Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
Shooter

shooter
...
Ach, wenn me e Win-Win-Situation cha drus mache? Dasch doch im Sinn vo dr schwizerische Tradition.
17.09.2015 8:44:21  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
http://www.20min.ch/schweiz/news/story/13762016

Wär schön wenn bi richtige verbreche au sone hexejagt verastaltet würd werde. Aber nei, bi richtige verbreche muess mer ja täter schütze traurig
17.09.2015 22:51:35  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
 
Zitat von -Riddick-

Wär schön wenn bi keim verbreche sone hexejagt verastaltet würd werde.


ftfy
18.09.2015 8:18:02  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von rejteN

 
Zitat von -Riddick-

Wär schön wenn bi keim verbreche sone hexejagt verastaltet würd werde.


ftfy



naja, ich bin immer no de meinig das mer mörder/vergewaltiger um jede pries sött finde und verfolge bis mer sie gfunde het Augenzwinkern

Es chunt ja selte vor das Polizei irgend öpper ganz allei findt. Oft sind Hiiwies us de bevölkerig nötig.

aber ja, bi autofahrer darf mer das ja, sind ja eh alles blödi Augenzwinkern
18.09.2015 9:00:20  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
Achso, ich han gmeint du meinsch mit Hexejagd das überanalysiere vom Umfallhergang. Ischmer ned bewusst gsie, dass du s uffinde vom Täter meinsch. Well de isch im vo dir verlinkte Artikel ja zimli schnell gfunde gsie.

Sorry, nächscht mol dänki wider drah das di geschribsel selte was mit dini verlinkte Sache ztue het traurig
18.09.2015 9:08:10  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
usem Asyl thread

http://www.sport1.de/fussball/europa-league/2015/09/europa-league-fan-boykott-bei-lech-posen-wegen-spenden-fuer-fluechtlinge



 
Weil ein Euro pro Ticket für Flüchtlinge gespendet werden soll, bleiben Fans von Lech Posen einem Spiel in der Europa League fern. Im EM-Stadion herrscht gespenstische Leere.



dagege isch de härtischt SVPler nüt degege was in osteuropa ganz normal isch Breites Grinsen
Da fühl mer sich sogar als nöd SPler automatisch grad ultralinks Augenzwinkern

Was lauft det in dene länder?
22.09.2015 19:27:31  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Artemos

AUP Artemos 22.07.2012
Es git sowohl in Poznan als au in Warschau und Krakau e grossi linggi Bewegig, ganz so verallgemeinere ufs ganze Pole chasch das nöd.
Die organisierte Fuessballfans us de höchschte Liige sind aber effektiv oft rechtsextrem.
22.09.2015 22:13:08  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
Wahlen
was wählt mer eigentlich wenn mer der meinig isch mir söttet zwar flüchtling helfe aber de pseudoum weltschutz vo grüne nöd chan unterstütze bzw. sowieso in e ganz komischi richtig gaht und eh no nie was bewürkt het ussert das alles türer wird.
Us gliiche gründ und anderem au SP wegfallt (träumerei, unrealistisch) und SVP leider au e komischi politik betriebt (fascht scho richtig Rassismus). Was wählt mer da? Ich bin biz ratlos.

Die linke bzw rechte fordered so extrems zeugs das gegesiite au wieder nur extrems zeugs als gegesatz fordered und mer am endi nur sich gegesiitig bekämpft.
24.09.2015 22:50:09  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
... Rat vom Experten
Uswandere.
25.09.2015 7:20:13  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Strich

AUP Strich 07.01.2011
...
los uf de ma! er mues es wüsse
25.09.2015 8:04:32  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
Es git au d Möglichkeit, sich dr Wahl z enthalte. Eifach leer iwärfe. Sünscht halt d Wahl vom chlinste Übel.
25.09.2015 8:49:45  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
 
Zitat von -Riddick-

was wählt mer eigentlich wenn mer der meinig isch mir söttet zwar flüchtling helfe aber de pseudoum weltschutz vo grüne nöd chan unterstütze bzw. sowieso in e ganz komischi richtig gaht und eh no nie was bewürkt het ussert das alles türer wird.
Us gliiche gründ und anderem au SP wegfallt (träumerei, unrealistisch) und SVP leider au e komischi politik betriebt (fascht scho richtig Rassismus). Was wählt mer da? Ich bin biz ratlos.

Die linke bzw rechte fordered so extrems zeugs das gegesiite au wieder nur extrems zeugs als gegesatz fordered und mer am endi nur sich gegesiitig bekämpft.


bdp?

Die gönd no die echte Problem ah womer händ:
Die Junge BDP fordert nach einem Vorstoss aus St.Gallen, dass der Bund und Kantone bei Abstimmungen sogenannte QR Codes auf die Stimmzettel aufdrucken, welche auf eine Informationsseite verweisen und das Abstimmungsbüchlein teilweise ersetzen.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von rejteN am 25.09.2015 13:24]
25.09.2015 13:20:34  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
Ich ha gester es BDP Plakat gseh, sinngemäss "Für den Bilateren Weg, für eine Vernünftige Politik".

Sorry, aber die Partei isch gstorbe traurig
29.09.2015 12:37:36  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
...
Sie verteiled au Kondom, damit sich d Wähler nöd fortpflanzed!
29.09.2015 12:55:13  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
 
Zitat von Shooter

Ich ha gester es BDP Plakat gseh, sinngemäss "Für den Bilateren Weg, für eine Vernünftige Politik".

Sorry, aber die Partei isch gstorbe traurig


Vielleicht war das die Byebye Duden Partei?
29.09.2015 13:04:22  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von Kif

Sie verteiled au Kondom, damit sich d Wähler nöd fortpflanzed!


Stell dr vor, d CVP würd dr es Kondom in d Händ drugge. Was würdisch mache?
29.09.2015 13:20:54  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von rejteN

 
Zitat von Shooter

Ich ha gester es BDP Plakat gseh, sinngemäss "Für den Bilateren Weg, für eine Vernünftige Politik".

Sorry, aber die Partei isch gstorbe traurig


Vielleicht war das die Byebye Duden Partei?


Fair wieni bi, muesi sage, das sind mini Verfehlige traurig
29.09.2015 13:21:41  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
Ryanair senkt Preise – Flugtickets bald gratis

Ich find extrem spannend das die Grüne da nie au nur es Wort drüber verlüred aber wenns benzin billiger wird fast vom stuehl gheied und sofortmassnahme für künstlichi vertürig fordered Breites Grinsen
04.10.2015 10:23:19  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
Klar, do chame de grüene populismus unterstelle (oder antipopulismus, oder vo mir us au simple aktionsnismus). persönlichi meinig, dr luftverkehr isch in däm sinn nid ufem schirm vo de parteie, was dr grund drfür isch chame natürlich nur spekulieren, aber:

sowit ich weiss sind d zahle bi de passagierflüg, europawit gseh, eher rückläufig. au wenn me hüt sicher s (berechtigte) gfühl het, dass me gfloge wird als früener, wird das dr aktuelle situation evtl. nid grächt. klar wird me gfloge, zum eine gits s flugzüg nonig so lang (erst rächt nonig kommerziell), und zum andere isch es au nonig so lang här, dass fliege für e breiti masse erschwinglich worde isch. also, zahle sind rückläufig, ufgrund vo däm sind aktione eher unwichtig.
zum andere unterliegt dr pris vomene flugticket, im gegesatz zum pris fürs benzin annere tankstell, andere faktore. d gsellschafte bestimme dr pris sälber, und dä isch abhängig vo me als nur de chöschte fürs kerosin (anders als bi dr tankstell, dört zahlsch jo effektiv eifach dr most wo de griegsch). klar chönnt me d stüür ufs kerosin (wos natürlich git) erhöhe, aber im dümmschte fall übernämme die mehrchöschte denn eifach d gsellschafte, solang das tragbar isch.

zum andere, e grossteil vom luftverkehr mache d transportflüg us. ich behaupt jetzt eifach, dass es schlicht zu wenig relevant isch, wenn ei fluggsellschaft d prise sänkt, in relation zu de flugbewegige scho nur in europa.
06.10.2015 13:18:40  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

Klar, do chame de grüene populismus unterstelle (oder antipopulismus, oder vo mir us au simple aktionsnismus). persönlichi meinig, dr luftverkehr isch in däm sinn nid ufem schirm vo de parteie, was dr grund drfür isch chame natürlich nur spekulieren, aber:

sowit ich weiss sind d zahle bi de passagierflüg, europawit gseh, eher rückläufig. au wenn me hüt sicher s (berechtigte) gfühl het, dass me gfloge wird als früener, wird das dr aktuelle situation evtl. nid grächt. klar wird me gfloge, zum eine gits s flugzüg nonig so lang (erst rächt nonig kommerziell), und zum andere isch es au nonig so lang här, dass fliege für e breiti masse erschwinglich worde isch. also, zahle sind rückläufig, ufgrund vo däm sind aktione eher unwichtig.
zum andere unterliegt dr pris vomene flugticket, im gegesatz zum pris fürs benzin annere tankstell, andere faktore. d gsellschafte bestimme dr pris sälber, und dä isch abhängig vo me als nur de chöschte fürs kerosin (anders als bi dr tankstell, dört zahlsch jo effektiv eifach dr most wo de griegsch). klar chönnt me d stüür ufs kerosin (wos natürlich git) erhöhe, aber im dümmschte fall übernämme die mehrchöschte denn eifach d gsellschafte, solang das tragbar isch.

zum andere, e grossteil vom luftverkehr mache d transportflüg us. ich behaupt jetzt eifach, dass es schlicht zu wenig relevant isch, wenn ei fluggsellschaft d prise sänkt, in relation zu de flugbewegige scho nur in europa.



naja, ich han da jetzt kei zahle zu dinere ussag aber wasi das jahr so glese han:

Die Schweizer sind Vielflieger. Pro Kopf steigen sie im Jahr rund 5,5-mal ins Flugzeug ein und wieder aus. Bei den Deutschen oder Franzosen liegt die durchschnittliche Zahl der Flüge lediglich bei 2,5. Vor allem in den Ferien geht für Schweizer nichts ohne das Flugzeug

Für viele Leute ist das Boarden eines Flugzeugs mittlerweile fast so alltäglich wie das Einsteigen in einen Bus oder ein Tram. Grund sind die gefallenen Ticketpreise.


Ich chan dir ganz genau sege warum die grüne das nöd interessiert.

1. Wend die au 3-4 mal im Jahr id ferie Flüge
2. Würds kei Grüni Wähler meh geh wenn mer nüm so oft darf flüge.

Fazit: Alles Selbstbetrüger und möchtegern ökos, schöne Saubermann Schweiz Augenzwinkern
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 07.10.2015 14:18]
07.10.2015 14:12:34  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
Falls es so sött si, dass sie nüd gege d Prise mache will sie a. sälber fliege und b. angst um wählerstimme händ, dörfte si im umkehrschluss au nüd gege d benziprise ha, will bi dene beidi pünkt au zueträffe wärde.
08.10.2015 9:00:40  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

Falls es so sött si, dass sie nüd gege d Prise mache will sie a. sälber fliege und b. angst um wählerstimme händ, dörfte si im umkehrschluss au nüd gege d benziprise ha, will bi dene beidi pünkt au zueträffe wärde.



Also ich würd sie wähle wenn sie sinnvolli sache würde mache.
Spur und parkplatz abbau und stop&go verkehrsstürige langed also nöd zum das als "Grün" oder bsunders "ökologisch" z bezeichne Augenzwinkern
Klar de Verkehr isch ide stadtkern "rückläufig" worde. Dafür boomt es usserhalb mächtig und Ichaufszentrene sind wie Pilz usem Bode gwachse. Sogar als Stadt Zürcher fahri mitem Auto us de stadt zum go ichaufe (nur für kleider).


und die ganz 2000Watt gschicht isch puri träumerei. Wenn nöd es wunder passiert klapped das so nie. Es wird eifach sehr viel choschte bis mer irgendwenn igseht das sowas gar nöd klapped.

und für ihri andere Kerpositione gits ja d SP
[Dieser Beitrag wurde 3 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 08.10.2015 9:31]
08.10.2015 9:19:54  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
http://www.20min.ch/schweiz/bern/story/Erich-Hess-ergattert-sich-Sitz-18671951
 
Erst kurz vor Mitternacht stand fest: Auch in Bern rücken die Nationalratssitze nach rechts. Die bernische SVP gewann einen zusätzlichen Sitz und ist in den kommenden vier Jahren mit neun Nationalräten vertreten. Erich Hess ergattert sich überraschend einen Sitz.



Hets de Bärner jetzt komplett ins Hirni gschisse?


--------------

http://www.nebelspalter.ch/Nationalratssaal+wird+umgebaut/676716/detail.htm
Breites Grinsen
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 19.10.2015 8:37]
19.10.2015 8:23:55  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
abarth

Arctic
...
de Bündner au!
19.10.2015 8:42:38  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von abarth

de Bündner au!


Stimmt, hanni scho widr verdrängt :/
19.10.2015 8:48:55  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
chunnt devo, wenn ali zürcher ihre hauptwohnsitz id feriewohnig gleit hend. irgendwenn werded denn au zürcher gwählt.
19.10.2015 9:43:31  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
 
Anmerkung zur Grafik: Nach aktuellen Umfrageprognosen des Forschungsinstituts GFS dürfte SP-Nationalrat Cédric Wermuth als einziger Parteivertreter links der Mitte gezielt von Bürgerlichen ins Parlament gewählt werden. Claude Longchamp dazu: «Die neue nationalkonservative Mehrheit möchte offenbar trotz allem noch ein wenig Spass an den lustigen Ideen eines linken Idealisten haben.»



Breites Grinsen
19.10.2015 12:27:06  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von Lunovis

chunnt devo, wenn ali zürcher ihre hauptwohnsitz id feriewohnig gleit hend. irgendwenn werded denn au zürcher gwählt.


Haha Breites Grinsen

Graubünden schafft sich ab
19.10.2015 12:27:11  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
ich bin gspannt ob die Grüne Lernfähig sind und mal ideeä bringed wo nöd de chli bürger muen finanziere peinlich/erstaunt
Chan chas bi denen nur no besser werde als bisher
19.10.2015 22:25:20  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
Hm, ich weiss nid ob das würklich nur an d idee liegt. Ich dänk eher, dass die grüene halt eifach immerno chli das hippie-image händ, und das teilwis halt würklich au so läbe düend. us minere sicht würd de grüene eher e professionelli füehrig guet due, öper, wo ahne stoh und rethorisch guet d sache verchaufe cha.

Halt eine wie dr Toni Brunner, wo ohni mit dr wimpere zucke ständig drvo rede cha, dass das wo si mache nur dr wille vom schwizer volk isch, völlig unabhängig drvo, dass sie grad emol ca 30% vo de lüt düend representiere wo gönd go abstimme (also 30% vo dr hälfti vo de stimmbürger) Breites Grinsen

de grüene würde nid besseri idee guet due, sondern e chli e seriösere uftrit. Aber das liegt halt chli in dr natur vo dr sach, allgemein bi de linke.
20.10.2015 8:38:59  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum