Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« erste « vorherige 1 ... 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 ... 99 nächste » letzte »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
DrKrabbe

DrKrabbe
...
 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Artemos

Ich han dich au im Summer scho scheisse gfunde traurig



naja ich han halt amigs mini meinig, aber ich glaub einii denked ich seg de svpler wo total us de luft griffnigi statisitke erfindt. Die meiste themene hani mir diverse artikel versuecht belege, klar das mer amigs meinigsverschiedeheite hät



Du lisisch oder ghörsch eifach irgendwo irgendöppis und leisches dänn irgendwie und ohni Hintergrundwüsse zu irgendwas us. Das ischs Problem.
Dass Flüüge umwältschädlich isch isch ja klar, aber einzig usem Grund dassmer mit de Flügerei Dischtanze macht, womer susch garnöd gmacht het. De verglich hinkt gewältig, dänn wär fahrt scho mitem PKW schnäll über Wiehnacht uf New York go shoppe?
Nämemer e Dischtanz vo Züri uf Berlin (google maps, 849km), verbrucht es durchschnittlichs Auto 83 Liter (mobitool.ch / Hintergrudbericht "Umweltverglich von Verkehrsmitteln") s flugzüg (en mittlere airbus) verbrucht 47 Liter pro Passagier binnere durchschnittliche Uslaschtig (mobitool.ch / Hintergrudbericht "Umweltverglich von Verkehrsmitteln") fürd luftlinie (luftlinie.org, 671km) das heisst binnere Uslaschtig vom PKW vo 1.3 Persone (Mobilität in der Schweiz, Wichtigste Ergebnisse des Mikrozensus 2005 Bundesamt für Statistik 2007) sind das knapp 64 Liter pro Person. D Reis vo Züri uf Berlin verbrucht im Flüger pro Kopf als 17 Liter weniger.

Nachlieferig vo Quälle zum Thema Lärm. Da wär zum eine e Tabälle wo ich als absoluts Basiswüsse vorussetze sobald me öppis über Dezibel verzellt: http://www.sengpielaudio.com/TabelleDerSchallpegel.htm
Zum andere isch da d Lärmschutzverordnig was Lärm & Wohne betrifft http://www.admin.ch/ch/d/sr/c814_41.html
vill Spass demit
07.12.2011 8:57:34  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von DrKrabbe

D Reis vo Züri uf Berlin verbrucht im Flüger pro Kopf als 17 Liter weniger.


aber s flugzüg isch 10'000m in der luft, d schadstoff sind also schnäller in dr atmosphäre!
07.12.2011 9:05:47  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
verschmitzt lachen
Pfft, Date vo 2007. Mir wüssed doch alli, dass nur no SUVs kauft werded sit es paar Johr.
07.12.2011 9:18:04  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
verschmitzt lachen
würdet ihr das bitte mit quälle belege!
07.12.2011 9:22:33  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von DrKrabbe

 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Artemos

Ich han dich au im Summer scho scheisse gfunde traurig



naja ich han halt amigs mini meinig, aber ich glaub einii denked ich seg de svpler wo total us de luft griffnigi statisitke erfindt. Die meiste themene hani mir diverse artikel versuecht belege, klar das mer amigs meinigsverschiedeheite hät



Du lisisch oder ghörsch eifach irgendwo irgendöppis und leisches dänn irgendwie und ohni Hintergrundwüsse zu irgendwas us. Das ischs Problem.
Dass Flüüge umwältschädlich isch isch ja klar, aber einzig usem Grund dassmer mit de Flügerei Dischtanze macht, womer susch garnöd gmacht het. De verglich hinkt gewältig, dänn wär fahrt scho mitem PKW schnäll über Wiehnacht uf New York go shoppe?
Nämemer e Dischtanz vo Züri uf Berlin (google maps, 849km), verbrucht es durchschnittlichs Auto 83 Liter (mobitool.ch / Hintergrudbericht "Umweltverglich von Verkehrsmitteln") s flugzüg (en mittlere airbus) verbrucht 47 Liter pro Passagier binnere durchschnittliche Uslaschtig (mobitool.ch / Hintergrudbericht "Umweltverglich von Verkehrsmitteln") fürd luftlinie (luftlinie.org, 671km) das heisst binnere Uslaschtig vom PKW vo 1.3 Persone (Mobilität in der Schweiz, Wichtigste Ergebnisse des Mikrozensus 2005 Bundesamt für Statistik 2007) sind das knapp 64 Liter pro Person. D Reis vo Züri uf Berlin verbrucht im Flüger pro Kopf als 17 Liter weniger.

Nachlieferig vo Quälle zum Thema Lärm. Da wär zum eine e Tabälle wo ich als absoluts Basiswüsse vorussetze sobald me öppis über Dezibel verzellt: http://www.sengpielaudio.com/TabelleDerSchallpegel.htm
Zum andere isch da d Lärmschutzverordnig was Lärm & Wohne betrifft http://www.admin.ch/ch/d/sr/c814_41.html
vill Spass demit



welli autos bruched hüt no 10l uf 100km? Isch din bricht mit nem Hummer oder porsche gmmacht worde? Augenzwinkern

Allgmein schients ziemlich unterschidlichi statistike zgeh.

Aber klar häsch recht, all forbewegigsmittel ergänzed sich schlussendlich. Flüge isch schnell dafür sehr tür, autofahre sehr flexibel aber tür. Zugfahre isch günschtig.
07.12.2011 9:23:04  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
Du bisch noni viel Auto gfahre hm? Was schätzisch wie viel Neuautos sind wirklich uf dr Stroos? I ha keini Zahle drzue, aber nämme mr mol ah es wäre 50% was i starg bezwiefle. Denn hesch no immer 50% chäre wo 10 liter suffe. Also pack di Smart und fahr mol zrugg ind Realität.
07.12.2011 10:01:41  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
Zunge rausstrecken
 
Zitat von Mega Spucknapf

I ha keini Zahle drzue, aber [..]


07.12.2011 10:11:21  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
http://www.umweltbundesamt-daten-zur-umwelt.de/umweltdaten/public/document/downloadImage.do;jsessionid=BA0D42A8BB8FC782321E6A382C8BC835?ident=19321

immerno höcher mit 51 Liter.
Zudem isch die Strecki fasch usschlesslich autobahn.

und gemäss bricht vom UNEP, Aviation and the Global Atmosphere ischs nöd klar beleit, i welem mass dass flüüge i grosse höchene schädlicher isch als am bode. d faktore werdet zwüschet 1.5 bis 4 gschätzt. zudem ischd reiseflughöchi uf berlin numme 30min uf über 10`000 meter, da de stiigflug und de landeaflug je ca. 30min inimmt (Angewandte Flugleistung
2008, 227-247, DOI: 10.1007/978-3-540-72724-8_11)

voll geil so quälle dropping Breites Grinsen

/de faktor chemtrail hani mal usser acht glah
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von DrKrabbe am 07.12.2011 10:15]
07.12.2011 10:13:32  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
 
Zitat von rejteN

 
Zitat von Mega Spucknapf

I ha keini Zahle drzue, aber [..]


http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/50276_170159466343650_4083946_n.jpg



Isch im gschäft gsperrt luegs morn denn ahAugenzwinkern
07.12.2011 10:27:52  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von DrKrabbe

http://www.umweltbundesamt-daten-zur-umwelt.de/umweltdaten/public/document/downloadImage.do;jsessionid=BA0D42A8BB8FC782321E6A382C8BC835?ident=19321

immerno höcher mit 51 Liter.
Zudem isch die Strecki fasch usschlesslich autobahn.

und gemäss bricht vom UNEP, Aviation and the Global Atmosphere ischs nöd klar beleit, i welem mass dass flüüge i grosse höchene schädlicher isch als am bode. d faktore werdet zwüschet 1.5 bis 4 gschätzt. zudem ischd reiseflughöchi uf berlin numme 30min uf über 10`000 meter, da de stiigflug und de landeaflug je ca. 30min inimmt (Angewandte Flugleistung
2008, 227-247, DOI: 10.1007/978-3-540-72724-8_11)

voll geil so quälle dropping Breites Grinsen

/de faktor chemtrail hani mal usser acht glah



mer chan doch nöd bim auto en durchschnitt vo 20 jahr und bim flüge die allerneuscht technik als referenz neh Augenzwinkern

Was au muesch irechne bim flüge, de ganz unterhalt vo de flughäfe. Das isch au nöd grad wenig energie wo det verbrucht wird.
07.12.2011 10:34:52  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
wieviel dänn öppe? so grob gschätzt? mit den Augen rollend

und lueg mini quälle halt a wänns scho ufgfüert sind. das isch en airbus a320.

/mittere uslaschtig vo 43% (65 plätz vo 150)
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von DrKrabbe am 07.12.2011 10:44]
07.12.2011 10:39:35  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Köbi

AUP Köbi 29.09.2011
*Science war begins.*
It's ... beautiful!
07.12.2011 12:20:44  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

welli autos bruched hüt no 10l uf 100km? Isch din bricht mit nem Hummer oder porsche gmmacht worde? Augenzwinkern



zbsp en audi a6 kombi, do muesch rächt sparsam fahre dass nid unter 10l keisch.
und die meischte auto uf dr strosse sind halt scho einigi joor alt, klar händ die neuere autos weniger verbrucht, aber wieviel vo dene fahre aktuell uf de strosse, und wieviel gits, wo mind 5, wenn nid sogar 10 joor alt sind?
07.12.2011 13:05:36  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
verschmitzt lachen
de hummer h3 het überigens en autobahnverbruch vo 11.8 liter (http://www.uscars24.de)und de porsche 911 14.6 liter (http://www.rateyourcar.de).
07.12.2011 13:24:59  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
interessant wie autofahrer eifach pauschal schuldig gsproche werde. Velofahrer chönd in züri eifach mache was sie wend und keine kümerts

http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/stadt/Tdlicher-Unfall-nicht-restlos-geklrt/story/12819389
09.12.2011 8:55:46  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
J.zoidberg

Marine NaSe
Ide Kommentär zodem Artikel esch au weder einiges los..
09.12.2011 10:42:50  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
als autofahrer hesch immer ä teilschuld, dasch nüd neus.

trotzdäm happig für dr chauffeur. isch halt scheisse, aber die würkli arschcharte het die zoge wo gstorbe isch drbi.

aber eigeverantwortig im strosseverkehr schint momentan sowieso es fremdwort für vieli zsi, und wenn ä unfall bassiert sind halt glich immer beide schuld, dä wos verschuldet und dä wo nid ufmerksam gnueg isch gsi, merke, im strosseverkehr muesch immer au für die andere luege, genau wäge so zügs. und klar, unfäll passiere halt, mängisch gots eifach zu schnäll. aber wenns denn widr gsetz git und tempobeschränkige und polizei wo buessene verteilt sind glich widr alli am hüle dass dr staat eim bevormunde duet.

tja. wär zdumm isch wird halt bevormundet.

aber jo, als autofahrer und somit als stärkste teilnähmer im verkehr wirdsch immer pauschal schuldig si.
09.12.2011 10:44:09  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

als autofahrer hesch immer ä teilschuld, dasch nüd neus.

trotzdäm happig für dr chauffeur. isch halt scheisse, aber die würkli arschcharte het die zoge wo gstorbe isch drbi.

aber eigeverantwortig im strosseverkehr schint momentan sowieso es fremdwort für vieli zsi, und wenn ä unfall bassiert sind halt glich immer beide schuld, dä wos verschuldet und dä wo nid ufmerksam gnueg isch gsi, merke, im strosseverkehr muesch immer au für die andere luege, genau wäge so zügs. und klar, unfäll passiere halt, mängisch gots eifach zu schnäll. aber wenns denn widr gsetz git und tempobeschränkige und polizei wo buessene verteilt sind glich widr alli am hüle dass dr staat eim bevormunde duet.

tja. wär zdumm isch wird halt bevormundet.

aber jo, als autofahrer und somit als stärkste teilnähmer im verkehr wirdsch immer pauschal schuldig si.



woni 16i gsi bin hani au en unfall gha. Bin vome auto siitlich agfahre worde, ich han de polizei woni wieder wach gsi bin gseit das es mini schuld isch und nöd die vo de fahrerin. Han müesse mehrere schnittwunde am kopf nähe und bin 3 wuche dihei gsi. fascht 1000.- buess übercho bime bruttolohn vo 450.- Augenzwinkern

Aber ebe ich bin wohl en guetmensch, ich hett sicher könne kassiere wenni bestritte het Augenzwinkern

wasi aber mittlerwiile muen zuegeh, es isch sehr schwierig worde in züri uf alles zachte. Ich han sogar absoluts verständnis dafür (obwohlis selber nöd so mache) das mer nöd ah jedem fuessgängerstreife haltet. Z.b Vo altstette zum bahnhof tiefenbrunnen (ca. 8km) brucht mer um die 4i gueti 1.5 - 2h da sind d nerve eifach blank.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 09.12.2011 17:35]
09.12.2011 17:29:05  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
hättisch chönne, hät eh d versicherig vo dr fahrerin zahlt :P
09.12.2011 18:17:59  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
 
Zitat von -Riddick-


wasi aber mittlerwiile muen zuegeh, es isch sehr schwierig worde in züri uf alles zachte. Ich han sogar absoluts verständnis dafür (obwohlis selber nöd so mache) das mer nöd ah jedem fuessgängerstreife haltet. Z.b Vo altstette zum bahnhof tiefenbrunnen (ca. 8km) brucht mer um die 4i gueti 1.5 - 2h da sind d nerve eifach blank.


wottsch de schii nöd lieber abgäh?
10.12.2011 12:37:20  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.20min.ch/news/dossier/brwahlelf/story/SVP-droht-mit-dem-Gang-in-die-Opposition-10861833

äh ja... wie vor 4, 8 und 12 Jahr ascho. Die elendi Verhinderlipolitik chan doch nöd über es jahrzehnt witerzoge werde.

langsam hanis s gfühle, me sött d wahle eher so gstalte, dases je nach stimme e Jurynote für jedi Partei git.

die Politische extrem werded usegstriche und de rescht addiert, was denn zum Parlament füert.

so produktiv wie denn wäreds z bern wohl chum ufme andere wäg.
10.12.2011 13:39:07  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
ich hoff jo schwer dass d svp kei zweite sitz griegt, nid, will sis nid verdient hätte, sondern will ich dänk, dass das dr zürcher ära vo dr svp schwiz s gnick bräche würdi, usserd em mörgeli, wo eh alles voll geil findet was brunner und blocher vo sich gänd händ die drei svp füehrer doch eh fascht kei rückhalt me in dr partei, mitere niderlag bi de bundesrootswahle wirds wohl bi dr svp en machtwächsel gäh, was widerum drzue füehre chönnti, dass sich die partei mol widr chli me zum konstruktive bewegt.
12.12.2011 8:49:09  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
dummerwiis hett d svp denn kas programm meh, wo de bildigsferne schichte würd zuesäge, und dessen sind sie sich sehr bewusst.
12.12.2011 17:17:40  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
ich frag mich langsam wenn mir zur alte regelig zrugg finde

http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/stadt/Sind-Fussgnger-ohne-Zebrastreifen-besser-dran/story/12778810

Müend wohl no einigi mensche sterbe...
13.12.2011 9:53:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
das het nüd mit dr regelig z tue sondern eifach do drmit dass d lüt halt z dumm sind.

grad jetzt chasch halt nid eifach ufe fuessgänger uselatsche, und es hilft halt au nid wenn me dr ipod im ohr het (oder zumindest d kopfhörer). isch mir hüt am morge halt au widr passiert, 7bni am morge, stock dunkel, nassi fahrbahn, 60er zone, fuessgänger streife, ich chum z fahre und gseh dä typ in schwarze chleider halt erscht im letschte moment. für dasi brämsbereit gsi bin hanni no chönne brämse, aber ich ha relativ stark uf d bräms müesse.

er het mi halt nur dumm agluegt und het nid mol so do als würder ahalte. natürlich mit ohrstöpsel.

klar, wenn öpis passiert wär wär de typ au guet am arsch gsi, aber ich (ufem roller) halt au, und es wär komplett mini schuld gsi, was au ok isch. aber für das dasi brämsbereit bi gsi und gluegt ha isch halt nüd passiert, und dr fuessgänger het mi au gseh.

aber wenn beidi am schlofe sind krachts halt, egal wie die gsetzlich lag isch. und es isch halt so, dass als fuessgänger in somene fall immer zweite machsch. vo dämhär wärs halt scho guet wenn die guete lüt z fues au luege würde.

aber was mi am meischte ufregt.

dauernd wird gseit dass dr staat nid so stark ins läbe igriffe söll und nid alles verbiete söll, aber es isch doch halt leider so, dass d lüt eifach z dumm sind für eigeverantwortig.
nur wills gsetz seit dr autofahrer mues ahalte heisst das no lang nid, dass es au jede macht. au als fuessgänger mues me für die andere luege, wi jede verkehrsteilnähmer sünscht au. trotz gsetzliche reglige.

zrugg zur alte reglig wird halt nüd bringe will d lüt eifach nümm luege. die liebe fuessgänger interessierts jo zum teil nid mol öbs rot isch oder nid (mir isch mol eine so vorre charre gloffe (ich grüen är rot), ha grad no chönne hupe, fürs brämse wärs viel z spot gsi, do ischer zum glück stohblibe, kei halbe meter näbedra bini duregfahre. natürlich ischer irgendöpis am handy am töggele gsi, mit ohrstöpsel. chasch dr grad d auge verbinde loh eso.)
13.12.2011 12:34:06  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

das het nüd mit dr regelig z tue sondern eifach do drmit dass d lüt halt z dumm sind.

grad jetzt chasch halt nid eifach ufe fuessgänger uselatsche, und es hilft halt au nid wenn me dr ipod im ohr het (oder zumindest d kopfhörer). isch mir hüt am morge halt au widr passiert, 7bni am morge, stock dunkel, nassi fahrbahn, 60er zone, fuessgänger streife, ich chum z fahre und gseh dä typ in schwarze chleider halt erscht im letschte moment. für dasi brämsbereit gsi bin hanni no chönne brämse, aber ich ha relativ stark uf d bräms müesse.

er het mi halt nur dumm agluegt und het nid mol so do als würder ahalte. natürlich mit ohrstöpsel.

klar, wenn öpis passiert wär wär de typ au guet am arsch gsi, aber ich (ufem roller) halt au, und es wär komplett mini schuld gsi, was au ok isch. aber für das dasi brämsbereit bi gsi und gluegt ha isch halt nüd passiert, und dr fuessgänger het mi au gseh.

aber wenn beidi am schlofe sind krachts halt, egal wie die gsetzlich lag isch. und es isch halt so, dass als fuessgänger in somene fall immer zweite machsch. vo dämhär wärs halt scho guet wenn die guete lüt z fues au luege würde.

aber was mi am meischte ufregt.

dauernd wird gseit dass dr staat nid so stark ins läbe igriffe söll und nid alles verbiete söll, aber es isch doch halt leider so, dass d lüt eifach z dumm sind für eigeverantwortig.
nur wills gsetz seit dr autofahrer mues ahalte heisst das no lang nid, dass es au jede macht. au als fuessgänger mues me für die andere luege, wi jede verkehrsteilnähmer sünscht au. trotz gsetzliche reglige.

zrugg zur alte reglig wird halt nüd bringe will d lüt eifach nümm luege. die liebe fuessgänger interessierts jo zum teil nid mol öbs rot isch oder nid (mir isch mol eine so vorre charre gloffe (ich grüen är rot), ha grad no chönne hupe, fürs brämse wärs viel z spot gsi, do ischer zum glück stohblibe, kei halbe meter näbedra bini duregfahre. natürlich ischer irgendöpis am handy am töggele gsi, mit ohrstöpsel. chasch dr grad d auge verbinde loh eso.)



ich bin scho der meinig das wenn mer de fuessgänger s vortrittsrecht wegnimmt sie wieder afanged luege. Mir schwiezer sind da druff programmiert wenn mer im recht sind das au z erzwinge (solang mer dafür nüt müend selber mache)

Darum laufed vieli eifach ufd strass ohni zluege. Isch ja schön wenn zwar im recht bisch aber die nächste 40 jahr im rollstuehl.
13.12.2011 18:20:53  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
und genau darum hett de herrgott d hupi erfunde. um unufmerksame mitverchersteilnehmer mitzteile, das mal söled ufwache.
13.12.2011 18:36:53  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

und genau darum hett de herrgott d hupi erfunde. um unufmerksame mitverchersteilnehmer mitzteile, das mal söled ufwache.



hüt bim heifahre mal wieder diversi fuessgängerstreife gseh wo bi liechtem rege mit nasser fahrbahn erscht gsehsch wenn scho druff stahsch. Das isch natürlich au nöd grad optimal.
13.12.2011 18:42:20  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
darkimp

DarkImp
 
Zitat von -Riddick-

ich frag mich langsam wenn mir zur alte regelig zrugg finde

http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/stadt/Sind-Fussgnger-ohne-Zebrastreifen-besser-dran/story/12778810

Müend wohl no einigi mensche sterbe...



SChöni Polemik in dim Post, merci.

E chli wäg vodr Fuessgängerdiskussion, aber trotzdäm zum Thema: wenn do irgendwo e ample revidiert wird unds dorum nume blinkt - dr verchehr lauft oft besser als mit Ample. Mitem velo isch das sowieso vil besser. Und wele Hirni isch uf d Idee cho, me chönnt doch binere Chrüzig mit 4 Richtige d Ample so schalte, dass alli fuesgänger glichzitig (oder keine) Grüen het? WTF?
Und die scheiss Busnazis rege mi au uf, chum isch e bus indr nöchi wird dr Zyklus durenandergworfe und fangt denn wider vorne ah, anstatt dört witerzmache woner ufghört het. Schlau schlau.
Vilicht weiss jo do unseri Verchehrplanendi Krabbe mehr...
13.12.2011 22:05:46  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
13.12.2011 22:14:22  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« erste « vorherige 1 ... 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 ... 99 nächste » letzte »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum