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 Moderiert von: Cortex


 Thema: [CS:S] de_losttemple2 *beta* ( by d00ds.com )
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Stard00d

Arctic
by d00ds.com
Moinsen,

endlich hats mal wieder eine d00ds map ins beta Stadium geschafft. Und da es eine Nachfolger map ist (kein remake), war die Sache diesmal ziemlich anspruchsvoll. Einerseits will man das Flair und den Wiedererkennungswert des Vorgängers erhalten, andererseits will man die map maximal pimpen.
Aber ich bin mit dem Endergebnis zufrieden.

Hessi hat ja schon auf mapcore gepostet, die anderen dürfen sich hier austoben Augenzwinkern


Map Name: de_losttemple2 *beta*

Author: StarD00d (d00ds.com)
Release Date: 12 August 2007
Number of Spawn Points: 40


Info:

This is the BETA version of de_losttemple2, the 5th map of d00ds.com following
de_rush
de_nightfever
de_cpl_fire and of course
de_losttemple / de_losttemple_pro.

The temple, once a jewel of the mayan civilization, is located near a lake deep in the jungle. Beside the enemy forces you have to fight the mosquitos aswell. Smoke Grenades proved to be quite successful.


Story:

After the discovery of a very well hidden secret inside a forgotten temple archaeologists all around the world are eager for more discoveries.
This time they are at the right place to look for but don't know it yet. They presume an entrance to a hidden chamber at spot A. However there is another entrance at spot B still undiscovered.
A group of so called terrorists take their chance to make some quick profit. Little do they know there are special forces waiting in the area to turn the plan into a failure.


Layout:

There are three main routes in the map: to the left a small temple at the cliff, through the swampy water in the middle directly beneath bomb spot A and to the right through the ruinous main temple hall. All three routes have in common that after taking over the hot spots the terrorists can storm both bomb spots. There is no specific A route or B route. However the counterterrorists can use three short routes to switch between A and B.

The map supports 40 spawns.

As always the map includes lots of custom textures, models, skybox and even sounds.


Screenshots:

01 - The water route in the middle (T side)

02 - The main temple hall

03 - The wooden bridge connects to A

04 - The small temple at the cliff route

05 - The small temple from the inside

06 - River and waterfall at the exit of the main hall

07 - Entrance to the main temple hall (T side)

08 - The hot spot of the cliff route

09 - Bomb spot A

10 - Bomb spot B

11 - The temple gate is guarded by serpent head statues

12 - The temple hall could use some restoration

13 - T Spawn

14 - Lost Temple - The Movie ?

15 - The overview


Performance:

Despite the use of numerous vegetation models performance turns out very well.
3 GHz Radeon 9800 runs on 120 fps average and 95 fps for the worst spot.
For comparison the same system at dust2 runs on 110 fps average and 85 fps for the worst spot.


Download:

Map incl. Nav-File: http://files.ingame.de/counterstrike/maps/css/de_losttemple2_beta.rar


Contact:

Please send us bugs & comments to
c o n t a c t @ d 0 0 d s . c o m
(remove the spaces)

Please feel free to host the map for download or on your gameserver.
Original download @ http://d00ds.com



Edit: Schriftfarbe rausgenommen, funzte irgendwie nicht.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Stard00d am 12.08.2007 16:36]
12.08.2007 16:33:41  Zum letzten Beitrag
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-ReaggyMan-

Arctic
I like the Screenshots from the map,
maybe i`ll download and play it.
The wooden bridge looks a bit like the one on atztec.

All in all i think this map is great as ever.
13.08.2007 14:20:59  Zum letzten Beitrag
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VoodooBenshee

Marine NaSe
sehr schön, kann man nicht anders sagen. ich liebe dieses setting sowieso
vor allem die atmo auf den bildern sagt mir auf jeden zu, auch der stil im ganzen - wunderbar
19.08.2007 11:58:27  Zum letzten Beitrag
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m1cH!

m1cH!
Ich stimme Voodoo eigentlich zu. Dafür das außer den Pflanzen warscheinlich alles gebrusht ist sieht es wirklich schön aus. Ich würde noch probieren einen besseren Übergang zwischen Steinplatten und Gras herzustellen (Siehe Bild 13). Vielleicht per Overlay oder so. Einfach damit die Kanten nicht ganz so stark sind.
19.08.2007 22:22:27  Zum letzten Beitrag
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sUbileUs

Arctic
schöne Map
Nur wie leider so oft gibt sich der Mapper sehr viel Mühe mit der Map selbst, die Waypoints dagegen werden einmal automtisch erstellt und dann ungeprüft übernommen.
Beispielsweise können die Bots nicht die Holzbrücke zwischen den beiden Bombspots benutzen, noch den Mauerdurchbruch links vom T-Spawn.
Hab das mal gefixed und hier:
http://www.csnavcentral.com
hochgeladen.
(da ist auch eine gefixte Version zu de_losttemple_pro, auf der die Ts vom Spawn aus über die rechtsgelegene Brücke nehmen)
25.08.2007 18:10:01  Zum letzten Beitrag
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 Thema: [CS:S] de_losttemple2 *beta* ( by d00ds.com )


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