Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« erste « vorherige 1 ... 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 ... 99 nächste » letzte »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
DrKrabbe

DrKrabbe
dänn isch das halt eifach de falsch job gsi für sones sensibels gmüet. oder sind dini ehemalige mitarbeiter au immer schweissgebadet ufgwacht wills vo blitzer und stau troimt händ?

verkehr ide stadt isch halt mal so. sägmer ei grösseri stadt uf dere wält wo kei verkehrsproblem het.
und usbau vo verkehrswäg zieht i 100% vo allne fäll eifach meh verkehr a. das isch au kei lösig.

aber ja, momentan isch bsunders heftig mit dene ganze baustelle gschichte, grad pfingschtweidstrass/hardbrugg gägend isch abartig. hani letscht samschtig au 1h gha vo altstette uf wipkinge...
08.04.2011 13:45:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Traktordr!ver

Japaner BF
Dass die Grüene de Individualverchehr in Züri linggs ligge lönd, isch aber chum bestritbar. Bi Boustelle und Umleitige hetmer fast immer sgfühl, da seg jetzt eifach snötigste gmacht worde, demit de vercherh na durechunt, aber keis bitzeli meh.
ich chan das au insofern verstah, als ich, wenn ich mal längeri ziit nüme mitem auto underwegs bin, au finde: ach, alles halb so schlimm, denn gahts hald foif minute lenger wegdere umleitig etc. aber wennt denn det drinstasch, isch scho nüme agnehm. meh sött drum eifach all die politiker mal zwinge, ab und zue mitem auto durd stadt zfahre. Augenzwinkern
ich fahr nebedem studium ja na lkw, und wenni denn mitem sattelschlepper dur züri muen, frögtmer sich amigs scho, wer da wieder plant het. klar, möglichst unattraktiv gstalte, aber schlimme isch ja, grad ich chan ja nöd eifach nüme id stadt fahre. irgendöpper wott ja die ware.

also, mini lösig:
svp unwählbar, drum überzügte fdp-wähler. gfalltmer au vom staatsverständnis her am beste.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Traktordr!ver am 08.04.2011 20:54]
08.04.2011 20:53:37  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von Traktordr!ver

also, mini lösig:
svp unwählbar, drum überzügte fdp-wähler. gfalltmer au vom staatsverständnis her am beste.


au ok, denn händs wenigschtens no ei wähler Breites Grinsen
12.04.2011 8:30:11  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
darkimp

DarkImp
 
Zitat von Traktordr!ver

also, mini lösig:
svp unwählbar, drum überzügte fdp-wähler. gfalltmer au vom staatsverständnis her am beste.



wie chame nume, v.a. in jüngschter zyt, no ärnschthaft drah dänke dä eierlosi wändehalsverein z wähle? skeptisch Z Basel z.b. hän si sech grad mit dr SVP verbündet und wän sone SVP Pfiffe nach bärn wähle... gohts no? Offesichtlech hoffe si so e paar nach rächts abgwandereti zruggzbecho (d CVP übrigens au...). So öppis lächerlechs. Vodr Atomgschicht (oh hai @pelli) wämer garnit rede Pillepalle Pack.


¤: Something completely different: Geschter e schwiz-aktuell bricht über e frauezunft am 6ilütte gseh. All Zürcher were like: FREVEL, ZETER, MORDIO! Da gaht doch nööd! Fraue am 6ilüüte, sicher nööd! Da isch doch gege d tradition (was historisch völlig falsch isch...)! Unmöglech! Und die hän sogar no e Fahne ghisst uf ihrem Zunftlokal!

I lol'd hard.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von darkimp am 12.04.2011 8:38]
12.04.2011 8:36:19  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
geschter abig spaat, wos 6i lüüte dänn no afangt spass mache (umzug fertig, böög explodiert etc.) binmer vorcho wie am morgestraich...schiss pfiffeli überall Breites Grinsen
12.04.2011 9:08:34  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Köbi

AUP Köbi 29.09.2011
 
Zitat von darkimp

 
Zitat von Traktordr!ver

also, mini lösig:
svp unwählbar, drum überzügte fdp-wähler. gfalltmer au vom staatsverständnis her am beste.



wie chame nume, v.a. in jüngschter zyt, no ärnschthaft drah dänke dä eierlosi wändehalsverein z wähle? skeptisch Z Basel z.b. hän si sech grad mit dr SVP verbündet und wän sone SVP Pfiffe nach bärn wähle... gohts no? Offesichtlech hoffe si so e paar nach rächts abgwandereti zruggzbecho (d CVP übrigens au...). So öppis lächerlechs. Vodr Atomgschicht (oh hai @pelli) wämer garnit rede Pillepalle Pack.


¤: Something completely different: Geschter e schwiz-aktuell bricht über e frauezunft am 6ilütte gseh. All Zürcher were like: FREVEL, ZETER, MORDIO! Da gaht doch nööd! Fraue am 6ilüüte, sicher nööd! Da isch doch gege d tradition (was historisch völlig falsch isch...)! Unmöglech! Und die hän sogar no e Fahne ghisst uf ihrem Zunftlokal!

I lol'd hard.


Die gits ez schones paar jährli, und es isch jeeedes jahr wieder s gliiche umegebitche vo de Manne.. fröhlich
12.04.2011 12:01:37  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
öh nei? das isch doch ebe premiere gsi? aber ebe, da ganzi event isch chli...naja schwirig für ussestehendi (wie mich). aber was sölls.
d afterparty mit brötle am grosse füür isch ämel luschtig.
12.04.2011 12:14:50  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Köbi

AUP Köbi 29.09.2011
Frage
Das isch glaub s ersch jahr wos tatsächlich hend därfe mitlaufe.. aber das ganze gechääre isch schones paar jährli alt..
12.04.2011 12:20:19  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
darkimp

DarkImp
Letscht joor hänsi dörfe 30min vorem umzug laufe - als bewilligti Demo Breites Grinsen
12.04.2011 22:50:10  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
 
Zitat von darkimp

Letscht joor hänsi dörfe 30min vorem umzug laufe - als bewilligti Demo Breites Grinsen



Sowas gits ächt nur in dr SchwizBreites Grinsen
13.04.2011 14:30:58  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
...
14.04.2011 7:14:03  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
cha jede sage.
14.04.2011 8:37:31  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
das gschiss mitem militär versus zivildienscht isch so unheimlich bireweich.

http://www.20min.ch/news/dossier/session/story/Zivldienst-soll--laenger-dauern-22811596

erscht mache si dr zivildienscht attraktiver, denn merke sie dass alli zivi mache wönd (oh wunder), und jetzt gots in die anderi richtig zruck. behindi-verein.
14.04.2011 12:54:01  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
Ach dä ganzi Chasperliverein chame jo eh nid ärnschd näh bi uns in dr Schwitz. Mr chönte so viel gäld sparetraurig
14.04.2011 13:43:16  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
Obgfr am 14.04.2011 15:54 Report Diesen Beitrag melden
Das Militär tut gut

Ich verdiene momentan den Wachmeister ab, bin also noch Obergefreiter und habe dadurch auch meine Rekruten und ich sehe es nun nach 5 Wochen sehr deutlich, wie sehr sich die Leute geändert haben. Das Militär ist eine erfahrung die extrem vielen Jungen Leuten gut tun würde, aber aus welchen Gründen auch immer, wollen immer mehr Zivi machen - arme Gesellschaft.


m(

/e Oh, do gäbs jo jetzt en Thread Breites Grinsen
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von rejteN am 14.04.2011 16:01]
14.04.2011 16:01:33  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von rejteN

Obgfr am 14.04.2011 15:54 Report Diesen Beitrag melden
Das Militär tut gut

Ich verdiene momentan den Wachmeister ab, bin also noch Obergefreiter und habe dadurch auch meine Rekruten und ich sehe es nun nach 5 Wochen sehr deutlich, wie sehr sich die Leute geändert haben. Das Militär ist eine erfahrung die extrem vielen Jungen Leuten gut tun würde, aber aus welchen Gründen auch immer, wollen immer mehr Zivi machen - arme Gesellschaft.


m(

/e Oh, do gäbs jo jetzt en Thread Breites Grinsen



D Rekruteschuel hät sicher es paar vorteil und würd einige sehr guet tue, da bini scho au dere meinig Augenzwinkern Aber alles nach de RS isch schwachsinn.
14.04.2011 16:33:09  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
Do bini jetzt aber gspannt Breites Grinsen
14.04.2011 16:42:40  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
s einzige wasi usem militär mitgnoh ha, sind dummi gschichte wonni bi jedere glägeheit due verzelle, und jede wo nid in dr armee isch gsi cha nid mitrede! HA!

ah, bisch au dört gsi, voll scheisse gäll, bisch au nur dr ganz tag umegsässe, jo gäll, und denn wird verzellt wär d zyt im militär am dümmschte umebrocht het, und die wo würkli öpis händ müesse mache (marschiere, biwakiere) wärde gepflegt usglacht!

ich gseh keini vorteil an dr RS, kurioserwis isch das au die zyt gsi, wonni körperlich am wenigschte fit bi gsi Breites Grinsen
14.04.2011 17:57:30  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

s einzige wasi usem militär mitgnoh ha, sind dummi gschichte wonni bi jedere glägeheit due verzelle, und jede wo nid in dr armee isch gsi cha nid mitrede! HA!

ah, bisch au dört gsi, voll scheisse gäll, bisch au nur dr ganz tag umegsässe, jo gäll, und denn wird verzellt wär d zyt im militär am dümmschte umebrocht het, und die wo würkli öpis händ müesse mache (marschiere, biwakiere) wärde gepflegt usglacht!

ich gseh keini vorteil an dr RS, kurioserwis isch das au die zyt gsi, wonni körperlich am wenigschte fit bi gsi Breites Grinsen



es git scho nöd viel, was ich glernt han sind die körperliche grenze usteschte was müedigkeit und belastbarkeit agaht.
ich erinnere mich an die erste 3 wuche. Am abig d füess fascht nüm gspührt wills vom stah so weh tah hend und denn "gepflegt überrascht" no 15km ide hügel und bächer go marschiere mit vollgepäck und panzerfuscht umeghenkt Augenzwinkern

/e natürlich gfechtsmarsch ohni licht und schön im abstand und ohni rede Augenzwinkern
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 14.04.2011 18:16]
14.04.2011 18:14:23  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Artemos

AUP Artemos 22.07.2012
Hey geil, chan mer suscht ja nöd mache will irgendwas Astrengends usserhalb vom Militär verbote isch.
14.04.2011 18:16:47  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
darkimp

DarkImp
betruebt gucken
Sry, ihr sind keini rächte schwizer wender nit d RS gmacht händ.
14.04.2011 18:21:05  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
...
ich wähl ja au nöd svp.

und grandios... 21 wuche verpulvere nume zum die eignige limite kennezlerne halt ich für reini verschwendig.
14.04.2011 18:26:31  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
wenns nur die 21 wuche wäre...
14.04.2011 18:28:22  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
ziemlich einsiitigi diskussione da i dem forumteil Augenzwinkern

@Artemos die sache würded 99% vo de rekrute ide freiziit eh nie mache, ich übrigens au nöd. Darum isches scho e erfahrig gsi.

wasi au no glernt han, ich bin extrem dankbar worde was mini freiheit agaht und dasi selber chan entscheide. Ich has richtig glernt schätze dasi en greglete tagesablauf han und mini privatsphäre.

aber klar, für das bruchts kei armee, aber darum ischs ja gar nöd gange...

s einzig was mer ide armee miner meinig nah lernt isch

-respekt und astand vor vorgsetzte und mitrekrute
-eigene limit entdecke
-sache unter grossem belaschtig erledige

viel meh gits eigentlich nöd würdi meine Augenzwinkern
[Dieser Beitrag wurde 3 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 14.04.2011 18:58]
14.04.2011 18:47:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
Jä guet, wemmer sich halt susch im Lebe kei sportlichi Zil setzt..

Ich für min Teil will gar ned wüsse obi 50km chan mit 50kg Gepäck marschiere und dur de Dräck chrüche, solangi gnue fit bin zum Jogge und für mini Bergtoure
14.04.2011 21:21:10  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von rejteN

Jä guet, wemmer sich halt susch im Lebe kei sportlichi Zil setzt..

Ich für min Teil will gar ned wüsse obi 50km chan mit 50kg Gepäck marschiere und dur de Dräck chrüche, solangi gnue fit bin zum Jogge und für mini Bergtoure



das mitem jogge isch witzig, es gaht aber um ganz anderi sache Augenzwinkern
Und mit sport isch das nöd zvergliche. Bim sport hörsch uf wenn gnueg häsch. Interessant wirds wenn 48h am stuck uf de bei bisch mit marschiere und gfechtsüebige. denn merksch biz wie langsam an aschlag chunsch Augenzwinkern
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 14.04.2011 22:23]
14.04.2011 22:21:16  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Köbi

AUP Köbi 29.09.2011
etwas für sehr schlecht befinden
Und was bringts em Staat, wenn er mich - und jede ander jungi Maa - zu so scheiss Aktione zwingt?
15.04.2011 0:03:05  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Köbi

Und was bringts em Staat, wenn er mich - und jede ander jungi Maa - zu so scheiss Aktione zwingt?



gar nür, aber dadrum ischs ja nöd gange, nur darum was mer lernt Augenzwinkern

aber chasch ja selber entscheide ob sich das würklich lohnt, ich bin au nöd freiwillig det gsi Augenzwinkern
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 15.04.2011 1:28]
15.04.2011 1:28:19  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Köbi

AUP Köbi 29.09.2011
...
Warte, zuelose und mordä. Meh lernsch det nöd.

zwtf? Selber entscheide my ass!
390468 Täg Zivi sind ja nöd würkli aagnähmer. Sich dumm und dämlich zahle scho gar nöd...
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von Köbi am 15.04.2011 1:45]
15.04.2011 1:44:41  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Artemos

AUP Artemos 22.07.2012
 
Zitat von -Riddick-

das mitem jogge isch witzig, es gaht aber um ganz anderi sache Augenzwinkern
Und mit sport isch das nöd zvergliche. Bim sport hörsch uf wenn gnueg häsch. Interessant wirds wenn 48h am stuck uf de bei bisch mit marschiere und gfechtsüebige. denn merksch biz wie langsam an aschlag chunsch Augenzwinkern


Du beklagsch dich, dass im Job an Aschlag chunsch, im Militär findsch es aber guet?
15.04.2011 5:45:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« erste « vorherige 1 ... 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 ... 99 nächste » letzte »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum