Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Fonduestübli ( Spinnsch, Fondue im Summer? )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von icedli

oh ja, han letschtmal 444g super schwiifiletstückli mariniert und fertig zum grille kauft für 4.40¤ Breites Grinsen

wenn jedesmal no d'mwst zruckholsch lohnts sich no meh...gange jetzt denn wenn d'maikäfer saison fertig isch in de bluemehandel in rankwil. det gits au saugünstigi sache.



wie gaht das mit de mwst? eifach s formular verlange und denn am zoll go zeige? Eifach druff luege das nöd zviel importiersch wo nöd söttisch?

uf jedefall staht eigentlich gross im lidl, das sie formular hend für schwiizer chunde und mer 10% chan zrugg hole so.
20.04.2011 18:03:01  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
muesch zude dütsche zollstell mit de quittig, die mached der denn en schii zumd mwst zruggverlange und mit dem derfsch denn wieder zum lade unds der uszahle laa
20.04.2011 18:04:49  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

achso, ich ha dänkt das isch pizzaschinke (analogschinke).

und ganz ehrlich, ich bezwifle das usserordentlich stark, dass du s gäld besser investiersch, wenns irgendeme billiglohn discounter us dr EU in arsch schiebscht wo sich wohrschinlich vo grund uf en seich um d qualität (rohstoff, produktion etc pp) vo de produkt kümmeret. aber das isch ä anderi diskussion. ich persönlich chas nid nochvollzieh, aber die geiz isch geil mentalität us dütschland cha vo mir us dört blibe peinlich/erstaunt



naaaja, wenn ich so sache gsehne wie d löhn vo chefs vo grosse firme bini nöd sicher das mir so en höche pries zahled damits qualitativ so massiv besser söll sie. Das geld bliebt doch eifach bi de chefetage hänge.

Warum zahled mir z.b 10mal höcheri priese für medikament wie im usland? Garantiert nöd will mir viel besseri medikament hend peinlich/erstaunt

und e chli konkurenz zum migros und coop schadt nöd findi. Usserdem sind migros und vorallem coop einzigartig ide schwiez was produktevielfalt agaht.
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 20.04.2011 18:15]
20.04.2011 18:08:40  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
me chönd au de EU biiträtte, dänn hämmer weniger zoll, meh konkurränz und billigere scheiss \o/
20.04.2011 18:16:22  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

naaaja, wenn ich so sache gsehne wie d löhn vo chefs vo grosse firme bini nöd sicher das mir so en höche pries zahled damits qualitativ so massiv besser söll sie. Das geld bliebt doch eifach bi de chefetage hänge.

und e chli konkurenz zum migros und coop schadt nöd findi. Usserdem sind migros und vorallem coop einzigartig ide schwiez was produktevielfalt agaht.


beträffend löhn und so, ich bezwifle, dass d chefetage vome discounter gross weniger gäöd griege als d chefetage vo coop oder migros.

dr tiefi pris wird ufem buckel vo de agstellte abgwälzt, und zwar bis zruck zum rohstoffliferant, im dümschte fall au no ufem buckel vom tier bi tierprodukt oder ufem buckel vo dr umwelt bi allne andere landwirtschaftliche produkte.

au wenn die lüt in dr teppich etage ä guets salär absahne, isches im verglich zum jooresumsatz wo sones unternähme macht trotzdem nur ä chleine poschte.

und ä konkurenz zu migros oder coop sind die ganze discounter wie denner oder au aldi und lidl us dütschland nid, will si, wie du seisch, es anders agebot händ.
usserdäm, wenni gseh, wi sone discounter im verglich zumene coop scho ällei vo dr irichtig im gschäft inne sich unterscheidet, klar, das sind sicher au sache wo de mitzahlsch, aber mir persönlich isch das nid unwichtig. ich gang gärn go sache ichaufe, läbensmittel und so, und do chaufts aug irgendwie mit i peinlich/erstaunt
20.04.2011 19:06:51  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

Warum zahled mir z.b 10mal höcheri priese für medikament wie im usland? Garantiert nöd will mir viel besseri medikament hend peinlich/erstaunt


wills eh zum gröschte teil d krankekasse zahlt, und die wälze das ganze uf dr prämiezahler ab. dä zwüscheschritt längt, dass de d medis tür verkaufe chasch.

abgseh drvo sind d "marke" medis bzw die originale medis au im usland schweineteuer.

die hoche medikamänte prise hesch vor allem bi rezeptpflichtige medikament sehr hoch, will die vom arzt verschriebe griesch und in dr regel über d krankekasse laufe, do chasch du als konsument schlussendlich überhaupt nid drüber bestimme. anders gsehts us bi nid rezeptpflichtige medis, dört chasch immer ufes billigs generika zruck griffe.

9 stutz für 10 kopfwehtablette isch jetzt nid grad viel gäld Augenzwinkern

klar isch d schwiz es türs land, aber niemert het gseit, wohlstand isch gratis. schlussändlich gots uns trotzdem immer no dütlich besser als so mängem andere land.

ich persönlich läb miteme durchschnittliche ikome als lehrabgänger und es paar joor bruefserfahrig zimlig guet, die lüt wo die ganz zyt am jommere sind mached irgend öpis falsch peinlich/erstaunt
20.04.2011 19:11:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
...
zum bispil vergeigeds es d stüürerchlärig abzgää und werded drumm igschätzt...
20.04.2011 19:15:32  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
was, verzelle (was? erzähl mal) Breites Grinsen

btw, du erinnerisch mi an öpis, guet gits es langs wucheänd peinlich/erstaunt
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 20.04.2011 19:33]
20.04.2011 19:28:51  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
 
Zitat von Shooter

wast, verzelle Breites Grinsen


ich möche diese schallplatte nicht kaufen, sie ist zerkratzt
20.04.2011 19:31:10  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von Shooter

au wenn die lüt in dr teppich etage ä guets salär absahne, isches im verglich zum jooresumsatz wo sones unternähme macht trotzdem nur ä chleine poschte.


kline nochtrag drzue.

jahresgehalt vom loosli 2006: rund 600'000.-
http://www.ktipp.ch/themen/beitrag/1025769/Lohnexzesse_von_Topmanagern_-_fuer_Firmen_ein_Eigengoal

jahresumsatz der coop gruppe 2005: 14.1Mrd (14'100'000'000)
http://www.coop.ch/pb/site/medien/node/63007229/Lde/index.html

wenni das alles richtig rächne due verdient dr loosli ca 4 0/00 im verhältnis zum umsatz vo sine läde.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 20.04.2011 19:41]
20.04.2011 19:39:28  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
geil, das han aich au öppe peinlich/erstaunt
20.04.2011 19:40:59  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
du verdiensch 600'000 Erschrocken

mis ghalt umgrächnet uf dr umsatz chame leider nid mol im promille bereich usdrucke Breites Grinsen

1.3 x 10-4 % sinds bi mir glaub Breites Grinsen
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 20.04.2011 19:44]
20.04.2011 19:41:59  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
nei, 4 o/oo vom jahresumsatz bi miere firma traurig
20.04.2011 19:42:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
bi minere alte firma ischs wohrschinlich so um die 2-5% gsi Breites Grinsen
20.04.2011 19:45:37  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
icedli

Arctic
 
Zitat von Lunovis

muesch zude dütsche zollstell mit de quittig, die mached der denn en schii zumd mwst zruggverlange und mit dem derfsch denn wieder zum lade unds der uszahle laa



genau so

ich han grad mal üsi ikaufszettel vergliche und muess feststelle ich han so ziemlich nüt vo dem kauft wo du kauft häsch Breites Grinsen usserm fleisch...

aber 2liter rauch pfirsich iistee für ¤ 1.49 und wenn en zweite nimmsch no 1 ¤ rabatt ftw!

aber red bull 1.39 ¤ isch jo no fast türer wie bi üs. alles isch ebe au nid billiger det ene, aber im grosse und ganze lohnts sich. für 130 ¤ poste und schlussendlich nomol 15¤ zrugg übercho wenn wieder gosch...passt doch

/e in lidl bini aber no ni gsi, gange immer in interspar, finde det chunnsch au dementsprechend qualität über.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von icedli am 20.04.2011 21:19]
20.04.2011 21:18:21  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

 
Zitat von -Riddick-

Warum zahled mir z.b 10mal höcheri priese für medikament wie im usland? Garantiert nöd will mir viel besseri medikament hend peinlich/erstaunt


wills eh zum gröschte teil d krankekasse zahlt, und die wälze das ganze uf dr prämiezahler ab. dä zwüscheschritt längt, dass de d medis tür verkaufe chasch.

abgseh drvo sind d "marke" medis bzw die originale medis au im usland schweineteuer.

die hoche medikamänte prise hesch vor allem bi rezeptpflichtige medikament sehr hoch, will die vom arzt verschriebe griesch und in dr regel über d krankekasse laufe, do chasch du als konsument schlussendlich überhaupt nid drüber bestimme. anders gsehts us bi nid rezeptpflichtige medis, dört chasch immer ufes billigs generika zruck griffe.

9 stutz für 10 kopfwehtablette isch jetzt nid grad viel gäld Augenzwinkern

klar isch d schwiz es türs land, aber niemert het gseit, wohlstand isch gratis. schlussändlich gots uns trotzdem immer no dütlich besser als so mängem andere land.

ich persönlich läb miteme durchschnittliche ikome als lehrabgänger und es paar joor bruefserfahrig zimlig guet, die lüt wo die ganz zyt am jommere sind mached irgend öpis falsch peinlich/erstaunt



darum gahts halt, icih zahle jetzt nächscht monat 310.- für KK und Zusatzversicherig. Ich finds langsam gnueg muss ich säge.
Also sött mer öpis mache zum chöschte senke. Warum nöd bi de medikament afange?
20.04.2011 21:19:20  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von icedli

 
Zitat von Lunovis

muesch zude dütsche zollstell mit de quittig, die mached der denn en schii zumd mwst zruggverlange und mit dem derfsch denn wieder zum lade unds der uszahle laa



genau so

ich han grad mal üsi ikaufszettel vergliche und muess feststelle ich han so ziemlich nüt vo dem kauft wo du kauft häsch Breites Grinsen usserm fleisch...

aber 2liter rauch pfirsich iistee für ¤ 1.49 und wenn en zweite nimmsch no 1 ¤ rabatt ftw!

aber red bull 1.39 ¤ isch jo no fast türer wie bi üs. alles isch ebe au nid billiger det ene, aber im grosse und ganze lohnts sich. für 130 ¤ poste und schlussendlich nomol 15¤ zrugg übercho wenn wieder gosch...passt doch

/e in lidl bini aber no ni gsi, gange immer in interspar, finde det chunnsch au dementsprechend qualität über.



ja redbull hani au aglueget, das choschtet würklich glich viel wie bi eus Augenzwinkern

hüt abig grad d hähnchengrillfackeln gesse, sind eigentlich guet gsi und für 3.59¤ chammer nüt sege für 500g.
20.04.2011 21:26:05  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

Also sött mer öpis mache zum chöschte senke. Warum nöd bi de medikament afange?


dasch ä gueti frog, hm. dr punkt isch halt, dass es niemert reguliert, vor allem bi neue medis wo no unterem patent schutz stönd, do händ d ärzt gar kei anderi wahl als das medikament z verwände, und d krankekasse sind gsetzlich verpflichtet, d koschte z übernäh (im rahme vo dr abgschlossene versicherig), das heisst, es isch mehr oder weniger zu 100% sichergstellt dass s medikament einersits igsetzt wird, anderersits au zahlt wird. da widerum git de pharmafirmene mehr oder weniger narrefreiheit, do dr fall, dass öper uf sini behandlig verzichte mues will är sichs nid leischte cha, praktisch nid iträffe wird.

