Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von rejteN

 
Zitat von -Riddick-

Ich wünsch mir wieder e ziit wo mer usserhalb vom stadtzentrum e 2.5zi wohnig unter 2000.- bechunt traurig


traurigtraurigtraurigtraurigtraurigtraurigtraurigtraurigtraurigtraurig
http://www.immo.ch/wohnung_mieten_zuerich?surfaceFrom=0&roomsFrom=2.5&priceFrom=1400&street=&withPictureOnly=false&cid=1&size=15&priceTo=1900&page=1&loweredPriceOnly=false&surfaceTo=300&roomsTo=3.0&extSearch=true&qs=&resultTab=map



Pro wohnig chömed denn ca 100 lüt wo sich interessiered.

Zuedem sind im letschte jahr nur 0.76% Frei wohnige zur verfügig gstande.Da isch nüt gross mit uswähle

http://www.statistik.zh.ch/internet/justiz_inneres/statistik/de/aktuell/mitteilungen/2014/leerwohnungen_2014.html

Ide stadt züri sinds nur 0.22%
https://www.stadt-zuerich.ch/prd/de/index/statistik/themen/bauen-wohnen/leerwohnungen-leerflaechen/leerwohnungszaehlung.html

Da gseht mer genau wenn problematik agfange het. Lustigerwiis genau det wo mer personefreizügigkeit igführt het isch de tüfpunkt gsi. Sicher nur zuefall und svp propaganda Augenzwinkern
wenn mer bedenkt das die meiste leerwohnige im hochpries segment sind, denn isch so guet wie gar nüt frei.

de Tagi würd schriebe:
"Die wohnungsnot ist weniger schlimm als behauptet. Der Anteil Leerwohnungen ist im vergleich zum vorjahr um 100% angestiegen"
[Dieser Beitrag wurde 5 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 24.07.2015 8:33]
24.07.2015 8:17:53  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/buendner-waehler-kaufen-die-katze-im-sack/story/29636533

direktdemokratischs verständnis at its best.
27.07.2015 17:36:45  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
http://www.20min.ch/schweiz/zuerich/story/Linke-Chaoten-stoeren-SVP-Anlass-im-HB-23670016

mer müsst sich mal vorstelle wenns umgekehrte anere SP versammlig würd passiere mit rechte randalierer und chaote Erschrocken undenkbar...

Hauptsache Toleranz und Meinigsfreiheit predige und denn so sache go mache...

Beide Partiee sind eigentlich absolut unwählbar, aber sottig aktione zeiged eifach das gwüssi linki kreis eifach uf kindergarteniveau sind und darum au nüt gschied zu stand chunt..
30.07.2015 23:12:19  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
 
Zitat von -Riddick-

mer müsst sich mal vorstelle wenns umgekehrte anere SP versammlig würd passiere mit rechte randalierer und chaote Erschrocken undenkbar...


Kei Ahnig, es hetti wahrschinli en 20min Artikel drüber gäh?


 
Beide Partiee sind eigentlich absolut unwählbar


Gar ned gwüsst, dassmer de revolutionäri Ufbou chan wähle - oder was het das jetzt mit de SP ztue?
31.07.2015 9:20:45  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/wenn-patrioten-zu-sehr-lieben/story/18153135
31.07.2015 19:20:52  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
http://www.20min.ch/finance/news/story/-Wer-kerosinfrei-Ferien-macht--verliert-an-Status--13776490

Das da söttet mal eusi öko füdlis lese. Git böseri sache als es auto Augenzwinkern
03.08.2015 15:26:02  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
und du sötsch evtl nöd nume d schlagzile lese bevor was postisch. Breites Grinsen
03.08.2015 17:41:54  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
etwas für sehr schlecht befinden
Als ob dr 20 Minute Troll je was mit Inhalt vo Hand und Fuess posted hätt. I glaub jo no immer sisch dr Karlson oder so wo uns do trollt.
03.08.2015 21:53:14  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
http://www.20min.ch/schweiz/news/story/SP-Frau-will-Teslas-als-Bundesrats-Limousinen-18008708#talkback

 
SP, lasst es sein!
Ihr macht nur alles kaputt. Der Tesla ist ein cooles Auto und ihr schädigt nur seinem guten Ruf. Macht dieses Auto nicht zu einem Politikum. Gleich wie in den USA mit den Prius-Fahrern. Ich möchte mir möglicherweise in 1-2 Jahren einen Tesla kaufen (vielleicht einen X oder 3) und möchte nicht als "Linker" angeschaut werden, weil ich das nicht bin! könnt ihr nicht einfach ruhig sein? Bitte!



Schonodumm, denn hesch ä Chlapf wo locker ä Porsche an dr Ample chasch stoh loh und denn meine d Lüt bisch ä linkä Sozi!
12.08.2015 10:43:11  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
Chasch immer na din tesla mit brunchole und atomstrom lade zum sini ökobilanz chli z schöne. Am beschte machemer grad e co2 abgab uf de ladestrom demit sich die arme teslafahrer au e chli über d sozis ufrege derfed.
12.08.2015 12:15:38  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
Fair enough.
12.08.2015 12:35:20  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
verschmitzt lachen
Sp lüt kümmeret sich immerhin um ganz wichtigi problem i eusem land! Findi guet!
12.08.2015 15:02:47  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
etwas für sehr schlecht befinden
Boah...
12.08.2015 16:23:25  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Kif

Boah...



http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/stadt/die-stadtpolizei-soll-die-herkunft-von-taetern-verschweigen/story/25371341


Cool das sich SP immerhin für Kriminelli isetzt. findi guet Augenzwinkern

edit: Ich wär dafür das mer eifach de Name vom Täter nennt. Git ja keis recht uf Kriminalität und jede Mensch isch selber für sich verantwortlich. Bi Jugendliche chönt mer natürlich uf Namensnennig, Nationalität usw. verzichte.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 20.08.2015 13:00]
20.08.2015 12:25:42  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
gratuliere, demit hesch der mal wieder e wuche stilli treppe verpasst.

i dim fall lahn ich s prinzip vode unschuldsvermuetig mal usse vor. alternativ derfsch dich brandschatzt wäge ufruef zur hexeverbrennig betrachte.

ach, ich bin dezit guet glunt:

witeri gründ wo gäge d veröffentlichung spräched:

d verhinderig vo selbstjustiz und oder stigmatisierig infolge vomne verfahre. es isch nöd d ufgab vom einzelne, überd bestrafig vomne andere z bestimme, defür hemmer d justiz (sind sogar eigni richter, aber au die richted ja falsch wenns entgege am parteibuech gat)
infolgedessen ghört de schutz vom täter genauso zude staatliche ufgabe.

d nennig vode nationalität hett wiederum genau de vorteil, dass für churzi zit wieder e ganzi minderheit de hass vo rechtskonservativ zghöre bechunnt, wobi me debi söt erwähne, dass d svp debi regelmässig hert ade antirassismusstrafnorm schrammt oder au verurteilt wird deswäge. es isch anere demokrati nöd würdig, dasme im öffentliche ruum e anderi bevölkerigsgruppe ufgrund vo religion oder nationalität an pranger stelle mues, genau das wird aber ufgrund vo dem da obe gern gmacht.

interessanterwiis werded die infos au suscht veröffentlicht, nämlich ide ganze kriminalstatistike. dummerwiis list die de hans heiri nöd so eifach die de blick, au wenn sie vill ufschlussriicher (und anonymisiert) wär.

aber ja, im eifache weltbild sind all brasilianerinne prostituierti, argentinier altnazis, östricher tarnti altnazis, dütschi gummihäls, italiener fuuli sieche und kosovare steched am firabig gern anderi lüt abe. so einfach ist das.

NOT!
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Lunovis am 20.08.2015 18:38]
20.08.2015 18:22:30  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/unterste-schublade-moergelis-facebookpost-stoesst-an/story/27277510

guet gmacht, herr mörgeli.

zersch unbedacht en seich online stelle und denn na dämlicher druff antworte.
28.08.2015 16:23:14  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/unterste-schublade-moergelis-facebookpost-stoesst-an/story/27277510

guet gmacht, herr mörgeli.

zersch unbedacht en seich online stelle und denn na dämlicher druff antworte.




De knaller vo dem Summer isch aber das da
http://www.20min.ch/schweiz/zuerich/story/Carlos-erhaelt-14-300-Franken-Genugtuung-23219330

En schlag is Gsicht vo jedem Bürger ide Schwiez wo sich sis lebe lang ad regle haltet und stüre zahlt...
29.08.2015 10:21:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
SPler hend irgendwie immer absurderi Ideeä

http://www.20min.ch/schweiz/news/story/Lebensmittel-und-Kosmetika-werden-teurer-20495437

Lebensmittel sind ja jetzt scho absurd tür ide schwiez, wenn mer bedenkt das mir davo abhängig sind. Leider chamer nöd eifach uf lebensmittel verzichte wie uf lususartikel.
30.08.2015 10:50:09  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Lunovis

http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/unterste-schublade-moergelis-facebookpost-stoesst-an/story/27277510

guet gmacht, herr mörgeli.

zersch unbedacht en seich online stelle und denn na dämlicher druff antworte.




De knaller vo dem Summer isch aber das da
http://www.20min.ch/schweiz/zuerich/story/Carlos-erhaelt-14-300-Franken-Genugtuung-23219330

En schlag is Gsicht vo jedem Bürger ide Schwiez wo sich sis lebe lang ad regle haltet und stüre zahlt...

ah bisch wieder am schlagzile lese, ja?
30.08.2015 12:17:16  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Lunovis

http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/unterste-schublade-moergelis-facebookpost-stoesst-an/story/27277510

guet gmacht, herr mörgeli.

zersch unbedacht en seich online stelle und denn na dämlicher druff antworte.




De knaller vo dem Summer isch aber das da
http://www.20min.ch/schweiz/zuerich/story/Carlos-erhaelt-14-300-Franken-Genugtuung-23219330

En schlag is Gsicht vo jedem Bürger ide Schwiez wo sich sis lebe lang ad regle haltet und stüre zahlt...

ah bisch wieder am schlagzile lese, ja?



Wenn mer die ganz gschicht rund um ihn alueged isches eifach gewaltig. In es paar Monat chasch denn wieder lese das er irgendöpper verprügelt, abgstoche oder usgraubt hät.

Wenn mer bedenkt das em "Carlos" sis Opfer damals nur 3500.- übercho het find ichs de hammer das selber jetzt 14300 bechunt fürs scheisse baue Breites Grinsen
30.08.2015 12:27:44  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
Er bechunnt rein nüt. Staat ja au nur im erschte satz und der schlagziile. Und falls na witerlese würdsch würd sogar staa, dass die 14k da sind, wiler ufgrund vom mediale shitstorm und de panik danach unrechtmässig igsperrt worde isch.
30.08.2015 12:33:33  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
Es gab kein Messer – Freispruch für Carlos Die Aufnahme einer Überwachungskamera entlarvte die Drohung an der Langstrasse als erfunden.

 
Vom schwer­wiegendsten Delikt, der Drohung in der Langstrasse, bleibt am Ende nichts übrig. Aus den elf Monaten Gefängnis, die der Staatsanwalt verlangt, wird eine Geldstrafe von gerade mal 33 Tagessätzen zu 30 Franken. Und die hat Carlos mehr als verbüsst.



 
Auf die meisten Fragen des Richters zu den ihm vorgeworfenen Taten schweigt Carlos. Irgendwann stützt er gelangweilt den Kopf auf die rechte Hand, schaut ins Nichts. Wenn er aber spricht, dann unbeholfen, nuschelnd, flapsig, manchmal schnippisch. Auf die Frage, wie das genau war mit der Zelle, die er im Massnahmenzentrum Uitikon unter Wasser gesetzt hat, sagt er: «Ich war 23 Stunden am Tag allein da drin, zu Unrecht, hatte nicht mal einen Fernseher. Ich wusste, wenn ich das mache, komme ich zurück ins Gefängnis. Die wollten mich im MZU immer verbiegen, wissen Sie. Die gaben mir ein schlechtes Gefühl.» Eine Massnahme, das macht er klar, will er nie mehr.



 
Es sind denn auch nicht die Aussagen des Beschuldigten, die den Richter überzeugen. Was der Anklage, um es mit den Worten des Richters auszudrücken, «das Genick bricht», ist das Video einer Überwachungskamera. Darauf ist der Vorfall an der Langstrasse zu sehen.

Gemäss Anklageschrift soll Carlos den Geschädigten Fernando Javez* ohne Anlass mit einem 20 Zentimeter langen Messer bedroht haben. Javez soll in Panik in einen Hinterhof beim Kiosk Lollypop gerannt sein. Weil es kein Entrinnen aus der Sackgasse gegeben habe, habe Javez eine zufällig herumliegende Eisenstange gepackt, um sich notfalls zu wehren. Carlos habe ihn etwa fünf Minuten lang bedroht. Erst als die Polizei ge­kommen sei, sei Carlos geflohen.

Nur: Das Video zeigt ein ganz anderes Bild. Zu sehen ist kein angstvoll flüchtendes Opfer, sondern einen Mann, der locker, aber zielstrebig in den Hinterhof joggt. Er scheint nicht nach einer Waffe suchen zu müssen, vielmehr scheint er zu wissen, wo die Eisenstange liegt, die er behändigt. Nach einigen Sekunden erscheint Carlos im Bild und bleibt unschlüssig am Eingang zum Hinterhof stehen. Woraufhin Javez ein paar Schritte auf ihn zumacht, ihn zu sich winkt und drohend die Eisenstange schwingt. Doch Carlos kommt nicht in den Hof. Er bleibt, wo er ist. Währenddessen schlendern Passanten, darunter auch Frauen, seelenruhig an ihm vorbei. Ein Messer in seiner Hand ist nicht auszumachen. Irgendwoher tauchen nach ein, zwei Minuten zwei Frauen im Hof auf und reden mit Javez. Eine versucht danach das Tor zum Hof zu schliessen – und wird von Javez daran gehindert. Die andere geht unbehelligt ganz nah an Carlos vorbei aus dem Hof und kommt wieder zurück.



 
Für den Richter ist nach diesem Video indes klar: «Die Drohung ist nicht nur nicht beweisbar. Sie ist höchst unwahrscheinlich.» Entscheidend dabei sei die Frage, ob Carlos ein Messer gehabt habe – und dazu hat der Richter eine klare Meinung: «Es ist offensichtlich, dass es dieses Messer nicht gibt.» Zwar seien die Bilder nicht völlig scharf, aber dennoch eindeutig. Auch mache Javez keineswegs den Eindruck, dass ihn Carlos in Angst und Schrecken versetzt habe. Und das ist Voraussetzung für eine Verurteilung wegen Drohung. Als unglaubwürdig erachtet der Richter, wie vor ihm schon Carlos’ Verteidiger Marcel Bosonnet, die drei Zeugen. Ihre Aussagen seien voller Widersprüche, das Messer habe keiner der drei wirklich ­gesehen.



 
Weil der Beschuldigte überdies sechs Monate in Untersuchungshaft verbracht hat, erhält er eine Genugtuung von 14 300 Franken – die allerdings für Gerichts- und Anwaltskosten verwendet werden.



Alles in allem isch dr Carlos natürlich kei unbeschriebenigs Blatt und sicher e Querulant, und vermutlich au nid die hellscht lüchti. Aber, und das got halt eifach au nid, ihn mit sonere perfide aktion versueche in d pfanne z haue, nur will er halt dr carlos isch, isch halt au unterschti schublade. Dorum isch dä freispruch in dene pünkt völlig richtig. Dr carlos het für sini tate gemäss gsetz büesse müesse, und drüber us sogar me müesse verbüesse als nötig gsi wär.

Es bringt nüd, en deliquent no witer z ploge, nur damit d wuetbürger s gfühl händ, do wird grächtigkeit gwaltet. das isch sinnlos und kontraproduktiv. es isch beschämend, wi ufem buckel vo däm arme siech (und das ischer) diversi lüt versueche und versuecht händ sich z profiliere. Dä fall isch in vielerlei hinsicht es armuetszügnis nid nur für d schwiz, sondern au für einigi politiker, fachpersone, medie und wär au sunscht no s gfühl het kha er muess do sin unqualifizierte sänf drzue abgäh.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 30.08.2015 13:17]
30.08.2015 13:16:15  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
ich hoffe für die wo ihn so beschützed, dass er eifach jetzt so abgschreckt isch das er mal uf de richtig weg findt. Chan aber au sie das es nach hinde los gaht.

Aber mer chan sich ja denn immerno bi de zuekünftige opfer entschuldige, das isch sehr eifach wenn mer ihne debii eh nie mun begegne Augenzwinkern
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 30.08.2015 14:34]
30.08.2015 14:11:10  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
Erinneret mi chli a Clockwork Orange.
30.08.2015 14:29:21  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
 
Zitat von -Riddick-

ich hoffe für die wo ihn so beschützed, dass er eifach jetzt so abgschreckt isch das er mal uf de richtig weg findt. Chan aber au sie das es nach hinde los gaht.

Aber mer chan sich ja denn immerno bi de zuekünftige opfer entschuldige, das isch sehr eifach wenn mer ihne debii eh nie mun begegne Augenzwinkern


chas sii, dass du nöd allzu sehr a dim account hangsch?
30.08.2015 16:02:01  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.blick.ch/news/politik/svp-nationalrat-legt-beschwerde-ein-affaere-moergeli-kommt-vors-bundesgericht-id4118350.html

 
Gemäss der Beschwerde ist Mörgeli das rechtliche Gehör in mehrfacher Hinsicht verweigert worden, und zwar nicht nur auf Stufe Kanton und Bund: Verletzt worden sei auch die Europäische Menschenrechtskonvention (EMRK).




äh, ja.
30.08.2015 16:19:45  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

 
Zitat von -Riddick-

ich hoffe für die wo ihn so beschützed, dass er eifach jetzt so abgschreckt isch das er mal uf de richtig weg findt. Chan aber au sie das es nach hinde los gaht.

Aber mer chan sich ja denn immerno bi de zuekünftige opfer entschuldige, das isch sehr eifach wenn mer ihne debii eh nie mun begegne Augenzwinkern


chas sii, dass du nöd allzu sehr a dim account hangsch?



ich glaub mir zwei werde vermuetlich nie gliicher meinig sii, aber das muess es ja au nöd. Wär ja langwielig Augenzwinkern

Ich bin mit usländische kollege sit kindergarte ufgwachse. Was ich glernt han debii isch vorallem eis, wenn de Naiv chli schwiezer bisch, denn gahsch unter. Darum nimm ich au nöd grad es blatt vors muul sondern spriche das ah wo vermuetlich würklich so isch oder wies vermuetlich wird passiere.

Was ich am mine usländische kollege liebe, sie sind nöd so naiv wie mini schwiezer kollege.

Ich will nöd behaupte das ich im fall carlos recht wird haa, aber d chance isch relativ gross das wieder öppis passiert.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 30.08.2015 17:46]
30.08.2015 17:44:45  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
wobi öpfel und bire da nüt mitenand z tue hend.
30.08.2015 19:09:28  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
als gäbs nöd scho gnueg gwalt uf de Welt

Linksaktivisten drohen der SVP mit Gewalt


Jetzt fehled nur no die rechtsextreme wo Asylheim azündet, denn simmer öppe gliich wiet wie Dütschland Mata halt...
31.08.2015 18:54:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

Ich will nöd behaupte das ich im fall carlos recht wird haa, aber d chance isch relativ gross das wieder öppis passiert.


Naja, was wotsch mache? Mir händ es gsetz in dr schwiz, und vor däm sind alli glich. Und mir sind nonig sowit wie in minority report, womer in zuekunft chönd luege wär bald öpis dumms macht, und mir sind zum glück au nid in gwüsse staate vo de USA, wode läbenslänglich griegsch wenn dreimol mit gras im sack verwütscht wirdsch. Ich weiss, me will gärn sicherheit ha, und me will au gärn vergältig ha, aber sobald du e stroff usspräche duesch ischs in dr regel sowieso scho z spot.

prävention und resozialisierig wärde witerhin dr schlüssel zunere sichere gsellschaft si, repression und drakonischi strofe füehre eher drzue, dass kriminelli lüt no krimineller wärde, will si in dr regel kei andere wäg me vor sich händ. oder aber, me sperrt eifach jede wo dumm duet für immer wäg, denn hättisch zumindest vor denne lüt rueh, aber do müesst me wohl irgendwo platz finde damit denn alli wegsperre chasch. denn wär chunnt denn alles in knast? im grund gnoh müestisch denn jede wo mol d schnäll auto fahrt in bau stecke, will dä ä potentielli gfohr für sini mitmensche darstellt.

usrisser wie dr carlos wirds immer gäh, mit sonige lüt mues ä gsellschaft leider au läbe chönne. naiv isch höchstens, z glaube, dass me ä gsellschaft zu 100% vor krimineller energie schütze cha wenn nur d strofe drastisch gnueg sind.

 
Zitat von -Riddick-

als gäbs nöd scho gnueg gwalt uf de Welt

Linksaktivisten drohen der SVP mit Gewalt


Jetzt fehled nur no die rechtsextreme wo Asylheim azündet, denn simmer öppe gliich wiet wie Dütschland Mata halt...


Sowohl die link wie au die rächtsextrem szene isch in dr schwiz im verglich zu dütschland absolut harmlos. so wit simmer denn no lang nonig.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 31.08.2015 22:36]
31.08.2015 22:35:41  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum