Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: die zauberformel hat ausgezaubert... ( ...wenn die konkordanz oppositioniert wird... )
« vorherige 1 [2] 3 4 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
[BdD]DrKrabbe

[BdD]DrKrabbe
 
Zitat von [CH]Swift
ond muesch garned meine med so alte beldli chaschmi beidrocke



also wämmer mit eusem bundesrat verglicht isch eis jöhrli garnöd so alt Breites Grinsen

e/ ja klar, neui siite grml *quotedazueditier*
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von [BdD]DrKrabbe am 11.12.2003 22:41]
11.12.2003 22:39:58  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
.:Pascal:.

Deutscher BF
Uhh...also folgt hier mal das zweite längere Posting dieses Abends


1.
DarkImp: Sehr qualifizierter, gut recherchierter Beitrag, oder....? *kopfschüttel*...mit solchen Argumenten ist man wahlberechtigt....brr...


2.
RealPlextor:..Stimmt! Wänd mer mal über d'Argument vore rede, wo zu dene "Sieg" gfüert hend, u wievil sich da drvo bewahrheitet het? Nöd oder?


3.
Zombie46: Ja, das het mit em Glaube z'tue..d'Frau ruth Dreifuss het scho müese e Extrawurscht ha damals...das hend SP-Froue so aasich..


4.
Nachfolge SVP-Zürich: Es wird nid dr Herr Bortoluzzi (übrigens en Greni - Sommer, Sonne...-Thread lässt Grüssen) s'Präsidium überneh - gloubets eifach S'git so wien ichs weiss no vor em Jahreswächsel e kantonale PArteitag, wo entscheidet..


5.
DrKrabbe: Ja, ich find die Konstellation üsserscht "geil"! Erschtens wil itze ändli dr Wählerwille cha aafa düregsetzt werde und zweitens bini Froh, isch nöd d'frou Rot-FDP-Beerli gwählt worde. Zu dine Argumänt:

Alter: das isch aasichtssach! erfahrig isch fasch alles, Erfahrig u leischtige. Mer het gseh, das bir frau Metzler so öppis arg gfählt het.

Departementverteilig: Logisch, liit beidne "neue" s'Finanzdep am nöchschte. Es isch aber ganz klar, dass dr Herr Blocher (wie mehrfahc gseit) ke Aasprüch/Wünsch stellt. Für mich persönlich isch ou klar, dass dr Herr Merz s'Finanzdep übernimmt - das wird i FDP Hand blibe, was ou guet so isch. Ich hoffe inständig, dr Herr Dr Blocher chunt s'EJPD über.

Usländer: was? Gäg die "illegale Usländer" chan mer nüüt mache? Schliifts? Begründig warum nöd? E Muur wär angeesichts dr tatsach, dass Frankrich, Ängland u Spanie ou mit Muure operiert, garnid s'tümscht...Mata halt... Aber wennd itze ernschthaft über z'Usländerproblem wetsch rede, duuret das lenger

Bestätigung Frau Calmy&Herr Leuenberger: Wennd itze wüki behauptisch, dass die zwei uf Grund vo ihrne "Leischtige" so "guet" widergwählt worde si, häsch wüki ke Ahnig vom "Wahlspiili"...dass das nume us Taktikgründ passiert isch, muesi hoffentli nid erkläre...



Soo...ihr sind wider drah Anschinend isch hier nume d'Juso-Front verträte hm *provozier* Augenzwinkern

Gruess & guet Nacht,
Pascal
12.12.2003 0:12:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[CH]Swift

swift
Schaad dasi ez scho müed be, sösch wördider gärn e aller usführlechkeit erchläre weiso dini politischi haltig bockmest esch, so mueschesmer ez halt eifach glaube.
12.12.2003 0:33:13  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
 
Zitat von .:Pascal:.
Uhh...also folgt hier mal das zweite längere Posting dieses Abends


1.
DarkImp: Sehr qualifizierter, gut recherchierter Beitrag, oder....? *kopfschüttel*...mit solchen Argumenten ist man wahlberechtigt....brr...

man darf doch wohl noch einen Kommentar dazu abgeben was man von der Sache hält... muss ja nicht der wahrheit entsprechen wenn es die eigene meinung ist
 



2.
RealPlextor:..Stimmt! Wänd mer mal über d'Argument vore rede, wo zu dene "Sieg" gfüert hend, u wievil sich da drvo bewahrheitet het? Nöd oder?


3.
Zombie46: Ja, das het mit em Glaube z'tue..d'Frau ruth Dreifuss het scho müese e Extrawurscht ha damals...das hend SP-Froue so aasich..

ich finds guet... politik sött nöd mit religion nüt am huet ha und umgekehrt. ales andere isch chutzemischt
 



4.
Nachfolge SVP-Zürich: Es wird nid dr Herr Bortoluzzi (übrigens en Greni - Sommer, Sonne...-Thread lässt Grüssen) s'Präsidium überneh - gloubets eifach S'git so wien ichs weiss no vor em Jahreswächsel e kantonale PArteitag, wo entscheidet..

chani/muesi/derfi bestätige. de Herr Bortoluzzi wird zu 99% nöd de Nachfolger vom CB als Parteipräsi vom Kanton ZH. wenn erwünscht chani sis töchterli, wommer das vor ca 2 stunde selber is gsicht gseit hett, na zitiere
 




5.
DrKrabbe: Ja, ich find die Konstellation üsserscht "geil"! Erschtens wil itze ändli dr Wählerwille cha aafa düregsetzt werde und zweitens bini Froh, isch nöd d'frou Rot-FDP-Beerli gwählt worde. Zu dine Argumänt:

Alter: das isch aasichtssach! erfahrig isch fasch alles, Erfahrig u leischtige. Mer het gseh, das bir frau Metzler so öppis arg gfählt het.

Departementverteilig: Logisch, liit beidne "neue" s'Finanzdep am nöchschte. Es isch aber ganz klar, dass dr Herr Blocher (wie mehrfahc gseit) ke Aasprüch/Wünsch stellt. Für mich persönlich isch ou klar, dass dr Herr Merz s'Finanzdep übernimmt - das wird i FDP Hand blibe, was ou guet so isch. Ich hoffe inständig, dr Herr Dr Blocher chunt s'EJPD über.

jaja, kei asprüch/wünsch mit den Augen rollend

wie ischs na vom Sprachrohr Blochers endi November gseit worde? "entweder blocher oder wir spielen net mit"... mal so i eim satz zämegfasst
 



Usländer: was? Gäg die "illegale Usländer" chan mer nüüt mache? Schliifts? Begründig warum nöd? E Muur wär angeesichts dr tatsach, dass Frankrich, Ängland u Spanie ou mit Muure operiert, garnid s'tümscht...Mata halt... Aber wennd itze ernschthaft über z'Usländerproblem wetsch rede, duuret das lenger

jawohl bauemer e riiiiiesemuur um die ganz schwitz! nei, s'welschland lömmer grad dusse, denn hemmer es rein schwizerdütsches ländli ohni störendi iflüss vo all dene böööööse kriminaltourischte und wirtschaftsischlicher und kriminelle asylbewerber und koranschuele und sowieso.

Hallooooo, uuuufwache!
D'Schwitz isch es reinrassigs Iwandererland! ohni iwanderer und schwarzarbeiter wär usi wirtschaft am Arsch! stell der all die buuure vor wo sich reguläri arbeiter gar nöd leischte chönd, stell der mals gastrogwerb ohni gastarbeiter vor, stell der mals baugwerb ohni gastarbeiter vor. wer baut de gothardtunnel? d'schwizer? ne du, das mached es paar armi lütlis usem balkan und italie. und werum? wil d'schwizer eifach zfuul sind zu sootigi scheissjobs für de lohn z'erledige!
mir sind etz halt mal uf usländer agwise, ob der passt oder nöd.
 



Bestätigung Frau Calmy&Herr Leuenberger: Wennd itze wüki behauptisch, dass die zwei uf Grund vo ihrne "Leischtige" so "guet" widergwählt worde si, häsch wüki ke Ahnig vom "Wahlspiili"...dass das nume us Taktikgründ passiert isch, muesi hoffentli nid erkläre...

taktik hi, taktik her, beidi SP BRs hend über 200 Stimmer gschafft, mach das na (und nei, das isch mer na nie undercho)
 




Soo...ihr sind wider drah Anschinend isch hier nume d'Juso-Front verträte hm *provozier* Augenzwinkern

Gruess & guet Nacht,
Pascal


ur turn

PS: weder frankriich na Spanie na England (england????) hend a irne KÜSTE muure zum schutz vor illegale flüchtling unfgstellt. das hend nume es paar usgwählti kommunischte nachem ww2 in Dütschland gmacht.

nöd emal italie hett so öppis
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Lunovis am 12.12.2003 0:53]
12.12.2003 0:50:22  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
TheRealPlextor

therealplextor
hmm ... i ha bishär dr Pascal fürne Provokationssecond ghaute, aber so langsam aber sicher gloubi dä meint sogar würklech waser da vosech git

Nume mau so: Irgendwie chunnt mir di Schribstiu bekannt vor ... Wohnort, Name, Adrässe? (haut sowit wids wosch im Netz priisgä)
12.12.2003 1:52:04  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
UCBarkeeper

UCBarkeeper
nachdem ich das zeug von pascal ua. auch im army thread gelesen habe, würde ich mit meiner reichlichen innerschweizer rs erfahrung behaupten er ist innerschweizer /o\
12.12.2003 3:56:51  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
.:Pascal:.

Deutscher BF
Nope kein Innerschweizer Barkeeper Etwas ausserhalb von Zürich, knapp an der Grenze zum Aargau..Schreibstil bekannt...mhm..weiss net, bin sonst noch in ein paar Foren zum Thema Militär/Waffen vertreten...ansonsten -> ICQ Augenzwinkern


 

man darf doch wohl noch einen Kommentar dazu abgeben was man von der Sache hält... muss ja nicht der wahrheit entsprechen wenn es die eigene meinung ist


Selbstverständlich darf man das - und wie Du siehst, wird auch jeder seinem Komentar entsprechend eingestuft Augenzwinkern


 

ich finds guet... politik sött nöd mit religion nüt am huet ha und umgekehrt. ales andere isch chutzemischt


Chamer so akzeptiere Augenzwinkern


 

de Herr Bortoluzzi wird zu 99% nöd de Nachfolger vom CB als Parteipräsi vom Kanton ZH.


Correct Augenzwinkern


 

wie ischs na vom Sprachrohr Blochers endi November gseit worde? \"entweder blocher oder wir spielen net mit\"... mal so i eim satz zämegfasst


Das stimmt, isch klar, über die Uusdruckswiis chan mer sich striite, es git ou Lüt ir eigne Reihe wos nid so dr hit gfunde hend. Ich bi dr Aasicht es hets brucht - und wie mer gseh het, isch dr Erfolg nid Uusblibe.


 

Usländerpolitik


Natürli hani nid gseit, das mer das Problem itze cha mit Muure löse...wie Du am Smilie a gsehsch, ischs meh ironisch gmeint gsii. Gäg s\'Wälschland hani eigentli ou nüd, im Gegeteil. Zu dine wiitere Argumänt:

Kriminaltourischte: Cha mer nid mit Muure löse, sondern mit Gsetzesänderige u ere massive verstärchig vom GWK..was miner meinig na ou wird cho, wenn dr Herr Blocher z\'EJPD übernimmt.

Koranschuele: Ich bi mega froh, het Züri die Vorlag letschti bachab gschickt. Grad anhand vo Dütschland (geschter 5500 Beamte / 1100 Lokalitäte dursuecht) gseht mer guet, was dr Islam verschteckt und underschwellig alles uufbout...u gäg das Netzwerk mues mer öppis tue, bevors z\'spaht isch. Aber Das isch sicher ou wider es Thema, wo lang zum diskutiere git/gäbti...


 

D\'Schwitz isch es reinrassigs Iwandererland! ohni iwanderer und schwarzarbeiter wär usi wirtschaft am Arsch!


Iiwanderig ja, aber um wele Priis u under wele bedingige? Es het ir Vergangeheit durchus e Iiwanderig gäh, wo dr Wirtschaft gnützt hät, obs Italiener oder Spanier gsii sind. Aber sind die grosse \"Balkanwälle\" iigsetzt hend, und das sind Fähler, womer vor >12 Jahr gmacht het, isches durchus nümm so, dass d\'Wirtschaft so ne rise Freud het..¨

Schwarzarbet: S\'git ja im Finanzplan 1999-2003 es rächts Schwärgwicht uf Schwarzarbet, u sit em 01 isch si erschtmals am abnäh gsii..also ok

Das mer uf Usländer aagwise sind, mues mer itze gnauer definiere! Mir sind uf integrierigswillige (das definieri bi Bedarf gäng ou no), arbetswilligi, aaüassigsfähigi u korräkti Iiwanderer aagwise, wo nid z\'letscht es bitzli eusere Kultur verwandt sind. All die Kriterie si leider bi ganz en Huufe Schwarzafrikaner u \"Balkan-People\" nid gwährleischtet.

Mer mues ou gseh, dass die rot-dominierti Regierig scho ebe vor 10+ Jahr verseit het, und damals genau die guete Lüt us em Balkan zruggschickt het und mer die schlächte bhalte het....nüd z\'säge, es git ou gueti!


 

beidi SP BRs hend über 200 Stimmer gschafft



Solidarisch mit dr Stimm d\'Konkordanz iihalte, wil mer das sälber als Argumönt brucht het, im Tusch gäg dr Herr Bloche u Merz isch ke schlächts Gschäft gsi oder Augenzwinkern


 

weder frankriich na Spanie na England (england????) hend a irne KÜSTE muure zum schutz vor illegale flüchtling unfgstellt.


FALSCH!

Frankrich: Scho fasch befeschtigungsaalage mitere eigne, staatleche Betriebsfirma am Kanalübergang Dover/Calais

Ängland: Siehe Frankrich, plus isch ir änglische Küschtestädt das, was bi eus z\'GWK isch, mitere eigne Abteilig für Zugverchehr zueständig..

Spanie: Das Paradebiispil für mich, d\'Abschottig vo Spanie gägüber Afrika. Es si kilometerlange Muure - nid mindere Stil, als d\'Berliner muur, mit eigne Betriebsunderhaltskompanie vor Armee, Patrouille, WBG u Scharfschütze alle 150m ufem Turm - und, ja, das isch ou übertribe! Aber nume gseit, zum Verglich, wie d\'Flüchtlingsbekämpfig in Europa hüt scho chan uusgseh..


 

ur turn



Itze wider dine Augenzwinkern
12.12.2003 8:20:22  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
TheRealPlextor

therealplextor
Weni itz ono mau darf mini Meinig absondere:

D'SVP het es Arächt ufne zwöite Sitz, das steitere zue, so ungärn i das o mues zuegä. Aber schinbar überchunnt jedes Vouk die Regierig wo's vrdient...

Aber: Dass die ums verrecke dr Blocher hei wöue dinneha u drfür sogar dr Sämi a ds Mässr gliferet hätte zeigt, dases i Wahrheit nid um das gange isch, sondern drum di private Inträsse vomne Parteimitglied düre z'setze ohni Rücksitz uf angeri Lüt ir gliche Partei, ire angere Partei oder überhoupt ir Schwiz.
I fragemi eh, wis dr Blocher überhoupt gschafft het zum Kandidat vor SVP userkore worde z'si, weme überleit wis intern momentan usgseht (Stw. Bärner SVP vs. Zürcher SVP).
12.12.2003 9:02:32  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
.:Pascal:.

Deutscher BF
Ja die Argumänt chani es bitz wit sogar nahvollzieh Plextor, mueschs eifach mal vore andere Siite us aaluege.

S'letscht mal hed d'SVP es hervorragends Zweierticket, u.a. mit RR Rita Furrer, der Bundesversammlig präsentiert. Was isch passiert ? - richtig, en Drittkandidat isch gwählt worde.

Dänn mues mer ou gseh, dass dr Herr Blocher dä Politiker isch, wo d'SVP (und scho BGB!) Politik duurhaft prägt het. Er hät sich, nid z'letscht ou finanziell, voll iigsetzt, het langi Nationalratserfahrig und isch Wirtschaftlech meh als erfolgriich.

Us insbesondere dene Gründ isch die Formulierig entstande, damit ds Volk ou wüki en SVP Verträter het, wo für das iistaht, was im Parteiprogramm steit u die Linie verträte tuet.

Was ds "as Mässer lifere" aageit, mues dr sogar es Stückli wiit rächt geh..da hani zerscht ou chli gschtutzt, aber es isch halt konsequänt so. Überleg mal, d'SP heti s'gliche ou gmacht (Aussage Fraktionsschefin Fässler) indems, wenn d'Frau Calmy abgwählt worde wär, dr Herr Leuenberger zrügzoge hettit..
12.12.2003 10:28:42  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Max-Li

Leet
Naja, ich fräg mich allerdings, was t SVP gmacht het, wän dä Christoph nid anä cho wär, und dä Sämi Schmid nit zruggträtä wär, ich bezwiflä, das än würkli us dä Partei usgschlossä heted, zumal s dänn na di ganz Berner SVP heted mösä usschlüssä, wil diä hindäräm Schmied stönd.

Das dä Blocher in bundesrat cho isch, wän t svp än 2. Sitz hät, isch nt als rächt, (susch wärs ja namal irgend so än abtrünigä EU beführworter gsi Breites Grinsen)

Aber s Ufträtä hät mer au nid würkli passt (Blocher susch gar nüt) voralem, dass sis grad nach dä Nationalratswahlä luthals gseit händ, anstat zersch mal besprächä und überlegä.
12.12.2003 19:24:35  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
.:Pascal:.

Deutscher BF
Max-Li: Chami mit dire Meinig aafründe....d'Stil- und Vorgehenswis empfindet jede andersch...aber schön, gsehsch es um Grund ou gliich.

Beträffs Fall der Fälle: Dr Samuel Schmid wär zimli sicher vo sich us zruügträtte - suscht, Usschluss us dr Franktion - das het aber am Schluss sogar dr Herr Weyeneth (SVP BE) gseit...
12.12.2003 19:30:47  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Max-Li

Leet
 
Zitat von .:Pascal:.
...aber schön, gsehsch es um Grund ou gliich.



tja, mer mönd scho luägä, das äs na paar rächti(richtigi) Schwitzer i eusem land hät Breites Grinsen
12.12.2003 19:44:14  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
.:Pascal:.

Deutscher BF
 
Zitat von Max-Li
 
Zitat von .:Pascal:.
...aber schön, gsehsch es um Grund ou gliich.



tja, mer mönd scho luägä, das äs na paar rächti(richtigi) Schwitzer i eusem land hät Breites Grinsen



Ahhhh das tönt guet..e gliichi Meinig...*freu*
http://www.swisssmilies.ch/schweiz/hoppswiss1.gif
12.12.2003 20:32:54  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[CH]Swift

swift
*Max-Li added to the abschussliste*
12.12.2003 23:25:03  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Max-Li

Leet
 
Zitat von [CH]Swift
*Max-Li added to the abschussliste*



Naja, mä wirft am Blocher und consortä immer vor, si segäd so intolerant (was ich ja nid ganz abstritä), aber das sind glaub na AnderiBreites Grinsen
12.12.2003 23:39:00  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[CH]Swift

swift
i han nie behauptet i sig tolerant
12.12.2003 23:46:07  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
.:Pascal:.

Deutscher BF
e bekannte Satiriker het mal gseit:

Toleranz -> etwas tolerieren -> etwas dulden --> Ich muss nicht alles dulden!

--

Nb hani itze grad d'Arena glueget...isch ganz guet gsii, so, wienimers vorstelle, zwar e gueti Diskussionskultur aber d'Frau Brunner isch arg flasch u vertrukt usechoo...Breites Grinsen
13.12.2003 0:02:13  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[CH]Swift

swift
hab auch ma kurz (ja, per zufall...) reingesehen und diese beiden halbleichen debatieren gesehn.
ne, sowas brauch ich nicht noch so spät am abend...
13.12.2003 0:06:47  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
.:Pascal:.

Deutscher BF
Sei froh, dass Frau Brunner heute offenbar den ganzen Tag trockengelegt wurde, sonst hättest Du noch eine Weissweinleiche (wie an der DV in Wettingen) sehen müssen...

Womit ich mein Niveau angepasst hätte...Breites Grinsen Breites Grinsen



/e Arg ischs gad bim Hochdütsch blibe...egal Augenzwinkern
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von .:Pascal:. am 13.12.2003 0:16]
13.12.2003 0:15:32  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
 
Zitat von .:Pascal:.
Max-Li: Chami mit dire Meinig aafründe....d'Stil- und Vorgehenswis empfindet jede andersch...aber schön, gsehsch es um Grund ou gliich.

Beträffs Fall der Fälle: Dr Samuel Schmid wär zimli sicher vo sich us zruügträtte - suscht, Usschluss us dr Franktion - das het aber am Schluss sogar dr Herr Weyeneth (SVP BE) gseit...



a) de BR Sämi wäri nöd zruggträte, und wenn er us de SVP usgschlosse worde wäri
b) wäri d'SVP Bern nöd die erscht wo mit de SVP-Züri Problem hett. ohni nächer uf d'details igaa( ich bi z'fuul d'bricht usezsueche und es isch morge am 1); de blocher hett meh als es dutzend gueti lüüt i de reihe vode SVP vergrault dur sin sture grind.
c) rächti schwizer hemmer scho gnueg, aber ade richtige fehlts leider na happig
d) dass de blocher intolerant segi ghöri au zum erschte mal... er isch nume seeehr zrugghaltend bi neuem und unbekanntem
e)
 
e bekannte Satiriker het mal gseit:...

und en chliine chines het mal gseit: "halt den sack leis" und denn isch de halt doch no umgfloge.
uf dütsch: es zitat isch nume was wert wenns au fundiert isch. denn was de "bekannti" dorfsatiriker vo niederhelfenschwil uselaat isch mir einigermasse gliich
f)
 
Womit ich mein Niveau angepasst hätte...

komisch, han ka steigerig bemerkt Mata halt...
13.12.2003 1:16:26  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
whiteShadow

Gordon
jojo sogar de whity isch mol wieder do inne...

also, de blocher im bundesrot, jo hani weder negativs no positivs, er wird wahrschinli zerscht es paar mal uflaufe und denn merke dass mer dete mues zäme schaffe aber das wird er schaffe.
schlimmer findi de merz, mit sinere "Als erstes muss an der Bildung gespart werden" Meinig. Also ohni dä, wärs en relativ usglichne Bundesrat, denn en Mittilinks wär zunere Mittirechts Füehrig wurde, jetzt völlig Rechts. Mol luege, was sich ergit, jetzt scho säge isch scheisse oder guet, wär chli voreilig.

whity
13.12.2003 1:17:42  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
.:Pascal:.

Deutscher BF
 
Zitat von Lunovis

a) de BR Sämi wäri nöd zruggträte, und wenn er us de SVP usgschlosse worde wäri
b) wäri d\'SVP Bern nöd die erscht wo mit de SVP-Züri Problem hett. ohni nächer uf d\'details igaa( ich bi z\'fuul d\'bricht usezsueche und es isch morge am 1); de blocher hett meh als es dutzend gueti lüüt i de reihe vode SVP vergrault dur sin sture grind.
c) rächti schwizer hemmer scho gnueg, aber ade richtige fehlts leider na happig
d) dass de blocher intolerant segi ghöri au zum erschte mal... er isch nume seeehr zrugghaltend bi neuem und unbekanntem



a) Weiss ich nöd, ob er zrugträte wär, u du ou nid sicher. Isch au guet so, hend mers nid usegfunde.
b) Stimmt - da gits gwüssi diskrepanze, warum allerdings isch dr Herr Weyeneth (Präsident SVP BE) voll hinderem Ueli Maurer gstande....?
c) Na - das ishc interpretationssach
d) Stimmt - die hütig Zyt het ihn und mich glehrt, viiiil misstrauischer zwerde. Us Erfahrige halt Augenzwinkern


 
und en chliine chines het mal gseit: \"halt den sack leis\" und denn isch de halt doch no umgfloge.
uf dütsch: es zitat isch nume was wert wenns au fundiert isch. denn was de \"bekannti\" dorfsatiriker vo niederhelfenschwil uselaat isch mir einigermasse gliich



Ds Zitat isch vom Gerhard Polt gsii, nid vome Dorfsatiriker..het aber imho eigentli nüd mit dr politische Diskussion hier ztue gha


 
komisch, han ka steigerig bemerkt


Sisch ou kenni gsii? S\'het ou Smilies hinder dem Satz? Sisch ou ufe Swift bezoge gsii?
13.12.2003 8:21:38  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[BdD]DrKrabbe

[BdD]DrKrabbe
wow, so vill tegscht i mim thread Breites Grinsen da söll no eine säge di junge heged nüt mit politik am huet Augenzwinkern

villicht mal no chli öppis zum bisher wenig aagschprochene thema vo de gschlächter verteilig im BR...oke, mir sind eus glaubs alli einig, es muess di bescht person ane, egal ob das jetz e frau oder en maa oder öppis zwüschetdure wie de gipsy isch. aber was da bi dene wahle disbezüglich abgloffe isch dörfti eim schochli is zwifle bringe. de herr merz als stockkonservative apizäller het sich ja bekanntlich vor de ifüerige vom frauestimmrächt i dem kanton gäge die emanzipierig starch gmacht, bevor sich dänn vom bundesgricht de entscheid cho isch, dass au de kanton apizäll muess s frauestimmrächt ifüere. sorry, aber e prson mitere sottige beschissene ischtellig ghört eifach nöd i euses parlamänt, fertigschluss. und wänn sich dänn soen herr merz erschno gäg e eigentli qualifizierti frau beerli duresetzt chame sich schochli sorge mache...

no zu de fascht rassistische ussag vom pascal, mit de balkanwälle und de nutzlose schwarzafrikaner; du hesch ja kei ahnig wie das vor öppe 30jahr mit de italiener und spanier gsi isch. det sind eifach die d idiote gsi und die wo händ müese für alli kriminalität und missständ anehebe. wie du gsehsch sind die hützutags wunderbar integriert. das problem mit de illegale usländer chan weder de herr blocher no de herr merz löse, und schogarkei muur mit den Augen rollend die muur bi de strass vo gibraltar hett auno e gwüssi berächtigung, wämmer militärisch aagriffe wird würdi villihct auno e muur in betracht zieh, aber doch nöd zum sich vom usland abschotte...und du weisch scho, dass d schwiizer bevölkerig immer meh schrumpft und nume wäg de iwnaderig uf immer öppe glichem level bliibt? grosse zuewachs hämmer nöd, nume en zuewachs bi de städt, aber dasisch dänn es anders thema. ich bevorzuge eigentli chli e gsundi durmischig, kei bock uf inzucht-chinde mit drüü chöpf und zwei ärm Breites Grinsen
13.12.2003 13:03:43  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
ich han zwei ärm, bin ich etz en inzucht-chind? Mata halt...
13.12.2003 13:11:51  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Max-Li

Leet
 
Zitat von [BdD]DrKrabbe
villicht mal no chli öppis zum bisher wenig aagschprochene thema vo de gschlächter verteilig im BR...



häts dänn überhaubt äs \"Depatamänt für putzä und chochä\", oder was händ dänn t Frauä im Bundesrat verlohrä? Breites Grinsen:PBreites Grinsen

Nei, im ernscht, ich find beidi Extrem schlächt, diä wo dä Frauä eifach ke rächt wänd gä, und diä Emanzä, wo meinäd, t Frauä segid glich we t manä, und nid i gsend, Manä und Frauä zimli underschidlich sind, und minärä meinig na bi gwüssnä Pünkt ä anderi ufgab händ.

Aber dass äs nuna 1 Frau im Bundäsrat hät hät au CVP chli verschuldät, sie heted ja t Metzler gäg dä Joseph a trättä la chänä.
13.12.2003 13:27:51  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[CH]Swift

swift
 
Zitat von Max-Li

häts dänn überhaubt äs \"Depatamänt für putzä und chochä\", oder was händ dänn t Frauä im Bundesrat verlohrä? Breites Grinsen:PBreites Grinsen


Forenregeln:
(4) In allen Foren dürfen folgende Inhalte nicht veröffentlicht werden:
d. Beleidigungen oder Verleumdungen einzelner Personen oder Gruppen.

e dem senn: Verwanrt

(hihi hed ned dänkt das das so schnäll gat Breites Grinsen )
13.12.2003 13:44:35  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
 
Zitat von .:Pascal:.
Ja die Argumänt chani es bitz wit sogar nahvollzieh Plextor, mueschs eifach mal vore andere Siite us aaluege.

han aber ka luscht vode richtige siite abzbliibemit den Augen rollend
 

S'letscht mal hed d'SVP es hervorragends Zweierticket, u.a. mit RR Rita Furrer, der Bundesversammlig präsentiert. Was isch passiert ? - richtig, en Drittkandidat isch gwählt worde.

sägemer eifach mal mer hetts chlinschti vo 3 übel gwählt...
 


Dänn mues mer ou gseh, dass dr Herr Blocher dä Politiker isch, wo d'SVP (und scho BGB!) Politik duurhaft prägt het. Er hät sich, nid z'letscht ou finanziell, voll iigsetzt, het langi Nationalratserfahrig und isch Wirtschaftlech meh als erfolgriich.

das git em jedoch immer nanig s'rächt de ganze partei und de reschtliche schwiz vorzschribe dass sie ihn wähle müend, und das na unter androhung von konsequenzen...
würdi mi gäng na interessiere wie es gricht drüber chönnti entscheide
 


Us insbesondere dene Gründ isch die Formulierig entstande, damit ds Volk ou wüki en SVP Verträter het, wo für das iistaht, was im Parteiprogramm steit u die Linie verträte tuet.

s'parteiprogramm bestaht aber nöd nume us de meinig vode SVP-Züri sondern de ganze SVP. also mues me au die berücksichtige. das isch under anderem au en grund gsi werum me de herr Schmid und nöd d'Frau Furrer oder de Herr Bundesrat Christoph Blocher gwählt hett: mer hetted zwei Zürcher Bundesrät gha... hemmer zwar jetz au.
 


Was ds "as Mässer lifere" aageit, mues dr sogar es Stückli wiit rächt geh..da hani zerscht ou chli gschtutzt, aber es isch halt konsequänt so. Überleg mal, d'SP heti s'gliche ou gmacht (Aussage Fraktionsschefin Fässler) indems, wenn d'Frau Calmy abgwählt worde wär, dr Herr Leuenberger zrügzoge hettit..

säb wäri aber e anderi Situation.
mit emene Parlament, wo de vode SVP ja soo lut plagöret Volkswille komplett missachtet und drumm koalitione zum abschüsse voneme "rechtmässige" Bundesratssitz bildet würi ich au nöd zämeschaffe
13.12.2003 14:02:28  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
a) ich hetts luschtig gfunge wen mers gse hettid
b) sägemers mal so: e de herr weyeneth genau so wie de herr ueli hinderem blocher staat, denn chönntemer s'alphatier usser gfächt setze und mer hett 2 lüüt ohni eigni meinig, und das i füerigspositione... wird zit dass wieder mal e pergola afangt brenne
c) nume sach vom gsunde menscheverstand Augenzwinkern
d) misstrauisch gegenüber? usländer? wills en gwüsse ateil vo kriminelle hett? de UNO? will sie eus bi gwüsse frage driipfusche chönnt? stüüre? will er eh scho zvill zahlt?
13.12.2003 14:14:09  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Max-Li

Leet
 
Zitat von [CH]Swift
 
Zitat von Max-Li

häts dänn überhaubt äs \"Depatamänt für putzä und chochä\", oder was händ dänn t Frauä im Bundesrat verlohrä? Breites Grinsen:PBreites Grinsen


Forenregeln:
(4) In allen Foren dürfen folgende Inhalte nicht veröffentlicht werden:
d. Beleidigungen oder Verleumdungen einzelner Personen oder Gruppen.

e dem senn: Verwanrt

(hihi hed ned dänkt das das so schnäll gat Breites Grinsen )



Was sött jetzt da genau beleidigänd si? Meinsch s Wort "Bundesrat"? oder ischs wägäm "im"?


EDIT: Ich han grad das gläsä (ja, ich lis dä blick online, aber nur online, und zwar wil er am aktuellschtä isch) und han tänkt das isch doch fasch chli typisch für diä. Ich finds zimli scheisso, eän mä so öppis macht, wil gwält isch gwält.

http://www.blick.ch/PB2G/PB2GA/pb2ga.htm?snr=62767
[Dieser Beitrag wurde 3 mal editiert; zum letzten Mal von Max-Li am 13.12.2003 17:04]
13.12.2003 16:53:17  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[BdD]DrKrabbe

[BdD]DrKrabbe
 
Zitat von Max-Li
Was sött jetzt da genau beleidigänd si? Meinsch s Wort "Bundesrat"? oder ischs wägäm "im"?


...ich finds zimli scheisso, eän mä so öppis macht, wil gwält isch gwält.



hesch di jetz dummgschtellt, oder chasch da kei ifluss druf neh?

d gschicht sött eus eigentli lehre, dassmer nöd alles eifach so sött akzeptiere und nüme hinderfröge, nume wills d demokratie so entschide het. (svp erprässig mit opposition isch zwar kei demokratie, aber lömmer das...) de hitler isch zumbischpil au vom volk so wiit ufebracht worde, usecho isch zimmli negativs...wänn det gnueg lüüt früezitig degäge ufstand gmacht hetted, wärs villicht nöd so wiit cho.
13.12.2003 17:22:46  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: die zauberformel hat ausgezaubert... ( ...wenn die konkordanz oppositioniert wird... )
« vorherige 1 [2] 3 4 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

| tech | impressum