Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« erste « vorherige 1 ... 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78 ... 99 nächste » letzte »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Mega Spucknapf

Dass du das toll findsch, wieso hani numme uf das gwartet?mit den Augen rollend



Wichtig isch eifach das mer strikt und konsequent gege so kriminelli gschichte vorgaht.

Die initiative wär wiedemar pfläschterli politik vom feinste gsi.



Du als SVP Fan wagsch vo Pfläschderli Politik zrede nachdäm dini Partei e Referändum wäg dr Vigniette macht?Breites Grinsen

Es goht do drhinter um dr moralischi Aspäkt. Du begohsch es verbräche und schlussändlich chasch drvo no profitiere. Do gits nüd drah z rüttle, das stinkt bis zum Himmel so was. Jo es isch nid s wichtigschde Problem womer hän bi uns, zeigt mr aber eigentlich schön, was Politiker für e falsches Pack sin woni se drfür halte due.
01.05.2013 13:48:06  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Mega Spucknapf

 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Mega Spucknapf

Dass du das toll findsch, wieso hani numme uf das gwartet?mit den Augen rollend



Wichtig isch eifach das mer strikt und konsequent gege so kriminelli gschichte vorgaht.

Die initiative wär wiedemar pfläschterli politik vom feinste gsi.



Du als SVP Fan wagsch vo Pfläschderli Politik zrede nachdäm dini Partei e Referändum wäg dr Vigniette macht?Breites Grinsen

Es goht do drhinter um dr moralischi Aspäkt. Du begohsch es verbräche und schlussändlich chasch drvo no profitiere. Do gits nüd drah z rüttle, das stinkt bis zum Himmel so was. Jo es isch nid s wichtigschde Problem womer hän bi uns, zeigt mr aber eigentlich schön, was Politiker für e falsches Pack sin woni se drfür halte due.



dasi SVP fan bin isch mer neu Breites Grinsen
jaja de moralischi aspekt, "er hät au denn dörf ich au" gedanke. Gaht doch nur um das will einigi denked es isch voll fies das sie ihri buesse nid dörfe vo de stüre abzieh.

Was genau profitiert mer denn wenn mer e buess zahlt? klar zahlsch weniger stüre will de gwünn sinkt, aber das geld wo weg de buess zahlt hesch isch weg, für immer.

Ich finds au unmoralisch das in gwüsse bruef Löhn zahlt werde wo mer nid chan devo lebe, aber trotzdem schrei ich nöd nachere mindestlohninitiative wo all 5000 stutz sölle verdiene au wenn sie nie en bruef glernt hend Augenzwinkern
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 01.05.2013 14:00]
01.05.2013 13:57:34  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
verschmitzt lachen
 
Zitat von -Riddick-

Ich finds au unmoralisch das in gwüsse bruef Löhn zahlt werde wo mer nid chan devo lebe, aber trotzdem schrei ich nöd nachere mindestlohninitiative wo all 5000 stutz sölle verdiene au wenn sie nie en bruef glernt hend Augenzwinkern


Wie wärs mit einere, wo alli 4000 Franke verdiened, wo en Bruef glernt hend?
01.05.2013 14:16:10  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von rejteN

 
Zitat von -Riddick-

Ich finds au unmoralisch das in gwüsse bruef Löhn zahlt werde wo mer nid chan devo lebe, aber trotzdem schrei ich nöd nachere mindestlohninitiative wo all 5000 stutz sölle verdiene au wenn sie nie en bruef glernt hend Augenzwinkern


Wie wärs mit einere, wo alli 4000 Franke verdiened, wo en Bruef glernt hend?



isch evtl sinnvoll, was mir aber jetzt scho sorge macht, das kleider und schuehandel am schlechteste zahlt wird und das obwohl bi eus kleider so tür sind wie vermuetlich nirgends in europa.
Ehrlich gseit kauf ich kleider und schueh fascht nur no im usland wenns gaht, ich befürchte das priese det no meh astiege.

Merkwürdig das die mitarbeiter trotz grosse marge nid besser zahlt sind. Vorallem wenn mer bedenkt das z.b ade bahnhofstrasse in Züri praktisch nur kleidergschäfter chönd überlebe, wie chunt das?
01.05.2013 14:26:36  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
hmm
 
Zitat von -Riddick-

Vorallem wenn mer bedenkt das z.b ade bahnhofstrasse in Züri praktisch nur kleidergschäfter chönd überlebe, wie chunt das?



 
Zitat von -Riddick-

kleider und schuehandel am schlechteste zahlt

01.05.2013 15:31:41  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
 
Zitat von -Riddick-

Ehrlich gseit kauf ich kleider und schueh fascht nur no im usland wenns gaht, ich befürchte das priese det no meh astiege.

Haha, du schuessisch wieder mol de Bock ab. Breites Grinsen
01.05.2013 23:45:37  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Kif

 
Zitat von -Riddick-

Ehrlich gseit kauf ich kleider und schueh fascht nur no im usland wenns gaht, ich befürchte das priese det no meh astiege.

Haha, du schuessisch wieder mol de Bock ab. Breites Grinsen



Warum? Will ich ehrlich bin?
Gnau gno kauf ich scho au ide schwiez, aber sache wie jeans nur no in outlet oder wenns mal 2für1 aktione git. Ich zahl doch nid 250.- für e jeans wo ene ade grenze 120euro kostet trotz 20% mwst. Die hose werde ja nöd grad zu schwiezer löhn hergstellt.
02.05.2013 0:14:47  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
250?Pillepalle
Sälbst es aständigs pärli Levis choschdet en Hunni. Also hör eifach uf so sandgstrahlte bling bling Scheiss z chaufe und scho heschs Problem glöst.
02.05.2013 7:30:42  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
Vor paar monat hani doch mal was gschriebe vo wege grossi menschemasse sind dumm wie brot Augenzwinkern
http://www.blick.ch/news/schweiz/aargau/ueber-2000-schnaeppchenjaeger-kaufen-saturn-leer-id2289218.html
Sowas hani damals im kopf gha
02.05.2013 8:36:05  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.tagesanzeiger.ch/wirtschaft/unternehmen-und-konjunktur/Der-grosse-Graben/story/10491777

ich wirfe das mal wieder eifach so ine.
16.05.2013 22:05:46  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
seven198

Russe BF
 
Zitat von Lunovis

http://www.tagesanzeiger.ch/wirtschaft/unternehmen-und-konjunktur/Der-grosse-Graben/story/10491777

ich wirfe das mal wieder eifach so ine.



im Grund gno e trurigi gschicht, aber solang Lobbysmus regiert wird sich das nöd ändere traurig
16.05.2013 22:14:24  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von seven198

 
Zitat von Lunovis

http://www.tagesanzeiger.ch/wirtschaft/unternehmen-und-konjunktur/Der-grosse-Graben/story/10491777

ich wirfe das mal wieder eifach so ine.



im Grund gno e trurigi gschicht, aber solang Lobbysmus regiert wird sich das nöd ändere traurig



ja scho, aber nix neues. Die riiche werdet immer richer und die arme immer ärmer.

De normalbürger het gar kei möglichkeite zum stüre spare, bzw. so guet wie kei.
16.05.2013 23:50:40  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/SchlitzerInserat-Justiz-muss-Anklage-gegen-SVPFuehrung-erheben/story/16096501

gratiswerbig bide tuble und au wenns vor gricht chunnt werdeds wieder mild devo cho wils am schluss en kasper findet wo freiwillig für de seich anestat.
28.05.2013 19:51:11  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
verschmitzt lachen
http://www.tagesanzeiger.ch/leben/gesellschaft/Pendlerland-Schweiz/story/28110012

Ohni de Artikel glaese z ha, hani denkt i stell en mol do ine. Er finded sicher en Grund das tote Ross wiiter z pruegle.
31.05.2013 3:34:00  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
xplingx

AUP xplingx 22.05.2013
Ohni dä Artikel gläse zha: Bin recht sicher dass d'Usländer schuld sind!
31.05.2013 16:24:27  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Kif

http://www.tagesanzeiger.ch/leben/gesellschaft/Pendlerland-Schweiz/story/28110012

Ohni de Artikel glaese z ha, hani denkt i stell en mol do ine. Er finded sicher en Grund das tote Ross wiiter z pruegle.



git nid viel dezue zäge ussert das die statistik schön erklärt warum de öv immer meh geld brucht bzw das geld fehlt, und wie dämlich das es isch das mers pendle immer no mit stürabzüg subventioniert bzw quasi belohnt hät
31.05.2013 17:23:42  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
...
 
Zitat von xplingx

Ohni dä Artikel gläse zha: Bin recht sicher dass d'Usländer schuld sind!


duals insider mueschs wüsse.
31.05.2013 22:31:32  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

 
Zitat von xplingx

Ohni dä Artikel gläse zha: Bin recht sicher dass d'Usländer schuld sind!


duals insider mueschs wüsse.



http://www.20min.ch/schweiz/news/story/-Das-ist-ein-Meilenstein-fuer-die-Zugpendler--29257122

und da häesch scho dlösig für de letscht artikel.

Ich frag mich ernsthaft wer irgendeinisch mal die ganz infrastruktur zahlt wenns wirtschaftlich mal nüm so guet lauft.

Momentan presst mer no Autofahrer us, aber wenn die au mal kei geld meh hend wird de ganz öv e finanzielli katastrophe sie. und am schluss isch de nichtnutzer de idiot will mwst oder suscht was aghobe werde muen. Das ganze system chan eifach nid funktioniere wenn 2/3 vom bahnbudget als subvention chunt und 1/3 vom pendler. Irgendwenn chan das nüm ufgah, dazue muess mer nid mal es mathematikgenie sie Augenzwinkern

grad no gseh das mer pendle mittem auto au nur no begrenzt chan abzieh, was leider bedütet das nomeh lüt uf der öv umstiegend und jede vo dene "umstieger" muess ja zu faascht 2/3 subventioniert werde?!
ime komische land lebemir da...
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 05.06.2013 20:38]
05.06.2013 20:32:04  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
I cha der e Liedli singe vonere Millionestadt wo rein uf Bustransport baut und de Zug nume begrenzt fahrt.

Hör mol uf motze. Echt.
05.06.2013 23:58:43  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Kif

I cha der e Liedli singe vonere Millionestadt wo rein uf Bustransport baut und de Zug nume begrenzt fahrt.

Hör mol uf motze. Echt.



 
Zitat von dantoX



Sorry, das ist ein scheiß Standpunkt! Das ist ein Forum und es dient der Kmmunikation, dem Austausch über unterschiedlichste Themen - da kann man auch mal seine Meinung kund tun, wenn einem etwas nicht gefällt. Denn genau dafür ist so ein Forum da. Wenn nur die posten würden, die sich darüber freuen und alle anderen, den es nicht passt sich ihr Kommentar verkneifen würden - weil sie es eh nicht kaufen, dann brauchts auch kein Forum mehr.

dX

06.06.2013 17:43:08  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
_Ac_

Phoenix
Was wär denn dini Lösig? De Bahnverkehr so tüür mache, dass alli ufs Auto umstieget? Denn jommerisch au wieder über de stau. Es isch halt so, dasses wirtschaftlichi Zentre git, wod lüüt müend hi go schaffe. Es isch im interesse vo allne, dasses bezahlbare ÖV git.
Die einzig möglichkeit, woni gsehne, wär, dass de ÖV generell tüürer wird, aber stüüre abegönd und mer netto immer no öppe glich vill zahlt (han do irgendwenn mal e Arena gseh, wo's das diskutiert händ). Aber das brücht e Systemumwälzig, wo halt nöd eso eifach isch z'ereiche
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von _Ac_ am 06.06.2013 22:19]
06.06.2013 22:10:41  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
http://www.20min.ch/schweiz/ostschweiz/story/Schule-schickt-Maedchen-wegen-Kopftuch-weg-12478451

Yo, H'brugg City ide News! Breites Grinsen
07.06.2013 3:11:33  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von _Ac_

Was wär denn dini Lösig? De Bahnverkehr so tüür mache, dass alli ufs Auto umstieget? Denn jommerisch au wieder über de stau. Es isch halt so, dasses wirtschaftlichi Zentre git, wod lüüt müend hi go schaffe. Es isch im interesse vo allne, dasses bezahlbare ÖV git.
Die einzig möglichkeit, woni gsehne, wär, dass de ÖV generell tüürer wird, aber stüüre abegönd und mer netto immer no öppe glich vill zahlt (han do irgendwenn mal e Arena gseh, wo's das diskutiert händ). Aber das brücht e Systemumwälzig, wo halt nöd eso eifach isch z'ereiche



http://www.20min.ch/schweiz/dossier/oevau/story/-Der--V-muss-langsamer-werden--16088023

da hesch en lösigsvorschlag. Die grüne und de vcs fordered bi de strasse au rückbau statt ausbau. genau so muess mers bim öv halt au mache.

d schlinge zieht sich jetzt scho stark zue, wenn mer ide vergangene wuche lueged was alles cho söll oder scho beschlosse worde isch.

massiv weniger stürabzüg uf mobilität, usbilig usw.
massiv höheri mineralölstüre
höheri autobahngebühre
usw.

mer het das glichgwicht zerstört wo mer mal gha hend will irgendwelchi politiker beschlosse hend de co2 usstoss zverringere namentlich Kyoto-Protokoll. ussert schwiez glaubt eh keis land meh drah das zerfülle Augenzwinkern
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 07.06.2013 21:23]
07.06.2013 21:17:12  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Kif

I cha der e Liedli singe vonere Millionestadt wo rein uf Bustransport baut und de Zug nume begrenzt fahrt.

Hör mol uf motze. Echt.



 
Zitat von dantoX



Sorry, das ist ein scheiß Standpunkt! Das ist ein Forum und es dient der Kmmunikation, dem Austausch über unterschiedlichste Themen - da kann man auch mal seine Meinung kund tun, wenn einem etwas nicht gefällt. Denn genau dafür ist so ein Forum da. Wenn nur die posten würden, die sich darüber freuen und alle anderen, den es nicht passt sich ihr Kommentar verkneifen würden - weil sie es eh nicht kaufen, dann brauchts auch kein Forum mehr.

dX



Noschnörri.
08.06.2013 10:51:20  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
 
Schein-Demokratie in der CH

Leider konnte ich mein Wahlrecht nicht wahrnehmen, da mir schlicht die Stimmunterlagen nicht zugestellt wurden. Auch konnte ich feststellen, wie sehr doch die Medien zu diesem Thema geschwiegen hatten. Es ist eindeutig, dass hier stark manipuliert wurde und die Thematik verdrängt oder durch andere Themen überdeckt wurden. Man will ja schliesslich nicht, dass das Volk wirklich bestimmt.



http://www.20min.ch/schweiz/dossier/abstimmresultat/story/Zuerich-und-Aargau-lehnen-die-Volkswahl-klar-ab-14563103


09.06.2013 12:25:00  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Artemos

AUP Artemos 22.07.2012
Das sind fascht die schlimmscht mögliche Resultat.
Ja zur Asylgsetzrevision, zum Konkordat und nei zur Bonzestüür.
09.06.2013 12:53:39  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
abgseh vom asylgsetzt chani demit guet läbe.

dass, s hooligan konkordat agno wird, isch scho nach de saubannerzüg in bern klar gsi, das hender eu selber zuezschribe.

und bonzestür isch nie es thema gsi wo hett chöne agnoo werde. dass da na so vill zuegstimmt hend, stimmt eher glücklich.
09.06.2013 13:00:10  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Traktordr!ver

Japaner BF
Bis ufs Hooligan-Konkordat gueti Wahl gsi.
Dass die Neo-Kommuniste nöd durecho sind isch sbeschte am ganze Wuchenend!
09.06.2013 15:16:34  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
hmm, bin gspannt ob das dure chunt

http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/Leuthard-will-Benzinpreis-erhoehen/story/31921750

Ich has gfühl langsam aber sicher formiert sich massive wiederstand ide bevölkerig. Irgendwenn schüssed die Politiker sich selber is bei wenn denn irgendwenn gfordert wird das der öv nüm durch autofahrer subventioniert werde darf.

Ich glaub allgemein sinkt s versändnis für öv subventionen immer meh.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 26.06.2013 17:29]
26.06.2013 17:28:26  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
das de da nonig in ddem Thread isch wundert mi

http://bazonline.ch/basel/stadt/Staatsanwaltschaft-leckt-mich-am-A/story/18185712

macht momentan au uf FB drundi.

Ich frag mich wiemmer sich so en frust chan afresse und ich glaube i dem fall wärs würklich s schlauschte uszwandere und selber "usländer" si.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 29.06.2013 12:43]
29.06.2013 12:40:16  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« erste « vorherige 1 ... 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78 ... 99 nächste » letzte »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum