Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

zum thema Breites Grinsen

http://www.20min.ch/schweiz/news/story/-Nur-noch-Banker-koennten-um-17-Uhr-heim--24275218

Politik muen scho schön sie, eifach chli sini ideologie verbreite und "lösige" präsentiere wo realitätsfremd sind.

Vorallem d ökos schüssed mal wieder alles ab, mit soviel "muss" chönd nur die argumentiere Breites Grinsen

 
... «Dann muss man diese Fahrten aber günstiger anbieten – und nicht jene zu Stosszeiten teurer.» ...



 
... «Ziel muss es sein, dass nicht mehr so viele Leute aufs Pendeln angewiesen sind.»...



 
... «Zudem muss mehr günstiger Wohnraum in den Städten angeboten werden, damit die Leute keine weiten Wege zwischen Wohn- und Arbeitsort zurücklegen müssen.»...



aber wie mer sowas umsetze söll weiss keine. Ich wette us ratlosigkeit wird mobility pricing eifach für de Individualverkehr igfüehrt. Das bedütet no volleri züg und no weniger geld wo id kasse vom bund gspüehlt wird


S wichtigste hesch nid quotet:

«Überspitzt gesagt: Der Banker vom Paradeplatz könnte noch abends um 17 Uhr mit dem Zug nach Hause, seine Putzfrau hingegen müsste warten, bis es wieder günstige Verbindungen gibt.»

D Putzfrau mues eh warte bis dr Banker fürobe macht, damit si sis Büro cha putze...
27.10.2014 21:38:13  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014


Breites Grinsen
27.10.2014 22:19:19  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

Irgendwie hanni bi Ecopop es würlklich mieses gfühl...



Ich bin zwar gege unbegrenzte wachstum, aber ecopop findi ziemlich übertriebe.

Ich glaube nöd das es agnoh wird, aber möglich isch alles. Ich würds au zu guet verstah wenns es ja git
28.10.2014 16:37:17  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
Würsch du verstoh? Ich nid! Wenn i mir die Argumänt ah los, denn wird sehr schnäll klar, dass mr wiedermol Panikmachi betribt, Ängschd schürt und wit an de eiegntliche Problem verbi diskutiert. Wenn denn au no Lüt wie du s Gfühl hän, dass würdi öbbis am Verkehrsproblem löse, denn isch halt wirglich Hopfe und Malz verlore...
29.10.2014 10:33:10  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
seven198

Russe BF
 
Zitat von Mega Spucknapf

Würsch du verstoh? Ich nid! Wenn i mir die Argumänt ah los, denn wird sehr schnäll klar, dass mr wiedermol Panikmachi betribt, Ängschd schürt und wit an de eiegntliche Problem verbi diskutiert. Wenn denn au no Lüt wie du s Gfühl hän, dass würdi öbbis am Verkehrsproblem löse, denn isch halt wirglich Hopfe und Malz verlore...



Siehe au die ganze andere Initiative vo de rechte parteie. Ecopop isch en völlige schwachsinn und nur scho en blick id kommentär bi so sache zeigt die unbegrenzti dummheit vo eusem volk
29.10.2014 10:42:33  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
Dummerwiis muesme d schuld a dem zuestand uf den andere site sueche. Die bringeds eifach nöd fertig, ihri eigne idee und projekt so publikumswürksam überezbringe. Wenns mal en erfolg firet, denn erschtens huere knapp und zum andere isches denn nöd de eigene federe entsprunge. S volk isch dumm. Das hend die rechte begriffe, die linki nanig.
29.10.2014 12:22:59  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Mega Spucknapf

Würsch du verstoh? Ich nid! Wenn i mir die Argumänt ah los, denn wird sehr schnäll klar, dass mr wiedermol Panikmachi betribt, Ängschd schürt und wit an de eiegntliche Problem verbi diskutiert. Wenn denn au no Lüt wie du s Gfühl hän, dass würdi öbbis am Verkehrsproblem löse, denn isch halt wirglich Hopfe und Malz verlore...



Verkehrsproblem, volli züg, wohnigsmiete und verfügbarkeit, kriminalität usw.
S volk chan schlecht komplexi plän zur lösig usarbeite und politik het sich ide letzt 6 jahr vo links bis rechts selber bekämpft.

Darum gsehnd vieli s problem bide zuewanderig, stell ich mir vor.
29.10.2014 15:30:04  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
 
Zitat von -Riddick-

Darum gsehnd vieli s problem bide zuewanderig, stell ich mir vor.


Du jo au, oder nöd?

 
Zitat von -Riddick-

S volk chan schlecht komplexi plän zur lösig usarbeite


Und deshalb loht sichs vo eifacher Polemik blende. Schad.
29.10.2014 15:50:31  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von rejteN

 
Zitat von -Riddick-

Darum gsehnd vieli s problem bide zuewanderig, stell ich mir vor.


Du jo au, oder nöd?

 
Zitat von -Riddick-

S volk chan schlecht komplexi plän zur lösig usarbeite


Und deshalb loht sichs vo eifacher Polemik blende. Schad.



Naja ich gsehn das es mehreri ursache het für das problem aber irgendwie kein sinnvolle lösigsvorschlag. Die sach isch sicher sehr komplex und nöd eifach zum löse.

Ich persöhnlich bin der meinig das zumindest de usbau vo de infrastruktur muen mit em bevölkerigswachstum mithalte chöne. Falls das nöd de fall isch muen de wachstum verlangsamt werde. Flankierendi massnahme, wie de bundesrat das nennt, hend ja nüt bewürkt.

Fraged ihr euch nie wohi de ganzi wachstumsdrang füehrt? Und obs nid no was anders als Geld und Wirtschaft git fürd schwiez?
29.10.2014 16:43:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
Ich gsehs eso: D Bevölkerig wachst überall. Also au ide Schwiz.
Wemmer in 20 Johr 10 Milliarde Mensche uf de Welt sind, werom sött sich d schwiz vo dere Entwicklig chönne usnäh?

Ich wett, dass zuekünftigi Generation genau so guet chönd Lebe wie mir jetzt. Das betrifft Wirtschaft, Bildig und vor allem au de Aschluss a die globalisierti Welt. Und do ischmer egal ob das innere 9-, 12- oder sogar 15-Millione Schwiz stattfindet. Solang's staffindet. Aber genau de Punkt wird vo so initiative wie de Ecopop drangalisiert. D Welt globalisiert sich, und wells am Morge e chli Stau het schlüsst sich de bünzlischwizer vo dem us.

Woni mit dir einig bin, isch, dass de Infrastrukturusbau im Moment ned mitem Wachsum mithaltet.
Luschtigerwis gsehni do parallele zu rechte Ecopofritze: Sowohl die wo sich ichapsle und vo de Usländer abschnide wend, als au die wo Infrastruktur ned usbaue wend, well das jo automatisch meh Verchehr azieht, hend was öppis agoht die glichi aberwitzigi Denkstruktur: Bed wend ned igseh das s Wchstum nun mal Fakt isch. Ich wett mich dere useforderig lieber stelle, Ecopop wett sich im Cheller igschlüsse, Hend über d Ohre halte und eis Jodle, wells Angscht hend vo de, sich schnell endernde, Realität det usse.
30.10.2014 9:36:30  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von rejteN

Ich gsehs eso: D Bevölkerig wachst überall. Also au ide Schwiz.
Wemmer in 20 Johr 10 Milliarde Mensche uf de Welt sind, werom sött sich d schwiz vo dere Entwicklig chönne usnäh?

Ich wett, dass zuekünftigi Generation genau so guet chönd Lebe wie mir jetzt. Das betrifft Wirtschaft, Bildig und vor allem au de Aschluss a die globalisierti Welt. Und do ischmer egal ob das innere 9-, 12- oder sogar 15-Millione Schwiz stattfindet. Solang's staffindet. Aber genau de Punkt wird vo so initiative wie de Ecopop drangalisiert. D Welt globalisiert sich, und wells am Morge e chli Stau het schlüsst sich de bünzlischwizer vo dem us.

Woni mit dir einig bin, isch, dass de Infrastrukturusbau im Moment ned mitem Wachsum mithaltet.
Luschtigerwis gsehni do parallele zu rechte Ecopofritze: Sowohl die wo sich ichapsle und vo de Usländer abschnide wend, als au die wo Infrastruktur ned usbaue wend, well das jo automatisch meh Verchehr azieht, hend was öppis agoht die glichi aberwitzigi Denkstruktur: Bed wend ned igseh das s Wchstum nun mal Fakt isch. Ich wett mich dere useforderig lieber stelle, Ecopop wett sich im Cheller igschlüsse, Hend über d Ohre halte und eis Jodle, wells Angscht hend vo de, sich schnell endernde, Realität det usse.



naja ich verstah das zwar aber mir hend ide schwiez nur en wachstum wills eusere wirtschaft ziemlich guet gaht. Ich weiss nöd ob das würklich wertvoll und nachhaltig isch für eusi kultur wenn eusi bevölkerig nur wachst will all am geld nach renne wend.

Ich bin dankbar drüber das usländer id schwiez cho sind und euses "bünlzlitum" chli durchbroche hend, suscht müsst mer sich ja kugle geh da Augenzwinkern
31.10.2014 18:48:11  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
Luegs so ah, wenn d Wirtschaft bachab got het me für d kultur erst rächt kei gäld me. Mit däm chasch die au nid rette (siehe die aktuelli situation in italie zbsp, wo s gäld fählt, um wichtigi historischi grabigsstätt wie zbsp pompeji zunterhalte).

Im moment isch dr trend halt überall am geld nocherenne, das bringt dr kapitalismus, für de me sich vor joorzähnt entschiede het, halt so mit sich. öb me das guet findet oder nid, stoht aber ufeme andere blatt gschriebe, will me das problem schlussendlich nur global löse cha.

d schwiz isch eins vo de wenige länder wo relativ glimpflich an dr wirtschaftskrise vrbi cho isch, unter anderem au dorum, will me halt au früener nochhaltig politisiert het, sprich, vernünftig und nid so emotional-polemisch wies momentan dr fall isch. worum dass me die errungeschafte genau jetzt so abrubt brämse will isch mr ächt schleierhaft. ganz europa versuecht irgendwie, d wirtschaft widr in schwung z bringe damits de lüt besser got, nur in dr schwiz will me genau s gegeteil mache.

WTF?

/Und das mitem stau und em verkehr, dasch halt au so öpis. klar, ich reg mi au uf, wenni am morge 5-10min annere baustell warte mues, obwol min arbeitswäg eh nur 10-15min lang isch. aber das isch doch es ächts luxusproblem, anderi lüt chömme innert 10min nid mol us ihre stross use Breites Grinsen
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 04.11.2014 12:46]
04.11.2014 12:44:47  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

Fraged ihr euch nie wohi de ganzi wachstumsdrang füehrt? Und obs nid no was anders als Geld und Wirtschaft git fürd schwiez?


natürlich frog ich mich das, ich stand am kapitalismus au kritisch gegenüber. d frog isch halt, was isch d alternative? mitmache und mitstüre, oder eifach nid mitmache und villicht untergoh. gegene strom schwimme isch no viel unrealistischer. d wirtschaft wird inere globalisierte wält au global gstüürt. dass die chleine schwiz mit 8mio iwohner do irgendwie gross öpis ändere cha isch utopisch.

/sicher isches nid möglich, unbegränzt z wachse. aber me mus doch gseh, dass do no einiges got im wachstum, d obergränze isch sicher nonig so schnäll erreicht. wenn me unseri städt aluegt, das isch in andere länder villicht grad mol provinz. dr bundesrot het scho rächt, dass me d balligszentre no verdichte cha, das würd uf dr andere site au kei ifluss uf d zersiedelig ha.

//es schöns bispiel fürs verdichtete baue isch aktuell grad d Roche in Basel. Dört wird ufeme extrem chleine areal so verdichtet baut, dass me witerhin dr hauptsitz inklusive forschig und produktion ufere so chleine flächi cha betriebe, was unter anderem zur folg het, dass in dr stadt an und für sich widr an andere stelle platz für anderi sache frei wärde. au dört wärde in zuekunft dütlich mehr lüt ufem gliche platz schaffe wie bisher, und das got jo au irgendwie ganz guet. das bispil cha durchus schuel mache, ohni dass es d landbevölerig bzw. die lüt wo ufem land läbe gross affektiert, usser durch mehr verkehr. aber tja, me cha nid alles ha, he.
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 04.11.2014 13:00]
04.11.2014 12:49:04  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

Luegs so ah, wenn d Wirtschaft bachab got het me für d kultur erst rächt kei gäld me. Mit däm chasch die au nid rette (siehe die aktuelli situation in italie zbsp, wo s gäld fählt, um wichtigi historischi grabigsstätt wie zbsp pompeji zunterhalte).

Im moment isch dr trend halt überall am geld nocherenne, das bringt dr kapitalismus, für de me sich vor joorzähnt entschiede het, halt so mit sich. öb me das guet findet oder nid, stoht aber ufeme andere blatt gschriebe, will me das problem schlussendlich nur global löse cha.

d schwiz isch eins vo de wenige länder wo relativ glimpflich an dr wirtschaftskrise vrbi cho isch, unter anderem au dorum, will me halt au früener nochhaltig politisiert het, sprich, vernünftig und nid so emotional-polemisch wies momentan dr fall isch. worum dass me die errungeschafte genau jetzt so abrubt brämse will isch mr ächt schleierhaft. ganz europa versuecht irgendwie, d wirtschaft widr in schwung z bringe damits de lüt besser got, nur in dr schwiz will me genau s gegeteil mache.

WTF?

/Und das mitem stau und em verkehr, dasch halt au so öpis. klar, ich reg mi au uf, wenni am morge 5-10min annere baustell warte mues, obwol min arbeitswäg eh nur 10-15min lang isch. aber das isch doch es ächts luxusproblem, anderi lüt chömme innert 10min nid mol us ihre stross use Breites Grinsen




Sit ich wieder vermehrt mitem zug unterwegs bin lueg ich das thema "mitem auto im stau stah" vonnere ganz andere siite ah. Ich wundere mich jetzt au nüm warum so viel schwiezer so depressiv und apisst druff sind. Das "gekuschle" mit fremde lüt im öv und die hektik am morge am Zürcher HB chan uf duur nöd gsund sii. Bin letschti halbe in panik und hohem puls wieder usem zug gflüchtet wiells mer zu eng worde isch.

Da degege isch im stau stah fascht scho erholsam peinlich/erstaunt

// Dafür het mer am namittag bis ca am 3 zum teil en ganze wage für sich allei. joa... mitem öv simmer voll uf kurs.
[Dieser Beitrag wurde 4 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 04.11.2014 21:05]
04.11.2014 21:01:39  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
unglaeubig gucken
Du bisch eifach ned gmacht fürd Stadt.
05.11.2014 9:21:52  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
öpis anders: ufgrund vomene 20min Artikel mol uf d FB site vo dr SVP gange.

Meine. Fresse. Die. Kommentär.

"Sozialhilfe ist keine Staatsaufgabe. Hilfe für die Mitmenschen hat in den Gemeinden jahrhundertelange auf freiwilliger Basis funktioniert und genau dahin müssen wir wieder kommen."

Gueti idee. würklich. so super.
05.11.2014 12:16:17  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[DL]Hellsmarch

Arctic
unglaeubig gucken
Gueti Idee. Wänn mer grad debi sind chönd mer au wider d Todesstraf iifüere.
Wie blöd mues mer sie zum so scheisse z poste Mata halt...
06.11.2014 15:59:00  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
drs3 hetts geschter devo gha, dases grad i rechte kreise anschinend es paar hett, wo (bezahlt) leserkommentar verfassed um möglichscht d präsenz im netz z dominiere und ggf dur massive rechte feedback s verhalte vo redaktore z beiflusse.
06.11.2014 18:12:22  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

drs3 hetts geschter devo gha, dases grad i rechte kreise anschinend es paar hett, wo (bezahlt) leserkommentar verfassed um möglichscht d präsenz im netz z dominiere und ggf dur massive rechte feedback s verhalte vo redaktore z beiflusse.



Wär aber au schön wenn Medie Neutral wäred. 20 min isch relativ neutral, tagi isch eher grün / links. Blick eher rechts (wobi Bürgerlich wohls bessere wort isch, richtig rechts gits eh nid ide medie). Ich meine damit allerdings die seltene Artikel wod redaktion amigs selber schriebt, nid die wo sie vo AP kopiere.

Watson.ch het mich scho überrascht mit guete bricht. liese det aber sehr selte zums chöne usegspühre


3 Bricht vo dene besagte Ziitige zum Thema Pelz (bin da druff gstosse will ich mich informiert han bevor ich e jacke chaufe)

http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/stadt/Die-Mode-hat-den-Pelz-neu-entdeckt--und-Kundinnen-kaufen-bedenkenlos/story/31646096

http://www.watson.ch/!879183901

http://www.20min.ch/schweiz/news/story/26564270


20min und Tagi eifach mal drufflos gschriebe anstatt fakte sammle und lüt ufkläre.
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 06.11.2014 18:33]
06.11.2014 18:26:37  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
Ha jetzt dr Tagi Artikel und dä vo Watson gläse (au will mi das thema grundsätzlich interessiert), verstand aber ehrlich gseit nid ganz, uf was de use möchtisch? jedefalls behandle beidi artikel s thema "pelz in dr mode", aber grundsätzlich sage doch beidi artikel mehr oder weniger s gliche, eifach vonnere andere sichtwis (importpelz us dr "grossindustrie" vs. lokal produzierte pelz als näbeprodukt vo dr jagd us dr schwiz)? oder wo genau findi die fakte uf watson, wo bi tagi nid vorhande sind (villicht hannis überseh, aber es interessiert mich tatsächlich)?
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 07.11.2014 10:46]
07.11.2014 10:41:38  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

Ha jetzt dr Tagi Artikel und dä vo Watson gläse (au will mi das thema grundsätzlich interessiert), verstand aber ehrlich gseit nid ganz, uf was de use möchtisch? jedefalls behandle beidi artikel s thema "pelz in dr mode", aber grundsätzlich sage doch beidi artikel mehr oder weniger s gliche, eifach vonnere andere sichtwis (importpelz us dr "grossindustrie" vs. lokal produzierte pelz als näbeprodukt vo dr jagd us dr schwiz)? oder wo genau findi die fakte uf watson, wo bi tagi nid vorhande sind (villicht hannis überseh, aber es interessiert mich tatsächlich)?




De tagi redt devo das pelz (grundsätzlich) nöd wie leder es nebed produkt isch und wiiter verarbeitet wird (will Rind eh zu nahrigsmittelzweck gschlachtet wird)
Das stimmt zwar aber nur bi tier wo extra für pelzmode züchtet wird. Das es aber alternative git wird nöd erwähnt und erlütert.


Im Watson Artikel staht aber, das z.b ide schwiez so oder so Füchs gjagt werded. Ich vermuete wills kei natürliche feind hend und sich unkontrolliert vermehred (was anderi tierarte wiederum bedroht). Die Fuchspelz werded ide schwiez eifach verbrennt.

In Kanada werde Kojote gjagt will sie det überbevölkert sind. Dort chönd trapper und jäger die pelz aber verkaufe und da drus wird denn Mode hergstellt. Die tier sterbed also so oder so, bloss wird de pelz wieter verarbeitet und nöd verbrennt.

Pelz isch also nöd immer usere zucht, mer meuss sich nur genau informiere vo wo er chunt. Bim Tagi artikel -> Pelz = Tierquälerei in China. Ohne ausnahme.
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 07.11.2014 14:08]
07.11.2014 14:07:22  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
An den meisten Tagen reicht das Geld nicht für warmes Essen

Ich möcht nöd behaupte das es eifach isch mit 1800CHF im monate, aber irgendwie find ich das diagramm komisch, fascht scho biz verschwenderisch.

ich mein das sind 1700CH + 1800CH Krankekasse und Zahnarzt werded sowiit ich weiss zahlt stüre fahled glaubs au kei ah. Das isch verglichbar wie en single mit Brutto ca. 4800CHF im monat. Bi vielne jobs isch das en mittelmässige lohn. Git lüt die münd sich damit ihri familie finanziere und 100% schaffe.

Komisches Land die Schwiez Breites Grinsen
07.11.2014 18:32:58  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
missmutig gucken
E Familie wo nur öppert verdient, und das au nur 4800 Franke, gilt als am Existenzminimum lebend.

Und was zahlt s Sozialamt normalerwis? Riiichtig, s Existenzminimum.
10.11.2014 9:37:32  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Shooter

Ha jetzt dr Tagi Artikel und dä vo Watson gläse (au will mi das thema grundsätzlich interessiert), verstand aber ehrlich gseit nid ganz, uf was de use möchtisch? jedefalls behandle beidi artikel s thema "pelz in dr mode", aber grundsätzlich sage doch beidi artikel mehr oder weniger s gliche, eifach vonnere andere sichtwis (importpelz us dr "grossindustrie" vs. lokal produzierte pelz als näbeprodukt vo dr jagd us dr schwiz)? oder wo genau findi die fakte uf watson, wo bi tagi nid vorhande sind (villicht hannis überseh, aber es interessiert mich tatsächlich)?




De tagi redt devo das pelz (grundsätzlich) nöd wie leder es nebed produkt isch und wiiter verarbeitet wird (will Rind eh zu nahrigsmittelzweck gschlachtet wird)
Das stimmt zwar aber nur bi tier wo extra für pelzmode züchtet wird. Das es aber alternative git wird nöd erwähnt und erlütert.


Im Watson Artikel staht aber, das z.b ide schwiez so oder so Füchs gjagt werded. Ich vermuete wills kei natürliche feind hend und sich unkontrolliert vermehred (was anderi tierarte wiederum bedroht). Die Fuchspelz werded ide schwiez eifach verbrennt.

In Kanada werde Kojote gjagt will sie det überbevölkert sind. Dort chönd trapper und jäger die pelz aber verkaufe und da drus wird denn Mode hergstellt. Die tier sterbed also so oder so, bloss wird de pelz wieter verarbeitet und nöd verbrennt.

Pelz isch also nöd immer usere zucht, mer meuss sich nur genau informiere vo wo er chunt. Bim Tagi artikel -> Pelz = Tierquälerei in China. Ohne ausnahme.


naja, aber das isch au d realität. ich vermuet jetzt eifach mol, dass weniger als 10% vom pelz in de läde würklich vo dr jagd chunt (lut wikipedia chöme 15% vo de pelz us dr jagd bzw "gehege"-haltung). usserdäm mues nur deklariert wärde, obs tier usere zucht chunt oder gjagt wird. du weisch aber nid, öb das tier so oder so gjagt wärde würd, oder obs nur wägem pelz gjagt wird (dasch us minere sich e zimlich wichtigi unterscheidig, wos gsetz aber nid abdeckt, aber dasch nomol es anders thema).
stoht jo au im artikel vo watson, s verkaufe vom fuchspelz isch jo in dr schwiz no nid mol lukrativ. das isch halt eher es "schön wär's, aber...", während im Tagi eifach stoht, wie's isch.

klar, dr tagi artikel seit nid alles, aber uf dr andere site chame watson scho fast unterstelle, dass sie s problem durch irgendwelchi "wär doch toll wenn me's so mache chönd"-ussage relativiere duet. ich weiss nid, wie gross dr ateil an pelz isch, wo effektiv als näbeprodukt bi dr jagd afallt, aber wenn me de zahle vom pelzverband usem 2012 glaube cha, denn dörf de ateil nid allzu hoch sie (rund 15% us gehegehalit / jagd).

http://www.admin.ch/opc/de/classified-compilation/20121468/index.html

http://www.tierimrecht.org/de/PDF_Files_gesammelt/presseartikel/Buewo_23_10_13.pdf

http://de.wikipedia.org/wiki/Pelz#Wirtschaftliche_Bedeutung
10.11.2014 12:46:17  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
seven198

Russe BF
Chlini Frag:

Chan mer mal eine die kantonali abstimmig in Züri mit dem ganze Schuel Thema erchläre? Irgendwie chum ich selbst nach em lese von de Bilag immer nonig drus was die gnau wennd ....
11.11.2014 9:15:05  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
Btw. Abstimmig. Gits en Grund nid drei Mol NEIN izwärfe?
11.11.2014 11:41:43  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
Wennd Abneigige gege vermögendi Usländer hegsch villich. Susch ned.
11.11.2014 12:32:49  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Artemos

AUP Artemos 22.07.2012
Ich han allgemein Abneigige gege Vermögendi.

Burn the state, break the law, smash capital!
11.11.2014 13:02:46  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/300-Franken-Franchise-nicht-waehlbar/story/31333858

nöd dasis nöd genau so erwartet hett, aber d masche sind doch recht derb.
13.11.2014 18:53:58  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
xplingx

AUP xplingx 22.05.2013
 
Zitat von Artemos

Ich han allgemein Abneigige gege Vermögendi.

Burn the state, break the law, smash capital!




Sie au gege dich.
25.11.2014 17:52:58  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum