Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Fonduestübli ( Spinnsch, Fondue im Summer? )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Mega Spucknapf

 
Zitat von -Riddick-

einfach mal die kommentare lesen

http://www.20min.ch/finance/news/story/Garnelen-und-Kaviar-so-guenstig-wie-Kaugummi-24554776#talkback

mir schients als wär d schwiez s traumland für all abzocker. Billigprodukt werde vo de konsumente pauschal vertüflet und nur übertürti war vom coop und migros isch guet und gsund.



Hesch dr mol überlegt, wie so super günschdigi Priise überhaupt z stand chöme? I sag nid, dass mr tendenziell nid zviel zahle, aber erschdens isches im Bereich vo unserem Lohnniveau und zweitens chöme so Priise au nid vo nüd. I möcht z.B mol die Wachdlehaltig gseh vosi über 50% günschdiger usehaue. Amri Fiicher sagi do nur...



Du weisch ja zum teil au nöd woher migros und coop ihri produkt beziehnd. Ide vergangeheit isch ja scho öfters usecho das vom gliche hersteller bezoge wird und eifach de pries 3mal höcher isch. De tier nützt das no weniger wenn sich da drah paar wenigi e goldigi nase verdiened.



Yea dorum dueni per se druff schisse und bim Lidl für dr Priis woni scho weiss, dass d Dier scheisse behandlet wärde ichaufe. Well done, wirklich. I cha wie immer nur dr chopf schüttle bi dir...
27.11.2012 11:31:50  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Mega Spucknapf

 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Mega Spucknapf

 
Zitat von -Riddick-

einfach mal die kommentare lesen

http://www.20min.ch/finance/news/story/Garnelen-und-Kaviar-so-guenstig-wie-Kaugummi-24554776#talkback

mir schients als wär d schwiez s traumland für all abzocker. Billigprodukt werde vo de konsumente pauschal vertüflet und nur übertürti war vom coop und migros isch guet und gsund.



Hesch dr mol überlegt, wie so super günschdigi Priise überhaupt z stand chöme? I sag nid, dass mr tendenziell nid zviel zahle, aber erschdens isches im Bereich vo unserem Lohnniveau und zweitens chöme so Priise au nid vo nüd. I möcht z.B mol die Wachdlehaltig gseh vosi über 50% günschdiger usehaue. Amri Fiicher sagi do nur...



Du weisch ja zum teil au nöd woher migros und coop ihri produkt beziehnd. Ide vergangeheit isch ja scho öfters usecho das vom gliche hersteller bezoge wird und eifach de pries 3mal höcher isch. De tier nützt das no weniger wenn sich da drah paar wenigi e goldigi nase verdiened.



Yea dorum dueni per se druff schisse und bim Lidl für dr Priis woni scho weiss, dass d Dier scheisse behandlet wärde ichaufe. Well done, wirklich. I cha wie immer nur dr chopf schüttle bi dir...



du zeigsch mir jedefalls das abzockerprinzip super funktioniert ide schwiez
Klar die ussag mit de tierhaltig isch sicher gerechtfertigt aber anhand vo dem Artikel lönd sich kei rückschlüss uf tierhaltig zieh. Trotzdem isch de ufschrei weg de arme tie riesig Mata halt...


Paar anderi biespiel:

En türe Nike schueh bedütet no lang nöd das die Chind wo sie nähed besser drah sind als bime noname billige schueh. Aber det interessierts chum öpper, sind ja au nur mensche...

Es schient du hesch absolut kei ahnig was allei scho de Markename bim pries chan usmache.

Wenn ufere schoggi Schwiizer schoggi drufsstaht chasch direkt mal meh geld verlange als vonere z.b Polnische schoggi. Zuetate chönd genau die gliche sie und sogar usem gliche land. Denksch ersnthaft dene chind wo kakao ernte gahts besser will Lindt und Sprüngli 3 mal meh für ihri schoggi verlanged? Mata halt...

das schieheilige getue wo zurzeit ide schwiez so total modern isch gaht mir sowas vo uf de sack.

ich kenne lüt die fahred us überzügig zur uwelt kei auto, flüged aber 40'000 km im jahr
[Dieser Beitrag wurde 4 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 27.11.2012 16:54]
27.11.2012 16:52:12  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
also dr verglich nike <-> nahrigsmittel hinkt es bitzeli.

nahrigsmittel us dr region oder usere zertifizierte produktion chasch doch nid mitere globale marke glichsetze.

und ich persönlich bi dr meinig, dass es scho en unterschied macht, wo öpis produziert wird, au qualitativ.

klar, d zuetate sind die gliche, aber d härstellig isch nid zwingend glich.

klar, d schwiz isch ä hochprisinsle, aber das het scho au sin grund. schwizer qualität isch nid (nur) ä marketing gag.

und es isch jo, bi tierprodukt, nid nur d tierhaltig wo dr pris bestimme. das got witer bis zur frau an dr kasse.

oder andersch gseit. en topmanager bim aldi stricht au en fette bonus in sini täsche. die chetti wird jo nid vo dr mueter theresa gfüehrt (das weiss me, die isch nämli scho lang gstorbe).
27.11.2012 17:33:45  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

ich kenne lüt die fahred us überzügig zur uwelt kei auto, flüged aber 40'000 km im jahr


und dere ihri CO2 bilanz isch trotzdem immer no besser gegenüber däm wo zuesätzlich zu de 40'000km fliege no 10'000km auto fahre Augenzwinkern

und die 40'000km muesch fairer wis pro chopf aberächne.
27.11.2012 17:35:40  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

also dr verglich nike <-> nahrigsmittel hinkt es bitzeli.

nahrigsmittel us dr region oder usere zertifizierte produktion chasch doch nid mitere globale marke glichsetze.

und ich persönlich bi dr meinig, dass es scho en unterschied macht, wo öpis produziert wird, au qualitativ.

klar, d zuetate sind die gliche, aber d härstellig isch nid zwingend glich.

klar, d schwiz isch ä hochprisinsle, aber das het scho au sin grund. schwizer qualität isch nid (nur) ä marketing gag.

und es isch jo, bi tierprodukt, nid nur d tierhaltig wo dr pris bestimme. das got witer bis zur frau an dr kasse.

oder andersch gseit. en topmanager bim aldi stricht au en fette bonus in sini täsche. die chetti wird jo nid vo dr mueter theresa gfüehrt (das weiss me, die isch nämli scho lang gstorbe).




ich sag ja, klar isch de gedanke berechtigt wenns um tier gaht. Wenns aber um mensche gaht isch mers sich irgendwie drah gwohnt das es "dene" scheisse gaht, es isch halt eifach so. So denked fascht all. Ich kenne nur ei person wo sich ufgrund vo dere tatsache kei luxusartikel wie smartphone oder unmenge an türi kleider kauft.

das driftet aber zu sehr vom thema ab findi Augenzwinkern

Fakt isch, mir denked immer wenn öpis billig isch denn isches scheisse. Ich bin irgendwenn au biz so worde.

Warum aber isches so total modern wenns umd tier gaht en riese aufschrei zmache aber glichziitig weltwiit millione vo chind usbütet werde interessiert chum meh öpper?
Früher het mer irgendwie immer die Sterbende kind vo afrika gha, hüt red mer über tierhaltig und das fleisch dringend muen 10mal türer werde.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 27.11.2012 17:47]
27.11.2012 17:47:21  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
Eigentlich mueni ja gar nüt erkläre, de link erklärt alles über die wegelagerer migros und coop Augenzwinkern
http://www.ktipp.ch/themen/beitrag/1023420/Ein_saftiges_Geschaeft

Wenn coop ihres fleisch zum grosshendler pries würd verkaufe würde all schreie was für schwein und tierquäuler coop wäri. Jetz chönder ja no google was de buur fürs fleisch überchunt. Denn wuesseder au warum theoretisch de pries für fleisch chönt günstiger sie ohni qualitätsibuesse
27.11.2012 18:02:04  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-


Warum aber isches so total modern wenns umd tier gaht en riese aufschrei zmache aber glichziitig weltwiit millione vo chind usbütet werde interessiert chum meh öpper?
Früher het mer irgendwie immer die Sterbende kind vo afrika gha, hüt red mer über tierhaltig und das fleisch dringend muen 10mal türer werde.


isch das denn falsch? villicht gits halt au viel lüt, wo finde s läbe sig schützenswärt, und kei unterschied machet zwüsche tier, pflanze und mensch?

abgseh vo däm isch das ganze nid so eifach, wie me villicht dänkt. es git mehreri sache z bedänke.
klar, wenn me chleider chauft wo chinderarbeit drhinter steckt, denn isch das nid guet.
aber:
me chauft in dr regel nid so viel chleider wie zbsp nahrigsmittel (chleider, es paar mol pro joor, nahrigsmittel, mehrmols in dr wuche). d kaufkraft uf d ressource grächnet isch also höher (kaufkraft im sinn vo gäld kei rolle, in dämfall.

und jo, es isch tatsächlich fakt, dass billige pris in der regel au billigi qualität bedütet. klar, du hesch sicher rächt, tür isch nid zwingend besser, aber billig isch zwingend nid besser, eher schlächter. das liegt eifach in dr natur vom kapitalismus. bi de türe sache hesch natürlich au zwüschehändler wo abgriffe, dr grundstoff lieferant isch meischtens dr depp (in dämfall, bure. aber um die kümmeret sich jo dr staat).
aber, die zwüschehändler hesch ebe au bi dr billigere war. au dört macht eine s dicke gäld, was bdeütet, dass öpis anders automatisch no me drunter z lide het.

plus, für dr abieter got d rächnig IMMER uf. wenn dr lidl öpis spot günschtig abietet, so günschtig dass dr lild eigentlich nur minus mache cha mit dere wahr, denn holt er sich das gäld wo im dört fehlt eifach neumed anders ihne.

witer bini aber au dinere meinig, dass me nid nur s tier, sondern d umwält an und für sich schütze mues. mensche, hm, mensche sind sone sach. dr mensch als spezies isch us minere sicht nid zwingend schützenswärt, will dr mensch an und für sich eigentlich eifach sälber schuld isch an dere situation. regional gseh gits natürlich verlierer, aber das isch vor allem au es problem vo dr umverteilig.
aber.
me cha au für d mensche öpis mache, au do gits abieter, wo eher druf luege dass d lüt in südamerika au gnueg gäld für ihri banane griege. das isch denn halt eifach nomol es stückli türer.

aber me mues au dra dänke, dass nid nur d tier und pflanze bi umwältsünd d verlierer sind, sondern oft au dr mensch.
es luschtigs bispil woni in sonige situatione gärn bring, sind d somalis. die grosse fischerboot händ vor somalia praktisch alles leer gfischt, was nid nur die ganz unterwasserwält kaputt macht, sondern dene lüt dört halt au ihri letschti existenzgrundlag gnoh het, notabene im ärmschte land uf dr wält.
aber drfür hämmer nachhär billige fisch im lidl und aldi, oder im restaurant.

das ganze hängt halt irgendwie zämme. tierschutz, umwältschutz, entwickligshilf, das cha me eigentlich gar nid trenne.
die arme lüt sind ebe nid nur d verlierer, wenns um d verteilig uf dr wält got und wäg dr usbütig vo de arme länder, sonder das sind au immer die mensche, wos zerscht trifft wenn d umwält kapriole macht.

/und ich sag halt, im coop channi mr nid sicher si, dass dr mehrpris au en mehrwärt bedütet, aber im aldi chasch sicher si, dass dr tiefi pris irgend neuem ä hocke het. au dr aldi isch es unternähme wo profit macht. und wenn me so luegt wie si expandiere, denn mache die nid wenig profit. trotz billige prise. und das cha sich us minere sicht nid nur ällei über d masse rächne.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 27.11.2012 18:22]
27.11.2012 18:20:40  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
abarth

Arctic
mir händ e zitlang für aldi verzollige gmacht (zum glück macheds es jetzt selber)

die postet das züg im usland teilwis scho seeeeeehr günstig ih und was mer mit dene amigs um üseri prise händ müesse regelrecht kämpfe dass immerhin so d'hälfti zahled vo dem wo normali chunde vo üs zahled.

irgendwenn händs afange selber verzolle und mir hätted nur no sölle papier a de grenze handle. meh wie 5.- pro verzollig händs nid welle zahle. normal isch so 15 bis 20....

die arme säu wo das jetzt mached tüen mr au leid

achjo und bi de mitarbeiter spareds au sehr guet. die zolldeklarante dete sind au übli nixkönner gsi Breites Grinsen
und ich bin ja nicht rechts aber, nid ein schwizer hät det gschafft i dere abteilig. höchstens no de abteiligsleiter...naja
28.11.2012 6:38:06  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
Schön, dass dir die Diskussion suber für mi witer gfüehrt hänBreites Grinsen I find dr Satz vom Shooter driffts am beschde;

 
Zitat von Shooter

und ich sag halt, im coop channi mr nid sicher si, dass dr mehrpris au en mehrwärt bedütet, aber im aldi chasch sicher si, dass dr tiefi pris irgend neuem ä hocke het.



Dass mir für viel Sache viel z viel zahle, z.B Pflägeprodukt isch sicher unbestritte, aber bi de Läbensmittel hani wenigschdens s Gfühl i cha e chleine Deil drzue bidrage. Lokali & Saisonali Produkt chaufe. I ha bi uns im Lädeli näbedrah alles schön ebschriftet vo Lokalbuure etc. Jo das choschded ei zwei stutz meh, aber das lohnt sich eifach au. Grad bim Gschnäzlete z.B findis immer wieder beidruckend was sone billigfleischli an wasser zieht in dr Pfanne. Jo das griegsch au bir Migros zwiefel los, aber au eher wennde ind Mbudged richdig gosch. Mitm Biofleisch hani luschdigerwiis rächd gueti Erfahrige gmachd in die Richdig, obwohl i ä rächde gegner vo Bio bi und das eifach überdürdi War find...
28.11.2012 8:19:46  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
was meint de Pöbel eigetlich vode neuschte Ussag vom Üeli, dass s Militär grad 1.5 zuegsprochni Mia vergesse hett uszgää.
28.11.2012 21:38:40  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Mega Spucknapf

Schön, dass dir die Diskussion suber für mi witer gfüehrt hänBreites Grinsen I find dr Satz vom Shooter driffts am beschde;

 
Zitat von Shooter

und ich sag halt, im coop channi mr nid sicher si, dass dr mehrpris au en mehrwärt bedütet, aber im aldi chasch sicher si, dass dr tiefi pris irgend neuem ä hocke het.



Dass mir für viel Sache viel z viel zahle, z.B Pflägeprodukt isch sicher unbestritte, aber bi de Läbensmittel hani wenigschdens s Gfühl i cha e chleine Deil drzue bidrage. Lokali & Saisonali Produkt chaufe. I ha bi uns im Lädeli näbedrah alles schön ebschriftet vo Lokalbuure etc. Jo das choschded ei zwei stutz meh, aber das lohnt sich eifach au. Grad bim Gschnäzlete z.B findis immer wieder beidruckend was sone billigfleischli an wasser zieht in dr Pfanne. Jo das griegsch au bir Migros zwiefel los, aber au eher wennde ind Mbudged richdig gosch. Mitm Biofleisch hani luschdigerwiis rächd gueti Erfahrige gmachd in die Richdig, obwohl i ä rächde gegner vo Bio bi und das eifach überdürdi War find...



ich mun sege ich liebe schwiizer fleisch, was ich aber nöd chan haa wenn übermässigi höchi marge igrechnet werde.

@shoota ich gib dir ja scho meh oder wneiger recht.

Ich bin je nach dem au bereit meh zahle für besseri qualität, das isch kei frag. Aber für mich definiert sich besseri qualität nöd nach de stelle vorem koma ufem priesschild. Jede wo pauschal denkt er kriegt bessers will e höchi zahl ufem schild staht tuet mir biz leid.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 28.11.2012 23:08]
28.11.2012 23:08:38  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
...
denn chauf din cervelat doch direkt vom buur
28.11.2012 23:15:39  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

denn chauf din cervelat doch direkt vom buur



han letschti tatsächlich welle Rindfilet vome Buur us Züri welle chaufe. Leider het de nur eimal im Jahr und uf filet het er e warteliste traurig Pries isch naja, biz günstiger als im migros ca 10% drunter.

So sache muess mer sich halt mal uf der zunge vergah lah

 

Rindfleisch: So setzt sich der Preis zusammen

Beispiel: Kosten für 1 Kilogramm importiertes Rindsfilet (durchschnittlicher Verkaufspreis bei Migros und Coop: Fr. 73.50)

Fr. 27.- Einkaufspreis an der Grenze

Fr. 18.60 Staatliche Abgaben1

Fr. 27.90 Brutto-Marge von Migros und Coop




isch allerdings usem 2007, mittlerwiile isch rindsfilet sowiet ich amigs im lade gseh zwüsched 89.- und 99.-
die 18.60 sind nur dazue da um schwiizer viehzüchter vor import schütze...
http://www.ktipp.ch/themen/beitrag/1027399/Fleischimporte_Gutes_Geschaeft_fuer_Staat_und_Grossverteiler
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 28.11.2012 23:33]
28.11.2012 23:30:49  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
...
 
Zitat von Lunovis

was meint de Pöbel eigetlich vode neuschte Ussag vom Üeli, dass s Militär grad 1.5 zuegsprochni Mia vergesse hett uszgää.



Das müssde öbbe d chöäschde si zum dä scheiss abschaffe und entsorge basstBreites Grinsen
29.11.2012 8:03:39  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-WC|Trasher-

AUP -WC|Trasher- 11.10.2009
hetteds also doch die flügis könne kaufe?
29.11.2012 9:01:50  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
abarth

Arctic
chostet doch eine allei scho fast so viel?
29.11.2012 9:25:46  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-WC|Trasher-

AUP -WC|Trasher- 11.10.2009
aber s budget wär brucht gsi und der üeli müessti nix erkläre peinlich/erstaunt
29.11.2012 9:46:31  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
... Limerick!
En Flüger pro Johr
und de Ueli spart Hoor!
Het er e Glatze,
I ghöre scho d Spatze,
"s Büdget isch in Gfohr!"

29.11.2012 9:53:34  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-WC|Trasher-

AUP -WC|Trasher- 11.10.2009
29.11.2012 9:59:44  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[DL]Hellsmarch

Arctic
Haha genial Breites Grinsen
29.11.2012 10:18:59  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
An Oschtblock: Hüt obig wieder Geld für Alkohol usgeh oder eher nöd? peinlich/erstaunt
29.11.2012 15:04:12  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Strich

AUP Strich 07.01.2011
jo rundi bierhalle lit immer dine. und sus e rundi bf
29.11.2012 15:40:00  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
I will nöd säge, i seg arm, aber wani im letschte Monet für Alkohol usgeh han isch... besorgniserregend. Breites Grinsen
29.11.2012 15:42:25  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Strich

AUP Strich 07.01.2011
so hardcore
29.11.2012 15:49:05  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
missmutig gucken
Goht meh um mini Gsundheit und Ranze, als do drum aazgeh.
29.11.2012 15:52:18  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Strich

AUP Strich 07.01.2011
also eher mimimi
Breites Grinsen
29.11.2012 15:56:59  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
Genau. Breites Grinsen
29.11.2012 16:00:12  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
ich ageber
29.11.2012 18:17:23  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Artemos

AUP Artemos 22.07.2012
Mit em Ranze?

Strich, chunsch am Sunntig?
Mer chömed hoffentlich mit de Fahne
29.11.2012 21:05:35  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-WC|Trasher-

AUP -WC|Trasher- 11.10.2009
 
Zitat von Strich

also eher mimimi
Breites Grinsen



also s gliche wie am mäntig?

bin erscht vo SG hei koh, sry bros traurig
29.11.2012 21:09:32  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Fonduestübli ( Spinnsch, Fondue im Summer? )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum