Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« erste « vorherige 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 99 nächste » letzte »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
darkimp

DarkImp
betruebt gucken
 
Zitat von Kif

http://www.20min.ch/finance/dossier/finanzkrise/story/Juso-will-bei-der-UBS-einmarschieren-29327201

i bi churz devor, am donnstig frei zneh Breites Grinsen



jo würd zudr passe... kei ahnig vo nütt aber hauptsach drgäge.
21.10.2008 16:59:52  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Artemos

AUP Artemos 22.07.2012
\o/ Steischmeisse!!



____________________

Ich bin ja au defür, dass die Boni zrug chömed, aber ob die Aktion de gwünschti Erfolg bringt, weiss ich au nöd.
21.10.2008 17:01:09  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
betruebt gucken
 
Zitat von darkimp

 
Zitat von Kif

http://www.20min.ch/finance/dossier/finanzkrise/story/Juso-will-bei-der-UBS-einmarschieren-29327201

i bi churz devor, am donnstig frei zneh Breites Grinsen



jo würd zudr passe... kei ahnig vo nütt aber hauptsach drgäge.

Klar, nume weli e Aktion guetheisse, hani gad kei Ahnig.
Isch natürli au klar, das Herr BWL au für so riese Boni fürs Topmanagment isch, wel er sich früehner oder spöter au i sonnere Position gseht. Solidarität mitm Ospel! Oder so.
Natürli führt das ei mol meh zunere Grundsatzdiskussion: Was rechtfertig so derartigi Lohnsumme? (und do bini sicher, weisch du e passendi antwort!)
Und was rechtfertigt überhaupt en Bonus(wo jo eigetil, wie s wort seit au e entlöhnig für überdurchschnittlichi leischtige sii sött), wenn me e bank am staat an karre gfahre het.

und etz zum "sinn" vo dere aktion:
natürlich nützts nöd würkli was, und d UBS wird absolut gär nix ändere, aber es erzügt medierummel(jawohl, attentionwhoring! d SVP hets vorgmacht.), was d lüt echli zum denke aarege söll.

(mer isch klar, das die 7mia nöd nume fürs topmanagement sind. nichtsdestotrotz, wör mi d ufteilig doch wunder neh! aber i bi sicher, grossi überraschige wörs keini geh.)
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Kif am 21.10.2008 21:59]
21.10.2008 21:58:58  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
verschmitzt lachen
bisch ja nume nidisch
21.10.2008 23:42:08  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Sabberlatz

AUP Sabberlatz 27.05.2008
 
Zitat von Kif

 
Zitat von darkimp

 
Zitat von Kif

http://www.20min.ch/finance/dossier/finanzkrise/story/Juso-will-bei-der-UBS-einmarschieren-29327201

i bi churz devor, am donnstig frei zneh Breites Grinsen



jo würd zudr passe... kei ahnig vo nütt aber hauptsach drgäge.

Klar, nume weli e Aktion guetheisse, hani gad kei Ahnig.
Isch natürli au klar, das Herr BWL au für so riese Boni fürs Topmanagment isch, wel er sich früehner oder spöter au i sonnere Position gseht. Solidarität mitm Ospel! Oder so.
Natürli führt das ei mol meh zunere Grundsatzdiskussion: Was rechtfertig so derartigi Lohnsumme? (und do bini sicher, weisch du e passendi antwort!)
Und was rechtfertigt überhaupt en Bonus(wo jo eigetil, wie s wort seit au e entlöhnig für überdurchschnittlichi leischtige sii sött), wenn me e bank am staat an karre gfahre het.

und etz zum "sinn" vo dere aktion:
natürlich nützts nöd würkli was, und d UBS wird absolut gär nix ändere, aber es erzügt medierummel(jawohl, attentionwhoring! d SVP hets vorgmacht.), was d lüt echli zum denke aarege söll.

(mer isch klar, das die 7mia nöd nume fürs topmanagement sind. nichtsdestotrotz, wör mi d ufteilig doch wunder neh! aber i bi sicher, grossi überraschige wörs keini geh.)



Was rechtfertigt so e Lohnsumme? D'Bereitschaft Verantwortig imene grosse Maas z'überneh, oder au eifach 70h z'schaffe in dr Wuche? (Nimm mol a im Spitzemanagement isch e realistische Wert). Hätsch du Bock uf das? Alles zrugg z'stelle für e Karriere? Ich emel nid, vo dem her solle sie ruhig einiges mehr becho, sie "leiste" wirtschaftlich gseh jo au mehr. I bi genauso gege goldeni Fallschrim und sunschtigi Mauscheleie wo Leistig nüm 1:1 belohnt wird, aber hey: Es isch e AG, wenn do öbber dri z'rede het denn d'Aktionäre. Vo dem her wärs Aktionärerecht stärke mol e Sach wo meh sich chönnt überlege. E anderi wär, inwiefern d'Aktionäre selber schuld sind an dere Situation, schliesslich händ die in d'Händ klatscht und e harte becho wo Gschäftsjoor guet gsi sind, demit verbunde d'Forderig nach "mehr", vo ganz unde her ir Hirachie.

Und zum "Sinn" vo dere Aktion: S'regt d'Lüt zum denke in e total falschi Richtig a, aber das isch jo zimli klassisch aktuelli SP, d'Lüt jo nid ind Eigeverantwortig neh. I ha fast müesse chiese wo'n i d'Arena mit em Levrat gseh ha. Sowas vo verbohrt, nid Konsensfähig und am Thema vorbi. Wär en super Rechtspolitiker gsi.
22.10.2008 9:00:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von Sabberlatz

Lölchen, 22 jähriges Polittalent.. tolli Aktion



dass dr wermuth nid ganz putzt isch isch allgemein bekannt.
22.10.2008 13:29:41  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
Es extrems Bsipil:
En Mechaniker ide Novartis mitma verdienst vo ungefähr 50'000 - 60'000Fr. im Johr vergliche mitm Vasella(knapp 30Mio oder so im Johr. Bi nüme sicher.)
De Mech schaffet sini 42 Stund ide Wuche und de Vasella dini gegebne 70 stund.
2 Promill(!) vom Lohn für 60% vode Arbetsziit, wenn mer mol mitenand verglicht.
Natürli treit sower wie de Vasella meh verantwortig em Konzern gegeüber, jedoch sind die 50000% meh lohn(für ungefähr 170% meh schaffe) würkli dermasse gerecht?
ok, schlimmste wo en Mech aarichte chan, isch usversehe d Produktion en Tag oder zwo stoppe. Dem gegeüber chönd Lüt usm Verwaltigsrot uf ein Schlag hunderti Arbetslos mache. Mit 500(!) Entlassige hetemer übrigens em Dani sin Lohn dusse. Wa passiert, wenn ers versaut? er trettet zrugg, krigt e abfindig und den isch guet gsi...
Da sind für mi eifach schwindligi Dimensione wo schlichtweg i die falsch richtig laufed.

simmer ehrlich, mer wüsstet gär nöd, wa afange mit dem geld! zumol me mit 70h schaffe ide wuch au nöd würkli Zit findet, das uszgeh. mini meinig...
es goht eifach nuno ums geld scheffle, puri raffgier! s glich gilt au für die aktionär(die grosse, nöd die kliine hobbyaktionär), s geld mu sich vermehre, immer immer meh, ohni rücksicht uf die eigentlich stützi vo dere firma, d Mitarbeiter!
natürlich, so funktioniert au üsei wirtschaft, wo uf wachstum usgleit isch, aber wohii da führt, gsehmer in amerika und immer meh au in europa(working poor).
letschti hets e gueti ARTE-Doku geh wo d Verwandlig vomere stabile und sichere Familiebetrieb(mit niedrige rendite) zunnere sich für Aktionär rentierendi Firma entwicklet het. Irgend en Ami het sich d Mehrheit vode Aktie ufkauft, s Management usgwechslet, Lüt entloh, voilà: d Aktie sind id Höhi gschossa, Aktionär zfriede. De Arbeitnehmer hingege hets nochseha...

mer isch klar, das e sturi, wachstumsbremsendi haltig au nöd s Ziel chan sii, daher sött en Mittelweg aagstrebt werde, aber wenn der die obige Zahle mol vor Auge haltsch, denn gseni eifach es abdrifte ine falschi Richtig.

fahremer wiiter, i bi abgschweift. zude boni:
Luute em Johresbricht 2007 het d Novartis en Reingwünn vo knapp 12mia USD(Nemmemers mol 1:1 zu CHF peinlich/erstaunt) gmacht. Bravo. Easy, alli hend sich en Bonus verdient wöri säge.
Luegemer da vode UBS a.
Vorjohr 2006 11Mia Reingwünn(sofern i die Kennzahle richtig interpretiert han), 2007 jedoch 5Mia verluscht. Jetzt 2008 erneut es Debakel dur eri Immobiliespekulatione ide USA(nochwirkige vo 2007) und dezue no e Finanzkrise, wo sie aber nöd sehr vil defür chönd. Den au no e Geldsprüze vom Bund, also vo üse Stüürgelder.
so, jetzt aber wozue en bonus, wenn me nöd überordentlich was gleischtet het? (im gegeteil, mi het no es paarne lüt s huus underm arsch wegzoga)
wozue en bonus, wenn me sogär negativbetrag "erwirtschaftet" het?
wozue en bonus, wenn me vom Staat(wome sich übrigens Johrelang distanziert het!), no Understützigsgelder übercho het?

Thema Aktion: Wa isch den für di di richtig Richtig? i gse de zämehang gad nöd...
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von Kif am 22.10.2008 13:37]
22.10.2008 13:32:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Sabberlatz

AUP Sabberlatz 27.05.2008
I find die ganz Boni-Gschicht sehr zweischnidig. Einersits gib i dr Recht, das d'Beträg absurdi Zahle anehme (Aber: wenn weniger zahlsch gits halt en anderi Bude wo mehr zahlt), anderersits find ich stohts mir als nid Involvierte nid zue, enere privat (!) Firma go vorschribe wieviel sie wäm max. darf zahle. Das sotte inere Firma die wo's Risiko trage, sprich d'Aktionäre. Durch das denke mass i mr halt au nid a, drüber z'urteile, für mi ischs halt none of my business, ebe e Privatfirma halt.

Das s'System Börse so Usschweifige animmt, ligt für mi an dr Natur vom Mensch, Maslow. Klar chönne sie die 30 Mio. im Joor nüm usgeh, aber hey, mehr isch besser, immer. Aber machts denn Sinn, wölle bim Symptom (de hohe Löhn) und nid bi dr Ursach wölle azsetze (em Mensch, sprich em Aktionär)? Das isch wieder so typisch linki Politik.. Augenzwinkern

Das de Familiebetrieb sich zunere AG gwandlet het: selber schuld. Das e Aktionär viel Geld verliert, wel'r em Managementkurs ohni Witsicht sondern Profitsucht bipflichtet: selber schuld. Mir hörts do eifach chli mit Mitgfüehl uf.. denn das Konstrukt isch vo allne Involvierte bereitwillig treit worde.

Für mi wär e richtigi Aktion ebe nid eifach e Bank "bsetze" (Symptombekämpig), sondern ebe gad z.B. s'Recht vom Einzelaktionär z'stärke, Boni reglementiere, dass e Leistig au wirklich muess vollbrocht werde mit klar messbare Kriterie (sowas wie e CEO GAV fröhlich), etc etc. Aber das doofe Bashing vo dene Böse dört oobe, ach das goht mr so uf d'Eier. Solang dr Durchschnittbürger brav het dörfe konsumiere und s'Hirn abschalte unds glöfe isch, isch alles okay, aber wenns nid lauft suecht meh de Grund rundum, möglichst parteipolitisch motiviert (gege s'Kapital) Kopf gegen die Wand schlagen

I hoff das isch einigermasse läsbar, wenn nid, denn halt nid Breites Grinsen Süsch muess i denn wirklich mol an e CHGW cho peinlich/erstaunt
22.10.2008 14:19:50  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
I gse die Bsetzigsgschicht eher symbolisch. Zumindest gsenis nöd würkli, das do hunterti Lüüt es Chaos verursache werded unds innere Strosseschlacht endet. Symbolisch einersiits als "Mer hend mit üsne Stüürgelder dere Bank gholfe, also ghört sie au üs, am Volk" und anderersiits als "Mer lönd üs sowas nöd gfalle". Es söll eifach zeige, das me sich nöd alles gfalle loh und öffentlich sini Stimm erhebe sött. Für da isch genau de Medierummel guet. Genau so krigsch au d Ufmerksamkeit wod bruchsch zum bi Vorschläg/Forderige/Whatever aazsetze.

Zude "Lingge Politik": Simmer ehrlich, mit Ursachebekämpfig loht sich nöd guet politisiere, au wenn's srichtige wär.
Und i verstand de Augenzwinkern als hiiwiis druf, dases überall glich lauft. Zumindest gsen ich das so. Breites Grinsen

CHGW: Definitiv! I cha eh no für öppert bürge. Augenzwinkern
22.10.2008 14:49:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Sabberlatz

AUP Sabberlatz 27.05.2008
Vo dem gang i au nid us, dass es Chaos o.ä. git, aber i fänds geiler würd i inere Zitig nid vo somene Habasch läse, sondern vo Vorschläg oder Massnahme wo meh mit witsicht und gnüegend Reflexion erarbeitet worde sind. Würde d'Redaktore ihri Zit mol gschiid verwende. Ebe, nid über Symptom brichte. Blöde Verglich: Wenn d'Medie wie gstört über d'Hüehnergrippe und was sie für Uswirkige het, interessiert sich keine meh wieso und in welne Fäll das sie das het, wieso au, s'Übel isch jo gfunde. Billige Populismus.

I wart immer no uf de Tag, wo sich das e Politiker uf d'Fahne schribt. I glaub sehr wohl dass es möglich isch, aber verdammt schwer, wel bis meh dört oobe isch, het meh sich scho so oft müesse verbiege.. Schad eigentlich.
Das hesch richtig verstande, mir momentan bi de Linke eifach zu usgeprägt und naiv, darum göhnds mr in mire momentane Lebensasicht chli ufe Sack Breites Grinsen

Brücht i das? peinlich/erstaunt I verhängs doch eh wieder fröhlich
22.10.2008 16:23:34  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
darkimp

DarkImp
Merci fürs abnäh vodr Diskussion Sabberlatz Augenzwinkern Viel muesi eigentlich nümm sage drzue.
Dr Hauptpunkt isch au scho gseit worde, und das regt mi am meischte uf: Wenns guet lauft wird klatscht, kassiert, konsumiert und akzeptiert ohni hinterfrooge - wenns schlächt lauft het plötzlech jede öppis z mälde und weiss immer genau wär schuld isch (dr ander...).


Wemer schone politik-thread hän:
Was meineter zu dere Misbruchs-Verjöhrigs gschicht? I ha grad d schlumpfine ghört vor 2 Täg oder so zu däm thema - ihri argumentation, werum dr BR drgäge sig, ischmer irgendwie nit ganz ihlüchtend gsi.
23.10.2008 14:09:15  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Sabberlatz

AUP Sabberlatz 27.05.2008
De rien Augenzwinkern
Öhm, mi Augemerk ligt zu sehr uf de Wahle und dr Finanze atm, ha nur was am Rand mitbecho. Was isch denn d'Argumentation gsi, dass sies nid wänd?
23.10.2008 14:18:23  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
Goht jo no en Monet. Augenzwinkern
Mumi au no zersch driläse. Irgendwenn.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Kif am 23.10.2008 14:42]
23.10.2008 14:42:26  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
darkimp

DarkImp
Einersits sige 15 joor ab volljährigkeit (also afaik Verjöhrig abem 33. Läbensjoor) gnueg, andersits wärdis mit der Zyt eh immer schwerer, so öppis z bewise, dorum würds kei sinn mache. Usserdäm argumentiere si au mit "Zyt heitl alli wunde" Pillepalle

http://www.tagblatt.ch/aktuell/schweiz/tb-in/art143,874478
23.10.2008 14:45:46  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Artemos

AUP Artemos 22.07.2012
Ich will eu nöd unterbreche und freu mich über eui Diskussion.
Han jetzt grad nöd d Zit und d Muse, alles z lese, wierd ich aber no mache.
Vilicht gib ich denn au no min Senf dezue.

Was ich aber nebedbi no wot ischiebe.
Was hend iehrs Gfühl, wie stahts dasmal um d Hanfinitiative?
Persönlich han ich s Gfühl, d Chance sind no nie so gross gsi.
Das chan aber au dra liege, dass ich mich erschtens bis jetzt au nume halb so starch demit usenandergsetzt han.
Und zweitens gsehn ich eh e tendentielli Entwickling in richtig "Liberalisierig" vo de Drogepolitik, wenn das Wort liberal no bruchbar isch.
23.10.2008 17:25:40  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
 
Zitat von darkimp

Wemer schone politik-thread hän:
Was meineter zu dere Misbruchs-Verjöhrigs gschicht? I ha grad d schlumpfine ghört vor 2 Täg oder so zu däm thema - ihri argumentation, werum dr BR drgäge sig, ischmer irgendwie nit ganz ihlüchtend gsi.



[quote=Tagblatt] [...]Denn unverjährbar sind heute nicht einmal Mord und Totschlag, sondern ausschliesslich Völkermord, Verbrechen gegen die Menschheit, Kriegsverbrechen und qualifizierte terroristische Handlungen.

Das Prinzip, Delikte nach einer gewissen Frist strafrechtlich nicht mehr zu verfolgen, ist in den meisten Rechtsordnungen verankert. Es beruht auf dem «Recht auf Vergebung und Vergessen und auf der heilenden Wirkung des Zeitablaufs», wie der Bundesrat in seiner Botschaft schreibt. [...][/quote]

Also i hamer dä Artikel mol duregläse.
Wenn i allerdings sowas liis, denn forg ich mi, wieso eigentlich nid? Wieso düen Mord & Totschlag verjähre? "Recht auf Vergebung" was füre Schwachsinn. Ich vergib doch so eim nid, gsetzt dr Fall es isch sone schwers Delikt. Und wenn is nach 20 Johr no cha probiere, dä Saftsack vor Gricht z becho, denn sött i das au chöne! Und wenner denn zwäcks "Mangel an Beweisen" freigsproche wird, denn hani halt Bäch gha. Aber zumindeschdens hanis probiere chöne!
Abgseh drvo bi ich im fall vo Kindsmissbruch sowieso für Sälbschdjustiz...

Oder würde dir öbberem s"Recht auf Vergebung" zuespräche, wo euri Dochder vergwaltigt eure Brueder umbrocht oder ähnlichs het?


Wäg dr Hanf initiative.
Simmer doch ehrlich, die wo jetzt Kiffe wärdes sowieso witer mache. Die ganzi Repression wo do jetzt au bi uns ufcho isch, het doch nur zeigt, dass dr Handel wieder ufd Stross goht, d Polizei e schlächtere Überblick het, mir Mafiaähnlichi Zueständ hän mitlerwile und dr klei Ändkonsumänt no stärker kriminalisiert wird.
Für mich ischs Problem döt, dass d Polizei nid so schnäll & günschdig e Teschd wie bim Alkohol cha mache.

Und ich behaupt jetzt mol an dere Stell, dass bispielswiis en 70 Jährige die schlächter Reaktionszyt wie ich mit 0,5 Promill het. Oder mit me Joint. Sowas würd mi mol wunder näh.

Minere Meinig noch, verpassts dr Staat do drah sälber s Gäld z verdiene und die Szene chöne überschaubar regle.
24.10.2008 15:44:33  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
 
Zitat von Mega Spucknapf

Oder würde dir öbberem s"Recht auf Vergebung" zuespräche, wo euri Dochder vergwaltigt eure Brueder umbrocht oder ähnlichs het?

Im Fall vo Mord durchus! Situationsbedingt halt.
Binnere Vergewaltigung wird die Gschicht natürli hochemotional und i denk mer chönd vo Glück rede, wennme selber nie mue da mitmache, wo im Chopf vomene Opfer vor sich goht, wenn me ersch im Erwachsene Alter mit soöppisem umgoh und sich öffne chan.
27.10.2008 14:43:44  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
Joa... foht das wieder ah.

http://www.20min.ch/news/dossier/schmid/story/Bundesrat-Schmid-wirft-den-Bettel-hin-20816274
12.11.2008 12:35:19  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Strich

AUP Strich 07.01.2011
naja isch eigentlich nu e frog fu de zit gsi. au wenns etz kle überraschend kunt.
bi gspannt wen das dsvp is renne schickt zum de freiwerdend poste izne...hole werdeds en denk i
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Strich am 12.11.2008 13:48]
12.11.2008 13:48:02  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
...
immerhin hetter bi sinere red klar de svp en denkzettel verpasst, und das, wenn au chli langatmig formuliert, meischtens i ihre eigne wort, so dases hoffentlich au die verstande hend wo na sitem morge ade titelsite vom blick umestudiert hend.

mal abgseh vode vergötterig vom militörwese ischd asprach zimli guet gsi.
12.11.2008 23:02:24  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Sabberlatz

AUP Sabberlatz 27.05.2008
 
Zitat von Kif

Joa... foht das wieder ah.

http://www.20min.ch/news/dossier/schmid/story/Bundesrat-Schmid-wirft-den-Bettel-hin-20816274



Eher: es nimmt endlich es End.
13.11.2008 11:39:44  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
 
Zitat von Sabberlatz

 
Zitat von Kif

Joa... foht das wieder ah.

http://www.20min.ch/news/dossier/schmid/story/Bundesrat-Schmid-wirft-den-Bettel-hin-20816274



Eher: es nimmt endlich es End.

Das End isch aber au wieder en Aafang. Augenzwinkern
Mol luege, i möst lache, wenn sich de Blocher nochane zweifach abgewählter Bundesrat nennt. Breites Grinsen
13.11.2008 12:31:50  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
ich hoffe etz mal schwer, dass d herre mörgeli und good und bortoluzzi und kaufmann us dere ganze schmierekomödie öppis glernt hend...
nämlich dass das ichwottichwottichwott gebahre nume hinde use chan ga.
dass en svp vertreter gwählt wird isch unumgänglich, ich hoffe nume sie fanged nöd wieder das huere umegemägge wie "dä gämmer eu, de hender au z wähle und wenner öppis anders mached denn gitz opposition " aa. wenns eine us ihre gmässigte reihe nämted (ohoh, die hends ja usgstosse peinlich/erstaunt), hett etz aber gar niemert es problem demit. oder sie macheds wie die meischte andere parteie und stelled 2-3 kandidate für de job ane.
13.11.2008 17:59:58  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[CH]Swift

swift
 
Zitat von Lunovis
"dä gämmer eu, de hender au z wähle und wenner öppis anders mached denn gitz opposition "


Jo, vor sonere drohig wärde alli parteie onterdesse en reese angst ha mit den Augen rollend
13.11.2008 18:29:27  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
...
ich bin defür, dasmer am herr girod mal es grosses transparent mit "mimimi" mit in rat gänd
13.11.2008 18:37:01  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[CH]Swift

swift
13.11.2008 18:45:44  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
TheRealPlextor

therealplextor
 
Zitat von Mega Spucknapf
Also i hamer dä Artikel mol duregläse.
Wenn i allerdings sowas liis, denn forg ich mi, wieso eigentlich nid? Wieso düen Mord & Totschlag verjähre? "Recht auf Vergebung" was füre Schwachsinn. Ich vergib doch so eim nid, gsetzt dr Fall es isch sone schwers Delikt. Und wenn is nach 20 Johr no cha probiere, dä Saftsack vor Gricht z becho, denn sött i das au chöne! Und wenner denn zwäcks "Mangel an Beweisen" freigsproche wird, denn hani halt Bäch gha. Aber zumindeschdens hanis probiere chöne!
Abgseh drvo bi ich im fall vo Kindsmissbruch sowieso für Sälbschdjustiz...

Oder würde dir öbberem s"Recht auf Vergebung" zuespräche, wo euri Dochder vergwaltigt eure Brueder umbrocht oder ähnlichs het?



Chlini Kontroufrag: Was hesch du am Donnschti zum z'Mittag gha und was chasch du uffüere um das z'belege? Wasi drmit wott säge: Vrjährigsfrischte vo über 15, maximau 20 Jahr si Blödsinn, wüus bis denn eifach kener Bewiise meh git. Usserdäm: Was fürne Sinn gits, öppis 40 Jahr lang z'vrschwige und när plötzlech füre z'cho? Das würd ja heisse, das e 80-jährigi e 94-jährige cha vrchlage, wo seie aus 16-jährigi vrgwautiget het. Und das wird sicher nid passiere, wüu grad grandios nöii Bewise vüre chöme. Uf dr angere Site fingi dr Gägevorschlag vom Bundesrat sehr guet: Bis zur Voujährigkeit passiert mau gar nüt und när hesch e chlini Ewigkeit Zyt di z'löse, ds Passierte z'vrarbeite und denn chasch immer no chlage, aber nid lenger.

Vo Säubschtjustiz hauti gar nüt. Das söu nid heisse, dasi vilecht nid säuber würd Rache a eim üebe wo öpperem öppis z'leid tuet, wo mir nöch steit, aber trotzdäm isches abz'lehne. Lüt wo angeri wei foutere oder töte wüu die öppis vrbroche hei, si ke Blätz besser weder die - beid setze sich über üses soziale System hinweg ohni Rücksicht uf d'Konsequenze und us purem Egoismus. Das darf nid duldet wärde.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von TheRealPlextor am 15.11.2008 22:16]
15.11.2008 22:15:50  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
darkimp

DarkImp
Das mit der Verjöhrig und de Bewiis mag jo stimme, aber isches in söttigne Fäll nit sowieso immer so, dass Bewiis magelwaar sin unds Ussag gäge Ussag stoht? Ich mein: Was schadet das Gsetz? Gits mehr ufwand? - wohl höchschtens überblickbar.
15.11.2008 23:31:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Eulengesicht

Japaner BF
Pfeil
Am Plextor sin Dialekt isch Chrieg. Het nur mal müesse gseit si. Brr peinlich/erstaunt
16.11.2008 13:43:30  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Tachyon*

AUP Tachyon* 17.04.2009
Kif, ich mache dich persönlich dafür verantwortlich wenn die Hanf-Initiative abgelehnt wird.
16.11.2008 17:23:25  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« erste « vorherige 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 99 nächste » letzte »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum