Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007

http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/SVPFreunde-aus-der-Retorte/story/22797115
27.09.2014 21:17:50  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
https://www.youtube.com/watch?v=jnZUp6E3Njg
04.10.2014 16:38:36  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
WTF??!
«Braucht etwa jeder Schweizer ein Auto?»

Die sitzed in Bern scho uf nem huere höche ross obe.
Hauptsach s geld nehmeds mit handkuss vo de Autofahrer. Aber erwünscht isches nid.

Wenn Politik endlich begrieft wie sie mit de zuewanderig münd umgah denn sind automatisch all initiative vom tisch Breites Grinsen

Prinzipiell müsst mer e Kontigentierig fürs Flüge ifüehre. Chan ja nid sie das gwüssi lüt tagtäglich über Autos und Lärm klaged und denn 5mal im jahr uf Thailand flüged Augenzwinkern
18.10.2014 14:43:32  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
Du verstohsch de Underschiid zwüschet "bruche" und "wöle"?
18.10.2014 14:47:24  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Kif

Du verstohsch de Underschiid zwüschet "bruche" und "wöle"?



doch sicher, aber was het das jetzt damit ztue? Es isch doch jedem selber überlah ob er ca 10'000CHF jährlich fürs Auto wott investiere. Die wo gern Subventioniert mitem Zug fahred chönd das ja au, dafür hend sie anderi ischränkige.

Mir wär zuewanderig relativ egal, aber dafür bruchts e kompromisslose usbau vo de infrastruktur und e ischränkig vom ihspracherecht. Mer chan nid de foiffer unds weggli ha!


Ich würd z.b Ecopop nur unterstütze will ich z.b
- uf de strass nur no gnervt bin
- Am wuchenend nüm chan ikaufe, wills mir zviel lüt het ide enge ikaufszentre und migros und coop
- mer mittlerwile überall nur no astah muen (zum glück gits mittlerwiile an einige ort Selfcheckout) peinlich/erstaunt
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 18.10.2014 15:00]
18.10.2014 14:55:21  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
Nei, du verstohsch es nöd.
Wenn dini Freiheit (s Auto) aafoht anderne Lüt d Freiheit iischränke (Lärm, verstopfti Verkehrsweg) denn sötts der nöd überloh sii ob ez eifach es Auto fahre WILLSCH, obwohls gueti Alternative git.

Also nomol, BRUCHSCH du es Auto, oder WILLSCH du eifach es Auto?
18.10.2014 15:01:09  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Kif

Nei, du verstohsch es nöd.
Wenn dini Freiheit (s Auto) aafoht anderne Lüt d Freiheit iischränke (Lärm, verstopfti Verkehrsweg) denn sötts der nöd überloh sii ob ez eifach es Auto fahre WILLSCH, obwohls gueti Alternative git.

Also nomol, BRUCHSCH du es Auto, oder WILLSCH du eifach es Auto?



Bi mir isches klar es welle. Zumindest im moment. Ich han sogar es gratis GA Augenzwinkern
18.10.2014 15:06:42  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
Denn lug der selber ufd Finger bevor Zuewanderer aaschwärzisch.
Genau da isch de Sommeruga eri Ussag.
18.10.2014 15:16:05  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Kif

Denn lug der selber ufd Finger bevor Zuewanderer aaschwärzisch.
Genau da isch de Sommeruga eri Ussag.



Genau das mein ich ja, sottig ussage provoziered nur neui Initiative.
Und so lang ich mini stüre und abgabe zahle bestimm ich wie ich mich fortbewege. Wer wie oft id ferie flügt interessiert lustigerwies nöd mal die grüenschte vo de grüene oder radikal ökos Breites Grinsen
18.10.2014 19:05:02  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
unglaeubig gucken
http://www.20min.ch/schweiz/news/story/53-Prozent-wuerden-Ecopop-zustimmen-18806605

Na hoffentli laufts demfall umgekehrt wie bide letschte.
21.10.2014 8:07:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Kif

Denn lug der selber ufd Finger bevor Zuewanderer aaschwärzisch.
Genau da isch de Sommeruga eri Ussag.



Genau das mein ich ja, sottig ussage provoziered nur neui Initiative.
Und so lang ich mini stüre und abgabe zahle bestimm ich wie ich mich fortbewege. Wer wie oft id ferie flügt interessiert lustigerwies nöd mal die grüenschte vo de grüene oder radikal ökos Breites Grinsen

Demfall vil Spass mit verstopfte Strosse und Fluglärm.
Aber hör uf motze.
21.10.2014 8:54:47  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Kif

 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Kif

Denn lug der selber ufd Finger bevor Zuewanderer aaschwärzisch.
Genau da isch de Sommeruga eri Ussag.



Genau das mein ich ja, sottig ussage provoziered nur neui Initiative.
Und so lang ich mini stüre und abgabe zahle bestimm ich wie ich mich fortbewege. Wer wie oft id ferie flügt interessiert lustigerwies nöd mal die grüenschte vo de grüene oder radikal ökos Breites Grinsen

Demfall vil Spass mit verstopfte Strosse und Fluglärm.
Aber hör uf motze.



Du wärsch au en guete politiker, eifach drufflos politisiere ohni luege was bevölkerig sorge bereitet und sich denn im nachhinein drüber wundere warum mer sehr heikli abstimmige verlürt. Wie euse Bundesrat. Es isch eifach zsäge das volk sich söll apasse und söll froh sie das mer angeblich dank PFZ mehr verdiened. Leider merked die meiste Arbeiter nüt vo dem mehrverdienst. De Nachteil vo de Zuewanderig merked aber sehr viel lüt.
Liegt aber vielleicht au da drah das nur die super verdiener davo profitiered.

Jetzt chasch du wieder cho und sege es liegt nöd ade zuewanderig Breites Grinsen

Wenn mer a abstimmig wott gwünne sött nöd frag sie "brucht denn jede schwiezer es auto" oder "muess jede schwiezer mehrmals pro jahr flüge"

Was bringt eus de Wohlstand wenn mer am schluss nüt meh dörf mache. Vode 2000Watt gsellschaft simmer au no unendlich wiit entfernt. Das söllemer ja au no irgendwenn mal ihalte.

E Kontigentierig vo de Flugbewegige wär im prinzip au sehr wichtig. Aber det wär de ufstand no viel grösser wills denn au all ökos trifft.

// Was mer insgesamt merkt, d Schwiez isch komplett ide hand vo de EU. Wenn mir nur es biz vo de politische meinig vo de EU abwieched wird mit Sanktione droht. Eusi eugeständigkeit hemmer doch scho lang verlore?
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 21.10.2014 11:23]
21.10.2014 9:37:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
...
 
Zitat von -Riddick-

Jetzt chasch du wieder cho und sege es liegt nöd ade zuewanderig Breites Grinsen


http://www.nzz.ch/aktuell/zuerich/uebersicht/suendenboecke-fuer-den-drohenden-verkehrskollaps-1.11169841

Nur well du dank funktionierender Angstschürrerei selber afangsch Geischter gseh, macht das die immernoni realer.

Chum, gang du wider go "jo" stimme und versteck dich nacher hinder "Bin eigetli degege gsie, han aber welle es Zeiche setze well de Bundesrot ned genau uf mini dummi Meinig losed, mimimi"


Wenns so witer goht befürworti eher en EU Bitritt, als mich vo so paranoide Gstalte wie dir witer id Abchapselig loh tribe.
Irgendwenn stömmer ellei do (freiwillig, oder well d EU zurecht gnueg het) und dnen chömmer de Lade zue mache.
21.10.2014 13:49:25  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von rejteN

 
Zitat von -Riddick-

Jetzt chasch du wieder cho und sege es liegt nöd ade zuewanderig Breites Grinsen


http://www.nzz.ch/aktuell/zuerich/uebersicht/suendenboecke-fuer-den-drohenden-verkehrskollaps-1.11169841

Nur well du dank funktionierender Angstschürrerei selber afangsch Geischter gseh, macht das die immernoni realer.

Chum, gang du wider go "jo" stimme und versteck dich nacher hinder "Bin eigetli degege gsie, han aber welle es Zeiche setze well de Bundesrot ned genau uf mini dummi Meinig losed, mimimi"


Wenns so witer goht befürworti eher en EU Bitritt, als mich vo so paranoide Gstalte wie dir witer id Abchapselig loh tribe.
Irgendwenn stömmer ellei do (freiwillig, oder well d EU zurecht gnueg het) und dnen chömmer de Lade zue mache.



logisch isch das wohl es grössers problem, aber ä sehr hohi zuewanderig verschärfts problem logischerwies, zumindest gseht das en grossteil vo de bevölkerig so.

Und was mached schwiezer städt? Sie baued strasse ab Breites Grinsen super "marketing" für wähler wo usserhalb vo de stadt wohned.

Ich han nie behauptet das es ecopop brucht, aber ich erwarte halt vo de regierig das sie lösige präsentiered. Alles was mer die letschte täg ghört het isch, brucht jede es auto?, bevölkerig söll nöcher zäme rucke, verdichtet baue, brucht jede so e grossi wohnig? eifach quatsch...

sgrosse problem isch eifach die arroganz vom BR.

Wie gseit, wenn mer irgendwas chönt feststelle das es mal e verbesserig git würded die initiative gar kei aklang ha. Würd mer z.b mal Gubrist oder Gotthard agah hät mer scho en grosse teil vo de Autofahrer uf sinere siite.

Aber ebe, lieber arrogant ide medie umeplaudere anstatt öppis mache.
[Dieser Beitrag wurde 5 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 21.10.2014 15:35]
21.10.2014 15:02:45  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
 
Zitat von -Riddick-

Würd mer z.b mal Gubrist oder Gotthard agah hät mer scho en grosse teil vo de Autofahrer uf sinere siite.


Gohtmer nöd? Het ned de arroganti Bundesrot als erschts umgschwenkt zunere zwöite Röhre?
21.10.2014 16:08:52  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von rejteN

 
Zitat von -Riddick-

Würd mer z.b mal Gubrist oder Gotthard agah hät mer scho en grosse teil vo de Autofahrer uf sinere siite.


Gohtmer nöd? Het ned de arroganti Bundesrot als erschts umgschwenkt zunere zwöite Röhre?



Was ich möcht sege, mer muen halt s volk befriedige und schlussendlich au chöne die positive uswürkige vom bevölkerigswachstum verkaufe.

klar, isch ja schön und guet en job zha, aber wenn nur no s gfühl hesch bisch da zum stüre und rechnige zahle werded d lüt unzfriede und sueched sich schnell de erstbesti sündebock.

z.b Ich gseh nöd ganz das mir "us spass" jahr für jahr meh pendlet, wie im artikel beschriebe. Obs würkli so isch und was tatsächlich gründ sind weiss mer nid.

Es wird z.b devo usgange das de schwiezer egal isch wie wiet sie vode Firma entfernt wohned.

 
Besonders das Auseinanderdriften von Wohnen und Arbeiten ist der Hauptgrund für die Verkehrsprobleme. Moser vermutet jedoch, dass die neuen Zuwanderer eher über kürzere Distanzen pendeln. Eine neue Studie des Statistischen Amtes ergab, dass diese sich vor allem in zentrumsnahen Gebieten niederlassen, wo sie allerdings als Mitbewerber auf dem Wohnungsmarkt auftreten. Einheimische machen dagegen dank ausgebauter Verkehrsinfrastruktur ihre Wohnlage immer weniger vom Arbeitsort abhängig und umgekehrt.



Es chönt au eifach da drah ligge das vieli iheimischi nüm ide lag sind die chöschte für mieti zträge. Vorallem wenn mer e Familie wott ha. Das het natürlich au massiv zur zersiedlig biitreit vermuet ich.

Ich kenne vieli schwiezer wo ide stadt schaffed aber wiet usserhalb wohned. Wie ich in gspröch mitkriegt han wohnt so guet wie jede usserhalb wills ide stadt viel ztür isch.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 21.10.2014 16:28]
21.10.2014 16:27:30  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
/
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Kif am 21.10.2014 18:24]
21.10.2014 16:48:12  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
 
Zitat von -Riddick-

 
Besonders das Auseinanderdriften von Wohnen und Arbeiten ist der Hauptgrund für die Verkehrsprobleme. Moser vermutet jedoch, dass die neuen Zuwanderer eher über kürzere Distanzen pendeln. Eine neue Studie des Statistischen Amtes ergab, dass diese sich vor allem in zentrumsnahen Gebieten niederlassen, wo sie allerdings als Mitbewerber auf dem Wohnungsmarkt auftreten. Einheimische machen dagegen dank ausgebauter Verkehrsinfrastruktur ihre Wohnlage immer weniger vom Arbeitsort abhängig und umgekehrt.



Es chönt au eifach da drah ligge das vieli iheimischi nüm ide lag sind die chöschte für mieti zträge. Vorallem wenn mer e Familie wott ha. Das het natürlich au massiv zur zersiedlig biitreit vermuet ich.

Ich kenne vieli schwiezer wo ide stadt schaffed aber wiet usserhalb wohned. Wie ich in gspröch mitkriegt han wohnt so guet wie jede usserhalb wills ide stadt viel ztür isch.


Es chönt aber au drah ligge, dassmer immer grösseri Wohnige wot ha. Das das ide Stadt immer türer wird isch scho immer so gsie, das het mit de Zuewanderig nur bedingt ztue.

Insofern isch ebe d Frog vom arrogante Bundesrot durchus berechtigt, obmer würkli so grossi wohnige Brucht - hettmer früener jo schinbar au nöd. Um also nomol uf din Post vorher zrugzcho:

 
Zitat von -Riddick-
bevölkerig söll nöcher zäme rucke, verdichtet baue, brucht jede so e grossi wohnig? eifach quatsch...


Wieso isch das quatsch? Das isch doch genau das wo du wotsch? Meh Wohnige i de Stadt. Dafür muemer halt dichter und chliner Boue, was früener jo au gange isch (siehe hässlichi 60er/70er Johr Wohntürm, die sind jo no alli bewohnt).


Und das du dir nurno als gmolkeni Chueh vorchunsch (nurno zum Stürezahle..) isch es persönlichs Problem vo dir, ich definier mich über mini Freizitbeschäftigunge und keinerlei über mini Beziehig zum Staat.
21.10.2014 17:12:29  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
verschmitzt lachen
Am beschte mer mached stüre fakultativ und jede chan eifach die modul vom staat bestelle wo er wott.

sicherheit macht denn 400 im monat.
Sozialwese (bitte vorher abschlüsse) en 1000 er pro nase.
Wer technologie benutze wil mues na s smartabo für entwicklig löse, wie au "hoi", s kommunikationsabo für ali lebenslage.
bildig wird allgemein wieder in naturalie direkt an lehrer zahlt.
Und sklave usländer werded eifach als leibeigeni under d verantwortig vom s importierende gstellt. Oh.... gitz ja scho in dubai.
21.10.2014 17:28:35  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von rejteN

 
Zitat von -Riddick-

 
Besonders das Auseinanderdriften von Wohnen und Arbeiten ist der Hauptgrund für die Verkehrsprobleme. Moser vermutet jedoch, dass die neuen Zuwanderer eher über kürzere Distanzen pendeln. Eine neue Studie des Statistischen Amtes ergab, dass diese sich vor allem in zentrumsnahen Gebieten niederlassen, wo sie allerdings als Mitbewerber auf dem Wohnungsmarkt auftreten. Einheimische machen dagegen dank ausgebauter Verkehrsinfrastruktur ihre Wohnlage immer weniger vom Arbeitsort abhängig und umgekehrt.



Es chönt au eifach da drah ligge das vieli iheimischi nüm ide lag sind die chöschte für mieti zträge. Vorallem wenn mer e Familie wott ha. Das het natürlich au massiv zur zersiedlig biitreit vermuet ich.

Ich kenne vieli schwiezer wo ide stadt schaffed aber wiet usserhalb wohned. Wie ich in gspröch mitkriegt han wohnt so guet wie jede usserhalb wills ide stadt viel ztür isch.


Es chönt aber au drah ligge, dassmer immer grösseri Wohnige wot ha. Das das ide Stadt immer türer wird isch scho immer so gsie, das het mit de Zuewanderig nur bedingt ztue.

Insofern isch ebe d Frog vom arrogante Bundesrot durchus berechtigt, obmer würkli so grossi wohnige Brucht - hettmer früener jo schinbar au nöd. Um also nomol uf din Post vorher zrugzcho:

 
Zitat von -Riddick-
bevölkerig söll nöcher zäme rucke, verdichtet baue, brucht jede so e grossi wohnig? eifach quatsch...


Wieso isch das quatsch? Das isch doch genau das wo du wotsch? Meh Wohnige i de Stadt. Dafür muemer halt dichter und chliner Boue, was früener jo au gange isch (siehe hässlichi 60er/70er Johr Wohntürm, die sind jo no alli bewohnt).


Und das du dir nurno als gmolkeni Chueh vorchunsch (nurno zum Stürezahle..) isch es persönlichs Problem vo dir, ich definier mich über mini Freizitbeschäftigunge und keinerlei über mini Beziehig zum Staat.




Du darfsch das nid so gseh das ich mich nur uf mich selber bezieh. Ich bin eher de SimCity typ, ich los mich ume was mini iwohner so denked und handle entsprechend.
Darum seg ich ja das ich mir die sache vorstelle das sie evtl so sind. Mich persöhnlich kackts eifach nur unendlich ah wie ich uf de strass schickaniert wirde. De rest vo de Politik interessiert mich nöd so extrem und cih chönt mich ah fascht alles apasse.

Wenn ich aber fascht wöchentlich an neui Strasse in züri chume wos urplötzlich zu jedere tagesziet stau het denn kotzt mich das so gewaltig ah das du dir das gar nöd vorstelle chasch. Ich bin dadurch scho einigi mal depressiv worde wills ich mich so ufrege. Aktuell wird vermuetlich au ade Birmensdorferstrass bis Triemli Stau Produziert wills det für e neui baumreihe ei spur opfered.

Mittlerwiile staht mer id stadt ine unhd us de stadt use uf jedere ifalls und usfalls achse. Sit dem jahr ganz neu Produziert vorem milchbucktunnel will mer im tunnel au e ganzi spur abbaut het.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 21.10.2014 19:32]
21.10.2014 19:31:23  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
...
Du bisch depressiv wora, well du Auto fahre WILLSCH?
21.10.2014 20:01:40  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Kif

Du bisch depressiv wora, well du Auto fahre WILLSCH?



will ich schaffe muen mitem auto. und nei ich muen nöd nur is büro fahre und wieder hei Augenzwinkern

immerhin weissi das es no viel anderi lüt git wo das problem au hend
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 21.10.2014 21:22]
21.10.2014 21:20:57  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
...
Zieh ufs Land, au det gits Jobs.
Kei Verchehr, billige Wohnrum und wenig Usländer.

Ich find jo, wemmer deppresiv wird ufgrund vo sinere jetzige Situation und sich dem sogar bewusst isch, söttmer viiiiiiiiiiiiiiillicht öppis a de Situation ändere und ned am Staat d Schuld gäh, dasser ned als de allheiligi persönlichi Problemlöser uftritt.

Es git au lüt, die chratzt de Stau null.
22.10.2014 8:26:02  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
seven198

Russe BF
 
Zitat von -Riddick-

Ich han nie behauptet das es ecopop brucht, aber ich erwarte halt vo de regierig das sie lösige präsentiered.



Dir isch aber hoffentli scho klar, dass e gschidi lösig au ziit brucht? Klar, mer chönds mache wie i de wirtschaft und vo de SVP vorgschlage, gaht schnell, Kosten explodiered, Wirtschaftlich hemer es problem und es gaht nacher allne nurno schlechter.

S problem isch nöd d arroganz vom BR, sondern das d lüüt s gfühl hend es isch alles so eifach ...
22.10.2014 14:06:59  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
seven198

Russe BF
 
Zitat von rejteN

Zieh ufs Land, au det gits Jobs.
Kei Verchehr, billige Wohnrum und wenig Usländer.



Also seged mers mal so: Ja es het au ufem land jobs, nei de verkehr isch au da i grossem stil vorhande, d wohnige sind au da nöd ganz so günstig und Usländer hets da usse genau so viel Augenzwinkern

Aber ich weiss uf was du use wetsch Augenzwinkern
22.10.2014 14:08:53  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von rejteN

Zieh ufs Land, au det gits Jobs.
Kei Verchehr, billige Wohnrum und wenig Usländer.

Ich find jo, wemmer deppresiv wird ufgrund vo sinere jetzige Situation und sich dem sogar bewusst isch, söttmer viiiiiiiiiiiiiiillicht öppis a de Situation ändere und ned am Staat d Schuld gäh, dasser ned als de allheiligi persönlichi Problemlöser uftritt.

Es git au lüt, die chratzt de Stau null.



klar, das hani mir auch mal überleit. Aber mit chli pech schaffsch schlussendli wieder in Züri, bloss das denn jede morge und abig uf züri muesch mitem gschäfts auto Breites Grinsen

Aber im moment gahts, ich chan zumindest am morge mitem Velo is gschäft und vo det den wiiter
22.10.2014 18:39:47  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
...
Schritt 1: Job usserhalb sueche
Schritt 2: I die umgekehrt richtig Pendle (bereits Profit)
Schritt 3: Wohnig usserhalb sueche.
22.10.2014 22:35:16  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
zum thema Breites Grinsen

http://www.20min.ch/schweiz/news/story/-Nur-noch-Banker-koennten-um-17-Uhr-heim--24275218

Politik muen scho schön sie, eifach chli sini ideologie verbreite und "lösige" präsentiere wo realitätsfremd sind.

Vorallem d ökos schüssed mal wieder alles ab, mit soviel "muss" chönd nur die argumentiere Breites Grinsen

 
... «Dann muss man diese Fahrten aber günstiger anbieten – und nicht jene zu Stosszeiten teurer.» ...



 
... «Ziel muss es sein, dass nicht mehr so viele Leute aufs Pendeln angewiesen sind.»...



 
... «Zudem muss mehr günstiger Wohnraum in den Städten angeboten werden, damit die Leute keine weiten Wege zwischen Wohn- und Arbeitsort zurücklegen müssen.»...



aber wie mer sowas umsetze söll weiss keine. Ich wette us ratlosigkeit wird mobility pricing eifach für de Individualverkehr igfüehrt. Das bedütet no volleri züg und no weniger geld wo id kasse vom bund gspüehlt wird
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 25.10.2014 12:53]
25.10.2014 12:50:39  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://mobile2.tagesanzeiger.ch/articles/544d3a3987da8b836a000001
27.10.2014 9:18:47  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Shooter

shooter
...
Irgendwie hanni bi Ecopop es würlklich mieses gfühl...
27.10.2014 21:37:18  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum