Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
Shooter

shooter
...
chani scho verstoh, us minere sicht müen mer au nüd mit dr nato z tue ha.
und wenn mr scho ä armee händ, denn bruchts konsequenterwis au ä luftwaffe, alles andere wär denn würkli me als dumm Breites Grinsen

luftwaffe abschaffe = armee abschaffe.

und dr tiger fliegt jo no, dä längt us minere sicht lang füre lufpolizeidienscht.

/aber dass me in dr schwiz es flugzüg chauft und mit däm massivi politischi problem bechunnt het jo tradition Breites Grinsen
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 24.01.2013 20:14]
24.01.2013 20:14:15  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
tradition?

das ghört sit de mirage scho id afangsplanig.
24.01.2013 20:15:54  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
mirage, das got scho sit 1900 so, wo d schwizer gfunde händ dass d zukunft vo de fliegerei und de luftwaffene bi de ballön liegt und nid bi de flugzüg Breites Grinsen

http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/Der-Fluch-ueber-der-Schweizer-Luftwaffe/story/23328227

 
In den ersten Monaten des Krieges dürfen die Piloten nicht eingreifen: Die Deutschen fliegen unbehelligt über die Schweiz. Dann, am 10. Mai, gibt General Guisan die Erlaubnis, bei Grenzverletzungen ohne Warnung zu schiessen.

Die Schweizer Piloten versenken sofort begeistert mehrere verwirrte deutsche Bomber, die die Messerschmitts für eigene Flugzeuge halten.

Berlin ist sauer und schickt zweimal kleinere Geschwader zur Strafaktion in den Jura. Am 8. Juni schiessen sie ein Aufklärungsflugzeug ab. 15 Schweizer Piloten starten und machen Jagd auf die 28 Deutschen. Und schlagen sich prächtig: Sie holen drei Nazi-Maschinen vom Himmel. Eigene Verluste: null. Einer der Piloten, Oberstleutnant Gürtler, schafft es noch mit Kugeln in Rücken, Lunge und sogar dem Portemonnaie zurück zum Flughafen Biel.


(d schwizer händ damals flugzüg vorem chrieg vo de schwobe kauft...Breites Grinsen )

pleiten pech und pannen chame do nur sage.

 
Doch auch die Gegenpartei FFA freut sich nicht lang. 1958, kurz vor der Serienproduktion, stürzt schon der zweite Prototyp ihres P-16 in den Bodensee. Der Pilot wird von vier Buben in einem Pedalo gerettet.


Kurz: Der Bundesrat hat keine Ahnung, welche Strategie er für die Luftwaffe will. Dafür wissen es die Militärs: Sie wollen endlich das Beste: den Superjet, der eine Schweizer Atombombe nach Moskau tragen kann. (es got um d mirage)



Zum Trost kauft der Bundesrat 160 uralte Hunter-Flugzeuge zusammen: fliegende Särge, von denen bis zur Ausmusterung 25 Stück auch ohne Feindberührung vom Himmel fallen.

Auch die nächste Anschaffung, der Tiger, ist ein Verlegenheitskauf: ein Trainingsflugzeug in den USA, das als Kampfjet vor allem in Ländern der Dritten Welt zum Exportschlager wird.


wobi dr tiger us minere sicht dr einzig würklich sinnvolli chauf isch gsi. eins vo de am meischte unterschätzte westliche flugzüg vo dere zyt.
24.01.2013 20:26:19  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
Ich weiss au nöd wie wiit es sinn macht so flugzüg zha. Aber ohni chan chli en dureknallte mit nem kliiflugzüg de ganz flughafe blockiere bis er kei sprit me het und behörde chönte nur vo une chli zuewinke. Sgliche au z.b am wef, wär scho sehr piinlich wenn jedes kliiflugzüg scho e grossi unufhaltbari bedrohig chönt werde. So spinner chömed natürlich ersch wenns wüssed das es eh kei bedrohig git, wenn da aber 2 kampfjets plötzlich nebed dir sind gseht die sach biz andersch us, rein psychologisch Augenzwinkern
24.01.2013 21:06:36  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Strich

AUP Strich 07.01.2011
 
Zitat von Shooter

und dr tiger fliegt jo no, dä längt us minere sicht lang füre lufpolizeidienscht.


jo ebe die paar tiger wos het flüget "no". die sind fu de aforderige her eifach langsam am end aglanget, jetzt rein vu de haltbarkeit her könntisch die nüme für "luftpatrouille" bruche. scho bi de fa-18 hets militär via ruag en recht höche ufwand betriebe zum luege wie lang mes no ka im gliche rahme witerverwende bzw. verbessere ohni dass me gfahr lauft dass sie bald emol ihri haltbarkeit erreicht hend.

fürd luftpolizei wöred au pc-21 vorig lange. sind jo "nur" trainingsflugzüg aber wie diversi klineri (schwelleland-) armee zeiged isch es jo kei problem die auno kampffähig zmache
24.01.2013 22:12:15  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Strich

 
Zitat von Shooter

und dr tiger fliegt jo no, dä längt us minere sicht lang füre lufpolizeidienscht.


jo ebe die paar tiger wos het flüget "no". die sind fu de aforderige her eifach langsam am end aglanget, jetzt rein vu de haltbarkeit her könntisch die nüme für "luftpatrouille" bruche. scho bi de fa-18 hets militär via ruag en recht höche ufwand betriebe zum luege wie lang mes no ka im gliche rahme witerverwende bzw. verbessere ohni dass me gfahr lauft dass sie bald emol ihri haltbarkeit erreicht hend.

fürd luftpolizei wöred au pc-21 vorig lange. sind jo "nur" trainingsflugzüg aber wie diversi klineri (schwelleland-) armee zeiged isch es jo kei problem die auno kampffähig zmache




also denn lieber gar kei kampfjets als uf stufe entwickligsland. Das wär echt lächerlich, eis vo de riichste länder chan sich kei gschiedi jets meh leiste. Nur will eusi strasse infrastruktur (autobahne) uf em schwelle land niveau sind muess sich das ja nid uf alles uswiite.

Entweder richtig oder gar nöd, alles andere isch extrem piinlich.
Falls mer ganz verzichtet chamer schwiiz halt für politischi internationale aläss vergesse. Nöd mal meh de luftruum um de flughafe würd sich absichere lah, falls da eine mal mit sim chline propellerflugzüüg drüber traut. Obi das will weissi nid Breites Grinsen
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 24.01.2013 22:28]
24.01.2013 22:27:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
Packsch wiedermol Schiwtzer Mentalität us. Wenns nid sneuschd unds sbeschd & s düschrschd isch isches nüd wärt. WTF. Verhältnissmässigkeit ftw sag i do nur. Wenn mr wirglich nur vom Luftrum überwache rede, denn chöne mr uns e baar ordentlichi Luftwabwerhststellige in de Bärge ibaue und guet isch. Für das bruche mr schlicht und eifach keini Jets.
25.01.2013 9:25:16  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von Mega Spucknapf

Packsch wiedermol Schiwtzer Mentalität us. Wenns nid sneuschd unds sbeschd & s düschrschd isch isches nüd wärt. WTF. Verhältnissmässigkeit ftw sag i do nur. Wenn mr wirglich nur vom Luftrum überwache rede, denn chöne mr uns e baar ordentlichi Luftwabwerhststellige in de Bärge ibaue und guet isch. Für das bruche mr schlicht und eifach keini Jets.


also d luftabwehr am bode isch bzw wär im ärnschtfall mit rapier und em stinger gnueg guet abdeckt, nur chasch jo nid jede opa wosich im himmel verirrt het grad eifach obe abe hole Breites Grinsen
25.01.2013 10:37:22  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Mega Spucknapf

Packsch wiedermol Schiwtzer Mentalität us. Wenns nid sneuschd unds sbeschd & s düschrschd isch isches nüd wärt. WTF. Verhältnissmässigkeit ftw sag i do nur. Wenn mr wirglich nur vom Luftrum überwache rede, denn chöne mr uns e baar ordentlichi Luftwabwerhststellige in de Bärge ibaue und guet isch. Für das bruche mr schlicht und eifach keini Jets.



du liesisch glaubs nid was ich schriebe. Die Jets sind sicher nid für en mögliche krieg denkt und falls doch wärs sehr dumm und das wüssed sicher au die in bern
Und sind den die jets die türschte und beste? Han denkt die segen knapp mittelmass verwirrt

denksch Flugabwehr stellige zums ganze land abdecke isch günstiger als die paar jets?

Es gaht ja in erster linie nöd darum irgend en verwirrte opa vom himmel zhole, es isch halt wie mit de Polizei. Wenn kei polizei het chömed die spinner und verbrecher us allne ecke kroche, weiss mer aber das es überall polizeikontrolle hät bliebed die spinner grössteteils dihei und nur wills polizei het heisst das nid das sie jede verbrecher verschüsse, es gaht au chli um abschreckig und schlussendlich um de schutz.

Stell der vor es git z.b kei Seepolizei, denn wär en see quasi rechtsfreie ruum oder zumindest die best art zum nach nem verbreche oder diebstahl abhaue. Vom Boot us chasch denn de Polizei no de finger zeige will sie machtlos wäred und unmöglich chöntet folge
Mer chönt ja au säge es brucht kei seepolizei will mer ja kei drogeschmuggler oder menscheschmuggler hend wo übers meer ihr waar bringe.

ähnlich isch das inde luft, nur logischerwiis au fascht unmöglich will mer zum flüge doch einiges meh ufwand hät und allei scho prüefig nöd jede spinner chan mache
Und falls es würklich mal nötig wär zum es flugzüüg abfange denn isches scho recht idrücklich wenn rund um dich ume kampfjets sind, ich denkes das langed zum en pilot zum lande zwinge. Aber wenns es nid git chasch ihn au nöd ufhalte
[Dieser Beitrag wurde 4 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 25.01.2013 11:21]
25.01.2013 11:14:01  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007


spätestings bide seepolizei bisch nuna dumm gsi.
25.01.2013 11:20:04  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

http://i.imgur.com/v34d5zw.jpg

spätestings bide seepolizei bisch nuna dumm gsi.



wieso? Klar bi eus bruchts kei seepolizei zum verbreche bekämpfe. Aber in andere Länder gits die Küstenwache. Wär evtl es besser biispiel gsi, aber denn heissts ja wieder "LOL, mir hend ja kei meer" Augenzwinkern

aber es bringt eh nix über das thema kampfjets diskutiere. Die meiste da vertrete ihri politisch meinig ohni die sach neutral azluege.

Ich chan mir zumindest vorstelle warums jets brucht ohni direkt abzblocke.
Aber es isch ja eh total im trend gege alles zsi was mit de Armee ztue hät
Isch ja nöd ganz unberechtigt ide schwiez.

edit: wenn so flugzüüg allei für kriegszweck kauft werde bini 100% dagege. Und falls nur ein Rappe in Luft Bode Rakete oder bombe investiert wird würdi gar nüt meh verstah
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 25.01.2013 11:34]
25.01.2013 11:24:50  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
also das mit dr luftwaffe isch ebe scho es bitzeli komplizierter.

d luftwaffe isch in erschter linie ä kampftruppe vo dr armee, egal, was si no sünscht für ufgobe het. und dr uftrag vo dr armee isch d landesverteidigung, und gültet au für d luftwaffe. d luftwaffe isch also per se definiert über d landesverteidigung, und genauso wärdet au d flugzüg beschaffe. und will d luftwaffe ä teil vo dr verteidigungsarmee isch, het d luftwaffe au nur defensivi ufgobe, sprich, d abwehr vo feindliche flugzüg. und für das isch jedes flugzüg in dr luftwaffe so konzipiert dass es usschliesslich luft-luft waffe cha trage, d F/A-18, eigentlich als kampfbomber konzipiert, isch in dr schwizer armee ä reine abwehrjäger (also eigentlich nur e F-18, d version vo de schwizer isch au entsprächend modifiziert).
einzig usnahm isch d mirage gsi, dört hets konzäpt gäh füre bestückig mit A und C bombe, isch aber nie würklich realisiert worde, usserdäm isch das im chalte chrieg gsi.

dr grund, worum d armee luftpolizei dienscht macht, isch, will d armee die einzig kraft isch wo d mittel für das het. also, d luftwaffe gits nid wägem luftpolizei dienscht, d luftwaffe macht das nur, wills sünscht keine cha. würds ussschliesslich ume luftpolizei dienscht go, chönt me das ganze au an die zivile behörde übertrage. s gliche gültet für d überwachig vom luftrum bzw d überwachig vom bode us dr luft, wenn d polizei luftunterstützig brucht, zbsp bimene vermisste sueche, macht das au d armee.

was halt e chli isch mit dere luftwaffe, es git immer problem. ich bi au dr meinig dass es d luftwaffe git, will mir händ ä armee, und ä armee ohni lufthoheit isch wienen pirat ohni schiff. sinnlos. aber jedesmol wenn di heinis vo generäl und möchtegärn münchhausens es flugzüg chaufe gits stress. dr hunter isch me abgstürzt als gfloge, d mirage isch affe z tüür gsi und mit wahnwitzige idee belegt (träger vo A und C bombe, kei ahnig was die graucht händ, am schluss isch d mirage eifach es ufklärigsflugzüg gsi), dr F/A-18 isch au nid problemlos über d bühni, vor allem nachdäm d amis d version E akündigt händ und denn die breit meinig isch gsi für unseri gits kei ersatzteili me, und jetzt, 15 joor (?) nach dr f-18 wönds scho widr es neus flugi uns es git scho widr massivi problem, vieli drfo eifach husgmacht. plus, dr tiger fliegt immer no, obwohl dr gripen als ersatz für dr tiger dänkt isch, und das cha s volk halt nid ganz nochvollzieh, was au verständlich isch. und dr f-18 hämmer jo au immerno.

und viel lüt wärde au nid verstoh chönne, wieso mir näbem f-18 no dr gripen bruche. und wenn me d gründ hört, denn mues me sich froge, worum hämmer überhaupt dr f-18...

und wie gseit, s luft-bode arsenal vo dr schwiz isch guet bestückt und deckt nahezue die ganzi landesflächi ab. aber au do, luft-bode plus luft-luft bruchsch beides für d überlägeheit im himmel, seite ohni s andere isch witzlos.

/und es isch ä tatsach, luftpolizei isatz sind halt zu 99% verwirrti opas zum lande z begleite oder flugzuüg wo über d schwiz fliege go identifiziere...unspektakulär, unspannend, aber es mues halt si. es isch aber nid dr hauptuftrag vo dr luftwaffe...
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 25.01.2013 15:27]
25.01.2013 15:25:46  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
super gschriebe shota

warum mir neui jets bruched chani selber au nöd nahvollzieh. Ich kenne de status vo de jetzige Flugzüg nöd. Ich weiss nur das es vor jahre mal gheisse hät vo de FA-18 stönd die meiste am bode wills lieferschwierigkeite vo ersatzteil git. Kei ahnig wie das hüt usgseht.

Ich bin eifach de meinig das au d schwiez e Luftwaffe sött ha, au wenns nur e chlini isch. Ich finds fascht wichtiger als die ganz Bodetruppe. Au das Begleite vo flugzüüg wo sich verirrt hend isch halt doch irgendwie nötig, wills suscht niemmer chan.
25.01.2013 17:05:23  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
neui flugzüg bruchts wild tiger am usenandflüge sind, d technik us de 50er und 60er jahr stammt, de underhalt türer chunnt als bimne neue modell und d f/a 18 na e zangegeburt usem chalte chrieg isch. brucht massiv zvill sprit und isch für de luftpolizeiisatz absolut ungeignet da träg und nöd defür baut.
25.01.2013 17:07:45  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
und weg dene 2 milliarde, allei sbb wird mit fascht 4mrd jährlich subventioniert. 2mrd sind doch en furz Augenzwinkern
25.01.2013 17:22:33  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
S eine ischs s spilzüg vo de gruppe giardino. S andere hett en öffentliche nutze.
25.01.2013 18:16:02  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von Lunovis

S eine ischs s spilzüg vo de gruppe giardino.


Breites Grinsen

(d armee het afaik es budget um 4.7mia)
26.01.2013 11:08:43  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
öpis anders.

http://bazonline.ch/schweiz/standard/Ich-erlebe-seit-letztem-Sommer-den-sozialen-Tod/story/11144999

 
Sind Sie nicht etwas naiv? Twitter ist öffentlich zugänglich, Sie mussten als Schulpfleger damit rechnen, dass Ihr Tweet von den Medien aufgegriffen wird. Das ist der Unterschied zwischen Twitter und dem Stammtisch.
Ob Twitter-Beiträge tatsächlich öffentlich sind, ist juristisch keineswegs geklärt.


irgendwie macht er in däm interview nid grad ä gueti figur peinlich/erstaunt
31.01.2013 13:35:50  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

öpis anders.

http://bazonline.ch/schweiz/standard/Ich-erlebe-seit-letztem-Sommer-den-sozialen-Tod/story/11144999

 
Sind Sie nicht etwas naiv? Twitter ist öffentlich zugänglich, Sie mussten als Schulpfleger damit rechnen, dass Ihr Tweet von den Medien aufgegriffen wird. Das ist der Unterschied zwischen Twitter und dem Stammtisch.
Ob Twitter-Beiträge tatsächlich öffentlich sind, ist juristisch keineswegs geklärt.


irgendwie macht er in däm interview nid grad ä gueti figur peinlich/erstaunt



die ganz gschicht isch doch eh typisch medie, usere dummheit wird grad en riese skandal gmacht. Leser hend das wohl gern. Mer merkt aber ziemlich das de typ öpis gschriebe het wo er selber nöd verstande het.

wie letscht jahr wo sich en bekannte vo mir Finger ame fuessbalmatch weggsprengt het, us dere gschicht hends e 9/11 gschicht gmacht ide schwiezer medie. eigentlich unglaublich wenn mer zrugg denkt.
31.01.2013 14:37:58  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
Naja, uf dr eine site e armi sau, i glaubem gärn, dassde in däm Momänt nümm viel chasch mache, uf dr andere Site s gfühl ha Twitter siggi nid öffentlich...naja naiv halt eifach und als öffentlichi person so öbis go twittere...

@ riddick, link zu dere story pls!
31.01.2013 15:46:12  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
Chasch bi goole mal petarden trottel igeh denn findsch einiges, oder da z.b
http://www.tageswoche.ch/de/2011_44/schweiz/110631/die-trottel-kampagne.htm
31.01.2013 16:28:37  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
Ok, dass Blick erbärmlich isch wüsse mr alli und dass me mit dene nid reded ebefalls.

Was mi jetzt meh würd wunder näh, wasch us dim kolleg worde? Ha das damals nur in dr Kurve bi uns mit becho so chli am rand mit Jokes...peinlich/erstaunt
31.01.2013 16:45:03  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
ich kenn ihn ebe au nur ganz wenig, er isch de fründ vonere kollegin vo mir. Aber ich glaub gsundheitlich gahts ihm ganz guet. Aber würklich druff agsproche hani ich ihn nie, hät ja meh als gnueg ärger gha durch das
31.01.2013 16:55:55  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
Schad würd mi mol intressiere. Was isch bir Verhandlig use cho weisch das? fröhlich

/¤ Btw. wie schafft me sichs d Finger wäg z spränge? I mein i ha viel und überall zündet aber wtf...?
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Mega Spucknapf am 31.01.2013 17:11]
31.01.2013 17:10:49  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Shooter

öpis anders.

http://bazonline.ch/schweiz/standard/Ich-erlebe-seit-letztem-Sommer-den-sozialen-Tod/story/11144999

 
Sind Sie nicht etwas naiv? Twitter ist öffentlich zugänglich, Sie mussten als Schulpfleger damit rechnen, dass Ihr Tweet von den Medien aufgegriffen wird. Das ist der Unterschied zwischen Twitter und dem Stammtisch.
Ob Twitter-Beiträge tatsächlich öffentlich sind, ist juristisch keineswegs geklärt.


irgendwie macht er in däm interview nid grad ä gueti figur peinlich/erstaunt



die ganz gschicht isch doch eh typisch medie, usere dummheit wird grad en riese skandal gmacht. Leser hend das wohl gern. Mer merkt aber ziemlich das de typ öpis gschriebe het wo er selber nöd verstande het.


klar, d medie chönd so öpis ganz guet ufbausche und natürlich wird das au usem kontext grisse. aber ich ha jo dänkt, dä typ cha sich jetzt erkläre was är genau gmeint het, und wenn me das interview liest, denn bechunnt me eher s gfühl dass do gar nüd usem kontext grisse worde isch sondern dass dä gueti ma halt doch eifach au en trottel isch.
unwissenheit schützt vor strafe nicht, wär eifach sini gedankegäng ins internet stellt, und do mues me jo sage, dass s internet bzw twitter nid nur eifach öffentlich isch, sondern dört wie überall s gsetz vom netz herrscht im sinne vo "das internet vergisst nie", also,...nei. und denn seit er im interview nomol s genau s gliche mit irgendwelche komische erklärige und rächtfertigunge.

und, schlussändlich, wär mit so ussage und schlagwörter wie "kristallnach" oder au "die würde anderscht rede wenn sie sälber mol vergewaltig wärde würde" nur so um sich schloht und bewusst provoziert, dä mues au drmit rächne, dass sich do irgend öper tatsächlich provoziere loht und entsprächend zruckgit.

mis mitleid haltet sich in gränze. so langsam sötts doch au bim hinterletschte acho dass me im internet nid jede brunz vo sich gäh cha wome dehei in de eigene vier wänd sünscht lamentiere würd...aber ebe. sither hets widr x verschiedeni sonig fäll gäh quer beet durch alli parteie, au fuessballer träte gärn in dä fettnapf ihne Breites Grinsen
31.01.2013 18:56:51  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
ällei das do

 
Das war keine sexistische Hetze. Die Medien berichteten in der ersten Hälfte des Jahres 2012 immer wieder über Vergewaltigungen in der Stadt Basel. Es war von Nordafrikanern und einem Täter mit arabischem Akzent die Rede. Aus anderen grösseren Städten wie Zürich wurden im gleichen Zeitraum hingegen kaum Vergewaltigungen gemeldet. Ich habe mir deshalb überlegt, wieso ausgerechnet in Basel so viele Frauen vergewaltigt werden. Dann habe ich getwittert: «Multikulti in Basel . . . eine Vergewaltigung nach der anderen . . . bald laufen Baslerinnen freiwillig nur noch in Burka herum lol.» Mit dem lol für «laughing out loud» machte ich deutlich, dass ich das als Joke und sicherlich nicht ernst meine. Dann schrieb ich sinngemäss, dass sich eventuell an den Missständen in Basel etwas ändere, wenn einmal eine linke Politikerin Opfer eines Übergriffs würde. Auch hier äusserte ich mich bewusst provokativ. Als ich das schrieb, wollte ich zum Ausdruck bringen, was eigentlich noch alles geschehen muss, bis die verantwortlichen Politiker endlich handeln. Auch hier ging es mir darum, Besorgnis zum Ausdruck zu bringen. Natürlich wünsche ich keiner linken Basler Politikerin und auch sonst keiner Frau eine Vergewaltigung. Ich bin gegenüber politischen Anliegen der Frauen offen und liberal eingestellt.



kärnussag isch jo
 
Dann schrieb ich sinngemäss, dass sich eventuell an den Missständen in Basel etwas ändere, wenn einmal eine linke Politikerin Opfer eines Übergriffs würde.


dä satz isch uf sovieli verschiedeni arte eifach dumm, unüberlegt und vor allem extrem nichtsaussagend. är schribt jo scho "eventuell", das heisst, är sälber relativiert sini ussag uf ä blossi muetmassig ufgrund vo überhaupt nüd...(und das isch jo au so, dä satz seit überhaupt nüd us).

und sini erklärig drzeu isch eifach nid besser.

 
«Multikulti in Basel . . . eine Vergewaltigung nach der anderen . . . bald laufen Baslerinnen freiwillig nur noch in Burka herum lol.»


das schlagwort multikulti bedütet halt mol eifach öpis völlig anders als dass am ändi alli baslerinne mit burka umelaufe müesstet,...au es dümmlichs LoL macht die ussag weder besser no luschtiger.
"eine vergewaltigung nach der anderen", mä chönt meine, do wird am fliessband vergwaltigt. an jedem ecke quasi, zu jedere tageszyt.
und anstatt dass är dä seich lot wiener isch, hetter nüd bessers z tue als das ganze nach 2 joor nomol ufzwärme damit die ganz schwiz gseht dasser immer no dr glich dubel isch wie vor zwei joor, nomol schön in erinnerig gruefe, und nüd, aber au würkli gar nüd drus glehrt het.

w.
t.
f?
31.01.2013 19:02:44  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
...
 
Zitat von Shooter

sondern dass dä gueti ma halt doch eifach au en trottel isch.



trolltel & svp = Koinzidenz?peinlich/erstaunt
31.01.2013 19:33:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
woni de artikel hüt mittag gläse han ischs mer öppe glich vorcho.

wie kreiert me es möglichscht guets konstrukt drummume, dasme im öffentliche ruum en totale müll verzapft hett. insbesondere amüsant isch, wiener wiederholt betont, dass de tweet usem kontext grisse wird. super, denn nimm nöd en churzmeldigsdienscht für dini ergüss, du held.

insbsondere, wenn me inere öffentliche funktion oderme amt isch, söt me grad sotig ussage definitiv nöd öffentlich breittrete. defür gitz gueti kanäl woner sich mit mitgenosse chan ungstört ustusche. dasme eine mit sotige asichte überhaupt ines amt gwählt hett isch s nächschte...
aber so wies tönt hett ischer ja de einzig löli gsi wos hett wöle mache, also ischer nöd ufgrund vo sinere kompetenz ufgnaa worde sondern als lückebüesser.

de rescht vode gschicht kennemer ja zur genüge. reporter hett e story woner wott forciere, d partei hett panik, alles wird uf irgend e art dementiert, de einzeln isch am arsch.

dass d trotteldichti bide svp merklich höcher isch händ die sich ja selber ibrockt mit ihrem antikurs. anti isch immer guet wenn nöd drusschunnsch.
31.01.2013 20:35:41  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
heilige mutter

http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/Haertere-Strafen-fuer-Temposuender/story/22115264

krass, eimal ime buuredorf nid gseh das es tempo 30 isch wo mer direkt mit 80 zfahre chunt scho 1 jahr knast. oder eimal innerorts nid gseh das e hauptstrass plötzlich e 30er zone worde isch, isch en ganze monatslohn weg. Langsam hends en knall
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 01.02.2013 17:09]
01.02.2013 17:07:46  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Köbi

AUP Köbi 29.09.2011
Frage
 
Zitat von -Riddick-

tempo 30 [...] wo mer direkt mit 80 zfahre chunt


Gits das überhaupt?
01.02.2013 17:16:28  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum