Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
Kif

AUP Kif 20.09.2014
http://de.wikipedia.org/wiki/Silvio_Berlusconi

Bi "Politischer Inhalt und Stil"

Berühmt ist sein „Vertrag mit den Italienern“, den er im Fernsehen vor den Parlamentswahlen 2001 unterzeichnet hat.


Aaaaha, woher kennemer das bloss?
06.07.2011 8:08:22  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von [CH]Swift

Da si am schloss eh förd schwiiz total unpassendi overkill-jets chaufed: eifach nor extrem dämlich.



he! die sind u huere wichtig
06.07.2011 10:38:00  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
verschmitzt lachen
 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von [CH]Swift

Da si am schloss eh förd schwiiz total unpassendi overkill-jets chaufed: eifach nor extrem dämlich.



he! die sind u huere wichtig



Soso für was denn?
06.07.2011 10:56:43  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
06.07.2011 11:36:49  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
etwas für sehr schlecht befinden
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/Die-neue-Ausschaffunginitiative-kommt/story/18346723

 
Es handelt sich um den Vorschlag der SVP zur Umsetzung des Ausschaffungsartikels auf Gesetzesebene. Mit dem neuen Volksbegehren will die SVP verlangen, dass dieser eins zu eins in die Verfassung geschrieben wird.

Die SVP will also, dass in der Bundesverfassung die Delikte aufgelistet werden, für die Ausländer des Landes verwiesen werden. Weiter soll explizit festgehalten werden, dass die Ausschaffung unabhängig von der Höhe der Strafe erfolgt.




Git's eigetli Hoffnig, dass die mol ufs Dach bechömed bide Wahle? Au wenns nur isch, dass sie sich ihre Stimmezuegwünn chönd an Arsch striche? Ich hoffs so
08.07.2011 10:59:35  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
naja, es herrscht unter polit experte d meinig, dass wenn d svp es tatsächlich schafft, dass dr bundesrot vom volk gwählt wird, dass sie denn im bundesrot sälber nid me oder sogar weniger stark verträte sind, will sie bi majorz-wahle tendentiel schlächter abschniede als alli andere bundesrots parteie.

ich befürcht aber, dass volk erscht denn erkennt, wieviel failpotential die partei het, wenn sis würklich versaut händ. und sälbscht denn wird öper anders schuld si.

oder aber, es git in färner zuekunft ä radikali änderig in dr parteifüehrig. ich mein, simmer ehrlich, dr blocher isch scho en riese dubel gsi, dr muurer au, aber sid dr toni an dr spitze isch ischs nomol rasant bergab gange mitem niveau innerhalb vo dr svp...ich wünsch mr mängmol ächt dr muurer als präsident vo däm verein zruck, rückblickend gseh isch das en wahre intelligänzbolze vo präsident vo dr svp gsi...

ich glaub, die partei het unter dr füehrig vom brunner no dütlich me an populismus und polemik zueglegt, und jä, ich mach do hauptsächlich dr brunner verantwortlich drfür, abgseh drvo isch mit dr sd und dr pnos dr extrem rächti flügel in dr politlandschaft vo dr schwiz praktisch lahmglegt worde, ich dänk, dass do einigi zur svp gange sind, grad nachdäm sich dr liberali svp teil in d bdp gwandlet het.

ich dänk, d svp wird au in zuekunft als starki partei die 30% erreiche und halte chönne. me mues aber au gseh, dass es denn immer no 70% vo de wähler sind, wo NID svp wähle. dasch eigentlich nid witer tragisch, si wärde au in zuekunft müesse kompromiss mit de andere parteie igoh. nur hanni amigs s gfühl, dass sich alli usser dr svp däm bewusst sind...

ich finds chli schad, dass d svp s gfühl het, ihri 30-35% wähler sind die ganzi schwiz. so wird me kei konsens chönne finde.
08.07.2011 12:27:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
Wie e Kolleg letzschdi so schön gseid het, sollang d Mitti und Links kei eigeni vernüfntigi Politik betribt, wird dr SVP Wählerateil au nid schrumpfe.
08.07.2011 13:56:27  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
unglaeubig gucken
Ach... du... Kacke...
11.07.2011 12:17:23  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Mega Spucknapf

Wie e Kolleg letzschdi so schön gseid het, sollang d Mitti und Links kei eigeni vernüfntigi Politik betribt, wird dr SVP Wählerateil au nid schrumpfe.



ich finde es git schlimmers als die usschaffigsinitiative. Als ob mer zwunge wird kriminell zsi. Ich bin 29 und han no nie mitem gsetz ztue gha. han no nie öpper verprüglet oder verletzt und au no nie öpper bestohle.
11.07.2011 12:22:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
Du hesch au e sozials Fallnetz. In dim Fall zimli offesichtlich.
11.07.2011 12:27:19  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
wie isch das nomol gsi mit de buesse uf dr stroos und dim alte arbeitsgäber :P

"THEY MADE ME DO IT, NOOOOOO!"

sorry traurig
11.07.2011 12:34:15  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

wie isch das nomol gsi mit de buesse uf dr stroos und dim alte arbeitsgäber :P

"THEY MADE ME DO IT, NOOOOOO!"

sorry traurig



du willsch also sege e parkbuess bim schaffe isch kriminell? denn müsst mer ja fascht scho sege d stadt kiminalisiert absichtlich autofahrer bzw handwerker indem sie pakplätz verknapped und absichtlich vermehr buesse verteilet Augenzwinkern

usserhalb vo de stadt gits so öpis eigentlich gar nöd
11.07.2011 12:40:10  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Artemos

AUP Artemos 22.07.2012
 
Zitat von -Riddick-

ich finde es git schlimmers als die usschaffigsinitiative. Als ob mer zwunge wird kriminell zsi. Ich bin 29 und han no nie mitem gsetz ztue gha. han no nie öpper verprüglet oder verletzt und au no nie öpper bestohle.


Ich bin 20 und han scho vergewaltiged, Lüüt umbracht und stehle tuen ich sowieso, macht mich das jetzt zu nem schlechte Mensch? traurig
11.07.2011 13:00:58  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
wiki seit:

Der Begriff der Kriminalität (von lat. crimen „Beschuldigung, Anklage, Schuld, Verbrechen“Augenzwinkern orientiert sich im Wesentlichen an der juristischen Definition der Straftat. Während sich die „Straftat“ oder der materielle Verbrechensbegriff jedoch eher an dem individuellen Verhalten misst, werden mit „Kriminalität“ die Straftaten als Gesamtphänomen (Makrophänomen) bezeichnet.

es sind in dr regel immer üsseri umständ wo en mensch kriminell wärde lönd, sig das jetzt ä lapallie wie ä parkbuess oder es schwers delikt wie e tötig.

die wenigschte täter begönd stroftate us purer böswilligkeit i, frei nach dr philosophie dass niemert kriminell/bös gebore wird.

aber dorum gots jo nur am rand.

natürlich gits schlimmers als d usschaffigsinitiative. zum bispiel das huere gstürm wo do drum gmacht wird. es wird, und das isch eigentlich normal bi initiative, en richtig vorgäh, wo das ganze ahne go söt (zitat initiativ tex: Der Gesetzgeber umschreibt die Tatbestände nach Absatz 3 näher. Er kann sie um
weitere Tatbestände ergänzen.), und wenn das vom gsetzgäber denn gmacht wird, denn chöme si hindeführe und sage "aber nei so hämmer das nid gmeint". jä guet.

was mich aber würklich füchterlig ufregt bi dere ganze sach, jetzt hämmer dank dr svp (minarett und usschaffigsinitiative) joorelang es riese gstürm kha in dr schwiz, über neui gsetz, wos, und das mues me eifach gseh, eigentlich gar nid brucht. minarett gits fascht keini in dr schwiz, und usgschafft wird hüt scho. mir sind dank dr svp so fokusiert uf kriminelli usländer, fremdi kulturiflüss und däm unsägliche gstürm um dr EU bitritt (kei sau in dr schwiz will in d EU, nid mol me d SP spitze), dass me irgendwie gar nid drzue chunt, evtl wichtigi sache wo evtl au schwizer beträffe wo würkli es problem händ z diskutiere.

oder wo isch d svp, wenns um wirtschaftskriminalität got? wo isch d svp, wenns um sozialleischtige got (es git tatsächlich lüt wo druf agwise sind, sogar schwizer). wo isch d svp, wenn mol widr neumed es grosses wärk gschlosse wird? wo isch d svp, wenn mr unseri zuekünftigi energiepolitik düend thematisiere? wo isch d svp, wenns um d bildig got? wo isch d svp, wenns ums gsundheitswäse got?

meischtens isch dr svp ihri front bi sonige frooge relativ klar und berächebar. dört seit me eifach "nei" (siehe waffeinitiative) wills vo de linke guetmensche chunnt...
11.07.2011 13:01:41  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Artemos

 
Zitat von -Riddick-

ich finde es git schlimmers als die usschaffigsinitiative. Als ob mer zwunge wird kriminell zsi. Ich bin 29 und han no nie mitem gsetz ztue gha. han no nie öpper verprüglet oder verletzt und au no nie öpper bestohle.


Ich bin 20 und han scho vergewaltiged, Lüüt umbracht und stehle tuen ich sowieso, macht mich das jetzt zu nem schlechte Mensch? traurig



ja.
11.07.2011 13:02:05  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
icedli

Arctic
 
Zitat von Artemos

 
Zitat von -Riddick-

ich finde es git schlimmers als die usschaffigsinitiative. Als ob mer zwunge wird kriminell zsi. Ich bin 29 und han no nie mitem gsetz ztue gha. han no nie öpper verprüglet oder verletzt und au no nie öpper bestohle.


Ich bin 20 und han scho vergewaltiged, Lüüt umbracht und stehle tuen ich sowieso, macht mich das jetzt zu nem schlechte Mensch? traurig



nur wenn usländer bisch. sus ischs ok!
11.07.2011 13:02:34  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Artemos

AUP Artemos 22.07.2012
Mischt traurig
11.07.2011 13:02:45  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
sag das doch, denn hättsch die ganze tatbeständ nid müesse ufzelle.
11.07.2011 13:10:41  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

wiki seit:

Der Begriff der Kriminalität (von lat. crimen „Beschuldigung, Anklage, Schuld, Verbrechen“Augenzwinkern orientiert sich im Wesentlichen an der juristischen Definition der Straftat. Während sich die „Straftat“ oder der materielle Verbrechensbegriff jedoch eher an dem individuellen Verhalten misst, werden mit „Kriminalität“ die Straftaten als Gesamtphänomen (Makrophänomen) bezeichnet.

es sind in dr regel immer üsseri umständ wo en mensch kriminell wärde lönd, sig das jetzt ä lapallie wie ä parkbuess oder es schwers delikt wie e tötig.

die wenigschte täter begönd stroftate us purer böswilligkeit i, frei nach dr philosophie dass niemert kriminell/bös gebore wird.

aber dorum gots jo nur am rand.

natürlich gits schlimmers als d usschaffigsinitiative. zum bispiel das huere gstürm wo do drum gmacht wird. es wird, und das isch eigentlich normal bi initiative, en richtig vorgäh, wo das ganze ahne go söt (zitat initiativ tex: Der Gesetzgeber umschreibt die Tatbestände nach Absatz 3 näher. Er kann sie um
weitere Tatbestände ergänzen.), und wenn das vom gsetzgäber denn gmacht wird, denn chöme si hindeführe und sage "aber nei so hämmer das nid gmeint". jä guet.

was mich aber würklich füchterlig ufregt bi dere ganze sach, jetzt hämmer dank dr svp (minarett und usschaffigsinitiative) joorelang es riese gstürm kha in dr schwiz, über neui gsetz, wos, und das mues me eifach gseh, eigentlich gar nid brucht. minarett gits fascht keini in dr schwiz, und usgschafft wird hüt scho. mir sind dank dr svp so fokusiert uf kriminelli usländer, fremdi kulturiflüss und däm unsägliche gstürm um dr EU bitritt (kei sau in dr schwiz will in d EU, nid mol me d SP spitze), dass me irgendwie gar nid drzue chunt, evtl wichtigi sache wo evtl au schwizer beträffe wo würkli es problem händ z diskutiere.

oder wo isch d svp, wenns um wirtschaftskriminalität got? wo isch d svp, wenns um sozialleischtige got (es git tatsächlich lüt wo druf agwise sind, sogar schwizer). wo isch d svp, wenn mol widr neumed es grosses wärk gschlosse wird? wo isch d svp, wenn mr unseri zuekünftigi energiepolitik düend thematisiere? wo isch d svp, wenns um d bildig got? wo isch d svp, wenns ums gsundheitswäse got?

meischtens isch dr svp ihri front bi sonige frooge relativ klar und berächebar. dört seit me eifach "nei" (siehe waffeinitiative) wills vo de linke guetmensche chunnt...



ich verstah das gstürm au nöd und ebe, ich find es git wichtigers um das mer sich kümmere chönt als um usschaffige. Aber das schient halt huere guets zieh bi de lüt, momentan jedefalls.

zum thema kriminalität. denn wäri also au en velofahrer wo schnell ufem trottoir fahrt kriminell? Git ja für das au buesse
Aber das sind halt Moderni vergehe womer eus selber gschaffe händ.

für mich sind sache wie Raub, Mord, vergewaltigung, betrug, gwaltätigkeit wichtigi sache.
11.07.2011 13:12:28  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
und Diebstahl?
11.07.2011 13:21:13  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Mega Spucknapf

Wie e Kolleg letzschdi so schön gseid het, sollang d Mitti und Links kei eigeni vernüfntigi Politik betribt, wird dr SVP Wählerateil au nid schrumpfe.



ich finde es git schlimmers als die usschaffigsinitiative. Als ob mer zwunge wird kriminell zsi. Ich bin 29 und han no nie mitem gsetz ztue gha. han no nie öpper verprüglet oder verletzt und au no nie öpper bestohle.



I bi 26 und ha scho drmit zdue gha. Sogar so, dassi würd usgschafft wärde. Buuuhhh so what? Die ganz Initiative isch eifach nur lächerlich. Aber dr Shooter hets scho super gseid.

Wunderet mi, dass no keine dä Biitrag vom 10vor10 postet het, wägm typ wo hätt sölle usgschafft wärde...!

/¤ walla: http://www.videoportal.sf.tv/video?id=ce342a44-988c-421d-9083-aafa99a178ee
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Mega Spucknapf am 11.07.2011 13:24]
11.07.2011 13:21:17  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
ja, logisch, kriminell isch grundsätzlich, wär gege s gsetz verstosst, und d schweri vo dr tat sowie d umständ ergäbe denn die entsprächende stroofe.

und logisch, eine wo es schwers verbräche begoht, söt au bestroft wärde, mitem hintergedanke, dass dä das nümme macht.
aber do gsehni halt irgendwie s problem bi usschafige. zum eine chasch schnäll sage "use mit däm", aber wo ahne. wo au immer dä ahne got, chasch sicher si, dass die dä au nid unbedingt wönd ha. zum andere isch d verwisig usem land sälte "für immer" (au bi dr svp inititative nid). das heisst, im schlimmschte fall chunt dä 15 joor spöter zruck und macht widr en seich.

zitat initiativtext: Ausländerinnen und Ausländer, die nach den Absätzen 3 und 4 ihr Aufenthaltsrecht sowie alle Rechtsansprüche auf Aufenthalt in der Schweiz verlieren, sind von der zuständigen Behörde aus der Schweiz auszuweisen und mit einem Einreiseverbot von 5 – 15 Jahren zu belegen. Im Wiederholungsfall ist das Einreiseverbot auf 20 Jahre anzusetzen.
11.07.2011 13:30:17  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von Kif

Ach... du... Kacke...


do isch es gepflegts "what the fuck am i reading" durchus agebrocht. viel reden, wenig sagen.
11.07.2011 14:02:29  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Köbi

AUP Köbi 29.09.2011
unglaeubig gucken
Ich kommentier de Artikel mal nöd eso wies mer dur de Chopf gaht. Susch würd ich glaub recht schnell zum Köbi...
11.07.2011 14:22:39  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
...
 
Einmal mehr imposant inszenierte Rethorik. Die Quintessenz dieser rethorischen Showeinlage enthält uns der Author leider vor: Er beherrscht die Kunst der Auslassung und vermag die dabei entehenden Lücken gekonnt aufzufüllen mit Suggestionen. Wohin er mit seinem Text letztendlich hin will, erschliesst sich dem Leser leider weder auf den ersten, zweiten, noch den dritten Blick. Aber man ahnt es: Anschwellender Bocksgesang zum Tausendundersten, tausendundeine Nacht voller leitkultureller Verheissungen in einer interkulturellen Welt voller Menschen.

11.07.2011 14:46:54  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
das ganze isch eh en fail vo afang a, wenn innere globalisierte wält die multikulturelli vielfalt als gschiteret bezeichnet wird, isch das glichzetze mitem versage vo dr globalisierig sälber.
11.07.2011 15:25:14  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
Er macht nu scho de grundsätzliche Fähler, daser d Schwiz als Monokultur beschribt.
Da sött er als Walliser besser wüsse. Das d Schwiiz als Multikultur (DE/FR/IT) zwor nöd als es durmischts Gebilde funktioniert, aber die drü "Superkulture" nebetenand (!) guet uschömed, loht er ebefalls völlig usser Acht.

Huere siech, mer hend nöd emol innerhalb vode Sprochegruppe die gliche Traditione/Whatever.

Scheiss Romand.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Kif am 11.07.2011 15:32]
11.07.2011 15:31:58  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
scheiss walliser. die läbe eh in ihrer eigene wält. seinzig was dört durchmischt wird sind d gen vo brueder und schwöschter!

do hets jo keini walliser, oder? Breites Grinsen
11.07.2011 15:35:02  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
\\//.

*wink*
11.07.2011 17:45:30  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
er het scho rächt de oskar...im mexikanische reschterant ischs ässe grad vill besser wänns paar alkoholsüchtigi, 16jährigi müetere vor de tüür am bättle het. die tragik macht die kultur ersch so richtig lebändig!
11.07.2011 23:55:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum