Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« erste « vorherige 1 ... 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 ... 99 nächste » letzte »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
Shooter

shooter
...
Ich bi grad über 20min uf die 140er initiative gstosse (wo jetzt offebar zwenig unterschrifte z stand cho sind. und do stoht jetzt uf dr facebook-siite:

"94'600. Demokratie funktioniert leider nur wenn alle mitmachen. Danke allen die nochmals Vollgas gegeben haben. Ich werde weiter für euch kämpfen."

Jo, ok. so chames au gseh Breites Grinsen
12.11.2015 13:41:58  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
das mit dene 140kmh isch so e sach. Meistens chamer ja nöd mal 120 fahre. Daher isch das halt scho biz sinnlos.
12.11.2015 17:04:24  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
Finds au dumm, ich fahr jetzt scho 140.
13.11.2015 10:17:55  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
traurig gucken
Ja, aber so ab 145 chuntmer es schlechts Gwüsse über
13.11.2015 13:09:21  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
Jo, denn mues d stroos scho sehr grad si, oder me isch im aargau.
13.11.2015 14:03:59  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
Ich bin jedesmol froh wenni überd Grenze zu eus i euse wunderschöni (!) Kanton fahre. Fühlimi amig grad vill sicherer vor Blitzer.

Defür chanimer nie merke wo die Dinger susch so stönd. De Arbetskolleg verzelltmer immer vo dem bim Brütisellerchrüz und ich weiss nedmol welli vo dene gschätzte 500 Autobahnverwirrige z Züri das jetzt wider isch traurig
13.11.2015 15:06:47  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
Also im aargau wird jo trotzdäm blitzt, eifach nur mobil. do bi uns, basel / fricktal gseht me au seeehr oft zivili bolizei. dasch au eher uncool :/
13.11.2015 15:23:51  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
 
Zitat von Shooter

Also im aargau wird jo trotzdäm blitzt, eifach nur mobil.


Ja klar, aber denn hend immerhin was defür gmacht.

Usserdem meini mol glese zha, dass ebe im Aargau tatsächlich meischtens hinder würkliche Raser her sind (und die denn au direkt vor Ort usem verkehr ziehnd) und kei Buesse verteiled für es paar km/h zschnell nach Abzug peinlich/erstaunt
13.11.2015 15:32:27  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
abarth

Arctic
isch immer schön wenn me vo SG richtig ZH fahrt und denn chunnt irgendwenn "Willkommen im Kanton Thurgau" und paar Meter spöter stoht en feste Blitzer. Breites Grinsen

/edit: und meistens en Dütsche vor sich hät wo drifahrt
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von abarth am 13.11.2015 16:15]
13.11.2015 16:15:04  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
http://www.20min.ch/schweiz/news/story/-So-fliessen-Sozialhilfe-Gelder-nach-Eritrea--23576551

En ziemliche knaller. Die Grüene gsehnd natürlich keis problem. Wie immer. Nur Autos sind es Problem.
26.11.2015 10:41:38  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.20min.ch/schweiz/news/story/SVP-Glarner-muss-doch-Fluechtlinge-aufnehmen-20182456
28.11.2015 21:34:45  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von Lunovis

http://www.20min.ch/schweiz/news/story/SVP-Glarner-muss-doch-Fluechtlinge-aufnehmen-20182456


Has hüt am morge scho in dr zytig gläse und es bitzeli schmunzle müesse
30.11.2015 12:46:45  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
Hm.

http://www.bzbasel.ch/schweiz/bundesrats-kandidat-aeschi-ich-besuche-lulu-regelmaessig-129779931

Bundesrotskandidat Thomas Aeschi im Interview. NUr kurz diagonal gläse, aber öpis isch mr ufgfalle:

Nochmals: Sollen reiche Kantone weniger zahlen?

Ich habe sehr wohl eine Meinung dazu. Aber der Ball liegt jetzt beim Bundesrat.

Isch är sich bewusst, für welles Gremium är do zur Wahl ufgstellt worde isch? Breites Grinsen
02.12.2015 8:22:45  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DeathCobra

AUP DeathCobra 24.06.2021
 
Zitat von -Riddick-

http://www.20min.ch/schweiz/news/story/-So-fliessen-Sozialhilfe-Gelder-nach-Eritrea--23576551

En ziemliche knaller. Die Grüene gsehnd natürlich keis problem. Wie immer. Nur Autos sind es Problem.


Spoiler - markieren, um zu lesen:
«Will die Schweiz diese Praxis unterbinden, muss das für alle gelten.»
02.12.2015 12:19:34  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von DeathCobra

 
Zitat von -Riddick-

http://www.20min.ch/schweiz/news/story/-So-fliessen-Sozialhilfe-Gelder-nach-Eritrea--23576551

En ziemliche knaller. Die Grüene gsehnd natürlich keis problem. Wie immer. Nur Autos sind es Problem.


Spoiler - markieren, um zu lesen:
«Will die Schweiz diese Praxis unterbinden, muss das für alle gelten.»





Sowiet ich weiss holt sich z.b USA kei Stür Gelder vo Sozialhilfe empfänger im Usland. Han da drüber aber grad nüt gfunde zum belegge. Frag isch wie isch das denn Allgemein greglet?

Ich wott doch nöd das Regime au no mit mim hart erarbeitete Stüürgeld Finanziere Mata halt...
Wenn das Geld wenigstens für irgendwas guets brucht wird, okay. Aber zum Lüt Foltere und Töte wott ich doch nöd no Geld zahle.

¤ Interessanterwies werde z.b bi VW sofort ein Verkaufstop erwirkt will sie sich nöd ad regle ghalt hend und das innerhalb vo es paar wenige Tag.
Wieso wird da nöd per sofort öppis dagege unternoh wenn mer weiss das Schwiezer Stürgelder für sowas usgeh werde? Wenns um Auto und Agbase gaht wird sofort öppis unternoh. Aber gahts um würklich wichtigi Sache interessierts kein schwein.
[Dieser Beitrag wurde 6 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 02.12.2015 13:06]
02.12.2015 12:51:45  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
du erinnerisch mich anes alts fraueli, wo ich mal han derfe kennelerne woni für es neus fürwehrdepot go werbe bin:

"Ja eigetlich isch das ja e gueti sach, aber bis die Gmeind was für die alte macht säge ich nei!"
"Bim Bahnhof werded grad 50 Alterswohnige inkl Spitex im huus und pipapo baut"
"Das hilft mer nüt, die söled mal was für die alte lüt mache wie mich!"
02.12.2015 16:10:47  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

du erinnerisch mich anes alts fraueli, wo ich mal han derfe kennelerne woni für es neus fürwehrdepot go werbe bin:

"Ja eigetlich isch das ja e gueti sach, aber bis die Gmeind was für die alte macht säge ich nei!"
"Bim Bahnhof werded grad 50 Alterswohnige inkl Spitex im huus und pipapo baut"
"Das hilft mer nüt, die söled mal was für die alte lüt mache wie mich!"



haha Breites Grinsen
naja... ich würd natürlich scho au gern mal vo Subventione profitiere. Ich bruche nöd mal de hochsubentionierte öv :>

aber ebe, das het ja nüt mit dem Thema ztue. Das ich keis Regime wo Mensche foltered und tötet wott finanziere, isch wohl mini Sach. Tuet mer Leid wenn euch das nid passt.
02.12.2015 17:14:30  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
Hesch du nid mol bi dr Swisscom gschafft?
03.12.2015 12:40:53  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
Das ischem z streng gsi.
03.12.2015 15:09:01  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

Hesch du nid mol bi dr Swisscom gschafft?



ja, darum verdiensch aber trotzdem nöd meh, vergünstigt kriegsch au nüt Breites Grinsen

¤ Gschäftsauto muesch glaubs au verstüre.
Im Private umfeld muesch der denn aui immer Kritik alose wieso Swisscom denn so scheisse isch Breites Grinsen

Min letzte Job hani unter anderem verlore will de Chef woni nach nem erste Jahr becho han öppis gege Swisscom gha het und de Meinig gasi isch en Swisscömmler chan das ja alles gar nöd.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 03.12.2015 17:00]
03.12.2015 15:42:02  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DeathCobra

AUP DeathCobra 24.06.2021
Das wirds gsi si.
03.12.2015 17:28:27  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
etwas für sehr schlecht befinden
mit den Augen rollend
03.12.2015 19:56:14  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Sec_Ret

UT Malcom
 
Zitat von Lunovis

du erinnerisch mich anes alts fraueli, wo ich mal han derfe kennelerne woni für es neus fürwehrdepot go werbe bin:

"Ja eigetlich isch das ja e gueti sach, aber bis die Gmeind was für die alte macht säge ich nei!"
"Bim Bahnhof werded grad 50 Alterswohnige inkl Spitex im huus und pipapo baut"
"Das hilft mer nüt, die söled mal was für die alte lüt mache wie mich!"



Altersheim Bade?
08.12.2015 16:48:33  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
...
oh, de Ueli wird Finanzminischter. als qualifikation wird bi 20 minute sini KV Lehr agäh...

well well... immerhin hämmer jetzt wieder es jahr rue wies letscht mal woner es neus amt agnaa hett.

passend (danke tagesazeiger.ch)

[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Lunovis am 11.12.2015 14:57]
11.12.2015 14:54:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

oh, de Ueli wird Finanzminischter. als qualifikation wird bi 20 minute sini KV Lehr agäh...

well well... immerhin hämmer jetzt wieder es jahr rue wies letscht mal woner es neus amt agnaa hett.

passend (danke tagesazeiger.ch)

http://i.imgur.com/P2VDyRd.png



muess mer den meh chöne als BR? Augenzwinkern
11.12.2015 15:30:53  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
Ich bin ja überhaupt nöd so de Patriot, aber sottig Gschichte sind scho sehr Absurd. Isch halt typisch Links. Leider merked die Linke nöd das sie mit sottig Aktione fremdehass fördered traurig

http://www.20min.ch/schweiz/zuerich/story/Edelweiss-Hemd-sorgt-an-Schule-fuer-Eklat-29737674

An einer Zürcher Sekundarschule hat eine Lehrerin zehn Schülern verboten, das Schwingershirt zu tragen. Die traditionellen Hemden sollen rassistisch sein.
13.12.2015 11:19:14  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
Äh, nei.
13.12.2015 13:13:52  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
mer muen nur die nächste Rechtsrutsch ignoriere, denn isch d welt in Ordnig, gell Augenzwinkern
13.12.2015 14:15:33  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
Nur wil anderi e meinig händ mues ich die nöd teile.
13.12.2015 20:36:23  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/eine-erzieherische-massnahme/story/21253193

Lel. Mit sonere Überzügig anere grössere schwizer Tageszitig sone Seich z verzelle brucht scho einiges an Muet. Meine Güte Breites Grinsen
08.01.2016 8:27:30  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« erste « vorherige 1 ... 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 ... 99 nächste » letzte »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum