Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
Shooter

shooter
...
isch so. eigentlich dörftis das tatsächlich nid gäh wenn sich jede würd an d vorschrifte halte.
13.06.2012 10:40:27  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

isch so. eigentlich dörftis das tatsächlich nid gäh wenn sich jede würd an d vorschrifte halte.



okay das isch öppe de glich gedanke wie das 2000watt gsellschaft ide schwiez umsetzbar isch "wenn sich jede drah haltet"

das isch eifach biz naiv und realitätsfremd minner meinig nah.

schwiezer würded sogar gege handy antenne abstimme wills es guet finde das umwelt gschützt wird. Aber druff verzichte würdes trotzdem nie welle.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 13.06.2012 10:45]
13.06.2012 10:44:11  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
 
Zitat von -Riddick-

Wieviel Mensche sind scho im gotthard gstorbe?




30.
inkl. de brankatastrophe im 2001. sit 2001 kei toti meh.

ganz gueti statistik für en 32jährige tunnel wo jede tag 17`000 autos durefahred.
13.06.2012 10:52:34  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

das isch eifach biz naiv und realitätsfremd minner meinig nah.


natürlich isches naiv, z glaube dass sich jede and vorschrift haltet. realitätsfremd sowieso. und denn hesch immerno die unfäll wo durch üsseri iflüss entstönd (naturereignis). aber es isch glaubs ä tatsach, dass die meischte unfäll in der regel schlicht uf menschlichs versage zruckzüehre sind, sprich, du chasch technisch no soviel investiere, du wirdsch nie uf 0 (tödlichi) unfäll cho.

klar, ä zweiti tunnelröhre verhinderet sicher frontalkollisione, aber nach dere logik müestisch jede tempo 80 abschnitt mitere mure trenne...und denn gits sicher gnueg spezialischte, wo in d muure inefahre Breites Grinsen
13.06.2012 12:55:20  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DeathCobra

AUP DeathCobra 24.06.2021
fun fact: hier zulande gibt es ausserorts (100) mehr selbstunfälle als kollisionen. bei weitem mehr. das dürfte überall sein, also macht eine trennung auch im tunnel nicht viel sinn. ABER: ein unfall ist im tunnel sehr viel problematischer als draussen, von daher würde es schon sinn machen, dieses risiko zu minimieren.

so. hani ez uf dütsch schribe, gwohnheit und so peinlich/erstaunt
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von DeathCobra am 13.06.2012 13:29]
13.06.2012 13:29:23  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

 
Zitat von -Riddick-

das isch eifach biz naiv und realitätsfremd minner meinig nah.



klar, ä zweiti tunnelröhre verhinderet sicher frontalkollisione, aber nach dere logik müestisch jede tempo 80 abschnitt mitere mure trenne...und denn gits sicher gnueg spezialischte, wo in d muure inefahre Breites Grinsen



logisch gits das au, aber immerno besser als e frontalkollision ime lange tunnel peinlich/erstaunt

Wäre de gubrist staufrei würded au wieder weniger lüt dur d stadt fahre. Ich fahre z.b gschäftlich immer dur d innestadt will d westumfahrig und de nordring wegem gubrist immer verstopft sind.
13.06.2012 17:16:15  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
 
Zitat von -Riddick-

2 wiiteri lebe zerstört, hauptsach alles was mit sicherheit ztue het wird verhindert. Würded Velos dur de Gubrist fahre hettemer scho längstens e neui röhre.

http://www.20min.ch/community/leser_reporter/story/Zwei-Tote-nach-Frontal-Crash-im-Gubrist-14166162

Was mich immer wieder wundert, da schriebt eus de bund vor wie mir z lebe hend das eus schienbar nüt passiert (Alleine Velofahren erst ab sechs Jahren: Auf Hauptstrassen dürfen Kinder unter sechs Jahren nur noch in Begleitung einer mindestens 16 Jahren alten Person mit dem Velo unterwegs sein.)
aber gliichziitig isches okay gegeverkehr in tunnels zha. Wieviel Mensche sind scho im gotthard gstorbe?

immerhin ghör ich nöd zu de wähler wo dafür verantwortlich sind. für all andere hoff ich das sie ide nacht guet schlafe chöd.


äh ja. dass de tunel ufgrund vo vorbereitige für die neu röhre amigs zue isch, isch der aber scho bewusst? und was de kanton/später de bund vode ganze nöd abgsprochne und koordinierte verchersberuhigige in züri ghalte hett und halted chaschder ja wohl vorstelle.
wemme sich zb as puff am erschte tag nach de üetlibergtuneleröffnig erinneret... das isch entstande wild stzadt luschtigerwiis d umbaute en monat vorzoge hett statt zersch mal das ganz izpendle. das und na eis zwei anderi faktore hend d messdate us de erschte paar jahr üetlibergtunnel eifach mal zimli unbruchbar grenderet, was etz wiederum dezue gfüert hett, dass am westusgang vom tunnel die ganze markierige neu gsetzt werde müend willd verchersström falsch berechnet worde sind.

und um de hass nachli azschüre.
die neu autobahn isch scho wieder er verdammti baustell... will zwüschet affoltere und mettmestette de hang cho isch
13.06.2012 20:02:12  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

 
Zitat von -Riddick-

2 wiiteri lebe zerstört, hauptsach alles was mit sicherheit ztue het wird verhindert. Würded Velos dur de Gubrist fahre hettemer scho längstens e neui röhre.

http://www.20min.ch/community/leser_reporter/story/Zwei-Tote-nach-Frontal-Crash-im-Gubrist-14166162

Was mich immer wieder wundert, da schriebt eus de bund vor wie mir z lebe hend das eus schienbar nüt passiert (Alleine Velofahren erst ab sechs Jahren: Auf Hauptstrassen dürfen Kinder unter sechs Jahren nur noch in Begleitung einer mindestens 16 Jahren alten Person mit dem Velo unterwegs sein.)
aber gliichziitig isches okay gegeverkehr in tunnels zha. Wieviel Mensche sind scho im gotthard gstorbe?

immerhin ghör ich nöd zu de wähler wo dafür verantwortlich sind. für all andere hoff ich das sie ide nacht guet schlafe chöd.


äh ja. dass de tunel ufgrund vo vorbereitige für die neu röhre amigs zue isch, isch der aber scho bewusst? und was de kanton/später de bund vode ganze nöd abgsprochne und koordinierte verchersberuhigige in züri ghalte hett und halted chaschder ja wohl vorstelle.
wemme sich zb as puff am erschte tag nach de üetlibergtuneleröffnig erinneret... das isch entstande wild stzadt luschtigerwiis d umbaute en monat vorzoge hett statt zersch mal das ganz izpendle. das und na eis zwei anderi faktore hend d messdate us de erschte paar jahr üetlibergtunnel eifach mal zimli unbruchbar grenderet, was etz wiederum dezue gfüert hett, dass am westusgang vom tunnel die ganze markierige neu gsetzt werde müend willd verchersström falsch berechnet worde sind.

und um de hass nachli azschüre.
die neu autobahn isch scho wieder er verdammti baustell... will zwüschet affoltere und mettmestette de hang cho isch



die neu röhre wird wenn überhaupt erscht in 12 jahr fertig gstellt und bevor sie in betrieb gno wird muen die alt röhre komplett saniert werde.
Und ich will gar nöd wüsse wer bi de planig die letschte jahr sege gha het. Viel ruhiger Worde isches ide quartier uf jede fall nöd, nur massiv türer.

S einzig schöne a dene ganze Strassegschichte isch, am öv fehlt langsam sgeld und es wird immer meh im verursacherprinzip abgrechnet. Allerdings isch chostewahrheit no lang nöd geh, also werded bürger no lang zu gunste vom öv go abstimme bis er sich nüm querfinanziere laht.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 13.06.2012 20:42]
13.06.2012 20:36:18  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
verschmitzt lachen
me chönnt ja au denke, dass d bürger d quersubventionierig wend, wenns immer so abstimmed.
13.06.2012 20:48:42  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

me chönnt ja au denke, dass d bürger d quersubventionierig wend, wenns immer so abstimmed.



jede wett doch das de ander zahlt. Leider klappt das halt immer schlechter. Viel autofahrer sind uf de öv umgstiege oder fahred sparsameri autos. De öv wird halt mit jedem neue fahrgast wo es massiv subventionierts billet chauft schwieriger zum finanziere. Das chan uf duur nöd guet cho.

Und da mir sit spätestens Fukushima wüssed wie "dreckig" atomstrom isch, sött mer nöd de Strom + der öv (wo genau de strom nutzt) subventioniere.
Würd mer mal bim öv irechne was Strom würklich für verschmutzig macht, denn wär sogar s auto fascht no süberer Augenzwinkern
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 13.06.2012 21:02]
13.06.2012 21:01:47  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
...
people don't have a right on public transportation. the constitution is very clear on that. vote now, for proposition 602
13.06.2012 21:05:23  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.20min.ch/schweiz/news/story/Niemand-will-gegen-SVP-Spitze-ermitteln-14201702

oh come on...
13.06.2012 22:42:04  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

 
Zitat von -Riddick-

2 wiiteri lebe zerstört, hauptsach alles was mit sicherheit ztue het wird verhindert. Würded Velos dur de Gubrist fahre hettemer scho längstens e neui röhre.

http://www.20min.ch/community/leser_reporter/story/Zwei-Tote-nach-Frontal-Crash-im-Gubrist-14166162

Was mich immer wieder wundert, da schriebt eus de bund vor wie mir z lebe hend das eus schienbar nüt passiert (Alleine Velofahren erst ab sechs Jahren: Auf Hauptstrassen dürfen Kinder unter sechs Jahren nur noch in Begleitung einer mindestens 16 Jahren alten Person mit dem Velo unterwegs sein.)
aber gliichziitig isches okay gegeverkehr in tunnels zha. Wieviel Mensche sind scho im gotthard gstorbe?

immerhin ghör ich nöd zu de wähler wo dafür verantwortlich sind. für all andere hoff ich das sie ide nacht guet schlafe chöd.


äh ja. dass de tunel ufgrund vo vorbereitige für die neu röhre amigs zue isch, isch der aber scho bewusst? und was de kanton/später de bund vode ganze nöd abgsprochne und koordinierte verchersberuhigige in züri ghalte hett und halted chaschder ja wohl vorstelle.
wemme sich zb as puff am erschte tag nach de üetlibergtuneleröffnig erinneret... das isch entstande wild stzadt luschtigerwiis d umbaute en monat vorzoge hett statt zersch mal das ganz izpendle. das und na eis zwei anderi faktore hend d messdate us de erschte paar jahr üetlibergtunnel eifach mal zimli unbruchbar grenderet, was etz wiederum dezue gfüert hett, dass am westusgang vom tunnel die ganze markierige neu gsetzt werde müend willd verchersström falsch berechnet worde sind.

und um de hass nachli azschüre.
die neu autobahn isch scho wieder er verdammti baustell... will zwüschet affoltere und mettmestette de hang cho isch



und scho wieder fascht
http://www.20min.ch/schweiz/zuerich/story/Sieben-Fahrzeuge-krachen-ineinander-10735139

ich muen scho sege ich schäme mich biz für euses riiche land das mir de gröscht engpass ide schwiez nöd chönd behebe. Leider Typisch für Züri traurig
13.06.2012 23:09:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
lol härkinger chrüz
lol baregg bis vor churzem
14.06.2012 0:50:36  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
fahr mol vo dr gränze weil durch basel nach schwizerhalle/prattele. an dere wägstrecki merksch, dass de no so baue chasch, s dümmscht isch eifach dr autofahrer sälber. was ich dört scho an unfäll und sünschtigi haarsträubendi manöver gseh ha isch unterschti, do wird halt eifach mol uf 60 oder 40 abebrämst (uf dr linke spur, tempolimit, 80...) nur wills chli dr bärg ufe got bzw zwei strosse zämmegfüehrt wärde. unglaublich.
14.06.2012 7:55:26  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

fahr mol vo dr gränze weil durch basel nach schwizerhalle/prattele. an dere wägstrecki merksch, dass de no so baue chasch, s dümmscht isch eifach dr autofahrer sälber. was ich dört scho an unfäll und sünschtigi haarsträubendi manöver gseh ha isch unterschti, do wird halt eifach mol uf 60 oder 40 abebrämst (uf dr linke spur, tempolimit, 80...) nur wills chli dr bärg ufe got bzw zwei strosse zämmegfüehrt wärde. unglaublich.



klar autofahere schaffed alles, sogar s auto ide 30er zone ufs dach legge. Das gaht nöd mal wenns wotsch mache!!
14.06.2012 10:07:55  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
Du würdsch di lieber mol wäge sowas ufrege, do laufts mir chalt dr Rugge durab!
14.06.2012 13:02:27  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von Mega Spucknapf

Du würdsch di lieber mol wäge sowas ufrege, do laufts mir chalt dr Rugge durab!


megalol, wie langwilig, mit däm holsch halt niemertem hinterem ofe füre und d verkaufszahle chasch mit so mäldige au nid steigere. bizzeli mehr polemik und populismus, pls.
14.06.2012 13:06:08  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
verschmitzt lachen
achwas, git hüt scho zwenig lüüt wo sich en job bide polizei wänd atue. die wos mached sölled wenigschtens no bizeli spass chönne ha bide arbet.
14.06.2012 13:30:01  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
denn wär doch bitz pablisiti eigentlich s richtige, oder nid?
14.06.2012 17:31:06  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Traktordr!ver

Japaner BF
 
Zitat von Mega Spucknapf

Du würdsch di lieber mol wäge sowas ufrege, do laufts mir chalt dr Rugge durab!



Ruig blibe. Das isch d'Interpretation vo einere (nöd sehr unparteiische) Siite. Dass würkli passivs Fotografiere under de Tatbestand vo StGB 286 subsumiert wird, chani mier nöd vorstelle bzw traui keim Richter zue. Da muess scho na meh gsi si.
Und de Typ isch jetzt also keis unbeschribnigs Blatt, de landet immer wieder mal vor Gricht wiler wieder dSchmier als Gestapo und Co. beschimpft.
14.06.2012 17:52:41  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von -Riddick-

schwiezer würded sogar gege handy antenne abstimme wills es guet finde das umwelt gschützt wird. Aber druff verzichte würdes trotzdem nie welle.



http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/region/Diese-Schwergewichte-kommen-an-die-Kasse/story/23416879

wieder mal es kapitel meh zum thema abstimme.

De wo sich so en hummer leischtet interessierts nöd ob er biz meh stüre muen zahle. Aber was ich mit Lieferante, Handwerker, grossrumtaxis usw. Es schient als als wäri das ganze nöd bis zum end fertig denkt worde. Mal wieder.
23.06.2012 20:28:44  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
de stiged hald d materialchoschte um 20 rappe pro stund

uiuiuiui
23.06.2012 20:49:51  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
darkimp

DarkImp
Wird ändlech zyt für Roadpricing in dr Stadt. Werum das nit umgsetzt wird, kei Ahnig.
24.06.2012 21:47:01  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/Der-Freisinn-tut-es-schon-wieder/story/11713647

chammer eine vo eu allwüssende die strategie mal erkläre?
07.07.2012 18:53:36  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
lol, FDP, strategie.
07.07.2012 20:06:34  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
sowit bini ana cho, merci.
07.07.2012 20:32:58  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
http://www.20min.ch/schweiz/dossier/atomenergie/story/Das-AKW-Muehleberg-bleibt-am-Netz-19225181

wenni da kommentar lese hani amigs fascht scho s gfühl d lüt checkeds langsam wies funktioniert das AKWs nöd CO2 neutral sind. Aber die gliiche lüt chömed denn mit dem aberglaube "autos böse und dreckig, SBB sauber und CO2 neutral" im gliche atemzug hindefüre. traurig
09.07.2012 21:10:43  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
http://www.20min.ch/schweiz/news/story/Kommt-bald-das-Aus-fuer-das-GA--27032398

es scheint schneller zu kommen als ich voraus gesagt habe
13.07.2012 20:37:48  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
nachem erschte abschnitt:

hend die eis ade bire? es söt wohl allne klar sii, das d verchersmittel zu stosszite am höchste usglaschtet sind und dasme s arbeitend volk au schwer dezue bringe chan, eifach so mal 2 stunde später azfange oder ufzhöre. sone flexibilität isch erscht vor churzem inere das betreffende abstimmig zu grabe treit worde.
s einzig womme chan umlenke sind die ganze rentnerbande und chinderwagegangs wo de zug na zuesätzlich vollstopfed. dummerwiis sind die eine wäge seniler inkontinenz hald zimli oft au ufem erschte zug, demits am nüni uf de rigi au was zmorge esse chönd.
13.07.2012 20:47:34  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum