Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Fonduestübli ( Spinnsch, Fondue im Summer? )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
Strich

AUP Strich 07.01.2011
missmutig gucken
i schaffs immer zum mi uf de heiweg mache wenn genau _ger_ nix me fahrt
toll isch aber gsi dass is denn doch no gschafft ha de erscht regulär bus knapp zverpasse Breites Grinsen

bi glob so am 6i oder so dihei gsi
23.10.2011 14:13:27  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
icedli

Arctic
das wird lustig morn, sölled doch froh si das mir ihri wirtschaft akurbled Breites Grinsen

http://www.vol.at/aufruf-zur-strassenblockade/3065212

26.10.2011 17:02:06  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
Und was het das mit de schwiiz ztue? Det isch ja no s rhital dezwüschet.
26.10.2011 18:11:06  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
...
 
de johann schneider ammann startet guet gluunt i die neu wuche: wege de umstellig uf d winterziit chaner e stund länger bundesrat bliibe.



de Müller hett zum teil echt qualität.
31.10.2011 19:48:27  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
_Ac_

Phoenix
Hät ja mal müese was passiere....
Pyros sind jo nöd gföhrlich und ghöret eifach dezue mit den Augen rollend
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von _Ac_ am 03.11.2011 23:03]
03.11.2011 23:01:33  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von _Ac_

Hät ja mal müese was passiere....
Pyros sind jo nöd gföhrlich und ghöret eifach dezue mit den Augen rollend




sind das eigentlich die "härte konsequenze" wo diversi politiker bim letschte derby akündigt hend? Hät irgendwie nüt bracht...
03.11.2011 23:27:04  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
verschmitzt lachen
 
Zitat von _Ac_

Hät ja mal müese was passiere....
Pyros sind jo nöd gföhrlich und ghöret eifach dezue mit den Augen rollend



Und was genau verstohsch du jetzt nid am Unterschied zwüschere Pyro und eme Böller?
03.11.2011 23:31:45  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
Einkaufstouristen sollen Busse zahlen
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/Einkaufstouristen-sollen-Busse-zahlen-/story/26776387


 
Politiker fordern Beschränkungen für Fleischimporte aus dem grenznahen Ausland. FDP-Nationalrat Otto Ineichen schwebt ein Limit von einem Kilogramm pro Person vor – ohne Ausnahmen.



Was ich ganz interessant finde, anschienend chönd die hüttige gsetz nöd duregsetzt werde, also was macht de moderni politiker? Er fordered no strengeri Regle Mata halt...

Schad das mer sottig politiker nöd kicke chan (Kickvote wär da super)

e/ morn gangi als dank grad mal uf dütschland rindsfilet go poschte. Chan mir öper erkläre warum ich für US-Rindsfilet in DE 5¤/100g zale und ide schwiez 12CHF?
Mitem hohe schwiezer lohn laht sich das schlecht Rechtfertige da das produkt us der USA chunt.
Argentinisches Rinderfilet ide schwiez um die 10CHF/100g in DE 4.90¤..
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 03.11.2011 23:48]
03.11.2011 23:35:35  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
_Ac_

Phoenix
 
Zitat von Mega Spucknapf

 
Zitat von _Ac_

Hät ja mal müese was passiere....
Pyros sind jo nöd gföhrlich und ghöret eifach dezue mit den Augen rollend



Und was genau verstohsch du jetzt nid am Unterschied zwüschere Pyro und eme Böller?


peinlich/erstaunt
argh... blick hät was vo pyro gschribe, han aber e "besseri" quelle welle verlinke -.-
bzw. ich behaupte, dass die vorher no nüt vo Böller gschribe händ (last edit 23:38)
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von _Ac_ am 04.11.2011 0:14]
04.11.2011 0:12:20  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
 
Zitat von _Ac_

 
Zitat von Mega Spucknapf

 
Zitat von _Ac_

Hät ja mal müese was passiere....
Pyros sind jo nöd gföhrlich und ghöret eifach dezue mit den Augen rollend



Und was genau verstohsch du jetzt nid am Unterschied zwüschere Pyro und eme Böller?


peinlich/erstaunt
argh... blick hät was vo pyro gschribe, han aber e "besseri" quelle welle verlinke -.-
bzw. ich behaupte, dass die vorher no nüt vo Böller gschribe händ (last edit 23:38)



Mag si. Nur i ha gnueg Pyros zündet zum wüsse, dasses dr do kei Hand cha wäg fätze. Und das die pretarde scheisse sind, über das müemer nid diskutiere. Zummindestens hets dr richtig droffe

Btw. i ha scho e verbrennte Arm gseh vonere Pyro. Do bruchts chli meh zum dini Hand zerstöre.
04.11.2011 2:00:51  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
xplingx

AUP xplingx 22.05.2013
 
Zitat von -Riddick-

Einkaufstouristen sollen Busse zahlen
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/Einkaufstouristen-sollen-Busse-zahlen-/story/26776387


 
Politiker fordern Beschränkungen für Fleischimporte aus dem grenznahen Ausland. FDP-Nationalrat Otto Ineichen schwebt ein Limit von einem Kilogramm pro Person vor – ohne Ausnahmen.



Was ich ganz interessant finde, anschienend chönd die hüttige gsetz nöd duregsetzt werde, also was macht de moderni politiker? Er fordered no strengeri Regle Mata halt...

Schad das mer sottig politiker nöd kicke chan (Kickvote wär da super)

e/ morn gangi als dank grad mal uf dütschland rindsfilet go poschte. Chan mir öper erkläre warum ich für US-Rindsfilet in DE 5¤/100g zale und ide schwiez 12CHF?
Mitem hohe schwiezer lohn laht sich das schlecht Rechtfertige da das produkt us der USA chunt.
Argentinisches Rinderfilet ide schwiez um die 10CHF/100g in DE 4.90¤..



Ich zahle für Dütsches Bio Rindsfilet direkt abäm Schlachtbetriib 35¤/Kg peinlich/erstaunt

Coop Bio isch glaubs umdie 85 Stutz. Haha.
04.11.2011 2:12:45  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von xplingx

 
Zitat von -Riddick-

Einkaufstouristen sollen Busse zahlen
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/Einkaufstouristen-sollen-Busse-zahlen-/story/26776387


 
Politiker fordern Beschränkungen für Fleischimporte aus dem grenznahen Ausland. FDP-Nationalrat Otto Ineichen schwebt ein Limit von einem Kilogramm pro Person vor – ohne Ausnahmen.



Was ich ganz interessant finde, anschienend chönd die hüttige gsetz nöd duregsetzt werde, also was macht de moderni politiker? Er fordered no strengeri Regle Mata halt...

Schad das mer sottig politiker nöd kicke chan (Kickvote wär da super)

e/ morn gangi als dank grad mal uf dütschland rindsfilet go poschte. Chan mir öper erkläre warum ich für US-Rindsfilet in DE 5¤/100g zale und ide schwiez 12CHF?
Mitem hohe schwiezer lohn laht sich das schlecht Rechtfertige da das produkt us der USA chunt.
Argentinisches Rinderfilet ide schwiez um die 10CHF/100g in DE 4.90¤..



Ich zahle für Dütsches Bio Rindsfilet direkt abäm Schlachtbetriib 35¤/Kg peinlich/erstaunt

Coop Bio isch glaubs umdie 85 Stutz. Haha.



bi eus im coop in altstette isch jedes rindsfilet ab 9.10.-/100g

3.5¤ für 100g klingt nach nem guete deal Breites Grinsen
04.11.2011 10:09:51  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Artemos

AUP Artemos 22.07.2012
 
Zitat von _Ac_

peinlich/erstaunt
argh... blick hät was vo pyro gschribe, han aber e "besseri" quelle welle verlinke -.-
bzw. ich behaupte, dass die vorher no nüt vo Böller gschribe händ (last edit 23:38)


Aber hauptsach hesch chöne en Kommentar abgeh a la, ich hans scho immer gwüsst.
04.11.2011 13:04:30  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
_Ac_

Phoenix
ja, hauptsächlich scho. Isch irgendwie eifach mini Intuition, dass e Fackle, wo me als 1500° heiss wird, irgendwie gföhrlich chönt si und irgendwenn mal was chönt passiere... but maybe it's just me...
04.11.2011 13:22:22  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von Mega Spucknapf

Btw. i ha scho e verbrennte Arm gseh vonere Pyro. Do bruchts chli meh zum dini Hand zerstöre.


ah nur dr arm verbrennt, peanuts mit den Augen rollend

also, ernschthaft, ich find pyros au witzig, aber si sind trotzdäm heiss und relativ gföhrlich und me sött denn scho nid schindluder triebe mit dene dinger.
04.11.2011 14:02:42  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

Mitem hohe schwiezer lohn laht sich das schlecht Rechtfertige da das produkt us der USA chunt.
Argentinisches Rinderfilet ide schwiez um die 10CHF/100g in DE 4.90¤..


dir isch scho bewusst dass du nid nur dr lohn vom farmer in de USA bezahlsch mit dim gäld? dasch wohrschinlich dr chlinschti teil vom pris, dr räscht got druf für zwüschehändler, transport grossverteiler/detailhandel etc pp. und ihri jewilige agstellte plus türig zwüsched de länder und devise.
04.11.2011 14:06:25  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von xplingx

direkt abäm Schlachtbetriib
...
Coop


mit den Augen rollend
04.11.2011 14:07:10  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
 
Zitat von _Ac_

ja, hauptsächlich scho. Isch irgendwie eifach mini Intuition, dass e Fackle, wo me als 1500° heiss wird, irgendwie gföhrlich chönt si und irgendwenn mal was chönt passiere... but maybe it's just me...



Nadürlich cha öbbis bassiere. Genau so wiede ufm wäg zum Match chasch überfahre wärde. Wenns legalisiert würde wie früehner im Joggeli zum Bispiel uf tr Tartanbahn mit Sandchessle drnäbe, chöntsch die Gfohr guet mindere. Und denne muess mr halt keine cho verzelle, dass Zirü! Fans in Rom unbeteiligti in mitte vo dr Gästekurve sind. I weiss nid wie dini Erfahrig mit der Szene isch. Aber wennde di chli uskennsch, weisch dass uf so Reisli keini "Modefans"(i lieb das unwort eifachBreites Grinsen ) am start sin. Also en unschuldige hets dört garantiert nid breicht! Und dass dr Blick nur scheisse schribt wüsse mr scho lang. Mini Konntäkt ind Zürcher Kurve sin jetzt nid so abartig, viellicht cha dr Artemos chli genauer sage was wirglich bassiert isch geschd. Abrer i wett mi Johreslohn dasses kei unschuldige verwütscht het.

Und Zünde allgemein, hm weiss nid ob mr die Diskusion wirglig wän afoph, i ha immer Zyt und luschd drfür, aber einig wärde mr uns wohl trozdäm nid. Afangs 90er hets gheisse, dass sigggi zWahrzeiche vor Basler Kurve, suoper schön und beeidruckend. Und hüt sind blötzlich alles Schwerverbrächer, komischerwiis wärde so Pyroshow bilder denn trozdäm wieder für Wärbig etc brucht, wills jo Stimmig vermittletKopf gegen die Wand schlagen
04.11.2011 14:10:34  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

 
Zitat von -Riddick-

Mitem hohe schwiezer lohn laht sich das schlecht Rechtfertige da das produkt us der USA chunt.
Argentinisches Rinderfilet ide schwiez um die 10CHF/100g in DE 4.90¤..


dir isch scho bewusst dass du nid nur dr lohn vom farmer in de USA bezahlsch mit dim gäld? dasch wohrschinlich dr chlinschti teil vom pris, dr räscht got druf für zwüschehändler, transport grossverteiler/detailhandel etc pp. und ihri jewilige agstellte plus türig zwüsched de länder und devise.



ja das isch mer bewusst, und genau das isches ja was mich stört. Gwüssi Importeure verdiened sich zum schade vo de produzente e goldigi nase.
Ich glaube nöd das schwiezer en spezialpries zahled für de transport vo dem fleisch. Selbst wenn Migros in dütschland bim detailhändler würd go ikaufe würdeds das züg da immerno mit fascht 100% gwünn verchaufe. Ich nimm mal schwer ah das au de Migros das fleisch zu günstigere konditione vom grossverteiler chan chaufe. Irgendwo stimmts eifach nöd.

Han mal glese das en buur ide schwiez für 1kg schweinefleisch um die 3.50.- bis 4.- zahlt bechunt. Migros und coop verchaufet das denn für 25 - 30 CHF
04.11.2011 14:59:49  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Mega Spucknapf

 
Zitat von _Ac_

 
Zitat von Mega Spucknapf

 
Zitat von _Ac_

Hät ja mal müese was passiere....
Pyros sind jo nöd gföhrlich und ghöret eifach dezue mit den Augen rollend



Und was genau verstohsch du jetzt nid am Unterschied zwüschere Pyro und eme Böller?


peinlich/erstaunt
argh... blick hät was vo pyro gschribe, han aber e "besseri" quelle welle verlinke -.-
bzw. ich behaupte, dass die vorher no nüt vo Böller gschribe händ (last edit 23:38)



Mag si. Nur i ha gnueg Pyros zündet zum wüsse, dasses dr do kei Hand cha wäg fätze. Und das die pretarde scheisse sind, über das müemer nid diskutiere. Zummindestens hets dr richtig droffe

Btw. i ha scho e verbrennte Arm gseh vonere Pyro. Do bruchts chli meh zum dini Hand zerstöre.



s piinliche isch, ich han grad erfahre das das en bekannte vo mir gsi isch
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 04.11.2011 17:24]
04.11.2011 17:24:29  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von Mega Spucknapf

komischerwiis wärde so Pyroshow bilder denn trozdäm wieder für Wärbig etc brucht, wills jo Stimmig vermittletKopf gegen die Wand schlagen


dasch halt s problem, alli sind schön artig drgege, aber wenns drum got lösige z sueche sind alli widr so "jääää ich weiss nid so und so und blablabla" und es wird sich gar nüt ändere.

was ich persönlich au eigentlich schad find, will ich au dr meinig bi dass so sache wie böller eifach für d hase sind und will mir würkli d galle ufe chunnt wenni gseh wenn sones hohlbrot pyros umeschmeisst, am beschte no in familiesektor.
aber ich bi do dr meinig dass das d fans unterenander regle sötte, was zum teil jo jetzt au scho bassiert, siehe basler fans wo widr heime gange sind (kollektiv) will d ziircher schugger halt voll uf konfrontation gange sind oder die herre fans wone fackleschmeisser grad sälber usepickt und dr security übergäh händ.

fanarbeit isch wichtig und bestoht nid us tränegas und gummischrot. au wenns viel duble git in de kurvene, so sind doch die meischte au dra interessiert dass es primär ume fuessball got und ume gueti stimmtig in de stadie und nid drum eifach dumm z due (siehe choreos und so, die kreativi energie und die isatzbereitschaft wome in gwüssne kurvene gseht do chönt sich mängi ä schiebe drvo abschniede).
04.11.2011 17:26:23  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

Irgendwo stimmts eifach nöd.


mietene vo de immobilie, öhn vo de agstellte, uflage vom staat etc pp, s läbe in dr schwiz isch halt eifach nid grad billig, aber schlussendlich profitiere mr glich alli drvo.

oder anderscht gseit, es isch scho komisch dass in dland und frankrich alles so super billlig isch aber d lüt glich im schnitt ärmer sind als mir und si glich alli gärn zu uns chöme. so schlimm chas also nid si.

klar, me dörfs nid usufere loh, aber wichtig isch trotzdäm dass s gäld am fliesse isch. dr druck vo billigere agebot und immer alles möglischt günschtig gspührt me mehr oder weniger in allne branchene.

ihr bi halt würkli vorsichtig wenns drum got d schwiz mit dütschland und frankrich z vergliche, vor allem wenni denn arbeitskollege vo mir gseh wo do in dr schwiz halt nid nur doppelt soviel bezahle für ihres fleisch sondern halt auf effektiv doppelt soviel lohn griege für die glichi arbeit wie in frankrich oder dütschland.
04.11.2011 17:30:27  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

 
Zitat von -Riddick-

Irgendwo stimmts eifach nöd.


mietene vo de immobilie, öhn vo de agstellte, uflage vom staat etc pp, s läbe in dr schwiz isch halt eifach nid grad billig, aber schlussendlich profitiere mr glich alli drvo.

oder anderscht gseit, es isch scho komisch dass in dland und frankrich alles so super billlig isch aber d lüt glich im schnitt ärmer sind als mir und si glich alli gärn zu uns chöme. so schlimm chas also nid si.

klar, me dörfs nid usufere loh, aber wichtig isch trotzdäm dass s gäld am fliesse isch. dr druck vo billigere agebot und immer alles möglischt günschtig gspührt me mehr oder weniger in allne branchene.

ihr bi halt würkli vorsichtig wenns drum got d schwiz mit dütschland und frankrich z vergliche, vor allem wenni denn arbeitskollege vo mir gseh wo do in dr schwiz halt nid nur doppelt soviel bezahle für ihres fleisch sondern halt auf effektiv doppelt soviel lohn griege für die glichi arbeit wie in frankrich oder dütschland.



für mich wärs au keis problem meh zahle, aber ebe irgendwo häts grenze.
Nöd jede schwiezer hät en durchschnittslohn vo 8000.-/monat

Ich kenne au es paar dütschi wo sit 5-10 jahr ide schwiez lebed und au die meined das endi monat ungefähr glich viel übrig bliebt wenn mer die effektive chöschte zäme nimmt.

ich han vor 2 wuche es job agebot übercho. 4300.- netto und das mit 30i
und das isch nöd mal s schlecht bezahltische agebot wo als elektriker überchunsch...

mir gahts au biz darum das jobs ohni problem is usland verlageret werde dörfe und genau die gliiche firmene billiglohn arbeiter usem usland holed und trotzdem extrem hochi priese hend.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 04.11.2011 17:41]
04.11.2011 17:40:24  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

mir gahts au biz darum das jobs ohni problem is usland verlageret werde dörfe und genau die gliiche firmene billiglohn arbeiter usem usland holed und trotzdem extrem hochi priese hend.


bedank di bi FDP und SVP wo konsequent jeglichi versüech d wirtschaft me in d verantwortig z näh schitere lönd. das isch mir au es dorn im aug.

aber schlussändlich machsch du nid viel anders wenn im usland konsequent gosch go ichaufe, du verlagerisch eifach dini kaufkraft ins usland. und zwar uf diräktem wäg.

ich verdien übrigens au keini 8000.- im monet. aber klar, 4300.- isch scho langsam am minimum wenn me sich no die einti oder anderi gueti sach leischte will, ne, das stimmt. aber materielli sache sind doch eh überbewärtet ;D
04.11.2011 18:00:13  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

 
Zitat von -Riddick-

mir gahts au biz darum das jobs ohni problem is usland verlageret werde dörfe und genau die gliiche firmene billiglohn arbeiter usem usland holed und trotzdem extrem hochi priese hend.


bedank di bi FDP und SVP wo konsequent jeglichi versüech d wirtschaft me in d verantwortig z näh schitere lönd. das isch mir au es dorn im aug.

aber schlussändlich machsch du nid viel anders wenn im usland konsequent gosch go ichaufe, du verlagerisch eifach dini kaufkraft ins usland. und zwar uf diräktem wäg.

ich verdien übrigens au keini 8000.- im monet. aber klar, 4300.- isch scho langsam am minimum wenn me sich no die einti oder anderi gueti sach leischte will, ne, das stimmt. aber materielli sache sind doch eh überbewärtet ;D



wenni gnueg verdiene gangi sicher au nöd is usland go poschte, aber momenan müend die 4100.- netto lange und ich will ja nöd jede tag riis esse, darum chaufi zurziet grad konsequent im usland ih Augenzwinkern

Als biespiel, in Züri isch de durschnittslohn ca bi 8000.-/monat

http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/stadt/berdurchschnittliche-Loehne-fuer-Zuercher/story/22260669

als stromer isch mer quasi die unglernti putzfrau lut dere statistik, sogar unterem tüfschte schnitt Breites Grinsen

und hett ich die 6000 wie uf dem statistikding würdi garantiert alles ide schwiez chaufe und 3 mal pro jahr id ferie gah Augenzwinkern
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 04.11.2011 18:16]
04.11.2011 18:15:00  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
machsch hald mal de sibe und de aschlüssend de pl

de hesch au dini 8k uf de site.
05.11.2011 8:58:39  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Artemos

AUP Artemos 22.07.2012
Wie laufts da eigentlich mit so Abstimmige und so Zügs?

Ich kopier mal de Post us em Züri Forum da ine:

 
So - habe ein ähnliches Problem in der Familie: Cousin will heiraten und Geld ist knapp - schliesslich ist er vor 10 Monaten Vater von Zwillingen geworden.
Jetzt gibts in Schaffhausen aber DIE Lösung - eine Hochzeitsmesse verlost eine ganze Hochzeit! 40'000 Stutz im Wert von Gutscheinen für die verschiedensten Dinge, die man anscheinend für eine Hochzeit braucht.

http://www.dereferer.org/?+http%3A%2F%2Fwww%2Ehochzeits%2Dfestmesse%2Ech%2Fwettbewerb%2Dinfo%2Fwettbewerb%2Dinfo%2Ephp

Meine Bitte: Andrea Meier und Franco Panscera deine Stimme geben, damit extrem viel Karmapünkte sammeln. Heute Abend die Sau raus lassen und (siehe Karmapunkte) morgen keinen Kater haben. Ich finde: das könnte klappen und bedanke mich im Namen der Familie für jede Stimme.

[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Artemos am 08.11.2011 3:34]
08.11.2011 3:27:31  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
 
Zitat von -Riddick-

s piinliche isch, ich han grad erfahre das das en bekannte vo mir gsi isch



Ohni gross druff zrugg zcho. Würd mi trozdäm no wunder näh. Isch sini Hand "zerstört" oder was isch denn wirklich bassiert? Vielleicht chashc uns jo ächti Infos liefere!?
08.11.2011 9:34:11  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Mega Spucknapf

 
Zitat von -Riddick-

s piinliche isch, ich han grad erfahre das das en bekannte vo mir gsi isch



Ohni gross druff zrugg zcho. Würd mi trozdäm no wunder näh. Isch sini Hand "zerstört" oder was isch denn wirklich bassiert? Vielleicht chashc uns jo ächti Infos liefere!?



ja gseht lut sinere fründin anschienend nöd so guet us, sowiet ich verstande han isch de dume mittel und zeigfinger weg. Er isch aber nonig ide schwiez.

Irgendwie krass, ich han ihn total als eher zrugghaltende und ruhige mensch kenne glernt. Daher chan mer vorstelle das er eine vo dene isch wo eimal chli en scheiss mitmached und denn total hart bestraft werded. Und die wo ständig scheiss baued immer devo chömed.

und ich finde de blick isch scho zwiet gange mit fotis vo ihm unds huus wo er wohnt veröffentliche. Irgendwo dure hät er scho so e sehr härti straf übercho obwohl er sicher selber schuld isch.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 08.11.2011 15:11]
08.11.2011 15:10:05  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Mega Spucknapf

 
Zitat von -Riddick-

s piinliche isch, ich han grad erfahre das das en bekannte vo mir gsi isch



Ohni gross druff zrugg zcho. Würd mi trozdäm no wunder näh. Isch sini Hand "zerstört" oder was isch denn wirklich bassiert? Vielleicht chashc uns jo ächti Infos liefere!?



ja gseht lut sinere fründin anschienend nöd so guet us, sowiet ich verstande han isch de dume mittel und zeigfinger weg. Er isch aber nonig ide schwiez.

Irgendwie krass, ich han ihn total als eher zrugghaltende und ruhige mensch kenne glernt. Daher chan mer vorstelle das er eine vo dene isch wo eimal chli en scheiss mitmached und denn total hart bestraft werded. Und die wo ständig scheiss baued immer devo chömed.

und ich finde de blick isch scho zwiet gange mit fotis vo ihm unds huus wo er wohnt veröffentliche. Irgendwo dure hät er scho so e sehr härti straf übercho obwohl er sicher selber schuld isch.



Ah walla merci. Hm hani gar nid mitbecho wägm Blick, dä Rotz luegi halt eifach nid ah eigentlichBreites Grinsen

Hm würd mi aber au nid verwundere, wenns en sehr aktive ir Kurve isch. Scho gnue lüt kenne glernt, wo chum e wort use bringe, aber ir Masse am Match d Sau uselöhn. Und das mitm "drvo cho" sprich es bassiert nüd. Jo sicher, aber die Lüt mache das eigentlich au nid numme wäge susch sit Johre und wüsse wo welli Schlupflöcher sind etc.

Wobi is schönschd immerno dr kolleg find, wo imne Stadion Sektor chef isch am Igang, dä würd mi mit allem dure lohBreites Grinsen
08.11.2011 15:39:07  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Fonduestübli ( Spinnsch, Fondue im Summer? )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum