Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
abarth

Arctic
probiere schadet nie. aber ich denk mal de stricheds dr gnadelos Breites Grinsen
04.04.2012 16:25:27  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Mega Spucknapf

I ha jetzt leider nur churz zyt und cha das nid wirglich verdiefe, aber i ha mini aktuelli Stell au numme becho, will i ha chöne 2-3 Johr Erfahrig in däm Bereich vorwiise und damals für e Hungerlohn gschaft ha ums im Läbenslauf stoh zha. Isch jo aber auno nid abnormal!?

Und aight, du schaffsch definitiv in dr falsche Branche. Wobi i inzwüsche au ghört ha, dass Schwitzer in dänm Bereich sehr gfrogt sin, eifach wills bi de Chunde au besser achunt...



ja das isch tatsächlich so, ich han sehr viel afrage gha, obwohl i mi für die jobs gar nöd gmeldet han. meistens hets gheisse de uftraggeber (elektrofirma) usdrücklich en schwiezer will. Aber meh geld chasch trotzdem meistens grad vergesse

Ich han schlussendlich 36.-/h gha, was extrem viel isch für 30gi
Irgendwenn hani das denn mal usgrechned was das ufegrechned ufe festastellig wär, denn bini uf knapp 4000.- monat cho will 4-5 wuche ferie im jahr muesch denn ja selber finanziere. Wenn mal krank wirsch denn isches grad dütlich weniger lohn.
Aber konkurrenz us de nachbarländer isch würklich riesig. han uf jedere baustelle 1-2 schwiezer gha und 5-10 dütschi.

min chef hät sogar verzellt das sie uf baustelle über 50 temporäri dütschi inkl. bauleiter gha hend und öppe 3 schwiezer die sind aber die festagstellte gsi

Warum zahlt mer also kei fairi löhn, denn würded sich au meh schwiezer elektriker istelle lah Augenzwinkern
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 04.04.2012 16:34]
04.04.2012 16:27:28  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von Mega Spucknapf

I ha jetzt leider nur churz zyt und cha das nid wirglich verdiefe, aber i ha mini aktuelli Stell au numme becho, will i ha chöne 2-3 Johr Erfahrig in däm Bereich vorwiise und damals für e Hungerlohn gschaft ha ums im Läbenslauf stoh zha. Isch jo aber auno nid abnormal!?


dito, ich ha au 4 joor inere KMU und eme relativ tiefe lohn erscht erfahrige gsammlet. aber dank dene erfahrige hanni jetzt en guet bezahlte job inere grössere firma.

dass me grad nach dr stifti halt grad dr bescht bezahlt job ha will und am liebschte nur das mache mues was me au toll findet isch halt ebe genau eini vo denen istellige wo vieli schwizer händ und woni gmeint ha, und wo si denn halt e chli ufe bode vo de tatsache abegholt wärde. so laufts halt ebe nid im läbe usserhalb vom hotel mama und dr gmüetlich schuel und/oder studie zyt.
04.04.2012 16:30:00  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
zum verglich. en französische kolleg vo mir in dr KMU wonni gschaft ha, uni abschluss uf bachelor niveau, de het agfange miteme monetslohn vo 4000.- also dä istiegslohn wo normalerwis en schwizer in unsere branche mit bruefslehr het.
uf min hiwis, dass das füre uni-abgänger nid grad viel isch, hetter nur gseit, tja, in frankrich würder nid mol d helfti becho. bäng!

das zeigt einersits, dass die lüt im usland eifach nüd verdiene im verglich mit uns, zeigt aber au, dass ihri usbilig nid zwingend ufem gliche niveau agsiedlet wird wie in dr schwiz. eine wo sin bachelor in dr schwiz gmacht hätti hätt guet 50-80% me lohn. dasch ebe scho krass, und wird au zahlt und g schätzt.
04.04.2012 16:34:50  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

zum verglich. en französische kolleg vo mir in dr KMU wonni gschaft ha, uni abschluss uf bachelor niveau, de het agfange miteme monetslohn vo 4000.- also dä istiegslohn wo normalerwis en schwizer in unsere branche mit bruefslehr het.
uf min hiwis, dass das füre uni-abgänger nid grad viel isch, hetter nur gseit, tja, in frankrich würder nid mol d helfti becho. bäng!




genau das isch s problem, die firma nutzt das total us, das isch i mine auge lohndumping. De mitarbeiter freuts natürlich. das wär wie wenn ich für 10000.- im monat in frankriech chönt go schaffe, ich würd wie es tier gas geh und überziet mache und am wuchened schaffe Breites Grinsen
04.04.2012 16:38:27  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
naja, lohndumping würdi nid sage. dr lohn woner griegt het isch für das woner gleischtet het durchus berächtigt gsi.

s problem dört isch eher gsi, dass die firma imene berich schafft, wo d konkuränz vo färnoscht relativ gross isch (indie, china), und me dorum uf billigeri arbeitskräft het müesse zruckgriffe wärde.
will d konsequenz ebeso offesichtlich isch. die guete lüt gönd, sobald si chönd, in firmene wo si besser verdiene. normal halt. die kleine würde wohl scho mehr zahle um die guete lüt chönne z halte. aber ebe, si händ in dr regel s budget erscht gar nid.

/in jedemfall het dä mitem schwizer bachelor abschluss bereits nach 3 monet kündigt willer öpis bessers het gfunde.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 04.04.2012 16:47]
04.04.2012 16:45:58  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
ich will übrigens nid bhaupte dass s lohndumping nid existiert, im gegeteil. vo dr politik här wärs jo wünschenswärt, wenn me mol uf bundesebeni ä mindestlohn ifüehre chönnt. alles andere isch halt es wirtschaftlichs problem wo du politisch gar nid löse chasch. s kontingänt für usländer so begränze dass d wirtschaft türi schwizer istelle mues wird ganz bestimmt nid funktioniere. do isch me halt würklich uf d eigeverantwortig vo de firmene agwiese.
04.04.2012 16:52:20  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
3800 als temporärstromer? gopf hends dich über de tisch welä zieh.

das jahr won ich als temporärmitarbeiter uf stundebasis gmacht han hani en stundeasatz vo 40 stutz gha vor de abzüg, also ca 34 netto. und das na ufem land wod priise nöd so korrumpiert sind wie in züri.
04.04.2012 16:57:17  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

3800 als temporärstromer? gopf hends dich über de tisch welä zieh.

das jahr won ich als temporärmitarbeiter uf stundebasis gmacht han hani en stundeasatz vo 40 stutz gha vor de abzüg, also ca 34 netto. und das na ufem land wod priise nöd so korrumpiert sind wie in züri.



bi denn natürlich au schnell wieder arbeitslos gsi, sogar de RAV mitarbeiter hät mir das indirekt grate Breites Grinsen

/e bide verhandlich hani au immer 40.- verlangt, bin aber meistens usglacht worde.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 04.04.2012 17:38]
04.04.2012 17:33:53  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
Mol so us Neugier, wieso genau suechsch du dir kei Feschdastellig?
04.04.2012 17:47:05  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Mega Spucknapf

Mol so us Neugier, wieso genau suechsch du dir kei Feschdastellig?



han doch obe gschriebe das glück gha han und e gueti neui stell gfunde han

und übrigens sehr international usgleit und in über 130 länder vertrete...
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 04.04.2012 17:58]
04.04.2012 17:55:31  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
...
All right, hani glatt überläse
04.04.2012 17:58:38  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/stadt/Aus-Empoerung-ueberklebte-der-Geschichtslehrer-SVPPlakate/story/20295461
21.04.2012 12:04:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
...
Geile SiechBreites Grinsen
21.04.2012 14:52:14  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.20min.ch/schweiz/news/story/Armee-kennt-ihre-Pappenheimer-schlecht-12614715

 
«Wir können derzeit nicht sagen, bei wie vielen die Angaben über die persönliche Waffe fehlt», sagt Frik. Die Daten seien aber im Dienstbüchlein eingetragen, weshalb die Armee diese von den betreffenden ehemaligen Angehörigen der Armee einfordern.




grauehaft, eifach nur grauehaft.
29.04.2012 9:10:11  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.20min.ch/ausland/news/story/Morgenroete--die-Angst-macht-19261443

erstunlicherwiis en zimli bruchbare artikel ide 20minute. gwüssi parallele chame au ide hiesige politik uselese.
05.05.2012 9:37:37  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
...
Do chunt "Trittst im Morgenrot daher" e neui Bedüütig.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Kif am 05.05.2012 17:06]
05.05.2012 17:06:01  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
 
Zitat von Lunovis

http://www.20min.ch/ausland/news/story/Morgenroete--die-Angst-macht-19261443

erstunlicherwiis en zimli bruchbare artikel ide 20minute. gwüssi parallele chame au ide hiesige politik uselese.


 

Kann ich verstehen - wer in seinem Heimatland echt verwurzelt ist und die alten Werte schätzt, ist mir sehr symphatisch. Es wird immer mehr solide und heimatverbundene 'Aufständische' geben, in der Schweiz und vielen andern Ländern. Meine Vorfahren waren initianten der Schwarzenbach-Initiative - ich wünsche den patriotischen Kräften in Griechenland vierl Erfolg!



 
Die rechtsextreme Gruppe in Griechenland ist verschwindend klein (1 auf 100'000 Einwohner), in der CH sind es 30'000 Ausländer auf 100'000 CH- Bürger (Secondos nicht eingerechnet). Was macht nun mehr Angst???



 
Auch wenn es ein bisschen unterste Schublade ist. Ich finde, wir könnten uns davon wenigstens ein Scheibchen abschneiden. Auch wir müssen aufpassen, dass wir unsere Werte nicht verlieren!

De letscht Satz, herrlichscht!

 
Fakt ist nunmal, in weiten Teilen Europas sind Muslime und die schleichende Islamisierung ein Problem. Bin selber schon oft in Griechenland gewesen, und bekam es auch ständig mit. Wäre ich Grieche, würde ich auch diese Partei wählen. An alle Träumer von einer multikulturellen Gesellschaft, einer Globalisierung, keine Grenzen und so weiter, macht endlich die Augen auf, es funktioniert nicht. Ihr habt versagt.



 
Wann wird endlich begriffen, dass Multi Kulti einfach zum Problem führen muss? Im Zoo sperrt man ja die Affen aller Arten auch nicht in dasselbe Gehege, der Knatsch und die Verletzten sind schon vorprogrammiert - vor allem, wenn die Ressourcen knapp werden! Ich hab nicht direkt was gegen Ausländer, bin weder rechts noch links, ich verschliesse nur meine Augen nicht vor den Tatsachen die wir tagtäglich sehen dürfen. Auch in der Schweiz kann man nicht von MultiKulti sprechen sondern eher einer Ansammlung von Monokulturen .. Wer als Beispiel Dietikon kennt weiss was ich meine ..



 
dieses sprichwort passt. wenn in der guten zeit der überfremdzng vorgebeugt wirs, nimmt man diesen parteien den wind aus den segeln. so einfach. aber unsere mitte und linken und netten raffens halt nicht. so tragen daa sie die schuld!



 
Die Früchte der linken Politik in Europa gehen auf. Endlich wird wieder national gedacht.



 
Es wurde Zeit, dass das Volk geweckt wurde. Es kann in Europa mit diesen unkontrollierten Einwanderungen nicht mehr so weiter gehen. Dank, liebe linke Regierungen. Nun sieht ihr Euer Resultat mit diesem Multikulti Müll. Es ist wieder nationales Denken erwünscht um die eigene Identität nicht zu verlieren.




Mer hocked ufeme Pulverfass. traurig
05.05.2012 17:24:30  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
schlimmer isches, das d hälfti vo denä zitat unkommentiert us "mein kampf stamme chönnted"
05.05.2012 17:27:32  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
oha, hetti nie denkt das eusi justiz mal öpis unternimmt. Bin grad total beidruckt.

http://www.20min.ch/schweiz/zuerich/story/Kanton-Zuerich-schafft-Raser-Amir-B--aus-24176545
07.05.2012 17:18:24  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
Vielen dank an die ganzen "grünen" da draussen
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/Baugesuch-fuer-zweites-Schweizer-Gaskombikraftwerk/story/12398363
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 21.05.2012 19:55]
21.05.2012 19:55:12  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

Vielen dank an die ganzen "grünen" da draussen
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/Baugesuch-fuer-zweites-Schweizer-Gaskombikraftwerk/story/12398363


http://www.20min.ch/schweiz/news/story/Gaskraftwerke-loesen-sich-wohl-in-Luft-auf-27999833
24.05.2012 22:01:20  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

 
Zitat von -Riddick-

Vielen dank an die ganzen "grünen" da draussen
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/Baugesuch-fuer-zweites-Schweizer-Gaskombikraftwerk/story/12398363


http://www.20min.ch/schweiz/news/story/Gaskraftwerke-loesen-sich-wohl-in-Luft-auf-27999833




die lesed mini biiträg peinlich/erstaunt
24.05.2012 23:03:54  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/stadt/Truegerische-Idylle-an-der-Westtangente/story/12848497

Genau das was all ussert die grüene und linke befürchtet het isch itroffe. Ich hoffe schwer das sind links / grüeni wähler wo das us de stadt vertriebe worde sind. Selber schuld! Mit allne andere hani mitleid.
27.05.2012 11:20:01  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
http://bazonline.ch/schweiz/standard/Nach-dem-Kampfjet-erhitzen-die-Militaervelos-die-Gemueter/story/11116569

so guet Breites Grinsen

 
Einzig bekannter Testfahrer ist Verteidigungsminister Maurer selber. Der ehemalige Kommandant eines Radfahrerbataillons hatte Gefallen am neuen Zweirad der Armee gefunden. Seine einzige Kritik bezog sich auf den Sattel, der sich bei Regen mit Wasser vollsauge.



 
Kommissionskollege Thomas Hurter (SVP/SH) hat dafür wenig Verständnis. Die Kommission müsse doch nicht über jeden Turnschuh befinden, den die Armee beschaffe, sagte er.


doch bitte über jede turnschueh debattiere, die realsatire erheitert mich grad köschtlich!
womit i zur nöggschte frog chum, griegt me jetzt als reggrut sogar turnschueh gstellt vo dr armee?
29.05.2012 9:06:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
uii d stadt züri muess wohl ihres budget wieder chli ufbessere. Wieviel neui Blitzchäschte chönd da echt baut werde?

http://www.20min.ch/schweiz/news/story/-Fahrer-achten-auf-Tacho-statt-auf-Verkehr--13222459
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 31.05.2012 9:58]
31.05.2012 9:57:37  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

uii d stadt züri muess wohl ihres budget wieder chli ufbessere. Wieviel neui Blitzchäschte chönd da echt baut werde?

http://www.20min.ch/schweiz/news/story/-Fahrer-achten-auf-Tacho-statt-auf-Verkehr--13222459


immer die polemik um so seich. vor allem die ussag "zum Beispiel, weil die Autofahrer auf den Tacho statt auf den Verkehr achten. Das kann ja nicht das Ziel sein." isch eifach gränzdebil. wär nur tempo 30 halte cha indäm är nume nach tacho fahrt söt am beschte ufs tram umstiege...

/und wieso me nur bi tempo 30 ufe tacho luege mues und nid bi 50, 80 oder 120 isch mr schleierhaft.

//abgseh drvo widerspricht är sich doch irgendwie sälber, wenner seit, dass d lüt eh nie 50 fahre und worhschinlich au mängisch es bitz über 30. also spielts eigentlich kei rolle öb jetzt 50 oder 30 isch?
ich persönlich ha eher s gfühl, dass tempo 30 zone eher umfahre wärde. ich fahr sälber lieber es paar meter länger ufere tempo 60 hauptstross als dr schinbar chürzeri wäg dure tempo 30 zone.
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 31.05.2012 11:08]
31.05.2012 11:01:34  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
sorry aber ähh...die unwisseheit immer, unglaublich mit den Augen rollend

das isch e uflischtig vo abschnitt wo tempo30 söll abklärt werde. zu jedem abschnitt muess es guetachte erschtellt werde und wänns erforderliche gschwindigkeitsniveau nöd erreicht wird (wie schnäll dass hüt gfahre wird, bzw je meh scho hüt t30 ighalte wird, desto meh sinn macht e 30er zone) gits au kei t30 zone... git e tolli verordnig dezue:
http://www.admin.ch/ch/d/sr/741_213_3/a3.html

eifach mal t30 iifüere isch ide 90er no möglich gsi, hüt gaht das nöd. wänns trotzdem gmacht wird, chasch beschwerde ireiche.

/und zu dem verkersing. da, für 4.5 mio chunsch 100 Km tempo30 zone über, inkl. bauliche massnahme ide innestadt
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von DrKrabbe am 31.05.2012 12:30]
31.05.2012 12:25:28  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

 
Zitat von -Riddick-

uii d stadt züri muess wohl ihres budget wieder chli ufbessere. Wieviel neui Blitzchäschte chönd da echt baut werde?

http://www.20min.ch/schweiz/news/story/-Fahrer-achten-auf-Tacho-statt-auf-Verkehr--13222459


immer die polemik um so seich. vor allem die ussag "zum Beispiel, weil die Autofahrer auf den Tacho statt auf den Verkehr achten. Das kann ja nicht das Ziel sein." isch eifach gränzdebil. wär nur tempo 30 halte cha indäm är nume nach tacho fahrt söt am beschte ufs tram umstiege...

/und wieso me nur bi tempo 30 ufe tacho luege mues und nid bi 50, 80 oder 120 isch mr schleierhaft.

//abgseh drvo widerspricht är sich doch irgendwie sälber, wenner seit, dass d lüt eh nie 50 fahre und worhschinlich au mängisch es bitz über 30. also spielts eigentlich kei rolle öb jetzt 50 oder 30 isch?
ich persönlich ha eher s gfühl, dass tempo 30 zone eher umfahre wärde. ich fahr sälber lieber es paar meter länger ufere tempo 60 hauptstross als dr schinbar chürzeri wäg dure tempo 30 zone.



ja guet ich persönlich fahre im usland au viel sicherer auto willi nöd im 2 sekundetakt uf de tacho luege muen. woni s erscht mal in italie gfahre bin isch das es völlig neus fahrgfühl gsi. Mer konzentriert sich 100% uf de verkehr, da kratzts kei sau ob 120 oder 140 fahrsch, eifach so schnell wie mer sich sicher fühlt.
31.05.2012 13:49:55  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
ahja ich han aktuell wieder mal es neus problem, wie immer wegem auto, besser gseit gschäftsauto. Ich han uf de erscht August e neui wohnig, leider sind all garageparkplätz adi besserverdienende gange (nur für whg über 4000.- im monat)
Mis Gschätsauto isch en Mietwage und lauft uf e mietfirma in Apenzell Ineroden. Also Blaui Zone charte isch unmöglich.

Jetzt würd ich gern vo euch Grün wähler wüsse was ich mache sött, schliesslich sind ihr für e parkplatzfrei stadt Augenzwinkern
31.05.2012 13:53:35  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum