinnvoll findet und das wo du nöd sinnvoll findsch sinnvoll. problem? Breites Grinsen



so ischs lebe
22.12.2011 12:12:24  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/region/Einen-Brief-kann-man-auch-ohne-Auto-transportieren/story/22804562

«Einen Brief kann man auch ohne Auto transportieren»

Krass was für eifachi gedankegäng die grüene hend. Fascht scho biz Primitiv.

Viel spass bim Atomusstieg wenn die partei mal stärker wird.

"strom brucht mer nöd, mer chan ja kerze benutze!"
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 23.12.2011 19:21]
23.12.2011 19:20:55  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
«Die Mehrheit der Postkunden ist nicht auf ein Auto angewiesen», ist die VCS-Geschäftsführerin überzeugt. «Einen Brief kann man auch ohne Auto transportieren. Wer trotzdem mit dem Auto anfahren will, muss dann eben noch kurz über die Strasse zur Post laufen. Das ist zumutbar.»

punkt eins, naja, dasch scho chli getrolle, wenn ich uf unseri hauptpost gang, den vor allem, zum es päggli abhole, und nid en brief (die händ in dr regel im briefkaschte platz).

mit punkt zwei, mues me uf dr andere site aber au gseh, hett si trotzdäm rächt.
23.12.2011 20:19:12  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
d sihlpost isch da wohl chli en spezialfall. für die hütig zit isch sie absolut unmöglich konzipiert und da das gebäude wohl nöd abgrupft derf werde wird sich da draa au nöd allzu vill ändere.

nichtsdestotrotz gitz ja gnüegend postfiliale im nächere umfeld, wo meh als gnueg parkplätz vorhande sind. mer fallt da uf ahieb de helvetiaplatz ii.
23.12.2011 20:34:39  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Köbi

AUP Köbi 29.09.2011
http://www.youtube.com/watch?v=N2vzotsvvkw&feature=youtube_gdata_player

ich mues glaub mini Haltig gegenüber em Atomusstieg namal bedenke - zumindescht was die "zuekünftige Reaktortype" aabelangt.
Ich ha mi ez mal na chli informiert drüber und es tönt würkli geil...
25.12.2011 12:12:40  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
schön und guet, aber:

wenn die technologie sit de 50er jahr bekannt isch, was isch de nachteil, dass sie sich nöd duregsetzt hett? grad i dene jahr ischme ja scharf uf ales nukulare gsi und hets am liebschte i jedem hushalt igfüert.
25.12.2011 15:41:13  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
http://www.20min.ch/news/schweiz/story/Mehr-Sicherheit-dank-Swarovski-Perlen-29852719
uf de tag hani quasi gwartet! han zwar immer denkt de nächscht schritt wärs vergolde vo de trottoir und de fuessgängerstreife
28.12.2011 1:00:11  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

d sihlpost isch da wohl chli en spezialfall. für die hütig zit isch sie absolut unmöglich konzipiert und da das gebäude wohl nöd abgrupft derf werde wird sich da draa au nöd allzu vill ändere.

nichtsdestotrotz gitz ja gnüegend postfiliale im nächere umfeld, wo meh als gnueg parkplätz vorhande sind. mer fallt da uf ahieb de helvetiaplatz ii.




sihlpost isch glaub die einzig post wo verlängerti arbeitsziite hät und glaub au am samschtig de ganz tag offe.

Und das "problem" vo wege zwenig platz ufem trottoir isch doch es totals luxusproblem. Mittlerwiile isch aber bekannt das gwüssi politiker krampfhaft nach problem sueched, egal wie doof und sinnbefreit die ideeä sind hauptsach mer chan "flankierendi" massnahme geg di böseböse autos (wo geld für d stadt und de öV bringed) mache.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 28.12.2011 1:05]
28.12.2011 1:04:01  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/SVPInitiative-Polizei-ermittelt-wegen-gefaelschter-Unterschriften/story/24579064

Es goht au nuno Abwärts. peinlich/erstaunt
29.12.2011 12:26:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
kei wunder wenn dr hess d finger im spiel het. alles terrorischte.
29.12.2011 12:41:50  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
abgseh vo dr diskussion um d asylpolitik, aber:

 
Es soll mir einmal jemand erklären, wieso eine Person aus dem nunmehr hochdemokratischen Tunesien noch ein Anrecht auf Asyl haben soll.


what?

http://bazonline.ch/schweiz/standard/Das-ist-die-neue-Art-von-sozialistischem-Tourismus/story/15550722

witer verstandi bi dr ganze asyldebatte nie, wieso do dauernd vo arbeitslosigkeit gschwätzt wird. nach minere information isches amene asylant gar nid erlaubt, z schaffe.

wird do nid widr witer eifach d asylpolitik mit dr normale flüchtlingspolitik durenandergmischlet?
29.12.2011 13:00:34  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
betruebt gucken
 
Zitat von Shooter

wird do nid widr witer eifach d asylpolitik mit dr normale flüchtlingspolitik durenandergmischlet?


Das gits doch beides nümme, gheit jetzt alles under Usländerpolitik. Und Usländer sind natürli fürd Arbetslosigkeit verantwortlich!
29.12.2011 13:18:20  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
wobi das sogar stimmt, wenn die ganze wirtschaftsbosse bi de grosse schwizer unternähmer mitlerwile alles expats sind, denn sind tatsächlich d usländer für die arbeitslose verantwortlich *möööööp*
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 29.12.2011 13:22]
29.12.2011 13:21:47  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
J.zoidberg

Marine NaSe
verschmitzt lachen
Tolle Verglich au met Spanie. De Herr Freysinger esch scho eine vode ganz helle.
29.12.2011 13:32:26  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
sozialischt isch sozialischt, do muesme kei unterschied mache.
29.12.2011 15:06:34  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von DrKrabbe

 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Artemos

Ich han dich au im Summer scho scheisse gfunde traurig



naja ich han halt amigs mini meinig, aber ich glaub einii denked ich seg de svpler wo total us de luft griffnigi statisitke erfindt. Die meiste themene hani mir diverse artikel versuecht belege, klar das mer amigs meinigsverschiedeheite hät



Du lisisch oder ghörsch eifach irgendwo irgendöppis und leisches dänn irgendwie und ohni Hintergrundwüsse zu irgendwas us. Das ischs Problem.
Dass Flüüge umwältschädlich isch isch ja klar, aber einzig usem Grund dassmer mit de Flügerei Dischtanze macht, womer susch garnöd gmacht het. De verglich hinkt gewältig, dänn wär fahrt scho mitem PKW schnäll über Wiehnacht uf New York go shoppe?
Nämemer e Dischtanz vo Züri uf Berlin (google maps, 849km), verbrucht es durchschnittlichs Auto 83 Liter (mobitool.ch / Hintergrudbericht "Umweltverglich von Verkehrsmitteln") s flugzüg (en mittlere airbus) verbrucht 47 Liter pro Passagier binnere durchschnittliche Uslaschtig (mobitool.ch / Hintergrudbericht "Umweltverglich von Verkehrsmitteln") fürd luftlinie (luftlinie.org, 671km) das heisst binnere Uslaschtig vom PKW vo 1.3 Persone (Mobilität in der Schweiz, Wichtigste Ergebnisse des Mikrozensus 2005 Bundesamt für Statistik 2007) sind das knapp 64 Liter pro Person. D Reis vo Züri uf Berlin verbrucht im Flüger pro Kopf als 17 Liter weniger.

Nachlieferig vo Quälle zum Thema Lärm. Da wär zum eine e Tabälle wo ich als absoluts Basiswüsse vorussetze sobald me öppis über Dezibel verzellt: http://www.sengpielaudio.com/TabelleDerSchallpegel.htm
Zum andere isch da d Lärmschutzverordnig was Lärm & Wohne betrifft http://www.admin.ch/ch/d/sr/c814_41.html
vill Spass demit



mal öpis anders zum thema

http://www.20min.ch/finance/dossier/luftverkehr/story/Schweizer-fliegen-so-viel-wie-noch-nie-19136787

Und als Autofahrer wird mer verurteilt d umwelt zverschmutze. Aber ebe, solang mers eigne hobby nöd muen ufgeh und 2-5 mal pro jahr dörf flüge schints mitem umweltschutz nöd so wichtig zsi.
05.01.2012 12:22:52  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Behind

Russe BF
Jo denn liebe härzleche dank SVP ond Weltwoche föerd Demontage vom Hildebrand, huere vollspatene...
09.01.2012 16:51:39  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
etwas für sehr schlecht befinden
Notenbanker hätten «ausser Schweizer Franken keine Devisen als Anlagen zu halten», sagt Blocher mit Nachdruck. «Dafür braucht es kein Reglement, das ist doch selbstverständlich.»

Ich freumi scho, wenn mol en SVP Kandidat döte Hockt. Natürli isch denn alles andersch.

Überhaupt, die ganz Pressekonferenz... uah. Das de jetzt überhaupt no so wichtig tuet und e Pressekonferenz iberueft. Argh Wütend
09.01.2012 18:14:42  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
seven198

Russe BF
 
Zitat von rejteN

Notenbanker hätten «ausser Schweizer Franken keine Devisen als Anlagen zu halten», sagt Blocher mit Nachdruck. «Dafür braucht es kein Reglement, das ist doch selbstverständlich.»

Ich freumi scho, wenn mol en SVP Kandidat döte Hockt. Natürli isch denn alles andersch.

Überhaupt, die ganz Pressekonferenz... uah. Das de jetzt überhaupt no so wichtig tuet und e Pressekonferenz iberueft. Argh Wütend




schön und guet am Blocher sini ussag, aber mer dörf nöd vergesse, dass de Blocher mehreri Tusig Franke gwünn gmacht het mit de Positiv und Negativ meldig vo sinere EMS-Chemie.

Zudem, solang i de SNB Reglement was anders staht, chan mer mache was gemäss em Reglement erlaubt isch.
09.01.2012 18:24:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Behind

Russe BF
 
Zitat von rejteN

Notenbanker hätten «ausser Schweizer Franken keine Devisen als Anlagen zu halten», sagt Blocher mit Nachdruck. «Dafür braucht es kein Reglement, das ist doch selbstverständlich.»

Ich freumi scho, wenn mol en SVP Kandidat döte Hockt. Natürli isch denn alles andersch.

Überhaupt, die ganz Pressekonferenz... uah. Das de jetzt überhaupt no so wichtig tuet und e Pressekonferenz iberueft. Argh Wütend



Esch jo scho bim Zuppiger alles ned so schlemm gsi oder...?
09.01.2012 18:36:50  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
 
Zitat von seven198

 
Zitat von rejteN

Notenbanker hätten «ausser Schweizer Franken keine Devisen als Anlagen zu halten», sagt Blocher mit Nachdruck. «Dafür braucht es kein Reglement, das ist doch selbstverständlich.»

Ich freumi scho, wenn mol en SVP Kandidat döte Hockt. Natürli isch denn alles andersch.

Überhaupt, die ganz Pressekonferenz... uah. Das de jetzt überhaupt no so wichtig tuet und e Pressekonferenz iberueft. Argh Wütend




schön und guet am Blocher sini ussag, aber mer dörf nöd vergesse, dass de Blocher mehreri Tusig Franke gwünn gmacht het mit de Positiv und Negativ meldig vo sinere EMS-Chemie.

Zudem, solang i de SNB Reglement was anders staht, chan mer mache was gemäss em Reglement erlaubt isch.


das wär ja nur halb so schlimm, wenner die ganz firma nöd am abrund vode familie ufkauft hett, nachdem de lade im name vom verstorbne vater zersch in grund und bode gritte worde isch. vom stv. CB selber.
09.01.2012 20:35:11  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
chan mal öper in 2 sätz zämefasse was das mtem Hildebrand uf sich hät? Kei luscht die 10-12 Artikel pro tag zläse.

http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/

Unter Kategorie Schweiz sind genau jetzt öppe 14 artikel zgseh und eine einzige wo nüt demit ztue het.

gaht d schwiiz grad kaputt oder warum so en riese radau fascht schlimmer wie am 11.9.01?
09.01.2012 23:43:52  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
me wirft im vor dass är mit devise ghandlet het, und zwar grad während däm zytpunkt, wo d SNB dr frankekurs het festglegt. das isch zum einde natürli nid bsunders klever, zum andere im zämmehang mit insider-gschäftli au illegal.

dr hildebrand seit zwar, dass es sini frau seg gsi und dass das im reglement nid klar greglet isch, aber dr vorwurf vom insidergschäft bestoht natürlich trotzdäm.

do är das ganze nid bewiese cha dass nid är das gsi isch, isch zruckträte (und offesichtlich au uf druck vom bank-rot).

d sach an sich isch us minere sicht nid bsunders brisant, klar, insidergschäft z mache got natürlich nid, und klar, dä typ het en zimlig dumme fehler gmacht wo ihm jetzt dr kopf koschtet.
aber do das ganze jetzt alles relativ transparänt und rasch abghandlet worde isch, isch dr image-schade für d schwiz wohl relativ gring.

ich dänk, die richtig schlammschlacht foht jetzt erscht ah, wo dr hildebrand mol usem schussfäld brocht worde isch. jetzt chame uf die andere ziele (blocher, lei, politiker, bankufsichtsrot etc.). das wird no luschtig.

im grosse und ganze wird die gschicht us minere sicht aber medial chli überbewärtet. aber das liegt wohl am januarloch.

aber es zeigt eimol meh, dass me d banke halt eifach nid schalte und walte loh cha wie das eigentlich sötti si. das zeigt scho das lasche reglement wo die sich sälber gschriebe händ. eigentlich schad, ä unabhängigi, souveräni nationalbank wär eigentlich scho wichtig.
10.01.2012 8:14:00  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
Ich würd im Blocher sini "Bewies" jo zue gärn gseh und dass döt s Bankgheimnis nid verletzt worde isch, dueni meh als bezwiefle.

Abgseh drvo, sind so Devisekäuf und Verkäuf in so Branchene au bim KMUs gang und gäbe. Und dass me 500k $ kauft wenn er hystorische Diefstand het isch so unwahrschinlich ebefalls nid.

Schlamschlacht vom Blocher SVP/ umd mehr gohts minre Meinig do garnid. Jetzt hän si bide Abstimmige wieder verlore, also muesme anderschwitig uf sich ufmerksam mache und chli däubele. Und dass dr Blocher mit dr EMS suuber isch, glaubt jo ebefalls kei Sau...

My 2 cents
10.01.2012 9:15:49  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
jo, do hesch rächt, wobi dr hildebrand sicher fehler gmacht het. insider gschäftle got eifach nid.
was halt au speziell isch und z dänke git, dass är quasi im zwang isch, sini unschuld z bewiese, entgege am prinzip vom rächtsstaat, wo eigentlich dr kläger d schuld bewiese mues. dasch au nid ganz suber.

dass es jetzt strofazeige vo site hildebrand in richtig blocher und co rägne wird, isch klar.
ich dänk, für die herre isch die sach nonig gässe.
10.01.2012 9:46:45  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

me wirft im vor dass är mit devise ghandlet het, und zwar grad während däm zytpunkt, wo d SNB dr frankekurs het festglegt. das isch zum einde natürli nid bsunders klever, zum andere im zämmehang mit insider-gschäftli au illegal.

dr hildebrand seit zwar, dass es sini frau seg gsi und dass das im reglement nid klar greglet isch, aber dr vorwurf vom insidergschäft bestoht natürlich trotzdäm.

do är das ganze nid bewiese cha dass nid är das gsi isch, isch zruckträte (und offesichtlich au uf druck vom bank-rot).

d sach an sich isch us minere sicht nid bsunders brisant, klar, insidergschäft z mache got natürlich nid, und klar, dä typ het en zimlig dumme fehler gmacht wo ihm jetzt dr kopf koschtet.
aber do das ganze jetzt alles relativ transparänt und rasch abghandlet worde isch, isch dr image-schade für d schwiz wohl relativ gring.

ich dänk, die richtig schlammschlacht foht jetzt erscht ah, wo dr hildebrand mol usem schussfäld brocht worde isch. jetzt chame uf die andere ziele (blocher, lei, politiker, bankufsichtsrot etc.). das wird no luschtig.

im grosse und ganze wird die gschicht us minere sicht aber medial chli überbewärtet. aber das liegt wohl am januarloch.

aber es zeigt eimol meh, dass me d banke halt eifach nid schalte und walte loh cha wie das eigentlich sötti si. das zeigt scho das lasche reglement wo die sich sälber gschriebe händ. eigentlich schad, ä unabhängigi, souveräni nationalbank wär eigentlich scho wichtig.



okay alles klar, danke fürd info

Ich han damals agnoh gha wo de frankekurs festgleit worde isch das sich es paar "banker" drah beriichered, vo dem her kei überraschig für mich.
10.01.2012 11:21:37  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

Ich han damals agnoh gha wo de frankekurs festgleit worde isch das sich es paar "banker" drah beriichered, vo dem her kei überraschig für mich.


naja, das isch kei grossi sach. dass dr franke ufeme historische hoch isch gsi gegenüber am dollar het wohl jede gmerkt wo au nur zufällig am morge ufe 20min gsässe isch im tram wo dä vorem liege loh het, und dass das nid immer so blibt bzw dass d bank bzw d politik do öppis drgege unternäh wird isch jetzt au kei riese gheimnis gsi, dass heisst, jede wo het chönne 1+1 zämmezelle und gnueg gäld flüssig gha het het chönne zu däm zytpunkt devisene chaufe. do het me jetzt würkli nid SNB präsi müesse si wenn me denn mit devisene hätti welle gäld mache Augenzwinkern
10.01.2012 11:50:52  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
das handelsblatt bringt dr joseph ackermann in verbindig mit dr nochfolg vom hildebrand. wenns so wär; guet nacht.
10.01.2012 13:14:35  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum