Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von rejteN

 
Zitat von -Riddick-

e/ ich rede übrigens vom hüttige stand und nöd davo was evtl in 30 jahr chan sie.


Tja, es gaht aber ebe drumm, was in 30 Johr chan sie und ned drumm was jetzt isch. Das wänd vill vo de Solar- und Windkraftverweigerer ned wohrha.

Und Solarkraft gaht jo ned nur mit Solarzelle ->
http://www.spiegel.de/fotostrecke/fotostrecke-16998.html

Ich find d'entscheidig vom Bundesrat super, selbst wenn's in 15 Johr villich wider andersch usgseht und s Volk oder e neui Regierig die Entscheidig wider kippt.

Fakt isch, dass ernuerbari Energie jetzt müend voratribe werde. Das isch e riesige Chance fürd Wirtschaft udn d Ökologie vode Schwiz. Ich hoffe sie versaueds ned.



ich säg ja nüt gege alternativi energie, ich halte eifach solarenergie bim hüttige stand vo de technik absolut ineffizient.

Ich find wenn mer investiert denn ine technik wo tag und nacht und bi jedem wetter meh oder weniger konstant energie liefert. Es Bringt nüt die ganz schwiez mit solarzelle zueklatsche will solarzelle erschtens nur bi schönwetter und zweitens nur am tag funktioniered. 2 verdammt grossi nachteil wie ich finde Augenzwinkern
26.05.2011 16:37:32  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
verschmitzt lachen
danke, lapitän obvious!

Ich sege doch, es gaht id Zuekunft. Mir hend jetzt praktisch Pflicht, weltit füehrende und erfahrnigschte abüter vo settog technologie zwerde.

de staat het d forschig und de bou vode akw's zahlt, damit mer jetzt überhaupt so tolle billige atomstrom chönd bezieh und demit die (ebe no) türe erneuerbare chönd mit dem vorteil vertüfle. es isch jetzt ufgab vom bundesrot das zändere.
26.05.2011 17:19:30  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
 
Zitat von -Riddick-

nur bi schönwetter





okay, intelligänti diskussion zwecklos.
26.05.2011 17:46:44  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von DrKrabbe

 
Zitat von -Riddick-

nur bi schönwetter



http://ragefac.es/faces/a864b2fbb7e5123752fc180c84cb25e9.png

okay, intelligänti diskussion zwecklos.



will mal gseh wie hoch de wirkigsgrad bi schneefall isch. Mer chan denn ja nöd eifach sege, tjo höremer uf schaffe und stelleds licht ab und laufed langsam heiwärts. Diskutiere lohnt sich wohl würklich nöd
26.05.2011 17:54:05  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
Bitte beachten
ich han mich ja etz e zit lang us de diskussione useghalte.

Riddick: was für e meinig du vertrittsch isch mir persönlich egal, solangs nöd i sinnloses getrolle usartet. das isch nämlich mis metier und ich han es monopol druff.

wenns allerdings witer mit stammtischwahrheite und zum teil reine unwahrheite gat wirds irgendwenn e verwarnig wäge spam hagle.

hugh
26.05.2011 18:21:11  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

ich säg ja nüt gege alternativi energie, ich halte eifach solarenergie bim hüttige stand vo de technik absolut ineffizient.


ä arbeitskolleg vo mir, wohnhaft in süddütschland grad an dr gränze, het uf sim dach solarpanels. die produziere soviel strom, dass är mehr oder weniger s ganze joor dr übschüssig strom ins netz ispise cha, und zwar nid gratis. sprich, dä macht gäld mitem strom wonner sälber produziert (bzw vo dr sonne produziere lost).

und no zum thema ressource verbruch bi der herstellig vo solarzälle. es isch also nid eso, dass me es AKW als bispiel eifach so usem triebholz vo dr aare oder em rhy baue cha...

und es isch jetzt gnueg oft gseit worde, dorum machis au nomol. es isch doch völlig egal wie dr stand vo de alternative hützutags isch, dr atomusstieg isch jo nid vo hüt uf morn sondern tatsächlich erscht in 30 joor, also chömmer doch nid vom hütige stand vo dr technik usgoh.

genau wie die tuble in dr tagesschau wo hüt scho wüsse wie tür dr strom in 50 joor si wird ohni AKWs. alles hellseher oder was?
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 26.05.2011 22:20]
26.05.2011 22:20:04  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

 
Zitat von -Riddick-

ich säg ja nüt gege alternativi energie, ich halte eifach solarenergie bim hüttige stand vo de technik absolut ineffizient.


ä arbeitskolleg vo mir, wohnhaft in süddütschland grad an dr gränze, het uf sim dach solarpanels. die produziere soviel strom, dass är mehr oder weniger s ganze joor dr übschüssig strom ins netz ispise cha, und zwar nid gratis. sprich, dä macht gäld mitem strom wonner sälber produziert (bzw vo dr sonne produziere lost).

und no zum thema ressource verbruch bi der herstellig vo solarzälle. es isch also nid eso, dass me es AKW als bispiel eifach so usem triebholz vo dr aare oder em rhy baue cha...

und es isch jetzt gnueg oft gseit worde, dorum machis au nomol. es isch doch völlig egal wie dr stand vo de alternative hützutags isch, dr atomusstieg isch jo nid vo hüt uf morn sondern tatsächlich erscht in 30 joor, also chömmer doch nid vom hütige stand vo dr technik usgoh.

genau wie die tuble in dr tagesschau wo hüt scho wüsse wie tür dr strom in 50 joor si wird ohni AKWs. alles hellseher oder was?



das es einzels huus mit solar chasch betriebe glaubi ja, aber was machsch mit de industrie? Was machsch znacht oder im winter wenns schneit? Was für riese akkus brucht mer denn für einzelni gebäude damit konstant chasch strom ispiese? So riesigi stromschwankige dörf mer gar nöd ha uf some netz.

Und logisch das AKWs au sehr viel energie bruched zum baue aber de erntefaktor isch trotz allem öppe 30mal höcher oder so Augenzwinkern

ich bin für wind und wasser
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 26.05.2011 23:38]
26.05.2011 23:32:54  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Köbi

AUP Köbi 29.09.2011
Geothermie \o/
27.05.2011 0:15:05  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

ich bin für wind und wasser


ach, dasch doch genau dr punkt du löli, es git doch nid nur solarenergie und fertig. es git drölftusig alternative zum atomstrom, d lösig isch wohl, alles uf ä vernünftigi art nutze z chönne, und do ghört halt solarenergie trotz allem immer no drzue, die bliebe jo in dr entwicklig nid stoh.

geothermie isch au ä guets stichwort, grad au im privathushalt. und wenn die private mer uf eigeversorgig setze denn blibt am schluss me kapazität us de grosse kraftwärk für d industrie übrig.
27.05.2011 8:38:15  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
...
Mi möst en Weg finde, us Chälti Energie z gwünne. peinlich/erstaunt
27.05.2011 9:19:46  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

 
Zitat von -Riddick-

ich bin für wind und wasser


ach, dasch doch genau dr punkt du löli, es git doch nid nur solarenergie und fertig. es git drölftusig alternative zum atomstrom, d lösig isch wohl, alles uf ä vernünftigi art nutze z chönne, und do ghört halt solarenergie trotz allem immer no drzue, die bliebe jo in dr entwicklig nid stoh.

geothermie isch au ä guets stichwort, grad au im privathushalt. und wenn die private mer uf eigeversorgig setze denn blibt am schluss me kapazität us de grosse kraftwärk für d industrie übrig.



das isch scho so, aber darum mached mir die lüt chli angscht wo komplett uf solarzelle setze wend. Und da gits gnueg grüeni wo das wend, wills d landschaft nöd kaputt macht usw.

uns chälti energie gwünne wär würklich super Breites Grinsen
Besser no us rege vo dem hettemer meh als gnueg Augenzwinkern
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 27.05.2011 11:41]
27.05.2011 11:40:29  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
regewasser wird hütt scho zu sehr grosse teil in strom verwandlet, da holsch nümm vill use.
27.05.2011 12:33:14  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/Armee-ueberprueft-nach-Polizistenmord-40000-Ausgemusterte/story/13971788

aberd waffeinitiative hettme ja müese de bach ab schicke... etz macheds die gliche husufgabe hald anderwitig.
28.05.2011 18:51:49  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
http://www.20min.ch/news/schweiz/story/Klimawandel-soll-bei-Atom-Ausstieg-helfen-20340019


morn grad mal de tank vom auto uffülle Breites Grinsen
29.05.2011 1:39:15  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/Armee-ueberprueft-nach-Polizistenmord-40000-Ausgemusterte/story/13971788

aberd waffeinitiative hettme ja müese de bach ab schicke... etz macheds die gliche husufgabe hald anderwitig.



hetti nöd viel bracht wenn d armee vergisst das öper no d waffe dihei het.
29.05.2011 1:41:20  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Köbi

AUP Köbi 29.09.2011
...
Richtig. Aber das Getue vo wäge "Mir hend inzwüsche oisi Husufgabe gmacht, die Initiative bruchts gar nüme." gseht halt jetz plötzlich echli alt us..
29.05.2011 2:19:55  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Köbi

Richtig. Aber das Getue vo wäge "Mir hend inzwüsche oisi Husufgabe gmacht, die Initiative bruchts gar nüme." gseht halt jetz plötzlich echli alt us..



ja scho, aber waffe und toti wirds au denn no geh. De Mensch isch de täter und det muess mer luege. Evtl sött mer halt au luege das so sache nöd passiered das öper us de wohnig usgwiese wird.
Es git soviel sozialschmarotzer i dem land, als ehrliche isch mer halt schnell mal de idiot wo am schluss ohni öpis da staht.
Es langet quasi scho arbeitslos werde und am bi RAV ehrlich zsäge das di zwenig beworbe häsch will passendi sache suechsch. De unehrlich bewirbt sich halt bi jedere stell wo nöd passt und er eh e ablehnig überchunt und git no jede kolleg ah woner irgendwie kennt.

De Wo ehrlich isch hät am schluss schulde und de ander gnüsst sini bezahlte ferie.
29.05.2011 2:29:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Köbi

AUP Köbi 29.09.2011
unglaeubig gucken
WTF am I reading?
29.05.2011 2:32:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Köbi

WTF am I reading?



wirdi aber sicher au so mache, ich will ja nöd s risiko ha das RAV mir arbeitslose geld striicht.

En kolleg vo mir het vor 3 monat e fristlosi kündigung übercho und sin arbeitgeber het gschriebe das er entlah wird wege betrugsverdacht (was aber nöd stimmt, bzw er das gmacht het wo sini firma het welle). Zack, 3 monat Arbeitslose geld gstriche.

/e oder meinsch weg dem das nöd waffe sondern de mensch tötet? Augenzwinkern
Die Spinner und Mörder werded doch all vo eusere gsellschaft erschaffe.
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 29.05.2011 2:46]
29.05.2011 2:38:24  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
Oh look, it's this Thread again.

- Mörder werded vo de Gsellschaft erschaffe.
- Mörder erschüssed niemert wenns kei Waffe hend.

Verhindertmer eis, verhidnertmer en Mord. Fertig.
29.05.2011 22:30:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von rejteN

Oh look, it's this Thread again.

- Mörder werded vo de Gsellschaft erschaffe.
- Mörder erschüssed niemert wenns kei Waffe hend.

Verhindertmer eis, verhidnertmer en Mord. Fertig.



glaubsch du au an samichlaus?

wenn sogar d armee vergiss waffe izieh was denksch wieviel illegali waffe es ide schwiez git?
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 29.05.2011 22:36]
29.05.2011 22:34:00  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
Es isch jetzt aber halt nunmal d Armeewaffe gsie idem Fall, herrgotnomol Wütend
29.05.2011 22:38:26  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von rejteN

Es isch jetzt aber halt nunmal d Armeewaffe gsie idem Fall, herrgotnomol Wütend



um so schlimmer, het mer die aktuelle gsetz ighalte wärs demfall nöd passiert. Das hät gar nüt mit dere initiative ztue. Was bringts wenn all ihri armee waffe abgebet und wie mer d armee halt kennt, die selber kein plan hend wer was dihei im schrank stah hät?
29.05.2011 22:41:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
...
Ich han mich mit keim Wort uf die Initative bezoge.

Es hatmer drumm, dassmer immer umgekehrt argumentiert. Seit eine mir söll strenger uf Waffe luege chunt de ander um d Egge gschisse mit "Ja aber es sind doch gar ned d Waffe wo töte, sondern d Mensche und die bösi Gsellschafft". Das mag schön und guet sie und au richtig, trotzdem würd de Mensch niemert erschüsse chönne ohni Waffe.

Ob jetzt d Armee zblöd isch, d Waffe initative z blöd isch oder mis Grossmammi zblöd isch ischmer debi scheiss egal, das dumme Arguemnt gahtmer aber uf de Sack. Hettmer kei Waffe erschüsstmer niemert, egal obmer vode böse Gsellschaft zum Mörder gmacht worde isch, vo Gott en Befehl becho het oder öbmer eifach mol so richtig Hässig isch.

Das sidn eifach 2 total underschidlichi Problem vo üsere Welt udn mir chan ned s einte eifach Ignoriere ("Ane Waffe wärer sowieso cho") nur well s andere (Gsellschafft wonem zum Mörder macht) no existiert.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von rejteN am 29.05.2011 22:54]
29.05.2011 22:53:55  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von rejteN

Ich han mich mit keim Wort uf die Initative bezoge.

Es hatmer drumm, dassmer immer umgekehrt argumentiert. Seit eine mir söll strenger uf Waffe luege chunt de ander um d Egge gschisse mit "Ja aber es sind doch gar ned d Waffe wo töte, sondern d Mensche und die bösi Gsellschafft". Das mag schön und guet sie und au richtig, trotzdem würd de Mensch niemert erschüsse chönne ohni Waffe.

Ob jetzt d Armee zblöd isch, d Waffe initative z blöd isch oder mis Grossmammi zblöd isch ischmer debi scheiss egal, das dumme Arguemnt gahtmer aber uf de Sack. Hettmer kei Waffe erschüsstmer niemert, egal obmer vode böse Gsellschaft zum Mörder gmacht worde isch, vo Gott en Befehl becho het oder öbmer eifach mol so richtig Hässig isch.

Das sidn eifach 2 total underschidlichi Problem vo üsere Welt udn mir chan ned s einte eifach Ignoriere ("Ane Waffe wärer sowieso cho") nur well s andere (Gsellschafft wonem zum Mörder macht) no existiert.



okay denn isch das öpper anders gsi mit de waffeninitiative

Im prinzip häsch recht, bloss müsst mer denn es verkaufs und besitzverbot vo jegliche arte vo waffe ha. Aber mer gsehts z.b bi droge oder ähnlichem, irgendwie chunts immer is land.

Schlimmi sache passiered leider immer, aber mer chans au andersch löse.
Ich mein, warum passierts so oft das en familievater (no nie e straftat begange) sini ganz familie tötet? Da isch doch irgend öpis grundlegends falsch gloffe. So konflikt werded durch irgend öpis usglöst.

Was mer selber chan dagege mache, nie öpper mobbe, nöd unnötig anderi mitmensche provoziere. Uf mensche achte wo vo selbstmord reddet oder depressione hend. git viel azeiche uf sottig sache.

Gege bewaffneti raubüberfäll usw chömer selber eh nöd viel mache.

Aber eusi eignig dummheit und ignoranz gegenüber vo andere laht so "amokläufer" enstah

e/ und usserdem glaubi das de mensch durch de ganzi verbotsdchungel eifach total unselbständig wird und au sis verantwortigsbewusstsi verlürt.
Jahr für jahr gits härteri gsetz und strengeri verbot und jahr für jahr gaht eusi gsellschaft es stück meh bachab.

Ich han ca mit 9i im keller agfange luftgewhr schüsse. mit ca 14 serscht mal mitere pumpgun ime schüsscheller gschosse. Ich weiss was sottig waffe arichtet und han en riesige respekt vor dem.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 29.05.2011 23:19]
29.05.2011 23:10:16  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
 
Zitat von Köbi

WTF am I reading?

30.05.2011 0:07:33  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von DrKrabbe

 
Zitat von Köbi

WTF am I reading?





tolle kommentar, wenn gueti argument bringsch chasch mich vo dinere meinig überzüge. Aber die Diskussione i dem Forum beschränked sich da druff "Alles was nöd links isch isch schlecht/bös" ich finds sehr einsiitig und gueti argument oder quelle chömed irgendwie nie. und jetzt nöd nur uf das thema bezoge
30.05.2011 0:57:40  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Köbi

AUP Köbi 29.09.2011
etwas für sehr schlecht befinden dänn antwortemer doch mal...
 
Zitat von -Riddick-

Im prinzip häsch recht, bloss müsst mer denn es verkaufs und besitzverbot vo jegliche arte vo waffe ha.

Richtig. Das wär mit de Initiative au sowiit gä gsi, wo mer nöd vo Jäger/Sammler/Sportschütze reded.


 
Zitat von -Riddick-

Aber mer gsehts z.b bi droge oder ähnlichem, irgendwie chunts immer is land.

Richtig. Trotzdem hebed das Argument nöd stand. Susch chönt me jedes einzelne Gsetz grad wieder abschaffe mit em Verwiis druf, dases chan broche werde.


 
Zitat von -Riddick-

Ich mein, warum passierts so oft das en familievater (no nie e straftat begange) sini ganz familie tötet? Da isch doch irgend öpis grundlegends falsch gloffe. So konflikt werded durch irgend öpis usglöst.
Was mer selber chan dagege mache, nie öpper mobbe, nöd unnötig anderi mitmensche provoziere. Uf mensche achte wo vo selbstmord reddet oder depressione hend. git viel azeiche uf sottig sache.

Richtig. Aber du wirsch nie chöne alli Wuetusbrüch, Affekthandlige und Psychologische/soziale Problemchind erchänne. Und genau drum wärs halt wichtig, vo de zweite Siite her - bide Verfüegbarkeit vo Waffe - aazsetze.


 
Zitat von -Riddick-

Und usserdem glaubi das de mensch durch de ganzi verbotsdchungel eifach total unselbständig wird und au sis verantwortigsbewusstsi verlürt.
Jahr für jahr gits härteri gsetz und strengeri verbot und jahr für jahr gaht eusi gsellschaft es stück meh bachab.

Is that so?

[Dieser Beitrag wurde 3 mal editiert; zum letzten Mal von Köbi am 30.05.2011 1:20]
30.05.2011 1:19:25  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Artemos

AUP Artemos 22.07.2012
 
Zitat von -Riddick-

tolle kommentar, wenn gueti argument bringsch chasch mich vo dinere meinig überzüge. Aber die Diskussione i dem Forum beschränked sich da druff "Alles was nöd links isch isch schlecht/bös" ich finds sehr einsiitig und gueti argument oder quelle chömed irgendwie nie. und jetzt nöd nur uf das thema bezoge


Du hesch bis jetzt scho mehrmals Gegeargument übercho und bisch denn entweder nöd druf igange, bzw hesch dini Meinig nöd gänderet, was ja in Ordnig isch, aber dini Argument sind i de Regel immer die gliche.
30.05.2011 2:45:54  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

Was bringts wenn all ihri armee waffe abgebet und wie mer d armee halt kennt, die selber kein plan hend wer was dihei im schrank stah hät?


und will d armee eh kei plan het, wo überall ä waffe vo ihre umeliegt und wo nid, macht me eifach so witer wie bishär, dass in zuekunft no me waffe irgendwo umeliege ohni dasses öper weiss!
30.05.2011 8:52:08  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum