Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: limmattal ( events etc )
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
dino the pizzaman

dino the pizzaman
events etc
salü ch-forum

ganz was eifachs: wer isch so us de region limmattal oder isch öfters dötte und chan mer chli hälfe? ich sött i usefinde wases i de region limmattal (ab dietike bis spreiti, links und rächts dhöger duruf) so für events git. vorallem parties und so zügs. sägs club-aläss (obwohl würkli viel devo gits ja nöd) oder ebe au so chlini parties vo irgendwelche privatpersone wo öffentlich sind, so zügs halt.

wänn irgendwer chli inputs hät, ev. e website oder susch was, wäri froh wänn er sich churz da ine mälde chönti.

thx
14.03.2005 9:47:23  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
KillerFisch

X-Mas Arctic
Isch nöd letscht Wuchenend z Dietike ä riiiiiiiiiiiiiese Disco ufgange?
14.03.2005 17:09:25  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
also in schliere gitz immer so um die 11i e riese schlegi bim bahnhof





peinlich/erstaunt







*me runs*
14.03.2005 17:49:59  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
KillerFisch

X-Mas Arctic
Breites Grinsen

Aso die uuuuuuuuultra Monsterdiso "Musikpark A1" z Dietike macht erscht am nöchschte dunnschtig uf han i grad festgstellt...
14.03.2005 19:39:58  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
dino the pizzaman

dino the pizzaman
jaja die isch mer au bekannt. jessesgott, da sind wieder so schuppe wo du am beschte amene samschtig abig istampfe lahsch mitsammt de bsuecher, das macht dumgäbig wieder chli ... ja... wie söll mer säge, wohnlicher peinlich/erstaunt

aber ja. hät susch no wer irgendwie tips? es ghat mer au meh um insiderzügs wo nöd grad - wie die disco - uf tusig plakat bekannt gmacht wird Augenzwinkern


und no was ganz anders: wo bechum ich i de region zürisee etc. e guets beizli oder restaurant mit schöner lag, wo mer chan easy dusse hocke und - achtung jetz isch WICHTIG - wo mer sbeschte glace vo de wält bechutn. also sozsäge. hintergrund: frau usfüere wo gern glace isst unds nie erwarte würd dassi au eis neh würd Augenzwinkern
14.03.2005 21:44:02  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[BdD]DrKrabbe

[BdD]DrKrabbe
...
 
Zitat von dino the pizzaman
und no was ganz anders: wo bechum ich i de region zürisee etc. e guets beizli oder restaurant mit schöner lag, wo mer chan easy dusse hocke und - achtung jetz isch WICHTIG - wo mer sbeschte glace vo de wält bechutn. also sozsäge. hintergrund: frau usfüere wo gern glace isst unds nie erwarte würd dassi au eis neh würd Augenzwinkern



gasch z rappi zum dieci ufem fischmarktplatz.
14.03.2005 22:01:52  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
dino the pizzaman

dino the pizzaman
ja rapersville hani mier au scho überleit, isch ja nöd wüescht dötte, vorallem bi schönem wätte rund so. au am sunntig offe? gueti parkplatzmöglichkeite? sött ebe grad mit emene chline usfährtli verbunde si.

/edit: iuch gsehn grad das isch en takeaway? also es gächti au chli drum dasses es schöns resti mit guetem ambiente und so isch peinlich/erstaunt e dönerbude wär also sfalsche *räusper*
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von dino the pizzaman am 15.03.2005 8:12]
15.03.2005 8:08:07  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[BdD]DrKrabbe

[BdD]DrKrabbe
ja muesch schochli luege, also de dieci isch eigentli en pizzakurier Augenzwinkern aber s glace lädeli isch so was zwüschedure...isch scho kei dönerbude wo no glace verchauft...isch es lokal, wo dine halt nume paar stehtisch het und dusse chasch friedlich hocke im summer, mit blick uf de see...s glace isch aber würkli edel det, chunsch au so chnoblauch glace und so gschpäss über, wänn dini begleitig chli experimentierfreudig isch Breites Grinsen
15.03.2005 20:10:05  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
dino the pizzaman

dino the pizzaman
ach du chnoblauchglace, ich weiss ja nöd Breites Grinsen dänn doch lieber dönerglace. ja hm. chans ebe vorher schlächt go abkläre so vo wäge churz usefahre und luege und so, da lit nöd dine. naja. hm. *sichkratzt* ich bhalts mal im hinderchopf merci uf jede fall!
16.03.2005 3:11:22  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Zombie46

AUP Zombie46 07.04.2012
--> schliermer \o/

s A1....naja säg jetzt mal nöd so vill dezue....wird aber hald scho zimli wahnsinnig sehr vill osteuropäischi bsuecher ha....

hmm was lauft da so in nöchster ziit....naja vill gitts ja scho nöd.....kA aber ich meld mi wenni öppis han. wieso denn grad im limmattal?
17.03.2005 19:08:51  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
dino the pizzaman

dino the pizzaman
gaht primär um de event-planer.ch wo mer jetzt is limmattal usdehned. ich schaf bi dere bude und wohne au im limmattal und darum hädns mer gseit ich söll mal churz chli zämesuechew as mer so für event-quälle findet. aber ebe es git ächt nöd viel. und ich bin au nöd so würkli limmattal-verbunde peinlich/erstaunt darum isches schwierig so chlineri öffentlichi chällerparties und suschtigi verastaltige aller art izfange wänn mer nöd würkli regionverbunde isch...


aber viel viel wichtiger wär jetzt es guets glace-usflugsziil im grossrum züri/aargau. nöd grad inere stadt, lieber chli abgläge ODER amene schöne ort, z.b. am see (eifach nöd grad züri city). iiiirgendwer kännt sicherlich was? peinlich/erstaunt
17.03.2005 19:11:18  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
dino the pizzaman

dino the pizzaman
 
Zitat von KillerFisch
Breites Grinsen

Aso die uuuuuuuuultra Monsterdiso "Musikpark A1" z Dietike macht erscht am nöchschte dunnschtig uf han i grad festgstellt...


so ich hans gwagt, ich bin doch tatsächlich gard hüt abig i dem schuppe gsi. und hey ich mues säge ich bin doch es stuck wiit positiv überrascht gsi. zumindescht dlüüt dine sind doch nöd so schlimm wie vermuetet. de sound und s'ganze flair isch so chli alperockmässig, sprich nöd würkli hochstehendi dj-künscht, aber alkohol und willigi fraue wo s'ersch mal in usgang gönd bis zum abwinke Augenzwinkern nei isch no cooli stimmig gsi. aber chunt natürli - wie überall - derb drufah mit wem mer dötte isch. aber doch, so übel isches gar nöd für e grossrumdisco inmitte vom nöd so schwizerische tal vo de schwiiz.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von dino the pizzaman am 26.03.2005 4:41]
26.03.2005 4:41:11  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Zombie46

AUP Zombie46 07.04.2012
naja sie lönd kei jugos und afaik au kei schwarzi ihne.....deswäge sött das effektiv nöd so es prob wärde fröhlich
26.03.2005 19:17:30  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
dino the pizzaman

dino the pizzaman
naja es isch halt weniger e disco i mine auge sondern en ort wo mer anegah chan und mit es paar kollege chan spass ha. jesses die händ nöd mal turntables. iri superacts sind 40jährigi lokal-dj's und ikaufti billig-dütschi, sprich musigmässig isches de gröschti schrott... aber ebe. who cares
26.03.2005 19:51:32  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
KillerFisch

X-Mas Arctic
 
Zitat von Zombie46
naja sie lönd kei jugos und afaik au kei schwarzi ihne.....



Nöd würkli, oder? Mata halt...
26.03.2005 23:32:31  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
dino the pizzaman

dino the pizzaman
sie sind zimli wählerisch sägemers so. au was iri chleiderreglegig agaht: kei muscle-shirts, kei tarnhose, kei hiphoperverchleidig, kei caps etc. guet letschtändli halt normali chleiderornig eifach usformuliert. aber si sortiered scho zimli us. kollege vonere kollegin säged au nöd inecho, und die sind eigentlich mehr oder weniger ok. meh oder weniger.
27.03.2005 9:48:30  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
BuddelWilli3

X-Mas Leet
 
Zitat von dino the pizzaman
 
Zitat von KillerFisch
Breites Grinsen

Aso die uuuuuuuuultra Monsterdiso "Musikpark A1" z Dietike macht erscht am nöchschte dunnschtig uf han i grad festgstellt...


so ich hans gwagt, ich bin doch tatsächlich gard hüt abig i dem schuppe gsi. und hey ich mues säge ich bin doch es stuck wiit positiv überrascht gsi. zumindescht dlüüt dine sind doch nöd so schlimm wie vermuetet. de sound und s'ganze flair isch so chli alperockmässig, sprich nöd würkli hochstehendi dj-künscht, aber alkohol und willigi fraue wo s'ersch mal in usgang gönd bis zum abwinke Augenzwinkern nei isch no cooli stimmig gsi. aber chunt natürli - wie überall - derb drufah mit wem mer dötte isch. aber doch, so übel isches gar nöd für e grossrumdisco inmitte vom nöd so schwizerische tal vo de schwiiz.



Ich war gestern ebenfalls dort \o/

€ Die Inneneinrichtung ist ganz nett, jedoch kriegt man aufm Mainfloor auf der Tanzfläche fast keine Luft - die war sowas von beschissen (künstlicher Rauch, Zigis, etc.). Von Lüftung haben die irgendwie noch nicht viel gehört. Der DJ auf der anderen Tanzfläche nervte auch mit seinen Sprüchen. Dafür hat meine süsse 4 Tequilas gratis bekommen, weil sie auf dem Tresen war Breites Grinsen

€2: Hast du grad ein Foto von dir?
[Dieser Beitrag wurde 3 mal editiert; zum letzten Mal von BuddelWilli3 am 27.03.2005 15:44]
27.03.2005 15:38:53  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
dino the pizzaman

dino the pizzaman
nein kein foto. und ich war vorgestern dort, also freitags. und ja, dj's kann man dem nicht sagen... diese "ich-bin-vierzig-aber-hab-immernoch-ahnung-von-aktueller-musik-und-aktueller-djtechnik"-dj's gehen mir aufn den sack.
27.03.2005 15:54:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[BdD]DrKrabbe

[BdD]DrKrabbe
http://mitglied.lycos.de/gahandi/gw058.jpg findet dino Augenzwinkern
27.03.2005 16:08:21  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
dino the pizzaman

dino the pizzaman
wännscho hettisch sgruppefoti müese neh
27.03.2005 17:57:58  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
bene1234

Leet
ich nix verstehen
29.03.2005 17:16:13  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
das sein Schweizer Forum...
Swift sein grosses chef von hier,
Plex sein kleines chef von hier

ich bin ihrer sprache sehr wohl geläufig

oh
29.03.2005 17:46:11  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: limmattal ( events etc )


mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

| tech | impressum