Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
Bestächig ir Schwitz?Haare zu Berge stehen
03.04.2012 15:27:01  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

/ich bi übrigens dr letscht, wo harti strofe forderet und naiv gnueg isch z glaube, dass me dodrmit alli problem cha löse. resozialisierig und ä nidrigi rückfallquote spräche fürs schwizer system. aber irgendwie sött so öpis wie in dämfall eifach trotzdäm nid dörfe passiere. dä typ het jetzt eifach joorzähnti lang fraue und richter verarscht und manipuliert und jede isch ufs neue druf ihne kheit. und grad bi sexualdelikt (bzw andere "trieb"gstürte vergehe) sött me denn doch lieber früener als spöter mol übere längere ufenthalt hinter verschlossene türe nochdänke, will d therapiechance in so fäll halt doch eher bescheide sind. mini meinig.



es wär allei deshalb gschieder will mer so ganz schön de usländerhass schürt. Aber das isch ja es total tabuthema ide schwiez

/e wiemer ide kommentar liesst passiert das scho.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 03.04.2012 17:25]
03.04.2012 17:24:38  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
Was du immer mit dine Usländer hesch. Sone Fall findsch au mitme Schwitzer und dass e Artikel drüber brocht worde isch, wiederlegt dini Ussag grad nomol.
04.04.2012 8:07:06  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Mega Spucknapf

Was du immer mit dine Usländer hesch. Sone Fall findsch au mitme Schwitzer und dass e Artikel drüber brocht worde isch, wiederlegt dini Ussag grad nomol.



du kapiersch eifach nöd wasi meine, aber egal.
04.04.2012 8:57:36  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
...
 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Mega Spucknapf

Was du immer mit dine Usländer hesch. Sone Fall findsch au mitme Schwitzer und dass e Artikel drüber brocht worde isch, wiederlegt dini Ussag grad nomol.



du kapiersch eifach nöd wasi meine, aber egal.


denn simmer scho zwei
04.04.2012 11:13:09  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
abarth

Arctic
d'frog isch ob er selber kapiert was er meint
04.04.2012 11:20:17  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Mega Spucknapf

Was du immer mit dine Usländer hesch. Sone Fall findsch au mitme Schwitzer und dass e Artikel drüber brocht worde isch, wiederlegt dini Ussag grad nomol.



du kapiersch eifach nöd wasi meine, aber egal.


denn simmer scho zwei



wenn mir plötzlich drüber abstimmed das nur no e stark begrenzti azahl mensche usem europäische rum id schwiez cho dörfed, denn verstönder evtl wasi meine. denn uf das laufts am schluss use.
04.04.2012 11:20:41  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
problem solved, NOT.
04.04.2012 11:21:15  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

problem solved, NOT.



und du denksch mit sottig ziitigsartikel verbessert sich d haltig vo de allgemeinheit gegenüber usländer? eher nöd oder?
04.04.2012 11:23:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Lunovis

 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Mega Spucknapf

Was du immer mit dine Usländer hesch. Sone Fall findsch au mitme Schwitzer und dass e Artikel drüber brocht worde isch, wiederlegt dini Ussag grad nomol.



du kapiersch eifach nöd wasi meine, aber egal.


denn simmer scho zwei



wenn mir plötzlich drüber abstimmed das nur no e stark begrenzti azahl mensche usem europäische rum id schwiez cho dörfed, denn verstönder evtl wasi meine. denn uf das laufts am schluss use.



Jo nämmlig, dass mi erschde Kommentar rächd dräffend gsi isch! Du brichsch alles uf Usländer abe und wie dr scho gseid ha, findsch genau dr glychi Fall au mit me Schwitzer! Also froge mr uns doch lieber emol, wieso dä Artikel mitme Usländer chund!? Aight, mehr Uflage wills Volk aktuell uf so Schund stoht ohni sälber z überlege. Sandere wäri, sich z Froge was lauft mit unserem Rächtssystem schief, dass so eine, egal wellere Nationalität e so lang darf umme laufe ohni Konsequänze? Aber stimmt, bi däm Gedanke fählts dütlich an Polemik.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Mega Spucknapf am 04.04.2012 11:51]
04.04.2012 11:50:06  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
Für mich isch das in erschter linie en Mensch, wo zimlichi Problem hett. ob usländer oder nöd ischmer da zimlich egal.

das ganze tohuwabohu bide justiz isch hingäge sehr fragwürdig. für mich tönt das gschichtli dena, dass dem herr nachem ufenthalt i dere klinik jewils en attest usgfüllt worde isch daser wieder zwäg seg und er drumm au uf freiem fuess gsi isch. dass das guetachte entweder eifach falsch gsi isch oder uf sine falschussage hergrüert hett, isch e trurigi sach, aber verhindere chamme so sache nöd. me chan höchschtens versueche, in zuekunft vermehrt sis augemerk druff zhaa und ggf verfrüeht massnahme degäge izleite.

dass de typ nöd frei umelaufe sött, isch glaubs mittlerwile allne klar.

aber schön, dass mer mittlerwile ide schwiz sowit sind, eifach mal alli soziologische oder demographische problem uf uswärtigi chöne zschiebe. das vereifacht d problemlösig massiv, und s schöne isch: wemmer s problem glöst hend chömmers grad namal apacke, wils en verdammte dreck bringt uf fremde lüt oder gruppierige umezhacke wenn me eigetlich söt lösige erarbeite wo funktioniered.

s beschte bispil bürgerlichen hochmutes isch die super ussag vom valentin vogt, präsi vom arbetgeberverband gsi: wenn sich e familie s läbe vom mindeschtlohn nöd chön finanziere, müesteds hald zum sozialamt.

mal luege: weniger lohn= weniger sozialusgabe und meh undernehmensgwünn bi glichem umsatz, was somit d stüre nöd würkli belaschtet. will heisse, de arbetgeber verdient am elend vo sine lüt, während de staat defür söll sorge dass überd runde chömed. glichzitig will de arbetgeber aber sini abgabe an staat minimiere. woher söl me denn bitte d chole näh um die lüt durezfüetere?

extra für dich sogar na mit quelle, bin ich nöd herzerweichend nett?
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Lunovis am 04.04.2012 12:03]
04.04.2012 12:01:01  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

Für mich isch das in erschter linie en Mensch, wo zimlichi Problem hett. ob usländer oder nöd ischmer da zimlich egal.

das ganze tohuwabohu bide justiz isch hingäge sehr fragwürdig. für mich tönt das gschichtli dena, dass dem herr nachem ufenthalt i dere klinik jewils en attest usgfüllt worde isch daser wieder zwäg seg und er drumm au uf freiem fuess gsi isch. dass das guetachte entweder eifach falsch gsi isch oder uf sine falschussage hergrüert hett, isch e trurigi sach, aber verhindere chamme so sache nöd. me chan höchschtens versueche, in zuekunft vermehrt sis augemerk druff zhaa und ggf verfrüeht massnahme degäge izleite.

dass de typ nöd frei umelaufe sött, isch glaubs mittlerwile allne klar.

aber schön, dass mer mittlerwile ide schwiz sowit sind, eifach mal alli soziologische oder demographische problem uf uswärtigi chöne zschiebe. das vereifacht d problemlösig massiv, und s schöne isch: wemmer s problem glöst hend chömmers grad namal apacke, wils en verdammte dreck bringt uf fremde lüt oder gruppierige umezhacke wenn me eigetlich söt lösige erarbeite wo funktioniered.

s beschte bispil bürgerlichen hochmutes isch die super ussag vom valentin vogt, präsi vom arbetgeberverband gsi: wenn sich e familie s läbe vom mindeschtlohn nöd chön finanziere, müesteds hald zum sozialamt.

mal luege: weniger lohn= weniger sozialusgabe und meh undernehmensgwünn bi glichem umsatz, was somit d stüre nöd würkli belaschtet. will heisse, de arbetgeber verdient am elend vo sine lüt, während de staat defür söll sorge dass überd runde chömed. glichzitig will de arbetgeber aber sini abgabe an staat minimiere. woher söl me denn bitte d chole näh um die lüt durezfüetere?

extra für dich sogar na mit quelle, bin ich nöd herzerweichend nett?



ich bin brigens weder für bürgerlichi partei no für linki oder grüeni.
Ich entscheide eher so wie ich das gsehne was ich denke isch guet.

Es heisst no lang nöd das ich irgendwie öpis uf usländer schiebe, aber wenn löhn stagniered und mietene immer höcher werded so das mer am end nur no für d wohnig schaffd denn lueg ich als erst warum mir so wenig freii wohnige hend und wieso mir plötzlich soviel meh lüt hend.

Das es wirtschaftlich besser lauft und löhn stieged dank dene vielne neue arbeiter chani selber nöd gseh. Ich han also schlicht nüt devo. Aber nachteil krigi halt zgspühre.

Obs öpis ändere würd weissi natürlich nöd, aber ich gange davo us. Ich meine au nöd das mer irgendwelchi lüt söll usem land werfe, eifach chli begrenze sött mers.

tuet mer echt leid das ich wirtschaftlich gseh kein vorteil gsehne. Auto fahre chamer nüm richtig und der öv isch au massiv überlaschtet. Alles wird zuebetoniert und überall werded luxuswohnige baut.

Ich würd gern de vorteil vonere baldige 10mio Schwiez gseh, denn chani mi evtl umstimme lah. Es isch also würklich nöd bös gmeint gegenüber andere volksgruppe.

und es chlises biespiel zum thema lohn. Ich han endi letscht jahr es jobagebot übercho als elektriker bi Alpiq. Ich hett netto 4200.- verdient mit 30i. Toll das Alpiq aber meh temporäri dütschi istellt als iheimischi, jedefalls i dere filiale wo ich gsi bin. die dütsche sind mit ihrne 3500.- meh als zfriede.

aber toll das mer grad als rassist bezeichnet wird will mer die ganz zuewanderig kritisch aluegt.
[Dieser Beitrag wurde 3 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 04.04.2012 14:41]
04.04.2012 14:35:08  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
...
Als Patriot git's do eis klars Argument: "Meh zum gern haa!"
04.04.2012 14:37:33  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
Es fallt halt eifach uf, dass du immer wieder gege Usländer wätterisch do, het wenig mit Rasischd zdue. Wirtschaftlich kei Nutze seisch hm? Sag das mol de Italiäner wo vor 50 Johr do ahne cho siWütend
Und denn will ich en Schwitzer gseh, wo hüt no Jobs macht alla Strossewüscher, Schissiputzer, Reinigungskraft etc.
Das Problem wo du Asprichsch isch in dr Chemie in Basel z.B genau s glyche. Das hesch aber in jedem Gränzgebiet und denn isches eher e scheiss Firma wo uf so was setzt wie öbbis anders, respk. die Dütsche/Elsässer/Italiäner wo schön dähne wohne und bi uns chöme dr Stutz cho verdiene, wärde schlicht z wenig bestürt wenn sich das no immer so lohnt. Aber mol ehrlich, du als Dütsche im Gränzgebiet würsches doch alwä glych mache!?
04.04.2012 14:57:42  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Mega Spucknapf

Es fallt halt eifach uf, dass du immer wieder gege Usländer wätterisch do, het wenig mit Rasischd zdue. Wirtschaftlich kei Nutze seisch hm? Sag das mol de Italiäner wo vor 50 Johr do ahne cho siWütend
Und denn will ich en Schwitzer gseh, wo hüt no Jobs macht alla Strossewüscher, Schissiputzer, Reinigungskraft etc.
Das Problem wo du Asprichsch isch in dr Chemie in Basel z.B genau s glyche. Das hesch aber in jedem Gränzgebiet und denn isches eher e scheiss Firma wo uf so was setzt wie öbbis anders, respk. die Dütsche/Elsässer/Italiäner wo schön dähne wohne und bi uns chöme dr Stutz cho verdiene, wärde schlicht z wenig bestürt wenn sich das no immer so lohnt. Aber mol ehrlich, du als Dütsche im Gränzgebiet würsches doch alwä glych mache!?



logisch würdi genau s gliche mache, und darum sägi ja dasi nüt gege die han sondern öpis degege das firmene das usnütze und d löhn eifach tüf zhalte versuched. Es macht sicher nöd jedi firma, aber ich has gfühl es sind doch einigi.
04.04.2012 15:01:13  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
...
er gat ja eh scho im dütsche go ichaufe wils det so vill günschtiger isch als daa
04.04.2012 15:01:29  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
wemmer vom the redt chunt au grad scho die neuscht news

http://www.tagesanzeiger.ch/wirtschaft/unternehmen-und-konjunktur/Warum-der-Chef-ein-Auslaender-ist/story/18270604?comments=1
04.04.2012 15:11:39  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von Mega Spucknapf

Das Problem wo du Asprichsch isch in dr Chemie in Basel z.B genau s glyche. Das hesch aber in jedem Gränzgebiet und denn isches eher e scheiss Firma wo uf so was setzt wie öbbis anders, respk. die Dütsche/Elsässer/Italiäner wo schön dähne wohne und bi uns chöme dr Stutz cho verdiene, wärde schlicht z wenig bestürt wenn sich das no immer so lohnt. Aber mol ehrlich, du als Dütsche im Gränzgebiet würsches doch alwä glych mache!?


das problem isch es problem wo gar keins isch, bzw es anders problem.

bispiel chemie im dreiländer-eck wo du asprichsch.
erschtens gits eifach viel zwenig qualifizierti schwizer arbeitschräft, um d wirtschaftsleischtig wo d chemie als bispiel jedes joor bringt chönne z bewältige. me isch also uf usländer agwiese.
chasch jetzt sage, jo, aber es git jo trotzdäm arbeitslose schwizer. jup. gits. und wenn ich amigs gseh, wie die arbeitslose schwizer do ahne chöme zumene vorstelligsgspröch, denn wunderets mi nümm dass si arbeitslos sind (was nid heisst das jede arbeitslose sälber schuld isch). aber es git halt eifach würkli gnueg schwizer wo de nid bruche chasch, entweder wills nüd chönd oder aber so verwöhnt sind dass sie absolut lächerlichi forederige stelle.

sprichwort lohndumping. isch us minere sicht es problem vo dr wirtschaft. imene unternähme mit faire löhn verdiensch als schwizer in dr regel mehr als als usländische arbeiter, was aber au hand in hand got mit dr wärtschätzig wo du als guet usbildete schwizer griegsch (grad d bruefslehr isch zbsp en riesevorteil, und au en abschluss anere schwizer uni wird oft höher igschätzt als eine wo zbsp in frankrich abgschlosse het). und uf das mues me als schwizer halt setze. qualitativ hochwärtigi kompetänz. will billig schaffe cha jede.

dass d usländer wo do schaffe und ähne an dr gränze wohne vieli vorteil händ liegt uf dr hand, aber wie gseit. mir bruche die lüt. und wenn ich so ins elsass übere fahr, dört wird baut wie blöd, und zwar hauptsächlich durch schwizer und dütschi. arschbillig, drfür gsehts us wie in dr dritte wält Breites Grinsen

wohningssituation. es wird niemert zwunge in de balligszentre z wohne, gosch in d agglo bisch in dr regel scho dütlich günschtiger drah, gosch 20min witer richtig land ischs scho fascht gschänkt. witere vorteil. dr usländer ateil isch wohrschinlich tiefer.

fazit. d usländer bruchts, will d schwizer wirtschaft uf arbeitskräft agwiese isch. das het no nid mol ä uswirkig uf lohndumping, ä konkuränzkampf vo de firmene um qualifizierti lüt bewirkt nämlich sogar s gegeteil. usser du schaffsch in branchene, wo d löhn halt würklich systematisch druggt wärde, aber das sind in dr regel die branche, wo au uf wenig qualifizierti lüt chönd zrugggriffe.
alles in allem wird d bevölkerig witer wachse, solang d wirtschaft witer wachst. dasch eifach normal. do chasch sogar no froh si über d balligszentre vo dr wirtschaft im gränzgebiet, will die ganze usländer denn nämlich eifach do chöme cho schaffe, aber nid cho wohne.

d problem wo dr riddick aspricht, wärde sich denn löse, wenn d wirtschaft bachab got. aber denn hämmer denn würklich grossi problem. denn sinke zwar d mietene, aber leischte wirdsch se dr trotzdäm nicht chönne.

alles in allem würdi mol sage, dass mir in dr schwiz, und das gseht me in dr aktuelle wirtschaftskrise in europa und USA, halt doch es system fahre, wo relativ sicher isch. tiefi obdachlosezahle und ä arbeitslose quote vo stagnierende 3.irgendwas prozänt spräche für sich. in zyte, wo in spanie zbsp jede zweite jungi erwachseni arbeitslos isch, und die gsamt quote afaik irgendwo bi 20-30% isch.

/stoht au so in däm schöne tagi artikel. au bi uns sind d füehrigsteams extrem durchmisch, uf 5 nase chunt villicht ein schwizer, ei schwob, 2 amis und no en diverse Breites Grinsen
liegt aber halt au do dra, dass schwizer unternähme wo global operiere früener oder spöter au usländischi firmene übernäh bzw kaufe und vo dört natürlich die beschte lüt witer agstellt lönd. macht in dr regel oft sogar au sinn.

me dörf aber nid vergässe, dass schwizer arbeit tatsächlich immerno es qualitätssiegel isch. nid nur ufem papier, sondern au praktisch. bis uns händ gwüssi projekt wo s ziel händ kha gwüssi arbeite ins usland uszlagere abbroche wärde müesse wie die dört zum teil eifach nid die qualität liefere chönd wie das ä arbeitsgruppe in dr schwiz schafft. true story.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 04.04.2012 15:35]
04.04.2012 15:25:42  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
Ziemlich verlogen. Es gäbe genügend Nachwuchskräfte in der Schweiz. Es ist aber einfacher fixfertig erfahrene Manager aus dem Ausland sprich Deutschland einzustellen, als jemanden nachzuziehen. Zudem ist die Schweiz mit Ausländern bereits so unterwandert, dass diese solidarisch untereinander Jobs vergeben und Schweizer das Nachsehen haben. Vielleicht zu einfache Sicht für viele, aber Fakt.

Mir sin unterwanderet vo Dütsche hilfeBreites Grinsen
04.04.2012 15:29:09  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

 
Zitat von Mega Spucknapf

Das Problem wo du Asprichsch isch in dr Chemie in Basel z.B genau s glyche. Das hesch aber in jedem Gränzgebiet und denn isches eher e scheiss Firma wo uf so was setzt wie öbbis anders, respk. die Dütsche/Elsässer/Italiäner wo schön dähne wohne und bi uns chöme dr Stutz cho verdiene, wärde schlicht z wenig bestürt wenn sich das no immer so lohnt. Aber mol ehrlich, du als Dütsche im Gränzgebiet würsches doch alwä glych mache!?



fazit. d usländer bruchts, will d schwizer wirtschaft uf arbeitskräft agwiese isch. das het no nid mol ä uswirkig uf lohndumping, ä konkuränzkampf vo de firmene um qualifizierti lüt bewirkt nämlich sogar s gegeteil. usser du schaffsch in branchene, wo d löhn halt würklich systematisch druggt wärde, aber das sind in dr regel die branche, wo au uf wenig qualifizierti lüt chönd zrugggriffe.
alles in allem wird d bevölkerig witer wachse, solang d wirtschaft witer wachst. dasch eifach normal. do chasch sogar no froh si über d balligszentre vo dr wirtschaft im gränzgebiet, will die ganze usländer denn nämlich eifach do chöme cho schaffe, aber nid cho wohne.

d problem wo dr riddick aspricht, wärde sich denn löse, wenn d wirtschaft bachab got. aber denn hämmer denn würklich grossi problem. denn sinke zwar d mietene, aber leischte wirdsch se dr trotzdäm nicht chönne.




muess d wirtschaft denn würklich jedes jahr ums verrecke immer no meh leischte und no meh gwünn mache verwirrt
meh lärm, meh verschmutzig, meh energieverbruch usw.

ich gseh au da immerno nur nachteil, und zwar massiv.
Mal agbseh davo das mer im junge alter kei chance hät uf gwüssi jobs will mer no kei erfahrig hät und usem usland scho eine parat staht. Das isch nöd würklich nachhaltig.
stelled euch mal vor es git en wirtschaftliche abschwung und all eusi zuegwandered ärzt gönd wieder hei.
Schön wers wenn mer würd luege das viel iheimischi d chance hend so jobs zmache.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 04.04.2012 15:37]
04.04.2012 15:33:47  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

muess d wirtschaft denn würklich jedes jahr ums verrecke immer no meh leischte und no meh gwünn mache verwirrt
meh lärm, meh verschmutzig, meh energieverbruch usw.


wenn du din läbensstandard ufrächterhalte willsch, klar. dr färni oschte, im bsundere china, schloft nid. klassische kapitalismus. usserdäm isch dr bevölkerigswachstum au öpis, wo de nid verhindere chasch. dr mensch vermehrt sich halt. d situation in dr schwiz im moment isch jo, dass d wirtschaft schnäller wachst als bevölkerig, dass glicht me mit usländer us. umgekehrt wärs relativ komplizierter, nämlich wenn d bevölkerig schneller wachst als d wirtschaft. denn stiegt nämlich vor allem d arbeitslosequote, will fremdi firmene nid eifach so chasch hole wie fremdi arbeiter. und d sozialwärk wärde no me an aschlag cho oder ganz kollabiere. also dütlich die schlächter variante.
04.04.2012 15:39:54  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

Mal agbseh davo das mer im junge alter kei chance hät uf gwüssi jobs will mer no kei erfahrig hät und usem usland scho eine parat staht. Das isch nöd würklich nachhaltig.
stelled euch mal vor es git en wirtschaftliche abschwung und all eusi zuegwandered ärzt gönd wieder hei.
Schön wers wenn mer würd luege das viel iheimischi d chance hend so jobs zmache.


das stimmt eifach nid. d arbeitslose quote vo schwizer jugendliche isch verglichswis tief, schlimmer dra sind eher die alte um 50, aber sälbscht dört hesch no chance.

und jo, wenn d wirtschaftsleischtig sinkt, denn gönd d usländer widr hei, will ufenthaltsbewillige an dr job kopplet sind. trotzdem gots dir als schwizer denn nid würkli besser, will ä marodi wirtschaft no viel me näbeerschinige het als eifach d usländer wo widr hei gönd, stichwort stüüre. wenn d wirtschaftsleischtig abnimmt denn got vor allem au am staat ä huufe gäld verlore, und das het denn halt widr diräkti und indiräkti iflüss uf jede bürger.
04.04.2012 15:43:07  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

 
Zitat von -Riddick-

Mal agbseh davo das mer im junge alter kei chance hät uf gwüssi jobs will mer no kei erfahrig hät und usem usland scho eine parat staht. Das isch nöd würklich nachhaltig.
stelled euch mal vor es git en wirtschaftliche abschwung und all eusi zuegwandered ärzt gönd wieder hei.
Schön wers wenn mer würd luege das viel iheimischi d chance hend so jobs zmache.


das stimmt eifach nid. d arbeitslose quote vo schwizer jugendliche isch verglichswis tief, schlimmer dra sind eher die alte um 50, aber sälbscht dört hesch no chance.

und jo, wenn d wirtschaftsleischtig sinkt, denn gönd d usländer widr hei, will ufenthaltsbewillige an dr job kopplet sind. trotzdem gots dir als schwizer denn nid würkli besser, will ä marodi wirtschaft no viel me näbeerschinige het als eifach d usländer wo widr hei gönd, stichwort stüüre. wenn d wirtschaftsleischtig abnimmt denn got vor allem au am staat ä huufe gäld verlore, und das het denn halt widr diräkti und indiräkti iflüss uf jede bürger.



en job übercho isch keis problem, stromer, schriener, maler usw sind immer gsuecht. Als informatiker first oder second level support ist sicher auch eine sofortige einstellung möglich.

Als Elektriker hetti nachere stund scho chöne chli uf de bau go schaffe für 3800.- netto. ich han denn en job gha für 4000CHF (wenn all nachteil au irechnisch, ferie etc. ) und das isch scho en sehr höche lohn als temporäre elektriker lut diverse temporärbüros. No interessanter isch das die sogar seged das es viel zwenig git und sie sofort 10 lüt chöntet beschäftige. Aber meh lohn gits ganz bestimmt nöd.

Logisch das einigi schwiezer sich doof astelled bi vorstelligsgspräch Breites Grinsen
04.04.2012 16:01:10  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
denn schaffsch halt eifach in dr falsche branche peinlich/erstaunt
04.04.2012 16:03:39  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

denn schaffsch halt eifach in dr falsche branche peinlich/erstaunt



tja, wenns gwüsst hett denn hetti mir die 4 jahr Lehrziet gspart Augenzwinkern

Han aber jetzt relativ grosses glück gha und dank mine erfahrige i mim alte job e recht gueti neui übercho. Aber au da, ich kenne en andere elektriker wo sich da beworbe hät, einiges jünger als ich, kei erfahrige i dem beriech. Es werde denn halt eifach dütschi igstellt, wo das in dütschland mal gmacht hend.

Aber mer chan sich wiiterbilde das stimmt, das hilft natürlich enorm. Oder mer lern englisch, denn muess mer teilwiis gar nüt chöne und mer wird igstellt
04.04.2012 16:09:36  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Strich

AUP Strich 07.01.2011
 
Zitat von -Riddick-

Oder mer lern englisch, denn muess mer teilwiis gar nüt chöne und mer wird igstellt


verdammt es hetti scho köne. für wa hani etz 5ehalb johr studiert?
04.04.2012 16:15:44  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
Breites Grinsen
04.04.2012 16:17:06  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
I ha jetzt leider nur churz zyt und cha das nid wirglich verdiefe, aber i ha mini aktuelli Stell au numme becho, will i ha chöne 2-3 Johr Erfahrig in däm Bereich vorwiise und damals für e Hungerlohn gschaft ha ums im Läbenslauf stoh zha. Isch jo aber auno nid abnormal!?

Und aight, du schaffsch definitiv in dr falsche Branche. Wobi i inzwüsche au ghört ha, dass Schwitzer in dänm Bereich sehr gfrogt sin, eifach wills bi de Chunde au besser achunt...
04.04.2012 16:18:42  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Strich

 
Zitat von -Riddick-

Oder mer lern englisch, denn muess mer teilwiis gar nüt chöne und mer wird igstellt


verdammt es hetti scho köne. für wa hani etz 5ehalb johr studiert?



selber schuld, besser informiere Augenzwinkern

isch natürlich au nöd ganz ernst gmeint gsi, aber ich has scho sehr oft erlebt das eine wo kei ahnig vom business het aber englisch chan sofort igstellt wird. Denn häsch amigs firmeintern au jahre später no die problem das de kein plan hät vo was du redsch wenns um eifachi technischi sache gaht
04.04.2012 16:20:39  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
was anders; chame de sack ad kleidersammlig mitemne gschätze warewert vode stüüre abzieh? peinlich/erstaunt
04.04.2012 16:21:25  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum