Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: 50 Cents ( 75 Rappe )
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
75 Rappe
Han mal wieder die provisorischabschlusstürrechnig becho (fräged nöd wieso so spat, hett öppis mit minere art z'tue bide stüürerchlärig bis uf die 2t mahnig zwarte...)

am end laufts druff use das ich nachstüre berappe mues (als ob die 24 stutz woni scho in 3 bequeme rate zahlt han (je 8 stutz) nöd lange würded), und zwahr genau 75 Rappe

kas wunder das de staat ka geld hett... verschickt ja die ganz zit sinnlosi rechnige wod bearbeitig es vilfachs vo dem chostet wos demit inämed

PS : Pillepalle... glaub ich zahl au die rechnig mit de 3 bigleite izahligsschii "in bequemen raten"
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Lunovis am 07.11.2004 12:43]
28.07.2004 19:43:31  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
dino the pizzaman

dino the pizzaman
das isch halt wänn mer alles computerisiert. da bechunt mer au mal rächnige über 0.- will mer no suschtigs verrächne tuet und ersatzsändige hät etc. das isch halt nun mal so.

spare chönt mer a vielne orte aber mer wänd ja gar nöd afange mit ufzälle Augenzwinkern

aber das mit uf manige warte, ja das mach ich auch so. ich sött scho sit über eim jahr uf d'bank mis konto go umändere wills die art vo konti nüm git. ähm ja. machi dänn wänni ziit han peinlich/erstaunt
28.07.2004 20:13:17  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[BdD]DrKrabbe

[BdD]DrKrabbe
verschmitzt lachen
offiziell nüt verdiene und verrächnigsstüüre ikassiere findi immerno de bescht wäg das mit dene stüüre z löse...
28.07.2004 22:41:31  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
dino the pizzaman

dino the pizzaman
offiziell nüt verdiene und defür spöter biitragslücke müese zahle? ja dänn zahli doch lieber mini paar rapee stüüre.

aber gäld zrugbecho isch scho e schöni sach, au wänns bim mim kontostand nöd grad d'wält isch
29.07.2004 22:29:26  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
TheWomanizer

Leet
 
Zitat von dino the pizzaman
...defür spöter biitragslücke müese zahle? ja dänn zahli doch lieber mini paar rapee stüüre...



Ehrlich gsait hoff ich, mich nie - egal ob i in D oder CH lebe wird - uf ä Altersvorsorg vom Staat möse z verloh... peinlich/erstaunt
30.07.2004 16:52:24  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[BdD]DrKrabbe

[BdD]DrKrabbe
verschmitzt lachen
 
Zitat von TheWomanizer
 
Zitat von dino the pizzaman
...defür spöter biitragslücke müese zahle? ja dänn zahli doch lieber mini paar rapee stüüre...



Ehrlich gsait hoff ich, mich nie - egal ob i in D oder CH lebe wird - uf ä Altersvorsorg vom Staat möse z verloh... peinlich/erstaunt



mit dine inveschtitione is proschtituiertebuisness willd ab 30gi sogar die billigschte tussies mit gotthardtunnel ähnlichem verkehrsufkomme nümme überchunsch wirsch nach mine nöd repräsentative schätzige scho mit 40gi sozialhilf bezieh
30.07.2004 17:22:10  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Dr. John Zoidberg

Russe BF
vo mir wänds 700chf für 2 monet det wohne Pillepalle
04.08.2004 15:11:38  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
züri paradeplatz?
04.08.2004 18:33:19  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[BdD]DrKrabbe

[BdD]DrKrabbe
hetme dänn halt als fernsehstar mit 2.5millione brutto...
05.08.2004 8:03:48  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
han übrigens letschti mini schlussrechnig übercho

im monopoly würd etz heisse: "die bank hat sich zu ihren gunsten geirrt..."

jedefalls hend d'stürfritze usegfunde dasi 15 Rappe - In Worten: Füüüfzääääh Rappe zwill zahlt hegi (inkl, Zinse).
weni würd wöle chönis gfeld bide Gmeind go abhole oder eifach scho i die nächscht stürrechnig iflüsse laa.
mis innere Ich kämpf etz scho zimli degäge das ich das nöd würkli gang go abhole

Pillepalle


PS: gschlage wird das ganzi nume vode gschicht vomne kolleg, dem hends sis ricardokonto gsperrt wil er e provision nöd zahlt hett, über 5 Rappe...
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Lunovis am 07.11.2004 12:45]
07.11.2004 12:40:08  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[HoC]DarkImp

DarkImp
 
Zitat von Lunovis

PS: gschlage wird das ganzi nume vode gschicht vomne kolleg, dem hends sis ricardokonto gsperrt wil er e provision nöd zahlt hett, über 5 Rappe...



ah was. Am beschte findi immerno d stürerklärigsabrächnig mitem Ihzahligsschiin über 0.00 CHF mit den Augen rollend
Und mi Vater het vom Arzt letschti grad en Ihzahligsschiin per A-Post becho, willer sich bim rächnig-zahle vertippt het ... 10 rappe zwenig mit den Augen rollend

€: und NEI, die arztpraxis isch nit so gross dases e hyper-megacomputer hätt wo das automatisch usdruckt usw. ... dä brief hän sicher 2 Lütt gseh bevorsien verschickt hän ... Kopf gegen die Wand schlagen
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von [HoC]DarkImp am 07.11.2004 17:55]
07.11.2004 17:54:39  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
luschtig wird ersch wenn abgmahnt wirsch wild d'rechnig über 0.00 Fr nöd zahlt hegisch... hani aber na nie erlebt
07.11.2004 18:12:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
KillerFisch

X-Mas Arctic
 
Zitat von Lunovis
mis innere Ich kämpf etz scho zimli degäge das ich das nöd würkli gang go abhole



Gangs go hole und tues id Kaffikasse... Breites Grinsen
07.11.2004 20:43:20  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
die isch etz scho 2kg schwer...
24.11.2004 21:38:19  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[HoC]DarkImp

DarkImp
 
Zitat von Lunovis
die isch etz scho 2kg schwer...



ich nimmse dr gärn ab Breites Grinsen
25.11.2004 14:34:23  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
nixda, ich bruch doch e chlini reserve zum chratze
25.11.2004 17:57:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: 50 Cents ( 75 Rappe )


mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

| tech | impressum