|
|
|
|
isch so. eigentlich dörftis das tatsächlich nid gäh wenn sich jede würd an d vorschrifte halte.
|
|
|
|
|
|
|
| Zitat von Shooter
isch so. eigentlich dörftis das tatsächlich nid gäh wenn sich jede würd an d vorschrifte halte.
| |
okay das isch öppe de glich gedanke wie das 2000watt gsellschaft ide schwiez umsetzbar isch "wenn sich jede drah haltet"
das isch eifach biz naiv und realitätsfremd minner meinig nah.
schwiezer würded sogar gege handy antenne abstimme wills es guet finde das umwelt gschützt wird. Aber druff verzichte würdes trotzdem nie welle.
|
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 13.06.2012 10:45]
|
|
|
|
|
|
| Zitat von -Riddick-
Wieviel Mensche sind scho im gotthard gstorbe?
| |
30.
inkl. de brankatastrophe im 2001. sit 2001 kei toti meh.
ganz gueti statistik für en 32jährige tunnel wo jede tag 17`000 autos durefahred.
|
|
|
|
|
|
|
| Zitat von -Riddick-
das isch eifach biz naiv und realitätsfremd minner meinig nah.
| |
natürlich isches naiv, z glaube dass sich jede and vorschrift haltet. realitätsfremd sowieso. und denn hesch immerno die unfäll wo durch üsseri iflüss entstönd (naturereignis). aber es isch glaubs ä tatsach, dass die meischte unfäll in der regel schlicht uf menschlichs versage zruckzüehre sind, sprich, du chasch technisch no soviel investiere, du wirdsch nie uf 0 (tödlichi) unfäll cho.
klar, ä zweiti tunnelröhre verhinderet sicher frontalkollisione, aber nach dere logik müestisch jede tempo 80 abschnitt mitere mure trenne...und denn gits sicher gnueg spezialischte, wo in d muure inefahre
|
|
|
|
|
|
|
fun fact: hier zulande gibt es ausserorts (100) mehr selbstunfälle als kollisionen. bei weitem mehr. das dürfte überall sein, also macht eine trennung auch im tunnel nicht viel sinn. ABER: ein unfall ist im tunnel sehr viel problematischer als draussen, von daher würde es schon sinn machen, dieses risiko zu minimieren.
so. hani ez uf dütsch schribe, gwohnheit und so
|
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von DeathCobra am 13.06.2012 13:29]
|
|
|
|
|
|
| Zitat von Shooter
| Zitat von -Riddick-
das isch eifach biz naiv und realitätsfremd minner meinig nah.
| |
klar, ä zweiti tunnelröhre verhinderet sicher frontalkollisione, aber nach dere logik müestisch jede tempo 80 abschnitt mitere mure trenne...und denn gits sicher gnueg spezialischte, wo in d muure inefahre
| |
logisch gits das au, aber immerno besser als e frontalkollision ime lange tunnel
Wäre de gubrist staufrei würded au wieder weniger lüt dur d stadt fahre. Ich fahre z.b gschäftlich immer dur d innestadt will d westumfahrig und de nordring wegem gubrist immer verstopft sind.
|
|
|
|
|
|
|
| Zitat von -Riddick-
2 wiiteri lebe zerstört, hauptsach alles was mit sicherheit ztue het wird verhindert. Würded Velos dur de Gubrist fahre hettemer scho längstens e neui röhre.
http://www.20min.ch/community/leser_reporter/story/Zwei-Tote-nach-Frontal-Crash-im-Gubrist-14166162
Was mich immer wieder wundert, da schriebt eus de bund vor wie mir z lebe hend das eus schienbar nüt passiert (Alleine Velofahren erst ab sechs Jahren: Auf Hauptstrassen dürfen Kinder unter sechs Jahren nur noch in Begleitung einer mindestens 16 Jahren alten Person mit dem Velo unterwegs sein.)
aber gliichziitig isches okay gegeverkehr in tunnels zha. Wieviel Mensche sind scho im gotthard gstorbe?
immerhin ghör ich nöd zu de wähler wo dafür verantwortlich sind. für all andere hoff ich das sie ide nacht guet schlafe chöd.
| |
äh ja. dass de tunel ufgrund vo vorbereitige für die neu röhre amigs zue isch, isch der aber scho bewusst? und was de kanton/später de bund vode ganze nöd abgsprochne und koordinierte verchersberuhigige in züri ghalte hett und halted chaschder ja wohl vorstelle.
wemme sich zb as puff am erschte tag nach de üetlibergtuneleröffnig erinneret... das isch entstande wild stzadt luschtigerwiis d umbaute en monat vorzoge hett statt zersch mal das ganz izpendle. das und na eis zwei anderi faktore hend d messdate us de erschte paar jahr üetlibergtunnel eifach mal zimli unbruchbar grenderet, was etz wiederum dezue gfüert hett, dass am westusgang vom tunnel die ganze markierige neu gsetzt werde müend willd verchersström falsch berechnet worde sind.
und um de hass nachli azschüre.
die neu autobahn isch scho wieder er verdammti baustell... will zwüschet affoltere und mettmestette de hang cho isch
|
|
|
|
|
|
|
| Zitat von Lunovis
| Zitat von -Riddick-
2 wiiteri lebe zerstört, hauptsach alles was mit sicherheit ztue het wird verhindert. Würded Velos dur de Gubrist fahre hettemer scho längstens e neui röhre.
http://www.20min.ch/community/leser_reporter/story/Zwei-Tote-nach-Frontal-Crash-im-Gubrist-14166162
Was mich immer wieder wundert, da schriebt eus de bund vor wie mir z lebe hend das eus schienbar nüt passiert (Alleine Velofahren erst ab sechs Jahren: Auf Hauptstrassen dürfen Kinder unter sechs Jahren nur noch in Begleitung einer mindestens 16 Jahren alten Person mit dem Velo unterwegs sein.)
aber gliichziitig isches okay gegeverkehr in tunnels zha. Wieviel Mensche sind scho im gotthard gstorbe?
immerhin ghör ich nöd zu de wähler wo dafür verantwortlich sind. für all andere hoff ich das sie ide nacht guet schlafe chöd.
| |
äh ja. dass de tunel ufgrund vo vorbereitige für die neu röhre amigs zue isch, isch der aber scho bewusst? und was de kanton/später de bund vode ganze nöd abgsprochne und koordinierte verchersberuhigige in züri ghalte hett und halted chaschder ja wohl vorstelle.
wemme sich zb as puff am erschte tag nach de üetlibergtuneleröffnig erinneret... das isch entstande wild stzadt luschtigerwiis d umbaute en monat vorzoge hett statt zersch mal das ganz izpendle. das und na eis zwei anderi faktore hend d messdate us de erschte paar jahr üetlibergtunnel eifach mal zimli unbruchbar grenderet, was etz wiederum dezue gfüert hett, dass am westusgang vom tunnel die ganze markierige neu gsetzt werde müend willd verchersström falsch berechnet worde sind.
und um de hass nachli azschüre.
die neu autobahn isch scho wieder er verdammti baustell... will zwüschet affoltere und mettmestette de hang cho isch
| |
die neu röhre wird wenn überhaupt erscht in 12 jahr fertig gstellt und bevor sie in betrieb gno wird muen die alt röhre komplett saniert werde.
Und ich will gar nöd wüsse wer bi de planig die letschte jahr sege gha het. Viel ruhiger Worde isches ide quartier uf jede fall nöd, nur massiv türer.
S einzig schöne a dene ganze Strassegschichte isch, am öv fehlt langsam sgeld und es wird immer meh im verursacherprinzip abgrechnet. Allerdings isch chostewahrheit no lang nöd geh, also werded bürger no lang zu gunste vom öv go abstimme bis er sich nüm querfinanziere laht.
|
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 13.06.2012 20:42]
|
|
|
|
|
|
me chönnt ja au denke, dass d bürger d quersubventionierig wend, wenns immer so abstimmed.
|
|
|
|
|
|
|
| Zitat von Lunovis
me chönnt ja au denke, dass d bürger d quersubventionierig wend, wenns immer so abstimmed.
| |
jede wett doch das de ander zahlt. Leider klappt das halt immer schlechter. Viel autofahrer sind uf de öv umgstiege oder fahred sparsameri autos. De öv wird halt mit jedem neue fahrgast wo es massiv subventionierts billet chauft schwieriger zum finanziere. Das chan uf duur nöd guet cho.
Und da mir sit spätestens Fukushima wüssed wie "dreckig" atomstrom isch, sött mer nöd de Strom + der öv (wo genau de strom nutzt) subventioniere.
Würd mer mal bim öv irechne was Strom würklich für verschmutzig macht, denn wär sogar s auto fascht no süberer
|
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 13.06.2012 21:02]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Zitat von Lunovis
| Zitat von -Riddick-
2 wiiteri lebe zerstört, hauptsach alles was mit sicherheit ztue het wird verhindert. Würded Velos dur de Gubrist fahre hettemer scho längstens e neui röhre.
http://www.20min.ch/community/leser_reporter/story/Zwei-Tote-nach-Frontal-Crash-im-Gubrist-14166162
Was mich immer wieder wundert, da schriebt eus de bund vor wie mir z lebe hend das eus schienbar nüt passiert (Alleine Velofahren erst ab sechs Jahren: Auf Hauptstrassen dürfen Kinder unter sechs Jahren nur noch in Begleitung einer mindestens 16 Jahren alten Person mit dem Velo unterwegs sein.)
aber gliichziitig isches okay gegeverkehr in tunnels zha. Wieviel Mensche sind scho im gotthard gstorbe?
immerhin ghör ich nöd zu de wähler wo dafür verantwortlich sind. für all andere hoff ich das sie ide nacht guet schlafe chöd.
| |
äh ja. dass de tunel ufgrund vo vorbereitige für die neu röhre amigs zue isch, isch der aber scho bewusst? und was de kanton/später de bund vode ganze nöd abgsprochne und koordinierte verchersberuhigige in züri ghalte hett und halted chaschder ja wohl vorstelle.
wemme sich zb as puff am erschte tag nach de üetlibergtuneleröffnig erinneret... das isch entstande wild stzadt luschtigerwiis d umbaute en monat vorzoge hett statt zersch mal das ganz izpendle. das und na eis zwei anderi faktore hend d messdate us de erschte paar jahr üetlibergtunnel eifach mal zimli unbruchbar grenderet, was etz wiederum dezue gfüert hett, dass am westusgang vom tunnel die ganze markierige neu gsetzt werde müend willd verchersström falsch berechnet worde sind.
und um de hass nachli azschüre.
die neu autobahn isch scho wieder er verdammti baustell... will zwüschet affoltere und mettmestette de hang cho isch
| |
und scho wieder fascht
http://www.20min.ch/schweiz/zuerich/story/Sieben-Fahrzeuge-krachen-ineinander-10735139
ich muen scho sege ich schäme mich biz für euses riiche land das mir de gröscht engpass ide schwiez nöd chönd behebe. Leider Typisch für Züri
|
|
|
|
|
|
|
lol härkinger chrüz
lol baregg bis vor churzem
|
|
|
|
|
|
|
fahr mol vo dr gränze weil durch basel nach schwizerhalle/prattele. an dere wägstrecki merksch, dass de no so baue chasch, s dümmscht isch eifach dr autofahrer sälber. was ich dört scho an unfäll und sünschtigi haarsträubendi manöver gseh ha isch unterschti, do wird halt eifach mol uf 60 oder 40 abebrämst (uf dr linke spur, tempolimit, 80...) nur wills chli dr bärg ufe got bzw zwei strosse zämmegfüehrt wärde. unglaublich.
|
|
|
|
|
|
|
| Zitat von Shooter
fahr mol vo dr gränze weil durch basel nach schwizerhalle/prattele. an dere wägstrecki merksch, dass de no so baue chasch, s dümmscht isch eifach dr autofahrer sälber. was ich dört scho an unfäll und sünschtigi haarsträubendi manöver gseh ha isch unterschti, do wird halt eifach mol uf 60 oder 40 abebrämst (uf dr linke spur, tempolimit, 80...) nur wills chli dr bärg ufe got bzw zwei strosse zämmegfüehrt wärde. unglaublich.
| |
klar autofahere schaffed alles, sogar s auto ide 30er zone ufs dach legge. Das gaht nöd mal wenns wotsch mache!!
|
|
|
|
|
|
|
Du würdsch di lieber mol wäge sowas ufrege, do laufts mir chalt dr Rugge durab!
|
|
|
|
|
|
|
| Zitat von Mega Spucknapf
Du würdsch di lieber mol wäge sowas ufrege, do laufts mir chalt dr Rugge durab!
| |
megalol, wie langwilig, mit däm holsch halt niemertem hinterem ofe füre und d verkaufszahle chasch mit so mäldige au nid steigere. bizzeli mehr polemik und populismus, pls.
|
|
|
|
|
|
|
achwas, git hüt scho zwenig lüüt wo sich en job bide polizei wänd atue. die wos mached sölled wenigschtens no bizeli spass chönne ha bide arbet.
|
|
|
|
|
|
|
denn wär doch bitz pablisiti eigentlich s richtige, oder nid?
|
|
|
|
|
|
|
| Zitat von Mega Spucknapf
Du würdsch di lieber mol wäge sowas ufrege, do laufts mir chalt dr Rugge durab!
| |
Ruig blibe. Das isch d'Interpretation vo einere (nöd sehr unparteiische) Siite. Dass würkli passivs Fotografiere under de Tatbestand vo StGB 286 subsumiert wird, chani mier nöd vorstelle bzw traui keim Richter zue. Da muess scho na meh gsi si.
Und de Typ isch jetzt also keis unbeschribnigs Blatt, de landet immer wieder mal vor Gricht wiler wieder dSchmier als Gestapo und Co. beschimpft.
|
|
|
|
|
|
|
| Zitat von -Riddick-
schwiezer würded sogar gege handy antenne abstimme wills es guet finde das umwelt gschützt wird. Aber druff verzichte würdes trotzdem nie welle.
| |
http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/region/Diese-Schwergewichte-kommen-an-die-Kasse/story/23416879
wieder mal es kapitel meh zum thema abstimme.
De wo sich so en hummer leischtet interessierts nöd ob er biz meh stüre muen zahle. Aber was ich mit Lieferante, Handwerker, grossrumtaxis usw. Es schient als als wäri das ganze nöd bis zum end fertig denkt worde. Mal wieder.
|
|
|
|
|
|
|
de stiged hald d materialchoschte um 20 rappe pro stund
uiuiuiui
|
|
|
|
|
|
|
Wird ändlech zyt für Roadpricing in dr Stadt. Werum das nit umgsetzt wird, kei Ahnig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sowit bini ana cho, merci.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nachem erschte abschnitt:
hend die eis ade bire? es söt wohl allne klar sii, das d verchersmittel zu stosszite am höchste usglaschtet sind und dasme s arbeitend volk au schwer dezue bringe chan, eifach so mal 2 stunde später azfange oder ufzhöre. sone flexibilität isch erscht vor churzem inere das betreffende abstimmig zu grabe treit worde.
s einzig womme chan umlenke sind die ganze rentnerbande und chinderwagegangs wo de zug na zuesätzlich vollstopfed. dummerwiis sind die eine wäge seniler inkontinenz hald zimli oft au ufem erschte zug, demits am nüni uf de rigi au was zmorge esse chönd.
|
|
|
|
|
|
Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge ) |