Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von seven198

 
Zitat von -Riddick-

aber insgesammt chli übertriebe findi. Vo lüt wo ide politik schaffed ewarti ich biz meh Souveränität (falls das s richtige wort isch)

Oder die lebed all in ihrere eigene welt.

//ohni das billige umegedrohe vor de abstimmig wär die vermuetlich genau umgekehrt use cho.



Politik und Souveränität? Hani was verpasst 0.o

eusi politik isch en Witz. Drohige, Angstmacherei und Fingerpointing meh nöd. Fakte gits nur wenig und wenn, den meistens falsch igsetzt.



jaa, aber vo de eu erwarti eigentlich biz meh als vo eusne politiker Augenzwinkern
12.02.2014 12:48:49  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
seven198

Russe BF
 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von seven198

 
Zitat von -Riddick-

aber insgesammt chli übertriebe findi. Vo lüt wo ide politik schaffed ewarti ich biz meh Souveränität (falls das s richtige wort isch)

Oder die lebed all in ihrere eigene welt.

//ohni das billige umegedrohe vor de abstimmig wär die vermuetlich genau umgekehrt use cho.



Politik und Souveränität? Hani was verpasst 0.o

eusi politik isch en Witz. Drohige, Angstmacherei und Fingerpointing meh nöd. Fakte gits nur wenig und wenn, den meistens falsch igsetzt.



jaa, aber vo de eu erwarti eigentlich biz meh als vo eusne politiker Augenzwinkern



Mensch isch Mensch. Das ganze isch es Emotionals Thema, mer git sich müeh was z mache und e passendi lösig z ha, den chunt de eint und wet s weggli und de 5er, toll.
Im Prinzip chamers so gseh, e sinnlosi verkomplizierig vo de umständ ufgrund vonere volksentscheidig.

Wenn mer scho debi sind: Glencore und SVP lassen grüssen wie chamer nur so e partei wähle, ich verstahns nöd, verloge bis an bach abe und s volk staht no dehinter ...
12.02.2014 12:54:33  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
die ganz gschicht isch halt relativ verzwickt. Evtl het mer vor es paar jahr scho sölle luege das mer evtl infrastruktur usbaue chan oder ide ganze immobiliebranche nid spekuliert wird bzw wohnigspriese suscht halt irgendwie nöd astiege lah (kei ahnig wie)

Evtl wärs besser gsi eifach mal es paar jahr e begrenzig vo de zuewanderig zmache mit de begründig vor infrastruktur usbau oder so, da chönt eu ja chum degege sie. Denn wärs nie zunere initiative cho. Wär au immerno besser gsi als das mit de kontigent.

Azeiche das sottig inititive chömed hets ja vor 4-5 jahr scho geh. Für mich unbegrieflich das nie öpper ufd idee cho isch sich um die sache kümmere.
Isch natürlich au doof wenn jahrzehnte lang 1 oder 2 persone chönd Z.B de usbau vom gubrist verhindere. Bim öv gits sicher ähnlichi problem.

Klar, so eifach isches natürlich nöd, aber gar nüt mache isch halt no schlimmer Augenzwinkern
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 12.02.2014 13:04]
12.02.2014 13:02:34  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
seven198

Russe BF
 
Zitat von -Riddick-

die ganz gschicht isch halt relativ verzwickt. Evtl het mer vor es paar jahr scho sölle luege das mer evtl infrastruktur usbaue chan oder ide ganze immobiliebranche nid spekuliert wird bzw wohnigspriese suscht halt irgendwie nöd astiege lah (kei ahnig wie)

Evtl wärs besser gsi eifach mal es paar jahr e begrenzig vo de zuewanderig zmache mit de begründig vor infrastruktur usbau oder so. Denn wärs nie zunere initiative cho. Wär au immerno besser gsi als das mit de kontigent.

Azeiche das sottig inititive chömed hets ja vor 4-5 jahr scho geh. Für mich unbegrieflich das nie öpper ufd idee cho isch sich um die sache kümmere.
Isch natürlich au doof wenn jahrzehnte lang 1 oder 2 persone chönd Z.B de usbau vom gubrist verhindere. Bim öv gits sicher ähnlichi problem.



Ja und Nei. S problem isch es ganz anders. Ich han i minere "karriere" ines paar firme gschafft und d problem sind immer die gliche:


  1. Wohnige werdet zu bürogebäude --> bringt meh geld, defür staht alles leer, ZH Binz es sehr guets bispiel
  2. Immer günstiger, CH Firme stelled Lüüt zum EU lohn a
  3. De Pass wird praktisch verschenkt, früener isch das no was ganz anders gsi (ich red vo +/- 15 Jahr)


Eifach gseit, euses Problem isch nöd d Überfüllig ufgrund vo Usländer, sondern das mir euses eigene Agebot ufgrund vo Geldgier begrenzed. Es land wachst, sprich meh lüüt, meh autos, meh wohnige usw, das isch normal (au wenns d SVP nöd wet igseh), de entscheidend punkt isch, wie chan ich euse Platz, möglichst intelligent nutze. Id Höchi baue wär z.B. so es thema, baustelle Effizient plane und nöd als behinderig, Polizei ihri ufgabe mache und nöd nur geld sammle, wirtschaft meh uf d lüüt luege als ufs geld, chönt der no X bispiel bringe. D CH isch eifach was das agaht zu geldgeil
12.02.2014 13:09:34  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
 
Zitat von -Riddick-

//ohni das billige umegedrohe vor de abstimmig wär die vermuetlich genau umgekehrt use cho.



Du bisch doch eine vo dene Helde gsi wo mit Jo gstumme und wölle het adsses abglähnt wird oder?

Und jetzt go dumm ummemöge. Nimmsch du di überhaupt no sälber ärnschd?
12.02.2014 14:40:31  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von seven198

 
Zitat von -Riddick-

die ganz gschicht isch halt relativ verzwickt. Evtl het mer vor es paar jahr scho sölle luege das mer evtl infrastruktur usbaue chan oder ide ganze immobiliebranche nid spekuliert wird bzw wohnigspriese suscht halt irgendwie nöd astiege lah (kei ahnig wie)

Evtl wärs besser gsi eifach mal es paar jahr e begrenzig vo de zuewanderig zmache mit de begründig vor infrastruktur usbau oder so. Denn wärs nie zunere initiative cho. Wär au immerno besser gsi als das mit de kontigent.

Azeiche das sottig inititive chömed hets ja vor 4-5 jahr scho geh. Für mich unbegrieflich das nie öpper ufd idee cho isch sich um die sache kümmere.
Isch natürlich au doof wenn jahrzehnte lang 1 oder 2 persone chönd Z.B de usbau vom gubrist verhindere. Bim öv gits sicher ähnlichi problem.



Ja und Nei. S problem isch es ganz anders. Ich han i minere "karriere" ines paar firme gschafft und d problem sind immer die gliche:


  1. Wohnige werdet zu bürogebäude --> bringt meh geld, defür staht alles leer, ZH Binz es sehr guets bispiel
  2. Immer günstiger, CH Firme stelled Lüüt zum EU lohn a
  3. De Pass wird praktisch verschenkt, früener isch das no was ganz anders gsi (ich red vo +/- 15 Jahr)


Eifach gseit, euses Problem isch nöd d Überfüllig ufgrund vo Usländer, sondern das mir euses eigene Agebot ufgrund vo Geldgier begrenzed. Es land wachst, sprich meh lüüt, meh autos, meh wohnige usw, das isch normal (au wenns d SVP nöd wet igseh), de entscheidend punkt isch, wie chan ich euse Platz, möglichst intelligent nutze. Id Höchi baue wär z.B. so es thema, baustelle Effizient plane und nöd als behinderig, Polizei ihri ufgabe mache und nöd nur geld sammle, wirtschaft meh uf d lüüt luege als ufs geld, chönt der no X bispiel bringe. D CH isch eifach was das agaht zu geldgeil



klar, das sind die offesichtliche problem, das was ich beschriebe ich meh no nebedbii und s einte füehrt zum andere.
Usserdem löhnd sich die problem wo ufzählsch nid ganz so eifach löse traurig

@spucknapf, ich finds eifach schad das mer jetzt halt quittig dafür hend das s volk ignoriert worde isch.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 12.02.2014 19:13]
12.02.2014 19:11:22  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
seven198

Russe BF
Riddick, doch die Problem chönt mer relativ schnell löse nur isch kei interesse vorhande, da mer ja den würd geld verlüre.

zudem, s volk isch nöd ignoriert worde, wenn mer e Abstimmig het mit 50% beteiligung würd ich mich ehner fröge, warum riised jetzt d Nichtwähler s muul uf (ja kenn es paar vo dene...)

D ufgab vom BR isch nöd, s umsetze vo sache wie s volk das will, sondern d Umsetzig nach abklärig vo verschidene Pünkt (rechtlich, Sense/nonsense, schadensminimierig usw.)

S gröschte Problem i dem Land isch eifach immerno, Politik und Wirtschaft sind nöd getrennt, sondern schaffed eng zämä und das isch schlecht.
13.02.2014 9:11:31  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
de mitem volkswille isch sowieso de gröscht bullshit. wänns volk öppis will wos nöd cha übercho dänn ischs halt chli schwirig. d eu chan eus erprässe wänn si das luschtig findet. de volkswille will meh eigebeschtimmig aha voll intellent über tatsache abzstimme. ich will au dass meh cremeschnitte uf de boim wachsed
14.02.2014 20:03:45  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
darkimp

DarkImp
verschmitzt lachen
 
Zitat von seven198

S gröschte Problem i dem Land isch eifach immerno, Politik und Wirtschaft sind nöd getrennt, sondern schaffed eng zämä und das isch schlecht.



machemer doch Kommunismus und planwirtschaft! Oh, wait.
14.02.2014 23:36:16  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/Auslaender-ziehen-in-die-Staedte-Schweizer-aufs-Land/story/18748903

Evtl. ä Erklärig warum usserhalb vo de städt eher ja gstumme worde isch?
27.02.2014 13:53:17  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
Wat?
27.02.2014 15:09:06  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
seven198

Russe BF
verschmitzt lachen
 
Zitat von -Riddick-

http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/Auslaender-ziehen-in-die-Staedte-Schweizer-aufs-Land/story/18748903

Evtl. ä Erklärig warum usserhalb vo de städt eher ja gstumme worde isch?



Liehts viellicht nöd ehner dra, das ufem Land SVP und FDP stärcher isch als i de Stadt?

Zudem het s einte nüt mitem andere ztue, aber ebe
27.02.2014 15:35:33  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Behind

Russe BF
Scho gopferdami härzig was ez förnes huere gschiss gmacht werd wäg dere Abstemmig. Ond i 3 Johr kräied de ke Hahn me deno... As gäbs momentan in Europa ned grösseri Problem . S'beste Bispeli esch jo gester weder d'Arena met em Oski ond em Muschg gsi... Huere Chendergarte par excellence... Ond ke Siite hed sech werkli chönne öppis förha... Ond de dütschi Chasper hed wahrschindli s'Bild vom arrogante Schwob nor no verstärkt... Alles i allem alli Stereotype guet bedient gsi Breites Grinsen
01.03.2014 17:45:35  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
Arena wie immer halt...aber de muschg isch cool.

und de bäumle Breites Grinsen
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von DrKrabbe am 02.03.2014 11:38]
02.03.2014 11:33:26  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
http://www.20min.ch/schweiz/news/story/28614544

ich chan "leider" jede verststah wo eifach abhaut.

ide schwiez chammer nur gwünne wenn mer lügt. Ich bin in vergangeheit au viel zu ehrlich gsi, das wird leider meistens bestraft.
05.03.2014 23:46:51  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
...
dummheit schützt vor strafe nicht.


hettisch dich mal korrekt verhalte.
06.03.2014 12:09:19  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
darkimp

DarkImp
...
 
Zitat von -Riddick-

http://www.20min.ch/schweiz/news/story/28614544

ich chan "leider" jede verststah wo eifach abhaut.

ide schwiez chammer nur gwünne wenn mer lügt. Ich bin in vergangeheit au viel zu ehrlich gsi, das wird leider meistens bestraft.



jede wo mit dir ztue het und dir mues zuelose isch gschtroft.
10.03.2014 23:06:17  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von darkimp

 
Zitat von -Riddick-

http://www.20min.ch/schweiz/news/story/28614544

ich chan "leider" jede verststah wo eifach abhaut.

ide schwiez chammer nur gwünne wenn mer lügt. Ich bin in vergangeheit au viel zu ehrlich gsi, das wird leider meistens bestraft.



jede wo mit dir ztue het und dir mues zuelose isch gschtroft.



Will ich die lüt verstahne wo zb en schade anere leitplanke nöd meldet will sie suscht münd de uswies abgeh? Und das lüt bime unfall lieber abhaued, da isch euse gsetzesgeber schuld.
Ich het zb schiss öpper wiederbelebe probiere falls dabii was schief gah würd. Aber chasch mich darum ja verurteile, machts aber au nid besser.
10.03.2014 23:15:15  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
...
Gratuliere. Fehlends rūckgrat ischs eine. Aber erschti hilf verweigere es ganz anders kapitel.
10.03.2014 23:19:03  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
darkimp

DarkImp
...
 
Zitat von -Riddick-

Ich het zb schiss öpper wiederbelebe probiere falls dabii was schief gah würd.



oh mann. Du hesch wohl zimlech guet ufpasst im Nothelfer. Aber hey, i ha au scho 5 Kindergärtner überfahre, aber bi denn abghaue, will dr Gsetzgeber hätt mi sicher bestroft, drbii chani doch gar nüt drfür!
10.03.2014 23:47:20  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

Gratuliere. Fehlends rūckgrat ischs eine. Aber erschti hilf verweigere es ganz anders kapitel.



Hesch du sicher scho so oft gmacht das gar kei angst meh hesch was falsch zmache?
Ich han recht grosse respekt davo wenni wer wiederbelebe müsst probiere.

Aber zum über sowas diskutiere isch das wohl eh s falsche forum.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 11.03.2014 0:33]
11.03.2014 0:30:55  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
In der tat hani scho desöftern erschti hilf müese leischte.
Was der im kurs bibracht wird isch idiotesicher und chan vo allne agwendet werde. Ebeso en defi. Wenn s opfer nachene ex gat hesch du sicher kei klag am hals, nur wil bide herzmassage e rippe broche isch. Allerdings hettsch eini, wenn tatelos denäbetstaasch und mitem iphone fötelisch. Niemert erwartet, dass en laie es zermatschts gsicht mues beatme, was aber zuemuetbar isch, muesch au mache.
11.03.2014 9:14:10  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
Bi eigentlich rächd sicher, dass de nur dr Ambulanz muesch bscheid gäh. Alles andere wird nid erwartet und gforderet.
11.03.2014 11:22:21  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
Was gforderet isch, isch sone sach. Absicherig vonere unfallstell. Warne vom nahende vercher. Evtl betreuig vo andere oder liechtverletzte... ales zuemuetbar, nöd? Wird der chum en strick dreiht, wenns nöd machsch, aber chasch liecht schlimmers verhindere.

Sicher isches guet, mal z alarmiere. Denn aber untätig umestaa oder gar abhaue isch die falsch lösig.
11.03.2014 22:44:31  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
I ha nid gseid, dass das guet isch. Aber Lüt wo z.B kippe wenn si Bluet gsehn, dä söll lieber alüte und wäg bliibeBreites Grinsen
12.03.2014 7:30:31  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.20min.ch/schweiz/basel/story/Hirnschlag--Passanten-lassen-Opfer--15--liegen-27807315


justriddickthings
16.03.2014 10:13:49  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

http://www.20min.ch/schweiz/basel/story/Hirnschlag--Passanten-lassen-Opfer--15--liegen-27807315


justriddickthings



Jetzt müsst mer sich mal frage, warum isch das so?
Macht aber niemmer usserd paar lüt wie ich und jetzt alles lauft wiiter wie bisher...
16.03.2014 11:22:08  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
betruebt gucken
Wege de Grüene denk.
17.03.2014 0:00:09  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
froehlich grinsen
 
Zitat von rejteN

Wege de Grüene denk.



Nei, usnahmswies mal nöd Augenzwinkern
17.03.2014 9:12:23  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
Wege de Usländer wo die Grüene ins Land inelönd.
18.03.2014 15:51:59  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum