Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
Köbi

AUP Köbi 29.09.2011
Ja, wahr. Bir Abzocker gahts ja eh nur um Initiative <-> Gegevorschlag.
De Artikel schtellts chli so dar, als gängs um es grundsätzlichs ja <-> nei.

e: ich mues zuegäh, ich weiss viel z wenig, was das eigentlich bedütet.
Grad mal naaläse.
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von Köbi am 19.02.2013 16:59]
19.02.2013 16:52:03  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
alles ja, au kt. & stadt züri. ussert grundstücksgwünnstüür es klars nei.
19.02.2013 22:25:39  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Köbi

AUP Köbi 29.09.2011
Verlegung der Husi?

Warum zur Hölle?
19.02.2013 23:34:09  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
sparpotential, indem me d husi is langzitgymi schiebt und somit nur 1/3 goofe mues dureschlüüse.

dummerwiis isch huswirtschaftskund mit 13ni in etwa so relevant wie de böög a ostere, somit wär d anahm vo dem vorschlag die erneut abschaffig teil zwei.

was d initiante mal wieder vergässe hend, isch, dases e relativ jungi befragig vom volk zu dere aglegeheit git wo relativ klar pro huswirtschaft glutet hett. aber me ischs ja langsam gwöhnt, dass gwüssi lüüt de volkeswille nur akzeptiered wenn er ihne in chram passt.
19.02.2013 23:43:29  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von Mega Spucknapf

Abgseh dr vo gohts uns en schiissdräck ah was in dr Privatwirtschaft lauft eigentlich...


ähm, nei. eigentlich got das so zimlig jede öpis ah, was in dr privatwirtschaft lauft, will mir schlussendlich alli direkt oder indirekt vo dr privatwirtschaft betroffe oder sogar abhängig sind.
und wenn ich se, dass die liebe manager in minere branche millione fürs nütmache kassiere während däm die liebe lüt wo operativ schaffe drfür kämpfe müend dass sie überhaupt ä interni temporärastellig griege und nid vo irgend eme temporärbüro agstellt sind, damit si in dr kantine günschtiger chön go ässe, denn isch mis verständnis für d lohnpolitik in dr teppichetage gleich null. vor allem, wenn me denn gseht, dass im krisefall die liebe lüt wo soviel verdiene will sie jo soviel verantwortig trage, die verantwortig glich nid wohr nähme (siehe swissair, siehe UBS und co).
und wenn denn wirtschaftskrisene ufgrund vo fehlleischtige unter anderem au vo dr privatwirtschaft voll uf d volkswirtschaft ischlönd, denn cha mir niemert me verzelle dass d privatwirtschaft durch jeglichi iflüss vo usse und vo irgendwelche staate "gschützt" wärde mues.

und zum vasella nomol. es konkurenzverbot bzw ä schwiegepflicht isch bi uns in dr branche absolut normal, wenn ich d firma wächsle due, denn muesi au d schnurre halte und cha nid go verzelle was mir in dr alte firma gmacht händ, und grieg do au kei gäld drfür dassi mich ans gsetz halt, nur so nebebi.
ich würd jo gärn mol zu mim HR mensch go und däm sage, dassi in mim vertrag bitte ä klausle will ha, dass wenni mol mini stell chünde due und zunere andere firma will, sie mir doch bitte 5 johresgehälter zahle sölle damit i dört nüd gang go verzelle. dä würd mi worschinlich uslache und drnoch mit dr security zur porte eskortiere loh...
20.02.2013 10:45:20  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von Lunovis

dummerwiis isch huswirtschaftskund mit 13ni in etwa so relevant wie de böög a ostere, somit wär d anahm vo dem vorschlag die erneut abschaffig teil zwei.


ich ha huswirtschaft immer toll gfunde traurig (isch au immer min einzige 6er im zügnis gsi Breites Grinsen )
20.02.2013 10:46:38  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
 
Zitat von Shooter

 
Zitat von Mega Spucknapf

Abgseh dr vo gohts uns en schiissdräck ah was in dr Privatwirtschaft lauft eigentlich...


ähm, nei. eigentlich got das so zimlig jede öpis ah, was in dr privatwirtschaft lauft, will mir schlussendlich alli direkt oder indirekt vo dr privatwirtschaft betroffe oder sogar abhängig sind.
und wenn ich se, dass die liebe manager in minere branche millione fürs nütmache kassiere während däm die liebe lüt wo operativ schaffe drfür kämpfe müend dass sie überhaupt ä interni temporärastellig griege und nid vo irgend eme temporärbüro agstellt sind, damit si in dr kantine günschtiger chön go ässe, denn isch mis verständnis für d lohnpolitik in dr teppichetage gleich null. vor allem, wenn me denn gseht, dass im krisefall die liebe lüt wo soviel verdiene will sie jo soviel verantwortig trage, die verantwortig glich nid wohr nähme (siehe swissair, siehe UBS und co).
und wenn denn wirtschaftskrisene ufgrund vo fehlleischtige unter anderem au vo dr privatwirtschaft voll uf d volkswirtschaft ischlönd, denn cha mir niemert me verzelle dass d privatwirtschaft durch jeglichi iflüss vo usse und vo irgendwelche staate "gschützt" wärde mues.

und zum vasella nomol. es konkurenzverbot bzw ä schwiegepflicht isch bi uns in dr branche absolut normal, wenn ich d firma wächsle due, denn muesi au d schnurre halte und cha nid go verzelle was mir in dr alte firma gmacht händ, und grieg do au kei gäld drfür dassi mich ans gsetz halt, nur so nebebi.
ich würd jo gärn mol zu mim HR mensch go und däm sage, dassi in mim vertrag bitte ä klausle will ha, dass wenni mol mini stell chünde due und zunere andere firma will, sie mir doch bitte 5 johresgehälter zahle sölle damit i dört nüd gang go verzelle. dä würd mi worschinlich uslache und drnoch mit dr security zur porte eskortiere loh...



Und trozdäm gsehn ich unser Rächd nid als Bevölkerig inere Private Firma go vorzschribe wie si ihre Lohn z verdeile hän. Ich gib dir absolut rächd mit dine ussage, dasch aber mini subjektivi meinig und git mir defakto nid s rächd die Vorschrifte z erloh. Aber i ha dr Text zu Initiative immer noni gläse, sött i villicht mache bevor i gross witerdiskutier

/¤ I mächd an dere Stell no amerke, dass ich halt au eine vo dene gsi wär wo d UBS unter goh loht. Wenn me will e freie Märt ha, denn bitte au mit allne Konsequänze!
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Mega Spucknapf am 20.02.2013 11:09]
20.02.2013 10:57:07  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
seven198

Russe BF
 
Zitat von Shooter

 
Zitat von Lunovis

dummerwiis isch huswirtschaftskund mit 13ni in etwa so relevant wie de böög a ostere, somit wär d anahm vo dem vorschlag die erneut abschaffig teil zwei.


ich ha huswirtschaft immer toll gfunde traurig (isch au immer min einzige 6er im zügnis gsi Breites Grinsen )



S einzig woni nöd han chöne bruche isch das mer das ganze esse het mi hei neh müese fröhlich zum glück isch de chübel i de nöchi gsi Augenzwinkern

aber ich hans es cools fach gfunde
20.02.2013 11:27:44  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
_Ac_

Phoenix
 
Zitat von Shooter

...


Chlises detail zum Vasella: die 72 Millione sind defür gsi, dass er sich nöd astelle loht bide konkurrenz; firmegheimnis dörfti er luut OR sowieso nöd verzelle, wenner zunere andere firma goh würdi (das wär aber natürli schwierig nochezwiise)

D'Novartis isch halt nöd nur e privatfirma wie z.B. Nestlé. D'koste vode üsem gsundheitswäse hanget direkt vode Medikamentepriise ab, drum isch au de Ufschrei eso gross; irgendwo mues das geld ja wieder inecho. M.M.n. isch s'problem halt chli tüüfgründiger: Was dörf es medikament choschte? Dörf de freii markt angebot-nachfrage frei spiele? Wievill gwünn dörfets mache? Wievill devo mues direkt wieder id forschig investiert werde?
Die froge eifach uf "uh, de vasella verdient vill zvill" abebräche finde eifach falsch. die 72 millione sind sicher zvill gsi, aber sin sustige lohn macht vllt. wirtschaftlich gseh durchus sinn (weiss zwar nöd, wie gross sini leistige würklich gsi sind...)
20.02.2013 11:32:02  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
Bin au voll der meinig vom shota. Manager wie de vasella kenned es labor vermuetlich nur vo bilder an meetings...
20.02.2013 11:50:25  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
So what? Dä het scho meh Fusione duregmacht als mir je erläbt hän. Kennt die Bude in und uswändig, aber ye är het no nie es Labor gseh, Stammtischpolemik ahoimit den Augen rollend
20.02.2013 11:55:04  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
ich sag nid, dass dr vasella nid gnueg weiss, um dr novartis nid schade z chönne. ich sag nur, dass jede, wo mol in dr forschig oder andere heikle gebiet gschaft het, au nid eifach dörf go zügs verzelle. afaik isch das sogar im arbeitsgsetz so greglet, dass me am konkuränt nüd dörf go usplaudere, und das isch nid nur in dr pharma so.
dr vasella isch übrigens gstudierte mediziner, das so am rand. natürlich weiss är gnueg, was bi dr novartis gforscht und gmacht wird, für das mueser nid imene labor gsi si. aber jo, es isch scho so, dass d entscheidige vo dr füehrigsebeni nid immer hilfrich sind für die täglich arbeit, aber das weiss wohl jede wo mol irgend neumend gschaft het Breites Grinsen

plus, dr vasella isch sälber aktionär vo novartis. jede schade, won är würd dere firma zuefüege, wär en schnitt ins eigene fleisch.
20.02.2013 12:01:01  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von _Ac_

 
Zitat von Shooter

...


Chlises detail zum Vasella: die 72 Millione sind defür gsi, dass er sich nöd astelle loht bide konkurrenz; firmegheimnis dörfti er luut OR sowieso nöd verzelle, wenner zunere andere firma goh würdi (das wär aber natürli schwierig nochezwiise)


jo ebe, das sagi doch Breites Grinsen
s konkurenzverbot het natürlich genau mit dim zweite satz öpis z tue. är dörf eigentlich eh nüd verzelle, aber s risiko isch natürlich gross, dass ärs trotzdäm macht (s risiko ischt natürlich nid gross dass är das macht. ich würd sogar bhaupte, es isch gege null...).
dr vasella isch wie gseit mediziner, plus, wenn irgend neumed als CEO innere firma hoggsch muesch wüsse wie sone bude z laufe het und nid was dr chemiker in sim büro umeforscht. für das stellt me jo die entsprächende fachlüt ah. en herr wie dr vasella cha, und das behaupt ich jetzt eifach moll, jede grosskonzärn uf dere wält leite. wenn är also nach dr novartis irgend wie no s gfühl sött ha, irgend neumed no chli gäld verdiene z müesse, denn chönnt är locker in ä anderi branche go, entweder als CEO oder halt ine verwaltigsrot, zbsp imene spital oder imene läbensmittelkonzärn. d uswahl isch vielfälltig...

die konkurenzverbotsentschädigung isch eifach es besser wort füre fetti abgangsentschädigung. und denn het är jo sälber kündigt und isch nid gspickt worde...

die ganz gschicht isch ä einzige farce. und si hät nid zumene besser zytpunkt chönne cho (abstimmigskampf, diskussione ums gsundheitswäse / medikamentepris / stelleabbau bi dr novartis, was scho fascht ä jöörlich widerkehrendi tradition isch in dere firma...
20.02.2013 12:08:09  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von Mega Spucknapf

/¤ I mächd an dere Stell no amerke, dass ich halt au eine vo dene gsi wär wo d UBS unter goh loht. Wenn me will e freie Märt ha, denn bitte au mit allne Konsequänze!


das wär ä volkswirtschaftlichi katastrophe, und isch nur es wiiters bispiel dass me privat und volkwirtschaft nid trenne cha. und das wüsse alli...

dass me d UBS grettet het isch eigentlich ä win/win situation für d bank wie au dr staat gsi. einzig nochteil, es isch halt es zeiche an d führisteams, dass si eigentlich mache chönd was sie wönd...
20.02.2013 12:09:58  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Mega Spucknapf

So what? Dä het scho meh Fusione duregmacht als mir je erläbt hän. Kennt die Bude in und uswändig, aber ye är het no nie es Labor gseh, Stammtischpolemik ahoimit den Augen rollend



Was mer im normalfall damit ussege will isch, de erfolg vo de forschig chunt nid vom manager, sondern vom arbeitende volk. Aber genau die sinds wo als einzigi unter finanziellem druck stöhnd Augenzwinkern

Was müsstet denn die ganze wüsseschaftler und forscher für en wert ha wenn de manager fürs nût mach 72mio überchunt??
20.02.2013 12:37:11  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
bi de forscher heissts immer, wenn sie öpis erforsche. jä guet, du hesch eifach din job gmacht, für das wirdsch bezahlt.

so läufts. aber dasch au ok. forschig isch jo eigentlich au nur dr ganz daag umehocke, und eine us 500 het denn mol glück und s richtige molekül isoliert Breites Grinsen
sprich, en forscher wird au hauptsächlich fürs nüd mache bezahlt.
20.02.2013 12:41:05  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
Ich orte s problem eher ide schnittstell zwüschet engineering und de füerig.
Bide meischte betrieb lauft hüt eso ab, dasme im aktive bereich rationalisiert wasme chan um choschte izspare bi glicher leischtig. Da werded schnell mal d standort und oder zueghörigkeite vo ganze abteilige gänderet und gmauschlet.
Wenn das optimal lauft, gat de chare relativ rumpelfrei witer underem neue logo/regime/bsitzer. Grad im hightechberich passierts aber schnell, dasme zwar d manpower verschobe hett, s know how aber in falsche flüger gstige isch und etz zersch wieder mues gsuecht werde bevors witergat.

S luschtig isch etz: die nase, wo das ganzi ufgleist hett, wird fürs puff undedure belohnt will en pling us sinere exceltabelleberechnig es sparpotential vo 23.45 fr über 10 jahr festgstellt hett. Die betroffene abteilige chömed aber ufs dach über wils es halbs jahr verluscht igfahre hend bis de ablauf wieder gange isch.
Dass d abteilige i 3jahr wieder gmauschlet werded verstat sich ja vo selber. (this experience was brought to you by siemens albis/-schweiz/-nixdorf/motorola/swissphone/atos)

I keim undernehme mit hunderte vo agstellte hett de chef na e ahnig geschweige denn interesse draa, was im engineering grossartig lauft. Er gset nume amhand vode projekt, welä teil sich etz uszahlt und welä nöd wobi strategischi gedanke, wie sich de konzern witer entwickle söl natürlich e grossi rolle spiled.

Was aber da draa millione wert söl sii gseni au nöd. Einersits schafft hütt ka firma me nachhaltig, im dümmschte fall müends sogar selber d schulde berappe wo de investor ufgnaa hett ums zämezchaufe, de füerigsetage isches zum andere glich, dass d qualität mit dene aktione flöte gat und de konzern ines paar jahr ruiniert isch. Bis denn hends ja ihri millione abgschefflet und sind scho witerzoge.
20.02.2013 12:48:42  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
Was eus zum nächschte problem füert: de kontrolle.

Im staat isches üblich, das füerigschräft ihrere verantwortig na entlöhnt werded. Zum andere chammes au haftbar mache fürd aktione wo under irene federe passiert sind (siehe bvk züri oder affäre schlumpf)
Versuecht en politiker, sich mit schlupflöcher durezdrucke gitz schnell e undersuechig. Sones kontrollorgan gitz ide wirtschaft derzit nur ufem papier. Dummerwiis bestahts aber sogar na us de gliche lüt, wo au d exekutive innehend. Inere demokratie en unhaltbare zuestand, bi konzern sot jahre so üblich.

Und grad bide kontrolle setzt ja d initiative aa. De verwaltigsrat wird ufgrund vode vorfäll i letschter zit i dem berich woner gfailt hett durd aktionär bevormundet.

Ob das etz s gelbe vom ei isch, bin ich au nöd sicher, aber das was gmacht werde mues, isch wohl allne klar.
glernt hett us 2008 ja niemer. Economiesuisse bring wie sit eh und je menscheverachterndi these use, avenir suisse hett gar nie ufghört demit und d cs hett all jahr es neus bonusbestimmigssystem, womme sich zersch dur 100 site mues läse bevor me merkt, dasme ohni en doktor in mathematik nur en bruchteil chan naverfolge.
Miner meinig naa hett de liberal markt die letschte 20 jahr nur en schritt zrugg gmacht. S arbeitend volk wird je länger eifach als arbetssklav betrachtet oder über zitarbetsfirme igstellt, demit me de sowieso scho sehr lockeri chündihungsschutz ide schwiz umga chan. Und s beschte isch ja, dasme d chinese wäge sotige praktike na fertigmacht. Debi hetted die meischte wirtschaftsmagnate ja am liebschte s gliche system au da, derfeds nur nöd säge.

ich chönnt ez na diversi parallele zieh zur industrialisierig ane, was de kreis mit dem ifluss vode belegschaft wieder schlüsse würd, aber deführ fehlt leider d zit.

Tldr: wer nicht hören will muss fühlen. Und d wirtschft isch zimli taub sit de 90er jahr. Ergo stimm ich für de minder. Nöd wilis richtig find, aber wils i die richtig Richtig gat.
20.02.2013 13:12:37  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
Schribfehler sponsored by: samsung und mine fettfinger
20.02.2013 13:13:58  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
achja, umstrukturierige etc pp, dasch immer luschtig. ich ha amigs s gliche gfühl wie du, irgend en heini wird drfür bezahlt, durch umstrukturierige X franke in sinere abteilig z spare. dä macht das au brav, het sis jooresziel erreicht, sini abteilig spart X franke. drfür müend denn wohl anderi abteilig ufgrund vo dene umstrukturierige Y franke me ufwände zum das usgliche Breites Grinsen

luschtigi bispiel gsehn ich do bi uns aber hauptsächlich in dr IT und nid im engineering (die händ anderi problem Breites Grinsen)

IT wird nach pole usglageret bzw zentralisiert, kei lokale support me etc. für d IT sicher super billig und effizient. für uns ä absoluti katastrophe. früener han ich, wenni es problem mitere laborsoftware ha kha, schnäll am support aglüte, die lüt dört het me zimlig schnäll kennt. sach vonere halbstund.
hüt. intranet go, ticket löse, problem chame nur per email schildere, das got denn irgendwie nach dütschland, wird dört witergleitet nach pole. denn wartisch mol e wuche (wenns guet chunt), und denn schriebt dr dä vo pole mol, was genau s problem isch, willer us dr standard-ticket-email nid schlau wird. und denn fönd si erscht a s problem löse. wie gseit. absoluti katastrophe, zum teil blockiere eifachschti IT problem mini projekt mehreri täg lang. aber irgend eine wird en bonus griegt ha will är dr support erfolgrich het chönne zentralisiere.
20.02.2013 14:15:51  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
...
immerhin hend etz all überall nuna eis problem. eifach s gliche.
20.02.2013 19:41:35  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.woz.ch/sites/woz.ch/files/text/download/drehbuch.pdf

und für sowas hett me denn wieder geld.
20.02.2013 20:41:16  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

achja, umstrukturierige etc pp, dasch immer luschtig. ich ha amigs s gliche gfühl wie du, irgend en heini wird drfür bezahlt, durch umstrukturierige X franke in sinere abteilig z spare. dä macht das au brav, het sis jooresziel erreicht, sini abteilig spart X franke. drfür müend denn wohl anderi abteilig ufgrund vo dene umstrukturierige Y franke me ufwände zum das usgliche Breites Grinsen

luschtigi bispiel gsehn ich do bi uns aber hauptsächlich in dr IT und nid im engineering (die händ anderi problem Breites Grinsen)

IT wird nach pole usglageret bzw zentralisiert, kei lokale support me etc. für d IT sicher super billig und effizient. für uns ä absoluti katastrophe. früener han ich, wenni es problem mitere laborsoftware ha kha, schnäll am support aglüte, die lüt dört het me zimlig schnäll kennt. sach vonere halbstund.
hüt. intranet go, ticket löse, problem chame nur per email schildere, das got denn irgendwie nach dütschland, wird dört witergleitet nach pole. denn wartisch mol e wuche (wenns guet chunt), und denn schriebt dr dä vo pole mol, was genau s problem isch, willer us dr standard-ticket-email nid schlau wird. und denn fönd si erscht a s problem löse. wie gseit. absoluti katastrophe, zum teil blockiere eifachschti IT problem mini projekt mehreri täg lang. aber irgend eine wird en bonus griegt ha will är dr support erfolgrich het chönne zentralisiere.



bi eus genau sgliche. Isch zwar besser worde aber immernonig guet Breites Grinsen
Ja mir hend au en x-fache mehrufwand weg dene strukture Augenzwinkern

chundezfriedeheit gaht dafür bachab.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 20.02.2013 20:53]
20.02.2013 20:52:44  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von Lunovis

http://www.woz.ch/sites/woz.ch/files/text/download/drehbuch.pdf

und für sowas hett me denn wieder geld.


kei wunder wönds mit allne mittel verhindere dass das usgstrahlt wird...
21.02.2013 10:28:24  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
21.02.2013 10:34:05  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
De tagi hett hütt im wirtschaftsteil en zimli interessante bitrag. Indirekt zimlo gnau das woni geschter gschribe han.

Und en gruess vo mim chef
21.02.2013 12:58:33  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
ah grad mol luege, bi jo jetzt au tagi abonnent (und zimlig zfriede, am zyschtig sind sogar bängg drinne gsi, alli die über d zyyrcher Breites Grinsen )

/seisch au ä gruess.
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 21.02.2013 16:08]
21.02.2013 16:07:46  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
http://www.20min.ch/schweiz/news/story/Islamischer-Zentralrat-testet-Doener-Fleisch-29791150#talkback

Bitte Comments lese. Scho huere lustig wie all keis problem demit hend wenn im kebap undeklarierti Fleischsorte drinn sind. Aber wenn ide lasagne biz pferdefleisch drinn isch giz en ufstand. MEnsche sind sowas vo unglaublich dumm.
21.02.2013 19:03:00  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
schwinsfleisch im dessert? hmmmmmm.

rachel approves!


 
Essen
Ich als Koch weiss wo Schweinefleisch ist in Hauptgerichten,Desserts etc... Da lache ich mich schon 25 Jahre tot was die Moslems hier bei uns Essen...Guten Apettit


guter koch, würd ich nicht bei essen.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 22.02.2013 9:01]
22.02.2013 9:00:35  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

schwinsfleisch im dessert? hmmmmmm.

rachel approves!
http://3.bp.blogspot.com/-AqNHs34iFGI/T76OSZ4lVsI/AAAAAAAAAbc/5MWoeW3DZXI/s1600/rachel-from-friends.jpg

 
Essen
Ich als Koch weiss wo Schweinefleisch ist in Hauptgerichten,Desserts etc... Da lache ich mich schon 25 Jahre tot was die Moslems hier bei uns Essen...Guten Apettit


guter koch, würd ich nicht bei essen.



naja ich glaub de meint gelatine. Stammt das zeugs nid vo tier?
22.02.2013 13:44:28  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum