Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« erste « vorherige 1 ... 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 ... 99 nächste » letzte »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
Wenn i mir and Arena bezüglich AHV erinnere vor zwei Wuche, muesi allerdings sage, dass die Grüene/Linge dütlich besser usgseh hän als d SVP. Klassisch SVP, so und so goht das aber nid. Die Linge chöme denn mit, ok, dorum hämer dä und dä Vorschlag und chönte das so und so löse. Mr SVP luegt dumm ind Wösch, will eigeni Idee bringe respk. Lösigsvorschläg stoht halt eifach nid im Partei Programm. Aber schön, dass sich s Schwizer Stimmvolk no immer schön verarsche loht vo dene Deppe...

/¤ Cain griegt Chopfweh bir SVP
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Mega Spucknapf am 20.10.2015 14:28]
20.10.2015 14:28:04  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
...
Wahle fertig, rund 200 neui Entlasseni.
20.10.2015 23:06:01  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von Mega Spucknapf

Wenn i mir and Arena bezüglich AHV erinnere vor zwei Wuche, muesi allerdings sage, dass die Grüene/Linge dütlich besser usgseh hän als d SVP. Klassisch SVP, so und so goht das aber nid. Die Linge chöme denn mit, ok, dorum hämer dä und dä Vorschlag und chönte das so und so löse. Mr SVP luegt dumm ind Wösch, will eigeni Idee bringe respk. Lösigsvorschläg stoht halt eifach nid im Partei Programm. Aber schön, dass sich s Schwizer Stimmvolk no immer schön verarsche loht vo dene Deppe...

/¤ Cain griegt Chopfweh bir SVP


Na, so gseh isches gar nid schlächt dass die rächte langsam aber sicher gnueg sitz händ als dass si effektiv au öpis mache chönd. im grund gnoh isch jetzt fertig mit umehüle und sich als opfer darstelle. wenn's die nöggschte 4 joor nid besser wird, chönnt si uf jedefall d schuld nüm bi de andere go sueche (wärde sie trotzdem mache, ischmerschoklar).
21.10.2015 8:02:12  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
Welli parteie hend denn scho würkli lösige für irgendwas? Mir hend eifach glück das mir nie irgendwelchi richtigi kriese hend.

Aber schlimmer als die naive grüne, aka "gsehnder!!! all akw sind abgschalte und trotzdem chunt de strom us de steckdose use! Mir hends ja scho immer gseit!!!!!" Chas chum sie.
21.10.2015 8:34:29  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DeathCobra

AUP DeathCobra 24.06.2021
Also ich bechum jedesmol d Krise wenn i dini Posts läse.

Und Fun Fact: d AKW laufed no.
22.10.2015 15:45:49  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von DeathCobra

Also ich bechum jedesmol d Krise wenn i dini Posts läse.

Und Fun Fact: d AKW laufed no.



ach chum, lies doch eifach amig biz ziitig und so:

http://www.nachhaltigleben.ch/1-blog/3391-atomkraftwerke-alle-reaktoren-abgeschaltet

http://www.tagesanzeiger.ch/wirtschaft/strom-fehlt-derzeit-nicht-im-gegenteil/story/28805502

http://www.ch-news.ch/news/news-schweiz/10303-seit-heute-nacht-ist-die-schweiz-atomstrom-frei-alle-akws-wurden-ausgeschaltet.html

Die sind so oder so die beschte

 
Haben Sie es gemerkt? Seit heute Nacht 17.08.2015 ist der Strom aus Ihrer Steckdose komplett umweltfreundlich und ohne Atomkraft gemacht



Funfact: Danke für den Deutschen Kohlestrom!

Funfact 2:
Was da natürlich nöd staht isch das mir genau öppe 3h lang überschuss gha hend und die restlich ziit hend müsse importiere. Zum das usefinde het mer eifach mpsse uf www.swissgrid.ch gah. Aber Witzig wie mer het chöne gseh wie all medie enand wiedermal alles nahplappered Breites Grinsen
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 22.10.2015 17:51]
22.10.2015 17:46:03  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DeathCobra

AUP DeathCobra 24.06.2021
Das isch jo schön dass du Artikel us em Auguscht postisch wo für e Periode all AKW vom Netz gsdi sind, aber grundsätzlich sind d AKWs no in Betrieb. Gösge het z.B. im September e Bruttoerzeugung vo 758‘042 MWh gha.
Um das usezfinde mues me nume uf https://www.kkg.ch/de/i/13-okt-betriebsverlauf-_content---1--1048.html go.

Aber witzig wenn me nume nochplapperet, gäll.
22.10.2015 18:31:06  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
...
22.10.2015 18:56:21  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von DeathCobra

Das isch jo schön dass du Artikel us em Auguscht postisch wo für e Periode all AKW vom Netz gsdi sind, aber grundsätzlich sind d AKWs no in Betrieb. Gösge het z.B. im September e Bruttoerzeugung vo 758‘042 MWh gha.
Um das usezfinde mues me nume uf https://www.kkg.ch/de/i/13-okt-betriebsverlauf-_content---1--1048.html go.

Aber witzig wenn me nume nochplapperet, gäll.



Ich nüt anders behauptet Mata halt...
22.10.2015 19:27:11  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/Der-Kampf-um-die-Wirklichkeit/story/13880788

vorsicht, linkspopulistisch- kommunistischi Propaganda vome Terrorsupporter.
24.10.2015 8:58:44  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
zwar nid direkt mit Politik ztue aber trotzdem mal interessant das Medie die schwiez mal Wahrheit über E Autos schriebed

http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/der-teslatrugschluss/story/17032433

1 Million KM damit sich en Tesla lohnt. Not bad. Ich han denkt das seg bi ca 100'000km. Schlimmer als agnoh peinlich/erstaunt
02.11.2015 8:30:13  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
Die Herstellung der neuen Fahrzeuge verschlinge so viele Ressourcen, dass die Umweltbelastung höher sei, als wenn man mit 20 Jahren alten Autos herumführe.

Neuwage mit Occasion vergliche, nice.
02.11.2015 9:56:55  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
Wemme uf die stürlich belaschtig deswäge de fokus leit, isch das in der tat interessant.
02.11.2015 12:20:17  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
verschmitzt lachen
Stelltmer halt no es Atomchraftwerk ane. Solang das ned explodiert isch ja alles easy.
02.11.2015 16:40:01  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
ja, mer zahlt mer mit nem Tesla oder allgemein E-Auto nix ad infrastruktur. Obwohl mer eigentlich genau so Umwelt verschmutzt wie mit nem chline Benziner.

Was z.b au nöd igrechnet wird isch das mir nur dank Billigem Atom und Kohlestrom usem Usland chönd eusi Stauseeä befülle um denn sogenannte "öko" Strom produziere.

Aber die meiste schwiezer denked eh nöd sowiet. Hoffentlich macht de Dreck wo die andere Länder münd produziere ade grenze halt + zum glück isch China au wiit weg
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 02.11.2015 16:54]
02.11.2015 16:53:51  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
amuesiert gucken
I heb mol degege, dass me demit e Undernehme understützt, wo en Biitrag zur Entkopplig vo fossile Brennstoff leischtet und segs nur die eri R&D Abteilig. Ohni de Biitrag gläse z ha. Aber da mume bim Riddik eh nie, wel er en selber au nöd het.
02.11.2015 20:28:52  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
die Kommentar
http://www.20min.ch/finance/news/story/Nun-sind-auch-Benziner-betroffen-31784962#talkback

Keine macht sich gedanke das es usserhalb vo Europa länder git wo s trickse bim Spritverbruch usw. Nöd erlaubt isch. Es gaht sogar sowiet das Europäischi Kunde (siehe kommetare) USA Kritisiert will sie Korrekti Agabe uf fahrzüüg wend Mata halt...

Ich find das sött mer in Europa au iführe. Wenn ich sowas in ner diskussion bringe wird ich komisch aglueget mit em argument, wills ja normal isch das Autohersteller bschiessed.

Ich bin wohl eifach würklich komisch Breites Grinsen
03.11.2015 21:24:31  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
Zum Tesla Artikel, dä hanni gester (oder vorgest) au gläse im Tagi, und mues sage, ich finde au es bitzeli tendentiös. Klar verbruche Elektroautos au strom, und grundsätzlich isch das ällei natürlich scho öpis wome beachte mues. Und klar, au d härstellig verbrucht natürlich so ihri ressource. Es git einigie pünkt wo mir persönlich suur ufstosse in dere ganze gschicht, aber eine möchti usehebe.

S problem isch doch, und das wird halt ganz schnäll immer gärn vergässe, dass s benzin usere ressource chunt, wo limitiert isch. Irgendwenn wird's keins me gäh, und denn bruuchts alternative. und do het halt tesla scho chli e pionierrolle ignoh, und als die mues me das auto au gseh. frei nachem motto, eine mues jo mol afoh. und domit chömer zum nöggschte punkt, die technologie isch jo no sehr jung und ich bi überzügt, dass do no viel entwickligspotential vorhande isch. früener oder spöter wird sich dr prozess optimiere wie das so oft dr fall isch, aber um das z erreiche mues halt mol eine afoh, wenn die andere nocheziend (wie zbsp BMW), umso besser, das tribt dr fortschritt witer.

und sunscht, was wäre d alternative? will es stoht usser frog, dass me alternative brucht zum benziner.

ä witere punkt, ich finds jedesmol irgendwie sältsam wenn me plötzlich widr dr vorwurf fürebringt, me verbruch z viel strom, und strom härstelle isch jo ach so umwältschädlich. tja, es isch aber e tatsach dass mir für dütlich sinnbefreiteri sache als unseri fortbewegig strom ufwände. wenns öperem würklich ärnst wär, dass me effektiv strom spare sötti, denn falle mir spontan einigi sache i wo me dr hebel asetze chönt (übermässigi belüchtig in dr nacht zbsp, oder die veralteti technik wo für das igsetzt wird, computer uf dr arbeit über nacht laufe loh etc. pp.). und grad bim stromverbruch chame halt alli in d pflicht näh, privati wie au firmene. aber dört hörts denn schnäll mol widr uf.

bim ganze stromverbruch chönnt me einiges optimiere oder bessere mache, wenn dr wille do wär. aber me als ab und zue mol uf irgend öpis schimpfe isch in dr regel nid drin.

plus, nid jede tesla wird mit kohlestrom betriebe. bausch dr e photovoltaik ufs dach, ladisch am sunnige dag dis auto, hesch sogar en energiespeicher in dr garage.

tl;dr, d diskussion um dr strom und dr verbruch vom strom isch sinnvoll. aber jetzt am tesla dr schwarz peter zueschiebe isch nid fair, vor allem will das unternähme würklich dr wille het d technick vorwärts z bringe.

/Nochtrag, dä punkt isch halt fast scho fräch:

 
«Kein Gewinn für die Umwelt»

In der Schweiz ist die Bilanz besser, weil die Wasserkraft das Rückgrat der helvetischen Stromversorgung ist; dies zeigt eine Studie, die das Zentrum für Technologiefolgen-Abschätzung (TA-Swiss) 2013 veröffentlicht hat. Über den gesamten Lebenszyklus betrachtet, liege heute die Treibhausgasbilanz konventioneller Verbrennungsmotoren um rund 70 Prozent über jener von Elektroautos, die mit Strom aus der Schweiz angetrieben würden. Dieser Vorsprung schmilzt indes auf 20 Prozent, wenn der Wagen anstelle des Schweizer den europäischen Strommix mit seinem höheren fossilen Anteil benutzt.


Im Titel stoht Fett "DER TESLA TRUGSCHLUSS", schön miteme Bild vo dr Leuthard, und denn chunnt sone abschnitt wo die ganz sach für d schwizer Teslabsitzer eifach extrem relativiert (doch kei trugschluss?), nur zum am schluss es trotzigs "jä aber wenn mes uf europa umrächnet isches nur no 20%" (sprich: benziner händ immerno 20% mehr "dräck", selbst mitem dräckige strom us dütschland).

sehr guet, tagi!
[Dieser Beitrag wurde 3 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 05.11.2015 14:09]
05.11.2015 11:08:09  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Artemos

AUP Artemos 22.07.2012
05.11.2015 12:12:47  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

Zum Tesla Artikel, dä hanni gester (oder vorgest) au gläse im Tagi, und mues sage, ich finde au es bitzeli tendentiös. Klar verbruche Elektroautos au strom, und grundsätzlich isch das ällei natürlich scho öpis wome beachte mues. Und klar, au d härstellig verbrucht natürlich so ihri ressource. Es git einigie pünkt wo mir persönlich suur ufstosse in dere ganze gschicht, aber eine möchti usehebe.

S problem isch doch, und das wird halt ganz schnäll immer gärn vergässe, dass s benzin usere ressource chunt, wo limitiert isch. Irgendwenn wird's keins me gäh, und denn bruuchts alternative. und do het halt tesla scho chli e pionierrolle ignoh, und als die mues me das auto au gseh. frei nachem motto, eine mues jo mol afoh. und domit chömer zum nöggschte punkt, die technologie isch jo no sehr jung und ich bi überzügt, dass do no viel entwickligspotential vorhande isch. früener oder spöter wird sich dr prozess optimiere wie das so oft dr fall isch, aber um das z erreiche mues halt mol eine afoh, wenn die andere nocheziend (wie zbsp BMW), umso besser, das tribt dr fortschritt witer.

und sunscht, was wäre d alternative? will es stoht usser frog, dass me alternative brucht zum benziner.

ä witere punkt, ich finds jedesmol irgendwie sältsam wenn me plötzlich widr dr vorwurf fürebringt, me verbruch z viel strom, und strom härstelle isch jo ach so umwältschädlich. tja, es isch aber e tatsach dass mir für dütlich sinnbefreiteri sache als unseri fortbewegig strom ufwände. wenns öperem würklich ärnst wär, dass me effektiv strom spare sötti, denn falle mir spontan einigi sache i wo me dr hebel asetze chönt (übermässigi belüchtig in dr nacht zbsp, oder die veralteti technik wo für das igsetzt wird, computer uf dr arbeit über nacht laufe loh etc. pp.). und grad bim stromverbruch chame halt alli in d pflicht näh, privati wie au firmene. aber dört hörts denn schnäll mol widr uf.

bim ganze stromverbruch chönnt me einiges optimiere oder bessere mache, wenn dr wille do wär. aber me als ab und zue mol uf irgend öpis schimpfe isch in dr regel nid drin.

plus, nid jede tesla wird mit kohlestrom betriebe. bausch dr e photovoltaik ufs dach, ladisch am sunnige dag dis auto, hesch sogar en energiespeicher in dr garage.

tl;dr, d diskussion um dr strom und dr verbruch vom strom isch sinnvoll. aber jetzt am tesla dr schwarz peter zueschiebe isch nid fair, vor allem will das unternähme würklich dr wille het d technick vorwärts z bringe.

/Nochtrag, dä punkt isch halt fast scho fräch:

 
«Kein Gewinn für die Umwelt»

In der Schweiz ist die Bilanz besser, weil die Wasserkraft das Rückgrat der helvetischen Stromversorgung ist; dies zeigt eine Studie, die das Zentrum für Technologiefolgen-Abschätzung (TA-Swiss) 2013 veröffentlicht hat. Über den gesamten Lebenszyklus betrachtet, liege heute die Treibhausgasbilanz konventioneller Verbrennungsmotoren um rund 70 Prozent über jener von Elektroautos, die mit Strom aus der Schweiz angetrieben würden. Dieser Vorsprung schmilzt indes auf 20 Prozent, wenn der Wagen anstelle des Schweizer den europäischen Strommix mit seinem höheren fossilen Anteil benutzt.


Im Titel stoht Fett "DER TESLA TRUGSCHLUSS", schön miteme Bild vo dr Leuthard, und denn chunnt sone abschnitt wo die ganz sach für d schwizer Teslabsitzer eifach extrem relativiert (doch kei trugschluss?), nur zum am schluss es trotzigs "jä aber wenn mes uf europa umrächnet isches nur no 20%" (sprich: benziner händ immerno 20% mehr "dräck", selbst mitem dräckige strom us dütschland).

sehr guet, tagi!



Es gaht halt drum das mer dlüt biz sensibilisiert uf vermeintlich ökologischi lösigsweg, wo halt au nid so würklich tauged.
Praktisch jede Grüene hets gfühl, strom chunt eifach so us de steckdose. Alles andere wird eifach rasch usblendet.

Klar sind Elektro Autos e gueti sach, aber mit eusere beschlossne 2000watt gsellschaft eifach wiiterhin es No Go.

Ich finds eifach wiederlich wie mir schwiezer eine uf lieb chind und Öko mached und trotzdem z.b fascht Weltmeister im Flüge sind.
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/Die-Schweiz-ein-Land-von-Vielfliegern--/story/21709411

Das kümmert weder grüne no die linke. Aber au keis wunder, mer will sich ja nöd selber schöne hobby verderbe. Das ganze Stürfrei und ohne Abgabe, fascht wie bim Tesla...
Mir sind eifach e richtig verlogene Gesellschaft. Ich trau mich halt sottig Tabus azspreche
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 05.11.2015 18:00]
05.11.2015 17:59:32  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

Es gaht halt drum das mer dlüt biz sensibilisiert uf vermeintlich ökologischi lösigsweg, wo halt au nid so würklich tauged.
Praktisch jede Grüene hets gfühl, strom chunt eifach so us de steckdose. Alles andere wird eifach rasch usblendet.



Isch das denn so?
 
Die bürgerliche Mehrheit der Umweltkommission des Ständerats hat Effizienzvorgaben für Netzbetreiber aus der Energiestrategie 2050 gestrichen. Damit fällt der beste finanzielle Anreiz auf Angebots-Seite weg, Strom zu sparen. Heute verdienen die Versorger pro verkaufte Energiemenge – sparen zahlt sich für sie daher nicht aus. Dass ausgerechnet die preisgünstigste Energieform – der eingesparte Strom – aus der Vorlage gekippt wird, ist für die Grünen absolut unverständlich.


http://www.gruene.ch/gruene/de/positionen/umwelt/energie_klima/energiepolitik/medienmitteilungen/151104_bonusmalus_nr.html



 
Zitat von -Riddick-

Klar sind Elektro Autos e gueti sach, aber mit eusere beschlossne 2000watt gsellschaft eifach wiiterhin es No Go.
Ich finds eifach wiederlich wie mir schwiezer eine uf lieb chind und Öko mached und trotzdem z.b fascht Weltmeister im Flüge sind.
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/Die-Schweiz-ein-Land-von-Vielfliegern--/story/21709411


DU bringsch sehr oft das Bispil mitem Fliege, aber näbedra? Grundsätzlich isch d umweltpolitik in dr schwiz nid so schlächt dra, au wenns natürlich verbesserigspotential git. Inwiefern sich das aber in de nöggschte joor mitem jetzige bürgerliche Parlament entwickle wird, do bini au gspannt.
http://www.nzz.ch/articleF6E9Q-1.357868

http://www.nzz.ch/schweiz/viel-abfall--wenig-schutzgebiete-1.18494375


 
Zitat von -Riddick-

Weltmeister im Flüge sind.
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/Die-Schweiz-ein-Land-von-Vielfliegern--/story/21709411
Das kümmert weder grüne no die linke. Aber au keis wunder, mer will sich ja nöd selber schöne hobby verderbe. Das ganze Stürfrei und ohne Abgabe, fascht wie bim Tesla...
Mir sind eifach e richtig verlogene Gesellschaft. Ich trau mich halt sottig Tabus azspreche


Die Grüne händ durchus es positionspapier zum Flugverkehr. Und das was du asprichsch (und de grüene unterstellsch dass sis nid mache) händ si tatsächlich vor fast 20 joor scho gseit. Het offebar aber niemert interessiert (was me nid würklich de grüene cha in d schueh schiebe).

http://www.gruene.ch/dam/jcr:0f07d2a6-bc9b-4087-815c-4c677e3a3a26/verkehrspolitik_d.pdf
 
Flugverkehr
In der Schweiz wird immer mehr Treibstoff in
Flugzeuge getankt – aufgrund von internationalen
Abkommen steuerfrei, wenn der Flug über die
Landesgrenzen hinaus führt. Dies ist ein Hauptgrund
für die enorme Zunahme des klimaschädlichen
Flugverkehrs mit einem Verbrauch von
durchschnittlich 40 Litern pro Flugstunde und
Person: Flugbenzin ist zu billig. Die Grünen fordern,
dass die schweizerischen Behörden darauf
hin arbeiten, den Flugtreibstoff international hö-
her zu besteuern. Nur so kann die Bahn konkurrenzfähig
gemacht und die sinnlosen Lärm- und
Abgasemissionen vermindert werden



D umweltpolitik isch öpis, wo durchus immer widr zur sproch chunnt. aber jo, es isch e tatsach dass es land wie d schwiz miteme hoche industrielle standard und wohlstand, mit relativ wenig platz zum siedle au entsprächendi problem het in bezug uf d umweltverschmutzig. Es isch jo nid so, dass d schwiz nüd macht, bim recycling simmer glaub ganz guet, und unsere strom isch suberer als dä in dütschland (dütlich suberer). trotzdem gits natürlich sache wome ufpasse mues, das mitem umefliege isch sicher au so öpis, aber grad so sache wie me stüüre uf benzin oder kerosin, oder au me stüürabgobe für firmene wirdsch nid dure bringe chönne. und das liegt nid an de grüene und lingge, sondern an de bürgerliche, wirtschaftsnoche parteie wo vo so sache gar nüd halte (das isch denn wohl das, was sie e "vernüftigi umweltpolitik nenne. stromspare isch guet und rächt, aber bitte lönd d wirtschaft in rueh, drbi isch d industrie dr grösst stromfrässer überhaupt, behaupt ich jetzt eifach mol).

Und do chöme mr halt widr zum tesla. das isch halt typischs "vo de eigentliche problem ablänke". sache wie dr tesla sind nid s problem, sondern d lösig, aber wenn me das natürlich nid igseh will, denn macht mes eifach schlächt. schint jo au z funktioniere.
und das liegt halt au an dr arroganz vo de autobauer, namentlich de dütsche. irgend en boss vonnere dütsche autofirma het mol uf d frog, waser vom tesla haltet gantwortet "Tesla? Kenne ich nicht".

Das isch so zimlig die glich arroganz wome vo de dütsche elektronikhersteller kennt het (und die wiederum kennt hüt keine me, obwohl sie mol marktleader sind gsi) oder au vom amerikanische Kodak-Konzern (au marktleader gsi, fortschritt verpasst, hüt findsch se im museum).

me cha so sache wie dr tesla schlächt rede wie me will, aber es wird zuekunft si. was tesla bis jetzt usebrocht het sind keini chli oder mittelklass-autos, sondern autos us dr luxussparte. und das het durchus en sinn, mit de inahme us denen übertüürte autos finanziere si d entwicklig sowit, dass si irgendwenn auch billigeri und chleineri autos produziere chönd. dasch e relativ cleveri strategie, mues me zuegäh. d entwicklig vo dene autos stoht wie gseit am afang, und do isch no einiges an potential vorhande, bini überzügt. d entwicklig vom benziner hingege chunt langsam an aschlag, sünscht müesste die nid afoh date fälsche damit si sage chönd wie suber si sind...
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 06.11.2015 8:00]
06.11.2015 7:59:31  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
Zum Thema Flüge seg ich eifach "Wer A sagt muss auch B sagen" und halt in suure apfel biesse.

Bim Thema Umweltschutz isch schwiez sicher recht guet drah im verglich mit andere länder ABER mir lagered eusi umweltverschutzig oftmals eifach is Usland us. Wie z.b Import vo Atom und Kohlestrom usem Usland damit mir die nacht billig chönd eusi Stausee befülle um den öko Strom zProduziere mit den Augen rollend
Bevölkerig will kei AKW meh weg umweltverschutzig, aber glichziitig importiere mir usem usland genau sottige Strom.

Mir stönd eifach guet da will mir die schwiez so guet wie gar nüt produziered. Mir importiered alles und sehr oft us China wo weder Umweltschutz no Menschrechte öppis wert hend.

Uf die eint art isches schön das mir suuber chönd lebe uf chöschte vo andere uf die ander siite ist das aber Scheinheilig und nöd ehrlich würdi meine.

So Sache wie de Tesla find ich au super, aber ebe ich finds arogant vo "Umweltschützer" irgendwas zbehaupte und nur ei siite aluege. Vorallem det isches wichtig das mer alles bedenkt und nöd nur ufs Marketing ingheit.

Sgliche gilt au bim öv. Det wird de lüt au itrichtert das de öv praktisch 0 CO2 produziert. Würd mer mal sganze aluege isches natürlich überhaupt nid so. Allei scho soviel 100ert tonne Stahl beschlünige und nach paar km weder abbremse isch Wahnsinn.
06.11.2015 8:35:42  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
Jetzt bini bitz sprochlos.
06.11.2015 10:58:13  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DeathCobra

AUP DeathCobra 24.06.2021
06.11.2015 11:14:28  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

Jetzt bini bitz sprochlos.



Ganz eifach, immer die ganz produktionskette ahluge.

z.b Au Solarzelle sind nöd eifach so ökologisch und co2 neutral, für de endkund gsehts natürlich so us, wenn mer die ganz produktionskette eifach usblendet. Die dinger werde in China hergstellt ohne Rücksicht uf Mensch und Umwelt. Das söll nöd heisse das sie fürd Umwelt schlecht sind aber CO2 Neutral sind die sicher nöd Augenzwinkern

Leider isch halt au China und anderi Asiatischi Produktionsländer uf eusere Welt. Das chamer nöd eifach so usblende und ignoriere
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 06.11.2015 11:27]
06.11.2015 11:21:31  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
06.11.2015 11:42:12  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
 
Zitat von -Riddick-

Das chamer nöd eifach so usblende und ignoriere


Wemme das mit dir chönnt wärsmer scho gnueg. Stell dis Heissluftgebläse mal wieder ab, sonen Stuss haltet me nöd us.
06.11.2015 16:25:46  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
ich denk halt biz andersch

Das isch wie mit dene Autofahrer wo sich iiredet sie zahled pro km maximal 0.10.- und eifach all nebechöschte usw usblendet. Bravo! fröhlich
06.11.2015 22:49:35  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
 
Zitat von -Riddick-

ich denk halt biz andersch


Nei, denksch nöd. Jedem isch all das klar was du verzellsch. Aber: Und jetzt? De Tesla isch glich es suberers Auto als de Passat TDI, es Pumpspeicherchraftwerk isch glich süberer als 3 Chohlechraftwerk und De Zug isch trotzdem ökologischer als s Auto.

Ich verstoh eifach nöd, was du mit dim geschribsel do wetsch ussäge ussert halt wider es bitzeli Rant gege de "arrogant Umweltschützer" wo du dir do zeme konstruiersch.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von rejteN am 06.11.2015 23:50]
06.11.2015 23:49:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
Ich will damit sege das es meh brucht als das wo mir da mached zum würklich öppis bewürke.

Anstatt das mer sich so en sportwage wie de Tesla kauft, würds au en ganz chline benziner tue. Solange weder Herstellig, energieversorgig, entsorgig glöst isch isch au en Tesla pure Luxus und verschwenderisch. Vorallem wenn de eifach zum plausch als zweitwage kauft wird.

De Mensch muess sich Gedanke mache wie er lebt. Es bringt nüt all 2 jahr en neue TV kaufe nur damit im Energielabel e stufe besser bisch.

Ich selber zahle z.b lieber biz meh und chaufe mir es Iphone und han mini freud drah. Wenn ich nach 2-3 Jahr es neus kaufe ishs alte no es paar jahr bi öppere anderem im Isatz. Viel vo mine kollege chaufed sich im gliche ziitrum 4-5 neui billig Smartphones us China. Ich hoffe es isch klar das sowas nöd sinnvoll isch.

Euses ganze Konsumverhalte isch Idiotisch und extrem verschwenderisch. Ich bin da au nöd viel besser aber stahne im gegesatz zu de meiste andere sicher sehr guet da, obwohl ich kein "öko" bin. Eifach mal biz nahdenke wie und wo das hergstellt wird.
Ich kauf z.b kei Baterieä meh sonder nur no Akkus. Sit 2-3 Jahr hani kei einzigi Batterie meh müsse entsorge.

Muess en Mensch immer die neusti Mode ha? chamer nöd mal e Jacke 2 Saisons trage?

Mer chan so viel mache aber s einzig wo ich amig vo de Parteie ghöre isch Autofahre = Bös, Zugfahre = super, Velofahre= no besser.
Grundsätzlich dreht sichs ide schwiez nur um die 3 Element + Kernkraftwerk bim Thema umweltschutz.

Aber solangs Initiative git wie Grüne Wirtschaft wird sich nie öppis am Konsumverhalte vo de Mensche ändere. Typisches "die andere sölled luege" verhalte. Gönd Firmene halt in China bzw. Asie go produziere. Mir würded eus no freue das die "umweltsünder" endlich weg sind

Das sind halt eifach so biz mini gedanke. Ich weiss nöd ob die richtig sind oder nöd aber für mich klingts eifach logischer.
[Dieser Beitrag wurde 4 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 07.11.2015 8:41]
07.11.2015 8:38:49  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« erste « vorherige 1 ... 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 ... 99 nächste » letzte »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum