Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
Sie kleideten sich in laken und irrten ziellos umher.
27.10.2013 22:59:18  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
unglaeubig gucken
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/SVP-droht-mit-neuer-Volksinitiative/story/28030792

I bi hoffetli nöd de einzig wo merkt wo das ganze irgendwie zunere schlechte Idee werde chönt?
21.11.2013 5:02:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
seven198

Russe BF
 
Zitat von Kif

http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/SVP-droht-mit-neuer-Volksinitiative/story/28030792

I bi hoffetli nöd de einzig wo merkt wo das ganze irgendwie zunere schlechte Idee werde chönt?



Nöd s erst mal, dasses die drohig uselönd. Aber ich het meh angst devor, dass de crap no chönt agnoh werde ...
21.11.2013 16:39:37  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von seven198

 
Zitat von Kif

http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/SVP-droht-mit-neuer-Volksinitiative/story/28030792

I bi hoffetli nöd de einzig wo merkt wo das ganze irgendwie zunere schlechte Idee werde chönt?



Nöd s erst mal, dasses die drohig uselönd. Aber ich het meh angst devor, dass de crap no chönt agnoh werde ...



chli meh fingerspitzegfühl wer scho abracht
21.11.2013 18:37:36  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.tagesanzeiger.ch/wirtschaft/konjunktur/Das-Ende-der-wundersamen-Geldvermehrung/story/20077254


wänd die jetzt s buechgeld verschwinde laa, oder eifach d banke dezue zwinge, de gsamti "geldwert" wos verwalted oder anderne witergää händ, au z verstüre?
30.11.2013 8:44:49  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
http://www.20min.ch/schweiz/romandie/story/Franzoesisch-gehoert-im-Unterricht-vor-Englisch-16085733

Französisch vor englisch?

Das man solch ein fataler fehler auch heute noch durchzieht verwundert mich.

Ich würde heute ganz wo anders stehen hätte ich in der Schule und berufsschule englisch gelernt. Leider hunderte von Stunden in fächer verschwendet die ich ausserhalb der schule kein einziges mal gebraucht habe.
01.12.2013 0:02:30  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/stadt/28-Millionen-alleine-fuer-Treppen-und-Lifte/story/16853743

Geniestreich vo de grüne stadtregierig, wiedermal. Nur 1 % vo dem ganze verschwendete geld uf mis konto und sie chöntet vo mir us die ganz stadt abriesse und tramgleis baue. Ich wär denn irgendwo ide karibik Augenzwinkern

De sinn vo dem tram kapier ich allerdings nid ganz. Eifach damit mer chan sege mer hend jetzt auf uf de brugg es tram und nöd nur drunter?
Das heisst denn, ide letschte 10 jahr hemmer denn 5 jahr baustell gha uf de hardbrugg. Dene Genie würdi echt gern mal d hand schüttle.

freu mi jetzt scho wieder druff 2h im stau stah wenni zume chund muen wo in Züri nord isch.
[Dieser Beitrag wurde 3 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 05.12.2013 14:08]
05.12.2013 14:03:47  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.20min.ch/schweiz/news/story/Asylsuchende-arbeitete-fuer-Fehr-schwarz-15926424

way to go...
08.12.2013 12:59:21  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

http://www.20min.ch/schweiz/news/story/Asylsuchende-arbeitete-fuer-Fehr-schwarz-15926424

way to go...



genau das seg ich scho lang, überall werde billig arbeitnehmer beschäftigt. Die linke freuts wenn soviel neui lüt usem usland id schwiez chömed und die recht freued sich es paar franke bi arbeitnehmer spare zchöne.

Ich frag mich wie lang es no duret bis mal irgendwas unternoh wird.
Bi eus ide Firma werde zumindest Asiate mit touriste visum beschäftigt.
08.12.2013 14:16:22  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
Heb eifach d schnure wenn nüt gschids chasch biträge.
08.12.2013 17:42:12  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

Heb eifach d schnure wenn nüt gschids chasch biträge.



sorry, han denkt du wellisch das thema aspreche wos um zuewanderer gaht und das au SVPler sich en nutze druss mached Augenzwinkern
suscht halt amigs no öppis zum thema schriebe und nid nur en link poste.

aber zum thema, ich weiss jetzt nid genau was mer davo söll halte, es git 2 asichte. Die Asylsuechendi isch e bekannti vo de Fehrs und het sich us dem grund es paar hundert franke chöne verdiene für paar huushalts jobs, daher vo de fehrs sogar guet gmeint gsi.

oder

d fehrs hend sich welle en nutze druss mache zum sich e huushalthilf und versicherig spare.

uf jede fall, ich han au scho ame kolleg geld geh will er mir was ghulfe het, da hani ehrlich gseit au kei sozialversicherigs abgabe zahlt.
[Dieser Beitrag wurde 3 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 08.12.2013 18:34]
08.12.2013 18:22:05  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.20min.ch/schweiz/zuerich/story/Familie-Fehr-spricht-von-einem-Irrtum-21630807

 
«Wir haben diese sehr tüchtige Frau nie angestellt», schreiben die Fehrs nun in einer Stellungnahme. Man habe vielmehr ein freundschaftliches Verhältnis zu der Familie gepflegt, worauf die Frau hin und wieder Gelegenheitsarbeiten wie Fenster putzen oder Bügeln verrichtet hätte.




schluss jetzt, du machst es nur noch schlimmer!

und na für de Michel: es gat drumm, dass de Herr Fehr, selber rechtsussepolitiker mit sehr xenophobe asichte anschinend es innigs verhältnis zunere serbische asylantin, wos verfahre schomal abglehnt worde und es zweits mit härtefallregelig am laufe isch, hett oder wohl eher gha hett.
dezue chunnt na, daser die im hushalt hett gäge bezahlig laa schaffe, aber det druff kei sozialagabe zahlt hett.
wenn de herr etz mit de usred chunnt, er hegi das nöd gwüsst, so zügt das nur devo, das sis hirn imne nationale rat nüt z sueche hett, schliesslich hett er das gsetz vode frau leuthard duregwunke.

oder, ums mitme andere glanzprodukt us de rechte reihe z vergliche:
Wär die gschicht mitem mörgeli passiert, so wäred etz zwar d präparat suber, aber d doktorarbet nöd anerkannt wil sie uf serbisch gschribe worde wär und d unigebühre irgendwo imne eicheschribtisch undergange sind.


¤/: eventuell hetteds denn aber die dame witer zum freysinger chöne schicke, de hett schliesslich na e mitgliedschaft im serbische literaturclub.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Lunovis am 09.12.2013 18:05]
09.12.2013 18:02:33  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

http://www.20min.ch/schweiz/zuerich/story/Familie-Fehr-spricht-von-einem-Irrtum-21630807

 
«Wir haben diese sehr tüchtige Frau nie angestellt», schreiben die Fehrs nun in einer Stellungnahme. Man habe vielmehr ein freundschaftliches Verhältnis zu der Familie gepflegt, worauf die Frau hin und wieder Gelegenheitsarbeiten wie Fenster putzen oder Bügeln verrichtet hätte.



http://i.imgur.com/s9UCob8.jpg
schluss jetzt, du machst es nur noch schlimmer!

und na für de Michel: es gat drumm, dass de Herr Fehr, selber rechtsussepolitiker mit sehr xenophobe asichte anschinend es innigs verhältnis zunere serbische asylantin, wos verfahre schomal abglehnt worde und es zweits mit härtefallregelig am laufe isch, hett oder wohl eher gha hett.
dezue chunnt na, daser die im hushalt hett gäge bezahlig laa schaffe, aber det druff kei sozialagabe zahlt hett.
wenn de herr etz mit de usred chunnt, er hegi das nöd gwüsst, so zügt das nur devo, das sis hirn imne nationale rat nüt z sueche hett, schliesslich hett er das gsetz vode frau leuthard duregwunke.

oder, ums mitme andere glanzprodukt us de rechte reihe z vergliche:
Wär die gschicht mitem mörgeli passiert, so wäred etz zwar d präparat suber, aber d doktorarbet nöd anerkannt wil sie uf serbisch gschribe worde wär und d unigebühre irgendwo imne eicheschribtisch undergange sind.


¤/: eventuell hetteds denn aber die dame witer zum freysinger chöne schicke, de hett schliesslich na e mitgliedschaft im serbische literaturclub.



Ich find die ganz gschicht scho biz komisch und ziemlich übertriebe. Da wärded tausende arbeiter schwarz beschäftigt uf schwiizer baustelle und mir diskutieret umes paar hundert franke ume.

Da ich immer s guete im mensch sueche chani jetzt au die umgekehrt theorie ufstelle. Sini ganz asylpolitik isch vielleicht seinzig wo ihn zum politiker macht, vielleicht gseht er selber das privat gar nöd mal so eng. Ich muen bi eus ide Firma amigs au sache mache woni nid unbedingt okay finde, muess aber trotzdem glaubwürdig firma nach usse vertrete.
Ich kenn dem Sini gschicht ide vergangeheit jetzt nöd, aber warum sölls sowas ide politik nid au geh?

für mich gseht die ganz gschicht denach us als ob öpper krampfhaft versueche würd irgend en fehler vo ihm ufzdecke. Paar hundert franke im jahr, lachhaft Mata halt...

als politiker chunsch irgendwie nur wiiter und id medie wenn im ganz extreme berich schaffsch
[Dieser Beitrag wurde 3 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 09.12.2013 18:47]
09.12.2013 18:24:40  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
 
Zitat von -Riddick-

Sini ganz asylpolitik isch vielleicht seinzig wo ihn zum politiker macht, vielleicht gseht er selber das privat gar nöd mal so eng.



De armi Hans wett doch nur au mol berüehmt sie! Do chamerem doch es bitzli Doppelmoral ned übel näh!! Machi ide Firma schliesslich au!!11
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von rejteN am 10.12.2013 8:16]
10.12.2013 8:14:48  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von rejteN

 
Zitat von -Riddick-

Sini ganz asylpolitik isch vielleicht seinzig wo ihn zum politiker macht, vielleicht gseht er selber das privat gar nöd mal so eng.


http://abload.de/img/nathan-fillion-loss-f38u0d.gif
De armi Hans wett doch nur au mol berüehmt sie! Do chamerem doch es bitzli Doppelmoral ned übel näh!! Machi ide Firma schliesslich au!!11



Sölls geh
Sottig themene sind guet zum vo andere sache ablenke. Typisch politik halt.

wies usseht tatsächlich mini zweit theorie

http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/region/Das-Ehepaar-Fehr-wehrt-sich-Wir-sagen-nicht-Pfui-Asylbewerber/story/30084473

Isches eich au Doppelmoral wenn mer viel usländischi fründe het aber glich nöd hinter unlimitierte zuewanderig durch PFZ staht?
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 10.12.2013 10:33]
10.12.2013 9:14:50  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
seven198

Russe BF
 
Zitat von -Riddick-

Isches eich au Doppelmoral wenn mer viel usländischi fründe het aber glich nöd hinter unlimitierte zuewanderig durch PFZ staht?



Ich versuech mal schnell dini frag verständlich z mache: Isches ok SVP z wähle, wenn mer nur usländer als kollege het?

Antwort: klar isches doppelmoral nur, Kollege sind kollege und meinig isch meinig, die chönd abwiche soviel wied wetsch, solang s einte s ander nöd beiflusst (im sinne vo "ich mag dich nümm, du bisch usländer")

so, ich gang go schlafe, zviel blödi ussage für hüt
10.12.2013 17:31:10  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
ich gseh eifach so krass die uswürkige vo de PFZ i eusere Firma dasi froh wer es würd kei PFZ geh.

Qualität sinkt is bodelose, hauptsach billig biliger am billigste.

Euse kund Sunrise nimmt sogar en grossteil vo eusere belegschaft zrugg, will sie gmerkt hend das es bereich git wo konstant gueti arbeit münd liefere und nid all paar monat bi null afange bis die neue portugiese, pole oder rumäne wieder igschaffed sind. Das sind sogar recht gueti qualifzierti lüt, aber es brucht nöd 100 lüt wo jede es biz was chan sondern lüt wos richtig chönd mit jahre langer erfahrig.

Vo de hochqualifizierte und Studierte chinese wo mit touriste visum bi eus schaffed fangi gar nid ersch ah Augenzwinkern

eigentlich isches plant gsi de lohn um 5% senke und dafür an bonus kopple. Ich glaub die idee hends ufgeh will suscht no meh lüt gönd...
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 10.12.2013 19:22]
10.12.2013 19:19:19  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
darkimp

DarkImp
unglaeubig gucken
Dört wo du schaffsch chas jo nur qualitätsproblem geh.
10.12.2013 21:08:13  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
 
Zitat von -Riddick-

ich gseh eifach so krass die uswürkige vo de PFZ i eusere Firma dasi froh wer es würd kei PFZ geh.

Qualität sinkt is bodelose, hauptsach billig biliger am billigste.

Euse kund Sunrise nimmt sogar en grossteil vo eusere belegschaft zrugg, will sie gmerkt hend das es bereich git wo konstant gueti arbeit münd liefere und nid all paar monat bi null afange bis die neue portugiese, pole oder rumäne wieder igschaffed sind. Das sind sogar recht gueti qualifzierti lüt, aber es brucht nöd 100 lüt wo jede es biz was chan sondern lüt wos richtig chönd mit jahre langer erfahrig.

Vo de hochqualifizierte und Studierte chinese wo mit touriste visum bi eus schaffed fangi gar nid ersch ah Augenzwinkern

eigentlich isches plant gsi de lohn um 5% senke und dafür an bonus kopple. Ich glaub die idee hends ufgeh will suscht no meh lüt gönd...


ich würd ja de job wechsle peinlich/erstaunt
10.12.2013 21:11:07  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

 
Zitat von -Riddick-

ich gseh eifach so krass die uswürkige vo de PFZ i eusere Firma dasi froh wer es würd kei PFZ geh.

Qualität sinkt is bodelose, hauptsach billig biliger am billigste.

Euse kund Sunrise nimmt sogar en grossteil vo eusere belegschaft zrugg, will sie gmerkt hend das es bereich git wo konstant gueti arbeit münd liefere und nid all paar monat bi null afange bis die neue portugiese, pole oder rumäne wieder igschaffed sind. Das sind sogar recht gueti qualifzierti lüt, aber es brucht nöd 100 lüt wo jede es biz was chan sondern lüt wos richtig chönd mit jahre langer erfahrig.

Vo de hochqualifizierte und Studierte chinese wo mit touriste visum bi eus schaffed fangi gar nid ersch ah Augenzwinkern

eigentlich isches plant gsi de lohn um 5% senke und dafür an bonus kopple. Ich glaub die idee hends ufgeh will suscht no meh lüt gönd...


ich würd ja de job wechsle peinlich/erstaunt



Ich bin handwerker, da muessi weg dem nid wechsle, will det isches no einiges schlimmer...

-------
Bund rechnet mit Klagen von 19 Milliarden Franken http://www.20min.ch/schweiz/news/story/23714780

Ich hoffe mal ganz schwer das nur die klage chönd wo vorher kei strass oder bahn gha hend und nachem zuezug oder kauf vom huus plötzlich lärm kriegt hend. Alles anderi wär mal wieder e riese verarschig am stürzahler.
11.12.2013 0:12:34  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
Ich mache zimli s gliche wie du, han aber sotig problem nöd... Komischi sach.
11.12.2013 7:30:44  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

Ich mache zimli s gliche wie du, han aber sotig problem nöd... Komischi sach.



woni no bi de swisscom gschaffed han, hani au denkt die wo das behauptet spinned doch. Woni denn gewchslet han sind mir ganz schön d auge uf gange woni gseh han wies bi günstigfirmene zum teil usgseht. Eines tages hemmer 2 pole oder rumäne uf baustell bzw mediamarkt kriegt. De eint het nur no uf eim aug es biz was gseh und kei dütsch chöne und sin kolleg het biz dütsch chöne dafür het er im elektro bereich gar no nie gschaffed.
Vo ca 13 stromer wo de mediamarkt umbaut hend sind 2 schwiezer gsi, de rest sind grenzgänger gsi. Zwar alles gueti lüt aber normal sind sie in andere beriech tätig gsi was fehler quote enorm id höchi triebe het.

De firma isches egal gsi ob die d arbeit überhaupt chönd, hauptsach es paar billigi arbeitschräft wo froh sind das sie doch verhältnissmässig viel verdiene. Dafür sind ihne denn die wos chönd immer grad wieder devo gloffe.
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 11.12.2013 10:32]
11.12.2013 10:29:23  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
Wie chame als Uslandschwiizer abstimme? peinlich/erstaunt
31.12.2013 14:27:13  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
verschmitzt lachen
Am beschte lasch der d abstimmigsunderlage vode botschaft a din feschte wohnsitz lifere.
31.12.2013 15:20:09  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/Personenfreizuegigkeit-mit-Kollateralschaden/story/17834956

m.E. zimli interessante Artikel
25.01.2014 11:08:09  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/Personenfreizuegigkeit-mit-Kollateralschaden/story/17834956

m.E. zimli interessante Artikel



Ja recht interessant, het nie denkt das es in gwüsse länder sottig uswürkige het. So gseh chönd mir froh sie das lüt zu eus chömed.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 25.01.2014 15:20]
25.01.2014 15:19:46  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DeathCobra

AUP DeathCobra 24.06.2021
 
Zitat von Lunovis

Am beschte lasch der d abstimmigsunderlage vode botschaft a din feschte wohnsitz lifere.


Bundesposcht us dr Schwiz is Usland an e feschte Wohnsitz? HAHAHAHA!
Dä isch guet gsi.
27.01.2014 13:41:07  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
Wird spannend hüt Erschrocken
09.02.2014 13:28:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
darkimp

DarkImp
...
Brrr ich kotz gleich. Thx Riddik.
09.02.2014 13:29:54  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
Danke für?

Han s gfühl mer hets gar nie sowiet dörfe cho lah, dases zu sonere initiative chunt. zeiche dafür gits ja scho sehr lang. Und ecopop chunt ja au no.
Bi dem was ich so mitbechume, würd mich es nei überrasche.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 09.02.2014 14:02]
09.02.2014 13:46:21  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum