Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Fonduestübli ( Spinnsch, Fondue im Summer? )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
_Ac_

Phoenix
vorher grad d'Arena zude Waffeinitiative glueget. Diskussionskultur vode rechte isch eifach so müehsam: (schii)argument bringe, wird entkräftet, 2min spöter mitem gliche argument wiiter mache Kopf gegen die Wand schlagen

Schön isch au gsi, wo die vom SSV irgendwelchi zahle erfunde hät à la "mir sind nöd schlimmer als de rest vo europa" und denn vode expertin zrecht gwise worde isch, dass d'zahle falsch sind Breites Grinsen

De Murer mit sinre argumentation "Vertraue in Bürger" isch au zum devo laufe: 1. versorget jo die meiste d'Waffe eh nöd richtig -> falsches vertraue
2. Gohts doch verdammt nomol um usnahmesituatione, suizid etc. Kopf gegen die Wand schlagen

weiss immer nonig was stimme, d'Initative bringt wahrschienlich nöd vill aber die andere wötti au nöd gwünne loh
22.01.2011 12:56:45  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DeathCobra

AUP DeathCobra 24.06.2021
 
Zitat von Lunovis

http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/Ein-Waffeneinsatz-darf-nur-ueber-eigenem-Territorium-erfolgen/story/29713823

wunderbar.
Hauptgfährdigsquelle: Modellflugzüg mit Kameras druff.

zwüschetdure chönnt me fascht meine, de schwizer armee fehlis amne grund zur üflösig.


ohni dä satz würd dr iisatz scho fascht legitim wirke, aber er hets voll versaut Breites Grinsen
22.01.2011 13:30:49  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
I weiss nid, ha nomol drüber gschlofe. Si hän jo in dere Arena immer drvo gredet, dass si 2,2 Millione Waffe schätze in dr Schwitz. Und 500'000 Waffe sin registriert. Sprich um die 500'000 Waffene mach ich mir eigentlich wenig Sorge, i rächne do die meischde zur Armee oder Sportschütze/Jäger. Und i gsehs nid so ganz, die go z figge mit dere Initiative, wo sich eh scho and Gsetz halte. E Bundesdatebank mit de Rigistriete Waffe chame au so mache und eine wo sini Waffe bir letschde Aktion nid het loh registriere loh, loht se jetzt sicher nid izieh, i glaub vo däm dörf me scho usgoh.

Und Lunovis, mag si dasse zerschd durefüehre müessd zum sage obs was bringt. Und do fallt mr grad wieder die liebe Initiantin in sinn(wie het si wieder gheisse?) wenns nur ei Läbe rettet...Dass find ich ebbe schwachsinn. Was mir do in dr Schwitz betriebe isch doch Jammere uf extremschdem Niveau. Oder will mr öbber do sage, dass er sich in dr Schwitz bedroht fühl?
22.01.2011 13:31:08  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Köbi

AUP Köbi 29.09.2011
Ja. Wett ich.


Siehe grad geschter, wo de Fehr veschlage worde isch. Er het nachher gseit, wenn er e Waffe debii gha het, hetter abdruckt.

Meine Fresse, so öppis macht mir Schiss!
Natürli, ich gang au nöd go Lüüt verprügle und s druff aalegge.
Aber wenn en Nationalrat - als sogenannte Vorzeigebürger - scho devoo redt, uf eigni Fuuscht mit sinere Waffe selbschtjuschtiz uszfüehre... Was glaubsch wie han ich denn de Gaggi ide Hose vor irgendwelche minderbemittlete Lölis wo vom Staat es Sturmgwehr id Hand druckt bechömed, nur zum druf warte, dassi mal usflipped. (und anere Bushaltstell eini niederstrecked.) (oder Ehefrau Rey-Bellet und Chind dur di Halb Schwiiz jaged und denn umbringed.) (oder..... you get it, right?)
22.01.2011 14:06:12  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Köbi

Ja. Wett ich.


Siehe grad geschter, wo de Fehr veschlage worde isch. Er het nachher gseit, wenn er e Waffe debii gha het, hetter abdruckt.




genau und du hettisch dich totschlah lah gell? In panik seit mer halt amigs au sache womer evtl denkt het.

wenn 5 lüt würded uf mich iprügle und ich e waffe het würdi 100% abdrucke.

Aber dank sottig aktione werded eh wieder meh lüt rechts wähle. Viel Hirn hend die chaote nöd...
Keis wunder wenn die sich selber ins abseits befördered.
[Dieser Beitrag wurde 3 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 22.01.2011 14:15]
22.01.2011 14:10:53  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Köbi

AUP Köbi 29.09.2011
böse gucken
Natürlich würich mich lieber rette, als e allfälligi Pistole wegschmeisse.
Aber dass eim nur scho in sinn chunt, für so Fäll e Waffe mitzträge, oder nachher no de Medie devoo z verzelle, mer hetti die Lüt am liebschte verschosse.. Findi völlig denäbet!
22.01.2011 14:16:26  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Köbi

Natürlich würich mich lieber rette, als e allfälligi Pistole wegschmeisse.
Aber dass eim nur scho in sinn chunt, für so Fäll e Waffe mitzträge, oder nachher no de Medie devoo z verzelle, mer hetti die Lüt am liebschte verschosse.. Findi völlig denäbet!



ähm zwüsched verschüsse und abdrucke gits no en unterschied. Ich glaub nöd das er gmeint het das er die umbringe will. Wenn denn würdi em agriffer versuche ins bei schüsse, aber umbringe sicher nöd.
22.01.2011 14:19:46  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Köbi

AUP Köbi 29.09.2011
isch eich hans wi heiri..

Wenns so wiit chunt, dass de Herr Schweizer mit ere Handfürwaffe mues umelaufe zum sich sicher fühle, wander ich us uf auschtralie...
22.01.2011 14:26:43  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Vincent

vincent
notwehr != selbstjustiz peinlich/erstaunt
22.01.2011 15:56:50  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Köbi

AUP Köbi 29.09.2011
verschmitzt lachen
Wennd vones Paar Type uf de Strass echli vechlopft wirsch und denn e Schusswaffe zücksch, wird dir das kein Richter als Notwehr duregah laa...
22.01.2011 16:38:07  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
 
Zitat von Köbi

Wennd vones Paar Type uf de Strass echli vechlopft wirsch und denn e Schusswaffe zücksch, wird dir das kein Richter als Notwehr duregah laa...



Stellt sich denn schomold frog, wieso du e Waffe mit dir füehrsch. Zwüscheme besitzschiin und eme Dragschiin sind au hüt no Wälte.
22.01.2011 16:39:54  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Köbi

Wennd vones Paar Type uf de Strass echli vechlopft wirsch und denn e Schusswaffe zücksch, wird dir das kein Richter als Notwehr duregah laa...



was heisst bi dir "e chli verchlopft wirsch..." isch ja nöd selte das d opfer ihres lebe lang unter sonere atacke liedet, körperlich oder au seelisch.
22.01.2011 17:03:12  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Köbi

AUP Köbi 29.09.2011
Ich wott ja nöd unhöflich sii, aber de Herr Fehr het es Paar ufd Nase bechoo.

So wien ich das gseh isch er besser devoo cho als jede arm jugendlich, wo am samschtig Abig apöblet wird.
Schtell der vor, jede vo dene wür sich mit ere Waffe 'wehre'..
22.01.2011 17:26:18  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
Das bassiert jo hüt scho nid, also was motzisch jetzt drüber? Willer sich vo dr Kamer schlächt usdrugt het?
22.01.2011 17:29:43  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Köbi

AUP Köbi 29.09.2011
Ja. Ich finds chli pervers, di ganz ziit vomene 'Waffemonopol der Verbrecher' z rede und nachher selber so Stuss usezlaa, vo wege, er hett i somene Moment selber welle e Waffe zücke.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Köbi am 22.01.2011 17:51]
22.01.2011 17:50:32  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
Wow en Drottel us Züri, welch wunder. SKANDAL. Sicher ischs en Depp sowas usezloh, het jo aber weni mit dr Sach zdue. Au wenns vode Befürworter sicher wird usgschlachtet wärde.
22.01.2011 18:07:02  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Artemos

AUP Artemos 22.07.2012
Was de Fehr für en Ufstand macht isch en riise Witz.
D Medie mached wieder es uhuere Gschiss, TeleZüri natürlich a vorderschter Front.

Ich möcht sege, vo de Folge her isch es sehr dumm, was passiert isch.
I dene Sache isch d SVP efach guet, so Aläss z provoziere zums denn schön Usschlachte.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Artemos am 22.01.2011 18:18]
22.01.2011 18:17:15  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von Mega Spucknapf

Und 500'000 Waffe sin registriert. Sprich um die 500'000 Waffene mach ich mir eigentlich wenig Sorge, i rächne do die meischde zur Armee oder Sportschütze/Jäger.


ähm, das isch doch s problem. alti ordonnanz waffe zbsp sind nid zentral registriert, imho isch gar kei waffe in dr schwiz zentral registriert. und au die ganze sportschütze und ihri waffe sind nid zentral registriert. registriert isch ä waffe nur, wenn se miteme erwärbsschiin gosch go chaufe.

d polizei zbsp het kei ahnig, wieviel waffe in wellem hushalt umestönd (drbi sind das zimlig viel...). und genau dört setzt d initiative au a, nämlich dass jedi (legal erworbeni) waffe zentral registriert wird, und alli andere waffe müend abgäh wärde (also au d ordonnanzwaffe). für schütze gits evtl sonderbestimmige, do cha me sicher ä lösig finde, und jäger sind vo dr initiative eh nid betroffe.
24.01.2011 8:37:28  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
de fehr isch aber scho chli blauäugig (haha).

 
«Herr Hotzenköcherle will sich so nur aus der Situation herausreden», kontert nun Hans Fehr. Es sei doch absurd, davon ausgehen zu müssen, dass man von Demonstranten verprügelt werde.



ahjo, die liebe linke demonstrante, alles nur pazifistischi hippies Breites Grinsen
also ehrlich...
so sehr i körperlichi gwalt verurteil, aber das isch doch, also ich weiss jo nid...
dubel.
24.01.2011 8:42:02  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DeathCobra

AUP DeathCobra 24.06.2021
 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Köbi

Wennd vones Paar Type uf de Strass echli vechlopft wirsch und denn e Schusswaffe zücksch, wird dir das kein Richter als Notwehr duregah laa...



was heisst bi dir "e chli verchlopft wirsch..." isch ja nöd selte das d opfer ihres lebe lang unter sonere atacke liedet, körperlich oder au seelisch.


notwehr mues im verhältnis stoh. wenn dir eine eis uf d fräss git und du knallsch ne ab, gsehts sehr schlecht für dich us. zu recht.

und siehe spucknapf. e waffe bsitze und e waffez füehre sind zwi paar schueh.
24.01.2011 8:53:19  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
 
Zitat von Shooter

 
Zitat von Mega Spucknapf

Und 500'000 Waffe sin registriert. Sprich um die 500'000 Waffene mach ich mir eigentlich wenig Sorge, i rächne do die meischde zur Armee oder Sportschütze/Jäger.


ähm, das isch doch s problem. alti ordonnanz waffe zbsp sind nid zentral registriert, imho isch gar kei waffe in dr schwiz zentral registriert. und au die ganze sportschütze und ihri waffe sind nid zentral registriert. registriert isch ä waffe nur, wenn se miteme erwärbsschiin gosch go chaufe.

d polizei zbsp het kei ahnig, wieviel waffe in wellem hushalt umestönd (drbi sind das zimlig viel...). und genau dört setzt d initiative au a, nämlich dass jedi (legal erworbeni) waffe zentral registriert wird, und alli andere waffe müend abgäh wärde (also au d ordonnanzwaffe). für schütze gits evtl sonderbestimmige, do cha me sicher ä lösig finde, und jäger sind vo dr initiative eh nid betroffe.



Mhm mhm mhm. Also so wie du das schribsch dönt das wirglich super. Hani au scho bidr Areena dänkt. Afaikt het vor 2-3 Johr e Aktion gäh, wome sini Waffe het chöne/sölle registriere loh. Gömmer drv o us, dass die Initiative agnoh wird. Wieso söll ich mini Waffe jetzt registriere loh/abgäh müese, wenn is vori scho nid gmacht ha gha? In dr Theorie tönt das jo super. Und wie willsch das umsetze? Heschs Gfühl, die Lüt chöme alli schön brav, do handr mini Waffee?

Dasch scho e chli naiv, hätt i vo dir jetzt nid erwartet.

Abgseh drvo, chame e Zentrals Wafferegister, was minre meinig noch wirglich chönt Sinn mache, au ohni die Initiative irichde.
24.01.2011 9:24:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
öb naiv oder nid, jedi initiative isch schlussändlich druf agwiese dass sichs volk ans gsetzt haltet.

bi de sturmgwehr isches jo relativ easy, alli wo dienschtpflichtig sind müend ihri knarre halt abgäh, wie bi dr munition au scho. dass das nid alli mache und es paar versiffe isch jo klar, aber das chamme jo prüefe.

logisch ischs miteme ufwand verbunde, und logisch bisch vor krimineller energie nie gschützt. aber das sind argumänt wode bi jedere gsetzes und verfassigsänderig chasch afüehre Augenzwinkern

/und die ganze aktionene vo gwüssne gmeinde wome cha go waffe abgäh händ jo zeigt, dass dr wille in dr bevölkerig durchus do isch, die alte ise ändlich chönne z entsorge. aber dr ueli seit jo wie grosses vertraue dr staat in sini bürger het, ich bi dorum überzügt, dass die ganze vertrauenswürdige und pflichtbewusste bürger schön brav ihri waffe abgänd oder registriere lönd
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 24.01.2011 9:34]
24.01.2011 9:32:37  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
Dorum machemer das jo au alliBreites Grinsen

Ach umd Sturmgwehr mach mr do wenig Sorge. Das dörfdi am eifachschde umzsetze si und am beschde z Überwache si.

Was alli immer vo de Kriminelle Waffene quatsche. I find die hän sehr wenig bis garnüd mit dere Initiative zdue. En Kriminelle wird sini Waffe nid abgäh und um das gohts doch au garnid.

Das foht bi mir drbi ah, dass die s Gfühl hän, Herr und Frau Schwitzer bewege ihre Arsch zum ihri Waffene abgäh. E gwüsse Prozäntsatz wird das sicher mache, i wag aber z bezwiefle, dass es dr gross Huffe wird si.

Des Witere will me grundlegened mol dr Waffesport verbiete und denn mues jede e Spzeialbewilligung ha. Wie denn die Lizänz usseh söll, sowas durefüehbar isch oder was denn d Vorrussetzige dfür wäre, dass weis kei Mensch. Das chöne mr jo denn berede wes agnoh hesch. Hey do i gib dr mol e unterschribene Blankocheck, mr schribe denn nägschd wuche 1000 oder 2000 ihne...o_0

Ah und wills 300 Meter Schiesse jo militäruisch so unbruchbar isch, düemrs am beschde grad ganz abschaffe.

Weisch i find dr Grundgedanke jo nid schlächt. Bis vorem Wucheänd(vori d Arena gseh ha) hätt i eher Jo gstumme. Aber do isch soviel unklar und so wenig fleisch am Chnoche. Will die eifach drvo usgön, die Waffene wärde de scho chöne izoge wärde. Aber e handhabig zum Bispiel, was me chönt mache bi dene wo ihri Waffe wän illegal bhalte, weit gefehlt. Die Initiative isch für mi puri schönfärberei, wome spöter cha sage, aber mir hän jo was gmacht und drozdäm keine weiss, wieso mr wieder e Tote durch Schusswaffe hän. Im Ärnschd. I wär no nie durd Stadt gloffe und ha dänkt, oh shit wenni däm wass falsches sag, denn nimmt er grad sini Waffe füre und verschiesst mi. Mir sin do nid im Irak und so wie die Befürworter düen, chönt me ame sGfühl ha es sigi eso!
24.01.2011 9:58:07  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
 
Zitat von Shooter

de fehr isch aber scho chli blauäugig (haha).

 
«Herr Hotzenköcherle will sich so nur aus der Situation herausreden», kontert nun Hans Fehr. Es sei doch absurd, davon ausgehen zu müssen, dass man von Demonstranten verprügelt werde.



ahjo, die liebe linke demonstrante, alles nur pazifistischi hippies Breites Grinsen
also ehrlich...
so sehr i körperlichi gwalt verurteil, aber das isch doch, also ich weiss jo nid...
dubel.



das isch doch alles inszeniert und vo de svp planet gsi, dass si stimmig gäge di gwalttätige linke chan mache. verschwörig!
24.01.2011 11:12:30  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
es isch halt so, dass unseri nochbrländer s halt au alli schaffe, ihri waffene zentral z registriere.

dass dr initiativ text noig viel fleisch am knoche het isch jo nüd ungwöhnlichs, binere initiative ischs jo meischtens so, dass s parlament nachhär dr gsetzestext und au d umsetzig im detail durogoh mues, isch jo bi dr usschaffigsinitiative nid anderscht gsi.

abgseh drvo isch das jo au ä chance für ebe grad zbsp d sportschütze, bzw für zbsp s fäldschiesse, do händ jo d initiante au sälber gseit dass me dört usnahme chönnt mache. es got halt us minere sicht primär drum dass in de schwizer hushält nümm überall ä waffe umeliegt, zumal das sicherheitstechnisch eh sehr problematisch isch. anderi länder händ vorschrifte wonach d waffe im waffeschrank muesch ha, bi uns chaschs eifach in chleiderschrank stelle, und ich will nid wüsse wieviel vi dene trümmelere woni bi mir in de wks ha kha ihri waffe mit verschluss und ohni seriefür sperri eifach in dr wohnig umeliege lönd. das isch us minere sicht halt ä unnötigi, tickendi zytbombe.
vo de ganze waffe wo irgendwelchi lüt unfreiwillig geerbt händ, die chönt denn in dr regel au überhaupt nümm drmit umgoh.

sicherheitspolitisch isch das es absolut unding.

/und wenns obli grad no mit abgschafft wird, tja, ich wird däm nid nochetruure Breites Grinsen
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 24.01.2011 11:34]
24.01.2011 11:24:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
 
Zitat von Shooter

es got halt us minere sicht primär drum dass in de schwizer hushält nümm überall ä waffe umeliegt,



Walla, aber genau das gsehni hinde und vorne nid als gäh bi dere Initiative. Schlussändlich wärde die 500'000 Waffe reguliert wo eh registriert sind. Top!
Vo wäge ufbewahre. I wüsst ebbe nidmol, ob mr ir Schwitz sones gsetz hän oder nid. Allerdings gzhört do mängem e baar in arsch drätte do gibi dr rächt.

Unsri ganzi Armee isch unnötig, schaffe mr se doch grad ganz ab.

Und vo wäge geerbt. Jedes grossi wo unwohl isch mit dere Waffe cha ufe Bulleboschde ohne Problem die go abgäh, wosi fachgerächt entsorgt wird. Findi chli e sehr gsuechts argumänt.
24.01.2011 11:34:34  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DeathCobra

AUP DeathCobra 24.06.2021
 
Zitat von Mega Spucknapf

Vo wäge ufbewahre. I wüsst ebbe nidmol, ob mr ir Schwitz sones gsetz hän oder nid.


du bisch vo dr armee us verpflichtet, verschluss, waffe und munition getrennt ufzbewahre. witeres isch allerdings nid definiert und nid emol das funktioniert. au bi mir nid.
24.01.2011 11:43:11  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
 
Zitat von DeathCobra

 
Zitat von Mega Spucknapf

Vo wäge ufbewahre. I wüsst ebbe nidmol, ob mr ir Schwitz sones gsetz hän oder nid.


du bisch vo dr armee us verpflichtet, verschluss, waffe und munition getrennt ufzbewahre. witeres isch allerdings nid definiert und nid emol das funktioniert. au bi mir nid.



Gits nix wodi als Sportschütz au zu sowas verpflichtet?
Woni jetzt mol bi go luege, chasch so easy "Minitresors" ha. Waffe ihne am Stand loh und glückli si
24.01.2011 11:56:15  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
und sowit ich weiss isch dini armeewaffe nur im dienschtbüechli registriert (halbwüsse, gibi zue). do gits keis zentrals register, und dass d armee ihri logistik nid im griff het weiss me siter abgob vo dr munition au. ich ha, zwei joor nachdämi d munition ha abgäh, mis dienschtbüechli nomol dörfe ischicke wills nur dört gstande isch öbi se abgäh ha oder nid...das isch scho chli fahrlässig...

alles in allem gsehni eifach kei explizite grund wo gege die initiative isch. am meischte drvo betroffe sind villicht no die lüt wo ab und zue us spass mol anes grösseres schiesse gönd, aber irgendwie, denn muesme halt ine schützeclub und d waffe ufem ordentliche wäg beatrage, das isch jetzt kei grossi sach wenn me das würkli will. und sünscht got me halt go KK schiesse, dasch au luschtig Breites Grinsen

oder uf dr mäss peinlich/erstaunt
24.01.2011 11:57:27  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

es isch halt so, dass unseri nochbrländer s halt au alli schaffe, ihri waffene zentral z registriere.

dass dr initiativ text noig viel fleisch am knoche het isch jo nüd ungwöhnlichs, binere initiative ischs jo meischtens so, dass s parlament nachhär dr gsetzestext und au d umsetzig im detail durogoh mues, isch jo bi dr usschaffigsinitiative nid anderscht gsi.

abgseh drvo isch das jo au ä chance für ebe grad zbsp d sportschütze, bzw für zbsp s fäldschiesse, do händ jo d initiante au sälber gseit dass me dört usnahme chönnt mache. es got halt us minere sicht primär drum dass in de schwizer hushält nümm überall ä waffe umeliegt, zumal das sicherheitstechnisch eh sehr problematisch isch. anderi länder händ vorschrifte wonach d waffe im waffeschrank muesch ha, bi uns chaschs eifach in chleiderschrank stelle, und ich will nid wüsse wieviel vi dene trümmelere woni bi mir in de wks ha kha ihri waffe mit verschluss und ohni seriefür sperri eifach in dr wohnig umeliege lönd. das isch us minere sicht halt ä unnötigi, tickendi zytbombe.
vo de ganze waffe wo irgendwelchi lüt unfreiwillig geerbt händ, die chönt denn in dr regel au überhaupt nümm drmit umgoh.

sicherheitspolitisch isch das es absolut unding.

/und wenns obli grad no mit abgschafft wird, tja, ich wird däm nid nochetruure Breites Grinsen



so richtig vertraue häsch wohl nöd zum volk?
Ich ha da kei grossi bedenke da sich herr und frau schweizer no nie um konflikt bemüeht hend und daher au gar nöd uf d idee chömed e waffe z isetze...
24.01.2011 11:59:27  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Fonduestübli ( Spinnsch, Fondue im Summer? )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum