Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: PC - Geschäft gesucht ( Zürich )
[1] 2 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
Limbi

Arctic
Zürich
Ich sueche en PC - Lade wo chlikomponänte verchauft i dä nöchi vo oder in züri.
Onlineshops machet mich i dem berich nöd so a. Da fählt mer wohl s'vertraue.

Kännt öppert en guete lade däfür? Also en lade wo ghüss, chüeler, chartene usw. verchauft?

Han es paar shops in züri im netz gfunde, aber eventuell hät öpert vo eu scho gueti erfahrige miteme gschäft gmacht.

Merci!
06.04.2005 16:50:38  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
digitec (technopark)
steg (dietike, bim mediamarkt)

sind mini zwei stammshops... sind beides schachtelläde, will heisse gueti priise und null beratig... has trotzdem gern Augenzwinkern

unter ferner liefen gitz na de pchai (weiss allerdings nümm wo de isch, bin nume eimal gsi und das vor jahre) und es paar anderi wommer grad nöd in sinn cho wend
06.04.2005 18:31:07  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Limbi

Arctic
Ja dietike han ich au scho empfolle übercho. Wird dänn mal det ange go!

Merci!!

Falls suscht no öpert gueti läde kännt, ane dämit!

/e: Was gäbt's dänn für gueti schwizer onlineshops? Fröge nur us neugier.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Limbi am 06.04.2005 20:42]
06.04.2005 20:41:45  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
bschtelle fasch alles bi digitec.ch, wie gseit chöntsches au go abhole...aber irgendwie findi amigs nie en lade wo günschtiger isch. und probs hani bi dene no nie gha, tiptob.
06.04.2005 21:01:46  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
PhYsIcA-KiLl*N2O*

X-Mas Arctic
also min Fav isch pc4all.ch oder xtremcooling.ch


aber isch meh Modingfröhlich
06.04.2005 21:06:54  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DoS|Scorpion

AUP DoS|Scorpion 09.03.2009
Chliine Tip: Gang ja nöd in PC-Hai z Züri a dä Dufourstrass. Diä chömet aber sowas vo nöd druus Mata halt... Unglaublich...

digitec!
06.04.2005 22:55:01  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
dino the pizzaman

dino the pizzaman
bin ebefalls stammchund bim steg. guete lade. also will heisse hauptsächlich gueti priise. beratig, naja, oft halt nöd ihres hauptgschäft. und grad bi steg chan mer au online bstelle, da sött mer kei bedänke ha. klappt guet.
07.04.2005 7:53:00  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Limbi

Arctic
Ich danke manchen von euch für sachliche Antworten...

Ich wirde diä gschäft emal dure ga.
Säget: Bechunt mer imene gschäft es mainboard mit platz für 2 prozässore über? Und was chostet das?
Will das würd mich reize.
07.04.2005 14:33:46  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[CH]Swift

swift
bitte nicht ausrutschen, der boden wurde von der putzmanschaft frisch aufgenommen...
07.04.2005 16:27:15  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Limbi

Arctic
@swift: Häsch di chli im board verirrt oder was?
07.04.2005 17:12:26  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
dualprozessore bringeds nöd... es git eigetlech kas bezahlbars programm wos nume mal understützt geschweige denn usnütze würd. in diesem sinne fortgschmissnigs geld

und die mainboards findsch bim steg (jedefalls früener hetters gha) oder bim arp.datacon (irgendwo im zugerland, relativ tüür, hett aber alles woder nume denke chasch)

aber ebä... wer zahlt scho gern versandgebühre wnns schachtelläde vor ort git
07.04.2005 17:58:23  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
KillerFisch

X-Mas Arctic
Quake 3 unterstützt DualProzzis... peinlich/erstaunt
07.04.2005 18:26:02  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
 
Zitat von [CH]Swift
bitte nicht ausrutschen, der boden wurde von der putzmanschaft frisch aufgenommen...



*uf de bode spuck*
07.04.2005 18:52:34  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[CH]Swift

swift
wart du nu bürstli Wütend
07.04.2005 19:04:47  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Limbi

Arctic
Aha! Isch's also nöd so, dass mit zwei prozässore automatisch jedes prog. doppelt so schnäll öffne wird?
08.04.2005 0:48:33  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
dino the pizzaman

dino the pizzaman
 
Zitat von Limbi
Aha! Isch's also nöd so, dass mit zwei prozässore automatisch jedes prog. doppelt so schnäll öffne wird?


nei. höchschtens s'finanzprogramm gaht dopplet so schnäll uf zum der säge dass du pleite bisch will du gäld für nüt usem feischter grüert häsch. aber bezüglich sortimänt: de online shop vo de gschäft deckt sehr guet das ab wo sie au im lade händ... chasch au super was reserviere binere bestimmte filiale (z.b. bi steg machi das amigs wänni gsehn es hät nume no eis stuck in dietike, gseht mer alles schön über de online shop) etc.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von dino the pizzaman am 08.04.2005 8:17]
08.04.2005 8:16:48  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Zombie46

AUP Zombie46 07.04.2012
also ich persönlich würd vom steg eher abrate. er isch zwar schono billig aber 1. gaht irgendwie 70% vo dennä kaputt und 2. isches uuu huere müehsam bi dennä wenn öppis kaputt gange isch.....

aso ich würd de http://www.brack.ch empfähle hani durs band ewäg gueti erfahrige gmacht.

au de http://www.topd.ch hätt mi no nie enttosche.
09.04.2005 14:06:00  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
also mitem steg hani in punkto support eigetlech fasch ka problem gha... all sache wo kaputt gsi sind hends mer astandslos ustuscht, bi minere hd sogar gegenes türers grät will mer die verdammti seagateplatte 2 mal im gliche zitfenschter abgschmiert sind...

einzige negativpunkt isch die scheissvercherslag in dietike
09.04.2005 23:25:18  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
dino the pizzaman

dino the pizzaman
chans au nöd bestätige, support bis jetzt immer makellos. muesch nöd astah wänn du e reparatur häsch wills en eigene schalter git und sie stelled au kei frage sondern tusched eifach us oder schicked ih. für gross umediskutiere händ die gar kei zit

und warum söll bim steg meh kaputt gah als bi andere? meinsch er chan billiger verchaufe als anderi läde will er vo de hersteller nume die war chauft wo mal abem flüssband gheit isch oder so? Augenzwinkern

und @lunovis: wieso meinsch scheiss vercherslag? vo wo us fahrsch dure? ich würd amene samstig immer zersch uf dietike hindere fahre und dänn dötte über dbrugg gradus richtig kehrichtsverbrännigsalag und dänn vo hinde an steg cho, so umfahrsch de ganzi mediamärtstau.
10.04.2005 8:54:46  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
ichmein dasi meischtens kas auto han, darum...

woner na in schliere gsi isch hani schnell am abig chöne ane, etz muesi 30 mal umstige
10.04.2005 10:42:03  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Limbi

Arctic
Ich danke eu nomal!

Ich han no niä en pc sälber zämegstellt. Drum weiss ich nur nöd woruf ich achte muess bim ghüss und em mainboard.

Was haltet ihr vo dem ghüss? Klick

Jetzt mini frag: Wür jetzt jedes mainboard zu dem ghüss passe? Oder müend diä abgstimmt si? Also ich dänks weniger, suescht müesst jo jedes ghüss en eigene mainboard ha oder?

Ussert mit em mainboard känne ich mich gnueg mit dä komponänt us.
http://www.brack.ch/aspx/Shop/preisliste.aspx?ID=180
Welles mainboard würdet ihr jetzt vo dä wähle (mal abgseh vom pris)?
10.04.2005 14:53:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
punkd

AUP punkd 17.03.2010
Frage
passt zwar nicht ganz aber ich versuchs mal

gibts im umkreis von aarau (also basel - zürich) nen laden in dem man ne gebrauchte xbox zu nem annehmbaren preis bekommen kann/könnte?

brauch etwas unterhaltung für die langweiligen aarau nächte Breites Grinsen
11.04.2005 16:07:05  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
ricardo.ch
11.04.2005 18:24:03  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Limbi

Arctic
Bi hüt im steg gsi.
*hust* also ihr hättet mir au säge chöne, dass das so chli isch... Augenzwinkern

1 stund ZVV für 5 minute iäluege. Verdammt... Da han ich ächt nur chöne dä chopf schüttle. Han gmeint dietike - das industriegebiet - hägi viel grösseri gschäft i allne branchene. Aber dä steg hät mi vo dä grössi her ächt enttüscht, aber ich han immerhin erfahre, dass sie alles und au immer s'neuste uf lager händ. Vo demher bin ich eigentlich rächt zfriede mit dem gschäft.
16.04.2005 19:04:37  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
betruebt gucken
wo isch dänn s problem? wännt wilsch schachtle aaluege chasch ja in mediamarkt...
16.04.2005 19:07:58  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
errm... de steg isch glaub mittlerwile ein vode gröschte pchändler ide schwitz

*hust*

nume will de verchaufsruum so "chlii" isch heissts na nüt. s'lager umfasst beinahe s'ganze undergschss vom sebe gebäude.

und was wilschder imne schachtellade bitte aluege? da luegt me im netz wasme will und holts denn. fertig
16.04.2005 21:13:53  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Limbi

Arctic
Naja ich hätt halt welle meh ghüss und so chöne "live" gseh und mer en idruck dävo mache. Mich hät dete numme eis einzig vo dete fasziniert und das hät mich halt chli enttüscht.

Also chamer diä sach online bstelle, dänn dete go aluege gah und wämer zfriede isch mitnä?
17.04.2005 1:19:50  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
suechsch der im netz us wasd wilsch, machsch e lischte und nimmsch sie mit...

bim digitec stönd na relativ vill ghüüs ume
17.04.2005 10:24:07  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Limbi

Arctic
Isch's bi brack.ch glich? Händ diä filiale? Chan ich suscht au bi dene diä sach abhole?
17.04.2005 19:30:44  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Zombie46

AUP Zombie46 07.04.2012
 
Zitat von Limbi
Isch's bi brack.ch glich? Händ diä filiale? Chan ich suscht au bi dene diä sach abhole?



naja de verchaufsteil isch au zimli chlii....du chasch der s züüg aber ide meischte fäll lah zeige vor allem bi ghüüs wod gern mal es bitz wottsch live gseh und es bitz rüttle zum luege obs au stabil isch und so. lüütisch am beschte eifach vorher male ah und seischne wenn dassd chunnsch und obs möglich wär das und das ghüs denn zbesichtige. sind uuf jedä fall sehr kundefründlich die lüüt döt
17.04.2005 20:13:15  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: PC - Geschäft gesucht ( Zürich )
[1] 2 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

| tech | impressum