Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Fonduestübli ( Spinnsch, Fondue im Summer? )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von DrKrabbe

vo welne politiker redsch jetz genau? ide stadt züri sind 25% vode wohnige subventioniert oder gemeinnützig. und d politiker hebed das au immer mal wider gärn hervor, was für e soziali stadt mit bedacht uf erschwinglichi wohnige sie sind.

d iiwohner möglichscht uf gueti stüürzahler z beschränke chame wohl eher de landgmeinde vorwärfe.



Subvention vo minere wohnig hend letscht jahr gstriche, dafür zahli knapp 8% meh mieti und suscht no mietzinserhöhig vo 6% gibt 14% erhöhig allei letscht jahr.

und allei scho die wohnige ade weststrass wo früher günschtig gsi sind werded jetzt dank politiker massiv türer. Es muess ja umsverrecke es grüens wohnquartier werde. Das sind viellicht mehrer hundert wohnige. und wenn d Rosegarte strass denn au mal ines wohnquartier umgwandelt wird sind die wohnige au türer.
miner meinig nach sind politiker die hauptschuldige ade hohe wohnigsmiete.
14.09.2010 22:58:22  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
s problem sind wohl nid nur d politiker sondern, wie so oft, der konsumänt sälber. angebot und nachfrage. es git halt immer lüt wos zahle, wieso also weniger verlange?

aber wenn me genau aneluegt gits immer irgendwo es schnäppli, in muttenz (aglo basel) ischs in der regel au sau tür, ha für mini alti (würklich alt, undichti fänschter usw) 2.5 zimmer wohnig 1200.- zahlt, mini besseri hälfti het jetzt ä 3.5zimmer wohnig an glicher lag für 1700.-, dütlich schöner renoviert und öpe doppelt so gross...

und bi mir in dr überbauig wärde 4.5 zimmer wohnige für 2600.- vermietet und gönd wäg wie warmi weggli...

wohne in dr stadt und aglo isch halt schweineteuer. wenns billig wotsch ha muesch ufs land zieh. und dr wohnrum in dr stadt und aglo wird halt au immer weniger, und das isch nid unbedingt en vorteil für die lüt wo billig wohne wönd... :/

wobi me handkehrum au sage mues, dass wenn me als privatperson ä liegeschaft vermietet, me mit de akutelle mietzins nid würkli öpis verdient, nach abzüg vo stüre und ufwand macht me mehr oder weniger ä nullnummere.
15.09.2010 8:39:47  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
grad ide stadt züri chame scho ordentlich cash mache mit wonige vermiete, au als privatperson...ich känne da sonen fall. unterhalt isch nöd so wichtig, sogar wohnige mit schimmlige wänd bringtme under d lüüt.

 
Zitat von -Riddick-


Subvention vo minere wohnig hend letscht jahr gstriche, dafür zahli knapp 8% meh mieti und suscht no mietzinserhöhig vo 6% gibt 14% erhöhig allei letscht jahr.



ich känne dini situation nöd, aber subventionierti wohnige sötted au für lüüt si wos nötig händ. da du es auto vor de tüür hesch und ide innestadt wohnsch nimm ich mal a du hesches nöd nötig subventioniert z werde (vom stüürzahler nota bene).
das isch au e grosses problem, subventionierti wohnige dene zur verfüegig z schtelle wos bruuched. villi lüüt wüssed ja nödmal dass si i sonere wohnig wohned.
aber de grossteil vo dene 25% sind sowieso gnosseschafte.

 
Zitat von -Riddick-


und allei scho die wohnige ade weststrass wo früher günschtig gsi sind werded jetzt dank politiker massiv türer. Es muess ja umsverrecke es grüens wohnquartier werde. Das sind viellicht mehrer hundert wohnige. und wenn d Rosegarte strass denn au mal ines wohnquartier umgwandelt wird sind die wohnige au türer.
miner meinig nach sind politiker die hauptschuldige ade hohe wohnigsmiete.



das isch jetzt auno e spannendi these. wetsch künschtlich d wohnqualität tüüf halte, dassd mietene nöd ufegönd? sorry aber das isch schlichtweg absurd Breites Grinsen
grad ade rosegartestrass ischd läbesqualität bis uf die guet lag wohl absolut beschisse. det wohned lüüt wo susch würkli nienet andersch chönd. höchscht usländerateil vo ganz züri die strass.
d politiker händ d fehler im jahr 1960 gmacht mit de iifüerig vom nationalstrassegsetz. das hets erscht ermöglicht, dass d schwiiz so zersiedlet wird. s tüpfli ufem i isch dänn no s planete autobahnchrüz mitsd ide inneschtadt vo züri. zwar nie realisiert, aber s resultat gsehtme ja. au die weschtumfahrig isch nume e pseudolösig. aber ich schweife ab, bin da emotional chli befange Augenzwinkern

s tram züri wescht gaht idi richtigi richtig, wohne direkt an rand vode kernstadt bzw. brache nutze. aber au das wird ja torpediert, luschtigerwiis vode alternative lischte wos gfühl het si wüssed sowieso am beschte wie stadt sich muess entwickle.
15.09.2010 12:11:46  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-WC|Trasher-

AUP -WC|Trasher- 11.10.2009
es parkhuus in züri sött me ha... traurig
15.09.2010 18:19:54  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
dino the pizzaman

dino the pizzaman
ach das Tram Züri Wescht isch au Gugus. Also nei nöd gugus, es brucht was.. uf jede Fall! Aber es löst s'Grundsatzproblem nöd. Zumindest so wie mier in Züri (und wohl au i de Rescht vo de SChwiiz) Tram verstönd und betriebend ischs für e Stadt s'falsche Verchersmittel will eifach zu langsam. Ich zieh immer gern de Verglich mit Prag; die händ au es Nahverchersproblem und iri ÖV sind au nöd super guet drah, aber Tram fahred schnäller und Istig/Usstig-Ziite sind besser, und dank Metro hät mer e schnälli Verbindig zwüsche grössere Gebiet innerhalb vonere STadt. Okay, de Flughafe isch beschisse agschlosse, aber das isch e anderi Gschicht Breites Grinsen In Züri fehlt das komplett. Du häsch zwar e S-Bahn wo du a drü vier Orte i e Stadt anechunsch i vernünftiger Ziit. Zum Überwinde vo grosse STrecke super. super für i d'Aglo use, zum is Limmattal oder an Flughafe zgah etc... für die Streckelängi machts Sinn. Aber für e Stadt innerhalb zvernetze isches i mine AUge s'falsche will zwenig effiziänt. Und dänn häsch nume no Tram und Bus. Und dötte gsehni, dass beidi eifach eländs langsam sind. Einersiits vo de Fahrgshcwindigkeit her (gaht verm. nöd andersch a vielen Stelle, mer sind Hüglig und händ ängi Kurveradie, klar) anderersiits aber ebe au vo de Mentalität vo de Lüüt her wo sich nöd gwöhnt sind effiziänt es Tram zbefülle und z'leere. Letschti laufts immer wieder druf use, dass ich für mich e Metro als ideals Mittel agseh würd. Natürli, jetzt eini zboue isch spaht und mer hät sich ja mehrmals degäge entschiede. Aber ich bin de Asicht, dass mer dadefür definitiv d'Rächnig bechömed. Und gaht mer mal chli usem Zäntrum weg (wo es Tram nöd würkli schnäll underwägs si chan wäge Vercher und Fuessgänger und anderne TRam) dänn fehlts schnäll mal a vernünfitge VErbindige. Beschts Bispiel isch Züri-Affoltere: im ZVV-Verchersplan isch bis 2025 (?) kei TRamlinieerwiiterig vorgseh. Das, obwohls eis vo dene GEbiet isch wo de gröschti Zuewachs zverzeichne hät und wo jetzt grad wie nüüt Siedlige usem Bode gstampft werdet. Das mit Glänkbüs wo all paar Minute fahred go kompensiere? ICh bin gspannt öb das au funktioniert, hhan aber mini Zwiifel. Irgendwie hämmer es komischs VErhältnis: mer händ zlang zum laufe bis mer am nögschte grosse Vercherschnotepunkt isch (z.b. en BAhnhof mit SBAhn) zum vo dötte schnäll as andere Ändi vo de STadt zcho, aber mer händ zviel und znöch ligendi Bushaltestelle/Tramhaltestelle, so dass die viel zviel Ziit bruched wills überall stoppe müend. Vergliche mit vielne andere Städt findi eifach eusi GWichtig/Verhältnis komisch und frög mi, öbs nöd doch es bitz effiziänter und schnäller gächti. (ja gahts, will das hani sälber gnueg oft i anderne Städt chöne miterläbe).

Grundsätzlich bini nöd zfriede mit de ÖV in Züri und wird darum - jetzt woni dänn im FRüelig uf Züri-Affoltere zügle - wohl es Abo au so lang wie möglich vermiide und mitem Velo underwägs si. Au wänn Sälbschtmord isch Breites Grinsen
16.09.2010 10:46:04  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-WC|Trasher-

AUP -WC|Trasher- 11.10.2009
aber das mit der haltestatione isch es guets bispiel.
au vergliche wieder mit prag.
z züri häts jo bald mol all 100meter e haltestell.
dä stop and go verkehr mit em tram isch nervig und brucht eifach endlos ziit.

s tram sötti jo nard s loch zwüschet bus und s-bahn fülle.
leider hät züri das doch irgendwie verfählt, do s tram fascht an meh orte haltet wie der bus.

an sich sötte der bus d lüüt so quartiers mässig sammle und an a der tramstation ablade, s tram verkehrt denne vo bezirk zu bezirk mit viellicht all kilometer oder so e halte stell. selbscht das isch no recht dicht.
zumal s tram an gwüsse stelle jo uf der stross im verkehr inne mit fahrt und so glichziitig nöd nume der privatverkehr, sondern au no d büs behinderet...
anderscht umme kunnt s tram nöd vorwärts will die anderne all im wäg ume stönd.

prag hät das für sich jo eigentlich recht guet glöst.
16.09.2010 11:34:42  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
dino the pizzaman

dino the pizzaman
jap Prag häts definitiv guet glöst, vor allem will s'TRamnetz sehr ängmaschig isch und teilwiis au viel paralleli Linie hät im Gägesatz zu Züri, wo halt irgendwie doch alli ÖVs am Bahnhof zämechömed und vo dötte Sternförmig weg gaht, und je wiiter du use chunsch desto weniger Dicht wird s'System und sobald mer das merkt versuecht mer die Löcher zstopfe und so häsch irgendwänn eifach nume no es Chaos wo schwer isch z'optimiere.
16.09.2010 12:09:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Strich

AUP Strich 07.01.2011
züri mit prag zvergliche passt aber nöd würkli. prag isch immerhin 2-3mol grösser Mata halt...
und au fu de lag her mit em see und de 2 "berge"

züri het vor 50johr söle afange e metro zbaue
16.09.2010 13:42:14  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
tja e ubahn wär vilicht sinnvoll gsi so im nachhinein, zum ziitpunkt vode planig halt völlig grössewahnsinnig. au hüt wärs nöd ganz verhältnismässig. ich persönlich bin guet ad s-bahn agschlosse, besser als das de fall wär mit dere ubahn vo damals peinlich/erstaunt s gröschte problem am verkehrssyschtem in züri isch effektiv die sternförmigi anordnig. das ganze netz brüchti e tangential-linie, sprich en chreis ums ganze. was halt schwirig isch so im nachhinein.

affoltere isch tatsächlich chli vergässe gange di letschte jahr. nach vbz linienplan 2025 söll affoltere im nöchschte schritt (nach 2025) a örlike und an buecheggplatz agschlossse werde...
16.09.2010 13:46:50  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Strich

AUP Strich 07.01.2011
...
 
Zitat von DrKrabbe

grössewahnsinnig...
..sprich en chreis ums ganze.


e bruck über de see wär toll. so es designerteil
16.09.2010 13:50:05  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
snooge°

AUP snooge° 19.07.2008
mitere grosse insle ir mitti. oder wieder s'seilbähnli Augenzwinkern


i weiss nit. han mi scho ewigs vill über dr öv ghnervt und dia nitgrad logisch vernetzig. und das öbwohl i eigentli perfekti anschlüss han.
wenni da aber de au dr vergliich mit anderne städt ziehn, ja da bini au villfach froh, dassi wieder in zürich ufnes tram kann.
16.09.2010 15:02:16  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe


peinlich/erstaunt

/gang us mim chopf use Erschrocken
//das gaht irgendwie nöd uf schwiizerdüütsch...raus aus meinem kopf!
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von DrKrabbe am 16.09.2010 15:05]
16.09.2010 15:02:29  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
dino the pizzaman

dino the pizzaman
 
Zitat von DrKrabbe


affoltere isch tatsächlich chli vergässe gange di letschte jahr. nach vbz linienplan 2025 söll affoltere im nöchschte schritt (nach 2025) a örlike und an buecheggplatz agschlossse werde...


gsehsch und das isch jetzt doch es bitzeli s'Problem, will 2025 gseht d'Stadt scho weider andersch us. Ja, sones Verchersprojäkt brucht Ziit. Aber wänni gsehn was anders scho i chürzerer Ziit usem Bode gstampft worde isch... mer hinkt halt in Züri durend allem hinderher.

Und ja Prag isch grösser, hät aber mit irne viele Täler und sehr verstreutem Stadtgebiet vermuetli no wesentlich problematischer als Züri mitem Züriberg und em Seebecki; und wänn mer ebe s'Limmattal und de Chotzchübel hinde bi de Glatt no dezue nimmt, hät mer ähnlich viel Bewohner und es ähnlich grosses Gebiet (am Stadtrand vo Prag isch fertig, hindedrah chömed Fälder und dänn langsam chlini Käffli, aber alles was bi eus under Aglo gaht ghört dötte zum Stadtgebiet).
16.09.2010 15:06:28  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
snooge°

AUP snooge° 19.07.2008
 
Zitat von DrKrabbe

/gang us mim chopf use Erschrocken


niemals!


\o/
16.09.2010 15:08:50  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
Breites Grinsen
16.09.2010 15:19:13  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
dino the pizzaman

dino the pizzaman
wtf brack hät architronics überno? hät jetzt ehner dänkt wänn, dänn umgekehrt... naja git einewäg wältbewegerends fröhlich
16.09.2010 15:31:31  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
verschmitzt lachen
'sup?

I anderne Laender chame fuer 6.- eimol quer dur s ganze Land fahre. peinlich/erstaunt
16.09.2010 15:54:29  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Strich

AUP Strich 07.01.2011
verschmitzt lachen
FL?
16.09.2010 15:59:53  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
well played, sire. Breites Grinsen
16.09.2010 16:07:35  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
 
Zitat von DrKrabbe

tja e ubahn wär vilicht sinnvoll gsi so im nachhinein, zum ziitpunkt vode planig halt völlig grössewahnsinnig. au hüt wärs nöd ganz verhältnismässig. ich persönlich bin guet ad s-bahn agschlosse, besser als das de fall wär mit dere ubahn vo damals peinlich/erstaunt s gröschte problem am verkehrssyschtem in züri isch effektiv die sternförmigi anordnig. das ganze netz brüchti e tangential-linie, sprich en chreis ums ganze. was halt schwirig isch so im nachhinein.

affoltere isch tatsächlich chli vergässe gange di letschte jahr. nach vbz linienplan 2025 söll affoltere im nöchschte schritt (nach 2025) a örlike und an buecheggplatz agschlossse werde...



Ich find etz die sternförmig aordnig nödmal so schlecht. hesches tram i jedi richitig und wenn id pampa dezwüschet wottsch chasch ufen bus umstige.

klar wäred expresslinie wünschenswert, aber mach das mal bim derzitige platzagebot.

richtig triemli gitz ja susch immer na d uetliberg und sihltalbahn und im norde d glatttalbahn.

und wenn mitem auto vom triemli nach örlike wottsch, bisch etz aber au nöd würkli schneller als mitem bus/tram.

usserdem isch velofahre gsund
16.09.2010 20:11:23  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von dino the pizzaman

ach das Tram Züri Wescht isch au Gugus. Also nei nöd gugus, es brucht was.. uf jede Fall! Aber es löst s'Grundsatzproblem nöd. Zumindest so wie mier in Züri (und wohl au i de Rescht vo de SChwiiz) Tram verstönd und betriebend ischs für e Stadt s'falsche Verchersmittel will eifach zu langsam. Ich zieh immer gern de Verglich mit Prag; die händ au es Nahverchersproblem und iri ÖV sind au nöd super guet drah, aber Tram fahred schnäller und Istig/Usstig-Ziite sind besser, und dank Metro hät mer e schnälli Verbindig zwüsche grössere Gebiet innerhalb vonere STadt. Okay, de Flughafe isch beschisse agschlosse, aber das isch e anderi Gschicht Breites Grinsen In Züri fehlt das komplett. Du häsch zwar e S-Bahn wo du a drü vier Orte i e Stadt anechunsch i vernünftiger Ziit. Zum Überwinde vo grosse STrecke super. super für i d'Aglo use, zum is Limmattal oder an Flughafe zgah etc... für die Streckelängi machts Sinn. Aber für e Stadt innerhalb zvernetze isches i mine AUge s'falsche will zwenig effiziänt. Und dänn häsch nume no Tram und Bus. Und dötte gsehni, dass beidi eifach eländs langsam sind. Einersiits vo de Fahrgshcwindigkeit her (gaht verm. nöd andersch a vielen Stelle, mer sind Hüglig und händ ängi Kurveradie, klar) anderersiits aber ebe au vo de Mentalität vo de Lüüt her wo sich nöd gwöhnt sind effiziänt es Tram zbefülle und z'leere. Letschti laufts immer wieder druf use, dass ich für mich e Metro als ideals Mittel agseh würd. Natürli, jetzt eini zboue isch spaht und mer hät sich ja mehrmals degäge entschiede. Aber ich bin de Asicht, dass mer dadefür definitiv d'Rächnig bechömed. Und gaht mer mal chli usem Zäntrum weg (wo es Tram nöd würkli schnäll underwägs si chan wäge Vercher und Fuessgänger und anderne TRam) dänn fehlts schnäll mal a vernünfitge VErbindige. Beschts Bispiel isch Züri-Affoltere: im ZVV-Verchersplan isch bis 2025 (?) kei TRamlinieerwiiterig vorgseh. Das, obwohls eis vo dene GEbiet isch wo de gröschti Zuewachs zverzeichne hät und wo jetzt grad wie nüüt Siedlige usem Bode gstampft werdet. Das mit Glänkbüs wo all paar Minute fahred go kompensiere? ICh bin gspannt öb das au funktioniert, hhan aber mini Zwiifel. Irgendwie hämmer es komischs VErhältnis: mer händ zlang zum laufe bis mer am nögschte grosse Vercherschnotepunkt isch (z.b. en BAhnhof mit SBAhn) zum vo dötte schnäll as andere Ändi vo de STadt zcho, aber mer händ zviel und znöch ligendi Bushaltestelle/Tramhaltestelle, so dass die viel zviel Ziit bruched wills überall stoppe müend. Vergliche mit vielne andere Städt findi eifach eusi GWichtig/Verhältnis komisch und frög mi, öbs nöd doch es bitz effiziänter und schnäller gächti. (ja gahts, will das hani sälber gnueg oft i anderne Städt chöne miterläbe).

Grundsätzlich bini nöd zfriede mit de ÖV in Züri und wird darum - jetzt woni dänn im FRüelig uf Züri-Affoltere zügle - wohl es Abo au so lang wie möglich vermiide und mitem Velo underwägs si. Au wänn Sälbschtmord isch Breites Grinsen



gsehni exakt so wie du

Trams sind s schlechtmöglichschte verkehrsmittel nachem velo. Aber eusi grüene sind so fan vo dene 120db lute trams das öpis anders nie in frag chunt Augenzwinkern

Ich freu mich scho uf die ziit wo die meischte autofahrer s autofahre ufgebed und bevölkerig denn merkt das sich de ganz öv nie finanziere laht.

D lösig für die problem sind vorhande, leider würd sich kein politiker traue die idee vonere ubahn wieder zbringe.

Egal wie dicht sie de fahrplan vom tram mached, irgendwenn sind die schine au usglaschtet. Aber wie ich züri kenne werded viel eher hüser abgrisse zum doppelspure zmache als das mers unterirdisch würd verlegge.
16.09.2010 22:03:30  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

 
Zitat von DrKrabbe

tja e ubahn wär vilicht sinnvoll gsi so im nachhinein, zum ziitpunkt vode planig halt völlig grössewahnsinnig. au hüt wärs nöd ganz verhältnismässig. ich persönlich bin guet ad s-bahn agschlosse, besser als das de fall wär mit dere ubahn vo damals peinlich/erstaunt s gröschte problem am verkehrssyschtem in züri isch effektiv die sternförmigi anordnig. das ganze netz brüchti e tangential-linie, sprich en chreis ums ganze. was halt schwirig isch so im nachhinein.

affoltere isch tatsächlich chli vergässe gange di letschte jahr. nach vbz linienplan 2025 söll affoltere im nöchschte schritt (nach 2025) a örlike und an buecheggplatz agschlossse werde...



Ich find etz die sternförmig aordnig nödmal so schlecht. hesches tram i jedi richitig und wenn id pampa dezwüschet wottsch chasch ufen bus umstige.

klar wäred expresslinie wünschenswert, aber mach das mal bim derzitige platzagebot.

richtig triemli gitz ja susch immer na d uetliberg und sihltalbahn und im norde d glatttalbahn.

und wenn mitem auto vom triemli nach örlike wottsch, bisch etz aber au nöd würkli schneller als mitem bus/tram.

usserdem isch velofahre gsund



triemli nach örlike? Wie lang duret das über d weschtumfahrig? Breites Grinsen
wenns kei stau het schneller als mit uetlibergbahn und sbahn
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 16.09.2010 22:13]
16.09.2010 22:08:46  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
 
Zitat von Lunovis


Ich find etz die sternförmig aordnig nödmal so schlecht. hesches tram i jedi richitig und wenn id pampa dezwüschet wottsch chasch ufen bus umstige.




die tangentiallinie würd ums ganze andere netz umefahre bzw irgendwo ide mitti.

 
Zitat von -Riddick-


Trams sind s schlechtmöglichschte verkehrsmittel



ines cobra passed 250 lüüt. und je lüüter dass s tram isch, desdo billiger d wohnige ade tramgleis!!!1 Breites Grinsen

und mached sone ubahn mal nöd zum nonplusultra. bis ich de rollträppemarathon in undergrund gnoh het (nach dem ich scho wiiter het müese zur haltischtell laufe), bini mitem tram scholang acho. für langi route hets s-bahne, mit de durchmässerlinie sogar no besser abunde und ohni umschtiige im hb.
16.09.2010 23:22:31  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Lunovis

 
Zitat von DrKrabbe

tja e ubahn wär vilicht sinnvoll gsi so im nachhinein, zum ziitpunkt vode planig halt völlig grössewahnsinnig. au hüt wärs nöd ganz verhältnismässig. ich persönlich bin guet ad s-bahn agschlosse, besser als das de fall wär mit dere ubahn vo damals peinlich/erstaunt s gröschte problem am verkehrssyschtem in züri isch effektiv die sternförmigi anordnig. das ganze netz brüchti e tangential-linie, sprich en chreis ums ganze. was halt schwirig isch so im nachhinein.

affoltere isch tatsächlich chli vergässe gange di letschte jahr. nach vbz linienplan 2025 söll affoltere im nöchschte schritt (nach 2025) a örlike und an buecheggplatz agschlossse werde...



Ich find etz die sternförmig aordnig nödmal so schlecht. hesches tram i jedi richitig und wenn id pampa dezwüschet wottsch chasch ufen bus umstige.

klar wäred expresslinie wünschenswert, aber mach das mal bim derzitige platzagebot.

richtig triemli gitz ja susch immer na d uetliberg und sihltalbahn und im norde d glatttalbahn.

und wenn mitem auto vom triemli nach örlike wottsch, bisch etz aber au nöd würkli schneller als mitem bus/tram.

usserdem isch velofahre gsund



triemli nach örlike? Wie lang duret das über d weschtumfahrig? Breites Grinsen
wenns kei stau het schneller als mit uetlibergbahn und sbahn



und wenn usser am morge am halbi 4i hesch bitte ka stau?
17.09.2010 5:44:02  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
dino the pizzaman

dino the pizzaman
 
Zitat von Lunovis


und wenn usser am morge am halbi 4i hesch bitte ka stau?


uf de Westumfahrig? also bitte... vorem Gubrist häsch gnau aum Morge 2h und am abig 3h Stau, susch halt chli stockende Vercher aber da chunsch glich relativ zügig dure (wännd mal usrächnisch was füre Ziitdifferänz uf dene paar KM wos stockt häsch bi 20km/h Underschied... da frisst au kein Bäse!). Und susch isch de Gubrist jetzt würkli nöd sooo extrem. Ussert halt i de Stosszite, jap. Dötte isch defür dänn Chaos puur. ah und bis jetz häsch i de NAcht amigs oft Stau gha wills eispuurig gsi isch vo wäge "Erneuerung der Sicherheitsausrüstung" oder sowas peinlich/erstaunt
und ufem Rest vo de Strecki hani jetzt ämel nie Problem gha.
17.09.2010 9:19:26  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://dasmagazin.ch/index.php/held-und-verrater/
19.09.2010 19:43:18  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von DrKrabbe

grad ide stadt züri chame scho ordentlich cash mache mit wonige vermiete, au als privatperson...ich känne da sonen fall. unterhalt isch nöd so wichtig, sogar wohnige mit schimmlige wänd bringtme under d lüüt.

 
Zitat von -Riddick-


Subvention vo minere wohnig hend letscht jahr gstriche, dafür zahli knapp 8% meh mieti und suscht no mietzinserhöhig vo 6% gibt 14% erhöhig allei letscht jahr.



ich känne dini situation nöd, aber subventionierti wohnige sötted au für lüüt si wos nötig händ. da du es auto vor de tüür hesch und ide innestadt wohnsch nimm ich mal a du hesches nöd nötig subventioniert z werde (vom stüürzahler nota bene).
das isch au e grosses problem, subventionierti wohnige dene zur verfüegig z schtelle wos bruuched. villi lüüt wüssed ja nödmal dass si i sonere wohnig wohned.
aber de grossteil vo dene 25% sind sowieso gnosseschafte.




wasi no han welle sege, Subvention chunt mer nur über wenn mer untereme gwüsse ikomme isch. Wenn ich also 120 000CHF würd verdiene hetti bestimmt au kei subvention, aber denn würdi sicher au nöd da wohne mit den Augen rollend

Ide stadt gits gnueg älteri lüt mit super ikomme wo mit abstand günschtigschte wohnige hend. Grad letschti miteme renter und sinere frau gredt. 900CHF für e 4 zimmer wohnig mit Parkplatz bi wolishofe.
20.09.2010 23:07:11  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Strich

AUP Strich 07.01.2011
verschmitzt lachen Bern wie es singt und lacht
Merz und Leuthard
wo ane kömer denn wenn nöd mol me die froge ernscht gno werded Wütend
21.09.2010 11:24:08  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
krang

AUP krang 09.01.2008
...
Gratulation zum neuen sehr geilen Bender, Krabbe.
Passt auch total super zu Dir. Wie in meinen Träumen.

krang - realist out of real life
22.09.2010 14:34:04  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
22.09.2010 21:39:34  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Fonduestübli ( Spinnsch, Fondue im Summer? )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum