Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Auf ins Unbekannte ( Ferien einmal anders )
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
aowlex

Arctic
... Ferien einmal anders
Auf ins Unbekannte


Mein Plan für die Sommer Ferien.

Ich ha mir überleit im Sumer 05 chli i de Schwiez umezreise. Und zwar ohni gross en Plan für Underkünft. Ich denkä mit ere Schwizercharte und em Zuefallsmodus (Dartpfiel) lat sich guet e zuefälligi Route find.
S Ziel vo dem Trip wäri en Skateboardfilm z drehe und möglist viel possitivi Erfahrige z sammle.

Heti vo eui gärn gwüsst ob ir au scho so umegreist sind und wie debi eui Erfahrige gsie sind. Wirds es Problem sie mit em Schlafsack irgendwo dusse z nächtige und wies so mit Jugendherbergene usgseht.
Finanziell sind Hotel nöd drin und es Zält wäri z viel zum träge. Eventuell wäred mir mit em velo unterwägs was aber au nachteil hät.

Wär froh wänn ihr mir aber trotzdem empfelige für gwüssi ort mache chöntet wos ä guti Unterkunft, schöni Landschaft und Platz zum Skate het.
04.04.2005 7:27:58  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
TheRealPlextor

therealplextor
 
Zitat von aowlex
.... und es Zält wäri z viel zum träge. Eventuell wäred mir mit em velo unterwägs was aber au nachteil hät.



Auso chumm - es Iglu wirsch ja wou no grad möge mitnä.
04.04.2005 7:38:36  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
prinzip: funktioniert
notwendig: beförderigsmittel (velo billig, zug/auto tür)

es zelt nimmt ka platz weg... mues ja nöd d'160kg luxususfürig sii sonder eher es 1kg 2mannzelt

und en zeltplatzfüerer mit de schwizercharte chönnt au nöd schade.
und denn eifach de nase naa... irgendwo landet me sicher, empfehlenswert wäri da d'innerschwiz oders rital wemmes chli gmüetlich ha will (de hetts normalerwis guet 30km/h ruggewind in richtig bodesee, isch recht easy zum trampe) Augenzwinkern
04.04.2005 8:26:26  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[HoC]DarkImp

DarkImp
sött keis Problem sii dänki, sueched euch e schöni schtreggi us, em Rhy entlang oder so
Mitem übernachte wärdedr scho öppis finde, und wender es zält händ: werum nit eifach neue e Buur froge öbdr uf sinere Wiise dörftet übernachte (notürlich ohni dräck z hinterloo usw.) ?!
04.04.2005 10:25:05  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
aowlex

Arctic
Zugköste wäred nöd s problem (GA). Isch zältä billiger als ä Jugendherberge?
S Problem wäri ebä au, das mir all zwei Tag e Steckdose bruched. Darum müässte mer fasch ine Jugi oder ufn Zältplatz. Aber merci für eui Tipps.
05.04.2005 7:39:26  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
BuddelWilli3

X-Mas Leet
Also betreffend Reisemittel: Autostopp. Hat bei mir jedesmal geklappt und du landest garantiert immer an einem Zufallsort (einfach dorthin mitfahren, wo auch der Fahrer hinwill).

€ Pennen kann man im freien, ein kleines Zelt ist nicht gross oder schwer, kann man leicht mitnehmen. Beim schlafen im freien einfach nicht grad dort, wo euch die grünen/bauern evt. sehen könnten mit den Augen rollend
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von BuddelWilli3 am 05.04.2005 9:13]
05.04.2005 9:12:44  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Zombie46

AUP Zombie46 07.04.2012
 
Zitat von aowlex
[b]Isch zältä billiger als ä Jugendherberge?b]



aso mach ich en denkfähler wenns für mich eifach gar nüt zahle oder wenig zahle isch? Mata halt... aso ich würd säge dass zälfe scho billiger isch. und wägem strom mer chann ja immer wieder abwächsle
05.04.2005 21:32:51  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
 
Zitat von BuddelWilli3
Also betreffend Reisemittel: Autostopp. Hat bei mir jedesmal geklappt und du landest garantiert immer an einem Zufallsort (einfach dorthin mitfahren, wo auch der Fahrer hinwill).



tuet der de arsch immer na weh?

PS: wemme mit sägemer mal 4 lüt autostopp macht wird wohl nie eine ahalte
06.04.2005 18:36:48  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Zombie46

AUP Zombie46 07.04.2012
ich missbruch mal rasch de thread.....was isch die bescht möglichkeit priise nahzluege um mitem zu nach düütschland oder prag zfahre? aso jetzt gahts drum online nahzluege Augenzwinkern
15.04.2005 19:39:03  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
de nächscht bahnschalter... wenn glück hesch bediened die dich au wenn e leine treisch (eifach nöd zvill leder dezue aha)
15.04.2005 20:20:21  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Zombie46

AUP Zombie46 07.04.2012
 
Zitat von Lunovis
de nächscht bahnschalter... wenn glück hesch bediened die dich au wenn e leine treisch (eifach nöd zvill leder dezue aha)



wieso hani nur gwüsst dass genau vo dir genau die antwort chunnt
äxtra für dich hani gschriebe es göchi drum s online nahzluege. und de 2. teil vo dinere antwort verstahni (wahrschinli dinere undglaubliche vorrussehig entsprechend) nöd.
15.04.2005 20:39:01  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Auf ins Unbekannte ( Ferien einmal anders )


mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

| tech | impressum