sälbscht wenn ä selbstbehalt vo 2000.- hesch, das cha praktisch jede irgendwie ufbiete, und wenn denn d behandlig 50'000 choschtet, scheiss egal, für dich wirds nie dürrer als 2'000 franke, dr räscht zahlt d kasse.

abgseh do drvo isch die modärni medizin und s gsundheitswäse halt au eifach sacke teuer, das ligt nid nur an de medis. personalchöschte, infrastruktur, neue technologie, choschtet alles gäld, und s system vo de krankekasse isch vom bürokratische ufwand halt au nid grad super effizient.

es stimmt durchus, dass gwüssi medis zu tüür sind, aber es sind halt nid nur d medis. wobi die richtig krasse medikament wie zbsp in dr onkologie nid nur in dr schwiz tür sind, aber es isch scho krass, wie gross d diskrepanz bide prise zwüsche de länder isch.

zum do öpis welle dra ändere müesst d politik igrife, aber das isch zum eine viel zu komplex als dass me das so schnäll über oschtere cha mache, zum andere wird do sicher wie aus sünscht guet lobby arbeit betriebe, einersits vo dr pharma, anderersits vo dä ärzt, und d krankekasse wönd denn au no es wörtli mitrede, und zu gueter letscht halt au dr patient sälber. es isch halt au nid zwingend nötig, wägere verkältig diräkt in notfall z seggle Augenzwinkern

/aber 310.- isch krass, was hesch du füre franchise. mini koschtet irgendöpis um 170 oder 180, 2000.- sälbschtbehalt. mini fründin wo im aargau wohnt zahlt öpe glich viel wie ich miteme tiefschte sälbschtbehalt wos git, ich ha dr höchschti fröhlich
es chunnt halt au sehr stark uf d gmeind drufah wome wohnt, ich dänk, züri isch nid grad dr bescht ort zum wohne wenn me spare will peinlich/erstaunt
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 21.04.2011 7:59]
21.04.2011 7:57:02  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

 
Zitat von -Riddick-

Also sött mer öpis mache zum chöschte senke. Warum nöd bi de medikament afange?


dasch ä gueti frog, hm. dr punkt isch halt, dass es niemert reguliert, vor allem bi neue medis wo no unterem patent schutz stönd, do händ d ärzt gar kei anderi wahl als das medikament z verwände, und d krankekasse sind gsetzlich verpflichtet, d koschte z übernäh (im rahme vo dr abgschlossene versicherig), das heisst, es isch mehr oder weniger zu 100% sichergstellt dass s medikament einersits igsetzt wird, anderersits au zahlt wird. da widerum git de pharmafirmene mehr oder weniger narrefreiheit, do dr fall, dass öper uf sini behandlig verzichte mues will är sichs nid leischte cha, praktisch nid iträffe wird.

sälbscht wenn ä selbstbehalt vo 2000.- hesch, das cha praktisch jede irgendwie ufbiete, und wenn denn d behandlig 50'000 choschtet, scheiss egal, für dich wirds nie dürrer als 2'000 franke, dr räscht zahlt d kasse.

abgseh do drvo isch die modärni medizin und s gsundheitswäse halt au eifach sacke teuer, das ligt nid nur an de medis. personalchöschte, infrastruktur, neue technologie, choschtet alles gäld, und s system vo de krankekasse isch vom bürokratische ufwand halt au nid grad super effizient.

es stimmt durchus, dass gwüssi medis zu tüür sind, aber es sind halt nid nur d medis. wobi die richtig krasse medikament wie zbsp in dr onkologie nid nur in dr schwiz tür sind, aber es isch scho krass, wie gross d diskrepanz bide prise zwüsche de länder isch.

zum do öpis welle dra ändere müesst d politik igrife, aber das isch zum eine viel zu komplex als dass me das so schnäll über oschtere cha mache, zum andere wird do sicher wie aus sünscht guet lobby arbeit betriebe, einersits vo dr pharma, anderersits vo dä ärzt, und d krankekasse wönd denn au no es wörtli mitrede, und zu gueter letscht halt au dr patient sälber. es isch halt au nid zwingend nötig, wägere verkältig diräkt in notfall z seggle Augenzwinkern

/aber 310.- isch krass, was hesch du füre franchise. mini koschtet irgendöpis um 170 oder 180, 2000.- sälbschtbehalt. mini fründin wo im aargau wohnt zahlt öpe glich viel wie ich miteme tiefschte sälbschtbehalt wos git, ich ha dr höchschti fröhlich
es chunnt halt au sehr stark uf d gmeind drufah wome wohnt, ich dänk, züri isch nid grad dr bescht ort zum wohne wenn me spare will peinlich/erstaunt



ich find halt mer sött au dörfe medikament im usland bezieh, denn würded priese ide schwiiz au mal biz abe cho. aber es chan eifach unmöglich sie das es medikament egal welles im usland 10mal billiger isch.

ich zahle ebe so viel will ich 300.- franchise han, ich bin amigs froh drüber willi das jahr öppe 1800.- arztchöschte gha het.

Ich bin bi dr atupri und die isch irgendwie 9.- türer als die biligscht uf comparis.ch choschtet aber immerhin ca 279.- denn zusatzversicherig au nomal fascht 50.-

eifach total chrank irgendwie Augenzwinkern
21.04.2011 11:26:12  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
...
Neui Idee hüt: für e halbi Million uf es privats Auto verzichte.
21.04.2011 18:57:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Köbi

AUP Köbi 29.09.2011
Mal zu öppis ganz anderem..
Ich wird hin und wieder gfrägt, werum ich kes Poschtkonto heg. Das isch wieder mal sone Story wo degäge spricht. Au die Story mir de Sperri vom Assange sim Konto und wie sis de Medie usepäägget hend, isch sones Glanzbiischpiel gsi.
Aber all Paar Jahr versuecht d Postfinance ja, e Banklizenz z bechoo. Werum dass die nöd iigsehnd, dass si soeini nöd verdient hend, isch mer au chli schleierhaft...
22.04.2011 1:55:55  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Köbi

Mal zu öppis ganz anderem..
Ich wird hin und wieder gfrägt, werum ich kes Poschtkonto heg. Das isch wieder mal sone Story wo degäge spricht. Au die Story mir de Sperri vom Assange sim Konto und wie sis de Medie usepäägget hend, isch sones Glanzbiischpiel gsi.
Aber all Paar Jahr versuecht d Postfinance ja, e Banklizenz z bechoo. Werum dass die nöd iigsehnd, dass si soeini nöd verdient hend, isch mer au chli schleierhaft...



naja also wenn weg dem keis konto willsch, denn dörftisch ja fascht nirgends eis ha. im jahr 2008 hend banke weltwiit zeiget das au sie fehler mache chönd. inkl dutzendi wo pleite gange sind und kunde geld verlore hend. Augenzwinkern
22.04.2011 2:06:38  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
en interessante artikel gfunde wo mini ussag vor es paar monat bestätigt.

http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/stadt/Der-traurige-Sieg-von-Wiedikon/story/27065814

http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/stadt/Einkommensschwache-Anwohner-werden-vertrieben/story/31111699

http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/stadt/Die-Weststrasse-verliert-ihren-wildesten-Laden/story/21888376?dossier_id=672

Mer gseht eifach das e grösseri gruppe mensche dümmer isch als e schafherde. 3 Sekunde logisches denke und mer würd alles viel klarer gseh. Schad das de durchschnittsmensch nur i dem guet isch wo er routinemässig glernt het, und immer schön en guetgläubige christ isch und verarscht wird vo dene wo biz ambitione hend zum die guetgläubige usnutze.

Rosegarte isch die nächscht station wo viel lüt werded müsse ufs land use zieh wills bald mietene nüm chönd zahle.

e: ide Schmiede wiedike und birmensdorferstrass bis triemli chönt au bald es gjammer losgah. det werded mietene au no ziemli stiege.

ein hoch auf unsere politiker in zürich

e2: Bin ich eigentlich jetzt mit sonere meinig es ego arsch, en böse oder en svpler? Ich han da de durchblick nöd Augenzwinkern
[Dieser Beitrag wurde 3 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 22.04.2011 2:35]
22.04.2011 2:18:53  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
het vo euch au öper en 10.- guetschin vo cede.ch griegt? ich cha min irgendwie nid ilöse :/

/ah, jetzt, schono guet bruchts die erschte drei zeiche nid
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 27.04.2011 8:22]
27.04.2011 8:21:55  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Strich

AUP Strich 07.01.2011
unglaeubig gucken de afang fum endi?
sunnebräu-newsletter:
 
Hallo Strich

Ab Donnerstag, 28. April 2011, beginnt der Verkauf vom Exklusiv-Getränk "Diva". Ein fruchtig süsser Moscato-Bier-Cocktail mit erfrischend feinem Geschmack nach Apfel und Pfirsich.

Viele Frauen finden Bier trinken nicht lady like. Doch mit diesem neuen Getränke möchten wir allen Frauen zeigen, dass das Kulturgetränk Bier unzählige Facetten hat. "Diva" wird die Frauen vom Bier überzeugen, so auch die neue Miss Ostschweiz, Patricia Rimle.



"Diva" wurde in eine moderne und elegante Aluminium-Flasche abgefüllt und erscheint in einer einmaligen Edition von 20'000 Flaschen. An der RhEMA 2011 wird "Diva" an allen Sonnenbräu Getränkestände angeboten und zu Kaufen ist dieses neue Getränk im Verkaufsbüro der Sonnenbräu oder im Getränkemarkt Widnau und Heerbrugg.



i fürcht um mini lokal bierkultur traurig
28.04.2011 11:50:25  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
euri bierkultur isch nid s einzige wodrum di dich fürchte muesch. ich weiss nid welli vo dene drei fraue miss oschtschwiz isch, aber wenn eini vo dene die schönschti bi euch oschtgote si söt denn guet nacht. und sbier wonner bis jetzt offesichtlich brucht händ um sonigi fraue zunere miss chönne z trinke nämeds euch au bald wäg. schöne moment, zweimol verlore Breites Grinsen
28.04.2011 11:55:16  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Strich

AUP Strich 07.01.2011
Breites Grinsen
die i de mitti het glob eh scho paar "divas" (divene?) ka
28.04.2011 11:59:44  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
verschmitzt lachen
http://www.20min.ch/news/ostschweiz/story/22449755
28.04.2011 12:05:52  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
xplingx

AUP xplingx 22.05.2013
 
Zitat von DrKrabbe

http://www.20min.ch/news/ostschweiz/story/22449755




Bwahahahaha Breites Grinsen

/¤: D'Kommentär sind au super... Breites Grinsen
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von xplingx am 28.04.2011 12:11]
28.04.2011 12:08:35  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
 
Zitat von Strich

Breites Grinsen
die i de mitti het glob eh scho paar "divas" (divene?) ka

Mini Fründin het sich es Rose Sunnabräu (Im Coop Altstätte erhältlich) kauft. Irgendwie mit Rosé dinne. Schrecklichs Gsöff.
Angeblich wirds nume zume Juni Fescht in Bischofszell braut, drum verstoh i nöd, warum dases do scho erhältlich isch.

/ Gits nöd emol uf de offizielle Homepage. Breites Grinsen
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Kif am 28.04.2011 12:13]
28.04.2011 12:10:36  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Fonduestübli ( Spinnsch, Fondue im Summer? )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum