Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
DrKrabbe

DrKrabbe
 
Zitat von -Riddick-

wenn gueti argument bringsch chasch mich vo dinere meinig überzüge.



nei das chani nöd. du bisch so fruschtriert mit dinere eigene situation und fühlsch dich so vom staat im stich glah dassd bi allem und jedem wo vo eusne rät chunt schomal grundsätzlich negativ entgägetrittsch und überall unrächt gäge dini person und s volk witterisch. das isch paranoid und grundsätzlich sehr schad. mueschder eifach immer bewusst si, dass jede politiker zumindescht s gfühl het er machi s richtige. ob das dänn so isch, isch di ander frag. aber dass d politiker dir und em volk bös wänd isch echt verfolgigswahn vomene typ wo i sim läbe z vill entüschige vo dere siite erläbt het.

zum andere willi da no erwähnt han dass ich mich überhaupt nöd im linke lager würd iordne. ich bin da sehr flexibel was di politischi richtig agaht. sachpolitik isch s zauberwort, wänn e partei scheisse initiert ischmer das wurscht ob das d sp oder d svp isch. scheise bleibt scheisse. mini wc-lektüre isch sogar di vertüüfleti wältwuche und genau willi au sowas lise weissi wie dini argumänt zämebaut sind und zwar zimmli 1:1 und ungfilteret, undifferenziert und eisiitig betrachtet.
30.05.2011 8:54:28  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Köbi

AUP Köbi 29.09.2011
Ah ja, das hani au mal no wele aamerke, ich chan mit de bezeichnig links au nöd so viel aafange. Ok, ich dänke vilicht echli wiiter links als Du, aber ich glaub, das isch au nöd so schwierig Breites Grinsen
Susch: Ich bi Mitglied vode Piratepartei. Mir sind grundsätzlich gsellschaftsliberal - wil heisse: au ich hs nöd gern zu viel Gsetz. Aber ich bi wenigschtens nöd immer grundsätzlich degäge...
30.05.2011 11:27:32  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
also, so die gsetzesbolze sind die linke jetzt au widr nid. usserdäm, die letschte, grossdiskutierte verbotsgsetz sind alli vo dr svp cho

aber ich has schomol gseit, wenns es verbot isch wo "die andere" betrifft, super duper, wenns es verbot isch wo eim sälber betrifft, voll scheisse.
30.05.2011 12:21:00  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

also, so die gsetzesbolze sind die linke jetzt au widr nid. usserdäm, die letschte, grossdiskutierte verbotsgsetz sind alli vo dr svp cho

aber ich has schomol gseit, wenns es verbot isch wo "die andere" betrifft, super duper, wenns es verbot isch wo eim sälber betrifft, voll scheisse.



guet das isch immer so, wenn eim öpis nöd passt findt mers scheisse.
Eigentlich treffed mich sottig neui gsetz recht selte aber trotzdem regts mich amigs uf.

Aber danke das ihr mal chli meh schriebed als "ololrofl sind die dum" nur will öper andersch denkt
30.05.2011 15:16:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von DrKrabbe

 
Zitat von -Riddick-

wenn gueti argument bringsch chasch mich vo dinere meinig überzüge.



nei das chani nöd. du bisch so fruschtriert mit dinere eigene situation und fühlsch dich so vom staat im stich glah dassd bi allem und jedem wo vo eusne rät chunt schomal grundsätzlich negativ entgägetrittsch und überall unrächt gäge dini person und s volk witterisch. das isch paranoid und grundsätzlich sehr schad. mueschder eifach immer bewusst si, dass jede politiker zumindescht s gfühl het er machi s richtige. ob das dänn so isch, isch di ander frag. aber dass d politiker dir und em volk bös wänd isch echt verfolgigswahn vomene typ wo i sim läbe z vill entüschige vo dere siite erläbt het.

zum andere willi da no erwähnt han dass ich mich überhaupt nöd im linke lager würd iordne. ich bin da sehr flexibel was di politischi richtig agaht. sachpolitik isch s zauberwort, wänn e partei scheisse initiert ischmer das wurscht ob das d sp oder d svp isch. scheise bleibt scheisse. mini wc-lektüre isch sogar di vertüüfleti wältwuche und genau willi au sowas lise weissi wie dini argumänt zämebaut sind und zwar zimmli 1:1 und ungfilteret, undifferenziert und eisiitig betrachtet.



sicher gits sache womi die letschte jahre frustriert hend, aber ich bin bi wiitem nöd geg alles und find alles scheisse. Leider ischs evtl momentan sogar eher biz so das es mich würd in richtig svp zieh. Vor 5 Jahr isch das no ganz andersch gsi.

z.b würdi au dafür stimme das mer personefreizügigkeit sött chli ischränke. Vor 5 Jahr isch das umgekehrt gsi, aber zurziet isches eifach übertriebe. Allei scho wenn mer de Immobiliemarkt in und um züri alueget.

http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/region/Von-8000-auf-14000-Franken-in-drei-Jahren/story/30244421

http://www.tagesanzeiger.ch/wirtschaft/konjunktur/Hier-entsteht-die-naechste-Immobilienblase/story/23964780
30.05.2011 15:25:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
darkimp

DarkImp
betruebt gucken
 
Zitat von -Riddick-

Allei scho wenn mer de Immobiliemarkt in und um züri alueget.



Statistischi Uswärtige belege aber, dass Viertel/Quartier mit hohem usländerahteil tendenziell etieferi immobiliepriis hän...
30.05.2011 15:49:58  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von darkimp

 
Zitat von -Riddick-

Allei scho wenn mer de Immobiliemarkt in und um züri alueget.



Statistischi Uswärtige belege aber, dass Viertel/Quartier mit hohem usländerahteil tendenziell etieferi immobiliepriis hän...


är meint wohrschinlich die ganze expats wo d schwizer firmene in die hoche positione ineholen. au wenn das nid zwingend unters kapitel "personefreizügikeit" got Augenzwinkern
30.05.2011 16:35:09  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
darkimp

DarkImp
verschmitzt lachen
Ah, die wo Millione an stüürihname generiere?
30.05.2011 16:50:49  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
oder se verbruche. je nachdäm, in wellere branche si tätig sind :P
30.05.2011 18:09:46  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von darkimp

 
Zitat von -Riddick-

Allei scho wenn mer de Immobiliemarkt in und um züri alueget.



Statistischi Uswärtige belege aber, dass Viertel/Quartier mit hohem usländerahteil tendenziell etieferi immobiliepriis hän...



garantiert nöd in züri

suscht müsstemer ja en krass günstige mietzins ha. überall wo ich here gang spricht man hochdeutsch Augenzwinkern
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 31.05.2011 1:51]
31.05.2011 1:51:20  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von darkimp

Ah, die wo Millione an stüürihname generiere?



Womer denn wieder sinnlos chan verschlüüdere
31.05.2011 1:54:28  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
...
Die ganz Usländerdiskussion wör sich erübrige, wenn meh gfiggt werde wör ide Schwiiz.
31.05.2011 6:15:18  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von darkimp

 
Zitat von -Riddick-

Allei scho wenn mer de Immobiliemarkt in und um züri alueget.



Statistischi Uswärtige belege aber, dass Viertel/Quartier mit hohem usländerahteil tendenziell etieferi immobiliepriis hän...



garantiert nöd in züri

suscht müsstemer ja en krass günstige mietzins ha. überall wo ich here gang spricht man hochdeutsch Augenzwinkern


jä dasch halt sone sach, nid wohr. es chunt natürli chli drufah, was für lüt dass sich do grad niederlönd. usländer mit eher tiefem bildigsniveau wo in de entsprächende branche schaffe wos entsprächend tiefi löhn git drucke dr mietzins natürlich nid in d höchi, usländer mit eher guetem bildigsniveau wo eher besseri positione im job bsetze scho eher.

s problem vo de hoche mietzins chasch aber nid würkli uf d usländer abschiebe, do isch mol widr ä klassische sündebock gsuecht und gfunde worde.

tatsach isch doch, dass in der freie marktwirtschaft sälbigi sich sälber reguliert, angebot und nachfrage, es isch würklich so eifach. es isch halt eifach so, dass d wirtschaft in dr schwiz stark isch, dr franke isch entsprächend stark und d arbeitslosequote isch entsprächend tief (scho fascht lächerlich tief im verglich mit europa oder gar wältwit). und das zieht halt alli mögliche folge noch sich, zum eine positivi, wie en hoche läbensstandard, zum andere natürlich au eher negativi, wie ä erhöti zuwanderig (irgendöper mues jo die ganz arbeit mache) und halt au stiegendi mietzins (viel lüt wo wohnige sueche, entsprächend chönd d vermieter scho fascht wucherprise generiere und sie finde glich no gnueg interessente damit si sich dä ussueche chönd mitem nätischte gsicht). züri isch do halt ä chli doof dra, als wirtschaftsstandort in dr schwiz extrem stark, aber zwit wäg vo dr gränze, sprich, nid so attraktiv für gränzgänger, ergo müend d lüt tatsächlich nach züri zieh, was natürli d mietzinse stiege lot.

mir in basel händs do chli komfortabler, die meischte schwobe und elsässer wo do schaffe (do fühlsch di als schwizer zum teil würkli in dr minderheit, in minere gruppe zbsp sin mr genau 2 schwizer uf ca 12 persone, dr räscht alles dütschi und franzose), die wohne halt trotzdäm immer no in dütschland oder frankrich, schaffe eifach in dr schwiz. enstprächend belaschte si dr immobiliemarkt nur grinfüegig. d mietzinse sind do zwar au relativ hoch, aber sobald de es bitzeli witer wäg vo dr stadt gosch (immer no agglo) hesch scho dütlich tieferi zinse. stadt sälber isch halt immer tür, isch scho immer so gsi, aber wenn zbsp 15min autofahrt in chauf nimmsch und chli ufem land wohnsch (baselland, aargau) hesch, vor allem im aargau, schnäll mol extrem billigi läbensbedingige.

in dr stadt wohne isch halt eifach teuer, aber wenn scho nur es bitzeli richtig land gosch sinke d prise relativ schnäll.
ich persönlich würd nie in dr stadt wohne welle, z tür, z lut und zviel lüt und zwenig grüen. aglo um basel hingäge isch super, scho relativ ufem land, eher ruhiger, stadtnoch, nonig würkli billig aber billiger als in dr stadt.

 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von darkimp

Ah, die wo Millione an stüürihname generiere?



Womer denn wieder sinnlos chan verschlüüdere


sinnlos gäld verschlüdere isch fascht nid möglich. es git nüd bessers, als s gäld im umlauf z halte. fatal wärs tatsächlich, wenn mes gäld spare würd.
das nur so am rand.
d tatsach, dass zbsp überall wie wild an de strosse umebaut und gflickt wird, het zbsp amene 61 jährige, grad ebe arbeitslose bekannte vo mir no en lukrative job als laschtwage fahrer beschert...
die sueche übrigens immer lüt im tiefbau, falls mol en job bruchsch :P
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 31.05.2011 8:19]
31.05.2011 8:17:29  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von darkimp

 
Zitat von -Riddick-

Allei scho wenn mer de Immobiliemarkt in und um züri alueget.



Statistischi Uswärtige belege aber, dass Viertel/Quartier mit hohem usländerahteil tendenziell etieferi immobiliepriis hän...



garantiert nöd in züri

suscht müsstemer ja en krass günstige mietzins ha. überall wo ich here gang spricht man hochdeutsch Augenzwinkern



interessant...jääääh sind dänn die nöd all usem kanton züri wegzoge, wod pauschalbeschtüürig abschafft worde isch? mit den Augen rollend es het doch gheisse alli riiche gönd weg und es het nuno armi schlucker im kanton?
31.05.2011 9:11:33  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
darkimp

DarkImp
verschmitzt lachen
 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von darkimp

Ah, die wo Millione an stüürihname generiere?



Womer denn wieder sinnlos chan verschlüüdere



Stimmt, pumpemers besser ind Buure um dr Wettbewärb uszschalte.
31.05.2011 9:22:59  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
also ganz ehrlich, ich finds ganz guet dass d landwirtschaft wenigschtens zum teil vom wettbewerb vo dr marktwirtschaft "gschützt" wird. wenn nämlich wettbewärb s gliche bedütet wie sünscht au in dr wirtschaft, nämlich möglichscht effizient und kostesparend dr gröschti marktanteil z erreiche, gsehni schwarz für d tier und d umwält. ohni die subventione chönnte mir in dr schwiz wohrschinlich ällei dr standard wo mir im tierschutz bi de nutztier händ nid ufrecht erhalte.
31.05.2011 11:18:37  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
naja, es git gnüegend betrieb wo ide schwiz au ohni subventione uf guetem fuess läbe chönted. aber die ind hald au mit de zit gange und hend ihre betrieb modernisiert statt die ganz zit am status quo nazseckle und nume s nötigscht umezwerche.
en saustall mit uslauf und anere vollautomatische füeterigsalag choschtet füren buur wos land hett nöd alli welt und isch derzit dank de subventione e goldigi chue. kälbermast au...
31.05.2011 11:37:42  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
guet, ich will mi do nid zwit ufs glattis useloh, für das hanni schlicht z wenig ahnig vo de materie. natürlich dörfe d subventione nid bedütet, dass d bure eifach nümme schaffe und alles schlife lönd, das wär natürlich no viel schlimmer. subventione im rahme vonere belohnig für gueti arbeit für land, tier und au qualitativ hochwärtigi produkt findi aber eigentlich grundsätzlich ä gueti sach. zumal dr druck us dr EU betreffend landwirtschaftliche produkt halt würkli sehr hoch isch. ich dänk scho, dass me chli sorg gäh söt zu de buure, dass die sich aber au bewusst si müend, was ihri ufgob isch.
31.05.2011 11:51:22  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von darkimp

 
Zitat von -Riddick-

Allei scho wenn mer de Immobiliemarkt in und um züri alueget.



Statistischi Uswärtige belege aber, dass Viertel/Quartier mit hohem usländerahteil tendenziell etieferi immobiliepriis hän...



garantiert nöd in züri

suscht müsstemer ja en krass günstige mietzins ha. überall wo ich here gang spricht man hochdeutsch Augenzwinkern


jä dasch halt sone sach, nid wohr. es chunt natürli chli drufah, was für lüt dass sich do grad niederlönd. usländer mit eher tiefem bildigsniveau wo in de entsprächende branche schaffe wos entsprächend tiefi löhn git drucke dr mietzins natürlich nid in d höchi, usländer mit eher guetem bildigsniveau wo eher besseri positione im job bsetze scho eher.

s problem vo de hoche mietzins chasch aber nid würkli uf d usländer abschiebe, do isch mol widr ä klassische sündebock gsuecht und gfunde worde.

tatsach isch doch, dass in der freie marktwirtschaft sälbigi sich sälber reguliert, angebot und nachfrage, es isch würklich so eifach. es isch halt eifach so, dass d wirtschaft in dr schwiz stark isch, dr franke isch entsprächend stark und d arbeitslosequote isch entsprächend tief (scho fascht lächerlich tief im verglich mit europa oder gar wältwit). und das zieht halt alli mögliche folge noch sich, zum eine positivi, wie en hoche läbensstandard, zum andere natürlich au eher negativi, wie ä erhöti zuwanderig (irgendöper mues jo die ganz arbeit mache) und halt au stiegendi mietzins (viel lüt wo wohnige sueche, entsprächend chönd d vermieter scho fascht wucherprise generiere und sie finde glich no gnueg interessente damit si sich dä ussueche chönd mitem nätischte gsicht). züri isch do halt ä chli doof dra, als wirtschaftsstandort in dr schwiz extrem stark, aber zwit wäg vo dr gränze, sprich, nid so attraktiv für gränzgänger, ergo müend d lüt tatsächlich nach züri zieh, was natürli d mietzinse stiege lot.

mir in basel händs do chli komfortabler, die meischte schwobe und elsässer wo do schaffe (do fühlsch di als schwizer zum teil würkli in dr minderheit, in minere gruppe zbsp sin mr genau 2 schwizer uf ca 12 persone, dr räscht alles dütschi und franzose), die wohne halt trotzdäm immer no in dütschland oder frankrich, schaffe eifach in dr schwiz. enstprächend belaschte si dr immobiliemarkt nur grinfüegig. d mietzinse sind do zwar au relativ hoch, aber sobald de es bitzeli witer wäg vo dr stadt gosch (immer no agglo) hesch scho dütlich tieferi zinse. stadt sälber isch halt immer tür, isch scho immer so gsi, aber wenn zbsp 15min autofahrt in chauf nimmsch und chli ufem land wohnsch (baselland, aargau) hesch, vor allem im aargau, schnäll mol extrem billigi läbensbedingige.

in dr stadt wohne isch halt eifach teuer, aber wenn scho nur es bitzeli richtig land gosch sinke d prise relativ schnäll.
ich persönlich würd nie in dr stadt wohne welle, z tür, z lut und zviel lüt und zwenig grüen. aglo um basel hingäge isch super, scho relativ ufem land, eher ruhiger, stadtnoch, nonig würkli billig aber billiger als in dr stadt.




sogseh häsch natürlich scho recht, öpper muess ja d arbeit mache. Leider beschert eus das no gröässeri problem als nur höchi wohnigsmieti, d lüt gönd ufs land und zersiedlig nimmt ihre lauf. Weder normal zugfahre no autofahre isch chum meh möglich. Entweder hockt mer im stau oder muen lang stah im zug.
Usserdem söll mer für de arbeitsweg au kei abzüg meh mache chöne damit d lüt wieder eher id stadt gönd.

Wohnigsmieti für e 3.5zi wohnig (neubau) anere normale lag ohne grosse verchehr für 3100.- isch teilwiis eifach nüm normal.
Allgemein muess mer für e neubauwohnig ide stadt für 3zi (ca100m2) ca mit 2300-3500CHF rechne
31.05.2011 12:11:26  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
 
Zitat von Shooter

guet, ich will mi do nid zwit ufs glattis useloh, für das hanni schlicht z wenig ahnig vo de materie. natürlich dörfe d subventione nid bedütet, dass d bure eifach nümme schaffe und alles schlife lönd, das wär natürlich no viel schlimmer. subventione im rahme vonere belohnig für gueti arbeit für land, tier und au qualitativ hochwärtigi produkt findi aber eigentlich grundsätzlich ä gueti sach. zumal dr druck us dr EU betreffend landwirtschaftliche produkt halt würkli sehr hoch isch. ich dänk scho, dass me chli sorg gäh söt zu de buure, dass die sich aber au bewusst si müend, was ihri ufgob isch.



subventione striiche, aber sämtlichi. de markt für bio und produkt vo fröhliche tierli isch gnueg gross, dass sich d lüüt das echli meh choschte lönd. und wänn nöd, dänn ischs halt so. bio und tiergerächt staht sowieso im krasse widerspruch zu umwältschutz und ob das öppis guets isch willi stark azwifle. aber das isch es anders, sehr ergibigs thema peinlich/erstaunt
es chan eifach nöd si wänn d puure für jede kack gäld überchömed und segs numme will uf ihrem hof en baum staht (!!!).
31.05.2011 13:24:20  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

sogseh häsch natürlich scho recht, öpper muess ja d arbeit mache. Leider beschert eus das no gröässeri problem als nur höchi wohnigsmieti, d lüt gönd ufs land und zersiedlig nimmt ihre lauf. Weder normal zugfahre no autofahre isch chum meh möglich. Entweder hockt mer im stau oder muen lang stah im zug.
Usserdem söll mer für de arbeitsweg au kei abzüg meh mache chöne damit d lüt wieder eher id stadt gönd.

Wohnigsmieti für e 3.5zi wohnig (neubau) anere normale lag ohne grosse verchehr für 3100.- isch teilwiis eifach nüm normal.
Allgemein muess mer für e neubauwohnig ide stadt für 3zi (ca100m2) ca mit 2300-3500CHF rechne


s problem isch halt würkli, dass das land langsam chli voll wird. aber s problem wird halt nid glöst oder nur verschobe, wenn me eifach d zuewanderig begränzt.

aber anderersits, hanni vo letscht ä reportage über sao paolo gseh (das ganze gültet übrigens au für anderi grossstädt wo dr zuwachs verpennt händ). wenn mol dr verkehr bzw s chaos aluegsch wo die händ, haha, DAS nenn ich mol e krassi überlaschtig Breites Grinsen

aber klar, me söt natürli luege dass mir nid die gliche fehler mache Augenzwinkern
31.05.2011 13:51:03  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von DrKrabbe

bio und tiergerächt staht sowieso im krasse widerspruch zu umwältschutz und ob das öppis guets isch willi stark azwifle. aber das isch es anders, sehr ergibigs thema peinlich/erstaunt


naja, schlussändlich stoht alles im widerspruch zum umwältschutz Augenzwinkern
aber jo, dasch es anders thema.
31.05.2011 13:52:00  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
 
Zitat von DrKrabbe

 
Zitat von Shooter

guet, ich will mi do nid zwit ufs glattis useloh, für das hanni schlicht z wenig ahnig vo de materie. natürlich dörfe d subventione nid bedütet, dass d bure eifach nümme schaffe und alles schlife lönd, das wär natürlich no viel schlimmer. subventione im rahme vonere belohnig für gueti arbeit für land, tier und au qualitativ hochwärtigi produkt findi aber eigentlich grundsätzlich ä gueti sach. zumal dr druck us dr EU betreffend landwirtschaftliche produkt halt würkli sehr hoch isch. ich dänk scho, dass me chli sorg gäh söt zu de buure, dass die sich aber au bewusst si müend, was ihri ufgob isch.



subventione striiche, aber sämtlichi. de markt für bio und produkt vo fröhliche tierli isch gnueg gross, dass sich d lüüt das echli meh choschte lönd. und wänn nöd, dänn ischs halt so. bio und tiergerächt staht sowieso im krasse widerspruch zu umwältschutz und ob das öppis guets isch willi stark azwifle. aber das isch es anders, sehr ergibigs thema peinlich/erstaunt
es chan eifach nöd si wänn d puure für jede kack gäld überchömed und segs numme will uf ihrem hof en baum staht (!!!).


hesch nöd du mal die grandios underscheidig vo ganze und kaputte dächer bim militär anhand vode azahl vo zerschlagne schindle bracht?

empirischi wert sind das wo zehlt!

PS: wer sich na ad inzuchtpuure usem erschte gwhus erinnered: die hend schottischi hochlandrinder gha, und das usem grund wil die sehr pflegeliecht sind und subventione gänd. me chas nöd verwerte und los bechunnt mes au nöd usser a liebhaber, abers git subventione.
31.05.2011 14:40:01  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
ja doch das bin ich gsi. armee und insbesondere armasuisse isch grad nomal es guets thema wänns ums spare gaht Augenzwinkern

/me chönt d armee privatisiere!
/ die münd dänn halt luege wies zu ihrne chrieg chömed, dass das rendiert peinlich/erstaunt
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von DrKrabbe am 31.05.2011 14:54]
31.05.2011 14:53:16  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
am schluss würdeds quersubventioniert, demits mit de andere armee mithalten chönd.

status quo
31.05.2011 15:04:28  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

guet, ich will mi do nid zwit ufs glattis useloh, für das hanni schlicht z wenig ahnig vo de materie. natürlich dörfe d subventione nid bedütet, dass d bure eifach nümme schaffe und alles schlife lönd, das wär natürlich no viel schlimmer. subventione im rahme vonere belohnig für gueti arbeit für land, tier und au qualitativ hochwärtigi produkt findi aber eigentlich grundsätzlich ä gueti sach. zumal dr druck us dr EU betreffend landwirtschaftliche produkt halt würkli sehr hoch isch. ich dänk scho, dass me chli sorg gäh söt zu de buure, dass die sich aber au bewusst si müend, was ihri ufgob isch.



aber warum eigentlich nur buure belohne? In vielne andere Bruef vorallem ufem bau gits doch genau so en lohndruck dank billige arbeiter us de EU.
Warum müend also die wo eh scho nüt verdiene die tür milch us de schwiez chaufe vo buure wo subventioniert werde. Warum dörfi denn da nöd Milch und Rindfleisch us Dütschland oder suscht vo wo anders neh?
31.05.2011 18:02:12  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
erschtens, es wird jo nid dr lohn subventioniert, sondern d arbeit. worum dass d bauarbeiter nid subventioniert wärde? ganz eifach, wills keine baufirmene usem usland git wo in dr schwiz baue. und d arbeiter ufem bau verdiene nid so schlächt, abgseh drfo dass es viel z wenig schwizer git wo dä job mache wönd.

zweitens, und das isch jetzt mini persönlichi meinig. mir händ in dr schwiz en relativ hoche standard, au bi de normale nutztierhaltig, was dr tierschutz betrifft. usserdäm hämmer in dr schwiz halt au es platz problem, do chasch nid en riesige buurehof anestelle wie in andere, grössere länder. unseri buure händ also ällei scho vom platzagebot (grad d bärgbure im spezielle) es handicap im verglich zum usland. me chönd jetzt sage, guet, schisse mr uf unseri landwirtschaft und importiere eifach s billige zügs usem usland.

das rächnet sich aber us minere sicht nid. erschtens hört me doch immer widr vo irgendwelche läbensmittel skandal us dr EU. luschtigerwis sind das sache, wo in dr schwiz eher d usnahm sind. ich dänk, das het unter anderem scho au mitem relativ hoche qualitätsstandard ztue (wo notabene au öpis choschtet).
zweitens, und das isch mir persönlichs es aliege, händ vor allem d schwizer biobuure en qualitative standard und au sehr strängi richtlinie, mit dr knospe und demeter wohrschinlich fascht die stängste richtline beträffend tier und umweltschutz wo me sich momentan cha vorstelle. ich hät echt müeh drmit, wenn das in zukunft abgschaft wärde würd.

witer halt ichs, au ä persönlichi meinig, füren fertige quatsch, wenn mir sache importiere, wo me au in dr schwiz cha produziere (au wenn d ökobilanz vo de importierte wahr zum teil glich isch wie die vo dr schwiz, aber dasch es anders thema).

drittens. wenn in dr schwiz nüd verdiensch hesch, es tuet mr leid dassi das sage mues, halt scho irgend öpis falsch gmacht. und wenn so wenig verdiensch, dass dr nidmol es joghurt leischte chasch wo 5 oder 10 rappe me choschtet als das wo, kei ahnig, im schlimmschte fall importiert wird, denn sowieso. ich mues ehrlich sage, mir läbe imene land wo jede ä wohnig het wo me in china 2 familie würd unterbringe, wo jede mindeschtens eis auto het, wo mer e sehr guet usbauti infrastruktur het, wo me gnueg zyt het amene hobby nochezgoh und sich das au öpis choschte lot, mir händ ä sozials system wo eim arbeitslose gäld zahlt, ä krankekasse wo sich um eim kümmeret und ä lächerlichi arbeitslosequote vo um die 3%, mir händ lehrstelle für die jugendliche und unis für die gschide.
und denn wird über die türe schwizer milch gjommeret, ernschthaft. das will mr nid in chopf.

und zu guter letsch, es verbietet dir niemert, rindfleisch und milch us dütschland z kaufe. wär das will, dä cha das mache. so frei simmer in däm land.

ich persönlich gib lieber chli me gäld us, und drfür hanni evtl besseri qualität oder unterstüzt zmindescht en lokale buur oder eine wo in de bärge obe duet chrampfe. schlussändlich khört das, und do bini ganz dr spiesser, au e chli zu der tradition vo unserem land, dass mr chüeli uf de alpe händ. was wotsch dört obe au sünscht mache? alles mit skilift zuepflaschtere? schöni ussichte...
und jä, für das bini gärn bereit, es paar räppli pro milch und joghurt und chäs me z zahle, will eigentlich isches halt trotzdem nid tür. ich bi jetzt würkli kei topverdiener in däm land (uszahlt 5000.-, 12x pro johr, das sagi jetzt do eifach mol so), und trotzdem hanni absolut kei problem, mir es auto, ä wohnig und eher türeri läbensmittel chönne z leischte. und als hobby spieli golf. und mini fründin studiert no, sprich die het kei greglets ikomme, sprich, grösseri aschaffige duen alli ich berappe. trotzdem schaffis nid, min ganze monetslohn pro monet usezhaue.

ich weiss dass es nid jede so easy het, ich kenn gnueg lüt wo do chli me müeh händ. aber ich mues au sage, dass die meischte halt zume grosse teil au e chli sälber schuld sind. und ich beruef mi do nomol uf min 61 jährige bekannte, wo mit 61 kündigt worde isch, wo sit 40 joor nümm uf sim glernte bruef gschafft het, und wo nach knapp 2 monet bereits widr e neui stell gfunde het wo nur knapp schlächter bezahlt worde isch als sini alti stell. und wenns ä 61 jährige schaft, wo vom RAF nur gseit het becho "mit 61 finde si eh nüd, müend si gar nid suech", also denn söts eigentlich jede schaffe.

klar gits branche wo d lüt würkli abzockt wärde, und das isch nid ok, aber do söt me eher drfür sorge, dass die lüt me verdiene, und nid, dass d sache billiger wärde.
es isch zbsp eifach zum hüle, wenn ä kassiererin in dr migros oder no schlimmer bi de discounter schlächt verdient, nur damit die, wo au schlächt verdiene, billigi sache chönne chaufe. schön dr lohn dunde bhalte zum d prise chönne drucke. anstatt dr lohn chli azhebe und nid dauernd dr billigscht welle si. denn hätte d lüt nämlich au me gäld wo si widr investiere chönd, notabene ebe grad in d abieter vo allem mögliche züg. und denn müest me au d buure nüm subventioniere, wenn si ändlich mol würde ä aständige pris für ihri produkt chönte fordere.

/es sind übrigens nid nur d buure, wo subventione griege.

http://www.bfs.admin.ch/bfs/portal/de/index/themen/11/02/blank/key/oeffentlicher_verkehr/subventionen_des_oeffentlichen.html

http://www.infosubventionen.ch/

//und die ganze quersubventione nid vergässe, zbsp bi de schützeverein durch d armee. was die füren wärt für d gsellschaft händ isch mir persönlich schleierhaft.
[Dieser Beitrag wurde 3 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 31.05.2011 20:10]
31.05.2011 20:04:40  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

erschtens, es wird jo nid dr lohn subventioniert, sondern d arbeit. worum dass d bauarbeiter nid subventioniert wärde? ganz eifach, wills keine baufirmene usem usland git wo in dr schwiz baue. und d arbeiter ufem bau verdiene nid so schlächt, abgseh drfo dass es viel z wenig schwizer git wo dä job mache wönd.

zweitens, und das isch jetzt mini persönlichi meinig. mir händ in dr schwiz en relativ hoche standard, au bi de normale nutztierhaltig, was dr tierschutz betrifft. usserdäm hämmer in dr schwiz halt au es platz problem, do chasch nid en riesige buurehof anestelle wie in andere, grössere länder. unseri buure händ also ällei scho vom platzagebot (grad d bärgbure im spezielle) es handicap im verglich zum usland. me chönd jetzt sage, guet, schisse mr uf unseri landwirtschaft und importiere eifach s billige zügs usem usland.

das rächnet sich aber us minere sicht nid. erschtens hört me doch immer widr vo irgendwelche läbensmittel skandal us dr EU. luschtigerwis sind das sache, wo in dr schwiz eher d usnahm sind. ich dänk, das het unter anderem scho au mitem relativ hoche qualitätsstandard ztue (wo notabene au öpis choschtet).
zweitens, und das isch mir persönlichs es aliege, händ vor allem d schwizer biobuure en qualitative standard und au sehr strängi richtlinie, mit dr knospe und demeter wohrschinlich fascht die stängste richtline beträffend tier und umweltschutz wo me sich momentan cha vorstelle. ich hät echt müeh drmit, wenn das in zukunft abgschaft wärde würd.

witer halt ichs, au ä persönlichi meinig, füren fertige quatsch, wenn mir sache importiere, wo me au in dr schwiz cha produziere (au wenn d ökobilanz vo de importierte wahr zum teil glich isch wie die vo dr schwiz, aber dasch es anders thema).

drittens. wenn in dr schwiz nüd verdiensch hesch, es tuet mr leid dassi das sage mues, halt scho irgend öpis falsch gmacht. und wenn so wenig verdiensch, dass dr nidmol es joghurt leischte chasch wo 5 oder 10 rappe me choschtet als das wo, kei ahnig, im schlimmschte fall importiert wird, denn sowieso. ich mues ehrlich sage, mir läbe imene land wo jede ä wohnig het wo me in china 2 familie würd unterbringe, wo jede mindeschtens eis auto het, wo mer e sehr guet usbauti infrastruktur het, wo me gnueg zyt het amene hobby nochezgoh und sich das au öpis choschte lot, mir händ ä sozials system wo eim arbeitslose gäld zahlt, ä krankekasse wo sich um eim kümmeret und ä lächerlichi arbeitslosequote vo um die 3%, mir händ lehrstelle für die jugendliche und unis für die gschide.
und denn wird über die türe schwizer milch gjommeret, ernschthaft. das will mr nid in chopf.

und zu guter letsch, es verbietet dir niemert, rindfleisch und milch us dütschland z kaufe. wär das will, dä cha das mache. so frei simmer in däm land.

ich persönlich gib lieber chli me gäld us, und drfür hanni evtl besseri qualität oder unterstüzt zmindescht en lokale buur oder eine wo in de bärge obe duet chrampfe. schlussändlich khört das, und do bini ganz dr spiesser, au e chli zu der tradition vo unserem land, dass mr chüeli uf de alpe händ. was wotsch dört obe au sünscht mache? alles mit skilift zuepflaschtere? schöni ussichte...
und jä, für das bini gärn bereit, es paar räppli pro milch und joghurt und chäs me z zahle, will eigentlich isches halt trotzdem nid tür. ich bi jetzt würkli kei topverdiener in däm land (uszahlt 5000.-, 12x pro johr, das sagi jetzt do eifach mol so), und trotzdem hanni absolut kei problem, mir es auto, ä wohnig und eher türeri läbensmittel chönne z leischte. und als hobby spieli golf. und mini fründin studiert no, sprich die het kei greglets ikomme, sprich, grösseri aschaffige duen alli ich berappe. trotzdem schaffis nid, min ganze monetslohn pro monet usezhaue.

ich weiss dass es nid jede so easy het, ich kenn gnueg lüt wo do chli me müeh händ. aber ich mues au sage, dass die meischte halt zume grosse teil au e chli sälber schuld sind. und ich beruef mi do nomol uf min 61 jährige bekannte, wo mit 61 kündigt worde isch, wo sit 40 joor nümm uf sim glernte bruef gschafft het, und wo nach knapp 2 monet bereits widr e neui stell gfunde het wo nur knapp schlächter bezahlt worde isch als sini alti stell. und wenns ä 61 jährige schaft, wo vom RAF nur gseit het becho "mit 61 finde si eh nüd, müend si gar nid suech", also denn söts eigentlich jede schaffe.

klar gits branche wo d lüt würkli abzockt wärde, und das isch nid ok, aber do söt me eher drfür sorge, dass die lüt me verdiene, und nid, dass d sache billiger wärde.
es isch zbsp eifach zum hüle, wenn ä kassiererin in dr migros oder no schlimmer bi de discounter schlächt verdient, nur damit die, wo au schlächt verdiene, billigi sache chönne chaufe. schön dr lohn dunde bhalte zum d prise chönne drucke. anstatt dr lohn chli azhebe und nid dauernd dr billigscht welle si. denn hätte d lüt nämlich au me gäld wo si widr investiere chönd, notabene ebe grad in d abieter vo allem mögliche züg. und denn müest me au d buure nüm subventioniere, wenn si ändlich mol würde ä aständige pris für ihri produkt chönte fordere.

/es sind übrigens nid nur d buure, wo subventione griege.

http://www.bfs.admin.ch/bfs/portal/de/index/themen/11/02/blank/key/oeffentlicher_verkehr/subventionen_des_oeffentlichen.html

http://www.infosubventionen.ch/

//und die ganze quersubventione nid vergässe, zbsp bi de schützeverein durch d armee. was die füren wärt für d gsellschaft händ isch mir persönlich schleierhaft.



Ich stimme dir eigentlich zue, unrecht häsch sicher nöd. Ich mein jetzt halt eher das es um glichheit sött gah. Buure hend wie du seisch es manko gegenübere dene usem usland, das stimmt. Die werde subventioniert. Aber a andere ort wird eifach abzockt, sprich lohndumping ufem bau, oder au im verkauf. De stundeasatz für en handwerker isch aber jahr für jahr immer höher. Warum chönd also gwüssi branche bzw gwüssi arbeitnehmer oder arbeitgeber davo provitiere und um die andere kümmert sich quasi kei sau.

Am buur chasch ja au sege er söll halt studiere, aber nei die bruchts halt au, genau so wies verchäufer, coiffeur, muurer, stromer, sanitäre usw brucht. Das sind miner meinig nah eifach d verlürer wenns um d EU gaht. Aber buure werded luschtigerwiis gschützt. Isch au guet so, aber warum sind ander bruef minderwertiger?

Mal abgseh davo das en buur es Huus mit extrem viel land het. Und Koste für ernährig falled eigentlich au weg. für das was ich es paar tusig franke im jahr usgib het er eigentlich uf sim land.

Das wo die meischte schwiezer gar nöd hend, keis eignigs hus und nöd mal en garte.

Würd mer aber kei gsetz mache würded buure finanziell bachab gah. Und das wäri genau so schlimm.

Zum thema selber importiere

Fleisch und geniessbare Schlachtnebenprodukte von Rind, Kalb, Schwein, Schaf, Ziege, Pferd, Esel, Maultier oder Maulesel, frisch, gekühlt oder gefroren maximal 0.5KG pro person. Jedes wiitere KG choschtet 20CHF zoll

Milch Maximal 5l pro person

wie mer gseht simmer gar nöd so frei was importiere agaht
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 31.05.2011 21:00]
31.05.2011 20:59:49  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
jo guet, dass me ware wome im usland chauft verzolle mues isch jetzt nid grad ä bahnbrächend neui erfindig Augenzwinkern
 
Zitat von -Riddick-

Ich stimme dir eigentlich zue, unrecht häsch sicher nöd. Ich mein jetzt halt eher das es um glichheit sött gah. Buure hend wie du seisch es manko gegenübere dene usem usland, das stimmt. Die werde subventioniert. Aber a andere ort wird eifach abzockt, sprich lohndumping ufem bau, oder au im verkauf. De stundeasatz für en handwerker isch aber jahr für jahr immer höher. Warum chönd also gwüssi branche bzw gwüssi arbeitnehmer oder arbeitgeber davo provitiere und um die andere kümmert sich quasi kei sau.

Am buur chasch ja au sege er söll halt studiere, aber nei die bruchts halt au, genau so wies verchäufer, coiffeur, muurer, stromer, sanitäre usw brucht. Das sind miner meinig nah eifach d verlürer wenns um d EU gaht. Aber buure werded luschtigerwiis gschützt. Isch au guet so, aber warum sind ander bruef minderwertiger?

Mal abgseh davo das en buur es Huus mit extrem viel land het. Und Koste für ernährig falled eigentlich au weg. für das was ich es paar tusig franke im jahr usgib het er eigentlich uf sim land.

Das wo die meischte schwiezer gar nöd hend, keis eignigs hus und nöd mal en garte.

Würd mer aber kei gsetz mache würded buure finanziell bachab gah. Und das wäri genau so schlimm.



dass d buure es huus und land händ, schön und guet, aber ällei vo milch chasch di denn doch nid ernähre. d buure müend genauso ihri siebe sache chaufe wie jede andere au. dass gwüssi brüef gwüssi vorteil bringe, das gits halt, aber das händ nid nur d buure.
also ich will jetzt do nid dr präsident vom buureverband spiele, aber es stoht jedem frei, sälber buur z wärde. ich kenn us minere wk zyt es paar buure, und sone schoggijob isch denn das au nid. do gits nüd mit wucheänd oder fürobe, d chüeh müend gmolke wärde wenns gmolke wärde chönd, s feld mues bstellt wärde wenns bstellt wärde cha, und öbs jetzt mäntig, zischtig oder sunntig isch isch am wätter egal. und de tier au.
und wo das mit huus und garte asprichsch. ich weiss, das isch sones ding wo jede schwizer am liebschte hätti, es eignigs hus und en garte. aber für das isch d schwiz bereits jetzt scho z chlei. es git gnueg wirtschaftsanalischte wo sage, dass dr schwizer bürger sich in zuekunft vom plan vom eigene hüüsli am beschte jetzt scho verabschiedet, will das scho rein platzmässig eifach nid anehaut. und simmer ehrlich, das isch jetzt au nid unbedingt es grundbedürfnis...ich persönlich ha au ä wohnig imene block, aber mini wohnig isch flächemässig so gross wie es kleises eifamiliehuus, aber dr block in d höchi baut beasprucht dütlich weniger platz als wenn me 6 eifamiliehüüsli anbaut hätti. das isch halt eifach d zuekunft. do änderet au d EU nüd dra.

und das mit dr EU und dene random brüef wo do ufzellsch. es isch jo irgendwie normal, dass es näb de gwünner au verlierer git, oder andersch gseit, wos verlierer git gits au gwünner.
worum dass d buure gschützt wärde, ich dänk die offiziel begründig isch einersits, will si halt ihre teil zur landschaftspfleg bitrage und dämentsprechend en uftrag vo dr bevölkerig bzw vo staatlichem interesse händ, genau usem gliche grund worum dass d SBB au subventioniert wird, will au die halt en dienschtleitig abiete wo quasi zur grundversorgig vom land brucht wird. das isch bimene coiffeur halt nid gäh.

baufirmene wärde unter däm aspekt natürlich indiräkt au subventioniert, bim tiefbau zbsp isch dr gröscht uftraggäber wohrschinlich dr staat sälber.

es isch halt eimol me nid alles nur schwarz/wiss. klar gits verlierer, aber wie gseit, die gits immer. dass gwüssi branchene uf dr strecki bliebe, ich has schomol gseit, das isch natürlich tragisch (ich persönlich befürwort so oder so en mindescht lohn), isch zum teil aber eifach es problem wo sich d gsellschaft sälber macht. grad bi brüef, wo de halt kei usbilig bruchsch drfür, chasch d lüt natürli mit billige löhn schaffe loh. was wönd die sünscht au mache, chünde? das isch halt die anderi siite vo dr freie marktwirtschaft wo d politik d finger ebe nid im spiel het, denn chunnts ebe so use dass dr frei markt halt au die site vo dr medaille zeigt. das het nüd mit dr EU z tue, das isch eifach kapitalismus.

und zu gueter letscht, no es bispil us dr freie martkwirtschaft. worum verdient en finanzexperte in züri 30, 40, 50% oder no me mehr gäld als dö in basel wo dr genau glich job macht, bi dr genau gliche firma?
worum verdien ich in dr chemie nur en bruchteil vo däm, was me in züri ufem finanzplatz verdient? isch das gerächt? nei, isches grundsätzlich nid. worum isches denn so? will dr markt das bestimmt. dueni mi über das beklage? nei machi nid, es isch min entscheid gsi, dä bruef z lerne woni glehrt ha. willi dr ganz dag im büro hocke und zahle umeschiebe. nei willi nid. will i früeh am morgen go d chüeh füettere und drfür subventione istriche? nei, will i sälbschtverständlich nid.
31.05.2011 23:48:26  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
 
Zitat von Lunovis

PS: wer sich na ad inzuchtpuure usem erschte gwhus erinnered: die hend schottischi hochlandrinder gha, und das usem grund wil die sehr pflegeliecht sind und subventione gänd. me chas nöd verwerte und los bechunnt mes au nöd usser a liebhaber, abers git subventione.



I müessdi mi jettz schwer düsche, aber das isch e hervorragends Fleisch zum ässe. I fända cool wenn dr Staar d Buure mol wieder würd zwinge ihres Land au mol müese brach z liege loh. Was mir an überdüngter Ärde händ inzwüsche isch jo nümm suuber. Und vo wäge Subventione, do regi mi denn vorhär uf, adss Milch wäggschmisse wird wäll mr zviel hän...
01.06.2011 12:18:43  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum