Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Fonduestübli ( Spinnsch, Fondue im Summer? )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
 
Zitat von Shooter

amme? immer!



Dorum hani "" verwändet. Will jo nid grad e Krieg vom Zun bräche, will sich e baar Züri Beeri ans Bei bisslet fühleBreites Grinsen
13.04.2011 16:59:17  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Köbi

 
Nun muss der Zürcher Stadt- und Gemeinderat den Kredit genehmigen. Da das Projekt dem obligatorischen Referendum unterliegt, entscheiden die Stimmberechtigten der Stadt über das Vorhaben.

Na hoffentlich wird de seich abglähnt.
isch ja huere z gschpunne sones Designerprojekt.. Pillepalle
da chöntsch der doch mit schlichterem Design und ei, zwei Stütze zwüschedure es Paar Milliönli iischpare...



vorallem gits ja scho en übergang, das projekt wird ziemlich sicher agno, bi dene viele grüene ide stadt.

En andere grund warum ich die grüene nöd mag, Velofahrer wo nöd zu ihrne Wähler zähled werded eifach büesst wenn sie im wald fahred.

isch zwar no vo letscht jahr aber ich finds huere trurig.
http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/region/Bussen-und-Gespraeche-fuer-Biker-am-Uetliberg/story/18385541
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 13.04.2011 17:06]
13.04.2011 16:59:45  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
darkimp

DarkImp
 
Zitat von -Riddick-

Aber denn nöd umebrüele wenn mal kei licht meh dihei häsch, kei warm wasser meh chunt oder dis internet nüm gaht. Chan denn relativ sehr lang dure bis mal öper verbie chunt Augenzwinkern

Und was mit de ichaufzentre oder lebensmittel gschäft passiert weiss mer au nöd, aber mir chön ja all mitem velo is argau zum tivoli fahre Augenzwinkern



Du banane, das dürfti eher eifach z regle sii für d Zueliferer und Handwärker. Oder meinsch d Gschäft inde Fuessgängerzone hole alles z Fuess?
13.04.2011 17:11:43  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von darkimp

 
Zitat von -Riddick-

Aber denn nöd umebrüele wenn mal kei licht meh dihei häsch, kei warm wasser meh chunt oder dis internet nüm gaht. Chan denn relativ sehr lang dure bis mal öper verbie chunt Augenzwinkern

Und was mit de ichaufzentre oder lebensmittel gschäft passiert weiss mer au nöd, aber mir chön ja all mitem velo is argau zum tivoli fahre Augenzwinkern



Du banane, das dürfti eher eifach z regle sii für d Zueliferer und Handwärker. Oder meinsch d Gschäft inde Fuessgängerzone hole alles z Fuess?



isch denn zwar nöd autofrei aber ich wär voll dafür. Ich würd denn direkt e GMBH gründe wo ufs auto agwiese isch \o/ endlich ohni stau fahre Augenzwinkern
13.04.2011 17:16:03  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
darkimp

DarkImp
verschmitzt lachen
Gueti Idee, zumindescht s "beschränkt" fürd GMbH erfüllsch jo schomol. Denn fähleder jo nume no 20'000.-.
13.04.2011 17:48:25  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Köbi

AUP Köbi 29.09.2011
Wämme jetz s (für ihn günschtigere) road pricing wür vorschlah, wür er wieder en rechts-rutsch mache Breites Grinsen
13.04.2011 18:03:21  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
verschmitzt lachen
 
Zitat von darkimp

Gueti Idee, zumindescht s "beschränkt" fürd GMbH erfüllsch jo schomol. Denn fähleder jo nume no 20'000.-.


fürd bewilligung zum befahre vode autofreie zone?
13.04.2011 18:11:25  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
...
ich glaub mir händ da grad e wichtigi erkänntnis us dem ganze gwunne... me muess de rächte und böse s züg eifach so erchläre, dass sis verstönd! dänn hettets au gschideri meinige. zb. dass autofrei nöd heisst nagelteppich uf allne strasse wo id stadt inne füered.
13.04.2011 18:17:09  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
darkimp

DarkImp
betruebt gucken
Btw. hätts denn au weniger USLÄNDER in der Stadt.
13.04.2011 18:20:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
...
und somit sinkt au de stromverbruch, yeah!
13.04.2011 18:22:19  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
...
und s chämted endlich wieder echti schwizer tourischte us de ganze welt!
13.04.2011 18:23:36  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von DrKrabbe

ich glaub mir händ da grad e wichtigi erkänntnis us dem ganze gwunne... me muess de rächte und böse s züg eifach so erchläre, dass sis verstönd! dänn hettets au gschideri meinige. zb. dass autofrei nöd heisst nagelteppich uf allne strasse wo id stadt inne füered.



doofi ideä muen mer doch au mit doofe ussage begegne.

oder andersch gseit, entweder giltets für all oder für niemmert.

aber ebe ich wär da sofort dafür, dank mim bruef chani denn immer und jeder ziet auto fahre
13.04.2011 21:51:48  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Köbi

Wämme jetz s (für ihn günschtigere) road pricing wür vorschlah, wür er wieder en rechts-rutsch mache Breites Grinsen



das road pricing isch eifach irgendwie komisch, ich mein mir zahled doch eh scho für langi streckene meh geld. egal ob mitem auto oder mitem zug. Bim Benzin isch en grossteil vom pries mit stüre beleit. Also warum dopelt zahle?

Für mich selber isch das völlig egal, wär ich au dafür. Aber ich finds irgendwie nöd die richtig lösig.

Wobi mer denn no meh millioneschweri veloweg chönt mache. Wie au immer, mich triffts wohl weniger als all andere da im forum Augenzwinkern
13.04.2011 22:06:06  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
 
Zitat von -Riddick-


doofi ideä muen mer doch au mit doofe ussage begegne.



wennd dini eigne sind nöd, denn derfsch gern a mal was intelligents biträge.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Lunovis am 13.04.2011 22:31]
13.04.2011 22:30:47  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
...
De Riddick isch irgendwie bi allem sofort debi, findets aber trotzdem scheisse.

Und die Ussag "Velofahrer vo ned die Grüene wähled werded büesst" - srsly, wtf.
14.04.2011 8:30:21  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von rejteN

Und die Ussag "Velofahrer vo ned die Grüene wähled werded büesst" - srsly, wtf.


alli, wo nid grien wähle, griege ä stärn ufs velo, denn gseht d schmier grad wär me büesse mues und wär nid!
14.04.2011 8:35:55  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Strich

AUP Strich 07.01.2011
unglaeubig gucken
gester z oerlike:



i weiss no nöd wien is iordne söl:
- operation "military flashmob"
- operation "es git üs em fall no und mer könnd abv mache wo und wenn mer wönd"
14.04.2011 8:52:23  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
icedli

Arctic
wär geil gsi wenns da mitm ABC Schutz gmacht hätted. *panik*
14.04.2011 9:00:32  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
xplingx

AUP xplingx 22.05.2013
Die sind dänk ufäm Wäg ufä Prime Tower!
14.04.2011 9:23:18  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Köbi

AUP Köbi 29.09.2011
Breites Grinsen
14.04.2011 9:47:19  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von rejteN

De Riddick isch irgendwie bi allem sofort debi, findets aber trotzdem scheisse.

Und die Ussag "Velofahrer vo ned die Grüene wähled werded büesst" - srsly, wtf.



es git halt gwüssi gruppe wo halt die typische grüenwähler sind. und dazue ghöret Biker und Downhill fahrer ziemlich sicher nöd würdi meine. nur scho de schilderwald ufem üetliberg, wo mer dörf velo fahre und wo nöd.

und ja ich bin für gwüssi ideä aber mer muen amigs chli realistisch bliebe bzw jede sölls gliche recht ha i dem land.

wie die idee mitem auto verbot ide stadt, die einzige wo denn no auto fahred sind die wos geld hend. Isch das würklich d idee vo de linke?
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 14.04.2011 10:35]
14.04.2011 10:32:54  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
Ob links oder rächts, i hör vo beidne nur schlächts, dirffts halt immer no am beschde.
14.04.2011 10:36:03  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von rejteN

De Riddick isch irgendwie bi allem sofort debi, findets aber trotzdem scheisse.

Und die Ussag "Velofahrer vo ned die Grüene wähled werded büesst" - srsly, wtf.



es git halt gwüssi gruppe wo halt die typische grüenwähler sind. und dazue ghöret Biker und Downhill fahrer ziemlich sicher nöd würdi meine. nur scho de schilderwald ufem üetliberg, wo mer dörf velo fahre und wo nöd.

und ja ich bin für gwüssi ideä aber mer muen amigs chli realistisch bliebe bzw jede sölls gliche recht ha i dem land.

wie die idee mitem auto verbot ide stadt, die einzige wo denn no auto fahred sind die wos geld hend. Isch das würklich d idee vo de linke?



ich wirde de iidruck nöd los dass du nöd ganz de hellschti bisch. alli di gliche rächt? und das vo dir...de üetliberg isch nunmal es schlachtfäld vo verschidenschte interässegruppe. meinsch es wär besser wänn nüt greglet wär? jede chönt überall mit sim bike abefahre und näbetdrah fahrt de herr bünzli mit sim touareg dur de wald? das ganze nännt sich interässeabwegig und isch nunmal es notwändigs übel zum es aschtändigs zämeläbe vo allen chöne sicherzschtelle. ufem üetliberg hets jetzt nunmal e downhill strecki und dänn wird gfälligscht uf dere gfahre, wo ischs problem.
ich bin weissgott kein radikale linksgrüene wo mit de peace-flagge gaht go demonstriere für völlig ungrächtfertigti lunch-checks für staatsagschtellti, aber die rächtspopulistischi dänkenswiis wo eigentlich nume uf eim ufbaut: em EGO vode einzelne persone, gaht mer andersch uf de sack. isch aber grad grausam im trend.
und du bisch es paradebischpil vo somene egoistische arsch, solangs mir öppis bringt isches guet.
usländer? ja guet gebildet und mich nöd konkurrenziere, dänn ischs ok. autofrei? solang ich no dörf fahre isch guet. soziale wohnigsbau? sicher nöd für so pack, aber wänn ich drin wohne dörf ok. IV? alles betrüger, aber ich han schlafstörige und hans arächt. Naturschutz? voll super, aber nöd det wo ich mitem auto will durefahre...

mängisch chönti kotze ab lüüt wie dir.
14.04.2011 11:03:21  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von DrKrabbe

 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von rejteN

De Riddick isch irgendwie bi allem sofort debi, findets aber trotzdem scheisse.

Und die Ussag "Velofahrer vo ned die Grüene wähled werded büesst" - srsly, wtf.



es git halt gwüssi gruppe wo halt die typische grüenwähler sind. und dazue ghöret Biker und Downhill fahrer ziemlich sicher nöd würdi meine. nur scho de schilderwald ufem üetliberg, wo mer dörf velo fahre und wo nöd.

und ja ich bin für gwüssi ideä aber mer muen amigs chli realistisch bliebe bzw jede sölls gliche recht ha i dem land.

wie die idee mitem auto verbot ide stadt, die einzige wo denn no auto fahred sind die wos geld hend. Isch das würklich d idee vo de linke?



ich wirde de iidruck nöd los dass du nöd ganz de hellschti bisch. alli di gliche rächt? und das vo dir...de üetliberg isch nunmal es schlachtfäld vo verschidenschte interässegruppe. meinsch es wär besser wänn nüt greglet wär? jede chönt überall mit sim bike abefahre und näbetdrah fahrt de herr bünzli mit sim touareg dur de wald? das ganze nännt sich interässeabwegig und isch nunmal es notwändigs übel zum es aschtändigs zämeläbe vo allen chöne sicherzschtelle. ufem üetliberg hets jetzt nunmal e downhill strecki und dänn wird gfälligscht uf dere gfahre, wo ischs problem.
ich bin weissgott kein radikale linksgrüene wo mit de peace-flagge gaht go demonstriere für völlig ungrächtfertigti lunch-checks für staatsagschtellti, aber die rächtspopulistischi dänkenswiis wo eigentlich nume uf eim ufbaut: em EGO vode einzelne persone, gaht mer andersch uf de sack. isch aber grad grausam im trend.
und du bisch es paradebischpil vo somene egoistische arsch, solangs mir öppis bringt isches guet.
usländer? ja guet gebildet und mich nöd konkurrenziere, dänn ischs ok. autofrei? solang ich no dörf fahre isch guet. soziale wohnigsbau? sicher nöd für so pack, aber wänn ich drin wohne dörf ok. IV? alles betrüger, aber ich han schlafstörige und hans arächt. Naturschutz? voll super, aber nöd det wo ich mitem auto will durefahre...

mängisch chönti kotze ab lüüt wie dir.



junge junge

üetliberg isch eigentlich fahrverbt für autos sit ewigkeite und das isch guet so. Also söll da au suscht niemmer ufe fahre dürfe ussert lieferante und handwerker. Und denn muess mer kei usnahme mache das z.b e gruppe Banker dörf ufe fahre will sie gern det würded welle znacht esse.

Down Hill beinhaltet s wort "Down" ich rede devo zum ufe fahre und wenn mer nöd genau ufem kennzeichnete weg fahrt gits e buess falls polizei mal kontrolliert (was scho mehrfach passiert isch)

zum auto thema,
Dörfsch gern mal mini ganze Fotiusrüschtig mitem velo de hönngerberg uf schleppe, das würdi gern gseh. Git halt lüt die müend mobil sie und nöd jede chan eifach e firma gründe (evtl fehlt s geld dezue). Ich bin da sicher nöd de einzig wo so interesse het. Söll ich nur weg de linke uf es hobby oder evtl bruef verzichte müesse?

Und wie chunsch jetzt uf de naturschutz und de IV betrüger?

soziale wohnigsbau isch doch guet warum sött ich das schlecht finde?

usserdem isch das andere biespiel vo wege autofahre nur zum zeige gsi das sich die lüt mit geld eh nöd davo abbringe lönd mitem auto id stadt fahre, die wos trifft sind halt eifach die normalbürger.
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 14.04.2011 11:24]
14.04.2011 11:16:45  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

Down Hill beinhaltet s wort "Down" ich rede devo zum ufe fahre und wenn mer nöd genau ufem kennzeichnete weg fahrt gits e buess falls polizei mal kontrolliert (was scho mehrfach passiert isch)

zum auto thema,
Dörfsch gern mal mini ganze Fotiusrüschtig mitem velo de hönngerberg uf schleppe, das würdi gern gseh. Git halt lüt die müend mobil sie und nöd jede chan eifach e firma gründe (evtl fehlt s geld dezue). Ich bin da sicher nöd de einzig wo so interesse het. Söll ich nur weg de linke uf es hobby oder evtl bruef verzichte müesse?



also jetzt mol ärnschthaft, du verstricksch di do chli. du bisch doch dä gsi, wo sich beklagt het dass d velo fahrer büesst wärde, wenn si nid ins schema vo de grüene passe (so chames sage oder?)

und das mitem hobby, ärnschthaft, denn fahr halt neume ahne wode dörfsch. ich gang au nid quer dur mini stadt go crossgolfe und beklag mi denn dassi vo dr polizei ghinderet wird mis hobby uszüebe Breites Grinsen
also es hobby isch jetzt ächt kei argumänt, das gsehsch sälber, nid?
14.04.2011 11:27:14  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

 
Zitat von -Riddick-

Down Hill beinhaltet s wort "Down" ich rede devo zum ufe fahre und wenn mer nöd genau ufem kennzeichnete weg fahrt gits e buess falls polizei mal kontrolliert (was scho mehrfach passiert isch)

zum auto thema,
Dörfsch gern mal mini ganze Fotiusrüschtig mitem velo de hönngerberg uf schleppe, das würdi gern gseh. Git halt lüt die müend mobil sie und nöd jede chan eifach e firma gründe (evtl fehlt s geld dezue). Ich bin da sicher nöd de einzig wo so interesse het. Söll ich nur weg de linke uf es hobby oder evtl bruef verzichte müesse?



also jetzt mol ärnschthaft, du verstricksch di do chli. du bisch doch dä gsi, wo sich beklagt het dass d velo fahrer büesst wärde, wenn si nid ins schema vo de grüene passe (so chames sage oder?)

und das mitem hobby, ärnschthaft, denn fahr halt neume ahne wode dörfsch. ich gang au nid quer dur mini stadt go crossgolfe und beklag mi denn dassi vo dr polizei ghinderet wird mis hobby uszüebe Breites Grinsen
also es hobby isch jetzt ächt kei argumänt, das gsehsch sälber, nid?



Also denn wärs quasi es fahrverbot nur für ussestehendi, awohner dörfed demfall fahre? oder wie chumi mitem auto vo da weg oder wieder hei? Augenzwinkern

Und wenni jetzt en uftrag het und mis fotizüg uf de andere siite vode stadt brücht? E Firma bini no lang nöd. Muen ich denn e firma cho lah wo mis züg det here liefert? Ich finde da würd mer eifach scho krass bevormundet werde.


die ussag mitem velo und de grüene chunt eifach daher das ide stadt selber millione investiert werden in velo weg, kontrolle gits keini, velofahrer fahred wies ine passt. Aber ide Natur usse wie de üetliberg, det macheds per zuefall kontrolle obwohl die lüt eigentlich nur sport mache wend. und au nöd en total überflüssige untaugliche veloweg wend deruf fahre. Bin abwärtsfahre isch klar das mer muen vorsichtig sie, det chönt ichs no verstah.

und no nebedbi, die biespiel wo ich mache mit mir selber, sölled eifach chlio emotione wecke und zeige wies wahrschinlich in würklichkeit würd ablaufe. Es git immer lüt wo das usnutzed und es gsetz umgönd.

es chlises bispiel, ide ganze schwiez dörf in öffentliche rüm nüm graucht werde. E kollegin vo basel het mit letschti gseit das mer in basel nacheme erwerb vonere Raucherclub charte ide clubs wieder chan rauche. ich mein WTF?!?
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 14.04.2011 11:59]
14.04.2011 11:38:35  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
hä? was het jetzt die ussag mitem ganze rescht ztue? Breites Grinsen wänns gsetz ohni belangt werde chönne umgange werde chan ischs gsetz scheisse. wasme vom rauchverbot durchus chan behaupte.

velo in züri...mal abgseh vo dem abgspacete velobrüggli wird ide stadt wenig für velofahrer gmacht. d stadt züri isch usserordentlich velounfründlich.
im verglich zu andere kantön und städt isch d veloförderig in züri (no) absolut lächerlich. 15mio im jahr. für de ganz kanton!

und wäg dim fotiusrüschtigsproblem, wännt kei firma bisch hesch dänn halt au kei rächt zum det dure fahre. aber ebe...also wänn ich no chan mit minere foti-usrüschtig durefahre, dänn isch super mit den Augen rollend
so firmene wo sache transportiered gits übrigens tatsächlich, nänned sich taxi.
14.04.2011 12:11:48  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

und no nebedbi, die biespiel wo ich mache mit mir selber, sölled eifach chlio emotione wecke und zeige wies wahrschinlich in würklichkeit würd ablaufe. Es git immer lüt wo das usnutzed und es gsetz umgönd.

es chlises bispiel, ide ganze schwiez dörf in öffentliche rüm nüm graucht werde. E kollegin vo basel het mit letschti gseit das mer in basel nacheme erwerb vonere Raucherclub charte ide clubs wieder chan rauche. ich mein WTF?!?


jä, dä verein nennt sich fumoir und bewegt sich innere grauzone vom basler rauchergsetz (das isch eigentlich stränger als das vom bund), s rauchverbot isch nur uf öffentlichi irichtige beschränkt, privat dörf me natürli rauche. und ä verein isch halt privat, und alli beize wo däm verein ahghöre sind ergo au privat und nid öffentlich, im sinn vo, es dörfe nur lüt mit mitgliederuswis ihne, im gegesatz zunere normale beiz, wo grundsätzlich jede ihne dörf. es stellt sich aber d frog, wie lang das no so got, dr regierig isch das ganze es zimligs dorn im aug.
aber das nur am rand.

ehrlich gseit verstandi s problem vo züri nid so ganz. es isch schwizwit bekannt, dass sich züri gärn als zentrum vo däm land gseht und es isch au khei gheimnis, dass in züri s meischte gäld fliesst. entweder isch euri regierig schlicht unfähig, das ganze normal z regle, oder die stadt isch opfer vom eigene erfolg worde und schlicht z chlei für das was d stadt abietet. me mues halt au gseh, dass züri uf die ganze uswärtige (und domit meine nid nur usländer) agwiese isch.

ich dänk halt do au an basel, mir händ au ä rot grüeni regierig in dr stadt, gegenüber anere bürgerliche regierig in basel-land, und trotzdem channi nid sage, dass mir do irgendwie problem händ wo in die richtig gönd. s zentrum isch au autofrei, dr verkehr isch au dicht, und s joggeli stadion hämmer auch chönne baue, obwohl das zmitzt uf dr gränze vo drei gmeinde und zwei kantön stoht wo politisch grundsätzlich völlig unterschiedlich sind.
und ich ha au scho vo dr firma us in d altstadt müesse fahre und ä prob müesse neume ane bringe, das isch zu de bürozyte absolut kei problem gsi, do hanni sälbscht dur strosse chönne fahre wonni sünscht nur als fuessgänger zone kenn.
klar, au do sind d lüt am jammere, nur weissi nid genau worum peinlich/erstaunt

und dass es usnahmereglige für awohner und zuebringer git isch verständlich. diräkt vor minere hütte füehrt ä stross dure, wo gärn als uswichsmöglichkeit benutzt wird wenns stau uf dr autobahn het. dä verkehr wos denn het isch eifach furchbar, zu dene zyte channi mitem auto gar niene anefahre willi zerscht mol ä stund bruch (liecht übertriebe) bis dassi überhaupt emol usem quartier use chum. und das in dr agglo. wenn d stross grösser wär, würde eifach no me d autobahn umfahre.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 14.04.2011 12:25]
14.04.2011 12:24:22  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
 
Zitat von Shooter

die stadt isch opfer vom eigene erfolg worde und schlicht z chlei für das was d stadt abietet. me mues halt au gseh, dass züri uf die ganze uswärtige (und domit meine nid nur usländer) agwiese isch.



chame so stahlah.

de ganz kanton plus di umligende nutzed d stadt nöd nu als arbetsort sondern au als spielplatz. d infrastruktur muess halt d stadt stelle.

bim vekehr isch ide 60er jahr zimmlich vill scheisse baut worde. theoretisch hets am central ja sölle es autobahnchrütz gäh... dummerwis nie umgsetzt was dezue fürt, dass 3 autobahne eifach mal vor de stadt ufhöred und nüme wiiterfüered. d westumfahrig isch zwar schön und guet, aber wänn ich vo aarau uf schaffhuuse wet ischs halt oft glich no schnäller durd stadt. us dem grund händs ja d weschtstrass "verlangsamt" und das mässig geile tröpflisyschtem iigfüert. aber es git ja lüüt wo behauptet die verkehrsberuhigig dieni nume dezue d wohnige attraktiver z mache und zahligschräftigi stüürzahler azlocke mit den Augen rollend
14.04.2011 13:40:00  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von DrKrabbe

dummerwis nie umgsetzt was dezue fürt, dass 3 autobahne eifach mal vor de stadt ufhöred und nüme wiiterfüered.


DAS hanni au nie ganz verstande, chunsch vo basel uf dr autobahn nach züri, zack, bevor des merksch bisch scho zmitzt im chueche Breites Grinsen

stimmt wohrschinlich nid ganz, aber so chunnts eim als uswärtige vor, wo nur sälte dört ane got peinlich/erstaunt
14.04.2011 13:44:33  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Fonduestübli ( Spinnsch, Fondue im Summer? )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum