Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

traurig

grad innere zyt, wo d sbb mehr öpis für topmananger als en normale mittelstandsbürger wie mich isch, ischs auto halt mehr als nötig traurig

seit dr ospel zum vasella, ha, han geschter en bentley kauft, seit dr andr, wie lopo, ich fahr zug!



ich verstah au nöd wie mer zug fahre chan, stunde lang stah und schwitze. denn nutzi die ziet woni mitem auto spare doch lieber chli zum no sport mache
17.06.2011 14:49:02  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Kif

Genau wie Autos. Aber do chasch du jo nöd mitrede.



ich wnschti echt das es mal e wuche lang kei autos me git. denn würd sogar de grüenschti sich wieder wünsche das sie fahred. Wenn nämli de migros plötzlich sis geliebte bio gmües nüm chan abüte und die tolle solarzelle nüm repariert werded wo ufm dach sind werded au die lüt gseh das mer nöd alles mitem zug chan mache Augenzwinkern
17.06.2011 14:51:16  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
http://de.wikipedia.org/wiki/Individualverkehr#Motorisierter_Individualverkehr

de migroslaschtwage isch genausowenig MIV wie de salarzällservicemaa. dini ussag isch nicht sinn erbringend.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von DrKrabbe am 17.06.2011 15:48]
17.06.2011 15:47:44  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
...
Genau. I ha au nix gege Dienstleistigsverkehr, nur de private Personeverkehr isch mMn e absolut behämmerts Gschwür wo sich halt wegs übertriebene individuelle "Bedürfnis" entwicklet het. Wie en Krebs. Die mobilität, wie ers immer so schön nenned isch en absolute Luxus. Und de Luxus isch unnötig.
17.06.2011 15:51:16  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Kif

Genau. I ha au nix gege Dienstleistigsverkehr, nur de private Personeverkehr isch mMn e absolut behämmerts Gschwür wo sich halt wegs übertriebene individuelle "Bedürfnis" entwicklet het. Wie en Krebs. Die mobilität, wie ers immer so schön nenned isch en absolute Luxus. Und de Luxus isch unnötig.



anders argument, ich würd zu gern gseh wie toll es ide züg wer wenn die ganz schwiez nur de öv het. ob das überhaupt bezahlbar wer in jedes chline dörfli en zug oder en bus + öv im dorf z realisiere

SBB isch ja jetzt chum meh finanzierbar nachher het mer no vielviel höheri chöschte.
17.06.2011 16:31:48  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
Militär abschaffe, problem solved.
17.06.2011 16:35:49  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Kif

Genau. I ha au nix gege Dienstleistigsverkehr, nur de private Personeverkehr isch mMn e absolut behämmerts Gschwür wo sich halt wegs übertriebene individuelle "Bedürfnis" entwicklet het. Wie en Krebs. Die mobilität, wie ers immer so schön nenned isch en absolute Luxus. Und de Luxus isch unnötig.



anders argument, ich würd zu gern gseh wie toll es ide züg wer wenn die ganz schwiez nur de öv het. ob das überhaupt bezahlbar wer in jedes chline dörfli en zug oder en bus + öv im dorf z realisiere

SBB isch ja jetzt chum meh finanzierbar nachher het mer no vielviel höheri chöschte.


umgekehrt wär auno spannend, ganz öv ufs auto verlagere.
17.06.2011 19:41:18  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-WC|Trasher-

AUP -WC|Trasher- 11.10.2009
verschmitzt lachen
 
Zitat von Shooter

scheiss offroaders sind voll unnötig!



ich mag min offroader!

de kann i wenigschten döte parkiere wo d ökohippies scho am wandere sind...
17.06.2011 20:08:15  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von DrKrabbe

 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Kif

Genau. I ha au nix gege Dienstleistigsverkehr, nur de private Personeverkehr isch mMn e absolut behämmerts Gschwür wo sich halt wegs übertriebene individuelle "Bedürfnis" entwicklet het. Wie en Krebs. Die mobilität, wie ers immer so schön nenned isch en absolute Luxus. Und de Luxus isch unnötig.



anders argument, ich würd zu gern gseh wie toll es ide züg wer wenn die ganz schwiez nur de öv het. ob das überhaupt bezahlbar wer in jedes chline dörfli en zug oder en bus + öv im dorf z realisiere

SBB isch ja jetzt chum meh finanzierbar nachher het mer no vielviel höheri chöschte.


umgekehrt wär auno spannend, ganz öv ufs auto verlagere.



gaht halt genau so wenig wie umgekehrt. De unterschied wär halt, au wenn mer strasse massiv müsst usbaue und tiefgarage massehaft müsst baue würd sich die infrastruktur immerno irgendwenn selber finanziere lah.

der öv wäri halt es fass ohni bode (isches au jetzt scho fascht)

Darum chömer froh sie das au mal bi de SBB öpis türer wird und nöd nur bim auto. Was de umstieg vo auto uf Bahn bewürkt het gseht mer ja mittlerwiile.
17.06.2011 20:09:30  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
 
Zitat von -WC|Trasher-

 
Zitat von Shooter

scheiss offroaders sind voll unnötig!



ich mag min offroader!

de kann i wenigschten döte parkiere wo d ökohippies scho am wandere sind...


das chani min volvo au na. sonen asphalt/kiesplatz schafft er grad knapp.
17.06.2011 23:31:20  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
Pfeil
 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Kif

Genau. I ha au nix gege Dienstleistigsverkehr, nur de private Personeverkehr isch mMn e absolut behämmerts Gschwür wo sich halt wegs übertriebene individuelle "Bedürfnis" entwicklet het. Wie en Krebs. Die mobilität, wie ers immer so schön nenned isch en absolute Luxus. Und de Luxus isch unnötig.



anders argument, ich würd zu gern gseh wie toll es ide züg wer wenn die ganz schwiez nur de öv het. ob das überhaupt bezahlbar wer in jedes chline dörfli en zug oder en bus + öv im dorf z realisiere

SBB isch ja jetzt chum meh finanzierbar nachher het mer no vielviel höheri chöschte.

Du förderisch d Flexibilität vom ÖV eso.
En Netzufbau mit Knotepünkt. Cityzüg (ohni Halt) zwüschet de Kantonshauptort, Schnellzüg zwüschet de grössere Städt/Siedlige, Bummler zwüschetdrin und Büs id die ussestehende Dörfli und zum Schluss Ruefbüssli i die ganz abglegene Regione. Wo liit s Problem?

Nöd finanzierbar?

http://www.sbb.ch/sbb-konzern/ueber-die-sbb/kennzahlen/erfolgsrechnung-des-unternehmens.html

Ok, fasch 20% weniger zwüschet 2010 und 2009. S Primäre Ziel vode SBB sött aber nöd de Gwünn, sondern d Personebeförderig sii.

Um ganz ehrlich zsii, hani vo dem ganze Wirtschaftsquatsch kum bis gar kei Ahnig. peinlich/erstaunt
Aber i denk, mer chönd i üsere Politik ruhig mol echli kreativ sii und Muet zu Veränderige zeige. Gilt ez nöd nur für de Personeverkehr. Mer hend gnueg Mittel zum experimentiere und sind unwichtig gnueg, so das s Land und/oder di umliegendi Wirtschaft nöd zu Bode grisse werde chan.
20.06.2011 13:17:30  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Kif

 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Kif

Genau. I ha au nix gege Dienstleistigsverkehr, nur de private Personeverkehr isch mMn e absolut behämmerts Gschwür wo sich halt wegs übertriebene individuelle "Bedürfnis" entwicklet het. Wie en Krebs. Die mobilität, wie ers immer so schön nenned isch en absolute Luxus. Und de Luxus isch unnötig.



anders argument, ich würd zu gern gseh wie toll es ide züg wer wenn die ganz schwiez nur de öv het. ob das überhaupt bezahlbar wer in jedes chline dörfli en zug oder en bus + öv im dorf z realisiere

SBB isch ja jetzt chum meh finanzierbar nachher het mer no vielviel höheri chöschte.

Du förderisch d Flexibilität vom ÖV eso.
En Netzufbau mit Knotepünkt. Cityzüg (ohni Halt) zwüschet de Kantonshauptort, Schnellzüg zwüschet de grössere Städt/Siedlige, Bummler zwüschetdrin und Büs id die ussestehende Dörfli und zum Schluss Ruefbüssli i die ganz abglegene Regione. Wo liit s Problem?

Nöd finanzierbar?

http://www.sbb.ch/sbb-konzern/ueber-die-sbb/kennzahlen/erfolgsrechnung-des-unternehmens.html

Ok, fasch 20% weniger zwüschet 2010 und 2009. S Primäre Ziel vode SBB sött aber nöd de Gwünn, sondern d Personebeförderig sii.

Um ganz ehrlich zsii, hani vo dem ganze Wirtschaftsquatsch kum bis gar kei Ahnig. peinlich/erstaunt
Aber i denk, mer chönd i üsere Politik ruhig mol echli kreativ sii und Muet zu Veränderige zeige. Gilt ez nöd nur für de Personeverkehr. Mer hend gnueg Mittel zum experimentiere und sind unwichtig gnueg, so das s Land und/oder di umliegendi Wirtschaft nöd zu Bode grisse werde chan.



meinsch würklich d SBB wär immer no so günschtig wenns nöd mit öppe 4.5mrd CHF subventioniert würde werde? Stellt mer sich mal vor auto würd wegfalle was wahrschinlich sehr viel vo dene subventione usmacht und jedes no so chline dörfli und randquartier muen mitem öv verbunde werde inkl usbau damit mer all die mensche chan transportiere. Ich würd mal schätze denn müsst mer 10-20mrd jährlich subventione zahle. und öv wäri immerno randvoll und zu stossziete am kolabiere.

http://www.bfs.admin.ch/bfs/portal/de/index/themen/11/02/blank/key/oeffentlicher_verkehr/subventionen_des_oeffentlichen.html

http://www.bernerzeitung.ch/mobile/schweiz/standard/Niemand-weiss-wie-viel-Subventionen-fliessen/s/24879729/index.html


chasch der jetzt mal de gwünn usrechne wenn die subventione irechnisch Augenzwinkern
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 20.06.2011 13:51]
20.06.2011 13:50:30  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
hm? es sind doch bereits alli dörfli mitem öv verbunde peinlich/erstaunt

und immer das gstürm mit dene subventione. s autofahre wird au subventioniert mit den Augen rollend
20.06.2011 14:44:18  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
verschmitzt lachen
Er glaubt au ane "bewaffneti Neutralität".
20.06.2011 14:58:15  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
verschmitzt lachen
was genauso absurd isch wie glichberächtigti öv für alli.
20.06.2011 15:55:22  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

hm? es sind doch bereits alli dörfli mitem öv verbunde peinlich/erstaunt

und immer das gstürm mit dene subventione. s autofahre wird au subventioniert mit den Augen rollend



inwiefern eigentlich?

 

Ein logisches, vertrautes Vorbild ist der Strassenverkehr. Strassen werden vom Staat gebaut. Sie können «gratis» genutzt oder allenfalls mit Strassengebühren bezahlt werden. Für das Fahrzeug, und den Unterhalt kommt jeder selber auf. So wie Strassenbenutzer Motorfahrzeugsteuern, Benzinsteuern und die LSVA entrichten, müssten Zugpassagiere Steuern auf Billette entrichten, für den Strom, für schnelle und schwere Züge, weil sie Geleise, Brücken und Fahrleitungen stark belasten. Diese Steuern würden das Bahnfahren zwar verteuern. Aber man würde die nötigen Erträge generieren, um den Betrieb der Bahn auf Dauer kostendeckend zu finanzieren. Sollten die Einnahmen zu tief sein, also ein Defizit entstehen, so wäre das auf einen Blick ersichtlich. Man würde Parlament und Steuerzahlern die wahre Rechnung präsentieren.

Gegner einer solchen Strategie beklagen, die Bahn wäre so zu teuer und der Verkehr würde auf die Strasse zurückverlagert. Zum einen ist das eine Behauptung. Zum andern stellt sich die Frage: Ist eine ungebremste Nachfrage nach Bahnleistungen – der Verband öffentlicher Verkehr spricht von «deutlich über 5 Prozent jährlich» – auf die Dauer für die Allgemeinheit zahlbar?



uszug us dem artikel vo obe
20.06.2011 23:13:42  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
 
Zitat von -Riddick-

inwiefern eigentlich?


dasch me so ins blaue use, aber ich glaub nid, dass me mit dene 40.- vo dr autobahnvignette und de stüre für s auto würklich alles abdecke cha was d infrastruktur betrifft wo sones auto brucht Augenzwinkern

isch jo nid schlimm, grundsätzlich. d strosse sind genauso wenig privatisiert wie d sbb. zum glück. sünscht würds wohrschinlich no chli schlimmer usgseh.

bi dere ganze gäldsparerei muesme sich doch immer froge, für was würd me s gäld sünscht usgäh? will usgäh muesme s gäld, sünscht got d wirtschaft so oder so bachab.

/ich bi halt dr meinig, dass me s bahnfahre nid zu sehr vertüre söt, und erscht rächt nid mitem auto vergliche chan. klar, gegenüber vo andere länder sind unseri züg luxus, aber im verglich zum auto halt widr nid. und es cha sich halt würklich nid jede es auto leischte, wenn me denn dr öv au uf das prisniveau ufesetzt, denn chönd sich d lüt au dä nüm leischte. das cha nid würklich s ziel si. und dass alli autofahre cha jo au nid s ziel si, für das sind d strosse z chlei und dr platz zu beschränkt als dass me eifach grösseri strosse baue chan.
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 20.06.2011 23:51]
20.06.2011 23:45:31  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
Weiss nöd wo ane sus demit, aber de RENIRENTNER schribt mer us de Seel:

http://www.tagesanzeiger.ch/panorama/vermischtes/Ich-kaempfe-weiter-Ich-kaempfe-weiter-Ich-kaempfe-weiter/story/17465831
22.06.2011 15:08:05  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
der typ ist völlig balabala. oder schizophren.

 
Der neue Hausbesitzer lädt sie ein, nach Ihrer Freilassung bei ihm zu Besuch zu kommen. Was halten Sie von dieser Einladung?
Was muss das für ein Mensch sein, der sich mit solchen Methoden ein Haus verschafft? Erinnert uns das nicht an Nazi-Deutschland, wo viele Menschen billig zu einem Haus kamen, indem sie ihre jüdischen Nachbarn bei der Polizei denunzierten? Ich rate diesem Herrn, nie in unser Gefängnis zu kommen, denn es könnte sein, dass ich ihm auch ohne Waffen den Hals umdrehe!


ooook.

 
Was ist Ihr grösster Fehler in dieser Geschichte?
Ich habe die Bedürfnisse der neuen Menschen falsch eingeschätzt. Heute hat niemand mehr ein Bedürfnis nach Freiheit. Der grösste Traum der neuen Menschen ist eine Karriere bei der Polizei oder bei einer Grossbank mit Personalausweis am Uniformhemd und Überwachungskamera über dem Arbeitsplatz. Das ist ganz klar nicht meine Welt, und ich habe immer mehr den Eindruck, dass ich in dieser faschistischen Welt nichts mehr zu suchen habe.


super Breites Grinsen
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von Shooter am 22.06.2011 18:08]
22.06.2011 18:04:36  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Shooter

 
Zitat von -Riddick-

inwiefern eigentlich?


dasch me so ins blaue use, aber ich glaub nid, dass me mit dene 40.- vo dr autobahnvignette und de stüre für s auto würklich alles abdecke cha was d infrastruktur betrifft wo sones auto brucht Augenzwinkern

isch jo nid schlimm, grundsätzlich. d strosse sind genauso wenig privatisiert wie d sbb. zum glück. sünscht würds wohrschinlich no chli schlimmer usgseh.

bi dere ganze gäldsparerei muesme sich doch immer froge, für was würd me s gäld sünscht usgäh? will usgäh muesme s gäld, sünscht got d wirtschaft so oder so bachab.

/ich bi halt dr meinig, dass me s bahnfahre nid zu sehr vertüre söt, und erscht rächt nid mitem auto vergliche chan. klar, gegenüber vo andere länder sind unseri züg luxus, aber im verglich zum auto halt widr nid. und es cha sich halt würklich nid jede es auto leischte, wenn me denn dr öv au uf das prisniveau ufesetzt, denn chönd sich d lüt au dä nüm leischte. das cha nid würklich s ziel si. und dass alli autofahre cha jo au nid s ziel si, für das sind d strosse z chlei und dr platz zu beschränkt als dass me eifach grösseri strosse baue chan.



de gross unterschied isch halt das dank all dene abgabe und stüre z.b Benzin sich die Autobahne und strasse irgendwenn abzahle lönd. Und dank de ganze buesse füllets au no kasse vom bund

SBB isch halt es fass ohni bode, stellt mer sich mal vor nur damit mer de laufendie betrieb und investitione chönt ufrecht erhalte müsstet priese evtl sogar verdoppelt werde.

Die zugfahrer chönd echt froh sie das sie vo andere finanziert werded wo sich es biz meh luxus ide mobilität gönned. Ich gah z.b selte id ferie und somit chönti sogar wette das ich selber wesentlich weniger CO2 produziere als all die "Autoverbot" hüüler wo im idealfall 3 mal pro jahr flüged.
24.06.2011 18:52:28  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
da mal en neutrale bricht zu dem thema, findieigentlich sehr guet

http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/50-Prozent-V-Nein-das-ist-nicht-realistisch/story/13011126
26.06.2011 12:51:38  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
jo, scho guet, aber was hilfts? d bevölkerig wird witerhin wachse und s ärdöl wird witer weniger, beides problem, womer erkennt het, und beides problem, womer eifach nid löse cha peinlich/erstaunt
27.06.2011 8:17:02  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Sabberlatz

AUP Sabberlatz 27.05.2008
...
Och, irgend e Korrektur wird uns scho ifalle. Süsch gits de halt wieder mol e riese Chrieg, denn hets när o wieder Platz. S'Öl wär inzuge dessen o gad ufbrucht, denn chönne sich die Überlebende wieder e völlig neui Hochkultur schaffe.
28.06.2011 14:03:14  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/stadt/Kommt-CBewilligung-kommt-Scheidung/story/28088927
29.06.2011 13:02:48  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
...
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/Die-SVP-wuerde-auch-einen-Lehrling-ausschaffen-der-ein-Bier-klaut/story/28551985


Wo chani min Pass abgeh?
05.07.2011 12:41:34  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
gang mol uf züri oder basel, dört findsch sicher en usländer wonnen dir abkauft damit är nid usgschafft wird!
05.07.2011 12:44:24  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
...
eine wo fosters chlaut söttme sowieso usschaffe.
05.07.2011 13:14:03  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
...
 
Zitat von DrKrabbe

eine wo fosters chlaut söttme sowieso usschaffe.

Isch au min erschte Gedanke gsi. Selber Dschuld! Breites Grinsen
05.07.2011 13:20:09  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.20min.ch/news/schweiz/story/Liegenschaften-weg---Kampfjets-her-21746672

ich weis etz nöd, obi das söl guet finde oder eifach nume extrem dämlich...
05.07.2011 19:45:07  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
[CH]Swift

swift
Da si am schloss eh förd schwiiz total unpassendi overkill-jets chaufed: eifach nor extrem dämlich.
06.07.2011 7:30:40  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum