Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
seven198

Russe BF
 
Zitat von -Riddick-




es isch egal mit was mers verglicht. Fakt isch mer het vignette gha und mer brucht meh geld fürs saniere. Mer erhöht d Priise (und nei schmerzhaft isch de ufschlag nöd) und jetzt chunt e Partei vom Volk (ihri ussag) und verschlüderet stüürgelder.

und wie de Lunovis gschribe het:
 
im dütsche zahlsch d autobahn übers benzin.

23.03.2013 9:05:34  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von seven198

 
Zitat von -Riddick-




es isch egal mit was mers verglicht. Fakt isch mer het vignette gha und mer brucht meh geld fürs saniere. Mer erhöht d Priise (und nei schmerzhaft isch de ufschlag nöd) und jetzt chunt e Partei vom Volk (ihri ussag) und verschlüderet stüürgelder.

und wie de Lunovis gschribe het:
 
im dütsche zahlsch d autobahn übers benzin.





Vignette isch mal provisorisch igführt worde. Geld wer meh als gnueg ume, es wird eifach für de öv zweckentfremdet. Daher eigentli en skandal das die nid scho lang abgschaft worde isch.
23.03.2013 9:25:46  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
seven198

Russe BF
das isch es problem wo nöd nur deht herscht. s geld wird immer hi und her gschobe und verhindere will mer das ja sowieso nöd. zudem, eusi strasse bruched dringend e renovierig, vo dem her chan das geld nöd schade
23.03.2013 16:10:10  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von seven198

das isch es problem wo nöd nur deht herscht. s geld wird immer hi und her gschobe und verhindere will mer das ja sowieso nöd. zudem, eusi strasse bruched dringend e renovierig, vo dem her chan das geld nöd schade




klar wenns würklich für das gnutzt wird denn scho. Ich glaube eifach nöd da drah das mer das geld alles für strasse wird nutze sondern ein teil eifach wieder in öv investiert wird umd de ganz pendel irrsinn no wieder subventioniert.

Ich würd ja au gern mal vo irgend einer art subvention provitiere, aber irgendwie hani mis lebe viel zu fest richtig unabhängikeit organisiert.
Isch ja schön und guet das es GA so günschtig isch. Aber warum muen es einzelticket so völlig übertürt sie das mer quasi zwunge wird mitem auto zfahre Breites Grinsen
23.03.2013 16:28:32  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
seven198

Russe BF
 
Aber warum muen es einzelticket so völlig übertürt sie



 
guet das es GA so günschtig isch



Du gisch der d Antwort selber Augenzwinkern d sbb het wenig interesse a einzeltickets, sie wennd abos verchaufe.

Ich find s öv netz eigendli guet, ich finds au richtig, das mers förderet, aber staatlichi förderige für e privati firma, isch ehner mis problem.
23.03.2013 21:40:20  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von seven198

 
Aber warum muen es einzelticket so völlig übertürt sie



 
guet das es GA so günschtig isch



Du gisch der d Antwort selber Augenzwinkern d sbb het wenig interesse a einzeltickets, sie wennd abos verchaufe.

Ich find s öv netz eigendli guet, ich finds au richtig, das mers förderet, aber staatlichi förderige für e privati firma, isch ehner mis problem.



Ich würd ja au sehr gern ab und zue mal mitem öv irgendwo hii, aber da ich eh uf es auto agwiese bin brueflich hani keis subventionierts monatsbillet. Bliebt halt nix anders übrig als au chlini streckene mitem auto gah. Schad eigentli
25.03.2013 15:37:29  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
Es halbtax chasch de au als armeschlucker leischte. Plötzlich lohnt sichs denn, mitem öv in usgang zga.
25.03.2013 15:59:05  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
also wäge 60.- prisufschlag bi dr vignette sones gschiss mache isch scho chli dämlich. die einzige, wo die verarschte sind, sind höchschtens d holländer wo eimol pro joor in d bärge fahre, wobis do au separati lösige söt gäh? (weissi jetzt gar nid peinlich/erstaunt )
und wäg däm jetzt es referendum lancieren, jup, do chame stürgälder eh grad zum fänschter us schmeisse, chunt uf eins use.
26.03.2013 9:39:58  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

also wäge 60.- prisufschlag bi dr vignette sones gschiss mache isch scho chli dämlich. die einzige, wo die verarschte sind, sind höchschtens d holländer wo eimol pro joor in d bärge fahre, wobis do au separati lösige söt gäh? (weissi jetzt gar nid peinlich/erstaunt )
und wäg däm jetzt es referendum lancieren, jup, do chame stürgälder eh grad zum fänschter us schmeisse, chunt uf eins use.



Irgendwie findis guet das sich öpper wehrt. De ständig Rückbau vo strasse und die jahrelange baustelle, da sött mer eher dütlich weniger müsse zahle.

Autobahn Bern - Zürich wird sicher scho bald 5 Jahr baut und es isch keis end in sicht. Vo Bern uf züri hani letschti 3h brucht dank all dene baustelle. Wer zahlt mir die verlorni ziit?
26.03.2013 11:34:52  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
verschmitzt lachen
 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Shooter

also wäge 60.- prisufschlag bi dr vignette sones gschiss mache isch scho chli dämlich. die einzige, wo die verarschte sind, sind höchschtens d holländer wo eimol pro joor in d bärge fahre, wobis do au separati lösige söt gäh? (weissi jetzt gar nid peinlich/erstaunt )
und wäg däm jetzt es referendum lancieren, jup, do chame stürgälder eh grad zum fänschter us schmeisse, chunt uf eins use.



Irgendwie findis guet das sich öpper wehrt. De ständig Rückbau vo strasse und die jahrelange baustelle, da sött mer eher dütlich weniger müsse zahle.

Autobahn Bern - Zürich wird sicher scho bald 5 Jahr baut und es isch keis end in sicht. Vo Bern uf züri hani letschti 3h brucht dank all dene baustelle. Wer zahlt mir die verlorni ziit?



Nimm eifach dr Zug und sig pünktlich s nägschd mol.

@Shooter, me cha als Touri e Viniette löse wo glaub 10 däg oder 1 Monet gültig isch für en 40er.
26.03.2013 11:41:12  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Mega Spucknapf

 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Shooter

also wäge 60.- prisufschlag bi dr vignette sones gschiss mache isch scho chli dämlich. die einzige, wo die verarschte sind, sind höchschtens d holländer wo eimol pro joor in d bärge fahre, wobis do au separati lösige söt gäh? (weissi jetzt gar nid peinlich/erstaunt )
und wäg däm jetzt es referendum lancieren, jup, do chame stürgälder eh grad zum fänschter us schmeisse, chunt uf eins use.



Irgendwie findis guet das sich öpper wehrt. De ständig Rückbau vo strasse und die jahrelange baustelle, da sött mer eher dütlich weniger müsse zahle.

Autobahn Bern - Zürich wird sicher scho bald 5 Jahr baut und es isch keis end in sicht. Vo Bern uf züri hani letschti 3h brucht dank all dene baustelle. Wer zahlt mir die verlorni ziit?



Nimm eifach dr Zug und sig pünktlich s nägschd mol.

@Shooter, me cha als Touri e Viniette löse wo glaub 10 däg oder 1 Monet gültig isch für en 40er.



naja ich bin halt mitem gschäftsauto unterwegs, und es zugbillet müssti selber zahle. Usserdem isches au nid grad toll wenn 1h muesch stah im zug und trotzdem de voll pries mueshc zahle

aber evtl brucht sbb würklich meh geld, denn chönd sie sich paar informatiker leiste

[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 26.03.2013 11:47]
26.03.2013 11:46:27  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
seven198

Russe BF
 
Zitat von -Riddick-




Du bisch echt nur am Jammere Augenzwinkern s Problem isch meh, würd mer meh Qualität chaufe und sich ziit neh und s züg richtig mache, müsst mer nöd ständig all strasse neu mache.

Das mit de SBB isch nüt neus, evtl änderet sich das ja gli fröhlich
26.03.2013 12:58:40  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von seven198

 
Zitat von -Riddick-




Du bisch echt nur am Jammere Augenzwinkern s Problem isch meh, würd mer meh Qualität chaufe und sich ziit neh und s züg richtig mache, müsst mer nöd ständig all strasse neu mache.

Das mit de SBB isch nüt neus, evtl änderet sich das ja gli fröhlich



stimmt scho, aber ziet nehmed die sich ja meh als gnueg. Ich glaub afang 2008 hend agfange mitt de sanierig vo de strecki Zürich - Chur. Sind die mal fertig worde? Bis letscht jahr sinds uf jede fall no drah gsi.

Zürich - Bern isch au no lang nid fertig, irgedwie krass wenn mer bedenkt das kei spur oder so dezue cho isch
26.03.2013 15:30:50  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
grad en riese WTF... moment gha. Bin die ganz ziit am überlegge gsi ob hüt scho 1. april isch

http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/stadt/Auf-der-Hardbruecke-soll-eine-Autospur-einem-Veloweg-weichen/story/25658983

meine güte, die gfahrne volokilometer nehmed jedes jahr ab und denn chömeds mit so ideeä

Allei scho das de Rosegarte deruf 95% vo de velofahere eh nöd ufe chömed macht die idee zume totale irrsinn Kopf gegen die Wand schlagen
Und warum uf dere Brugg in Zuekunft Bus und Tram müend fahre zeigt no dütlicher was für wahnsinnigi da am werk sind, vorallem wenn mer bedenkt das die gliche lüt der meinig sind mer chönt die ganz brugg abriesse will mers nöd brucht, aha Kopf gegen die Wand schlagen

und denn immer de verglich mit Kopenhagen, was für unglaublich dämlichi politiker hemmir eigentlich? Ich hoffe echt druff das mir mal massivi wirtschaftlichi problem bechömed, das die "politiker" endlich mal was ztue bechömed.
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 27.03.2013 19:27]
27.03.2013 19:24:14  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
wo ischs problem?
söled doch d velofahrer uf de busspur umependle. bi jedere ifahrt gitz es pulsierends rotliecht fürd velofahrer wo susch gelb blinkt (demit de veloverchehr chli verdichtet wird und so gruppewiis fahrt) und die ifahrende autos händ scho jetzt bestehendi haifischzää am bode.

die grüene haueds geld für velospure use, die rechte für ussichtlosi referende wils grad luscht hend. rat mal was de stürzahler meh choscht und weniger nutze hett.
27.03.2013 19:37:21  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis



die grüene haueds geld für velospure use, die rechte für ussichtlosi referende wils grad luscht hend. rat mal was de stürzahler meh choscht und weniger nutze hett.



vorallem bini mit 12-16i dauernd mitem velo ide stadt unterwegs gsi . Ich han nid mal verkehrsregle kennt, aber mit de auge offe chunt mer locker überall here.

ahja und die velofahrer wo de rosegarte ohni müeh meisteret die fahred hüt scho uf de hardbrugg...

aber chöschte für so es projekt sind eigentlich en klacks, wenn mer bedenkt wieviel geld ide privatwirtschaft verlore gaht wenn Lastwagechauffeure, ussedienstler und handwerker jede tag 2h ade hardbrugg stönd
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 27.03.2013 19:50]
27.03.2013 19:47:10  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
 
Zitat von -Riddick-

vorallem bini mit 12-16i dauernd mitem velo ide stadt unterwegs gsi . Ich han nid mal verkehrsregle kennt, aber mit de auge offe chunt mer locker überall here.
 
und hüt fluechsch über die elende göppel wo überall durefahred....
Quod licet Iovi, non licet bovi


ahja und die velofahrer wo de rosegarte ohni müeh meisteret die fahred hüt scho uf de hardbrugg...
 
eine vo dene schafft mit mim vater... de hett dashcams am helm gha bevors de begriff erfunde gha hend und all 3-4 monat ischer mal underme auto gsi.


aber chöschte für so es projekt sind eigentlich en klacks, wenn mer bedenkt wieviel geld ide privatwirtschaft verlore gaht wenn Lastwagechauffeure, ussedienstler und handwerker jede tag 2h ade hardbrugg stönd


gschickti Lastwagechauffeure, ussedienstler und handwerker nämed sicher nöd d hardbrugg wenns dur züri müend.
da gitz gnueg umfahrigsmöglichkeite wenns am güeterbahnhof scho staut.
27.03.2013 20:09:40  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

 
Zitat von -Riddick-

vorallem bini mit 12-16i dauernd mitem velo ide stadt unterwegs gsi . Ich han nid mal verkehrsregle kennt, aber mit de auge offe chunt mer locker überall here.
 
und hüt fluechsch über die elende göppel wo überall durefahred....
Quod licet Iovi, non licet bovi


ahja und die velofahrer wo de rosegarte ohni müeh meisteret die fahred hüt scho uf de hardbrugg...
 
eine vo dene schafft mit mim vater... de hett dashcams am helm gha bevors de begriff erfunde gha hend und all 3-4 monat ischer mal underme auto gsi.


aber chöschte für so es projekt sind eigentlich en klacks, wenn mer bedenkt wieviel geld ide privatwirtschaft verlore gaht wenn Lastwagechauffeure, ussedienstler und handwerker jede tag 2h ade hardbrugg stönd


gschickti Lastwagechauffeure, ussedienstler und handwerker nämed sicher nöd d hardbrugg wenns dur züri müend.
da gitz gnueg umfahrigsmöglichkeite wenns am güeterbahnhof scho staut.



also wenn du mir de trick verratisch ladi di mal zume bier ih Augenzwinkern

Ich umfahre die gegend um stossziite meistens grossrümig vie flughafe, Rümlang, Regensdorf, Höngg. Sind aber au guet 20km meh.

Was aber immer interessanter wird, züri mutiert langsam zur schlafstadt was zur folg het das viel lüt id aglo use pendle müend, das wiederum zieht en massive usbau vom öv nach sich. Ich frag mich ernsthaft wie de ganz öv pendel blödsinn in 10 jahr usgseht. Die Grüene wirds chum kümmere solang mer immerno fascht gratis 2 mal jährlich id maledive und Thailand chan flüge Augenzwinkern
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 27.03.2013 22:52]
27.03.2013 22:51:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
duttwiler/europabrugg langstrass, hb, bellevue.

bis ufs letschte lauft etz ales besser.
28.03.2013 0:29:24  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

duttwiler/europabrugg langstrass, hb, bellevue.

bis ufs letschte lauft etz ales besser.



für duttwiller und europabrugg muesch aber ebe scho en riese umweg fahre will suscht muesch ja trotzdem de Rosegarte derab. Hardbrugg selber isch ja no (verkehr isch zu flüssig wird wohl bald mit neue signal zum stillstand bracht) keis problem. Problem sind die ca 5km vor de Hardbrugg. Die einzig ifallsachse ohni gross stau isch über Regensdorf richtig höngg.

Direkt richtig langstrass isch ja au chum meh e option sits im tunnel am baue sind. Luschtig übrigens das die Blockade im Tunnel genau so lang duret bis mer ade hartbrugg wieder blockiere chan...

no es anders "passends" Thema was stadt züri betrifft:

http://www.20min.ch/schweiz/zuerich/story/Nachbarn-decken-Haerterei-mit-Laermklagen-ein-10567777

Ich prophezeie eu, das in 5-10 Jahr das "trendquartier" Züri west, e menscheleeri Betonwüeschti isch Augenzwinkern
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 28.03.2013 14:11]
28.03.2013 14:04:52  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
Zueri Wescht? Bern? verwirrt
04.04.2013 7:46:01  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
http://www.20min.ch/schweiz/zuerich/story/Alter-Schwede--Stapo---das-waren-nur-Testfahrer--24422319

Stadtpolizei sött gschieder bim buesse verteile bliebe und nid au no atofahrer verhafte
06.04.2013 14:52:43  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
 
Zitat von -Riddick-

http://www.20min.ch/schweiz/zuerich/story/Alter-Schwede--Stapo---das-waren-nur-Testfahrer--24422319

Stadtpolizei sött gschieder bim buesse verteile bliebe und nid au no atofahrer verhafte


wenn d agabe stimmed, das eine aglüte hett und gmeit hett die fahred evtl mit waffe ume, gsen ich kas problem mitem igrife vode polizei.

aber hauptsach anti, gell.
06.04.2013 15:03:30  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
seven198

Russe BF
 
Zitat von Lunovis

 
Zitat von -Riddick-

http://www.20min.ch/schweiz/zuerich/story/Alter-Schwede--Stapo---das-waren-nur-Testfahrer--24422319

Stadtpolizei sött gschieder bim buesse verteile bliebe und nid au no atofahrer verhafte


wenn d agabe stimmed, das eine aglüte hett und gmeit hett die fahred evtl mit waffe ume, gsen ich kas problem mitem igrife vode polizei.

aber hauptsach anti, gell.



Muess em Lunovis recht geh, wenn aglüte worde isch müends handle. Lieber sie rucked us und es isch nüt als umgekehrt. Zudem hends ja d Eier gha zum öffentlich sich z entschuldige
06.04.2013 21:26:25  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
aber es sind doch autofahrer gsi! dänked doch nur eimol an d autofahrer!
08.04.2013 11:36:05  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
Usserdem sind die arme wahrschindli grad annere rote Ample gstande. Schiss roti Ample überall!
08.04.2013 11:37:34  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
isch sicher e velo fahrer gsi wo aglüte het zum ne eins inebrämse!
08.04.2013 11:40:21  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

isch sicher e velo fahrer gsi wo aglüte het zum ne eins inebrämse!



Würd mer mal bi richtige verbreche vorgah wie bi de autofahrer würded sicher au mal men als 10% vo de ibruch ufklärt werde Augenzwinkern
Also wenn ihr mal vor hend neume ibreche, parkiered ja nid falsch oder fahred chli zschnell Augenzwinkern

http://www.20min.ch/schweiz/news/story/Nur-jeder-neunte-Einbruch-wird-aufgeklaert-10255330
08.04.2013 13:19:32  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
Nur mol so al Tipp am Rande. Dini 20 Minute Quelle isch super für dr Stammdisch, aber do inne hätt i gärn chli meh Fleisch am chnoche!

Btw. wilde als Autofahrer immer umme hülsch. I Bärn hän si scho grobi kontrolle für Velos / Fuessgänger im Bereich BHF akündet, will die ach so arme Autofahrer nid ds Schlag drmit chöme.

E Medalie het immer zwei Site, nid vergässeAugenzwinkern

ps: wie du vo Autofahrer uf Ibrüch chunsch, versuech i scho gar nid noch z vollzieh.
08.04.2013 16:24:33  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Shooter

isch sicher e velo fahrer gsi wo aglüte het zum ne eins inebrämse!



Würd mer mal bi richtige verbreche vorgah wie bi de autofahrer würded sicher au mal men als 10% vo de ibruch ufklärt werde Augenzwinkern


moment! du glaubsch würklich, dass die lüt sind verhaftet worde, nur wills autogfahre sind? Breites Grinsen
09.04.2013 12:26:54  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum