Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: die zauberformel hat ausgezaubert... ( ...wenn die konkordanz oppositioniert wird... )
[1] 2 3 4 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
[BdD]DrKrabbe

[BdD]DrKrabbe
...wenn die konkordanz oppositioniert wird...
villicht hets de eint oder di ander chöne usem titel useläse; das isch en ächte bundesratswahle thread!

das topic isch dezue da zum professionelli prognose z schtelle und sini eige meinig kund z gäh.
fundiert kritisches geflame isch erlaubt Breites Grinsen hingäge söttemer bizeli seriös blibe und alli forme vo radikalismus vo dem thread fernhalte. willmer allerdings nöd ums thema blocher und sinere deschtruktivpartei umechömed, chame zwüschetdure mal e usnahm mache Augenzwinkern

mini prognose isch, dass de her blocher nöd wird gwählt werde, nume de schmiid. d svp gaht id opposition, haltets det aber kei wuche us und isch no das jahr mit zwei svp sitz im bundesrat verträtte, allerdings ohni blocher.
ich wär defür dasd svp dezue zwunge wird no 3wiiteri kandidate ufzschtelle und das ganze würkli demokratisch z regle. d frau metzler dörf gärn überd klippe springe

en ganz interessante fall wär allerdings auno, wänn de blocher zwar würdi gwählt wärde, de schmiid aber nöd...will konsequänterwiis müest d svp dänn au id opposition Breites Grinsen

e/ so btw, die wahle sind am mittwuch 10.dezämber Augenzwinkern

fröhlichs poschte!
grz
DrK
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von [BdD]DrKrabbe am 08.12.2003 10:34]
08.12.2003 10:31:46  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[CH]Swift

swift
i ben jo no emmer deför das de blocher ned gwält werd, t SVP denne usem bondesroot ustrett, de schmied denne us de SVP ustrett ond parteiloos em bondesroot blibt
08.12.2003 11:35:49  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[HoC]DarkImp

DarkImp
...
D prognose in dr sunntigszitig sin leider schlächt Wütend

Unsere Gschichtslehrer die ratte findet, dass d schwiz e veränderig brucht und isch drum für d uflösig vodr zauberformle... ich find aber Veränderig JO, Blocher und Svp NEI

Naja mer wärdes gseh, es regt mi eifach uf, dass die scheis freisinnige nit fähig sin, zämmezschtoh und gäge d SVP ahzträtte, denn hätt si kei chance. Aber nai, d FTP usw. mien notürlech ihre Bünzlichrieg ustrage ... vollidiote Kopf gegen die Wand schlagen und denn keie si no ihr Spitzekandidat use ... Pillepalle
08.12.2003 13:08:38  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
sphere

Arctic
...
ba..

da ich wiedermal in der schönen schweiz weile und nicht mehr geschäftlich deutschland unsicher mache, mische ich mich auch wiedermal ein.

um mal etwas voraus zu schicken, meine politischen grundausrichtung ist auf der linken schiene, insbesondere der sp zu finden. gelegentlich bei einzelnen abstimmungen stimme ich auch mit der fdp, also irgendwas linksliberal.

ich bin aber durchaus dafür das mr blocher in den bundesrat kommt. nicht weil ich blocher oder seine ideen toll finde, aber mit der dauernden oppositionsmasche macht die svp defintiv zuviele stimmen. egal um was es geht, die svp ist dagegen. und zwar bietet sie dann auch oder nur selten eine fundierte alternativlösung, muss sie ja auch nicht als oppositionspartei wie sie sich versteht. fakt ist, sie sammelt stimmen, indem sie nur dagegen ist ohne lösungen zu zeiten. dadurch dass sie wirklich mal regierungsgewalt übernimmt im bundesrat muss sie auch verantwortung übernehmen. auch wenn blocher noch so ein schreihals ist, im bundesrat wird er sich auch der zurückhaltung üben müssen, das kollegialitätsprinzip muss er ja auch mittragen.

da damit zu rechnen ist das sich bei der grundausrichtung der schweizer politik nicht viel ändern wird, wird damit in 4 jahren die svp die zeche bezahlen müssen bei den wahlen. den durch echte regierungsgewalt wird der mythos der svp ziemlich entzaubert und auf den harten boden der realen kompromisspolitik der schweiz zurückgeführt.

von dem her kann ich nur sagen: 2sp, 1cvp, 2fdp und 2svp, was zu einer mitte rechts regierung führen wird. damit wird wohl ein höhenflug der sp gestartet die nun wirklich mal zu recht gegen die svp wettern kann und eigene lösungsansätze propagieren kann. jedenfalls in der hoffnung das sie nicht auch noch zu einer neinsager partei wird.

/np: Aghast View - Ground Zero
08.12.2003 13:39:47  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
.:Pascal:.

Deutscher BF
Soooo dann oute ich mich gleich mal als SVP'ler.

Meine Prognose für den Mittwoch: Christoph Blocher wird gewählt mitunter Hilfe von Linken und Schwarzen.

Meine Idealvorstellung: Im ~5. Wahlgang wird Frau Calmy abgewählt, durch Christoph Blocher ersetzt. Das würde bedeuten, dass die SP sich aus dem BR zurückziehen würde -> +1 Sitz für SVP und FDP.

Wir werden sehen....es wird ein spannender Mittwochmorgen!



/e DarkImp: Bitte? D'FDP schimpft sich glaubs immerno als bürgerlich und da verlangsch Du, das si mit dr Linke es Päckli macht wie die verlogeni CVP? tz tz tz Augenzwinkern
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von .:Pascal:. am 08.12.2003 14:11]
08.12.2003 14:10:07  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[CH]Swift

swift
 
Zitat von .:Pascal:.
Soooo dann oute ich mich gleich mal als SVP'ler.


dasch ez aber n fäler gsi Breites Grinsen
08.12.2003 14:16:52  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[BdD]DrKrabbe

[BdD]DrKrabbe
 
Zitat von [CH]Swift
 
Zitat von .:Pascal:.
Soooo dann oute ich mich gleich mal als SVP'ler.


dasch ez aber n fäler gsi Breites Grinsen



wäri ja au nie vosälber druf cho mit den Augen rollend
08.12.2003 14:36:50  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
.:Pascal:.

Deutscher BF
 
Zitat von [BdD]DrKrabbe

wäri ja au nie vosälber druf cho :roll



Stimmt, ich bi drvo uusgange dänkisch schlimmer vo mir Augenzwinkern
08.12.2003 14:39:25  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[BdD]DrKrabbe

[BdD]DrKrabbe
no schlimmer?
08.12.2003 14:40:15  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
dino the pizzaman

dino the pizzaman
simmer mal erlich: söll de blocher in bundesrat gah, dänn wird jede wo kritisch gsi isch gseh, wie genial euses system isch, will es wird sich gnau rein gar nüt ändere, weder i de grundlegende politik vom bundesrat und de schwiz no i suscht irgendöppisem. de blocher wird vielicth es grosses mul ha und chli radau mache under de bundesröt, aber würklich was ändere wird sich nöd (das söll jetzt weder negativ no positiv gmeint si). vo dem her isches egal öb de jetzt inechutn oder nöd.

aber grundsätzlich halti nöd viel vonem Augenzwinkern
08.12.2003 15:15:28  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[BdD]DrKrabbe

[BdD]DrKrabbe
de dino het schochli rächt, aber es chunt auno chli drufah waser dänn würd für es departemänt übernäh. zumbischpil s militär, det chöntme au e gääli gummiänte oder de arnold schwarzenegger iisetze und es würd no funktioniere aber münd eu de schpasti mal als usseminischter vorschtele...was ja no realistisch wär ischs volkswirtschaftsdep. det wärer warschindli garnödmal so schlächt. würd ämel behaupte besser als di jetzig bsetzig peinlich/erstaunt schliesslich weiser ja sini gschäftli am läbe z bhalte, das machter nöd schlächt. weisi sogar us erschter hand, also us sicht vo sine mitarbeiter. das ganze änderet aber nüt drah dasde blocher en usländerfindliche schnurri isch wod schwiizer demokratie will erprässe...
08.12.2003 15:32:39  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
 
Zitat von .:Pascal:.
Soooo dann oute ich mich gleich mal als SVP'ler.

Meine Prognose für den Mittwoch: Christoph Blocher wird gewählt mitunter Hilfe von Linken und Schwarzen.

Meine Idealvorstellung: Im ~5. Wahlgang wird Frau Calmy abgewählt, durch Christoph Blocher ersetzt. Das würde bedeuten, dass die SP sich aus dem BR zurückziehen würde -> +1 Sitz für SVP und FDP.

Wir werden sehen....es wird ein spannender Mittwochmorgen!



/e DarkImp: Bitte? D'FDP schimpft sich glaubs immerno als bürgerlich und da verlangsch Du, das si mit dr Linke es Päckli macht wie die verlogeni CVP? tz tz tz Augenzwinkern



etz mal im ernscht Mata halt... wie alt bisch?

die verlogeni CVP... D'FDP schimpft sich glaubs immerno als bürgerlich...

scho mal drüber nadenkt dass d'politik übers parteichäsblatt vode svp usgat?

natürlech hett vor allem d'Fdp, aber au d'cvp i letschter zyt imensi identitätsproblem gha, was under anderem au druff zruggzfüere isch dass sie bisher eifach hend chöne mitschwümme, was hütt aber nümm so möglech isch will die zwei neue grosse parteie (SP, SVP), oder wenigschtens eini, klari positione gse wänd unter androhig vo konsequenze falls nicht. (was ich schomal als e frechheit empfind. egal ob ueli oder sprachrohr Blochers, sonen scheiss laat me eifach nöd use!). also hett d'fdp als ehner wirtschaftlich orientierti, konservativi Partei müse entweder zude SP (sozis...) oder zude SVP (Nein-Schreier und Steuersenker, aber NICHT problemlöser) tendiere, was sie innerlich usenandgrisse hett.
de CVP isches ähnlich gange, da sie eh scho us zwei flügel bestande hett: de stockkonservative und de Familiesozis, und die hend sich hald bi dere frag au nöd so guet verstande...

dass d'FDP innerlich es völlig Chaos hett hett me ade wahl vom BR-Kandidat gsee... lieber hends irgend e fraueli mit echli politischer erfahrig, wo wahrschinlich nume als notlösig gwählt wird werde, igsetzt statt ire ex-parteipräsi Steinegger. de jedoch wäri SOFORT gwählt worde, da er jetz eifach mal en geniale siech in sache politik isch...

 
Meine Prognose für den Mittwoch: Christoph Blocher wird gewählt mitunter Hilfe von Linken und Schwarzen.


hallooo? sit wenn hemmer anarchischte und chaote (schwarzi) im parlament? Mata halt...

dass du der id dinere eigene prognose na selber widersprichsch isch an na uffallend...

wennde herr blocher na dinere ischätzig anstell vom Sämi Schmid (vilicht bald ehemals SVP Breites Grinsen) in BR gwählt wird, wie chamme en denn im 6te na astell vode Frau Calmy-Rey wähle? Doppelmandat sind mim wüsse naa unmöglich...


etz na mini abschlüsselnd Prognose: De herr Schnellfahrer wird anstell vode frau Metzler gwählt, de rescht bliibt so wies isch...

mini Meinig, findi guet

PS: Das mitem SVPChäsblatt isch nöd so gmeint... für mich isch fascht jedäs printmedium es chäsblatt

PPS: ironie- bzw. sakasmustags sowie grammatikalische sowie inhaltliche ungereimtheiten darf jeder so verwenden wie er will

PPPS: ich mach das sucht ja nöd, aber damal mueses sii: clickmi
[Dieser Beitrag wurde 3 mal editiert; zum letzten Mal von Lunovis am 08.12.2003 18:53]
08.12.2003 18:12:09  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[HoC]DarkImp

DarkImp
 
Zitat von .:Pascal:.
Soooo dann oute ich mich gleich mal als SVP'ler.




scheiss buur ... Wütend

dr blocher wird wohl leider d Metzler ersetze, aber das isch immerno s chleinschte Übel ...
08.12.2003 22:49:00  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
.:Pascal:.

Deutscher BF
 
Zitat von [HoC]DarkImp
 
Zitat von .:Pascal:.
Soooo dann oute ich mich gleich mal als SVP'ler.




scheiss buur ... Wütend

dr blocher wird wohl leider d Metzler ersetze, aber das isch immerno s chleinschte Übel ...



Buur? Chani nid diene, würd nie i landwirtschaftliche Bruefssektor Augenzwinkern

Und ja, Hoffentli wird er d'Frau Metzler ersetze, was die Frau gleischtet hät im letschte halbe Jahr isch - sorry - under allem Hund gsii, nume als Stichwort id Rundi: Senegal, Fedpol, Horizont03, Verwahrig..

--------------

@Lunvois: Schön, emal en politisch Andersdänkende wo nid mid Stei sondern mit Argument rüert - gfallt mer Augenzwinkern

Dine Uusfüerige vor zwei Mitti-Parteie chani sogar zuestimme - ich gseh sälber, dass s'ganzi ine grosse LINKS|RÄCHTS Berich gleite wird, wo d'Mitti undergeit..bzw uufgfrässe wird

Au bir CVP gibi dr Rächt - was ich mit em härte Argument "verloge" allerdings gmeint ha, muesch ou gseh, es isch schüli eifach, wänn mer - grad so wies eim nützt - mal mit links u mal mit rächts "es Päckli" macht und sich ebe für ke Linie entscheidet - das rächt sich jetzt, zu rächt!

Mit "de Schwarze" hani ke Anarchischte gmeint, sondern d'CVP...halt vor abgöttliche chrischtlichkeit, wo insbesondere dur d'Pensionsaasprüch vor baldige Frau exBR Metzler uusdruckt wird....mit den Augen rollend

Ich ha i minere Prognose nid gseit, dass dr Herr CB anstatt (!) vom BR Sämi söll gwählt werde - selbschtverständlich geit süscht ja d'Strategie vom letschte Wahlgang nid uf. Was allerdings hets Parlament für e Motivation, dr Samuel S. abzwähle zugunschte vom CB? Mata halt...

Uf die typische linge oberfläche-schlagwort-Argumentation vo dr Neisäger gangi mal nid ih - s'Chäsblatt nimm dr ou nid übel, ich gib dr Rächt, insbesondere s'Rot aaghuchte Huus Ringier macht ou nume Chäsbletter.... Breites Grinsen Breites Grinsen

Soo....itze bisch Du wider drah Augenzwinkern



PPPS-Konterlink:Klick
Augenzwinkern
09.12.2003 0:45:50  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[CH]Swift

swift
Wos resultat usecho esch hani nume öppis dänkt
"Vergib ihnen, denn sie wissen nicht was sie tun..."
11.12.2003 9:12:43  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
.:Pascal:.

Deutscher BF
Und ich ha gjublet Breites Grinsen

Isch wüki e Optimalllösig usecho geschter...en fascht perfäkte Tag! Weiss garnid, wies het chönne besser si *freu*

Itze bini numeno gschpannt ufe Sunntig Aabig...hoffentlich chunt dr Herr Blocher s'EJPD und dr Herr Merz s'FinanzDep über!

Gruess
Pascal


P.S. D'gsichter vor Grüen/Lingge ur CVP si eifach unschlagbar gsii am TV Breites Grinsen :P
11.12.2003 9:56:36  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
dino the pizzaman

dino the pizzaman
jaja, mit de schwiiz gahts bergab!
11.12.2003 11:18:08  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
der Zwerg vom Berg

xmas female arctic
 
Zitat von dino the pizzaman
jaja, mit de schwiiz gahts bergab!



Dem chan i mol zuestimme.


Aber ich denke emol egal welches Dep dä Bocher überchunt, er wird sicher zerscht es paar mol geged Wand laufe. Und nochdem er igseht dass es 6:1 isch wird au er sich in Zuekunft möse zrugghalte. Ich ha d'Wahle eigentlich recht glasse gno, all mini Prophezeiige sind itrete. Schad isch es um d'Ruth, sie hätts sicher nid verdient möse z goh, sie isch fascht 5 Johr lang Bundesrätin gsi und hätt ihren Job sicher guet gmacht, au wär sie als Bundespräsidentin 2004 sicher ä gueti Vorzeigeperson für d'Schwiz gsi. Aber do sind 246 Persone händ das andersch gseh. Mol luege was d'Ziit bringt.
11.12.2003 11:36:37  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
.:Pascal:.

Deutscher BF
 
Zitat von der Zwerg vom Berg

Schad isch es um d'Ruth, sie hätts sicher nid verdient möse z goh, sie isch fascht 5 Johr lang Bundesrätin gsi und hätt ihren Job sicher guet gmacht, au wär sie als Bundespräsidentin 2004 sicher ä gueti Vorzeigeperson für d'Schwiz gsi.




Ich hoff das isch derbschte Sarkasmus gsii..?! Mata halt...
D'Frau Metzler chunt grad unmittelbar hinder dr Frau Calmy uf dr Lischte mit de Fählschläg, Fettnäpfli u Misserfolg...
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von .:Pascal:. am 11.12.2003 11:45]
11.12.2003 11:44:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[CH]Swift

swift
O_o s zwärgli hed öppis vernönftigs gseid Erschrocken
11.12.2003 11:47:44  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[HoC]DarkImp

DarkImp
DAs kah jo heiter/(haider) wärde... mit den Augen rollend

die grusigi Hackfrässi blocher im BR
und also obs nonig schliemm gnueg isch no dä scheiss SVP-Sympathisant Merz als Villigernachfolger ... Wütend
11.12.2003 17:03:41  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
TheRealPlextor

therealplextor
 
Zitat von .:Pascal:.
Ich hoff das isch derbschte Sarkasmus gsii..?! Mata halt...
D'Frau Metzler chunt grad unmittelbar hinder dr Frau Calmy uf dr Lischte mit de Fählschläg, Fettnäpfli u Misserfolg...



Abstimmigsvorlage vor Metzler: 14
Abstimmigsvorlage vor Metzler wo si dürecho: 14


Weimer mau über d'SVP an sich rede?
11.12.2003 18:30:28  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[CH]Swift

swift
 
Zitat von TheRealPlextor

Weimer mau über d'SVP an sich rede?


au jo, undbedingt mit den Augen rollend
11.12.2003 18:38:00  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
 
Zitat von [CH]Swift
Wos resultat usecho esch hani nume öppis dänkt
"Vergib ihnen, denn sie wissen nicht was sie tun..."



wies de Herr CB scho i sinere asprach gseit hett: "Meine Damen und Herren in diesem Sinne nehme ich die Wahl an. Ich mache, was ich kann und ich hoffe, dass uns Gott helfe, dass es gut rauskommt."

amen, woner recht hett hett er recht :P

/€: ich fräg mich etz nume wer d'Füerig ide SVP-Züri übernimmt, jetz wode Herr Bundesrat Blöcher nümm derf es anders amt usfüere
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Lunovis am 11.12.2003 18:57]
11.12.2003 18:53:46  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Zombie46

AUP Zombie46 07.04.2012
na ihr politische genies.....ich han mal ä frag: wüssed ihr wieso d calmy-rey hätt müsse säge: ich verspreche und nöd ich schwöre? chönnt öppi smitem glaube ztue ha aber ichhett gern ä 2. meinig thnx!
11.12.2003 19:22:23  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[BdD]DrKrabbe

[BdD]DrKrabbe
ja supär, ein halbschueh (metzler) gaht und zwei oberhalbschüeh chömed...

 
Zitat von Lunovis
ich fräg mich etz nume wer d'Füerig ide SVP-Züri übernimmt, jetz wode Herr Bundesrat Blöcher nümm derf es anders amt usfüere



warschindli de bortoluzzi, dä pauseclown...aber es het glaubs gnueg wo sich um de, für die einte attraktiv poschte schtriited.

sorry, aber doppelpunktpascal. findsch die konschtellation jetz ächt geil? tschuldigung, aber ich han zwei grossvätere, dänn bruchi nöd no 6 wiiteri wo eusi neu besiglet isolation regieret. guet, 2svp sitz isch ja s einte, aber vilicht hetme sich chli sölle überlege dases im bundesrat 7 verschiedeni departemänt het. jetz wänd die heure wirtschaftsveterane alli s finanzdepartemänt, ja ganz guet dänn. söll de herr blocher doch s verkehrsminischterium übernäh, er het doch alles vill besser und gschider gmacht als de leueberger i de verhandlige überd südaaflüg mit dütschland...oder s juschtizdep., er isch ja schliesslich dä wod asylpolitik will in griff übercho. nimtmi ja wunder was de cb gäg di vo ihm so gärn thematisierte "illegale" usländer will mache...gäg die chame nämlich eh nüt mache, ussert vilicht e muur umd schwiiz. die wär eigentli auno aabracht momentan, dasmer eus nöd blamiered wänn eusi nachberländer (ja nachbere, nöd feinde) eus bim politisiere a la svpkonservierig zuelueged...
und d calmy isch ja wohl mitem leueberger zäme die unbeschrittendschti bundesrätin. was au die wahle wider zeiget händ. die macht wenigschtens no öppis wo händ und füess het...wasi bide metzler allerdings auchli vermisst han.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von [BdD]DrKrabbe am 11.12.2003 21:24]
11.12.2003 21:18:30  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
der Zwerg vom Berg

xmas female arctic
 
Zitat von .:Pascal:.
Und ich ha gjublet Breites Grinsen



 
Zitat von .:Pascal:.

Ich hoff das isch derbschte Sarkasmus gsii..?! Mata halt...




...
11.12.2003 21:39:11  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[CH]Swift

swift
chrabbe, mach mal es wahle spezial uf schweitz.ch
11.12.2003 21:45:30  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[BdD]DrKrabbe

[BdD]DrKrabbe
kä ziit Augenzwinkern

e/ immerhin hets ja öppis, und erschno saisonaktuell Breites Grinsen

[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von [BdD]DrKrabbe am 11.12.2003 22:04]
11.12.2003 22:03:14  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[CH]Swift

swift
chumscho, die ziit mueschder eifach nää, wel weder öppis zum lache traurig

ond muesch garned meine med so alte beldli chaschmi beidrocke
11.12.2003 22:15:37  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: die zauberformel hat ausgezaubert... ( ...wenn die konkordanz oppositioniert wird... )
[1] 2 3 4 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

| tech | impressum