Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
-Riddick-

Japaner BF
http://www.20min.ch/schweiz/zuerich/story/Polizei-setzt-Gummischrot-gegen-Demonstranten-ein-27980366

Wiedermal die linke Szenies. Warum chamer sich nid mal eifach ad regle halte wenn mer scho u usnahmebewilligung bechunt?

Isch aber wiedermal so klar gsi wies muss cho. Guet isch diesmal nöd viel kaputt gange.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 05.09.2015 20:51]
05.09.2015 20:49:08  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
ah, familie mit chind und älteri dame sind also linki szenis, ja? ghör ich da chli nid use, dases ka rechti demos git? und wenns versuecht wird meischtens imne neofaschistische fackeltrurzug ended?

http://www.blick.ch/news/schweiz/zuerich/demo-fuer-fluechtlinge-polizei-setzt-gummischrot-ein-id4140229.html

http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/lasst-sie-rein-fluechtlinge-willkommen/story/20700743

d schwizer medie macheds sich mal wieder liecht... wort uf wort die glich meldig vode sda copypasted.
05.09.2015 21:40:27  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

ah, familie mit chind und älteri dame sind also linki szenis, ja? ghör ich da chli nid use, dases ka rechti demos git? und wenns versuecht wird meischtens imne neofaschistische fackeltrurzug ended?

http://www.blick.ch/news/schweiz/zuerich/demo-fuer-fluechtlinge-polizei-setzt-gummischrot-ein-id4140229.html

http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/lasst-sie-rein-fluechtlinge-willkommen/story/20700743

d schwizer medie macheds sich mal wieder liecht... wort uf wort die glich meldig vode sda copypasted.



garantiert nöd aber vo de linke erwarte ich das sie biz was im kopf hend eigentlich.
Wenn mer halt e Polizeisperre wott durchbreche hagelts halt gummi und Tränegas.
05.09.2015 21:45:50  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
betruebt gucken
Ohni scheiss, i bi en zrugghaltende Mensch, aber du bisch eifach z'blöd. Und i glaub, der isch s Usmass a dere Ussag nöd mol so bewusst.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Kif am 06.09.2015 0:12]
06.09.2015 0:12:17  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
was ich glernt han, mer chan weder rechts no links extreme biibringe was regle sind und das sie für all gelte. Darum gahn ich nöd wiiter druff ih, Kif.
06.09.2015 8:23:59  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
seven198

Russe BF
 
Zitat von -Riddick-

was ich glernt han, mer chan weder rechts no links extreme biibringe was regle sind und das sie für all gelte. Darum gahn ich nöd wiiter druff ih, Kif.



Ich gib dir sowiit recht, das beid extreme falsch und unnötig sind, aber mer muess sich halt scho fröge, öb de isatz vo Pefferspray und Gummischrott d lösig isch. Vorallem die einzige Bilder wo ich gseh han zu dem sind nöd grad hilfrich für d Polizei.
06.09.2015 20:53:09  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
die toll dame het eifach gmeint sie chön ufgrund ihres Gschlechts vor polizei ane stah unds Schussfeld blockiere ide hoffnig es passiert nüt. Damit de Umzug ungehindert chöntet richtig Strassesperre laufe.

Zuedem, wie dumm muss mer sie das mer mit de Familie inkl. Chind ame unbewilligte Demo Umzug teilnimmt und denn no uf e Strassesperre zue lauft? Mata halt...

Ich bin am 1.mai au schomal plötzlich vor so ner strasse Sperre gstande. Und jede wo normal isch im kopf macht gschieder was Polizei seit oder mer fangt sich halt pefferspray oder Tränegas ih.

Ich bin kein Fan vo de Polizei aber wer so wenig respekt vor em gsetz het de isch eifach selber schuld.
06.09.2015 21:13:20  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
Het eigetli d Pegida Schwiiz ide zwüscheziit ihri Demo ihre Spaziergang mol anebecho? De hends doch sitme halbe Johr odr so Plant.
07.09.2015 11:12:02  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
 
Zitat von -Riddick-

Ich bin am 1.mai au schomal plötzlich vor so ner strasse Sperre gstande. Und jede wo normal isch im kopf macht gschieder was Polizei seit oder mer fangt sich halt pefferspray oder Tränegas ih.

Du hesch au kei Überzüügig oder Rückgrat.
07.09.2015 11:17:11  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Artemos

AUP Artemos 22.07.2012
...
Ich chume so s Chotze über, wenn ich das scheiss Gschribsel liise.
07.09.2015 14:04:32  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
isch scho witzig da im thread, wenn ich schriebe das ich es übertriebe finde das eine wo biz zschnell gfahre isch ohne das was passiert is gfängnis chunt oder Vergewaltiger und Mörder nöd münd mit milde strafe belohnt werde oder finde das lüt wo gsetz breched und sich nid ad regle halte halt selber schuld sind wenn polizei reagiert, bin ich in jedem fall de trottel wo kei ahnig het Breites Grinsen

Aber zunere diskussion chunts da in eh nie. Anstatt mal es argument bringe warum mer söll unbewilligti demos durch stadt zieh lah und wieso gwüssi lüt/gruppierige awiesige vo de polizei sölled dörfe ignoriere. Ich wär diesbezüglich eifach mal ufd argument gspannt.

Ich würd das echt gern nachvollzieh chöne warum ihr denked das ich so falsch ligge. Mata halt...
Da ich in keinere PArtei bin und weder rechts no links, chammer mir mit logische erklärige einiges biibringe. Sie münd eifach logisch sie und nöd "ja, isch halt human und so..." oder "das macht mer halt so"
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 07.09.2015 15:07]
07.09.2015 15:01:48  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von rejteN

Het eigetli d Pegida Schwiiz ide zwüscheziit ihri Demo ihre Spaziergang mol anebecho? De hends doch sitme halbe Johr odr so Plant.


Jup.

http://www.watson.ch/Popul%C3%A4rkultur/UserInput/124702536-Gestern-gingen-in-Basel-10-(!)-Pegida-Demonstranten-auf-die-Strasse-%E2%80%93-hier-sind-10-Merkmale-einer-Demo--die-so-richtig-in-die-Hose-geht-

S'het au es paar uf's muul gäh am Schluss Breites Grinsen

[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 07.09.2015 15:35]
07.09.2015 15:34:58  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.tagesanzeiger.ch/leben/gesellschaft/wieder-eine-schiffsladung-schweizer/story/15541239
07.09.2015 18:18:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
 
Zitat von -Riddick-

isch scho witzig da im thread, wenn ich schriebe das ich es übertriebe finde [.] , bin ich in jedem fall de trottel wo kei ahnig het Breites Grinsen

If it talks like a duck, walks like a duck... qed
 

Aber zunere diskussion chunts da in eh nie. Anstatt mal es argument bringe warum mer söll unbewilligti demos durch stadt zieh lah und wieso gwüssi lüt/gruppierige awiesige vo de polizei sölled dörfe ignoriere. Ich wär diesbezüglich eifach mal ufd argument gspannt.

ich au fröhlich
 

Ich würd das echt gern nachvollzieh chöne warum ihr denked das ich so falsch ligge. Mata halt...

De Mike Shiva hett das i sim Stirnband gse, de Andreas Volleweider underme Glas Absynth, und ich has eifach so im Urin.
 

Da ich in keinere PArtei bin und weder rechts no links, chammer mir mit logische erklärige einiges biibringe. Sie münd eifach logisch sie und nöd "ja, isch halt human und so..." oder "das macht mer halt so"

Ich bin au i keinere Partei, trotzdem hani e Meinig, und dini chamme ufgrund vo ussage dinersits zimlich liecht i dere Richtig go sueche ----->
muesch aber zimli wit laufe, nimm besser s velo.

 
Zitat von Shooter

 
Zitat von rejteN

Het eigetli d Pegida Schwiiz ide zwüscheziit ihri Demo ihre Spaziergang mol anebecho? De hends doch sitme halbe Johr odr so Plant.


Jup.

http://www.watson.ch/Popul%C3%A4rkultur/UserInput/124702536-Gestern-gingen-in-Basel-10-(!)-Pegida-Demonstranten-auf-die-Strasse-%E2%80%93-hier-sind-10-Merkmale-einer-Demo--die-so-richtig-in-die-Hose-geht-

S'het au es paar uf's muul gäh am Schluss Breites Grinsen

http://www.youtube.com/watch?v=FTefEY53uXE


Schwere Fall für de Komissar Stüby, 40 Züge und ali hend nüt gse. sogar de blick het wäggluegt.
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von Lunovis am 07.09.2015 18:29]
07.09.2015 18:27:26  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
https://twitter.com/zac1967



sorry Riddick, derfsch witermache, da isch eine na schlimmer underwegs als du.
08.09.2015 17:31:22  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
Alte, de postet jo im Viertelstunde Takt. Breites Grinsen
08.09.2015 20:03:37  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
naja git im moment würklich viel nervigi sache ide Politik und Mediä.

Und wenn mer so in dene ganze Social Media lueged stönd eim dhaar zberg.
Als wär sit dem chline büebli ide ziitig serscht mal öppis schlimms passiert uf de welt.

Aber Cool wie sich plötzlich all solidarisch zeiged aber selber scho lang vergesse hend das die zuestand sit jahrzehnte viel schlimmer sind als das was im moment passiert.

Hauptsach Medie Krieged ihri Klicks, Politiker ihri Stimmä, Die Solidaritätsbekundene Mensche chönd schön und ruhig im Warme Bett schlafe aber gholfe isch niemmerem.

Es isch Frustrierend zgseh wie politik de zuestand nutzt für ihre Wahlkampf. Da sind die Linke und die Rechte ganz ganz vorne debii.

Was d lüt biz vergessed, sit jahrzehnte stirbt all 10 sekunde es Kind unter 5 Jahr an Hunger. Das sind pro Tag über 8000 Kinder unter 5 Jährig. Für die Interessiert sich leider niemmer meh.

Ich bin da vielleicht es biz andersch denkend, aber ich bin au nie so de fan vo Mainstream gsi.
[Dieser Beitrag wurde 4 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 08.09.2015 22:01]
08.09.2015 21:33:37  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von Lunovis

https://twitter.com/zac1967

http://i.imgur.com/ndjld0b.jpg

sorry Riddick, derfsch witermache, da isch eine na schlimmer underwegs als du.


 
Dieses weinerliche Gesülze und die geheuchelte Empörung des Mainstreams werden keinen Bestand haben. Man wird bald wieder normal werden.


What?
09.09.2015 8:16:13  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

naja git im moment würklich viel nervigi sache ide Politik und Mediä.

Und wenn mer so in dene ganze Social Media lueged stönd eim dhaar zberg.
Als wär sit dem chline büebli ide ziitig serscht mal öppis schlimms passiert uf de welt.

Aber Cool wie sich plötzlich all solidarisch zeiged aber selber scho lang vergesse hend das die zuestand sit jahrzehnte viel schlimmer sind als das was im moment passiert.

Hauptsach Medie Krieged ihri Klicks, Politiker ihri Stimmä, Die Solidaritätsbekundene Mensche chönd schön und ruhig im Warme Bett schlafe aber gholfe isch niemmerem.

Es isch Frustrierend zgseh wie politik de zuestand nutzt für ihre Wahlkampf. Da sind die Linke und die Rechte ganz ganz vorne debii.

Was d lüt biz vergessed, sit jahrzehnte stirbt all 10 sekunde es Kind unter 5 Jahr an Hunger. Das sind pro Tag über 8000 Kinder unter 5 Jährig. Für die Interessiert sich leider niemmer meh.

Ich bin da vielleicht es biz andersch denkend, aber ich bin au nie so de fan vo Mainstream gsi.


What? Was genau möchtisch drmit jetzt sage? Wenn d Solidarität drzue füehrt, dass mä sich nid immer querstellt wenn mol neumed es asylanteheim baut wird, isch sehr wohl öperem ghulfe peinlich/erstaunt

Und nid bös gmeint, aber nur will du anders dänke duesch verhungere in afrika nid weniger chinder.
09.09.2015 8:23:14  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

 
Zitat von -Riddick-

naja git im moment würklich viel nervigi sache ide Politik und Mediä.

Und wenn mer so in dene ganze Social Media lueged stönd eim dhaar zberg.
Als wär sit dem chline büebli ide ziitig serscht mal öppis schlimms passiert uf de welt.

Aber Cool wie sich plötzlich all solidarisch zeiged aber selber scho lang vergesse hend das die zuestand sit jahrzehnte viel schlimmer sind als das was im moment passiert.

Hauptsach Medie Krieged ihri Klicks, Politiker ihri Stimmä, Die Solidaritätsbekundene Mensche chönd schön und ruhig im Warme Bett schlafe aber gholfe isch niemmerem.

Es isch Frustrierend zgseh wie politik de zuestand nutzt für ihre Wahlkampf. Da sind die Linke und die Rechte ganz ganz vorne debii.

Was d lüt biz vergessed, sit jahrzehnte stirbt all 10 sekunde es Kind unter 5 Jahr an Hunger. Das sind pro Tag über 8000 Kinder unter 5 Jährig. Für die Interessiert sich leider niemmer meh.

Ich bin da vielleicht es biz andersch denkend, aber ich bin au nie so de fan vo Mainstream gsi.


What? Was genau möchtisch drmit jetzt sage? Wenn d Solidarität drzue füehrt, dass mä sich nid immer querstellt wenn mol neumed es asylanteheim baut wird, isch sehr wohl öperem ghulfe peinlich/erstaunt

Und nid bös gmeint, aber nur will du anders dänke duesch verhungere in afrika nid weniger chinder.



Poste vo schockbilder uf facebook und es paar Bilder mit sprüch druff hilft au nöd viel meh find ich.

 
Random Quote
Balthasar Glättli: Und weiter: «Wir Grünen sind angesichts des Elends gerne Gutmenschen und nicht Unmenschen. Wir brauchen nicht mehr Brand-Stifter, sondern Solidarität»



Das elend gits scho sit immer, nöd erscht sitem wahlkampf...
Grosse worte nix dahinter. Klar het er recht, aber was genau hend denn die grüne würklich gleistet bisher. Ich gseh vo dene nöd viel meh als Spurabbau hier, Parkplatz abbau da. Meh stau, meh verkehr, meh pendler, meh umweltverschmutzig. Ideeä sind guet, aber mer muess sie au bis zum schluss dure denke Augenzwinkern Träume chani au guet

Problematik a dere ganze gschicht isch doch politik selber.

Mir hettet prinzipiell gnueg platz in alte Bunker oder Zivilschutz alage. Aber das isch ja denn irgendwie wieder zwenig guet lut Linke und Grüne Mata halt...
Ich han det drinn au zig wuche verbracht, es git def. geilers aber es gaht, es muss ja.
[Dieser Beitrag wurde 3 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 09.09.2015 11:54]
09.09.2015 11:40:59  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
Mir chönnte uns vermuetlich druf einige, dass es uns in däm land so guet got, dass niemert würklich e motivation het, irgend öpis zändere, weder d politiker no erst rächt nid d bevölkerig sälber, erst rächt nid wenns drum got, würklich revolutionäre sache z mache. wieso au?

und wie gseit, wenn aber d bilder vo de flüchtlingsström und vor allem au vom leid wo die lüt dure mache drzue füehret, dass d bevölkerig hinterem flüchtling zerst mol en mensch in not und nid e fuule siech gseht wo nur do ahne chunnt um unser gäld z stähle, denn hilft das durchus öpis.

und jä, s elend hets scho immer gäh, genau wie die grüene bzw. die linki allgemein immer die internationali solidarität zu de mitmensche propagiert. das isch würklich nüd neus wos erst jetzt im agsicht vo de uswirkige vo dr syriekrise zeigt, sondern das isch e zentrals element vo dr linke politik an und für sich.

/Und jo, ich hab au 8 wuche im bunker verbrocht. ha zwar am wucheänd hei dörfe und nach acht wuche isch fertig gsi, aber wuche, monet, joor, was isch scho gross dr unterschied (flüchtling wärde btw in zivilschutzalage unterbrocht, au das isch nüd neus).
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 09.09.2015 12:20]
09.09.2015 12:18:43  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007

im verglich zum eifach peinliche willisong isch das teil verdammt guet gmacht. de ueli gset aber nöd so glücklich uf sim armeevelo us.
12.09.2015 8:45:05  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
unglaeubig gucken
Bundesrat soll 3000 Syrer aus Lagern holen

 
Der Bundesrat soll ein «Willkommens-Zeichen» setzen: Laut der Zeitung «Schweiz am Sonntag» beantragen Bundespräsidentin Simonetta Sommaruga (SP) und Aussenminister Didier Burkhalter (FDP) dem Gesamtbundesrat, 3000 Syrer beschleunigt aufzunehmen.



Warum eigentlich genau 3000 syrer? Ich find das recht egoistisch und diskriminierend.

Warum nöd 3000 hungerndi chind?



Ach ja stimmt, die sind ide medie nöd so präsent und mer chan politisch nöd so gut profitiere. Scho doof traurig
aber es Sterbet ja ah jede tag nur es paar tuusig. Denn spielts vermuetlich nöd so e rolle...
Usserdem würdet sie sich da nöd gegesiitig köpf ihschlah weg religione, rasse hass oder politischem hass.

Mata halt...
[Dieser Beitrag wurde 4 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 13.09.2015 9:50]
13.09.2015 9:01:43  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
werum nöd 3000 Syrer und ein Coiffeur?

muesch luege, ali fräged sich wägem Coiffeur, aber kane wird sich fürd Syrer interessiere.
13.09.2015 10:42:39  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
...
Bi 3000 Füchtling us Syrie sind sicher au gnueg hungerndi Chind für de Riddick debi.

/e Wie du dir "Hungerndi Chind id Schwiz hole" ide Praxis vorstellsch chaschmer au gern mal erkläre.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von rejteN am 14.09.2015 9:29]
14.09.2015 9:28:02  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von rejteN

Bi 3000 Füchtling us Syrie sind sicher au gnueg hungerndi Chind für de Riddick debi.

/e Wie du dir "Hungerndi Chind id Schwiz hole" ide Praxis vorstellsch chaschmer au gern mal erkläre.



witzig, die sind scho schlau und wüssed das wenn sie sich als syrer usgebed sie bevorzugt behandelt werde Breites Grinsen

http://www.20min.ch/ausland/news/story/Ploetzlich-sind-alle-Syrer-28164314

 
Weil Flüchtlingen aus Kriegsgebieten Zuflucht gewährt wird, geben sich nun andere Asylsuchende als Syrer aus. Ihre alten Pässe entsorgen sie.



Was schad isch, die Flüchtling wos schaffed dahi cho sind die wo sichs chönd leiste dahi zcho. Die wos vermuetlich würklich nötig hettet schaffeds eh nöd traurig

und wie mer hungerndi Chind dahi holt? Genau so wie sie wend flüchtling us lager dahi hole Mata halt...
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 14.09.2015 10:00]
14.09.2015 9:58:45  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

 
Zitat von -Riddick-

naja git im moment würklich viel nervigi sache ide Politik und Mediä.

Und wenn mer so in dene ganze Social Media lueged stönd eim dhaar zberg.
Als wär sit dem chline büebli ide ziitig serscht mal öppis schlimms passiert uf de welt.

Aber Cool wie sich plötzlich all solidarisch zeiged aber selber scho lang vergesse hend das die zuestand sit jahrzehnte viel schlimmer sind als das was im moment passiert.

Hauptsach Medie Krieged ihri Klicks, Politiker ihri Stimmä, Die Solidaritätsbekundene Mensche chönd schön und ruhig im Warme Bett schlafe aber gholfe isch niemmerem.

Es isch Frustrierend zgseh wie politik de zuestand nutzt für ihre Wahlkampf. Da sind die Linke und die Rechte ganz ganz vorne debii.

Was d lüt biz vergessed, sit jahrzehnte stirbt all 10 sekunde es Kind unter 5 Jahr an Hunger. Das sind pro Tag über 8000 Kinder unter 5 Jährig. Für die Interessiert sich leider niemmer meh.

Ich bin da vielleicht es biz andersch denkend, aber ich bin au nie so de fan vo Mainstream gsi.


What? Was genau möchtisch drmit jetzt sage? Wenn d Solidarität drzue füehrt, dass mä sich nid immer querstellt wenn mol neumed es asylanteheim baut wird, isch sehr wohl öperem ghulfe peinlich/erstaunt

Und nid bös gmeint, aber nur will du anders dänke duesch verhungere in afrika nid weniger chinder.



 
Diese Welle, die Deutschland gerade überrollt, ist bemerkens- und bewundernswert. Und bitter zugleich. Bitter für uns Migranten. Menschen, die vermutlich noch nie ihre türkischen Nachbarn zum Kaffee hereingebeten haben, zeigen sich gastfreundlich und nehmen syrische Familien bei sich auf.


Isch zwar in Dütschland, chamer aber genau ufd schwiez überträge denk ich mal.

 

Nachdem ich mich kurz wie die "Stiefausländerin" der Nation gefühlt habe, die neidisch darauf ist, dass die Syrer mühelos die Anerkennung und Aufmerksamkeit bekommen, um die sie sich vergeblich bemüht, tröste ich mich mit dem Wissen, dass diese Liebe nur eine vorübergehende Schwärmerei ist.



http://www.sueddeutsche.de/leben/migranten-in-deutschland-endlich-willkommen-1.2645151

De Artikel beschriebt eigentlich genau das wo ich meine. All tüend so als hets das vorher no gar nie geh.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 14.09.2015 10:12]
14.09.2015 10:11:38  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
 
Zitat von -Riddick-

Was schad isch, die Flüchtling wos schaffed dahi cho sind die wo sichs chönd leiste dahi zcho. Die wos vermuetlich würklich nötig hettet schaffeds eh nöd traurig



E Reis uf Europa choschtet die Flüchtling öppe 10'000$.
Ja, es git i dene Gebiet vill Lüt wo sich das ned chönd leischte und deshalb det werded bliibe müesse. Die lüt hend aber e flucht nöd meh nötig als die wo sich das leischte chönd. Denn letschtendlich isch jede i dene Gebiet wo würkli betroffe sind glich schlecht drah. Die wo sich dflucht leischte chönd flüchtet us de genau glich beschissene Umständ wie die wos ned chönd.
Es isch völlig lächerlich öpperem sis Asyl abzspreche weller sich d Flucht het chönne leischte, denn diheime bringtem sis Geld wohl nütmeh wenn de IS i sim Internetkaffi stoht und sini Kunde uf de Stross ufhänkt.

/e Und din Link het würkli gar nüt mit dere Thematik ztue wo du agsproche hesch. Aber guet, jetzt hesch wider ei negativi Uswürkig vode aktuelle Situation meh wo i dini wirri Argumentations"chetti" chasch ufnäh, gratuliere.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von rejteN am 14.09.2015 10:30]
14.09.2015 10:29:19  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

Was schad isch, die Flüchtling wos schaffed dahi cho sind die wo sichs chönd leiste dahi zcho. Die wos vermuetlich würklich nötig hettet schaffeds eh nöd traurig


Wieso schad, die lüt, wo sich das leischte chönd, sind au die lüt, wo besser usbildet sind. Chame also im schlimmste fall direkt als wärtvolli arbeitskraft bruche wenn me se nüm los wird.
14.09.2015 15:07:20  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
verschmitzt lachen
 
Zitat von Shooter

 
Zitat von -Riddick-

Was schad isch, die Flüchtling wos schaffed dahi cho sind die wo sichs chönd leiste dahi zcho. Die wos vermuetlich würklich nötig hettet schaffeds eh nöd traurig


Wieso schad, die lüt, wo sich das leischte chönd, sind au die lüt, wo besser usbildet sind. Chame also im schlimmste fall direkt als wärtvolli arbeitskraft bruche wenn me se nüm los wird.



naja, ich han denkt es göch eus immer drum de bedürftigste zhelfe und nöd dene wo eus evtl am meiste cash chönd bringe Augenzwinkern
16.09.2015 20:50:46  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum